MEMsound έγραψε: |
υ.γ. για τις ζάντες δεν λέω τίποτα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
o χριστός και η παναγία...αυτό αμα βγει παραγωγή θα πουλησω ενα JCB και θα παω να το παρω... |
Athens έγραψε: |
τι λετε ρε παιδιά σαν βατράχι είναι! Δεν εχει καθόλου εμφάνιση! |
soler έγραψε: |
Πλάκα κάνεις.... ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Εμεινες μαλ***ς? ![]() Για να σε αποτελειωσω, θα κανει 35.000! ![]() http://news.caradisiac.com/Megane-R26-R-Renault-Sport-ose-la-pistarde-ultime-133?xtref= |
Pughell έγραψε: |
Δεν διαφωνω για το R26R,απλα δεν εχει και αμεση επαφη με το απλο R26.
Απο στησιμο και βαρος ειναι αλλου το ενα με το αλλο οποτε... Δεν ειπα οτι ειναι κακο,ισα-ισα που ειναι εξαιρετικο,απλα και 35000Ε που κοστιζε εξω,ειναι εξωπραγματικο νουμερο. |
kane έγραψε: |
Απτο να παρεις ενα σ3 με 50.000 παιρνεις ενα τετοιο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Με την φωνη της λογικης ρε Σταυροι,ναι,δεν λεω,ειναι φοβερο track day car αλλα και παλι με το κοστολογιο του παιρνεις Elise που μπορει να μην ειναι τοσο γρηγορη αλλα εχει εντελως διαφορετικη αισθηση ρε...
Και παντα μιλαω με τα τιμολογιακα δεδομενα εξωτερικου,στην Ελλαδα το ξεχναμε εντελως... ![]() |
Pughell έγραψε: |
με το κοστολογιο του παιρνεις Elise που μπορει να μην ειναι τοσο γρηγορη αλλα εχει εντελως διαφορετικη αισθηση ρε |
soler έγραψε: |
Εγώ αυτό που λέει ο τάκης για το καλύτερο μπροστοκίνητο αμάξι που έχει βγει το πιστεύω για το r26r. Ότι έχω δει/διαβάσει στο ιντερνετ αυτό δείχνει. Να ήταν και λίγο πιο όμορφο... |
COOL ALEXIS έγραψε: |
http://www.rsportscars.com/renault/2009-renault-megane-renaultsport-r26-r/
Μήπως να παίρναμε ένα από Αγγλία ![]() ![]() ![]() 25.000 βγαίνει... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Στανταρ ειναι το cage.
Ο υπολοιπος εξοπλισμος που εχουν βαλει οι παπατζηδες οι αγγλοι ειναι του απλου R26. Αν διαβαζετε το site της RS θα δειτε οτι δεν υπαρχουν επιλογες στον εξοπλισμο του R26R. |
MEMsound έγραψε: |
ενα λιγότερο κάθετο πίσω μέρος να ειχε και θα ειχε γινει Best seller...
το απλό megane και θα βοηθουσε και όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις στις πωλήσεις... για να γραφει πάντως τετοιους χρόνους πρέπει να ειναι "αλλου" τελείως σε στησιμο και γεωμετρία... |
volvos έγραψε: |
το μεγκαν δε μου πολυαρεσει
αλλα αυτο το κλιο ειδικα απο πισω διαγωνια οταν το κοιτας βγαζει κατι το πολυ ΤΣΟΥΛΕΕΕΕΕΕ ![]() |
Steve έγραψε: |
Filos einai i 2i paratirisi pou sou kanw gia ta greeklish.
stin 3i kaigesai. |
Ronin έγραψε: |
Pare ena kalo metaxeiro clio 172 na breis tin igeia sou (kai me to 1/3 ton xrimaton) ![]() Kai poio ftinos kai poio grigoros tha eisai apo to kainourgio* ![]() ![]() *karatsekarismeno.kai apo stasi kai en kinisi ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Χλωμο(πια...). ![]() Με ΦΠΕ το 197αρι παει +20 περιπου οποτε πρεπει να εχεις 172/182αρι με τουλαχιστον εκκεντροφορους και σασμαν(διαφορικο εννοω) για να ακολουθησεις. Οσο αφορα το θεμα "στροφες",εκει το 197αρι θα γινει αφαντο... ![]() Και εγω κωλογουσταρω το phase I 172αρι αλλα θελει καμποσα χρηματα για να γινει αντιστοιχο των 182 Cup και σχεδον σε καμια περιπτωση δεν φτανει το 197αρι. ![]() |
FOT307_GR έγραψε: |
Να κοιταξει και η peugeot να ξεστραβωθει και να βγαλει και εκεινη ενα τετοιο αμαξι και οχι 2λιτρα με 140hp.......ελεεεοοοςςς ![]() ![]() |
QsisVTS έγραψε: |
αν και λιγο ασχετο με το topic..
ηττα των μη-αυτοκινητων(a.k.a. pure sport cars) σε σχεση με τα κανονικα αυτοκινητα!! renault megane R26R vs caterham(αυτο με τα 135 αλογα) σημειωσατε 1 με 4,5 δευτερα διαφορα στην πιστα του fifth gear :yikes: βεβαια και το συγκεκριμενο megane δεν το λες κανονικο αυτοκινητο μιας και εχουν "πεταχτει" ολα τα αχρηστα (οπως τα πισω καθισματα,ραδιοφωνο..) για την εξοικονομηση 115 κιλων βαρους |
volvos έγραψε: |
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ QUAIFE ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
+1 ![]() ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||||
Νομίζω κι εγώ... ![]() |