PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πότε αλλάζω τι?

Invisible - Σαβ 26 Ιούλ 2008, 19:27:36
Θέμα δημοσίευσης: Πότε αλλάζω τι?
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post. Απλά βρίσκομαι σε μια φάση απελπισίας!
Έχω το 206 1.4 8v Quicksilver μοντ. 2003. Το πήρα μεταχειρισμένο με 64,000km. Τώρα έχω 129.000km.
Πάντα πρόσεχα τα service να τα κάνω στην ώρα τους όπως μου είχαν υποδείξει.
Απλά πήγαινα στο service και τους έλεγα ότι το αυτοκίνητο έχει τόσα km... κάντε τις ανάλογες εργασίες...
Στο βιβλίο service που έχω, γράφει κάτι επίπεδα περιοδικού ελέγχου A, B, C... ενδιάμεσες επισκέψεις... κ.α.
Αυτά δεν τα γνωρίζω. Καθώς δε γνωρίζω πότε αλλάζω τι...
Για παράδειγμα τελευταία ακούω θόρυβο από τους μπροστά τροχούς σαν τρίξιμο.
Αμέσως σκέφτηκα τα αμορτισέρ μιας και το ένοιωθα κάπως να κοπανάει στις λακκούβες.
Πηγαίνοντας σε βουλκανιζατέρ με ρώτησε χωρίς να το δει : “έχεις αλλάξει ψαλίδια?” Βλέποντας την απορία μου με ρώτησε πόσα km έχει το αυτοκίνητο. Ακούγοντας 129.000km μου έβγαλε μια τιμή 850 € με εργασία και είπε οτι θέλουν αλλαγή τα 4 αμορτισέρ, ψαλίδια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, ζανφόρ, μπαλάκια ψαλιδιών.
Ευτυχώς για μένα σήμερα πέρασα από το ΚΤΕΟ. Πήγα εσκεμμένα για να με κόψουν και να μου υποδείξουν τι εργασίες έχω να κάνω ακριβώς και όχι με κάποιο ώφελος.

Έχουμε τα εξής :
1.Εμπρόσθια μπαλάκια ψαλιδιών
2.Δεξί ζανφοράκι
3.ευθυγράμιση

Α. Έχοντας 130.000km και δεν έχω αλλάξει ποτέ αμορτισέρ ποιόν να πιστέψω?
Το ΚΤΕΟ μου είπε ότι τα αμοτρισέρ είναι μια χαρά. Οι τιμές είναι καλές κατα τα άλλα... φρένα...κ.α?

Β. Εάν αλλάξω το δεξί μόνο ζανφόρ το αριστερό πότε θα θέλει αλλαγή?

Γ. Κάθε πότε να κάνω service και τι να αλλάζω?

π.χ.
Λάδια 10/40 - ? km
Βαλβολίνες - ? km
Μπουζί - ? km
Φίλτρα - ? km


micra_iro - Σαβ 26 Ιούλ 2008, 21:07:55
Θέμα δημοσίευσης:
απ' οτι βλεπω τα αμορτισερ σου ειναι μια χαρα, σιγουρα στα κτεο τα μηχανηματα λενε την αληθεια και μαλιστα την παραλενε, αυτο που εχω να σου πω οσο αναφορα τα αμορτισερ πηγαινε να τσεκαρεις τα top mount ,σε καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο θα σου προτεινα, ισως εκει να οφειλεται ο θορυβος που ακους επισης παιζει ρολο και το λαστιχο που φορας εαν εχεις κανενα πολυ λεπτο προφιλ 40αρι - 45αρι λογικο ειναι.
Τωρα τα λαδια εχουν 2 διαστηματα που πρεπει να τα αλλαζεις ή στα 5.000 χλμ ή στα 7.000 καλυτερα να βαζεις των 7.000 χλμ και να τα αλλαζεις στα 5.000 ή αλλιως ανα 6μηνο
οι βαλβολινες ειναι πιο ανθεκτικες εγω να φανταστεις τις αλλαξα τις δικες μου για πρωτη στα 70.000 χλμ
τα φιλτρα προσωπικα τα αλλαζω σε καθε service οπως και τα μπουζι για καθαρα προληπτικους λογους, εκτος απο το φιλτρο αερα που φοραω ενα ελευθερο και περιπου στο εξαμηνο το βγαζω το πλενω καλα και το ξαναφοραω
αυτα απο μενα
STELIOS - Σαβ 26 Ιούλ 2008, 22:30:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι?
Invisible έγραψε:

Για παράδειγμα τελευταία ακούω θόρυβο από τους μπροστά τροχούς σαν τρίξιμο.
Αμέσως σκέφτηκα τα αμορτισέρ μιας και το ένοιωθα κάπως να κοπανάει στις λακκούβες.
Πηγαίνοντας σε βουλκανιζατέρ με ρώτησε χωρίς να το δει : “έχεις αλλάξει ψαλίδια?” Βλέποντας την απορία μου με ρώτησε πόσα km έχει το αυτοκίνητο. Ακούγοντας 129.000km μου έβγαλε μια τιμή 850 € με εργασία και είπε οτι θέλουν αλλαγή τα 4 αμορτισέρ, ψαλίδια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, ζανφόρ, μπαλάκια ψαλιδιών.


1) Δεν πιστευω οτι χρειαζωνται αλλαγη ΚΑΙ τα 4 ψαλιδια (σημειωση: το 206 εχει μπροστα ψαλιδια και πισω υστερουντες βραχιωνες), τα πισω πιθανοτατα δεν θα χρειαζονται αλλαγη.

2) Στα μπροστα ψαλιδια οι μπιλιες (μπαλάκια ψαλιδιών) ειναι ενσωματομενες σε αυτα, οποτε αν σου πει οτι θα αλλαξει και τα ψαλιδια και τις μπιλιες..... απλα λεει ψεματα.

3) Αν λεγονας ζανφορ εννοει την αντιστρεπτικη.... λεει ψεματα. Εκτως αν εννοει τα μπαρακια ζανφορ που πιθανοτατα να θελουν αλλαγη σε αυτα τα χλμ. Οπως επισης λογικα και τα ιμημπαρα - ακρομπαρα γιατι αποκτουν τζογους.

Εμενα αποψη μου ειναι οτι παει να σε αρμεξει.
Απ'οτι φενεται θα χρειαστεις μπροστινα ψαλιδια (οι μπιλιες ερχονται μαζι με τα ψαλιδια ειπαμε), ιμημπαρα, ακρομπαρα, και μπαρακια ζαμφορ.
Για τα αμορτισερ δεν μπορουμε να σου πουμε ετσι εξ αποστασεως. Βεβαια τα 126.000 ειναι αρκετα χλμ ..... αλλα αν στο ΚΤΕΟ στα βρηκαν ΟΚ, δεν μπορουμε να πουμε τιποτα παραπανω.

Τιμες ανταλακτικων Peugeot

Ψαλιδια: ~ 150 (*2)
Ακρομπαρα: ~35 (*2)
Ιμημπαρα: ~ 50 (*2)
Μπαρακια ζαμφορ δεν ξερω...

Τιμες ΜΗ εργοστασιακων ανταλακτικων

Ψαλιδια: ~ 80 (*2)
Ακρομπαρα: ~ 15 (*2)
Ιμημπαρα ~20 (*2)
Μπαρακια ζαμφωρ δεν ξερω
Invisible - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 15:18:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι?
STELIOS έγραψε:

Εμενα αποψη μου ειναι οτι παει να σε αρμεξει.
Απ'οτι φενεται θα χρειαστεις μπροστινα ψαλιδια (οι μπιλιες ερχονται μαζι με τα ψαλιδια ειπαμε), ιμημπαρα, ακρομπαρα, και μπαρακια ζαμφορ.
Για τα αμορτισερ δεν μπορουμε να σου πουμε ετσι εξ αποστασεως. Βεβαια τα 126.000 ειναι αρκετα χλμ ..... αλλα αν στο ΚΤΕΟ στα βρηκαν ΟΚ, δεν μπορουμε να πουμε τιποτα παραπανω.

Τιμες ανταλακτικων Peugeot

Ψαλιδια: ~ 150 (*2)
Ακρομπαρα: ~35 (*2)
Ιμημπαρα: ~ 50 (*2)
Μπαρακια ζαμφορ δεν ξερω...

Τιμες ΜΗ εργοστασιακων ανταλακτικων

Ψαλιδια: ~ 80 (*2)
Ακρομπαρα: ~ 15 (*2)
Ιμημπαρα ~20 (*2)
Μπαρακια ζαμφωρ δεν ξερω


Δηλαδή εάν βάλουμε ψαλίδια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα... πάμε στα 235 βάζοντας και τα μπαράκια ζαωφόρ και την εργασία... αααχχχ
Ζήτω που καήκαμε...
Στη φώτο που έχω απο το ΚΤΕΟ τι σημαίνουν αυτές οι τιμές? Γνωρίζει κανείς?
STELIOS - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
Οι τιμες που σου εχω γραψει ειναι για ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ανταλακτικο. Οποτε το 235 διπλασιασε το και βαλε και εργσια....
micra_iro - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 21:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
στα φρενα σου αυτα τα νουμερα που γραφει ειναι με ποσα newton (δυναμη) φρεναρει το αμαξι σου για καθε τροχο οπως και το χειροφρενο σου
στα αμορτισερ το ποσοστο % σημαινει ποσο αποροφητικα ειναι
εκει που σου λεει "ελλειψεις που σημειωθηκαν" σημαινει:
α) για τα δυναμεις πεδησης οτι μεσα σε δυο μηνες οι διαφορα στα φρενα σου θα ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που εχει σημειωθει στην τωρινη μετρηση οποτε και θα πρεπει να ριξις μια ματια στα φρενα σου ισως για καποια αλλαγη μπροστα, πισω δεν ξερω αν εχεις ταμπουρα ή δισκοφρενα αλλα αν πας και κοιταξεις τα μπροστα καλο θα ηταν να ριξεις μια ματια και πισω
β) το επομενο που γραφει δλδ το δευτερο Δ καλο θα ηταν να πας καποια στιγμη να κανεις μια ευθυγραμμιση χωρις αυτο να επειγει
sps - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 21:38:14
Θέμα δημοσίευσης:
Tα μπαρακια ζανφορ εχουν 20-30 ευρω το ενα εκτος αντιπροσωπειας.
Βεβαια εχω βρει και στο ebay 30 euro το ζευγαρι!

Παντως θες εναν εμπιστο μηχανικο να σου πει ακριβως τι πρεπει να αλλαξεις.
Ψαλιδια μαλλον θα θες σιγουρα.
Για ακρομπαρα μπορει και οχι.
Αν αλλαξεις αμορτισερ να αλλαξεις και τα τοπ μουντ!
Invisible - Κυρ 27 Ιούλ 2008, 22:11:39
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Tα μπαρακια ζανφορ εχουν 20-30 ευρω το ενα εκτος αντιπροσωπειας.
Βεβαια εχω βρει και στο ebay 30 euro το ζευγαρι!

Παντως θες εναν εμπιστο μηχανικο να σου πει ακριβως τι πρεπει να αλλαξεις.
Ψαλιδια μαλλον θα θες σιγουρα.
Για ακρομπαρα μπορει και οχι.
Αν αλλαξεις αμορτισερ να αλλαξεις και τα τοπ μουντ!


αρα φτάνουμε στα 670 ευρώ εάν υπολογίσουμε 100 την εργασία...
Απο την άλλη top mount τι είναι...???
Με βλέπω να το πάω για πούλημα... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Touristas - Δευ 28 Ιούλ 2008, 05:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη αλλά ποιος ο λόγος να το πουλήσεις επειδή θέλει συντήρηση. Shocked Question
STELIOS - Δευ 28 Ιούλ 2008, 08:10:23
Θέμα δημοσίευσης:
Invisible έγραψε:

αρα φτάνουμε στα 670 ευρώ εάν υπολογίσουμε 100 την εργασία...
Απο την άλλη top mount τι είναι...???
Με βλέπω να το πάω για πούλημα... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Ενταξει μην πανικοβαλεσαι.... Τα αφησες να γινουν ολα μαζι και γι αυτο μαζευτικαν.

Αν σου φαινονται πολλα οικονομικα (που ειναι πολλα) δεν χρειεαζεται να τα κανεις ολα μαζι. πχ. Ξεκινα κανε τα τα ψαλιδια μονο πρωτα. Και τα υποληπα αλλη φορα κτλ. Δεν χρειαζεται να βαλεις και ανταλακτικα original, οπως ειπε ο φλιος πιο πανω, στο e-bay (και εδω στην Ελλαδα) βρισκεις αρκετα φτηνα μη-original ανταλλακτικα οπως ακρομπαρα, μπαρακια ζαμφορ, ιμημπαρα κτλ.
Ψαλιδια μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση κιολας αν θες να γλητωσεις κοστος.

Απλα υπαρχουν λυσεις, μην τα βλεπεις τοσο σκουρα Laughing
MEMsound - Δευ 28 Ιούλ 2008, 10:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
εγω πάντως δεν εχω καταλάβει που ειναι το περίεργο...
κάθε τι που χρησιμοποιυουμε εχει αναλώσιμα τμήματα τα οποιά φθηρονται με την χρήση...
και πάλι καλά να λέτε που τα περισσότερα απ τα ανταλλακτικά μας και δεν χαλάμε ευκολα και ειναι σχετικά φθηνά...

για αυτοκίνητα μιλάμε εεε οχι για παπάκια...
STELIOS - Δευ 28 Ιούλ 2008, 13:34:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι?
Invisible έγραψε:
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post. Απλά βρίσκομαι σε μια φάση απελπισίας!
Έχω το 206 1.4 8v Quicksilver μοντ. 2003. Το πήρα μεταχειρισμένο με 64,000km. Τώρα έχω 129.000km.
Πάντα πρόσεχα τα service να τα κάνω στην ώρα τους όπως μου είχαν υποδείξει.


Ο Μανθος εχει δικιο. Εξαλου εχεις ενα αμαξι με το οποιο ΜΟΝΟ εσυ εχεις κανει 65.000 χλμ.... και εκτως των τακτικων service δεν εχεις κανει καποια αλλη μεγαλη συντηριση.
Εξαλου αυτου του ειδους η συντηρηση (ψαληδια, αμορτισερ, ακρομπαρα κτλ) δεν ειναι προγραμματισμενη γιατι εξαρταται απο τις συνθικες χρησης του αυτοκινητου. Δεν ειναι ομως και αναποφεκτη...

Αλλα δες το αλλιος, αν αλλαξεις ψαλιδια τωρα δεν θα ξαναχριαστει (λογικα) για αλλα 100.000 χλμ. Απλα τα αφησες και σου ηρθαν ΟΛΑ μαζι μαζεμενα.
Invisible - Δευ 28 Ιούλ 2008, 15:35:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πότε αλλάζω τι?
STELIOS έγραψε:
Ο Μανθος εχει δικιο. Εξαλου εχεις ενα αμαξι με το οποιο ΜΟΝΟ εσυ εχεις κανει 65.000 χλμ.... και εκτως των τακτικων service δεν εχεις κανει καποια αλλη μεγαλη συντηριση.
Απλα τα αφησες και σου ηρθαν ΟΛΑ μαζι μαζεμενα.


Όντως τα άφησα... βασικά τα αμέλλησα...
Όχι, το λιονταράκι μου δε θα το πουλήσω γιατί ακόμη και σήμερα το βλέπω και το καμαρώνω!!!

Αρχικά θα αλλάξω τα βασικά για να περάσω το ΚΤΕΟ και μετά απο Σεπτέβρη θα το κάνω μία ανακατασκευή!!!

Ξέρετε κανένα καλό συνεργείο το οποίο να είναι κάπως αξιόπιστο? Στο οποίο να έκανε κάποιος κάποια εργασία και να έμεινε ευχαριστημένος...?

Επίσης για να αποφύγουμε τυχών διαφημιστικά... στείλτε μου pm.
Invisible - Παρ 01 Αύγ 2008, 02:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν σήμερα άλλαξα ψαλίδια και Ζανφόρ (ή αλλιώς σύμπλεγμα Ζ όπως μου το ονόμασαν).
Το τρίξιμο σταμάτησε. Μου είπαν οτι ακρόμπαρα και ημίμπαρα είναι οκ και δε χρειάζονται αλλαγή.
Όσο για τα αμορτισέρ πρέπει να τα αλλάξω γιατί έχουν σκληρίνει σα κούτσουρα...
Έκανα και μία ζυγοστάθμηση και επιτέλους πέρασα και το ΚΤΕΟ...
Παραθέτω εδώ τις τιμές:

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=265964#265964
sakis7arta - Τετ 05 Ιαν 2011, 22:58:55
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εχω ενα θεματακι αυτες της μερες χωρια οτι μου εφυγαν 130ε για καλοριφερ τωρα 180 ευρω θα μου στοιχησει μαζι με τα εργατικα λοιπον εχουμε 80ε μπροστα δεξι ψαλιδι μαζι και ενα ημιμπαρο 15ε και ενα ζαμφορ αριστερο 25ε αυτα βρεθηκαν στον τελευταιο ελεγχο ΚΤΕΟ και ευτυχως το αντιληφθηκα νωρις και δεν μου εφυγε καμια ροδα στον δρομο και ειδικα οταν πηγαινα στην ιονια οδο με 180 ετρεμε το αμαξι το πηρα το με 75000 και τωρα του εχω 101000........(1154cc και 60 hp 12/2003)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr