DimiP έγραψε: |
nasso εχω την εντυπωση πως θα συνεχισεις να εχεις προβλημα με τα ξαφνικα σβησιματα. και αυτο γιατι πρεπει να ειναι ο πολλαπλασιαστης.
οταν αλλαξα τον δικο μου ο ηλεκτρολογος με ρωτησε αν ειχα τετοια συμπτωματα . δηλ αν μου εσβηνε ετσι ξαφνικα. 1 φορα μου ειχε σβησει σταματημενος σε φαναρι. και μου ειπε πως 99% ειναι αυτο. τωρα δεν λεω πως μπορει να μην ειναι κατι αλλο, αλλα μαλλον ειναι ο πολλαπλ. |
DimiP έγραψε: |
παντως στον Κρητικακο δεν εχεις παραπονο.
σου αλλαξαν τοσα πραγματα με αλλα.....καινουργια , ετσι ; ![]() |
DimiP έγραψε: |
οσο για τα φρενα : εδωσες συνολο 422Ε και οταν ζεσταινονται τα φρενα σου (δηλ. εκει που χρειαζονται να δουλευουν καλα) δεν εισαι ικανοποιημενος ;;;
κακο αυτο ! αλλα παλι , εκανες 300ΚΜ για να τα ζεστανεις ;;; σαν πολλα δεν ειναι ; |
nasos έγραψε: | ||||||
Είχε και άλλα συμπτώματα, δεν έσβηνε απλώς. Και με όλα αυτά τα συμπτώματα, από τις λίγες γνώσεις που έχω και από τις συζητήσεις που είχα κάνει με γνωστούς μου, μου φαίνεται πολύ λογικό να έφταιγε το air-flow meter. Θα δείξει...!
Δεν μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένος, γι'αυτό και δεν ξαναπήγα. Την τελευταία φορά μου λέγανε πως δεν είχε τίποτα, σαν να μιλάγανε σε κανέναν ηλίθιο που δεν ήξερε τι έλεγε. Με το που τους είπα να πάμε μαζί, το έκανε.
Οταν έγραφα πως έκανα 300km για να τα ζεστάνω, μάλλον δεν το έγραψα καλά. Εννοούσα πως για τα πρώτα 300km μέσα στην Αθήνα δεν τα πίεσα (για να στρωθούνε υποτίθεται), αλλά μετά τα έσκισα. Το καλό είναι πως χτες είχα πάει στα Καλάβρυτα, το πάτησα λίγο στο κατέβασμα όταν κυνηγιόμουνα μ'ένα άλλο 206 και απέδωσαν άψογα. Αντε να δούμε... |
nasos έγραψε: |
Το πρόβλημά μου ξεκίνησε το φθινόπωρο (3 μήνες το αυτοκίνητο). Η πιο βασική ένδειξη προβλήματος: άσχετο χρήσης (τρέξιμο/σιγά), άσχετο σχέσης/ταχύτητας, άσχετο κρύο/ζεστό, με σταθερό γκάζι σε οποιέσδήποτε στροφές πάνω απο 3000 με τελείως σταθερό γκάζι, το αυτοκίνητο έκανε διακοπές (ΧΟΝΤΡΕΣ). Με το που επιτάχυνες όλα οκ!
1. Κούκας-Κρητικάκος στον Πειραιά (εξουσιοδοτημένο): Αλλάζει μπουζί. Μετά από 1-2 εβδομάδες πάλι τα ίδια. 2. Στο ίδιο συνεργείο αλλάζει map sensor (το έβγαλε στη διάγνωση) και μου κάνει μάλιστα λόγο για κακή βενζίνη! Μετά από 1-2 εβδομάδες τα ίδια. 3. Στο ίδιο συνεργείο το κρατάνε σχεδόν 10 μέρες, αλλάζοντας σχεδόν τα πάντα σχετικά με την τροφοδοσία (map sensor, εγκέφαλο, τρόμπα βενζίνης κλπ κλπ) και τελικά καταλήξανε πως δεν έκανε κάπου καλή επαφή στην πλεξούδα. Η ευτυχία κράτησε 3 μήνες περίπου. Πριν 1 μήνα, γεμίζοντας από βενζινάδικο της Shell στον Κορυδαλλό, και λίγο πριν φτάσω Λιμανάκια το αυτοκίνητο στο φανάρι την ώρα που κόβω σβήνει! Χωρίς κραδασμούς, χωρίς τίποτα. Απλά έσβησε. Σταμάτώντας παρακάτω, με νεκρά ανεβάζω σιγά-σιγά στροφές ώσπου μετά τις 3000 βλέπω πως μπερδεύει απίστευτα. Χτυπώντας μια κόφτη, όλα οκ. Αλλά για λίγο... Το πρόβλημα αυτό συνεχίστηκε για αρκετές μέρες. Παιρνόντας όμως αυτές οι μέρες, και γεμίζωντας άλλες 4 φορές από διαφορετικά βενζινάδικα, διαπίστωσα πως το πρόβλημα είναι πάλι αδύνατο να πεις κάτω από ποιές συνθήκες το κάνει. Το καλό ήταν πως το καταλάβαινα όταν έμπαινε σ'αυτό το 'mode' από την πιο αργή απόκριση του γκαζιού από το κανονικό (που ο Θεός να κάνει 'κανονικό' το ηλεκτρονικό γκάζι), οπότε φρόντιζα να χτυπάω εκείνη τη στιγμή μια κόφτη πριν χρειαστεί να σταματήσω σε φανάρι ή να μου σπάσουν τα νεύρα από τα μπερδέματα. Την Πέμπτη (προχτές) αξιώθηκα και το πήγα στην Εψιλον (Συγγρού) όπου μου αλλάξανε το air-flow meter και μέχρι σήμερα (μ'ένα ταξίδι στα Καλάβρυτα) όλα φαίνονται οκ. Να πω κι ένα άλλο παράπονο... Στις 14000km άλλαξα τακάκια εμπρός. Είπα πως μπορεί να έτυχε ή κάτι τέτοιο, δεν πειράζει. Στις 21000km μου άναψε πάλι η ένδειξη!!! Επειδή δεν έχω σκοπό να αλλάζω τακάκια κάθε δύο μήνες, έκανα το εξής: Weber Service (Καλλιθέα), 2 δισκόπλακες τρυπητές/χαρακτές Tarrox €255, τακάκια Bendix €67, σωληνάκια αεροπορικού τύπου €100. Υπ'όψην πως βγάζοντας τα παλιά τακάκια, μετά από 7000km είχανε ραγίσει. Αν είναι δυνατόν! Αυτά τα έβαλα την Δευτέρα, και χτες μετά από 300km περίπου τα ζέστανα και δεν μ'αρέσανε καθόλου (ενώ η ίδια λύση στο Ibiza GTi που είχα πριν δούλευε τέλεια). Οταν είναι κρύα είναι τέλεια όμως. Θα το 'δοκιμάσω' και τις επόμενες μέρες στην παραλιακή, και αν έχω το ίδιο πρόβλημα θα δω τι θα κάνω. Τα παραπάνω τα έγραψα μήπως έχει κάποιος παρόμοια προβλήματα και ψάχνει να βρει λύση και επειδή ήθελα να πω τον πόνο μου (αχ, που είναι η Seat A. Makris; ). ΥΓ: Από το καλοκαίρι και μετά, οι δισκόπλακες που φοράει το cc έχουνε διαφορετικό offset από το normal 1600. |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ φίλε μου νομίζω ότι θα ξανακάνει το ίδιο!Είχα και εγώ τα ίδια(Ανάλυση σε άλλο post θα το φέρω να το δείς)και όλα εστρωσαν με μια πλεξούδα! |
206ccsimos έγραψε: |
Φίλε Νασο, έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα
Και μάλιστα από την ίδια αντιπροσωπεία! Πες μου κάτι, το cc σου φοράει σκούπα ? |
nasos έγραψε: | ||||
Ελπίζω πως όχι. Είναι σχεδόν μια εβδομάδα τώρα που δουλεύει ρολόι. Το πρόβλημα που είχα πιο παλιά και μου είπαν πως έφταιγε η πλεξούδα, μοιάζει με το τωρινό αλλά δεν είναι ίδιο πάντως.
Οχι, είναι όσο πιο μαμά γίνεται ακριβώς γι'αυτούς τους λόγους. Θέλω να περάσουν αρκετοί μήνες ώστε να σιγουρευτώ πως δεν έχω προβλήματα, ώστε να ξεκινήσω να το 'γαργαλάω'. Φαντάζεσαι να είχα σκούπα και να μου λέγανε πως ήθελα αντικατάσταση του air-flow meter; Σιγά μην το βάζανε στην εγγύηση! |