PSClub - Hellas

Κινητήρας - Tοποθετηση Turbo πισω στην θεση του τελικου....

Giannis307 - Σαβ 12 Ιούλ 2008, 15:14:04
Θέμα δημοσίευσης: Tοποθετηση Turbo πισω στην θεση του τελικου....
Λοιπον ψαχνοντας στο youtube επεσα πανω σε αυτο το video.....


http://www.youtube.com/watch?v=SMB14OOfgss
http://www.youtube.com/watch?v=2B2mwgsvikY


Και μετα απο περιεργεια ανοιξα το web τους.....

http://www.ststurbo.com/


Λοιπον ειναι εφικτο..?Η απλα παπατζα...?Γιατι κοιταζοντας το και στην σκεψη φεναιτε λογικο και βατο....Για πειτε καμια γνωμη....
MEMsound - Κυρ 13 Ιούλ 2008, 11:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
μα δεν κάνουν κάτι διαφορετικο απ οτι στα αλλα τουρμπο κιτ
απλά μακραίνουν τις σωληνώσεις και αντι για εμπρός τις τουρμπινες πίσω.
το πρόβλημα ειναι οτι με τόσο μακριες σωλήνες θα εχεις αυξημένο τουρμπο λαγκ (= καθυστερηση απόκρισης , λόγω "συμπιεστότητας" του αέρα, αν θες στο εξηγω και περαιτερω αυτό)
στα αμερικάνικα αμάξια που το εχουν εφαρμόσει αυτό μιλάμε για μεγαλα σε κιβικά μοτερ που εκπέμπουν μεγαλη ποσοτητα καυσαερίων και η υστερηση αυτή θα ειναι σχετικά μικρή (σαφως όμως μεγαλήτερη απ οτι αν η τουρμπίνα ηταν μπροστα, κοντα στην πολλαπλή εξαγωγης).
Θεβρβ οτι αν κάνεις κάτι τετοιο σε 1400κινβικά μοτερ θα πατας το γκάζι θα περιμένεις 3~4 sec και μετα θα αρχισει να αποκρίνεται το αμάξι.
οπότε καταλαβαινεις οτι κάτι τετοιο σε μια στορφοδιαδρομη τι σημαίνει...
σε ευθεία ενδεχομένως να μην εχει τόση σημασία...
volvos - Κυρ 13 Ιούλ 2008, 11:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
ειχε στο r&d eνα αρθρο περσυ για αυτο το συστημα και εξηγουσε πως παρεκαμπταν προβληματα τυπου λαγκ...δε το θυμαμαι αν το βρω θα το σκαναρω.

αφηστε να τα ψαξουν αλλοι πρωτα αυτες τις καινοτομιες-αλχημιες Cool
Giannis307 - Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μα εννοειται οτι ειναι απογορευτικο για 1.4 μοτερ....
Μιλαμε για 1.6 και βαλε...και γενιακα ειδηκα για 206 και γενικα σε ολα τα αυτοκονητα που εχουν προβλημα χωρου κατω απο το καπο ειναι μια λυση....συν οτι οι θερμοκρασιες ειναι σαφως μικροτερες....Τωρα το lag....χμ οντως θελει ψαξιμο ακομη... Cool
STELIOS - Κυρ 20 Ιούλ 2008, 18:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ειχε στο r&d eνα αρθρο περσυ για αυτο το συστημα και εξηγουσε πως παρεκαμπταν προβληματα τυπου λαγκ...δε το θυμαμαι αν το βρω θα το σκαναρω.

αφηστε να τα ψαξουν αλλοι πρωτα αυτες τις καινοτομιες-αλχημιες Cool


Το ειχα διαβασει κ'εγω βολβε αλλα εγραφε ακριβως αυτο που ειπε και ο Μανθος.

Μπορει να χρησημοποιηθει μονο σε υψηλου κυβισμου αυτοκινητα (λογο ογκου καυσαεριων), δουλευει σε ποιο χαμηλες θερμοκρασιες και στις χαμηλες στροφες λειτουργει ΣΑΝ ατμοσφαιρικο, χωρις να εχει το προβλημα της αντιστασης που προκαλει η τουρμπινα στην εξαγωγη.
AlienHack - Δευ 28 Ιούλ 2008, 09:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο βγαινει το μαλλι ? εχει κανενας ιδέα? υποθέτω οσο βγαινει και η νορμαλ μετατροπή 4-5 χιλιαρικα? ισώς ομως παραπανω λόγο των εξτρα σωληνώσεων...
Jim207GT - Δευ 28 Ιούλ 2008, 12:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως με τους κωλόδρομους που έχουμε δεν θα ήθελα τόσα πράγματα κάτω από το πάτωμα υποψήφια προς αποχώρηση.... Wink
MEMsound - Δευ 28 Ιούλ 2008, 13:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Θεωρω οτι αν κάνεις κάτι τετοιο σε 1400κιβικά μοτερ θα πατας το γκάζι θα περιμένεις 3~4 sec και μετα θα αρχισει να αποκρίνεται το αμάξι.
οπότε καταλαβαινεις οτι κάτι τετοιο σε μια στορφοδιαδρομη τι σημαίνει...
σε ευθεία ενδεχομένως να μην εχει τόση σημασία...

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr