PSClub - Hellas
Κινητήρας - 306 - 306 8v 1.6 μετατροπη κινητηρα ????
kou_koy - Κυρ 06 Ιούλ 2008, 23:16:52
Θέμα δημοσίευσης: 306 - 306 8v 1.6 μετατροπη κινητηρα ????
παιδια θελω να ρωτησω κτ!!εχω ενα 306 1.6 8ν κ θελω να μαθω π μπορω να βρω μεταχειριμενο κινητηρα ΑΠΟ 306 GTI??? βασικα κ απο αλλο μοντελο να ναι κ 1,8 ,αμα μπαινει δεν με νοιαζει.ξερει κανεις ποσο θα στοιχησει η ιστορια?? ???το αμαξι μολισ το εβαψα,ειναι του 98' αλλα τωρα ειναι κουκλα.αυτο το μοτερ π εχει τωρα ειναι ταλαιπωρημενο.αξιζει??? η με τα λεφτα π θα δωσω μπορω να το κανω τετραπεταλουδο κ να βαλω κ πισω δισκοφρενα??? ειμαι 18 κ ψαχνομαι.!!!!οποιαδηποτε βελτειωση αποδεκτη ......χεχεχε
Fotografos - Δευ 07 Ιούλ 2008, 00:46:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα φίλε, το ίδιο αμάξι έχουμε αλλά άλλης χρονολογίας με το ίδιο μοτέρ όμως.
Καταρχάς άλλο το 1.8 και άλλο το GTI 110 βολτίσια άλλογα το ένα με ροπή παντού όμως 167 το άλλο και όπως λέει GTI.
Μετατροπή σε δίλητρο που το βρίσκεις και έυκολα αυτό το μοτέρ όπως απο xsara δίλιτρη που έχω ρωτήσει θα σου πάει γύρω στα 3 χιλιάρικα υπολόγισε αλλα με 138καπου άλογα. διλαδή πάνω κάτω ίδια λεφτά με το να το κάνεις rallye 1.6 16v.
Τώρα για το μοτέρ που έχουμε μια καλή και οικονομικά σχετικά λύση είναι να βάλεις την κεφαλή του rallye 1.6 8v αν θές με πιο άγριους εκεντροφόρους γιατί οι βελτιωμένοι εκεντροφόροι που βγαίνουν για το 306 1.6 8ν θα σου δώσουν λιγότερα απο αυτούς που θα μπούν στην κεφαλή του rallye και θα κοστίσουν ίδια, πρόγραμα πιο ελεύθερο φιλτράκι και χταπόδι. Όλα αυτά τα έχω υπολογίσει γύρω στα 1200-1400ευρώ, με αποτέλεσμα κάπου στα 125άλογα και θα αρχίζει να γεμίζει δυνατά το μοτέρ σου απο μεσαίες μέχρι τέρματα στις 6700κάπου.
Πίσω άξονας μπαίνει απο xsara ο οποίος θα είναι λογικά και καλύτερος απο 306 γιατί θα είναι πιο καινούριας χρονολογίας.Εμένα αγορά μου είχε πάει 4κατοστάρικα ο άξονας και μαζί με τα περαστικά συρματίσχοινα κτλ έφτασε στα 800κάτι.Το θέμα ήταν οτι μετά έχεις πολύ δυνατά φρένα πίσω σε σχέση με τα ραλίσια φρένα που φοράει μετά οπότε όταν φρενάρεις είναι σαν να χειροφρενιάζεις κάπου, δεν ξέρω αν είναι απλά θέμα κατανεμιτή αλλά δεν ασχολήθηκα και απλά έβαλα μεγαλύτερα φρένα μπροστά και σταματάει με την μια. Αυτα
Υ.Γ και μην ασχοληθείς με τετραπετάλουδο σε αυτό το μοτέρ. Η ακόμα και γενικότερα με τετραπετάλουδο, εκτός αν θες να το στήνεις το αμάξι και δεν θες να το τουρμπίσεις.
kou_koy - Τετ 23 Ιούλ 2008, 12:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε φωτογραφε εχς διαβασει την αλλαγη στα φρενα π εκανεσ στο φορουμ.ευχαριστω πολυ για τισ πληροφοριεσ.!αλλα πεσ μου εσυ απο αναρτησεισ ζαντεσ εχεισ πειραξει τπτ??εγς ακομα ειμαι με την 14 κ πισω οπωσ ξερεισ ταμπουρα.!!δεν μπορω να πω για μοντελο του 98 στριβει πολυ καλα.πρςτα θελω να ασχοληθω με το στησιμο του αμαξιου ετσι μετα σε οποιαδηποτε μετατροπη να ειναι ετοιμο να δεχτει αλογα.ασε ασε πηγα βολτα με ενα gti το οποιο ηταν τετραπεταλουδο κ ειχε μπλοκε διαφορικο.ΑΣΕ!!!ψαγμενη μετατροπη. κοντευα να κλαψω.ειπα ετσι το θελω κ γω το δικο μ.χεχεχεχε αλλα ασε πολλα λεφτα για μενα. απο κινητηρα εχεις κανει καποια μετατροπη εσυ.???παντωσ τωρα ψαχνω για ζαντικο 16 αρι.ξερω θα ωαρυνει μετα πολυ αλλα δεν πειραζει μετα θα ειναι λογοσ να του γαργαλησω κ τον κινητηρα.δεν μου ειπεσ τελικα!!του gti μοτερ γινεται να βρω απο κανα στουκαρισμενο.
Fotografos - Τετ 23 Ιούλ 2008, 15:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
Απο αναρτήσεις φοράω μπροστά koni κίτρινα ρυθμιζόμενης σκληρότητας με eibach ελατήρια και πίσω πάλι koni κίτρινα απο 205 αν δεν κάνω λάθος με χοντρή μπουκάλα.Είναι χαμηλομένο κάπου 2-3 πόντους σε σχέση με το εργοστασιο πέρνει πολύ ακόμα αλλά μετά βρίσκεις και στην ευθεία.
Στρίβει πολύ καλά εως υπερβολικά, αν και πέρνει και άλλο φτιάξημο το στήσημό του, ειδεικά αν σφήξεις λίγο τα μπροστινά γίνεται καρτ.
Ζάντες φοράω 15άρες ΟΖ με 195/50 λάστιχα.Μοτέρ δεν έχω πειράξει κάτι πέρα απο τελικό σκούπα και σασμάν απο Vts.
Τώρα για gti μοτέρ απ'ότι έχω καταλάβει βρίσκεις αλλα ακριβά, εγώ που έχω ρωτήσει γύρω στα 5-6 χιλιάρικα πάει η όλη μετατροπή.Με κόβω να πηγαίνω για turbo
. Ότι άλλο θες πες μου.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group