PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Aσαφές τιμόνι

StorM_GmA - Τρι 22 Ιούλ 2008, 00:05:21
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Aσαφές τιμόνι
Καλησπέρα!

Την πέμπτη θα πάω για το σέρβις των 20.000χλμ (το αμάξι έχει 19.200κάτι χλμ). Εκανα ένα ταξίδι την προηγούμενη εβδομάδα αν και θα προτιμούσα να είχα κάνει το σέρβις πριν το ταξίδι αλλά δεν έκατσε. Στο ταξίδι λοιπόν, το τιμόνι ήταν αρκετά "αβέβαιο". Ξέρω οτι τα 206 δεν έχουν και το καλύτερο τιμόνι αλλά σε σχέση με άλλα ταξίδια που έχω κάνει, η διαφορά σε μένα ήταν τεράστια. Μου έχει τύχει να ταξιδεύω με πολύ πλάγιο αέρα και ένιωθα το αμάξι να χάνει ελάχιστα από την πορεία του στιγμιαία. Στο ταξίδι που έκανα τώρα λοιπόν, χωρίς αέρα είχα την ίδια αίσθηση. Με τρόμαξε αρκετά και πάνω από 100 δεν πήγα ούτε απόλαυσα τις φοβερές στροφές της βόρειας Εύβοιας μήπως και υπήρχε κάποιο πρόβλημα και το επιβάρυνα.

Είναι το πρώτο πράγμα που θα ζητήσω να μου κοιτάξουν στο σέρβις αλλά ήθελα να ρωτήσω και εδώ μήπως κάποιος έχει κάποια ιδέα για το τί μπορεί να είναι, μην μου πουν τίποτα άκυρο στο εξουσιοδοτημένο και λέω "ναι ναι" σαν χαζός!
STELIOS - Τρι 22 Ιούλ 2008, 01:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω ο σωστος ορος γι'αυτο που θες να πεις ειναι "ασαφες τιμονι", οχι "αβεβαιο".

Πιθανοτατα χρειαζεσαι απλα μια ευθηγραμιση, και ενα ελεγχο στα ακρομπαρα.
Steve - Τρι 22 Ιούλ 2008, 09:23:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το δεί ο ultra-one αυτό το topic... Rotfl
ultra-one - Τρι 22 Ιούλ 2008, 09:59:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Μην το δεί ο ultra-one αυτό το topic... Rotfl

Ατύχησες!!! Το είδα!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Λοιπόν, για να φτιάξει το τιμόνι του 206 θέλεις οποσδήποτε 2 ακραξόνια PS για να σου δώσουν αρνητικό κάμπερ μπροστά, 22άρες αντιστρεπτικές και άλλα καλύτερα αμορτισέρ μπρος-πίσω, ευθυγράμμηση μπροστά με τουλάχιστον 2-3χιλ σύγκλιση, σωστές πιέσεις στα λάστιχα (πάνω από 36psi) και μια μπάρα θόλων. Cool Cool Cool Cool

Επίσης θα μπορούσες να αλλάξεις ζάντες με άλλες με μεγαλύτερο οφφσετ και να βάλεις ημισλίκ λάστιχα! Twisted evil
MEMsound - Τρι 22 Ιούλ 2008, 10:23:59
Θέμα δημοσίευσης:
μικρότερο (= πιο εξω) ή μεγαλήτερο (=πιο μέσα) οφφσετ?
COOL ALEXIS - Τρι 22 Ιούλ 2008, 10:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Steve έγραψε:
Μην το δεί ο ultra-one αυτό το topic... Rotfl

Ατύχησες!!! Το είδα!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Λοιπόν, για να φτιάξει το τιμόνι του 206 θέλεις οποσδήποτε 2 ακραξόνια PS για να σου δώσουν αρνητικό κάμπερ μπροστά, 22άρες αντιστρεπτικές και άλλα καλύτερα αμορτισέρ μπρος-πίσω, ευθυγράμμηση μπροστά με τουλάχιστον 2-3χιλ σύγκλιση, σωστές πιέσεις στα λάστιχα (πάνω από 36psi) και μια μπάρα θόλων. Cool Cool Cool Cool

Επίσης θα μπορούσες να αλλάξεις ζάντες με άλλες με μεγαλύτερο οφφσετ και να βάλεις ημισλίκ λάστιχα! Twisted evil


Ο άνθρωπος για τα δικά του δεδομένα δεν είχε πάντα ασαφές τιμόνι αλλά αυτό συνέβει ξαφνικά, οπότε όλες αυτές οι προτάσεις σου είναι εντελώς off-topic Wink
SnakeMJK - Τρι 22 Ιούλ 2008, 10:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
Με 3mm σύγκλιση θα έρθει στα ίσια του...! Τι να πούμε και εμείς στα 5mm..... Razz
STELIOS - Τρι 22 Ιούλ 2008, 10:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Steve έγραψε:
Μην το δεί ο ultra-one αυτό το topic... Rotfl

Ατύχησες!!! Το είδα!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Λοιπόν, για να φτιάξει το τιμόνι του 206 θέλεις οποσδήποτε 2 ακραξόνια PS για να σου δώσουν αρνητικό κάμπερ μπροστά, 22άρες αντιστρεπτικές και άλλα καλύτερα αμορτισέρ μπρος-πίσω, ευθυγράμμηση μπροστά με τουλάχιστον 2-3χιλ σύγκλιση, σωστές πιέσεις στα λάστιχα (πάνω από 36psi) και μια μπάρα θόλων. Cool Cool Cool Cool

Επίσης θα μπορούσες να αλλάξεις ζάντες με άλλες με μεγαλύτερο οφφσετ και να βάλεις ημισλίκ λάστιχα! Twisted evil


'Η απλα να αλαξεις αμαξι..... Laughing Laughing Laughing
ultra-one - Τρι 22 Ιούλ 2008, 10:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Ο άνθρωπος για τα δικά του δεδομένα δεν είχε πάντα ασαφές τιμόνι αλλά αυτό συνέβει ξαφνικά, οπότε όλες αυτές οι προτάσεις σου είναι εντελώς off-topic Wink

Έτσι νόμιζε ότι δεν είχε ασαφές τιμόνι! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


MEMsound έγραψε:
μικρότερο (= πιο εξω) ή μεγαλήτερο (=πιο μέσα) οφφσετ?

Ναι, λάθος το έθεσα...
Πιο έξω! Μικρότερο οφφσετ ζάντας και μεγαλύτερο αρνητικό οφφσετ Laughing
StorM_GmA - Τρι 22 Ιούλ 2008, 12:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Λοιπόν, για να φτιάξει το τιμόνι του 206 θέλεις οποσδήποτε 2 ακραξόνια PS για να σου δώσουν αρνητικό κάμπερ μπροστά, 22άρες αντιστρεπτικές και άλλα καλύτερα αμορτισέρ μπρος-πίσω, ευθυγράμμηση μπροστά με τουλάχιστον 2-3χιλ σύγκλιση, σωστές πιέσεις στα λάστιχα (πάνω από 36psi) και μια μπάρα θόλων. Cool Cool Cool Cool

Επίσης θα μπορούσες να αλλάξεις ζάντες με άλλες με μεγαλύτερο οφφσετ και να βάλεις ημισλίκ λάστιχα! Twisted evil


Αν είναι να σκάσω ένα κάρο λεφτά για όλα αυτά, καλύτερα να πηγαίνω ταξίδια με το κτελ Very happy

Αλλά αφου τα αναφέραμε, πόσο θα κοστίσουν όλα αυτά χωρίς τις ζάντες και τα λάστιχα? Μαζί με εργασίες κτλ! Επίσης, μόνο τα αμορτισέρ θέλουν αλλαγή? Τα ελατήρια μένουν τα ίδια?

Το κακό στην όλη υπόθεση είναι πως ότι δουλειά και να γίνει, δεν θα μπορώ να τσεκάρω αν έφτιαξαν τα πράγματα εκτός κι αν πεταχτώ καμιά κόρινθο Cool

Από όλα τα παραπάνω, φαντάζομαι ελάχιστα μπορεί να κάνει το εξουσιοδοτημένο όταν θα πάω για το σέρβις έτσι δεν είναι? Λογικά θα μπορεί να κάνει ευθυγράμμιση και να μου δώσει 2-3 χιλιοστά σύγκλιση αν το ζητήσω, σωστά?

Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις σας Laughing
ultra-one - Τρι 22 Ιούλ 2008, 15:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
Λογικά θα μπορεί να κάνει ευθυγράμμιση και να μου δώσει 2-3 χιλιοστά σύγκλιση αν το ζητήσω, σωστά?

Ναι, ανκαι η σύγκλιση στο 206 είναι "εκτός προδιαγραφών" (προτείνεται απόκλιση... Splat Splat ) στα χαρτιά, οπότε το μηχάνημα του (ή και αυτός) μπορεί να διαμαρτυρηθεί και να σου κάνει τον έξυπνο.
MEMsound - Τρι 22 Ιούλ 2008, 18:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
(προτείνεται απόκλιση... Splat Splat )


λάθος εικονίδιο...
αυτό ειναι το σωστό...


Laughing Laughing Laughing
StorM_GmA - Σαβ 26 Ιούλ 2008, 12:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά, μου κάνανε ευθυγράμμιση αλλά δεν μου δώσανε την σύγκλιση που τους είπα... μου είτε αυτός ότι έδωσε 0,3χιλ σύγκλιση, όσο προτείνει ο κατασκευαστής. Δεν προτείνει απόκλιση τελικά ο κατασκευαστής? Μας δουλεύουν μου φαίνεται!
ultra-one - Δευ 28 Ιούλ 2008, 09:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
StorM_GmA έγραψε:
Λογικά θα μπορεί να κάνει ευθυγράμμιση και να μου δώσει 2-3 χιλιοστά σύγκλιση αν το ζητήσω, σωστά?

Ναι, ανκαι η σύγκλιση στο 206 είναι "εκτός προδιαγραφών" (προτείνεται απόκλιση... Splat Splat ) στα χαρτιά, οπότε το μηχάνημα του (ή και αυτός) μπορεί να διαμαρτυρηθεί και να σου κάνει τον έξυπνο.


StorM_GmA έγραψε:
τελικά, μου κάνανε ευθυγράμμιση αλλά δεν μου δώσανε την σύγκλιση που τους είπα... μου είτε αυτός ότι έδωσε 0,3χιλ σύγκλιση, όσο προτείνει ο κατασκευαστής. Δεν προτείνει απόκλιση τελικά ο κατασκευαστής? Μας δουλεύουν μου φαίνεται!

Δεν στο έχω πει πιο πάνω ότι μπορεί να αρνηθεί ο ευθυγραμμησάς να σου δώσει σύγκλιση???

Δεν το χειρίστηκες σωστά το θέμα.
StorM_GmA - Τρι 29 Ιούλ 2008, 02:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
μου είπες οτι μπορεί να μου αρνηθεί αλλά δεν μου είπες τί να κάνω για να τον πείσω! Οταν πήγα το αμάξι εκεί, είπα στην γραμματεία να δώσουν 2χιλ σύγκλιση και με ένα χαμογελάκι ψιλο-ειρωνικό ο τύπος μου λέει "γιατί θέλεις σύγκλιση?". Ε του είπα για το ασαφές τιμόνι αλλά δεν κάθισα να του τα εξηγήσω και πολύ...του είπα ότι για να το ζητάω, το θέλω!

Ε τελικά μόλις πήγα να το παραλάβω, ρώτησα τον τεχνικό που το ανέλαβε και μου είπε ότι έδωσε 0,3χιλ σύγκλιση, όσα προβλέπει ο κατασκευαστής και ότι τόσα δίνει το μηχάνημα. Ε τί να του πω?

Για να δώσω τώρα σύγκλιση πρέπει να πληρώσω καινούρια ευθυγράμμιση? Αν ναι τότε θα περιμένω μέχρι να χρειαστεί να κάνω καμια διαδρομή να δω πως πάει και αναλόγως ξανακάνω ευθυγράμμιση ή όχι.
Steve - Τρι 29 Ιούλ 2008, 06:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
και ότι τόσα δίνει το μηχάνημα. Ε τί να του πω?

Να του πείς να κόψει τις μαλ***ες και να βάλει 2,0 χιλ σύγκλιση! Very happy
AlienHack - Τρι 05 Αύγ 2008, 12:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
μια που ειμαι ασχετος με συγκλίσεις αποκλεισεις κτλ, και μια που σύντομα θα κάνω ευθυγράμμιση, να ζητήσω κατι? και για ποιο λ'ογο? σε τι θα βοηθήσει? εχω το 206cc με τα μαυρα bilstein και μαμα ελατήρια χωρίς χαμήλομα
ultra-one - Τρι 05 Αύγ 2008, 12:27:22
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
μια που ειμαι ασχετος με συγκλίσεις αποκλεισεις κτλ, και μια που σύντομα θα κάνω ευθυγράμμιση, να ζητήσω κατι? και για ποιο λ'ογο? σε τι θα βοηθήσει? εχω το 206cc με τα μαυρα bilstein και μαμα ελατήρια χωρίς χαμήλομα

Δεν το έχεις μάθει το ποίημα????

2χιλ σύγκλιση! Laughing Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Τρι 05 Αύγ 2008, 13:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
ναι κατι εχω ψηλιαστει... χεχε
και το αποτέλεσμα ειναι καλύτερο κράτημα της μούρης στις στροφές και ποιο άμεσο σκληρό τιμόνι?
SnakeMJK - Τρι 05 Αύγ 2008, 14:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω το θέμα σύγκλισης/απόκλισης είναι καθαρά θέμα οδηγικού στυλ. Και με τα δύο στρίβεις το ίδιο καλά, το ζήτημα είναι πως θα σε βολεύει. Πέρα από αυτά, η σύγκλιση μετράει γιατί βλέπεις διαφορά στην ευθεία, όπου με απόκλιση είναι εντελώς χάλι.
AlienHack - Τρι 05 Αύγ 2008, 15:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
please εξήγα.. "η σύγκλιση μετράει γιατί βλέπεις διαφορά στην ευθεία, όπου με απόκλιση είναι εντελώς χάλι." ??

αν στριβεις το ίδιος καλα ποια ειναι η διαφορά?
SnakeMJK - Τρι 05 Αύγ 2008, 15:33:04
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν έχεις σύγκλιση, το τιμόνι στην ευθεία (σε ταξίδι κλπ) είναι πολύ σταθερό και πολύ ακριβές. Με αυτά που λέω δεν ξέρω αν με νιώθεις, αλλά η διαφορά είναι αισθητή! Απ την άλλη με απόκλιση, το τιμόνι χαλάει, σε σχέση πάντα με το default εργοστασιακό.

Η διαφορά, απ ότι έχω καταλάβει, είναι ότι η σύγκλιση είναι καλή στο turn in, ενώ η απόκλιση στο out :D Με άλλα λόγια, αν χωρίσουμε την στροφή σε δύο κομμάτια, από την αρχή της μέχρι το apex και το υπόλοιπο, η σύγκλιση είναι καλή στο πρώτο μισό και η απόκλιση στο δεύτερο. Εγώ που έχω "τρομακτική" σύγκλιση, στο πρώτο μισό το αμάξι στρίβει θανατηφόρα, αλλά μετά το apex ίσως να χρειαστεί διόρθωση. Όπως έχει γραφτεί και παλαιότερα εδώ μέσα, αν ξέρεις την στροφή (δηλαδή ξέρεις τι ακολουθεί μετά το apex) καλύτερη είναι η σύγκλιση και το αντίθετο για την απόκλιση.

Τέλος, λένε ότι με μπλοκέ βάζεις σύγκλιση κ χωρίς μπλοκέ απόκλιση, αλλά όπως ήδη έχω γράψει είναι καθαρά θέμα οδηγικού στυλ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr