PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβλήματα τροφοδοσίας κλπ

nasos - Σαβ 05 Απρ 2003, 18:15:46
Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα τροφοδοσίας κλπ
Το πρόβλημά μου ξεκίνησε το φθινόπωρο (3 μήνες το αυτοκίνητο). Η πιο βασική ένδειξη προβλήματος: άσχετο χρήσης (τρέξιμο/σιγά), άσχετο σχέσης/ταχύτητας, άσχετο κρύο/ζεστό, με σταθερό γκάζι σε οποιέσδήποτε στροφές πάνω απο 3000 με τελείως σταθερό γκάζι, το αυτοκίνητο έκανε διακοπές (ΧΟΝΤΡΕΣ). Με το που επιτάχυνες όλα οκ!

1. Κούκας-Κρητικάκος στον Πειραιά (εξουσιοδοτημένο): Αλλάζει μπουζί. Μετά από 1-2 εβδομάδες πάλι τα ίδια.
2. Στο ίδιο συνεργείο αλλάζει map sensor (το έβγαλε στη διάγνωση) και μου κάνει μάλιστα λόγο για κακή βενζίνη! Μετά από 1-2 εβδομάδες τα ίδια.
3. Στο ίδιο συνεργείο το κρατάνε σχεδόν 10 μέρες, αλλάζοντας σχεδόν τα πάντα σχετικά με την τροφοδοσία (map sensor, εγκέφαλο, τρόμπα βενζίνης κλπ κλπ) και τελικά καταλήξανε πως δεν έκανε κάπου καλή επαφή στην πλεξούδα.

Η ευτυχία κράτησε 3 μήνες περίπου. Πριν 1 μήνα, γεμίζοντας από βενζινάδικο της Shell στον Κορυδαλλό, και λίγο πριν φτάσω Λιμανάκια το αυτοκίνητο στο φανάρι την ώρα που κόβω σβήνει! Χωρίς κραδασμούς, χωρίς τίποτα. Απλά έσβησε. Σταμάτώντας παρακάτω, με νεκρά ανεβάζω σιγά-σιγά στροφές ώσπου μετά τις 3000 βλέπω πως μπερδεύει απίστευτα. Χτυπώντας μια κόφτη, όλα οκ. Αλλά για λίγο... Το πρόβλημα αυτό συνεχίστηκε για αρκετές μέρες. Παιρνόντας όμως αυτές οι μέρες, και γεμίζωντας άλλες 4 φορές από διαφορετικά βενζινάδικα, διαπίστωσα πως το πρόβλημα είναι πάλι αδύνατο να πεις κάτω από ποιές συνθήκες το κάνει. Το καλό ήταν πως το καταλάβαινα όταν έμπαινε σ'αυτό το 'mode' από την πιο αργή απόκριση του γκαζιού από το κανονικό (που ο Θεός να κάνει 'κανονικό' το ηλεκτρονικό γκάζι), οπότε φρόντιζα να χτυπάω εκείνη τη στιγμή μια κόφτη πριν χρειαστεί να σταματήσω σε φανάρι ή να μου σπάσουν τα νεύρα από τα μπερδέματα.

Την Πέμπτη (προχτές) αξιώθηκα και το πήγα στην Εψιλον (Συγγρού) όπου μου αλλάξανε το air-flow meter και μέχρι σήμερα (μ'ένα ταξίδι στα Καλάβρυτα) όλα φαίνονται οκ.

Να πω κι ένα άλλο παράπονο... Στις 14000km άλλαξα τακάκια εμπρός. Είπα πως μπορεί να έτυχε ή κάτι τέτοιο, δεν πειράζει. Στις 21000km μου άναψε πάλι η ένδειξη!!! Επειδή δεν έχω σκοπό να αλλάζω τακάκια κάθε δύο μήνες, έκανα το εξής: Weber Service (Καλλιθέα), 2 δισκόπλακες τρυπητές/χαρακτές Tarrox €255, τακάκια Bendix €67, σωληνάκια αεροπορικού τύπου €100. Υπ'όψην πως βγάζοντας τα παλιά τακάκια, μετά από 7000km είχανε ραγίσει. Αν είναι δυνατόν! Αυτά τα έβαλα την Δευτέρα, και χτες μετά από 300km περίπου τα ζέστανα και δεν μ'αρέσανε καθόλου (ενώ η ίδια λύση στο Ibiza GTi που είχα πριν δούλευε τέλεια). Οταν είναι κρύα είναι τέλεια όμως. Θα το 'δοκιμάσω' και τις επόμενες μέρες στην παραλιακή, και αν έχω το ίδιο πρόβλημα θα δω τι θα κάνω.

Τα παραπάνω τα έγραψα μήπως έχει κάποιος παρόμοια προβλήματα και ψάχνει να βρει λύση και επειδή ήθελα να πω τον πόνο μου (αχ, που είναι η Seat A. Makris; ).

ΥΓ: Από το καλοκαίρι και μετά, οι δισκόπλακες που φοράει το cc έχουνε διαφορετικό offset από το normal 1600.
DimiP - Κυρ 06 Απρ 2003, 02:31:25
Θέμα δημοσίευσης:
nasso εχω την εντυπωση πως θα συνεχισεις να εχεις προβλημα με τα ξαφνικα σβησιματα. και αυτο γιατι πρεπει να ειναι ο πολλαπλασιαστης.
οταν αλλαξα τον δικο μου ο ηλεκτρολογος με ρωτησε αν ειχα τετοια συμπτωματα . δηλ αν μου εσβηνε ετσι ξαφνικα.
1 φορα μου ειχε σβησει σταματημενος σε φαναρι.
και μου ειπε πως 99% ειναι αυτο.
τωρα δεν λεω πως μπορει να μην ειναι κατι αλλο, αλλα μαλλον ειναι ο πολλαπλ.
παντως στον Κρητικακο δεν εχεις παραπονο.
σου αλλαξαν τοσα πραγματα με αλλα.....καινουργια , ετσι ; Wink
οσο για τα φρενα : εδωσες συνολο 422Ε και οταν ζεσταινονται τα φρενα σου (δηλ. εκει που χρειαζονται να δουλευουν καλα) δεν εισαι ικανοποιημενος ;;;
κακο αυτο !
αλλα παλι , εκανες 300ΚΜ για να τα ζεστανεις ;;; σαν πολλα δεν ειναι ;
nasos - Κυρ 06 Απρ 2003, 14:13:38
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
nasso εχω την εντυπωση πως θα συνεχισεις να εχεις προβλημα με τα ξαφνικα σβησιματα. και αυτο γιατι πρεπει να ειναι ο πολλαπλασιαστης.
οταν αλλαξα τον δικο μου ο ηλεκτρολογος με ρωτησε αν ειχα τετοια συμπτωματα . δηλ αν μου εσβηνε ετσι ξαφνικα.
1 φορα μου ειχε σβησει σταματημενος σε φαναρι.
και μου ειπε πως 99% ειναι αυτο.
τωρα δεν λεω πως μπορει να μην ειναι κατι αλλο, αλλα μαλλον ειναι ο πολλαπλ.


Είχε και άλλα συμπτώματα, δεν έσβηνε απλώς. Και με όλα αυτά τα συμπτώματα, από τις λίγες γνώσεις που έχω και από τις συζητήσεις που είχα κάνει με γνωστούς μου, μου φαίνεται πολύ λογικό να έφταιγε το air-flow meter. Θα δείξει...!

DimiP έγραψε:
παντως στον Κρητικακο δεν εχεις παραπονο.
σου αλλαξαν τοσα πραγματα με αλλα.....καινουργια , ετσι ; Wink


Δεν μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένος, γι'αυτό και δεν ξαναπήγα. Την τελευταία φορά μου λέγανε πως δεν είχε τίποτα, σαν να μιλάγανε σε κανέναν ηλίθιο που δεν ήξερε τι έλεγε. Με το που τους είπα να πάμε μαζί, το έκανε.

DimiP έγραψε:
οσο για τα φρενα : εδωσες συνολο 422Ε και οταν ζεσταινονται τα φρενα σου (δηλ. εκει που χρειαζονται να δουλευουν καλα) δεν εισαι ικανοποιημενος ;;;
κακο αυτο !
αλλα παλι , εκανες 300ΚΜ για να τα ζεστανεις ;;; σαν πολλα δεν ειναι ;


Οταν έγραφα πως έκανα 300km για να τα ζεστάνω, μάλλον δεν το έγραψα καλά. Εννοούσα πως για τα πρώτα 300km μέσα στην Αθήνα δεν τα πίεσα (για να στρωθούνε υποτίθεται), αλλά μετά τα έσκισα. Το καλό είναι πως χτες είχα πάει στα Καλάβρυτα, το πάτησα λίγο στο κατέβασμα όταν κυνηγιόμουνα μ'ένα άλλο 206 και απέδωσαν άψογα. Αντε να δούμε...
DimiP - Κυρ 06 Απρ 2003, 23:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
nasos έγραψε:
DimiP έγραψε:
nasso εχω την εντυπωση πως θα συνεχισεις να εχεις προβλημα με τα ξαφνικα σβησιματα. και αυτο γιατι πρεπει να ειναι ο πολλαπλασιαστης.
οταν αλλαξα τον δικο μου ο ηλεκτρολογος με ρωτησε αν ειχα τετοια συμπτωματα . δηλ αν μου εσβηνε ετσι ξαφνικα.
1 φορα μου ειχε σβησει σταματημενος σε φαναρι.
και μου ειπε πως 99% ειναι αυτο.
τωρα δεν λεω πως μπορει να μην ειναι κατι αλλο, αλλα μαλλον ειναι ο πολλαπλ.


Είχε και άλλα συμπτώματα, δεν έσβηνε απλώς. Και με όλα αυτά τα συμπτώματα, από τις λίγες γνώσεις που έχω και από τις συζητήσεις που είχα κάνει με γνωστούς μου, μου φαίνεται πολύ λογικό να έφταιγε το air-flow meter. Θα δείξει...!

DimiP έγραψε:
παντως στον Κρητικακο δεν εχεις παραπονο.
σου αλλαξαν τοσα πραγματα με αλλα.....καινουργια , ετσι ; Wink


Δεν μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένος, γι'αυτό και δεν ξαναπήγα. Την τελευταία φορά μου λέγανε πως δεν είχε τίποτα, σαν να μιλάγανε σε κανέναν ηλίθιο που δεν ήξερε τι έλεγε. Με το που τους είπα να πάμε μαζί, το έκανε.

DimiP έγραψε:
οσο για τα φρενα : εδωσες συνολο 422Ε και οταν ζεσταινονται τα φρενα σου (δηλ. εκει που χρειαζονται να δουλευουν καλα) δεν εισαι ικανοποιημενος ;;;
κακο αυτο !
αλλα παλι , εκανες 300ΚΜ για να τα ζεστανεις ;;; σαν πολλα δεν ειναι ;


Οταν έγραφα πως έκανα 300km για να τα ζεστάνω, μάλλον δεν το έγραψα καλά. Εννοούσα πως για τα πρώτα 300km μέσα στην Αθήνα δεν τα πίεσα (για να στρωθούνε υποτίθεται), αλλά μετά τα έσκισα. Το καλό είναι πως χτες είχα πάει στα Καλάβρυτα, το πάτησα λίγο στο κατέβασμα όταν κυνηγιόμουνα μ'ένα άλλο 206 και απέδωσαν άψογα. Αντε να δούμε...


ειπα κιεγω ! οχι και 300Κμ για να ..ζεσταθουν...
για τον Κρητικακο για πλακα το ειπα.
οσο για το air-flow meter μακαρι να ειναι ετσι και να μην εχεις αλλα εξοδα.
GIANNIS206 - Δευ 07 Απρ 2003, 09:20:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ φίλε μου νομίζω ότι θα ξανακάνει το ίδιο!Είχα και εγώ τα ίδια(Ανάλυση σε άλλο post θα το φέρω να το δείς)και όλα εστρωσαν με μια πλεξούδα!
206ccsimos - Τρι 08 Απρ 2003, 08:47:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα τροφοδοσίας κλπ
nasos έγραψε:
Το πρόβλημά μου ξεκίνησε το φθινόπωρο (3 μήνες το αυτοκίνητο). Η πιο βασική ένδειξη προβλήματος: άσχετο χρήσης (τρέξιμο/σιγά), άσχετο σχέσης/ταχύτητας, άσχετο κρύο/ζεστό, με σταθερό γκάζι σε οποιέσδήποτε στροφές πάνω απο 3000 με τελείως σταθερό γκάζι, το αυτοκίνητο έκανε διακοπές (ΧΟΝΤΡΕΣ). Με το που επιτάχυνες όλα οκ!

1. Κούκας-Κρητικάκος στον Πειραιά (εξουσιοδοτημένο): Αλλάζει μπουζί. Μετά από 1-2 εβδομάδες πάλι τα ίδια.
2. Στο ίδιο συνεργείο αλλάζει map sensor (το έβγαλε στη διάγνωση) και μου κάνει μάλιστα λόγο για κακή βενζίνη! Μετά από 1-2 εβδομάδες τα ίδια.
3. Στο ίδιο συνεργείο το κρατάνε σχεδόν 10 μέρες, αλλάζοντας σχεδόν τα πάντα σχετικά με την τροφοδοσία (map sensor, εγκέφαλο, τρόμπα βενζίνης κλπ κλπ) και τελικά καταλήξανε πως δεν έκανε κάπου καλή επαφή στην πλεξούδα.

Η ευτυχία κράτησε 3 μήνες περίπου. Πριν 1 μήνα, γεμίζοντας από βενζινάδικο της Shell στον Κορυδαλλό, και λίγο πριν φτάσω Λιμανάκια το αυτοκίνητο στο φανάρι την ώρα που κόβω σβήνει! Χωρίς κραδασμούς, χωρίς τίποτα. Απλά έσβησε. Σταμάτώντας παρακάτω, με νεκρά ανεβάζω σιγά-σιγά στροφές ώσπου μετά τις 3000 βλέπω πως μπερδεύει απίστευτα. Χτυπώντας μια κόφτη, όλα οκ. Αλλά για λίγο... Το πρόβλημα αυτό συνεχίστηκε για αρκετές μέρες. Παιρνόντας όμως αυτές οι μέρες, και γεμίζωντας άλλες 4 φορές από διαφορετικά βενζινάδικα, διαπίστωσα πως το πρόβλημα είναι πάλι αδύνατο να πεις κάτω από ποιές συνθήκες το κάνει. Το καλό ήταν πως το καταλάβαινα όταν έμπαινε σ'αυτό το 'mode' από την πιο αργή απόκριση του γκαζιού από το κανονικό (που ο Θεός να κάνει 'κανονικό' το ηλεκτρονικό γκάζι), οπότε φρόντιζα να χτυπάω εκείνη τη στιγμή μια κόφτη πριν χρειαστεί να σταματήσω σε φανάρι ή να μου σπάσουν τα νεύρα από τα μπερδέματα.

Την Πέμπτη (προχτές) αξιώθηκα και το πήγα στην Εψιλον (Συγγρού) όπου μου αλλάξανε το air-flow meter και μέχρι σήμερα (μ'ένα ταξίδι στα Καλάβρυτα) όλα φαίνονται οκ.

Να πω κι ένα άλλο παράπονο... Στις 14000km άλλαξα τακάκια εμπρός. Είπα πως μπορεί να έτυχε ή κάτι τέτοιο, δεν πειράζει. Στις 21000km μου άναψε πάλι η ένδειξη!!! Επειδή δεν έχω σκοπό να αλλάζω τακάκια κάθε δύο μήνες, έκανα το εξής: Weber Service (Καλλιθέα), 2 δισκόπλακες τρυπητές/χαρακτές Tarrox €255, τακάκια Bendix €67, σωληνάκια αεροπορικού τύπου €100. Υπ'όψην πως βγάζοντας τα παλιά τακάκια, μετά από 7000km είχανε ραγίσει. Αν είναι δυνατόν! Αυτά τα έβαλα την Δευτέρα, και χτες μετά από 300km περίπου τα ζέστανα και δεν μ'αρέσανε καθόλου (ενώ η ίδια λύση στο Ibiza GTi που είχα πριν δούλευε τέλεια). Οταν είναι κρύα είναι τέλεια όμως. Θα το 'δοκιμάσω' και τις επόμενες μέρες στην παραλιακή, και αν έχω το ίδιο πρόβλημα θα δω τι θα κάνω.

Τα παραπάνω τα έγραψα μήπως έχει κάποιος παρόμοια προβλήματα και ψάχνει να βρει λύση και επειδή ήθελα να πω τον πόνο μου (αχ, που είναι η Seat A. Makris; ).

ΥΓ: Από το καλοκαίρι και μετά, οι δισκόπλακες που φοράει το cc έχουνε διαφορετικό offset από το normal 1600.



Φίλε Νασο, έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα
Και μάλιστα από την ίδια αντιπροσωπεία!
Πες μου κάτι, το cc σου φοράει σκούπα ?
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2003, 09:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ίδια προβλήματα είχα και εγώ...

Αλλάξαμε μπουζί, map sensor κλπ κλπ καθαρίσαμε πλεξούδες, μπεκ, πεταλούδες, μια από τα ίδια!

Τελικά όλα σταματήσαν όταν σταμάτησα να βάζω shell!!! Shocked Shocked


Mε Super αμόλυβδη της EKO εδώ και 3 μήνες δουλεύουν όλα ρολόι!!!!

Μάλιστα πριν κανένα μήνα έβαλα αναγκαστηκά σε shell επειδή θα έμενα στο δρόμο και ξανάρχισε μέχρι να ξαναβάλω EKO....

Μου έκανε εντύπωση ότι έχει τέτοιες προτιμήσεις το 206.... Rolling eyes
Είναι και φθηνό!!!

Τώρα μόνο όταν είναι ζορισμένο πολύ στο ρελαντί έχει μια μικρή αστάθεια αλλά νομίζω ότι για αυτό οφείλεται στις βάσεις... Rolling eyes
GIANNIS206 - Τρι 08 Απρ 2003, 10:17:20
Θέμα δημοσίευσης:
Λες τάσο να βάζω και εγώ ΕΚΟ?Είμαι φανατικός της SHELL από ένα και μόνο βενζινάδικο όμως!!!!
nasos - Τετ 09 Απρ 2003, 09:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ φίλε μου νομίζω ότι θα ξανακάνει το ίδιο!Είχα και εγώ τα ίδια(Ανάλυση σε άλλο post θα το φέρω να το δείς)και όλα εστρωσαν με μια πλεξούδα!


Ελπίζω πως όχι. Είναι σχεδόν μια εβδομάδα τώρα που δουλεύει ρολόι. Το πρόβλημα που είχα πιο παλιά και μου είπαν πως έφταιγε η πλεξούδα, μοιάζει με το τωρινό αλλά δεν είναι ίδιο πάντως.

206ccsimos έγραψε:
Φίλε Νασο, έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα
Και μάλιστα από την ίδια αντιπροσωπεία!
Πες μου κάτι, το cc σου φοράει σκούπα ?


Οχι, είναι όσο πιο μαμά γίνεται ακριβώς γι'αυτούς τους λόγους. Θέλω να περάσουν αρκετοί μήνες ώστε να σιγουρευτώ πως δεν έχω προβλήματα, ώστε να ξεκινήσω να το 'γαργαλάω'. Φαντάζεσαι να είχα σκούπα και να μου λέγανε πως ήθελα αντικατάσταση του air-flow meter; Σιγά μην το βάζανε στην εγγύηση!
206ccsimos - Τετ 09 Απρ 2003, 16:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
nasos έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ φίλε μου νομίζω ότι θα ξανακάνει το ίδιο!Είχα και εγώ τα ίδια(Ανάλυση σε άλλο post θα το φέρω να το δείς)και όλα εστρωσαν με μια πλεξούδα!


Ελπίζω πως όχι. Είναι σχεδόν μια εβδομάδα τώρα που δουλεύει ρολόι. Το πρόβλημα που είχα πιο παλιά και μου είπαν πως έφταιγε η πλεξούδα, μοιάζει με το τωρινό αλλά δεν είναι ίδιο πάντως.

206ccsimos έγραψε:
Φίλε Νασο, έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα
Και μάλιστα από την ίδια αντιπροσωπεία!
Πες μου κάτι, το cc σου φοράει σκούπα ?


Οχι, είναι όσο πιο μαμά γίνεται ακριβώς γι'αυτούς τους λόγους. Θέλω να περάσουν αρκετοί μήνες ώστε να σιγουρευτώ πως δεν έχω προβλήματα, ώστε να ξεκινήσω να το 'γαργαλάω'. Φαντάζεσαι να είχα σκούπα και να μου λέγανε πως ήθελα αντικατάσταση του air-flow meter; Σιγά μην το βάζανε στην εγγύηση!


Εγώ παντός φοράω σκούπα ( Θ. Κρασουλης) και ο Kρητικακος
Μου έχει αλλάξει τον αισθητήρα 3 φορές ! ( κάθε 3 μήνες)
Την τελευταία (4η φορά) το πήγα στην LION όπου και αυτοί
Δεν μου είπαν τίποτα , τον άλλαξαν και μου αποσύνδεσαν το σωληνάκι
Των αναθυμιάσεων,(ειχα κλεισει 14 μηνες). Τώρα για κανένα 2 μηνο βλέπουμε πάλι!!!
Αλλος Βελτιωτής μου είπε ότι πρέπει να φταίει η καλωδίωση (πλεξούδα)
Όπου και αυτό φαίνεται το πιο λογικό, αφού έχει γίνει είδη αλλαγή στον εγκέφαλο.
nasos - Τρι 29 Απρ 2003, 20:00:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς το πρόβλημα δεν άργησε να ξανεμφανιστεί... Sad

Το Μ. Σάββατο, στα καλά καθούμενα, άρχισαν πάλι οι διακοπές. Τώρα όμως δεν έσβηνε καμία φορά, το έκανε είτε επιταχύνωντας είτε με σταθερό γκάζι, και ανεβάζοντας τις στροφές στον κόφτη δεν σταμάταγε το πρόβλημα. Επίσης για όλη την εβδομάδα η κατανάλωση ήταν στα ύψη (1 φορά πήγαινε-έλα Πειραιά-Λιμανάκια και μια πήγαινε, πάνω από μισό ντεπόζιτο) με πάνω από 13.5lt/100km.

Το παράτησα και την επόμενη μέρα το κατέβασα στην παραλιακή να δω μπας κι έστρωσε. Το !@^%γαλλικό με τέρμα γκάζι κόλλαγε στα 150-160, δεν ανέβαζε με τίποτα, συνέχεια διακοπές και μπερδέματα. Το πήγα πάλι στην Εψιλον σήμερα. Μου αλλάξανε ΔΥΟ φορές τον air-flow meter πάλι (αισθητήρας πίεσης εισαγωγής αέρα) και μου είπανε πως πιθανότατα έχει κάποιο πρόβλημα ο εγκέφαλος, γιατί ναι μεν το έβγαλε στο διαγνωστικό σαν πρόβλημα πάλι, αλλά όταν τον αλλάξανε αμέσως αχρηστεύθηκε μόνος του! Και καταλήξανε πως μάλλον έχει χαζέψει ο εκγκέφαλος και τον βραχυκυκλώνει ή κάτι τέτοιο... Τον παραγγείλανε και σε 2-3 εβδομάδες θα τον βάλω (για δεύτερη φορά, η πρώτη ήταν στον Κρητικάκο). Μέχρι στιγμής πάντως δουλεύει οκ. Αλλά απ'ότι κατάλαβα, είναι τόσο ηλίθιο το πρόβλημα που μπορεί να το ξανακάνει σήμερα/αύριο/σ'ένα μήνα/του χρόνου/ποτέ.

Το αυτοκίνητο είναι τελείως μαμά, και το μοναδικό που του κάνω είναι να του πίνω το αίμα κάθε βράδυ στην παραλιακή... Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr