PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - 307 1.6 Ιμάντας χρονισμού

ΝΗΖ - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:44:23
Θέμα δημοσίευσης: 307 - 307 1.6 Ιμάντας χρονισμού
Καλό απόγευμα σε όλους. Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χλμ αλλάζει προγραμματισμένα ιμάντα (ή καδένα, δεν ξέρω τι έχει Embarassed )χρονισμού το 307 1.6 (SW); Είναι δυνατόν να αλλάζει στα 60.000 χλμ; Δεν είναι λίγα;
PHSYBORG - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:51:04
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=618&start=140
grpap - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι δεν ειναι λιγα.Ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας.Αν κοπει ο ιμαντας τοτε αποχαιρετα το μοτερ.Ειναι πολυ δαπανηρη η επισκευη.
Touristas - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν είναι 6αετίας το αμάξι θέλει αλλαγή.
Για νορμάλ χρίση ο κατασκευαστής λέει 120.000χλμ.
Για δυσμενείς συνθήκες 90.000χλμ και αυτό το πρόγραμμα ακολουθείτε εδώ στην Ελλάδα.
Τα 60.000χλμ είναι πολύ λίγα για να θέλει αλλαγή.
ΝΗΖ - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
To αυτοκίνητο το αγόρασα καινούριο το 2005. Ρωτάω για τον ιμάντα διότι στην τελευτάια αλλαγή λαδιών που ρώτησα τι κάνουμε στις 60.000 μου είπε και για τον ιμάντα χρονισμού. Είχα την εντύπωση ότι ο ίμάντας αλλάζει περίπου στις 90-100.000, για αυτό ρώτησα.

Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές. Η Πεζώ επισημα προτείνει αλλαγή στις 90.000; Αν το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία αυτό θα μου πούν;

Ενδεικτικό λογικό κόστος γνωρίζει κανείς; Για να ελέγξω αυτά που θα ακούσω στο συνεργείο.

ΥΓ: Βαλβολίνες δεν έχω αλλάξει ακόμα. Θα έπρεπε να έχουν αλλαχθεί νωρίτερα; Να αλλάξω τώρα; Οι ταχύτητες πάντως αλλάζουν γλυκά (και είμαι και καλομαθημένος σε κιβώτιο από γιαπωνέζικα...)
grpap - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:24:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αργυρη στα 206 1.6 λεει το πολυ 75.000 χλμ.Η κανω λαθος;Εχω αλλαξει δυο φορες τον δικο μου.Τη μια στις 70.000 και την δευτερη στις 140.000 χλμ.
Το ιδιο μοτερ δεν ειναι;
Touristas - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
Στις 90.000χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας.
Το κιτ χρονισμού μαζί με τρόμπα νερού εάν χρειαστεί αλλαγή έχει 167ευρω εργασία δεν θυμάμαι.
Βαλβολίνες καλό θα κάνει εάν της αλλάξεις κακό όχι , ο κατασκευαστής δεν δίνει χιλιόμετρα αλλαγής.
ΝΗΖ - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:35:35
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Στις 90.000χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας.
Το κιτ χρονισμού μαζί με τρόμπα νερού εάν χρειαστεί αλλαγή έχει 167ευρω εργασία δεν θυμάμαι.
Βαλβολίνες καλό θα κάνει εάν της αλλάξεις κακό όχι , ο κατασκευαστής δεν δίνει χιλιόμετρα αλλαγής.


Ευχαριστώ! Μάλλον θα τις αλλάξω, αφού θα γλυτώσω και τα λεφτά για τον ιμάντα...
lem-x24 - Σαβ 06 Σεπ 2008, 21:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΗΖ έγραψε:

Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές.


Όταν λες φυσιολογικά φίλε μου τι εννοείς? περίπου σε πόσες στροφές αλλάζεις ταχύτητα? ενημερωτικά ρωτάω
ΝΗΖ - Κυρ 07 Σεπ 2008, 08:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
lem-x24 έγραψε:
ΝΗΖ έγραψε:

Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές.


Όταν λες φυσιολογικά φίλε μου τι εννοείς? περίπου σε πόσες στροφές αλλάζεις ταχύτητα? ενημερωτικά ρωτάω


Εξαρτάται από την περίσταση. Μέσα στην πολη δεν ξεπερνάω τις 2.500-3.000. Σε επαρχιακό δρόμο χαλαρά κινούμενος συνήθως αλλάζω κάτω από τις 4.000. Όταν όμως υπάρχει λόγος διασκέδασης (στροφές κλπ) προσπαθώ να κινούμαι ρευστά οπότε ορισμένες αλλαγές γίνονται στις 4500-5000. Το ίδιο και σε φυσιολογικό προσπέρασμα, σε περίπτωση όμως ανάγκης θα ανέβω και παραπάνω.

Δεν φοβάμαι να ανεβάσω τις στροφές (πριν από χρόνια ο πατέρας μου είχε φρικάρει επειδή κράτησα την 3η μέχρι τον κόφτη για να προσπεράσουμε ένα φορτηγό σε ανήφορο με το αμάξι του). Απλώς πλέον οδηγώ σε χαμηλότερες στροφές από ότι παλαιότερα διότι η βενζίνη θα αρχίσει να αποτελεί ...τεκμήριο Crying or Very sad .

ΥΓ: Σε λίγο καιρό για να γεμίσεις πλήρως το ρεζερβουάρ θα περνάς πρώτα από την εφορία, ως κεφαλαιούχος Laughing
AlienHack - Δευ 08 Σεπ 2008, 18:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ξαναπέστω... Evil

και να ηταν και κεφαλαιο... σημερα την βαζεις αυριο πουφ!! πεταξε.. και ειναι και μαπα το καρπουζι σηνηθως.
Pughell - Τρι 09 Σεπ 2008, 09:16:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αργυρη μια ενσταση σε αυτο...
Αν απο το 100% της χρησης που κανει,το 50% ειναι μεσα στην πολη,παρολο που χιλιομετρικα δεν εχει φτασει στο οριο,οι ωρες που εχει δουλεψει ο ιμαντας πολυ πιθανον να ξεπερνανε και τις προκαθορισμενες... Sad
Οποτε εγω ειμαι της αποψης "Φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα...".
Touristas - Τρι 09 Σεπ 2008, 10:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ιμάντας αλλάζεται ή βάση χιλιομέτρων ή χρόνου που έχει περάσει.
Δεν μετράνε ώρες λειτουργίας για των ιμάντα.
Pughell - Τρι 09 Σεπ 2008, 11:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο δεν εχει λογικη ρε γιατρε μου,αφου κινουμενο μερος ειναι,ποια η διαφορα ειτε δουλευει ρελαντι,ειτε δουλευει κοφτη; Question
Να μου πεις οτι η συνεχης μεταβολη των στροφων τον κουραζει,θα το καταλαβω αλλα και παλι το σταματα-ξεκινα της πολης εχει εξισου ζορικα "φορτια" με αυτα της εθνικης οδου. Confused

Τεσπα,ο καθενας πραττει αναλογα με την τσεπη του.
Touristas - Τρι 09 Σεπ 2008, 11:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα δεν είναι όταν δουλεύει αλλά όταν ΔΕΝ
Όσο δουλεύει το μοτέρ είναι μια χαρά όταν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα είναι το πρόβλημα
ΝΗΖ - Τρι 09 Σεπ 2008, 14:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αυτο δεν εχει λογικη ρε γιατρε μου,αφου κινουμενο μερος ειναι,ποια η διαφορα ειτε δουλευει ρελαντι,ειτε δουλευει κοφτη; Question
Να μου πεις οτι η συνεχης μεταβολη των στροφων τον κουραζει,θα το καταλαβω αλλα και παλι το σταματα-ξεκινα της πολης εχει εξισου ζορικα "φορτια" με αυτα της εθνικης οδου. Confused


Mήπως εννοεί ότι καταπονείται το υλικό του (ξεραίνεται) από τον ατμοσφαιρικό αέρα, ειδικά όταν δεν δουλεύει...

Pughell έγραψε:
Τεσπα,ο καθενας πραττει αναλογα με την τσεπη του.


Αυτό ξαναπέστο! Σίγουρα δεν θα τον αλλάξω τώρα (στις 60.000), μάλλον στις 70.000.
Touristas - Τρι 09 Σεπ 2008, 14:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι πολύ λίγα τα 70.000χλμ
Όταν δεν λειτουργεί ο ιμάντας εκτός του ότι ξεραίνεται καταπονείτε και τοπικά στα σημεία που έχει τάση από το τέντομα με ότι συνεπάγεται αυτό για την αντοχή του.
volvos - Τρι 09 Σεπ 2008, 14:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
λιγα τα 70?
και πως θα αλλαξουμε και εκκεντρα αφου λυνουμε ιμαντες Laughing Laughing

εμενα γιατι τα εκλασε στα 40?
soler - Τρι 09 Σεπ 2008, 14:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:


εμενα γιατι τα εκλασε στα 40?


Τώρα περιμένεις απάντηση εσύ? Razz
jimsid - Πεμ 13 Νοέ 2008, 15:12:20
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδια τελικα εχω μπερδευτει με ολα αυτα ποτε τον αλλαζουμε τελικα Confused Confused Confused
PASALIMANI - Πεμ 13 Νοέ 2008, 16:59:30
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι στα 6χρονια η 80000χιλ-οποιο ερθει πρωτο-ειναι οτι πρεπει για αλλαγη.Ετσι οπως τον ειδα τον παλιο στο δικο μου,δεν κοβεται με καμια κυβερνηση ακομα και στα 120000χιλ που προτεινει αλλαγη η πεζω,αλλα το προβλημα ειναι η φθορα στα δοντια του, τα οποια μπορει να πηδηξουν επανω στα γραναζια.
p307sw - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβάζοντας το θέμα αυτό διαπίστωσα ότι υπάρχει αρκετή σύγχυση γύρω από το πότε πρέπει να γίνει η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού, σύγχυση την οποία συντηρεί και η ίδια αντιπροσωπία της Peugeot εδώ στην Ελλάδα μιας και μέσα στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου δεν γίνεται αναφορά στο πότε ακριβώς πρέπει να γίνει η αλλαγή.

Μόλις πριν από 2 ημέρες σε ταξίδι επιστροφής μου από την Λευκάδα ο ιμάντας χρονισμού του Peugeot 307SW (2003) αποφάσισε να εγκαταλείψει το μάταιο τούτο κόσμο και εγκατέλειψε εμένα στη μέση του πουθενά. Ευτυχώς μία η σύγχρονη τεχνολογία (κινητό), μία η οδική βοήθεια συνετέλεσαν στο να μην ταλαιπωρηθώ στη συνέχεια.

Την επομένη στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπίας στην Πρέβεζα διαπίστωσα προς μεγάλη μου έκπληξη ότι αυτό το λουράκι όταν αποφασίσει να εγκαταλείψει τις υπηρεσίες του συνηθίζει να παίρνει μαζί του και το μοτέρ!!!

Από εκείνη την στιγμή και μέχρι αυτή την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές προσπαθώ να μάθω τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και την πιθανή ευθύνη που μπορεί να έχει το μοναδικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πηγαίνω για service το αυτοκίνητό δεδομένου ότι δεν πραγματοποίησε ποτέ την αλλαγή του.

Διαβάστε μερικές τιμές που μου έχουν δώσει τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αλλά και η ίδια η ΛΙΟΝ.

- Εξουσιοδοτημένο στην Πρέβεζα, αλλαγή στις 80000 ή στα 5 χρόνια
- Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πηγαίνω 120.000 και υπό συζήτηση τα χρόνια
- Στο συνεργείο της ΛΙΟΝ ο πρώτος υπεύθυνος στα 100.000 και αργότερα ο κος Λύρας στα 120.000
- Σε άλλο εξουσιοδοτημένο που ρώτησα υπήρχε αρκετή σύγχυση και πρότεινε στα 4 χρόνια

Πιθανολογώ ότι σκόπιμα δεν υπάρχουν επίσημες προδιαγραφές για το ανταλλακτικό αυτό δεδομένου ότι όταν χαλάσει αφενός τις περισσότερες φορές πρέπει να αλλάξεις κινητήρα ή στην καλύτερη την γλιτώνεις με 1500 ευρώ και αφετέρου όταν χαλάσει, το αυτοκίνητο χάνει την μηχανή του με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το τιμόνι και τα φρένα. Αμέσως γίνεται αντιληπτό τη μπορεί να συμβεί σε έναν άπειρο οδηγό ακόμα και σε έναν έμπειρο όταν προσπερνά μία νταλίκα στην εθνική οδό.

Εύκολα λοιπόν κάποιος μπορεί να αποποιηθεί οποιαδήποτε ευθύνη ακόμα και ας είσαι τακτικός πελάτης με συνέπεια τόσο στα service όσο και στην μη αλλαγή του συνεργείου.

Παρακαλώ δώστε προσοχή στα παρακάτω:
1) Να ζητάμε να σφραγίζουν πάντα το βιβλίο συντήρησης, σε εμένα έγινε μαζική σφράγιση μία και μόνο φορά όταν το ζήτησα, δυστυχώς στην συνέχεια δεν ζητούσα σφραγίδες και έτσι όταν ζήτησα ευθύνες από αμέλεια εύκολα τα προγραμματισμένα service και έλεγχοι ειπώθηκαν ως αποκατάσταση βλάβης.
2) Να ζητάμε πάντα λίστα με τις εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί μόνο έτσι θα μπορέσουμε αργότερα να αποδείξουμε τα αυτονόητα.
3) Αν έχετε οποιαδήποτε υπόνοια αλλάχτε αμέσως τον ιμάντα και τηρήστε χρονικά ή χιλιομετρικά όρια για τον νέο.

Ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα με τη μακροσκελή αναφορά μου.
AlienHack - Τετ 21 Ιαν 2009, 02:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε p307sw μεγαλυ ταλεπορια και ζημεια επαθες... μετα σου λεει εξουσιοδοτημενα...

ποσα χλμ εχει το αμαξι σου δεν μας ειπες οταν και επαθε την ζημεια...

τελικα στα ποσα χλμ πρεπει να αλαζουμε τον ιμάντα? εμενα στο συνεργειο μου μου ειπαν 60-70.000 και ο δικος μου αλαχτηκε στα 60.000 για καλο και για κακο (απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη... )
p307sw - Τετ 21 Ιαν 2009, 09:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

ποσα χλμ εχει το αμαξι σου δεν μας ειπες οταν και επαθε την ζημεια...


AlienHack, το αμάξι είναι του 03/2003 και τα χιλιόμετρα 124000 προ πολλού είχε ξεπεράσει το χρονικό όριο αντοχής. Το θέμα είναι ότι το πήγα στα 5 χρόνια 2 φορές για προετοιμασία ΚΤΕΟ (02/2008), μετά μία πριν τη καλοκαιρινή μου άδεια (07/2008) και μετά με βλάβη το Σεπτέμβριο 2008, αλλά το εξουσιοδοτημένο δεν με ενημέρωσε και εγώ φυσικά τους είχα τυφλή εμπιστοσύνη.

Αν αυτό γινόταν σε άλλη χώρα π.χ. Γερμανία το συνεργείο όχι μόνο συγνώμη θα σου ζητούσε αλλά θα το επισκέυαζε και δωρεάν. Εδώ στη χώρα του βατοπεδίου ο καθένας κάνει ότι θέλει.

Προς το παρόν ερευνώ την υπόθεση και ψάχνω για ένα καλό δικηγόρο, έχει κανένας πρόταση;
AlienHack - Τετ 21 Ιαν 2009, 10:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αθηνα εισαι? Θεσνικη εχω καλο δικηγορο..

Κοιταξε η αληθεια ειναι οτι ηταν εγκλιματικη αμελεια τους..
Εμενα οταν το πηγα στα 60.000 για σερβις (μολισ το ειχα παρει απο τον προηγουμενο κατοχο) ο μηχανικος μου με ρωτησε κατευθειαν "Ιμαντα εχει αλαξει?"

οποτε δηλαδη στα 100.000 χλμ ειναι καλα να τον αλλαζουμε? εμενα που αλαχτηκε στα 60.000 τωρα να τον αλλαξω στα 120.000? ή 150.000 160.000?
p307sw - Τετ 21 Ιαν 2009, 15:43:06
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Αθηνα εισαι? Θεσνικη εχω καλο δικηγορο..


Από Αθήνα είμαι, εχω ανοίξει άλλο topic και ψάχνω για δικηγόρο τώρα που είναι ζεστό το θέμα ακόμα και πριν πάω το αυτοκίνητο για επισκευή
p307sw - Τετ 28 Ιαν 2009, 21:09:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 1.6 - Ιμάντας χρονισμού
ΝΗΖ έγραψε:
Καλό απόγευμα σε όλους. Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χλμ αλλάζει προγραμματισμένα ιμάντα (ή καδένα, δεν ξέρω τι έχει :oops: )χρονισμού το 307 1.6 (SW); Είναι δυνατόν να αλλάζει στα 60.000 χλμ; Δεν είναι λίγα;


Χωρίς να είμαι ειδικός και με αφορμή την πρόσφατη ζημία στο κινητήρα μου 307SW 1.6 λόγω κοπής του ιμάντα χρονισμού ρώτησα και έψαξα πολύ προκειμένου να μάθω το λόγο για τον οποίο το εξουσιοδοτημένο δεν μου ανέφερε στους ενδιάμεσους ελέγχους που πραγματοποιούσα για την αλλαγή του ιμάντα.

Το επίσημο service manual της Peugeot που έχουν τα συνεργεία αναφέρουν ότι ο ιμάντας χρονισμού θέλει έλεγχο στα 60.000 χιλιόμετρα και αλλαγή κρατηθείτε στα 120.000 χιλιόμετρα ή τους 96 μήνες ναι καλά διαβάσατε στα 8 χρόνια.

Δυστυχώς σε μένα δεν έδωσε πολλά περιθώρια καθότι κόπηκε στα 124.000 και μόλις στα 6 χρόνια και ο λόγος που την πάτησα τελικά είναι ότι το εσωτερικό computer που έχει για να σου θυμίζει τα service κάνει ένα πραγματικό έγκλημα και για να γίνω πιο κατανοητός μετράει αντίστροφα για το επόμενο service όχι τα χιλιόμετρα που έχει στο service manual ο κατασκευαστής αλλά την διαφορά των χιλιομέτρων με το τελευταίο service.

Δηλαδή για να μην κουράσω άλλο ας υποθέσουμε ότι ο κατασκευαστή λέει service στα 90.000 και στα 120.000 και για κάποιο λόγο κάνεις το service στα 92.000 τότε το computer του αμαξιού σου υπενθυμίζει ότι πρέπει να πας για service στα επόμενα 30.000 χιλιόμετρα δηλαδή στα 122.000 πολύ οριακά για τον ιμάντα και για άλλα πιθανώς εξαρτήματα που πρέπει να αλλάξουν στα 120.000 χιλιόμετρα.
action_peugeot - Τετ 28 Ιαν 2009, 23:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο τελικά τι έκανες την επισκεύασες
AlienHack - Πεμ 29 Ιαν 2009, 13:00:36
Θέμα δημοσίευσης:
μπινια το ολο θεμα...

παντος και εσυ δεν επρεπε να ακους το τριπ κομπιουτερ!


δεν ξερεις στα ποσα χλμ ειχες κανει και επρεπε να ξανακανεις σερβις?


ΑΡΑ τυπικα η Peugeot - συνεργειο δεν εχουν νομικη ευθύνη ε?

ΠΑΝΤΟΣ 120.000 ειναι πολλα για πρώτη αλλαγή!!
με αυτήν την λογική εγώ που άλαξα στα 60.000 τωρα μπορώ να παω μεχρι τα 180.000???? Confused
p307sw - Πεμ 29 Ιαν 2009, 21:06:53
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
δεν ξερεις στα ποσα χλμ ειχες κανει και επρεπε να ξανακανεις σερβις?


φίλε AlienHack δεν τρελένομαι για το αμάξι και το πήγαινα στην αντιπροσωπία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, τελικά από ότι φαίνεται στην Ελλάδα θα πρέπει ο καθένας να γίνεται ειδικός.

Θεώρησα άδικο ωστόσο αυτό που έπαθα και για αυτό έψαξα το θέμα.

Συμπέρασμα: οι τεχνικοί να μην τρελένονται όταν ο ιδιοκτήτης κάθεται πάνω από το κεφάλι τους και τους ζαλίζει με ερωτήσεις διότι σε τελική ανάλυση το μάρμαρο αυτός θα το πληρώσει.

p307sw - Παρ 30 Ιαν 2009, 13:09:03
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Γιώργο τελικά τι έκανες την επισκεύασες


Τηλέμαχε βάλε τα δυνατά σου ο ασθενής Embarassed είναι πλέον στα χέρια σου Cool
greenpug106 - Παρ 30 Ιαν 2009, 13:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ το 106 μου το παίρνω στο Θείο μου - μηχανικός.

Γενικά πιστεύω ότι σε κάθε service πρέπει να ελέγχονται για φθορές.
Το 106 μου το πήρα 09/2005 από Αγγλία με 54.000 μίλια.
Αλλάξαμε αμέσως ιμάντα χρονισμού.

Πριν κανένα μήνα που έβαλα τα έκκεντρα διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν σε καλή κατάσταση και παρόλο που πέρασαν μόλις 3,5 χρόνια και 15.000 μίλια το αλλάξαμε και πάλι.

Παρόλο που δεν αφορά 307 είπα να τα γράψω Smile
Pughell - Παρ 30 Ιαν 2009, 13:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδον ολοιδια μοτερ ειναι Κωτσο,μην στεναχωριεσαι,ετσι και αλλιως αυτος ο οποιος θα κρατησει ιμαντα για τοσα χιλιομετρα ειναι τουλαχιστον υπολογος των επιλογων του.
Δηλαδη με την ιδια λογικη αν βγει μοτερ που θα λεει αλλαγη λαδιων καθε 200.000 χλμ εσεις θα την ακολουθησετε;
Ημαρτον πια...
p307sw - Παρ 30 Ιαν 2009, 15:12:28
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Ημαρτον πια...


είσαι άδικος, δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ειξιδικευμένες γνώσεις και μη ξεχνάς ότι το αυτονόητο που θεωρείς, το αποκτά κανείς μέσα από την πείρα και την τριβή πάνω στο αντικείμενο.
Sidobre - Παρ 30 Ιαν 2009, 15:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη που παρεμβαίνω, άσχετα με την όποια αμέλεια μηχανικών και μη, είναι υποχρέωσή μας, όταν έχουμε ένα καινούργιο αντικείμενο (αυτοκίνητο, μίξερ, τηλεόραση κλπ) να συμβουλευτούμε και να συμβουλεβόμαστε το Εχειρίδιο Χρήσης.

Μάλιστα σε όλες τις συσκευές, υπάρχουν κάποιοι κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούμε για να είμαστε σωστοί και να μην κινδυνεύουμε εμείς, οι γύρω μας, ή τα ίδια τα μηχανήματα.

Το Εχειρίδιο χρήσης δεν αντικαθίσταται από κανέναν τεχνικό, μηχανικό, ή γνωστό σύμβουλο (καλή ώρα όπως εμείς).
Pughell - Παρ 30 Ιαν 2009, 18:24:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ασε Τασο,επειδη εγω ειμαι αδικος και θεωρω τα οφθαλμοφανη αυτονοητα,επειδη στο manual δεν λεει καθε ποτε πρεπει να αλλαξεις λαστιχα εγω λεω να τα αφησω μεχρι να σκασουν εντελως ή να με ξεκολλησουν απο κανεναν τοιχο. Confused

Να ηταν και κατι δυσκολο δηλαδη στο οποιο να εχεις αμεση εμπλοκη να πω ΟΚ,δεν ξερει,λογικο...
Για τους ιμαντες παντως οποιος οδηγος οδηγαει πανω απο 5 χρονια,τουλαχιστον 10 φορες σε ολη του την οδηγικη θητεια θα εχει ακουσει για αυτον τον ρημαδιασμενο ιμαντα χρονισμου...
Οποτε ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.
p307sw - Παρ 30 Ιαν 2009, 20:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ασε Τασο,επειδη εγω ειμαι αδικος και θεωρω τα οφθαλμοφανη αυτονοητα,


συγνώμη παιδία αν σας χάλασα, δεν ήξερα ότι έγραψα σε forum τεχνικών, γι' αυτό παρακαλώ τον admin να διαγράψει όλα τα μηνήματά μου και το λογαριασμό μου.

και πάλι συγμώμη.

z
action_peugeot - Παρ 30 Ιαν 2009, 23:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα γίνονται
Απλά όταν εμπιστεύεσαι στο μηχανικό ,ηλεκτρολόγο , λαστιχα , ηλεκτρονικό , κλπ ,το όπιο αντικείμενο έχεις για συντήρηση η έλεγχο πρέπει σαν επαγγελματίας να συμβουλέψεις τον πελάτη
γιατί οι πλειοψηφία δεν ξέρη τη γίνετε με τη συντήρηση απλά ότι ακούει στην καφετέρια σε συζητήσεις του τύπου άκου τι έπαθα εγώ η εμένα έτσι και εμένα αλλιώς Και νομίζει ότι κάτι του είπε ο φίλος που έχει αλλάξει και πέντε αυτοκίνητα αλλά συνήθως ούτε και ο φίλος δεν ξέρει
έτσι μπερδευόμαστε και στο τέλος τι? Και το συνεργείο έχει σφάλμα γιατί δεν του το είπε αλλά και ο πελάτης γιατί λέει θα δούμε να μαζέψουμε και κανένα φράγκο
volvos - Παρ 30 Ιαν 2009, 23:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
μα ο ανθρωπος δε του ειπε κανεις πρεπει να αλλαξεις τον ιμαντα και αυτος δε το εκανε-αμελησε...

τα συνεργεια για αυτο τα πληρωνουμε για τις εξειδικευμενες υπηρεσιες τους αμα ηταν ετσι θα πηγαιναμε ολοι ακομα στο μαστρομανωλη για σερβις
Sidobre - Σαβ 31 Ιαν 2009, 01:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
p307sw έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ασε Τασο,επειδη εγω ειμαι αδικος και θεωρω τα οφθαλμοφανη αυτονοητα,


συγνώμη παιδία αν σας χάλασα, δεν ήξερα ότι έγραψα σε forum τεχνικών, γι' αυτό παρακαλώ τον admin να διαγράψει όλα τα μηνήματά μου και το λογαριασμό μου.

και πάλι συγμώμη.

z


Γιώργο μου κανένα δεν χάλασες ούτε είμαστε forum τεχνικών. Ο καθένας λέει την άποψή του και αυτό είναι όλο. Κάποιοι έχουν ορισμένες γνώσεις και άλλοι μέχρι και καθόλου.

Βασικά είναι πολύ χοντρό να πάθεις ζημιά από ιμάντα χρονισμού, και πραγματικά καλό θα είναι να μην συμβεί σε κανένα. Και όχι τπτ άλλο, αυτή είναι μια πανάκριβη ζημιά, και ότι και να λέμε τώρα εμείς, εσύ έχεις το αγγούρι.

Ο Στέλιος τα λέει παρατραβηγμένα (αλλά με δόσεις αλήθειας) χωρίς όμως αυτή την στιγμή να βρίσκεται στην θέση σου. Φαντάζομαι ότι αν ήταν στην θέση σου και αυτός θα ήταν το λιγότερο τρελλά εκνευρισμένος.

Σαφέστατα έπρεπε να σε ειδοποιήσουν, σαφέστατα έπρεπε να σου αντικαταστήσουν (από προηγούμενο σερβις) τον ιμάντα ή να σε ρωτήσουν για να τον αλλάξουν, αλλά δυστυχώς είναι καλυμένοι πίσω από ένα manual.

Δεν ξέρω με κυνήγι τι μπορείς να επιτύχεις (μακάρι!) αλλά θα πρέπει να έχεις πολύ καλό δικηγόρο.

Ελπίζω η ζημιά να περιορίζεται μόνο σε κάποιες βαλβίδες και μόνο εκεί.

Απλώς όταν πάθουμε (γιατί όλοι μας έχουμε πάθει) προσέχουμε να είμαστε πολύ πιο προσεκτικοί.

Μην βιάζεσαι να φύγεις από την παρέα μας γιατί έχουμε να "μοιραστούμε" πολλά (κυρίως σε γνώσεις αλλά και σε καλή παρέα).

Τάσος.
AlienHack - Σαβ 31 Ιαν 2009, 04:40:54
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια! δεν ξέρουν ολοι τι ειναι ο υμάντας χρονισμου! εγω στην αρχη οταν πρωτοοδηγουσα 17 χρονων νομιζα οτι ειναι ο υμαντας δυναμο..

σκεφτειτ μια κοπελα 18 χρονών που της παιρνει ο μπαμπας αμαξι.. σιγα μην μαθει τι ειναι ο υμαντας χρονισμου.. αν δεν της το πει ο μηχανικος αυτη δεν προκειτε να το αλαξει ουτε στα 300.000 χλμ!!

γιαυτο πληρωνονται οι μηχανικοι!! ειδικα οι αντιπροσωπειες!!
Pughell - Σαβ 31 Ιαν 2009, 09:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι προσπαθω να καταλαβω γιατι το 95% των υποψηφιων αγοραστων,οταν μπαινουν μεσα σε μια εκθεση ρωτανε ποσο κοστιζουν τα service τους περιπου και στα ποσα χιλιομετρα γινονται αυτα... Rolling eyes
p307sw - Σαβ 31 Ιαν 2009, 11:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ (action_peugeot, volvos, Sidobre), μου αναπτερώσατε το ηθικό, δεν σας κρύβω ότι όταν έπαθα την ζημιά και κατάλαβα πόσο σοβαρά είναι τα πράματα, έπαθα ένα δεύτερο σοκ. Έπρεπε να αποφασίσω σε πιο συνεργείο θα πήγαινα για επισκευή το αυτοκίνητο.

Ήταν μία δύσκολη απόφαση, για καλή μου τύχη ψάχνοντας στοιχεία στο internet, για την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού έπεσα σε αντίστοιχο θέμα πάνω στο psclub.

Μέσα από το οποίο διαβάζοντας απαντήσεις που έδωσε ο φίλος action_peugeot μου δημιούργησε αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης και μετά από μια σύντομη τηλεφωνική επικοινωνία το αυτοκίνητο πήγε απευθείας από την οδική βοήθεια στο συνεργείο του. (Τον Τηλέμαχο δεν τον έχω δει ακόμα)

Τέλος θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια τόσο στον πρόεδρο όσο και σε όλη την ομάδα του psclub.

Γιώργος



Υ.Γ: 2 πράγματα ακόμα

1. Νομικά δεν θα κινηθώ διότι από τα στοιχεία προκύπτει ότι εγώ είμαι ο λάθος.

2. Φίλε Pughell δεν γνωρίζω αν στο δικό σου αυτοκίνητο τον ιμάντα τον βλέπεις με το μάτι στο δικό μου πρέπει να λύσεις ολόκληρο καπάκι, οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν είναι και τόσο οφθαλμοφανές.
Pughell - Σαβ 31 Ιαν 2009, 11:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω στο 106 μου ιδιο μοτερ με το δικο σου φοραω οποτε τα ιδια πραγματα χρειαζεται για να τον τσεκαρω.
Απο εκει και περα αντι να αγχωνεσαι,την επομενη φορα εχε τον νου σου και ψαχνε λιγο παραπανω το θεμα της συντηρησης.

Οσο για τις φοβιες σου περι μοτερ,αμα δεν εκοψε καμια βαλβιδα ωστε να γινει ο κυλινδρος κωλος,το μονο που θα χρειαστεις θα ειναι αλλες βαλβιδες και οτι πληρωσεις σε εργασια/φλαντζα/λαδια/κλπ.
Για να αλλαξεις μοτερ θα πρεπει να εχει γινει ο κυλινδρος εντελως σκ**α ωστε να ειναι ανεπανορθωτη,πραγμα λιγο δυσκολο.
AlienHack - Σαβ 31 Ιαν 2009, 14:24:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε PUGHELL μιλάς σοβαρα τωρα? θα πρεπει ο καθενας να ξερει τι αλλαζει σε καθε σιρβις? και να το 'ηξερε αν δεν γνορίζει απο αμαξια θα πρεπει να μπορει να ελενξει τον ιμαντα? οι περισσοτεροι που δεν εχουν ιδεα οταν τους ανοιξεις την μηχανη δεν ξερους να σου ονοματησουν ουτε ενα εξάρτημα!!
p307sw - Σαβ 31 Ιαν 2009, 14:42:09
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
οι περισσοτεροι που δεν εχουν ιδεα οταν τους ανοιξεις την μηχανη


Για μένα έτσι ακριβώς είναι AlienHack ούτε ξέρω ούτε θέλω να ξέρω τι βρίσκεται κάτω από το καπό... άλλωστε ποιός ξέρει να μου πει πως λειτουργεί το ψυγείο του σπιτίου του και τι πρέπει να προσέξει για να το κρατήσει σε ζωή για μεγάλο χρονικό διάστημα; Wink

Έχω εμπιστοσύνη στο μηχανικό που επιλέγω και αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κάνει ο καθένας. Άλλωστε οι σημερινοί κινητήρες δεν έχουν καμμία σχέση με τους κινητήρες που ήταν πριν από 20 χρόνια και μόνο ένας εξιδικευμένος και διαρκώς εκπαιδευόμενος μηχανικός μπορεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι χρειάζεται ο κάθε κινητήρας.

Και αν κάποια στιγμή μου πει ο κατασκευαστής ότι δεν θα χρειαστώ να ξανά αλλαξω λάδια απλά θα το ακολουθήσω, ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ σε κινητήρες που έχουν μηχανικά μέρη, ωστόσο σκεφτείτε την μπαταρία κλειστού κυκλώματος, ποιός ασχολείται με το αν αυτή η μπαταρία χρειάζεται υγρά...
AlienHack - Δευ 02 Φεβ 2009, 11:15:09
Θέμα δημοσίευσης:
+1

δεν μπορει οι απλοι καταναλωτες να γνωρίζαουν λεπτομέριες για ολα τα πρωιόντα τους! πωε λειτουργουν τι χρειάζοντε για ζυντήρηση κτλ..
Pughell - Δευ 02 Φεβ 2009, 12:34:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια,με αυτην την λογικη Alienjerk μην μας ξαναρωτησεις για βελτιωση κλπ και τι πρεπει να βαλεις και τι οχι...
Αφου εμπιστευεσαι τον μηχανικο σου και τον καθε μηχανικο,τοτε πηγαινεις,το αφηνεις και οτι βγει.
Τα posts σου περι tuning θα διαγραφονται αυτοματα. Laughing

Εκ της Volvos team
drdino - Δευ 02 Φεβ 2009, 14:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Σημείωση, ο ιμάντας δεν ελέγχεται οπτικά.
greenpug106 - Δευ 02 Φεβ 2009, 14:09:33
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Σημείωση, ο ιμάντας δεν ελέγχεται οπτικά.


Εγώ όσους ιμάντες άλλαξα όταν τους έβλεπα ήταν καθαρό ότι είχαν "ρωγμές" / κοινώς τσακρίσματα. Έχανε ο ιμάντας την ελαστικότητα του. Αυτές φαίνονται και στα ελαστικά όταν χάσουν την ελαστικότητα τους.

Βασικά ο κάθε μηχανικός με την εμπειρία του πρέπει να μπορεί να κρίνει οπτικά κατά πόσο ο ιμάντας χρονισμού απαιτεί αλλαγή, πέρα από οποιεσδήποτε οδηγίες με βάση τα χρόνια και τα χιλιόμετρα.
drdino - Δευ 02 Φεβ 2009, 14:23:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τον ιμάντα χρονισμού δύσκολα τον καταλαβαίνεις οπτικά. Αν έχει φτάσει στο σημείο να έχει ρωγμές κτλ, τότε έπρεπε να έχει αλλαχτεί προ πολλού.
AlienHack - Τρι 03 Φεβ 2009, 10:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ωραια,με αυτην την λογικη Alienjerk μην μας ξαναρωτησεις για βελτιωση κλπ και τι πρεπει να βαλεις και τι οχι...
Αφου εμπιστευεσαι τον μηχανικο σου και τον καθε μηχανικο,τοτε πηγαινεις,το αφηνεις και οτι βγει.
Τα posts σου περι tuning θα διαγραφονται αυτοματα. Laughing

Εκ της Volvos team


Ρε κάγκαρε!!

εγώ γουσταρω και το ψάχνω και ξερω 1-2 πραγματα για το αμαξι.

Ο καθενας ομως δεν εχει την γκάβλα μας! μπορει να το εχουν απλός σαν εργαλείο το αμάξι και να μην το ψάχνουν-ενδιαφέρει!! Καγκαρε!
Laughing
Pughell - Τρι 03 Φεβ 2009, 11:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου ελεγα τι ξερεις αλλα εχε χαρη...
AlienHack - Τρι 03 Φεβ 2009, 11:23:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πε μου πε μου!! Laughing Laughing

Ρε σεις μια που μιλάμε για ιμάντες!
ο δικος μου υποτείθεται ειχε αλαχτει απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στις 60.000 κμ αλλα χθες που τον εκανα οπτικο έλεγχο ειναι οπως είπε ο greenpug106 με μικρορογμές πανω.. χάλασε τοσο γρήγορα ή ο προηγουμενος ιδιοκτήτης μου πουλουσε παπάτζες? ειμαι στα 100.000 κμ τωρα..
greenpug106 - Τρι 03 Φεβ 2009, 12:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Πε μου πε μου!! Laughing Laughing

Ρε σεις μια που μιλάμε για ιμάντες!
ο δικος μου υποτείθεται ειχε αλαχτει απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στις 60.000 κμ αλλα χθες που τον εκανα οπτικο έλεγχο ειναι οπως είπε ο greenpug106 με μικρορογμές πανω.. χάλασε τοσο γρήγορα ή ο προηγουμενος ιδιοκτήτης μου πουλουσε παπάτζες? ειμαι στα 100.000 κμ τωρα..


Πόσα χρόνια πέρασαν από την υποτιθέμενη αλλαγή του.

Εμένα της γυναίκας μου το 206 XSi κάλυψε 37000 χλμ από καινούργιο.
Την Κυριακή έψαξα και εγώ τον ιμάντα και είχε μικρορωγμές.
Από χρόνια είναι στα 4,5 αλλα δεν κινείται και πολύ.
Από βδομάδας θα το αλλάξω και εγώ Smile
AlienHack - Τρι 03 Φεβ 2009, 13:01:36
Θέμα δημοσίευσης:
2 χρονια Μαξ!! και περιπου 40.000κμ
drdino - Τρι 03 Φεβ 2009, 19:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιόν ιμάντα είδες ρε Άλεξ; Του χρονισμού;
Pughell - Τρι 03 Φεβ 2009, 20:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,τον ιμαντα στηριξης πραγματων στο πορτ μπαγκαζ θα ειδε ο dj... Laughing
action_peugeot - Τρι 03 Φεβ 2009, 22:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια εμείς τα λέμε και τηλεφωνικός
Όσο για τον ιμάντα μπορείς να δόσης μια μικρή αβάντα αλλά όχι για πολλά χιλιόμετρα
imaginas - Πεμ 06 Αύγ 2009, 23:00:04
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα,θέλω να ρωτήσω το εξής.
Έχω ένα 307 1,4 που αγόρασα πριν περίπου 1 μήνα μεταχειρισμένο.Ο προηγούμενος αγοραστής είχε αλλάξει ιμάντα χρονισμού στις 110.000 χλμ και τώρα έχει 146.000 χλμ.Επιβάλλεται η αλλαγή του σε 4.000 που πρέπει να πάει για σέρβις ή όχι;
drdino - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
40k χλμ για ιμάντα είναι πολύ λίγα (εκτός αν έχεις alfa με TS μοτέρ Laughing ), αλλά πόσο καιρό έχει που τον έχει αλλάξει;

ΥΓ: Είσαι σίγουρος ότι έχει αλλαχτεί στα 110k, έτσι; Cool
imaginas - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω το τιμολόγιο.Ημερομηνία δεν θυμάμαι,θα το δω όμως.Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να αλλαχθεί;
drdino - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:28:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχει περάσει 5ετία, ΣΙΓΟΥΡΑ... Στα 4 χρόνια αρχίζεις να το σκέφτεσαι πάντως.
imaginas - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
1-2 χρόνια έχουν περάσει.Τέλη 2007 πρέπει να το άλλαξε,θα το δω αύριο όμως και θα σου πω.
drdino - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
overkill θα είναι να τον αλλάξεις, εκτός αν έχεις αμφιβολίες για το αν όντως τον έχει αλλάξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
imaginas - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:38:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φάνηκε για σοβαρός άνθρωπος που πρόσεχε το αμάξι,κι έχει και τα τιμολόγια,που είναι ονομαστικά.Ποιος ο λόγος να μην τον έχει αλλάξει;
drdino - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω κόστους κυρίως και αμέλειας.
imaginas - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου έχει τιμολόγιο θα τον εμπιστευτώ...
vamvakoolas - Τρι 01 Δεκ 2009, 12:57:20
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη εχω μπερδευτει (τελειως ομως)

μιλαγα σημερα με τα κεντρικα για ιμαντα χρονισμου. Ο τυπος λεει στα 80κ (αποτι ειδε απο το book service)με δεδομενο οτι κατασκευαστικα αντεχει 120κ! το αμαξι πλησιαζει 5ετια (σε 3μηνο) και αμφιταλαντευομαι να το κανω ή οχι....

Επισης το ερωτημα να αλλαξω τρομπα νερου ή να την αφησω?(δεν εχει διαρροη αλλα δε ξερω ποσο αντεχει)

Α, για να ξερουμε τιμες απο 200 (μονο ιμαντας) μεχρι 300 (με τρομπα)
drdino - Τρι 01 Δεκ 2009, 18:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερινή τιμή: 225 ευρώ για εσωτερικό ιμάντα, 2 ρουλεμάν, αντλία νερού και εξωτερικό ιμάντα, με εργασία.

Των εκκεντροφόρων βγήκε σε πολύ καλή κατάσταση. 4 χρόνια και 100k χλμ.




Ο εξωτερικός είχε ένα μικρό crack στην εσωτερική του πλευρά.


Η αντλία νερού:


Ούτε αυτή φαίνεται να είχε πρόβλημα στο ρουλεμάν της, αλλά αυτή η σκουριά με προβλημάτισε λίγο. :hmmm:
vamvakoolas - Τετ 02 Δεκ 2009, 12:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
μου λες που το εκανες (εστω σε Π.Μ)
drdino - Τετ 02 Δεκ 2009, 16:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
Θεσσαλονίκη είμαι...
ΝΗΖ - Σαβ 09 Ιαν 2010, 01:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Σημερινή τιμή: 225 ευρώ για εσωτερικό ιμάντα, 2 ρουλεμάν, αντλία νερού και εξωτερικό ιμάντα, με εργασία.


Σήμερα έκλεισα ραντεβού για να αλλάξω τελικά τον ιμάντα...Το αμάξι έχει 80.000 αλλά τον απρίλιο κλείνει πενταετία. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν 220 το σέτ ιμάντα και τα ρουλεμάν του μαζί με ιμάντα δυναμό και με εργατικά. Στα 225 που αναφέρεσαι είναι και η αντλία νερού και η εργασία;
manos - Τρι 06 Ιούλ 2010, 12:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
ενημερωτικα αλλαξα χτες σε εξουσιοδ συνεργειο ιμαντα και αντλια νερου, ειχα 6 χρόνια και 65.000 χλμ και μου ειπε οτι πρεπει να γινεται αλλαγη σε 5 χρονια ή 100.000 χλμ οποιο ερθει πρωτο.
imaginas - Τρι 06 Ιούλ 2010, 13:04:37
Θέμα δημοσίευσης:
manos έγραψε:
ενημερωτικα αλλαξα χτες σε εξουσιοδ συνεργειο ιμαντα και αντλια νερου, ειχα 6 χρόνια και 65.000 χλμ και μου ειπε οτι πρεπει να γινεται αλλαγη σε 5 χρονια ή 100.000 χλμ οποιο ερθει πρωτο.


Για ποια αντιπροσωπεία μιλας;Θα χρειαστεί να αλλάξω κι εγώ τον ιμάντα σε 10.000 χλμ και η τιμή δε μου φαίνεται υπερβολική,αν και το κόστος των ανταλλακτικών δεν είναι μεγάλο.Κάποιος μου είχε πει για 350€ και είχα απογοητευτεί...
vamvakoolas - Τρι 06 Ιούλ 2010, 13:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
τιμες προ εξαμηνου σε γνωστο αντιπροσωπο που παλια ειχε και σχεση με το κλαμπ

Kit χρονισμου 124.75
Αντλια Νερου 71.78
Αντικασταση αντλιας/ιμαντα 113.84

(τις αντιγραφω απο εδω http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=618&postdays=0&postorder=asc&start=180 )
giorgos80 - Σαβ 21 Αύγ 2010, 09:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ άλλαξα ιμάντα στα 60000 χλμ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Οι απόψεις διίστανται για το πότε πρέπει να γίνει η αλλαγή και πριν να τον αλλάξω άκουσα διάφορα. Οπότε προτίμησα να γίνεται κάθε 60000 χλμ καθώς το κόστος επισκευής είναι μεγάλο σε περίπτωση που κοπεί.
imaginas - Σαβ 21 Αύγ 2010, 09:48:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ποια εταιρεία κατασκευάζει το κιτ χρονισμού και την αντλια νερού;
vassilis13 - Δευ 02 Ιαν 2012, 20:25:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

Διάβασα όλο το Topic από την αρχή. Ψάχνοντας στο Internet βρήκα στο site της Lion το παρακάτω:

http://www.peugeot.gr/aftersales/service/guide_10CPE02_GR0130B.pdf.

Στη σελίδα 19 ακόμα και για δυσμενής συνθήκες συνίσταται αλλαγή από την Peugeot κάθε 120.000Km ή 10 χρόνια. Έχει βάση αυτό?

Επίση μου κάνει εντύπωση πώς μπορεί να φθείρεται ο ιμάντας όταν το αμάξι κάνει λίγα χλμ και να πρέπει να αλλάζεται στα 5 χρόνια οπωσδήποτε, ακόμα και με 30.000χλμ?

Βασίλης
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 15:41:53
Θέμα δημοσίευσης:
vassilis13 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

Διάβασα όλο το Topic από την αρχή. Ψάχνοντας στο Internet βρήκα στο site της Lion το παρακάτω:

http://www.peugeot.gr/aftersales/service/guide_10CPE02_GR0130B.pdf.

Στη σελίδα 19 ακόμα και για δυσμενής συνθήκες συνίσταται αλλαγή από την Peugeot κάθε 120.000Km ή 10 χρόνια. Έχει βάση αυτό?

Επίση μου κάνει εντύπωση πώς μπορεί να φθείρεται ο ιμάντας όταν το αμάξι κάνει λίγα χλμ και να πρέπει να αλλάζεται στα 5 χρόνια οπωσδήποτε, ακόμα και με 30.000χλμ?

Βασίλης


καλησπερα Βασιλη εγω εχω αλλαξει 2 φορες στα 10 χρονια που το εχω και εχω 70.000 χλμ πρεπει οπωσδηποτε να αλλαζετε καθε 5 χρονια γιατι ειναι ελαστικα μερη και με το καιρο σπανε. οταν πας να αλλαξεις ζητησε απο τον μηχανικο να σου δειξει τι εννοω και θα καταλαβεις
giorgos80 - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 23:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
vassilis13 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

Διάβασα όλο το Topic από την αρχή. Ψάχνοντας στο Internet βρήκα στο site της Lion το παρακάτω:

http://www.peugeot.gr/aftersales/service/guide_10CPE02_GR0130B.pdf.

Στη σελίδα 19 ακόμα και για δυσμενής συνθήκες συνίσταται αλλαγή από την Peugeot κάθε 120.000Km ή 10 χρόνια. Έχει βάση αυτό?

Επίση μου κάνει εντύπωση πώς μπορεί να φθείρεται ο ιμάντας όταν το αμάξι κάνει λίγα χλμ και να πρέπει να αλλάζεται στα 5 χρόνια οπωσδήποτε, ακόμα και με 30.000χλμ?

Βασίλης


καλησπερα Βασιλη εγω εχω αλλαξει 2 φορες στα 10 χρονια που το εχω και εχω 70.000 χλμ πρεπει οπωσδηποτε να αλλαζετε καθε 5 χρονια γιατι ειναι ελαστικα μερη και με το καιρο σπανε. οταν πας να αλλαξεις ζητησε απο τον μηχανικο να σου δειξει τι εννοω και θα καταλαβεις


+1

Εγώ τον άλλαξα στα 80.000χλμ το 2009 και θα τον αλλάξω πάλι το 2014 είτε όταν συμπληρώσει 160.000χλμ.
atari - Παρ 25 Ιαν 2013, 02:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα κυριοι!

Ειμαι στα 90.000 χλμ και θελω να αλλαξω ιμαντα και αντλια νερου αν χρειαστει (307 1.6). Ξερουμε περιπου κοστος; Εκτος απο αντλια χρονισμου τι αλλο ζηταω να μου αλλαξουν; Α και αν εχετε κανενα καλο φθηνο συνεργειο να μου προτεινετε, ευπροσδεκτο γιατι στη λαιον πιανουν κωλους γενικα!

Ευχαριστω εκ των προτερων,

Δημητρης.
drdino - Παρ 25 Ιαν 2013, 15:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
120κατι ευρώ το σετ χρονισμου μαζί με αντλία έχει περίπου από Γκαγκαστάθη, η εργασία ανάλογα με το συνεργείο. Σούμα δεν πρέπει να σου βγει πάνω από 220-230 πάντως.
atari - Παρ 25 Ιαν 2013, 23:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω drdino, θα κανω μια ερευνα αγορας να δουμε τι παιζει...
NPIL - Παρ 22 Μάρ 2013, 01:54:25
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
120κατι ευρώ το σετ χρονισμου μαζί με αντλία έχει περίπου από Γκαγκαστάθη, η εργασία ανάλογα με το συνεργείο. Σούμα δεν πρέπει να σου βγει πάνω από 220-230 πάντως.
φιλε μου σκεφτομαι να αγορασω και εγω το σετ , αλλα προβληαμτιζομαι στα εργατικα ποσο μπορει να μου ζητησει καποιος μηχανικος? και γενικα ξερεις κανενα να το δεχεται να του παω το σετ και να μου το βαλει?
307__:)(dimitris) - Παρ 22 Μάρ 2013, 14:35:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω αλλαξα πριν 4 μηνες ιμαντα χρονισμου που πηρα ολο το σετ 65 ευρω απο την αντιπροσωπεια με το προγραμμα των 5+ ετων αυτοκινητα που νομιζω ισχυει ακομα και αντλια νερου 28 ευρω απο Γκαγκασταθη και 30 ευρω εργασια Wink
NPIL - Σαβ 23 Μάρ 2013, 23:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
307__:)(dimitris) έγραψε:
Εγω αλλαξα πριν 4 μηνες ιμαντα χρονισμου που πηρα ολο το σετ 65 ευρω απο την αντιπροσωπεια με το προγραμμα των 5+ ετων αυτοκινητα που νομιζω ισχυει ακομα και αντλια νερου 28 ευρω απο Γκαγκασταθη και 30 ευρω εργασια Wink


δηλαδη αλλαγη ιμαντα 65+28+ 30 (εργασια)= 133 .
μια χαρα μου φαινετε ....

Εμενα παντως που ρωτησα για αγορα το σετ ιμαντα απο αντιπρ. μου ειπαν για 307 1.6 κοστιζει 100€ μονο αγορα........
σε πιο εξουσιοδοτημενο πηγες?
NPIL - Τρι 26 Μάρ 2013, 11:40:17
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="NPIL"]
307__:)(dimitris) έγραψε:
Εγω αλλαξα πριν 4 μηνες ιμαντα χρονισμου που πηρα ολο το σετ 65 ευρω απο την αντιπροσωπεια με το προγραμμα των 5+ ετων αυτοκινητα που νομιζω ισχυει ακομα και αντλια νερου 28 ευρω απο Γκαγκασταθη και 30 ευρω εργασια Wink



Εμενα παντως που ρωτησα για αγορα το σετ ιμαντα απο αντιπρ. μου ειπαν για 307 1.6 κοστιζει 100€ μονο αγορα........και εργασια €70 σε αντιπρ.
307__:)(dimitris) - Τρι 26 Μάρ 2013, 19:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω μπροστα μου την αποδειξη με κωδικο ανταλλακτικου Ε118433 κανονικα χωρις εκπτωση 72,39 ,μου ειχε κανει και μια εκπτωση 8% και πληρωσα 66,60. Η αγορα και τοποθετηση εγινε σε επισημη αντιπροσωπεια στο Αγρινιο Wink Αν εχεις καποια αντιπροσωπεια που πηγαινες συχνα και σε ξερουν θα πετυχεις και εσυ καποια εκπτωση Rolling eyes
NPIL - Τρι 26 Μάρ 2013, 23:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
307__:)(dimitris) έγραψε:
Εχω μπροστα μου την αποδειξη με κωδικο ανταλλακτικου Ε118433 κανονικα χωρις εκπτωση 72,39 ,μου ειχε κανει και μια εκπτωση 8% και πληρωσα 66,60. Η αγορα και τοποθετηση εγινε σε επισημη αντιπροσωπεια στο Αγρινιο Wink Αν εχεις καποια αντιπροσωπεια που πηγαινες συχνα και σε ξερουν θα πετυχεις και εσυ καποια εκπτωση Rolling eyes


εχεις δικιο , στην αντιπροσωπεια εδω (Αθηνα) μου ειπαν αγορα 100,53 για ιμαντα.Ισως να ειναι και διαφορετικο μοντελο ...εμενα ειναι 1.6 2007 .
307__:)(dimitris) - Τετ 27 Μάρ 2013, 15:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμενα 1.6 2004 δεν υπαρχει καμια διαφορα αν μπεις στο service box θα σου δωσει με το κωδικο ανταλλακτικου την ιδια τιμη που σου ειπα αλλαξε αντιπροσωπεια, κανε και αλλου καμια ερωτηση γιατι 30+ ευρω δεν ειναι και λιγα Wink
NPIL - Πεμ 28 Μάρ 2013, 23:48:28
Θέμα δημοσίευσης:
307__:)(dimitris) έγραψε:
Και εμενα 1.6 2004 δεν υπαρχει καμια διαφορα αν μπεις στο service box θα σου δωσει με το κωδικο ανταλλακτικου την ιδια τιμη που σου ειπα αλλαξε αντιπροσωπεια, κανε και αλλου καμια ερωτηση γιατι 30+ ευρω δεν ειναι και λιγα Wink


θα το ψαξω ευχαριστω
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr