Touristas έγραψε: |
Καμένο λαμπάκι στο ρολόι.
Αν κατάλαβα δεν έχεις οθόνη αλλά μόνο ρολόι σωστά? |
panos 206 έγραψε: |
Ωχ....και εμένα μου το κάνει αλλά όχι ολόκληρο το ρολοϊ,μόνο το αριστερό κομμάτι,το δίνω μια φάπα απο πάνω και έρχεται στα ίσια του.... ![]() ![]() Υ.Γ Αν βρείς κάποια λύση πες μου και εμένα σε παρακαλώ. ![]() |
Kartisem έγραψε: | ||
ναι..μονο ρολοι...λες να ναι λαμπακι?? |
panos 206 έγραψε: |
Ωχ....και εμένα μου το κάνει αλλά όχι ολόκληρο το ρολοϊ,μόνο το αριστερό κομμάτι,το δίνω μια φάπα απο πάνω και έρχεται στα ίσια του.... ![]() ![]() Υ.Γ Αν βρείς κάποια λύση πες μου και εμένα σε παρακαλώ. ![]() |
elias έγραψε: | ||
Καλά αν ήξερα ότι είναι τόση φασαρία για να αλλάξεις ένα λαμπάκι δεν θα το άλλαζα ποτέ. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάποιο λαμπάκι, τα βήματα που έκανα εγώ είναι: 1. Βγάζεις το πλαστικό καπάκι που είναι το ρολόι. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 2. Ξεβιδώνεις τις 2 βίδες που υπάρχουν πάνω (το κάτω μέρος κουμπώνει) και βγάζεις το πλαστικό της κεντρικής κονσόλας μαζί με το ράδιο. 3. Γυρίζεις τον διακόπτη με τα φώτα για να δεις πιο λαμπάκι είναι καμένο. Φαίνεται καθαρά ακόμα και την ημέρα. 4. Βγάζεις τα κλιπς που πιάνουν τις ντίζες. Βγάζεις τις ντίζες. Είναι πολύ δύσκολο και ακόμα πιο δύσκολο να τις βάλεις μετά. Ευτυχώς που τα πλαστικά είναι μαλακά και μπορείς να τα λυγίσεις λίγο χωρίς να σπάσουν. 5. Ξεβιδώνεις τις 4 βίδες και βγάζεις την μονάδα έξω με πολύ προσοχή. 6. Βγάζεις το κουμπί που ανοίγει-κλείνει τον αέρα από έξω. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 7. Χωρίζεις την μονάδα στα δύο. Επίσης δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 8. Αλλάζεις το καμένο λαμπάκι. Δεν ξέρω που τα πουλάνε, εγώ το πήρα από την αντιπροσωπεία. 9. Κάνεις την διαδικασία ανάποδα και τα τοποθετείς όλα με προσοχή. Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν. Anyway για μένα δεν αξίζει για ένα καμένο λαμπάκι όλη αυτή η διαδικασία. Και που έγραψα μια περίληψη κουράστηκα! |
Giannis307 έγραψε: |
Καλά αν ήξερα ότι είναι τόση φασαρία για να αλλάξεις ένα λαμπάκι δεν θα το άλλαζα ποτέ. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάποιο λαμπάκι, τα βήματα που έκανα εγώ είναι:
1. Βγάζεις το πλαστικό καπάκι που είναι το ρολόι. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 2. Ξεβιδώνεις τις 2 βίδες που υπάρχουν πάνω (το κάτω μέρος κουμπώνει) και βγάζεις το πλαστικό της κεντρικής κονσόλας μαζί με το ράδιο. 3. Γυρίζεις τον διακόπτη με τα φώτα για να δεις πιο λαμπάκι είναι καμένο. Φαίνεται καθαρά ακόμα και την ημέρα. 4. Βγάζεις τα κλιπς που πιάνουν τις ντίζες. Βγάζεις τις ντίζες. Είναι πολύ δύσκολο και ακόμα πιο δύσκολο να τις βάλεις μετά. Ευτυχώς που τα πλαστικά είναι μαλακά και μπορείς να τα λυγίσεις λίγο χωρίς να σπάσουν. 5. Ξεβιδώνεις τις 4 βίδες και βγάζεις την μονάδα έξω με πολύ προσοχή. 6. Βγάζεις το κουμπί που ανοίγει-κλείνει τον αέρα από έξω. Δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 7. Χωρίζεις την μονάδα στα δύο. Επίσης δεν έχει βίδες απλά κουμπώνει. 8. Αλλάζεις το καμένο λαμπάκι. Δεν ξέρω που τα πουλάνε, εγώ το πήρα από την αντιπροσωπεία. 9. Κάνεις την διαδικασία ανάποδα και τα τοποθετείς όλα με προσοχή. Το δύσκολο κομμάτι είναι αυτό με τις ντίζες. Ισως να γίνεται δουλειά και χωρίς να βγουν. Anyway για μένα δεν αξίζει για ένα καμένο λαμπάκι όλη αυτή η διαδικασία. Και που έγραψα μια περίληψη κουράστηκα! |
panos 206 έγραψε: |
Να πω την αλήθεια έψαξα αλλά το πιο πάνω ή δεν το είδα.....ή δεν το είδα!!! ![]() Anyway,το καπάκι του ρολογιού το τραβάμε απο την πάνω πλευρά?Δηλαδή απο την μεριά του παρμπρίζ προς τα εμάς?Το ρωτάω για να μην κάνω τίποτα βιαστικό και ακούσω κανένα κρακ..... ![]() |