PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - Πρόβλημα με σασμάν σε 206 1400 8ν?

Invisible - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 16:00:28
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πρόβλημα με σασμάν σε 206 1400 8ν?
Peugeot 206 1.4 8v μοντ. 2003
στα 71.000km αλλάζω δισκοπλατό.
Με το που παίρνω το αυτοκίνητο απο το service και κάνοντας μια διαδρομή για Αθήνα 300km αρχίζω και ακούω ένα διακριτικό θόρυβο απο τη μηχανή σαν ένα φτερούγισμα... Διαπιστώνω το εξής: όταν έχω οποιαδήποτε ταχύτητα το ακούω... βάζοντας νεκρά σταματά.
Πάω σε συνεργείο. Μου λένε οτι λογικά όταν έσπασε το διδκοπλατό κάποιο κομματάκι κυκλοφορούσε στις βαλβολίνες με αποτέλεσμα να χτυπήσει κάποιο γρανάζι του σασμάν... Να μην τα πολυλογώ αλλάζω σασμάν και βάζω μεταχειρισμένο... 800 ευρώ...
Σήμερα και έχωντας μετρίσει 130.000km πρόσεξα το εξής: όταν έχω 3η ταχύτητα και είμαι σε πορεία μπορώ να τη βγάλω χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Μόνο την 3η. Με τις άλλες δε γίνεται... Τι μπορεί να φταίει?
Μήπως κατάφερα να κάνω το κιβώτιο αυτόματο...???
Road_Runner - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:13:54
Θέμα δημοσίευσης:
προφανως αυτο το κανεισ οταν δεν πατας γκαζι...
Σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται. Απλά αλλάζεις τα κομπλερακια και τοτε δεν θα βγαινει τοσο ευκολα. Wink
Invisible - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 22:04:25
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
προφανως αυτο το κανεισ οταν δεν πατας γκαζι...
Σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται. Απλά αλλάζεις τα κομπλερακια και τοτε δεν θα βγαινει τοσο ευκολα. Wink


Ναι χωρίς γκάζι.κομπλεράκια...? Τι είναι αυτά? Που βρίσκοντα? Πόσο στοιχίζουν?

Επίσης κάτι άλλο ο λεβιές ταχυτήτων παλαντζάρει είται κουμπομένος σε ταχύτητα είτε σε νεκρά. Μπορώ δηλ να παίζω λίγο κουνόντας τον δεξιά αριστερά... έχει κάποια σχέση αυτό?
Road_Runner - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 22:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι δεν υπαρχει προβλημα κανενα, παρα μονο οτι θα ειναι λιγο ασαφης οταν βαζεις ταχυτητες... Εμενα παλατζαρει πολυ (3-4 εκατοστα) εδω και 3 χρονια και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα.

Το κομπλερ βρισκοντα μεσα στο σαζμαν. Σαν ανταλακτικό δεν ειναι πολύ ακριβό, αν και δεν ξερω την ακριβη τιμη τους. Νομιζω κοντα στο κατοσταρικο ειναι... Το θεμα ειναι τα εργατικά. Βεβαια καλό ειναι να σου πει και καποιος μηχανικλος την γνώμη του για να μην σε παιρνω και στον λαιμό μου...
Invisible - Δευ 28 Ιούλ 2008, 15:21:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ Road_Runner. Κάποια στιγμή
(μάλλον απο Σεπτέβρη) θα τα αλλάξω οπου και θα ποστάρω για να σου πώ τιμή κ.α.
Steve - Τρι 29 Ιούλ 2008, 10:17:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με σασμάν...?
Invisible έγραψε:
Σήμερα και έχωντας μετρίσει 130.000km πρόσεξα το εξής: όταν έχω 3η ταχύτητα και είμαι σε πορεία μπορώ να τη βγάλω χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Μόνο την 3η. Με τις άλλες δε γίνεται... Τι μπορεί να φταίει?
Μήπως κατάφερα να κάνω το κιβώτιο αυτόματο...???

Όλες τις ταχύτητες μπορείς να τις βγάλεις χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη σε οποιοδήποτε αριθμό στροφών κι αν είσαι στο κοντέρ.

Ο συμπλέκτης, είναι για όταν βάζεις την ταχύτητα (σύμπλεξη) όπου πρέπει να ξεκινήσει το επόμενο ή προηγούμενο γρανάζι να γυρίζει μαζί με το συγχρονιζέ για να έχεις ομαλή αλλαγή σε συγκεκριμένο αριθμό στροφών.

Όταν πας για νεκρά (αποσύμπλεξη), δεν χρειάζεται συμπλέκτης, απλά τυπικά έχουμε συνηθήσει να τον πατάμε όλοι μας. Δεν υπάρχουνε φθορές.
Randy - Παρ 10 Οκτ 2008, 16:48:49
Θέμα δημοσίευσης:
τι???? οριστε???? απο ταχυτητα σε νεκρα χωρις συμπλεκτη? δεν μπαινει, τουλαχιστον στο δικο μου καρο.
Athens - Παρ 10 Οκτ 2008, 17:10:00
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
τι???? οριστε???? απο ταχυτητα σε νεκρα χωρις συμπλεκτη? δεν μπαινει, τουλαχιστον στο δικο μου καρο.


ούτε στο δικό μου... Rolling eyes Confused
kos_argyris - Παρ 10 Οκτ 2008, 18:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κάντε το ακριβώς την ώρα που αφήνεται το γκάζι και αποφορτίζονται τα γρανάζια μεταξύ τους και θα δείτε ότι γίνεται. Αποκλείεται να μη γίνεται.
android - Παρ 10 Οκτ 2008, 20:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
kos_argyris έγραψε:
Κάντε το ακριβώς την ώρα που αφήνεται το γκάζι και αποφορτίζονται τα γρανάζια μεταξύ τους και θα δείτε ότι γίνεται. Αποκλείεται να μη γίνεται.


στο gt μου ειναι πολυ σφιχτο κ βαρυ κ θελει αρκετη δυναμη για να βγει ετσι η ταχυτητα...αντιθετα στο corolla εχω καταργηση το συμπλεκτη κ οταν βγαζω κ οταν βαζω μονο στην 1η που ξεκιναω παταω Laughing
drdino - Παρ 10 Οκτ 2008, 20:40:59
Θέμα δημοσίευσης:
Xαλαρότατα γίνεται αν το μάθεις... Very happy
Puzzle - Παρ 10 Οκτ 2008, 23:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκιμαστε το στο φαναρι οταν πατατε φρενο..λιγο πριν κοκαλοσει το αμαξι θα δειτε οτι βγαινει πολυ χαλαρα σε ολα τα αμαξια..
Ο πατερας μου σε ολα τα αμαξια που ειχε χρησιμοποιουσε μονο τη πρωτη για να ξεκινησει..απο εκει και περα ποτε ξανα συμπλεκτη..δεν ξερω πως τα καταφερνει..και δεν ειχε ποτε το παραμικρο προβλημα..
Randy - Σαβ 11 Οκτ 2008, 16:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
το δοκιμασα, μονο εν στασει και με σβηστη μηχανη μπορω να το κανω.. φοβαμαι πως αν βαλω δυναμη, θα ξηλωσω σασμαν και λεβιε.. εξαλλου, για να χει το συμπλεκτη , αυτο κατι σημαινει.. μην τρελαθουμε τελειως..
Steve - Παρ 17 Οκτ 2008, 11:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
τι???? οριστε???? απο ταχυτητα σε νεκρα χωρις συμπλεκτη? δεν μπαινει, τουλαχιστον στο δικο μου καρο.

Δεν πρόκειται να "μπεί" αφού μιλάμε για "βγάλσιμο" ταχύτητας.

Το δικό σου "δεν μπαίνει" μεταφράζεται σε "χέζομαι να το κάνω".
Road_Runner - Παρ 17 Οκτ 2008, 11:55:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με σασμάν...?
Steve έγραψε:
Όλες τις ταχύτητες μπορείς να τις βγάλεις χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη σε οποιοδήποτε αριθμό στροφών κι αν είσαι στο κοντέρ.

Ο συμπλέκτης, είναι για όταν βάζεις την ταχύτητα (σύμπλεξη) όπου πρέπει να ξεκινήσει το επόμενο ή προηγούμενο γρανάζι να γυρίζει μαζί με το συγχρονιζέ για να έχεις ομαλή αλλαγή σε συγκεκριμένο αριθμό στροφών.

Όταν πας για νεκρά (αποσύμπλεξη), δεν χρειάζεται συμπλέκτης, απλά τυπικά έχουμε συνηθήσει να τον πατάμε όλοι μας. Δεν υπάρχουνε φθορές.


Στιβ, μην λες μαλ***ες για αλλη μια φορα......
Road_Runner - Παρ 17 Οκτ 2008, 11:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκιμαστε να το κανετε με δευτερα στις 5500 στρ/λεπτο
Sidobre - Παρ 17 Οκτ 2008, 12:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Kόφτε τις άσχημες κουβέντες και τον άσχημο λόγο. Δεν πρόκειται να ανεχτώ κανέναν πια!

Επί του θέματος, οι ταχύτητες για να βγούν δεν πρέπει να δέχονται ροπή πάνω τους. Αυτό συμβαίνει διότι τα γρανάζια είναι λοξά και δεν είναι ίσια. Ετσι αν υπάρχει και η παραμικρή δύναμη πάνω τους δεν μπορούν να απεμπλακούν μεταξύ τους.

Ετσι, για να βγάλεις μια ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, πρέπει να μετριάσεις στιγμιαία τις στροφές με την ταχύτητα του οχήματος, τόσο όσο να μην επιταχύνει ή επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Τοτε βγαίνουν σαν να έχεις πατήσει συμπλέκτη. Σε οποιεσδήποτε στροφές.

Το ίδιο ισχύει και όταν βάζουμε μια ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Μπαίνει όμορφα και γλυκά μόνο όταν οι στροφές του κινητήρα είναι ίσες όσες θα είχε το αυτοκίνητο με την συγκεκριμένη ταχύτητα και την επιλεγμένη σχέση.

Αν δηλαδή με 3η έχουμε 60χλμ στις 3.500στ/λ (θεωρητικά νούμερα) τότε με νεκρή, 60 χλμ στο κοντέρ, πατώντας γκάζι στις 3.500 (με νεκρά) η ταχύτητα θα μπει σαν να έχεις πατήσει συμπλέκτη. Σε άλλες στροφές ή δεν θα μπεί ή θα μπεί γρατζουνώτας και μάλιστα άσχημα

warning: Mην παίζετε αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τί κάνετε, διότι με αυτό τον τρόπο κινδυνεύει να σπάσει το σασμάν σας...
SnakeMJK - Παρ 17 Οκτ 2008, 12:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Τάκης να τα διαβάζει που λιώνει να μου βγάζει την ταχύτητα κάθε φορά που είναι μέσα στο αμάξι μου!!

Evil

Όσο γι αυτό που λέει ο πρόεδρας, ισχύει και είναι ιδανικό για να ψαρώνεις τον κόσμο Razz
Road_Runner - Παρ 17 Οκτ 2008, 13:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

warning: Mην παίζετε αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τί κάνετε, διότι με αυτό τον τρόπο κινδυνεύει να σπάσει το σασμάν σας...


Η ημιμαθεια και οι σαχλαμαρες που λενε καποιοι μπορει να οδηγησει σε σπασιμο σαζμαν.......
Pughell - Παρ 17 Οκτ 2008, 13:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Τασος εδωσε μια πληρη περιγραφη,που ταυτοχρονα δικαιωσε και την αποψη του Σταυρου. Very happy

Απο εκει και περα κανεις σας δεν παρατηρησε την μλκια που ειπαν στο παιδι και του αλλαξαν σασμαν...
Παράθεση:
Μου λένε οτι λογικά όταν έσπασε το διδκοπλατό κάποιο κομματάκι κυκλοφορούσε στις βαλβολίνες με αποτέλεσμα να χτυπήσει κάποιο γρανάζι του σασμάν...


Αυτο σας φαινεται λογικο,δεδομενου παντα οτι το δισκοπλατο ειναι εξω απο το κελυφος του σασμαν; Rolling eyes
Sidobre - Παρ 17 Οκτ 2008, 13:16:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πάντα είναι σχετικά....

Πρίν κάποιο καιρό, μου έφυγε βίδα από το πλατώ (δεν ήταν σφιγμένη καλά, αλλά είχε και κραδασμούς) και από την δύναμη που εκσφεντονίστηκε, τρύπησε το καβούκι στο σημείο του διαφορικού (ευτυχώς όμως χωρίς ζημιά, απλά έτρεχε βαλβολίνες).

Αρα δεν αποκλείω τίποτα αν δεν το δω με τα μάτια μου...
Steve - Παρ 17 Οκτ 2008, 13:16:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ο Τασος εδωσε μια πληρη περιγραφη,που ταυτοχρονα δικαιωσε και την αποψη του Σταυρου. Very happy

Pughell - Παρ 17 Οκτ 2008, 13:30:45
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Τα πάντα είναι σχετικά....

Πρίν κάποιο καιρό, μου έφυγε βίδα από το πλατώ (δεν ήταν σφιγμένη καλά, αλλά είχε και κραδασμούς) και από την δύναμη που εκσφεντονίστηκε, τρύπησε το καβούκι στο σημείο του διαφορικού (ευτυχώς όμως χωρίς ζημιά, απλά έτρεχε βαλβολίνες).

Αρα δεν αποκλείω τίποτα αν δεν το δω με τα μάτια μου...

Ναι αλλα δεν αναφερθηκε πουθενα διαρροη βαλβολινης που σημαινει οτι το κελυφος ηταν ανεπαφο.
Επισης για να φυγει κομματι απο το δισκοπλατο και να τρυπησει το κελυφος,το σασμαν αποκλειεται να δεχτει να αλλαξεις ταχυτητα. Wink
Με απλα λογακια,καποιος "καλος" μηχανικος κοροιδεψε καποιον πελατη. Evil
volvos - Παρ 17 Οκτ 2008, 14:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Ο Τάκης να τα διαβάζει που λιώνει να μου βγάζει την ταχύτητα κάθε φορά που είναι μέσα στο αμάξι μου!!

Evil

Όσο γι αυτό που λέει ο πρόεδρας, ισχύει και είναι ιδανικό για να ψαρώνεις τον κόσμο Razz


blaka κανω αυτο που λεει ο τασος
στη βγαζω οταν δεν εχει πιεση απο το σαζμαν δηλαδη ειναι στις στροφες που συχρονιζει σαζμαν
για αυτο και δε θελει καθολου πιεση

ενα κλακ και τερμα Laughing
SnakeMJK - Παρ 17 Οκτ 2008, 15:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα μπω στον κιτκαρο........ Razz

ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!
MEMsound - Παρ 17 Οκτ 2008, 17:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Δεν θα μπω στον κιτκαρο........ Razz

ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!


ΟΧΙ
ΤΩΡΑ
ΠΟΥ
ΔΟΥΛΕΥΕΙ...
...και που χρειάζόμαστε κι άλλοι το συνεργείο του Αργύρη... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Randy - Κυρ 19 Οκτ 2008, 01:08:24
Θέμα δημοσίευσης:
καλως τον Steve που θα μας πει οτι χεζομαστε κιολας να βγαλουμε ταχυτητα χωρις συμπλεκτη.. Αφου υπαρχει, γιατι να το κανω? μηπως γιατι θα μου πληρωσεις τα γραναζια αν κατι παει στραβα?

Εσυ οταν κομματιασες το αμαξι σου, παταγες η οχι συμπλεκτη? αιντε, λες και με ξερεις κι απο το στρατο...

" ο στηβ ειναι ενας μικρος καγκουρας..."
vassilis13 - Κυρ 02 Νοέ 2008, 19:52:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με σασμάν...?
Invisible έγραψε:
Peugeot 206 1.4 8v μοντ. 2003
στα 71.000km αλλάζω δισκοπλατό.
Με το που παίρνω το αυτοκίνητο απο το service και κάνοντας μια διαδρομή για Αθήνα 300km αρχίζω και ακούω ένα διακριτικό θόρυβο απο τη μηχανή σαν ένα φτερούγισμα... Διαπιστώνω το εξής: όταν έχω οποιαδήποτε ταχύτητα το ακούω... βάζοντας νεκρά σταματά.
Πάω σε συνεργείο. Μου λένε οτι λογικά όταν έσπασε το διδκοπλατό κάποιο κομματάκι κυκλοφορούσε στις βαλβολίνες με αποτέλεσμα να χτυπήσει κάποιο γρανάζι του σασμάν... Να μην τα πολυλογώ αλλάζω σασμάν και βάζω μεταχειρισμένο... 800 ευρώ...
Σήμερα και έχωντας μετρίσει 130.000km πρόσεξα το εξής: όταν έχω 3η ταχύτητα και είμαι σε πορεία μπορώ να τη βγάλω χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Μόνο την 3η. Με τις άλλες δε γίνεται... Τι μπορεί να φταίει?
Μήπως κατάφερα να κάνω το κιβώτιο αυτόματο...???


Καλησπέρα σε όλους από ένα νέο μέλος του site σας. Δεν έχω ιδιαίτερα μεγάλες τεχνικές γνώσεις, ωστόσο το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι παρόμοιο με του φίλου παραπάνω:
206 1.4 8v μοντέλο 2001. Στα 70.000 km αλλάζω δισκοπλατό.
Τώρα στα 102.000 km ακούω θόρυβο (μικρό κροτάλισμα) όταν έχω ταχύτητα και κινούμε. Ο θόρυβος χάνεται όταν βάζω νεκρά.
Σε εξουσιοδοτημένο που το είδαν μου είπαν ότι θέλει επισκευή το σασμάν και θα στοιχίσει περίπου 600-700 ευρώ (Δεν μου ανέφερε για αλλαγή σασμάν). Μου είπε επίσης ότι δεν επείγει η επισκευή εφόσον κινούμε μόνο μέσα στην πόλη, αλλά καλό θα ήταν να την κάνω για να μη γίνει χειρότερη ζημιά.
Η ερώτησή μου είναι αν δικαιολογούνται 600-700ευρώ μόνο για επισκευή?
Πόσο στοιχίζει μεταχειρισμένο ή καινούργιο σασμάν? Είναι όντως πρόβλημα σασμάν έτσι όπως το περιγράφω?

Ευχαριστώ προκαταβολικά,
Βασίλης
Touristas - Κυρ 02 Νοέ 2008, 21:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά πάσα πιθανότητα έχουν φαγωθεί τα γρανάζια του διαφορικού.
Το κακό είναι πως αφού ακούς θόρυβο η μεγάλη ζημιά έχει γίνει δηλαδή έχει σπάσει και κάποιο δόντι από το πηνίο.
Με τα λεφτά για την επισκευή παίρνεις μεταχειρισμένο κιβώτιο.
MEMsound - Κυρ 02 Νοέ 2008, 23:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
καλως τον Steve που θα μας πει οτι χεζομαστε κιολας να βγαλουμε ταχυτητα χωρις συμπλεκτη.. Αφου υπαρχει, γιατι να το κανω? μηπως γιατι θα μου πληρωσεις τα γραναζια αν κατι παει στραβα?

Εσυ οταν κομματιασες το αμαξι σου, παταγες η οχι συμπλεκτη? αιντε, λες και με ξερεις κι απο το στρατο...

" ο στηβ ειναι ενας μικρος καγκουρας..."


1ον επειδη δεν ξέρεις το πως εγινε το ατυχημα του steve δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑ δικαιωμα να μιλάς γι αυτό, μαθε πρωτα και μετα το ξανασυζητάμε...

2ον ανοίξε ενα βιλβίο μηχανολγίας να δεις πως δουλευει τενα σαμαν και γιατι ΑΚΡΙΒΩΣ υπάρχει ο συμπλέκτης

στο θέμα μας...
δεν ειπε κανεις οτι πρέπει ν αλάζεις ταχυτητες χωρίς συμπλέκτη
ειπαμε οτι με συγκεκριμένο τρόπο μπορεί να γινει, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι συνήσταται.

ΜΑΘΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ αλλά και να ΓΡΑΦΕΤΕ!
Randy - Δευ 03 Νοέ 2008, 17:40:24
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει ξερω πως πηγαινε κομματια και βγηκε ενας απο ενα stop..

Εγω μπορει να μην ξερω να διαβαζω και να γραφω ομως σε κανεναν δε μιλαω ασχημα, αρα και ΚΑΝΕΝΑΣ δε θα μου λεει "οτι χεζομαι, κλπ.."

Σε μενα τη λες, στο steve ποτε.. τι να σου πω.. και που απανταω, πολυ ειναι..
MEMsound - Δευ 03 Νοέ 2008, 17:50:08
Θέμα δημοσίευσης:
α σε ευχαριστω πολυ για την χαρη που μου κάνεις...

προφανώς και δεν εχεις ιδεα γενικώς για τα του φορουμ
ή διαβαζεις τα μισα
ή δεν διαβαζεις τιποτε
ή εστω εισαι πολυ λιγο καιρό στο psclub και δεν εχεις δει αρκετα

δεν πρόκειται να σου δειξω τι και πως...
αν σε ενδιαφερει ψαξτο για το αν την λεω ή οχι στον steve (και στον κάθε "steve")...

σχετικά με το αν εν εχει δικαιωμα ο steve και ο καθε steνe να στην λεει ή οχι... προφανώς και δεν εχει, γενικώς και ειδικώς...αλλα νομιζω οτι αυτό το απάντησε ο Τασος στο ποστ του...

...αλλα καλό ειναι κι εσυ να διαβαζεις προσεκτικά τι γραφει ο καθένας γιατι απ΄τις παρερμηνιες δημιουργουνται ευκολα παρεξηγησεις...

υ.γ. νομιζω οτι τα ασχετα ποστ πρεπει να πάρουν ποδι συντομα...

Randy - Τρι 04 Νοέ 2008, 01:59:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ σωστος ο μανθος, δεν εχω να πω κατι αλλο, πολυ ενταξει και σωστη η απαντηση σου...
MEMsound - Τρι 04 Νοέ 2008, 02:06:50
Θέμα δημοσίευσης:
Cool Wink
ath7 - Τρι 04 Νοέ 2008, 14:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ο Τασος εδωσε μια πληρη περιγραφη,που ταυτοχρονα δικαιωσε και την αποψη του Σταυρου. Very happy


Ετσι οπως τα λενε τα παιδια ειναι!
Εκανα πειραματα στης δουλειας το αμαξι σημερα και βγαινανε κουφετο!

Δεν λειτουργει το κοντερ οποτε δεν μπορεσα να δω χιλιομετρα και στροφες για να βαλω ταχυτητα αλλα με ετρωγε και το δοκιμασα με τριτη σε αγνωστα χιλιομετρα στις 3500σαλ αλλα......
Sidobre έγραψε:
γρατζουνώτας και μάλιστα άσχημα

.....γρατζουνησε ασχημα! Laughing Laughing Laughing Laughing
vassilis13 - Τρι 11 Νοέ 2008, 14:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Κατά πάσα πιθανότητα έχουν φαγωθεί τα γρανάζια του διαφορικού.
Το κακό είναι πως αφού ακούς θόρυβο η μεγάλη ζημιά έχει γίνει δηλαδή έχει σπάσει και κάποιο δόντι από το πηνίο.
Με τα λεφτά για την επισκευή παίρνεις μεταχειρισμένο κιβώτιο.


Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Η επισκευή ή η αλλαγή με μεταχειρισμένο επείγει ή μπορώ να το κρατήσω έτσι για καμμιά 300 χλμ ακόμα; (Δεν έχω δυστυχώς πρωινό χρόνο ελεύθερο μέχρι Χριστούγεννα)

Ευχαριστώ,
Βασίλης
Touristas - Τρι 11 Νοέ 2008, 22:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το πόσο θα αντέξει δεν μπορεί να το ξέρει κανείς.
Μπορεί να κρατήσει για 1000 αλλά μπορεί και αύριο που λέει ο λόγος να σε αφήσει.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να εύχεσαι να κρατήσει όσο παραπάνω γίνεται μέχρι να μπορέσεις να το φτιάξεις.
Invisible - Πεμ 13 Νοέ 2008, 03:25:07
Θέμα δημοσίευσης:
vassilis13 έγραψε:

Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Η επισκευή ή η αλλαγή με μεταχειρισμένο επείγει ή μπορώ να το κρατήσω έτσι για καμμιά 300 χλμ ακόμα; (Δεν έχω δυστυχώς πρωινό χρόνο ελεύθερο μέχρι Χριστούγεννα)

Ευχαριστώ,
Βασίλης

Φίλε Βασίλη εγώ το είχα αλλάξει το σασμάν με ένα μεταχειρισμένο που βρήκε το συνεργείο απο Πάτρα... το κουστούμι μαζί με εργατικά μου πήγε 850 Ευρώ!!! Αλλά πρόσεξε δεν είχα πάει σε εξουσιωδοτημένο... Όσο αναφορά το εάν θα σε αφήσει ποτέ δεν ξέρεις... Εγώ είχα κάνει 5.000 km έτσι...
Το αυτοκίνητο μου το είχε κρατήσει 4 μέρες... Υπομονή.
volvos - Δευ 13 Απρ 2009, 21:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
quiz

γρατζουναει μονο οταν κατεβαζεις κυριως στη πιστα σε 2α

μετα απο οταν τοπηρε καταφρκατος Laughing και γενικα απο σκισιμο πλεον γρατζουναγε και ανεβασμα παντου ακομα και απο 3 σε 4...

ντιζα συμπλεκτη ειναι οφ

καμια αλλη γνωμη? Crying or Very sad

σαζμαν σε 15000χλμ απο ανακατασκευη (βεβαια απο αρχη 2α σε 3η την ψιλοακουγε μεχρι να βαλω σικολεν που ηρεμησε)
Steve - Δευ 13 Απρ 2009, 22:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως όμως η Silkolene τα έκανε μύλο όλα εκεί μέσα?

Μήπως κουρέφθηκε κανα γρανάζι?
Sidobre - Τρι 14 Απρ 2009, 13:16:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε πρώτα αλλαγή ντίζας (βγάλε πια την αυτορυθμιζόμενη και βάλε μια με βιδούλα να ρυθμίζεις τον συμπλέκτη εκεί που τον θες)

Ύπάρχει πιθανότητα να έχεις φαγωμένο δίσκο; Συνήθως όταν γρατζουνάνε, κοιτάμε πρώτα αυτόν. Μπορεί να είναι και απλώς ντίζα και να μην αποσυπλέκει αρκετά....
volvos - Τρι 14 Απρ 2009, 13:22:44
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΟΙΤΑ και αεγυρης αυτο λεει πρωτα ντιζα.
αφου γρατζουναει τα παντα και πανω και κατω ενω πριν δε το εκανε μαλλον αυτη ειναι

να τονισω οτι τριζει τραγικα το πεταλι


τασο πως θα βαλουμε μη αυτορυθμιζομενη απο 106?θελει καποια παεντα??
δε παιρνεις αργυρη να του το πεις? Laughing
Sidobre - Τρι 14 Απρ 2009, 13:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαίνει κατευθείαν και χωρίς καμία πατέντα.

Ο Αργύρης έβαλε και την δική μου! Wink

Σε εμένα είχε ξεφτυλίσει τελείως την αυτορυθμιζόμενη από ενισχυμένο πλατώ (συνέχεια γρατζούναγε, ώσπου δεν έμπαιναν καθόλου ταχύτητες).

Από τότε που βάλαμε πάνω την ρυθμιζόμενη με το παξιμάδι, βρήκα την υγειά μου. Την ρυθμίζω εκεί που θεωρώ ότι είναι ΟΚ και τέλος....
volvos - Τετ 15 Απρ 2009, 08:38:16
Θέμα δημοσίευσης:
telika εχουμε αλλη ντιζα τασο

εμενα εχει πειρακι για να τη κραταει
εσενα επειδη ειναι απο τα πρωτα εχει διχαλο σαν 106 για αυτο ταιριαζει Evil Evil Evil


αν βρουμε αναλογο τοπικ να τα ενωσουμε
imaginas - Πεμ 13 Αύγ 2009, 16:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα θα χρησιμοποιήσω το υπάρχον για να ρωτήσω κάτι!
Ο μοχλός ταχυτήτων του 307 μου "παίζει" σε όλες τις ταχύτητες αν τον κουνήσεις φυσικά,αλλά πρόβλημα με τις ταχύτητες μέχρις στιγμής δεν έχω.Είναι πρόβλημα αυτό,ή είναι του κιβωτίου χαρακτηριστικό;Τα καινούρια 207 που είχα οδηγήσει δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα.Να ασχοληθώ ή να το αφήσω;
reselie - Πεμ 17 Σεπ 2009, 08:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα παιδες χτες αγορασα ενα 206 απο εναν γιατρο το οποιο παρατηρησα οτι κανει το εξης και ανησυχησα με αυτα που διαβασα...με 3-4-5 (οχι με 1-2) οταν αφησω εντελως το γκαζι ακουγεται ενας πολυ εξασθενημενος ηχος σαν τακ-τακ-τακ-τακ.εαν δωσω λιγο γκαζι σταματαει αν το αφησω το ξανακανει....τι μπορει να ειναι..λετε να εχει κουρεψει σαζμαν? παντως ταχυτητες βαζει ομορφα και δεν γρατζουναει...

λετε να επεσα θυμα!!!??? Evil
ευχαριστω προκαταβολικα Τασος..
reselie - Πεμ 17 Σεπ 2009, 19:18:53
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα ο μηχανικος ειπε οτι ειναι αστερι το μοτερ δεν εχει προβλημα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr