PSClub - Hellas

Νέα - Peugeot : σαράντα εκατομμύρια βρυχηθμοί

alxdr74 - Παρ 04 Απρ 2003, 11:20:07
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot : σαράντα εκατομμύρια βρυχηθμοί
Μετά από περισσότερο από έναν αιώνα εμπορικής δραστηριότητας, η Peugeot γιορτάζει το 40.000.000ο όχημα που φέρει το έμβλημα του λιονταριού και έχει κατασκευαστεί μέσα στα εργοστάσια της εταιρίας από την ίδρυσή της : 40 εκατομμύρια οχήματα, που αντιπροσωπεύουν την παγκόσμια παραγωγή των επιβατικών αυτοκινήτων από το σύνολο των κατασκευαστών μέσα στο 2001 !


Από το πρώτο τετράτροχο με βενζίνη, που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 1891 και έφερε τον κωδικό «Type 2», έως τις πλέον πρόσφατες παρουσιάσεις, η Peugeot, σήμα κατατεθέν στην παγκόσμια αυτοκινητιστική ιστορία, συνεχίζει αδιάκοπα την τεχνική της εξέλιξη, σε βιομηχανικό αλλά και σε ανθρώπινο επίπεδο, για να περάσει από το στάδιο της αρχικής ετήσιας παραγωγής μερικών οχημάτων σε μία ημερήσια παραγωγή περίπου 8.600 οχημάτων*, που κατανέμονται σε εννέα διαφορετικές εμπορικές κατηγορίες.

Αυτό το 3.000.000ο αυτοκίνητο, που θα παραχθεί στο ιστορικό εργοστάσιο της Mulhouse και προορίζεται για τη γερμανική αγορά, είναι 3θυρο χρώματος γκρι Alu και με κινητήρα 1,4 l.

Τα πρώτα 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα μέσα σε εκατό χρόνια...

Τα πρώτα 1.000 αυτοκίνητα, κατασκευάστηκαν διαδοχικά στο Valentigney, στη Λιλ της βόρειας Γαλλίας, στο Audincourt και στο Beaulieu, στην ανατολική Γαλλία, και παρήχθησαν το 1889 έως και το μέσο της χρονιάς 1900.

Το 100.000ο Peugeot παρήχθη στην αρχή του 1925 στο θρυλικό πλέον εργοστάσιο της Sochaux. Το 1929 εμφανίστηκε το 201, το πρώτο αυτοκίνητο της Peugeot που χρησιμοποίησε την ονομασία με τρία ψηφία που είναι χαρακτηριστική της εταιρίας. Από το 1931, το 201 γίνεται επίσης το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που διαθέτει εμπρός ανεξάρτητους τροχούς στο βασικό εξοπλισμό.

* Μέσος όρος υπολογισμένος το Νοέμβριο 2002 , τελευταίο μήνα που γνωρίζουμε την πλήρη παραγωγή

Το 1934, παρουσιάζεται το 401 Eclipse, το πρώτο cabriolet με οροφή που αναδιπλώνει στο χώρο αποσκευών. Αυτή η καινοτομία θα ανανεωθεί και θα κυκλοφορήσει ευρέως με το 206CC, που, εκτός από την πώληση περισσοτέρων από 200.000 οχημάτων μέχρι σήμερα, αποτελεί το Coupe Cabriolet με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως.

Το 1952 συμπληρώθηκε η παραγωγή 1.000.000 αυτοκινήτων, υπό το βλέμμα του 203, το πρώτο αυτοκίνητο Peugeot που κατασκευάστηκε σε περίπου 700.000 μονάδες.

Η προοδευτική παραγωγή των δύο εκατομμυρίων αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε το 1959 με το 403, πρώτο αυτοκίνητο της γκάμας που έφτασε το ένα εκατομμύριο παραγωγής οχημάτων, αλλά εξίσου και τη βάση για το πρώτο αυτοκίνητο diesel μαζικής παραγωγής. Το 403 ήταν, εξάλλου, το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής παγκοσμίως που διέθετε αυτόματο βεντιλατέρ σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία του νερού του κινητήρα.

Το 1960, η Peugeot λανσάρει το 404, του οποίου το σύγχρονο ύφος και το μοναδικό design υπογράφονται από τον Pininfarina, ο οποίος ήταν η πηγή της ολικής ανανέωσης της εικόνας της Peugeot. Το 1961, το 404 εφοδιάζεται με έναν πρωτοποριακό κινητήρα με σύστημα ψεκασμού (injection).

Το 1965, έρχεται η άφιξη του 204, πρώτου αυτοκινήτου της εταιρίας με ανεξάρτητη εμπρός κίνηση, με τέσσερις ανεξάρτητους τροχούς και εμπρός δισκόφρενα, που εξοπλίζεται με κινητήρα από ελαφρύ κράμα και εκκεντροφόρο επικεφαλής.

Το 1968, η Peugeot παρουσιάζει, σε avant premiere στο Σαλόνι του Παρισιού, τη νέα μπερλίνα υψηλής ποιότητας, το 504. Ψηφίστηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1969», και η παραγωγή του αυτοκινήτου ανήλθε σε περισσότερα από 3,6 εκατομμύρια μονάδες σε μπερλίνα, break, coupe και cabriolet.

Το 10.000.000ο Peugeot γεννήθηκε στην αρχή της χρονιάς 1976, ένα έτος μετά το λανσάρισμα του 604, πρώτου αυτοκινήτου που διέθετε κινητήρα turbo diesel στην Ευρώπη. Την ίδια χρονιά, ο εκατομμυριοστός κινητήρας diesel βγήκε από την CLM (Compagnie Lilloise de Moteurs).

Το Φεβρουάριο του 1983, εμφανίστηκε το 205, κλειδί της θεαματικής πορείας της Peugeot σε εκείνα τα δύσκολα χρόνια. Αυτό το μυθικό αυτοκίνητο κατασκευάστηκε σε 5,3 εκατομμύρια οχήματα. Υπό τη μορφή του 205 T16, επιβλήθηκε για δύο συνεχόμενες χρονιές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το 1985 και το 1986 .

Το 1987, η Peugeot αποκάλυψε το 405, Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1988, από το οποίο έχουν παραχθεί έως σήμερα, περίπου τρία εκατομμύρια οχήματα. Είναι μέσα στο 1988, έτος δημιουργίας του Musee de l'Aventure Peugeot, που εμφανίζεται το 20.000.000ο αυτοκίνητο Peugeot.

... και τα 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα συμπληρώνονται δεκατέσσερα χρόνια μετά

Το 1989, έτος της τρίτης νίκης της Peugeot στο Paris-Dakar με το 405 T16, εμφανίζεται το 605 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, ενώ το εκατομμυριοστό 309 βγαίνει από το εργοστάσιο του Poissy.

Το 1990, έτος συμπλήρωσης εκατονταετίας αυτοκινητιστικής παραγωγής για την Peugeot, το 405 T16 προσφέρει στην εταιρία την τέταρτη διαδοχική του νίκη στο Paris-Dakar, ενώ τα 405 και 205 ξεπερνούν το φράγμα των 1 εκατομμυρίου και 3,5 εκατομμυρίων πωλήσεων αντίστοιχα. Ταυτόχρονα, η Peugeot παρουσιάζει το 905, εξοπλισμένο με έναν κινητήρα V10, ενόψει του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος «Πρωτότυπων» του 1991. Μετά από την πρώτη επιτυχία στον Αγώνα «24 Heures du Mans» και τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο ομώνυμο πρωτάθλημα το 1992, η Peugeot και το 905 προσφέρουν μία τριπλή νίκη στα αγωνιστικά δρώμενα του 1993.

Τον Νοέμβριο 1995, η Peugeot παρουσιάζει την νέα εταιρική υπογραφή «Pour que l'automobile soit toujours un plaisir» (Γιατί το αυτοκίνητο πρέπει να είναι απόλαυση) με το 406, που ενσάρκωσε τις βασικές αξίες της αισθητικής και του δυναμισμού, που τρέφονται από την καινοτομία. Το 406 Coupe, που παρουσιάστηκε το Μάιο 1997, ήρθε για να μετουσιώσει αυτές τις αξίες, τόσο από την ομόφωνη αισθητική καθαρότητα, όσο και από τις δυναμικές του αξίες ή το ισχυρά ενισχυμένο τεχνολογικό του περιεχόμενο (πολυπλεξία, κινητήρας HDi FAP, ESP...).

Το 1996, παράγεται το 30.000.000ο Peugeot, έτος παραγωγής του εκατομμυριοστού 306 και του λανσαρίσματος του Partner.

Δεν πέρασαν παρά μόνο έξι χρόνια για να κατασκευαστούν τα συμπληρωματικά δέκα εκατομμύρια οχήματα που επέτρεψαν τον εορτασμό σήμερα του 40.000.000ου αυτοκινήτου Peugeot.

Στο Σαλόνι της Γενεύης 1998, το πρωτότυπο αυτοκίνητο 20() άνοιξε το δρόμο για το μελλοντικό 206, που παρουσιάστηκε το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς. Αυτή η τελευταία χρονιά, συνέβαλε κατά ένα μεγάλο μέρος στον εξαιρετικό απολογισμό που πραγματοποίησε η εταιρία κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου 1997 - 2002, οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 62% ! Σε εμπορική κυκλοφορία από το φθινόπωρο του 1998, το 206 έχει παραχθεί από τότε σε περισσότερα από τρία εκατομμύρια οχήματα, από τα οποία περίπου 200.000 είναι coupes-cabriolets. Πρωταθλητής των ευρωπαϊκών πωλήσεων κατά το 2001 και 2002, το 206 συλλέγει επίσης και επιτυχίες σε αγωνιστικό επίπεδο, με τους τρεις διαδοχικούς τίτλους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι το 2000, 2001 και 2002.

Το 2000, η Peugeot είναι ο πρώτος κατασκευαστής παγκοσμίως που προτείνει μία καινοτομία που φέρει μία πραγματική τεχνολογική επανάσταση : το Φίλτρο Σωματιδίων (FAP), που έχοντας εξοπλίσει το 607 HDi στο λανσάρισμά του, προτείνεται και στις σειρές 406, 307 και, πιο πρόσφατα, 807.

Επισημαίνουμε τελικά, το λανσάρισμα τον Απρίλιο 2001 του 307, Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2002, που έχει παραχθεί σε περισσότερα από 800.000 μονάδες. Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς εμπλουτίστηκε με μία νέα σιλουέτα, το SW, που καινοτομεί με την εξαιρετική πολυμορφία του και την πανοραμική κρυστάλλινη οροφή του, και μοιράστηκε επάξια τις κατακτήσεις πωλήσεων μαζί με το 206 στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές. Μέσα στο 2003, ένα δελεαστικό Coupe-Cabriolet θα συμπληρώσει τη γκάμα του 307.

Μία εταιρία παρούσα σε περισσότερες από εκατόν σαράντα χώρες

Με ποσοστό μεγαλύτερο του 25% των πωλήσεών της εκτός Δυτικής Ευρώπης το 2002, η Peugeot είναι αναμφισβήτητα ένας κατασκευαστής παγκοσμίου μεγέθους. Για να εξασφαλιστεί η διεθνής της ανάπτυξη, η εταιρία υποστηρίζεται από 26 θυγατρικές και 119 αποκλειστικούς αντιπροσώπους, που αντιστοιχούν σε περισσότερα από 10.000 σημεία πώλησης.

Η ισχυρή εμπορική ανάπτυξη της Peugeot, με πωλήσεις περίπου δύο εκατομμυρίων αυτοκινήτων κατά το 2002, επιτυγχάνεται σήμερα από 24 εργοστάσια σε όλον τον κόσμο που κατασκευάζουν ή συναρμολογούν τα αυτοκίνητα με σήμα το λιοντάρι.


www.peugeot.gr
chatasos - Παρ 04 Απρ 2003, 14:18:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ, αχ, αχ,.... μάλλον δεν με παρακολουθείτε Evil Evil Evil Evil

http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1035
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr