PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207GT με πααααρα πολλα προβληματα!!! HELP

Mushroom - Τρι 24 Ιούν 2008, 10:34:52
Θέμα δημοσίευσης: 207GT με πααααρα πολλα προβληματα!!! HELP
Καλημερα και συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια σας!!!
Στο θεμα...

Τον οκτωβρη αγορασα ενα 207 GT ολοκαινουριο!
Μετα απο λιγο ξεκινησαν τα προβληματα.
Ηδη απο την πρωτη μερα κατι χτυπουσε απο πισω δεξια και επειτα απο επισκεψη μου στην αντιπροσωπεια με διαβεβαιωσαν οτι δεν ειναι τιποτα,
κατι στο πισω καθισμα χτυπαει.
Για να μην πολυλογω μετα απο εντονες συζητησεις με τον διευθυντη της αντιπροσωπειας και τον υπευθυνο του service πριν μια εβδομαδα αποφασισαν να μου αλλαξουν τα πισω αμορτισερ και οτι αυτο ειναι το προβλημα.

Το προβλημα μου ειναι πως το αμαξι εχει σημερα 16000χλμ χωρις διαδρομες σε κακοτραχαλα εδαφη η χωματοδρομους και, τριζουν τα παραθυρα,ειτε ανοιχτα στη μεση ειτε και κλειστα, τριζει σχεδον ολο το ταμπλο απο αριστερα, στην πορεια σφυριζει κατι και ειναι παρα πολυ εκνευριστικο,
ακουγεται περιεργος θορυβος απο τον κινητηρα, ιδιαιτερα οταν ειναι κρυος, οι πορτες χτυπανε και για να μη πω και αλλα μετα τα 150χλμ/ω υπαρχει εντονη αισθηση ταλαντωσης και κραδασμου στο αμαξωμα και κατα συνεπεια και στο τιμονι καθως επισης και εντονοι αεροδυναμικοι θορυβοι.

Αφου λοιπον το πηγα στο service μετα απο 4 μερες μου τηλεφωνησαν και μου ειπαν πως το αμαξι ειναι ετοιμο! ΕΤΟΙΜΟ μου ειπαν!

Για το τριξιμο στα παραθυρα ειπαν πως με οδηγια της peugeot αλλαξαν τις ασφαλειες και οτι ειναι ενταξει! Για το σφυριγμα στην πορεια μου ειπαν πως εφαγαν λιγο το τακακι και εστρωσε. Για τους αεροδυναμικους θορυβους στην καμπινα αλλαξαν τα λαστιχα που ειναι στο σασι στις πορτες.
Λοιπον για αυτα τα 3 προβληματα που με διαβεβαιωσαν οτι τα διορθωσαν σας διαβεβαιωνω και γω οτι δεν διορθωσαν απολυτως τιποτα. Μολις εκανα 500m αρχισε παλι να "κουδουνιζει".
Οσο για τα αλλα, εκει ακομα χειροτερα τα πραγματα, στο ταμπλο λενε δεν βαζουν χερι γιατι ενδεχεται να το κανουν χειροτερα και να συμβιβαστω! Μα ειναι λυση αυτη? Για το σφυριγμα ειπαν πως επειδη τα τακακια εχουν πολλα μεταλα σφυριζει ο χαλκος και οτι θα κατσει. Εκανα 1500χλμ το ΠΣΚ και αντι να καθεται μαλλον σηκωνεται! Το σφυριγμα ειναι εντονοτερο!
Οσο για τους κραδασμους και τις ταλαντωσεις που τους αναφερω λενε οτι φταιει ο δρομος. Μα πως? Σε ολη την Ελλαδα (περιπου, για να μη τα παραλεω και γω) βορεια Ελλαδα, Αθηνα και Πελλοπονησο που ταξιδευω συχνα, δεν υπαρχει ενα κομματι με καλο οδοστρωμα? Ειναι δυνατον? Πριν το παρω ειχα rallye που ηταν και πιο κουτσουρο απο το 207 (aftermarket suspension) καταλαβαινετε.

Για να μην σας κουραζω αλλο θα ηθελα τη βοηθεια σας και τις αποψεις σας ως προς τον τροπο που πρεπει να χειριστω το θεμα.

Σας ευχαριστω πολυ, με εκτιμιση Γιαννης.
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 11:03:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Peugeot δεν ειανι τα πιο καλοσυναρμολογημενα αυτοκινητα.....Χωρις να σημαινει οτι τα υκλικα δεν ειναι ποιοτικα...Και μενα απο καινουριο κοπαναν τα πισω αμορτισερ....οι πισω πορτες και το πορτμπαγκαζ....Απο την στιγμη που δεν εχει μηχανικη βλαβη δεν νομιζω η αντιπροσωπεια να κανει κατι αλλο....
Τα φρενσ σε ολους σφυρανε....και εκτος αυτο προσπαθησες να ζεστανεις τα τακακια-δισκους με αποτομα φρενα με πανω απο 120 χλμ...?Για κανεδ ενα τεστ....μετα σε οτι αφορα τα μηχανικα η κατασταση ειναι οκ?
Το ταμπλο αμα πιανει το χερι σου και το ψαξεις με ηρεμια μπορει κανι βρεις τι ειναι....εχω κανει τετοια μικρο τζολεματα στο δικο μου.....σε αφθονια...!


Περαν αυτων μπορεις να δεις τα αναλογα θεματα οπου θα δεις εκτενεστερα για το καθετι τι σθ\υμβαινει και πως γινετε...!
plaketokofths - Τρι 24 Ιούν 2008, 11:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρω αυτό που θα πω θα σε πειράξει αλλά...

είναι κάποια πράγματα που απλά μαθαίνεις να ζεις μαζί τους. Τα τριξίματα και τα σφυρίγματα ειναι ενα απο αυτά. Σε κάποιους έτριξαν απο τα πρώτα χλμ σε κάποιους ποτέ. Ακρη δεν θα βγάλεις.
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 11:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Ξέρω αυτό που θα πω θα σε πειράξει αλλά...

είναι κάποια πράγματα που απλά μαθαίνεις να ζεις μαζί τους. Τα τριξίματα και τα σφυρίγματα ειναι ενα απο αυτά. Σε κάποιους έτριξαν απο τα πρώτα χλμ σε κάποιους ποτέ. Ακρη δεν θα βγάλεις.


+1!

Το δικο μου αρχησε απο την αρχη....
IAKOVOS - Τρι 24 Ιούν 2008, 12:09:33
Θέμα δημοσίευσης:
+1+ τι να πεις ......αυτα να μην ειχαν τα pegeuot και θα ηταν οκ.......αλλα Arrow Scratch
android - Τρι 24 Ιούν 2008, 14:56:01
Θέμα δημοσίευσης:
μην δοκιμασεις να ζεστανεις τα φρενα...οσο περισοτερη ωρα τα δουλευεις...τοσο πιο πολυ τα ακους...το ιδανικο ειναι να κλεισεις τα παραθυρα κ οταν ερθει η ωρα να βαλεις αλλα τακακια σε καποιον φρενα κ να του πεις τι παιζει....
εγω ακομα ειμαι τυχερος δεν τριζουν παραθυρα πορτες κτλ...μονο το καθησμα μου παιζει λιγο Laughing
το πιο βασικο απο αυτα που πες και θελει φτιαξιμο ειναι οι ταλαντωσεις που χεις απο τα 150 κ πανω...σε διαβεβαιω πως μεχρι τα 220 που τελειωνει δεν κανει τπτ τεττοιο εκτος αν εχει πολυ δυνατο ανεμο...κακια σκαλα π.χ.
makis106 - Τρι 24 Ιούν 2008, 18:45:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δηλαδή να νιώθω τυχερός που το μόνο που είχα απο όλα αυτά ήταν ένα τρίξιμο στο πορτ μπαγκάζ το οποίο κ διορθώθηκέ??? Ούτε τα φρένα μου έχω ακούσει ποτέ, ακόμη κ μετά απο καλό ζέσταμα, κατεβαίνοντας Κατάρα καλοκαιριάτικα. Να αλλάξανε υλικό κατασκευής στα τακάκια Question Question Question
android - Τρι 24 Ιούν 2008, 19:05:00
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Εγώ δηλαδή να νιώθω τυχερός που το μόνο που είχα απο όλα αυτά ήταν ένα τρίξιμο στο πορτ μπαγκάζ το οποίο κ διορθώθηκέ??? Ούτε τα φρένα μου έχω ακούσει ποτέ, ακόμη κ μετά απο καλό ζέσταμα, κατεβαίνοντας Κατάρα καλοκαιριάτικα. Να αλλάξανε υλικό κατασκευής στα τακάκια Question Question Question


oχι 17-01-2008 το πηρα κ στα 8000 αλλαξα τακακια γτ τα φαγα Laughing
σφυριζουν στην πορεια οχι στο φρεναρισμα Laughing
makis106 - Τρι 24 Ιούν 2008, 19:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
makis106 έγραψε:
Εγώ δηλαδή να νιώθω τυχερός που το μόνο που είχα απο όλα αυτά ήταν ένα τρίξιμο στο πορτ μπαγκάζ το οποίο κ διορθώθηκέ??? Ούτε τα φρένα μου έχω ακούσει ποτέ, ακόμη κ μετά απο καλό ζέσταμα, κατεβαίνοντας Κατάρα καλοκαιριάτικα. Να αλλάξανε υλικό κατασκευής στα τακάκια Question Question Question


oχι 17-01-2008 το πηρα κ στα 8000 αλλαξα τακακια γτ τα φαγα Laughing
σφυριζουν στην πορεια οχι στο φρεναρισμα Laughing


Ούτε στο WRC να το τρεχες Exclamation Του έχεις πιει λίγο το αίμα! Beer
Πάντως εγώ το πήρα 4/2008 καινούργια παρτίδα -όπως μου είπαν- κ σίγουρα δεν ακούω τίποτα ούτε στην πορεία...
pol - Τρι 24 Ιούν 2008, 21:29:50
Θέμα δημοσίευσης: 207gt
και εγω που το εχω 1 χρονο το παραμικρο δεν ακουγετε παντος τι να σασ πω εμενα μου εχει βγει πολυ καλο και που του εχω βαλει προγραμμα απο κ........ δεν εχω το παραμικρο προβλημα
Steve - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:05:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πρίν αρχίσω πάλι να βρίζω σα ζώο, μην πάτε να συγκρίνετε την ποιότητα κατασκευής του 207 και του 308 με οποιοδήποτε άλλο προγενέστερο μοντέλο της Peugeot.

Μην οδηγείτε σε νεκροταφείο και προσπαθείτε να εντοπίσετε θορύβους. Κάνετε κακό στο κεντρικό νευρικό σας σύστημα (και στο δικό μου).
fynos - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Για να βυθίσουμε και λίγο τον Mushroom , θα πω τα εξής !
Και το δικό μου GT δεν κάνει κίχ σχεδόν πουθενά, σίγουρα δεν θα πω ότι τα Peugeot πάσχουν στην συναρμολόγηση και ότι δεν είναι καλά ποιοτικά !
Το να έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα με τόσα πολλά προβλήματα δεν ξέρω αν στέκει !?! Θα δούμε !
Προσωπική μου γνώμη είναι να το πάς σε ένα εξωτερικό φανοποιείο να δει αν τυχόν το χτύπησαν στην μεταφορά κτλ.... σίγουρα δεν είναι κάτι απλό να εντοπιστεί, εκτός και είναι κάτι χοντρό !
Για άρχισε από εκεί και βλέπουμε παρακάτω !
makis106 - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Πρίν αρχίσω πάλι να βρίζω σα ζώο, μην πάτε να συγκρίνετε την ποιότητα κατασκευής του 207 και του 308 με οποιοδήποτε άλλο προγενέστερο μοντέλο της Peugeot.

Μην οδηγείτε σε νεκροταφείο και προσπαθείτε να εντοπίσετε θορύβους. Κάνετε κακό στο κεντρικό νευρικό σας σύστημα (και στο δικό μου).


Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι...
makis106 - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:41:09
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Για να βυθίσουμε και λίγο τον Mushroom , θα πω τα εξής !
Και το δικό μου GT δεν κάνει κίχ σχεδόν πουθενά, σίγουρα δεν θα πω ότι τα Peugeot πάσχουν στην συναρμολόγηση και ότι δεν είναι καλά ποιοτικά !
Το να έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα με τόσα πολλά προβλήματα δεν ξέρω αν στέκει !?! Θα δούμε !
Προσωπική μου γνώμη είναι να το πάς σε ένα εξωτερικό φανοποιείο να δει αν τυχόν το χτύπησαν στην μεταφορά κτλ.... σίγουρα δεν είναι κάτι απλό να εντοπιστεί, εκτός και είναι κάτι χοντρό !
Για άρχισε από εκεί και βλέπουμε παρακάτω !


Συμφωνώ για το θέμα της ποιότητας, αλλά για το θέμα της συναρμολόγησης, θα μου επιτρέψεις να έχω λίγο διαφορετική άποψη, καθώς, αν και το Rallye μου, (να μην το ματιάσω) δεν μου έχει δώσει δικαίωμα, για τίποτα μέχρι στιγμής, παρά μόνο για ένα τριξιματάκι στο πορτ-μπαγκάζ, το οποίο διορθώθηκε, δεν μπορώ να παραβλέψω ότι λίγες μέρες αφού το παρέλαβα στα χέρια μου, ανακάλυψα διάφορα, όπως:
-Μία βίδα κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού, άσχετη, η οποία ήταν απ αυτές που στηρίζουν το κάθισμα, αλλά ευτυχώς δεν έλειπε καμιά.
-Δυο βίδες μέσα ατον κινητήρα λάσκες, αυτές που στηρίζουν τον σωλήνα εισαγωγής αέρα που είναι πάνω αριστερά στον κινητήρα.
-Τον σωλήνα που παρέχει αερισμό στην μπαταρία, να μην είναι τοποθετημένος στην υποδοχή που έχει επάνω στη μετώπη, αλλα σχεδόν να κρέμεται...
Σημάδια βιαστικής συναρμολόγησης. Άλλωστε 1000000 κομμάτια παρήγαγαν σε 2 χρόνια, όχι κ λίγα. Το θέμα είναι να μη σου κάτσει...
Steve - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι...

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Giannis307 και plaketokofths που δεν ξέρουν να εκτιμούν το αμάξι που οι ίδιοι έχουν.
android - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:53:08
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Πρίν αρχίσω πάλι να βρίζω σα ζώο, μην πάτε να συγκρίνετε την ποιότητα κατασκευής του 207 και του 308 με οποιοδήποτε άλλο προγενέστερο μοντέλο της Peugeot.

Μην οδηγείτε σε νεκροταφείο και προσπαθείτε να εντοπίσετε θορύβους. Κάνετε κακό στο κεντρικό νευρικό σας σύστημα (και στο δικό μου).


το σφυριγμα στην πορεια απο τα φρενα...δεν ειναι παρατηρηση αλλα σου σπαει τα νευρα...δεν γινετε να μην το ακους αν εχεις ανοιχτα παραθυρα εκτος κ αν εχει τοσο βαβουρα εξω που ετσι κ αλλιως θα χεις νευρα.... Laughing
Steve - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το σφύριγμα από τα φρένα σας είπε κανείς ότι είναι κακή λειτουργία ή δυσλειτουργία?

Αν ναι, ποιός?
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 23:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα τα εκτιμαμε αν δεν το καναμε δεν θα ασχολιομασταν μαζι τους...
Απλα μερικα πραγματα δυστηχως ειναι αληθεια...Δλδ εχει νοημα το να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας και να λεμε ω...τι υπεραυτοκινητο εχω κλπ κλπ...?Και συνεχιζω οτι τα Peugeot δεν πασχουν απο ποιοτητα..εχουν και με το παραπανω....απλα μερικες φορες κατι δεν παει καλα στην συναρμολογηση...
Mushroom - Τετ 25 Ιούν 2008, 10:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
Να σας ευχαριστησω ολους καταρχην για τη πολυτιμη βοηθεια και το ενδιαφερον σας!!!

Το συμπερασμα που βγαζω απο οσα γραψατε μεχρι τωρα ειναι οτι μπορει να εχω τυχει οχι σε ελλατωματικο αμαξι αλλα σε κακως συναρμολογημενο. Αν και βεβαια οι ταλαντωσεις που αναφερω παραπεμπουν περισσοτερο σε καποιο ελλατωμα που πρεπει οπωσδηποτε να διορθωθει. Παραβλεπω ολα τα αλλα, τριγμους και σφυριγματα, και μενω σε αυτο! Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν βρισκουν κατι. Εγω απο τη μερια μου μετα τα 150 φτιαχνω φραπε σε δρομο που μοιαζει με πιστα αεροδρομιου. Ισως σε αυτες τις ταλαντωσεις οφειλονται και οι τριγμοι που αναφερω! Απο την πρωτη μερα το νιωθω και οσο παει γινεται και εντονοτερο. Την τριτη μερα για να καταλαβετε το πηγα στη peugeot και εκαναν ευθυγραμιση. Απο τοτε τους το αναφερω σε καθε μου επισκεψη, περιπου 12 φορες, και η απαντηση ειναι οτι φταιει το οδοστρωμα. Αρχισα να το πιστευω αλλα εδω υπαρχει post του φιλου android που επιβεβαιωνει το δικιο μου. Τι να κανω? Ειμαι Θεσσαλονικη και σκεφτομουν να το παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο για πληρη ελεγχο του σασι και της βαφης. Τι λετε? Προτεινετε κατι αλλο μηπως? Σιγουρα θα ηθελα να μου προτεινετε ενα συνεργειο που κανει τετοιους ελεγχους στη Θεσσαλονικη αν εφοσον αξιζει τον κοπο. Απο την αλλη η ιδια η peugeot δεν θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο? Και αν ναι ποια η αξιοπιστια τους? Δινουν καποια βεβαιωση ελεγχου η πιστοποιητικο τεχνικου ελεγχου? Ο διευθυντης της αντιπροσωπειας μετα απο εντονη συζητηση και αφου του ζητησα να μου δωσει χαρτι που να λεει οτι το αμαξι δεν εχει απολυτως κανενα τεχνικο προβλημα μου απαντησε κοφτα οτι εμεις δεν δινουμε τετοιου ειδους εγγραφα σε κανεναν!
plaketokofths - Τετ 25 Ιούν 2008, 10:40:47
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
makis106 έγραψε:
Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι...

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Giannis307 και plaketokofths που δεν ξέρουν να εκτιμούν το αμάξι που οι ίδιοι έχουν.


Τι να εκτιμήσω? τα 2000 προβληματα?

Οδήγησε-συμβίωσε για λίγο με κάποια αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγορίας-αξίας να έχεις μέτρο σύγκρισης και τα ξαναλέμε.

Τα πεζώ πασχουν σε πολλά σημεία αλλά έχουν μια α οδηγική απόλαυση.


Για να μην αναφερθώ προσωπικά σε σένα Σταύρο δεν μπορείς να κρίνεις και να εκτιμήσεις ενα αυτοκίνητο γιατι αυτο είναι σχετικό με τον ανταγωνισμό. Αμα κανεις ενα τεστ ολα αυτά έχεις αποψη, αν όχι το μόνο που εχεις ειναι μια αποψη μόνο για το δικο σου αυτοκίνητο γιατί για του διπλανού σου ιδιο αυτοκίνητο μπορεί να ισχύει το αντιθετο.

Εσένα μπορεί να μην σου εβγαλε τπτ, εμένα ομως σε 40,000χλμ/2 χρονια εχουν βγει οφ:

Ψαλίδια
Ωστηρια
Βαλβιδα θερμοκρασιας
Δισκοπλακες
μπαταρία
χρώμα
τριγμοι στο ταμπλω πόρτες απο τα πρώτα 500χλμ
το σαζμαν ηταν μπουρδέλο εξ αρχής
τα πλαστικά αρχίζουν και σκάνε απο την ήλιο

θες κι αλλα? αμα θες σου λέω κι αλλα...
και μιλάμε για χρηση κανονική ως στοργική και οταν το βίαζα το βίαζα με τρόπο.
Steve - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τί απ' όλα αυτά ΔΕΝ ήταν μέσα στην εγγύηση φίλε Γιάννη?
makis106 - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Mushroom έγραψε:
Να σας ευχαριστησω ολους καταρχην για τη πολυτιμη βοηθεια και το ενδιαφερον σας!!!

Το συμπερασμα που βγαζω απο οσα γραψατε μεχρι τωρα ειναι οτι μπορει να εχω τυχει οχι σε ελλατωματικο αμαξι αλλα σε κακως συναρμολογημενο. Αν και βεβαια οι ταλαντωσεις που αναφερω παραπεμπουν περισσοτερο σε καποιο ελλατωμα που πρεπει οπωσδηποτε να διορθωθει. Παραβλεπω ολα τα αλλα, τριγμους και σφυριγματα, και μενω σε αυτο! Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν βρισκουν κατι. Εγω απο τη μερια μου μετα τα 150 φτιαχνω φραπε σε δρομο που μοιαζει με πιστα αεροδρομιου. Ισως σε αυτες τις ταλαντωσεις οφειλονται και οι τριγμοι που αναφερω! Απο την πρωτη μερα το νιωθω και οσο παει γινεται και εντονοτερο. Την τριτη μερα για να καταλαβετε το πηγα στη peugeot και εκαναν ευθυγραμιση. Απο τοτε τους το αναφερω σε καθε μου επισκεψη, περιπου 12 φορες, και η απαντηση ειναι οτι φταιει το οδοστρωμα. Αρχισα να το πιστευω αλλα εδω υπαρχει post του φιλου android που επιβεβαιωνει το δικιο μου. Τι να κανω? Ειμαι Θεσσαλονικη και σκεφτομουν να το παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο για πληρη ελεγχο του σασι και της βαφης. Τι λετε? Προτεινετε κατι αλλο μηπως? Σιγουρα θα ηθελα να μου προτεινετε ενα συνεργειο που κανει τετοιους ελεγχους στη Θεσσαλονικη αν εφοσον αξιζει τον κοπο. Απο την αλλη η ιδια η peugeot δεν θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο? Και αν ναι ποια η αξιοπιστια τους? Δινουν καποια βεβαιωση ελεγχου η πιστοποιητικο τεχνικου ελεγχου? Ο διευθυντης της αντιπροσωπειας μετα απο εντονη συζητηση και αφου του ζητησα να μου δωσει χαρτι που να λεει οτι το αμαξι δεν εχει απολυτως κανενα τεχνικο προβλημα μου απαντησε κοφτα οτι εμεις δεν δινουμε τετοιου ειδους εγγραφα σε κανεναν!


Εκτός των άλλων, έχει αποκλειστεί εντελώς το ενδεχόμενο στραβού ελαστικού ή κακώς ζυγοσταθμισμένης ζάντας???
makis106 - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:23:05
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Steve έγραψε:
makis106 έγραψε:
Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι...

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Giannis307 και plaketokofths που δεν ξέρουν να εκτιμούν το αμάξι που οι ίδιοι έχουν.


Τι να εκτιμήσω? τα 2000 προβληματα?

Οδήγησε-συμβίωσε για λίγο με κάποια αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγορίας-αξίας να έχεις μέτρο σύγκρισης και τα ξαναλέμε.



Τα πεζώ πασχουν σε πολλά σημεία αλλά έχουν μια α οδηγική απόλαυση.


Για να μην αναφερθώ προσωπικά σε σένα Σταύρο δεν μπορείς να κρίνεις και να εκτιμήσεις ενα αυτοκίνητο γιατι αυτο είναι σχετικό με τον ανταγωνισμό. Αμα κανεις ενα τεστ ολα αυτά έχεις αποψη, αν όχι το μόνο που εχεις ειναι μια αποψη μόνο για το δικο σου αυτοκίνητο γιατί για του διπλανού σου ιδιο αυτοκίνητο μπορεί να ισχύει το αντιθετο.

Εσένα μπορεί να μην σου εβγαλε τπτ, εμένα ομως σε 40,000χλμ/2 χρονια εχουν βγει οφ:

Ψαλίδια
Ωστηρια
Βαλβιδα θερμοκρασιας
Δισκοπλακες
μπαταρία
χρώμα
τριγμοι στο ταμπλω πόρτες απο τα πρώτα 500χλμ
το σαζμαν ηταν μπουρδέλο εξ αρχής
τα πλαστικά αρχίζουν και σκάνε απο την ήλιο

θες κι αλλα? αμα θες σου λέω κι αλλα...
και μιλάμε για χρηση κανονική ως στοργική και οταν το βίαζα το βίαζα με τρόπο.


Όλα αυτά τα έβγαλε το 207 GT???
volvos - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:24:15
Θέμα δημοσίευσης:
οι εργατωρες που τρωμε να το πηγαινοφερνουμε
η ψυχολογικη κουραση απο το ''τι επαθε παλι το γαμηδι''
τα ταξι-λεωφωρεια για να παμε στη δουλεια μας
κλπ κλπ

ειναι σα τη διαφημιση της πιστωτικης

ψαλιδια??? εγγυηση?
χρονος επισκευης??? ανεκτιμητος...

εγω παλι

ψαλιδια στα 20000χλμ
τοπμαουντ στα 30000χλμ (ουτε αναρτηση δε φοραγα τοτε και στα 2 και ουτε πιστα δεν ειχε μπει)

σαζμαν 2-3φορες
μιζα
καθισμα οδηγου
διακοπτης φωτων στο τιμονι 3-4-5φορες
παραθυρο οδηγου
παραθυρο συνοδηγου
τιμονι ολοκληρο
τριξιματα πισω πλαστικα απο 1η μερα το λυσανε 3φορες ολο το αμαξι οποτε μετα ντρεπομουνα να το ξαναπαω
κλειδαρια πορτπαγκαζ
μεσαιο καζανακι στο 1ο χρονο 2 φορες
μπαταρια
μαπ καμια 10αρια φορες
αισθητηρας ρελαντι
θερμοστατη

αλλα αν ρωταγες θα το ξαναπαιρνα αυριο το πρωι παλι το ιδιο αμαξι.
δε μετανιωσα τοτε για την επιλογη μου καθολου...

ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ-ΚΙΝΕΖΙΚΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟ.....
plaketokofths - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:24:42
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Τί απ' όλα αυτά ΔΕΝ ήταν μέσα στην εγγύηση φίλε Γιάννη?


Μέσω της εγγύησης είναι η εκτίμηση που αναφέρεις και θα πρεπε να εχω στο αυτοκινητο μου ?

Εν πάση περιπτώσει, η εγγύση Σταύρο δεν είναι πανάκεια. Κατά κόρον στις αντιπροσωπείες την υπαιτιότητα την ρίχνουν σε σένα ή χαρακτηρίζουν τα παραπανω ως αναλώσιμα, που ναι είναι αλλα οχι σε αυτα τα χλμ/διάστημα.

Για να μην παρεξηγηθούμε, για το μόνο που εγινε νυξη για εγγύση ηταν η βαλβιδα θερμ η οποία αλλάχτηκε αμέσως με χαρακτηρισμό ελλατωματικής παρρίδας (γνωστη βλάβη στα 206) και το σαζμάν για το οποίο πήρα την απάντηση "ετσι είναι, ειναι λιγο σκληρό αλλα δεν παθαίνει τπτ". Για το σκληρό, απλα να σου πω οτι αν αλλαξεις πριν τις 4000rpm σκαλώνουν ολες, κι οταν λέω σκαλώνουν πρέπει να είσαι ο hulk για να την κουμπώσεις. Στην αρχη σε όλα κάπως ετσι είναι, μετά τα 5000χλμ ομως στρώνουν εμένα γιοκ.
plaketokofths - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:25:35
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Steve έγραψε:
makis106 έγραψε:
Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι...

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Giannis307 και plaketokofths που δεν ξέρουν να εκτιμούν το αμάξι που οι ίδιοι έχουν.


Τι να εκτιμήσω? τα 2000 προβληματα?

Οδήγησε-συμβίωσε για λίγο με κάποια αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγορίας-αξίας να έχεις μέτρο σύγκρισης και τα ξαναλέμε.



Τα πεζώ πασχουν σε πολλά σημεία αλλά έχουν μια α οδηγική απόλαυση.


Για να μην αναφερθώ προσωπικά σε σένα Σταύρο δεν μπορείς να κρίνεις και να εκτιμήσεις ενα αυτοκίνητο γιατι αυτο είναι σχετικό με τον ανταγωνισμό. Αμα κανεις ενα τεστ ολα αυτά έχεις αποψη, αν όχι το μόνο που εχεις ειναι μια αποψη μόνο για το δικο σου αυτοκίνητο γιατί για του διπλανού σου ιδιο αυτοκίνητο μπορεί να ισχύει το αντιθετο.

Εσένα μπορεί να μην σου εβγαλε τπτ, εμένα ομως σε 40,000χλμ/2 χρονια εχουν βγει οφ:

Ψαλίδια
Ωστηρια
Βαλβιδα θερμοκρασιας
Δισκοπλακες
μπαταρία
χρώμα
τριγμοι στο ταμπλω πόρτες απο τα πρώτα 500χλμ
το σαζμαν ηταν μπουρδέλο εξ αρχής
τα πλαστικά αρχίζουν και σκάνε απο την ήλιο

θες κι αλλα? αμα θες σου λέω κι αλλα...
και μιλάμε για χρηση κανονική ως στοργική και οταν το βίαζα το βίαζα με τρόπο.


Όλα αυτά τα έβγαλε το 207 GT???


peugeot 206 1.4 16V dynamic4 μοντελο 2006
Steve - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:26:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τί απ' όλα αυτά ΔΕΝ ήταν μέσα στην εγγύηση φίλε Γιάννη?
makis106 - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
makis106 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Steve έγραψε:
makis106 έγραψε:
Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι...

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Giannis307 και plaketokofths που δεν ξέρουν να εκτιμούν το αμάξι που οι ίδιοι έχουν.


Τι να εκτιμήσω? τα 2000 προβληματα?

Οδήγησε-συμβίωσε για λίγο με κάποια αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγορίας-αξίας να έχεις μέτρο σύγκρισης και τα ξαναλέμε.



Τα πεζώ πασχουν σε πολλά σημεία αλλά έχουν μια α οδηγική απόλαυση.


Για να μην αναφερθώ προσωπικά σε σένα Σταύρο δεν μπορείς να κρίνεις και να εκτιμήσεις ενα αυτοκίνητο γιατι αυτο είναι σχετικό με τον ανταγωνισμό. Αμα κανεις ενα τεστ ολα αυτά έχεις αποψη, αν όχι το μόνο που εχεις ειναι μια αποψη μόνο για το δικο σου αυτοκίνητο γιατί για του διπλανού σου ιδιο αυτοκίνητο μπορεί να ισχύει το αντιθετο.

Εσένα μπορεί να μην σου εβγαλε τπτ, εμένα ομως σε 40,000χλμ/2 χρονια εχουν βγει οφ:

Ψαλίδια
Ωστηρια
Βαλβιδα θερμοκρασιας
Δισκοπλακες
μπαταρία
χρώμα
τριγμοι στο ταμπλω πόρτες απο τα πρώτα 500χλμ
το σαζμαν ηταν μπουρδέλο εξ αρχής
τα πλαστικά αρχίζουν και σκάνε απο την ήλιο

θες κι αλλα? αμα θες σου λέω κι αλλα...
και μιλάμε για χρηση κανονική ως στοργική και οταν το βίαζα το βίαζα με τρόπο.


Όλα αυτά τα έβγαλε το 207 GT???


peugeot 206 1.4 16V dynamic4 μοντελο 2006


Τρόμαξα προ στιγμής, επειδή στο topic το θέμα που συζητάμε έχει να κάνει με το 207...
plaketokofths - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
οι εργατωρες που τρωμε να το πηγαινοφερνουμε
η ψυχολογικη κουραση απο το ''τι επαθε παλι το γαμηδι''
τα ταξι-λεωφωρεια για να παμε στη δουλεια μας
κλπ κλπ

ειναι σα τη διαφημιση της πιστωτικης

ψαλιδια??? εγγυηση?
χρονος επισκευης??? ανεκτιμητος...

εγω παλι

ψαλιδια στα 20000χλμ
τοπμαουντ στα 30000χλμ (ουτε αναρτηση δε φοραγα τοτε και στα 2 και ουτε πιστα δεν ειχε μπει)

σαζμαν 2-3φορες
μιζα
καθισμα οδηγου
διακοπτης φωτων στο τιμονι 3-4-5φορες
παραθυρο οδηγου
παραθυρο συνοδηγου
τιμονι ολοκληρο
τριξιματα πισω πλαστικα απο 1η μερα το λυσανε 3φορες ολο το αμαξι οποτε μετα ντρεπομουνα να το ξαναπαω
κλειδαρια πορτπαγκαζ
μεσαιο καζανακι στο 1ο χρονο 2 φορες
μπαταρια
μαπ καμια 10αρια φορες
αισθητηρας ρελαντι
θερμοστατη

αλλα αν ρωταγες θα το ξαναπαιρνα αυριο το πρωι παλι το ιδιο αμαξι.
δε μετανιωσα τοτε για την επιλογη μου καθολου...


ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ-ΚΙΝΕΖΙΚΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟ.....


Παναγιώτη το αν θα το ξαναπερνες ειναι κατι διαφορετικό, πολλοί απο εμάς θα πέρναμε ενα αυτοκίνητο σεβαστού ποσού μόνο και μόνο για μια φορα το μήνα ενδεχομένως. Πολλοι απο μας θα θυσιάζαμε τις τοσες πιθανές βλαβες για ενα και μόνο πράγμα.

Σταστικά τουλάχιστον τα κορεατικο-κινεζο-ιαπωνικά προσφέρουν μια παραπάνω αξιοπιστία απο τα Ευρωπαικά.

Φυσικα κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις!
plaketokofths - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:40:30
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Τί απ' όλα αυτά ΔΕΝ ήταν μέσα στην εγγύηση φίλε Γιάννη?


Επειδη σου απάντησα και δεν το κατάλαβες θα στο πω αλλιως.
Το θέμα δεν είναι τι θεωρητικά είναι? Ολα είναι εκτος απο σκασμένο λάστιχο και τη στούκα. Το θεμα είναι οτι με διαφορες προφάσεις δεν θα στο καλύψουν κι αυτο μετράει. Καπίτο τώρα?

...για ολα κατι θα βρουν να σου πουν...

τελοσπάντων, την αποψη μου την είπα απο εκει πέρα καταντάει πνεύμα αντιλογίας και δεν μ΄ αρέσει.
Steve - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Ολα είναι εκτος απο σκασμένο λάστιχο και τη στούκα.

Όλα τα άλλα λοιπόν στην εγγύηση ήταν.

Ευχαριστώ πολύ.

Φιλάκια Love
drdino - Τετ 25 Ιούν 2008, 11:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Steve, ένα δικιο το έχεις, όμως μερικές φορές μετράει και ο χρόνος που χάνεις, μετράει και η φιλολογία γύρω από το ανταλλακτικό κτλ κτλ. Χαίρω πολύ, το ζουάν μου ήταν στην εγγύηση, τι να το κάνω όμως που έχω αλλάξει καμιά 15αρια τέτοια; Πόσες επισκέψεις είναι αυτό, πόσα τηλέφωνα και κόντρα τηλέφωνα, και τώρα που έχει λήξει η εγγύηση καυγάδες για το ότι πρέπει να το συνεχίζουν να το αλλάζουν. Sad
android - Τετ 25 Ιούν 2008, 15:21:04
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Το σφύριγμα από τα φρένα σας είπε κανείς ότι είναι κακή λειτουργία ή δυσλειτουργία?

Αν ναι, ποιός?


κανει κακη λειτουργια στα νευρα σου....οπως αν ειχες διπλα μια να τσιριζει οταν οδηγεις...το ιδιο κ τα φρενα...ειναι καινουριο αμαξι κ ουτε τα ταξι 10ετιας δεν ακουγοντε ετσι στα φρενα...θα τα στρωσω εγω ομως...δε θα περασουν αλλα 8000 χιλ θα δουν που θα τα στειλω Laughing Laughing Laughing
plaketokofths - Τετ 25 Ιούν 2008, 15:56:06
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Ολα είναι εκτος απο σκασμένο λάστιχο και τη στούκα.

Όλα τα άλλα λοιπόν στην εγγύηση ήταν.

Ευχαριστώ πολύ.

Φιλάκια Love


καλά επειδή είσαι τρομερός και το κατευθύνεις οπου θες, θα το παω με τη λογική σου. Αρα, τώρα που εχει κλείσει διετία και εκαψε φλάντζα κι αυτο εγγύηση?

Φιλάκια κι απο μένα τώρα....

ΥΓ. Αυτο που για μένα ακομψα εβγαλες εκτος θέματος είναι οι βλάβες που ειναι γεγονός στα 206 (αναφέρθηκαν απο μενα και βολβο καποιες) που οπως φαίνεται και το 207 δεν πάει πίσω... ραγίσματα διαβάζω σε αλλο τοπικ και φτωχό μίγμα...τις οποίες εσύ θεωρείς αμελητέες λόγο εγγύσης...

το πιο γαμάτο με την εγγύηση ειναι οτι στο φτιάχνουν και την αλλη μέρα ξαναχαλάει.
volvos - Τετ 25 Ιούν 2008, 16:28:03
Θέμα δημοσίευσης:
οκ μη τα τραγικοποιουμε

οποια μαρκα και να δεις γινεται χαμος απο βλαβες...

ακομα και τογιοτα...ξεχνατε το χαος με τα γιαρις οταν πρωτοβγηκανε που μια σπαγανε σαζμαν μια καρφωνανε βαλβιδες απο το vvti?
ή τα σελικα που ανοιγε ο κορμος σα μανιταρι στα ts???

σε ολες τις μαρκες υπαρχουν προβληματα αξιοπιστιας και ειδικα στα νεα μοντελα...

το 207 ειναι μακραν το καλυτερο μοντελο της πεζο σε ποιοτητα (ως να βγει το 308) και με λιγα προβληματα αξιοπιστιας . . .

οπως και το 206 μετα φεις λιφτ εβγαζε λιγες βλαβες και οχι σοβαρες...
Jim207GT - Τετ 25 Ιούν 2008, 16:28:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά μην τρελαίνετστε. Άμα δείτε και ψάξετε ΟΛΑ τα καινούργια ευρωπαϊκά και γιαπονέζικα όλο και κάτι βγάζουν και Toyota και Mazda μην πώ για VW Audi.(Μόνο τα κορεάτικα δεν μασάνε αλλά είναι γτπ χώρια οτι πήγα με φίλο για Ceed και του βγηκε 18.000€ to 1.4 έλεος!!). Όσο για το 207 επειδή έχω Peugeot από το 1993 δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τα προυγούμενα. Τώρα για το GT μου, ούτε τρίζει, ούτε κοπανάει, ούτε καίει, πάει το κώ...του από στρίψημο μιά χαρά (ρωτήστε τον ΑΤΗ7 και το μπλέ Focus Shocked ) και κανένα ίχνος ταλάντωσης μέχρι και την τελική του. Και όχι μόνο το δικό μου άλλα και άλλα 2 GT φίλων μου. Όσο αφορά το πρόβλημα με την τουρπίνα, τα τουρπάτα αυτοκίνητα και ειδικά το δικό μας με όσα πολύ σοφά λέει ο salex θέλουν ειδική μεταχείρηση. (Στέλιο σου ρχομαι.....)
Pughell - Τετ 25 Ιούν 2008, 16:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Mushroom έγραψε:
Να σας ευχαριστησω ολους καταρχην για τη πολυτιμη βοηθεια και το ενδιαφερον σας!!!

Το συμπερασμα που βγαζω απο οσα γραψατε μεχρι τωρα ειναι οτι μπορει να εχω τυχει οχι σε ελλατωματικο αμαξι αλλα σε κακως συναρμολογημενο. Αν και βεβαια οι ταλαντωσεις που αναφερω παραπεμπουν περισσοτερο σε καποιο ελλατωμα που πρεπει οπωσδηποτε να διορθωθει. Παραβλεπω ολα τα αλλα, τριγμους και σφυριγματα, και μενω σε αυτο! Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν βρισκουν κατι. Εγω απο τη μερια μου μετα τα 150 φτιαχνω φραπε σε δρομο που μοιαζει με πιστα αεροδρομιου. Ισως σε αυτες τις ταλαντωσεις οφειλονται και οι τριγμοι που αναφερω! Απο την πρωτη μερα το νιωθω και οσο παει γινεται και εντονοτερο. Την τριτη μερα για να καταλαβετε το πηγα στη peugeot και εκαναν ευθυγραμιση. Απο τοτε τους το αναφερω σε καθε μου επισκεψη, περιπου 12 φορες, και η απαντηση ειναι οτι φταιει το οδοστρωμα. Αρχισα να το πιστευω αλλα εδω υπαρχει post του φιλου android που επιβεβαιωνει το δικιο μου. Τι να κανω? Ειμαι Θεσσαλονικη και σκεφτομουν να το παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο για πληρη ελεγχο του σασι και της βαφης. Τι λετε? Προτεινετε κατι αλλο μηπως? Σιγουρα θα ηθελα να μου προτεινετε ενα συνεργειο που κανει τετοιους ελεγχους στη Θεσσαλονικη αν εφοσον αξιζει τον κοπο. Απο την αλλη η ιδια η peugeot δεν θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο? Και αν ναι ποια η αξιοπιστια τους? Δινουν καποια βεβαιωση ελεγχου η πιστοποιητικο τεχνικου ελεγχου? Ο διευθυντης της αντιπροσωπειας μετα απο εντονη συζητηση και αφου του ζητησα να μου δωσει χαρτι που να λεει οτι το αμαξι δεν εχει απολυτως κανενα τεχνικο προβλημα μου απαντησε κοφτα οτι εμεις δεν δινουμε τετοιου ειδους εγγραφα σε κανεναν!


Εκτός των άλλων, έχει αποκλειστεί εντελώς το ενδεχόμενο στραβού ελαστικού ή κακώς ζυγοσταθμισμένης ζάντας???


+1 Exclamation
Aero21 - Τετ 25 Ιούν 2008, 17:53:04
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρα το 207 Rallye τον Οκτώβριο και έχω κάνει 26.000χμ.... Τα περισσότερα μέσα στη πόλη και σε εθν.οδό αλλά μη φανταστείς Αττικές Οδούς κτλ. κυρίως έχουν γίνει Πάτρα-Κόρινθος, Πάτρα-Γιάννενα ειδικά ο 2ος είναι χάλια. Αλλά όχι επαρχιακούς κακοτράχηλους κτλ.
Στα πρώτα χιλιόμετρα υπήρχε ο ήχος αγνώστου προελέυσεως στο πίσω μέρος το οποίο επιλήθηκε με μονωτική ταινία στο σίδερο της κλειδαριάς στο πορτ-μπαγκάζ. Τότε ήμουν ακόμα παρανοικός, έλεγα "δε μπορεί σε καινούργιο αμάξι". Έπρεπε να δεις σκηνικό να έχω βγάλει το κάλυμμα στο χώρο αποσκευών, να έχω μπει μέσα και η κοπέλα μου να οδηγεί σε ανώμαλο δρόμο για να δω από πού έρχεται ο θόρυβος.....(Νά ναι καλά τα παιδιά του psclub.gr)
Απο κει και πέρα επειδή το έσκισα στα στροφιλίκια στις αρχές (χωρίς να ζορίζω κινητήρα) στα 10.000χμ του άλλαξα τακάκια επειδή απο το πολύ άναψε σβήσε είχαν γίνει σφουγγάρια και δεν έπιαναν- δε χρειάζεται να περιμένεις όποτε σου λέει ο κατασκευαστής τα πάντα εξαρτώνται από τη χρήση - οπότε από τακάκια δε μπορώ να σου πω.
Ανά καιρούς άκουγα ένα τρίξιμο- σφύριγμα στη θέση του οδηγού σε σαμαράκια, εξαφανίστηκε....
Οι τριγμοί στο ταμπλό έχουν αυξηθεί δραματικά! Το καταλαβαίνεις ειδικά σε δρόμο φθαρμένο you know παλιές εθν. οδοί. Δραματικά όμως. Επειδή όμως από μικρό παιδί μεγάλωσα με μία Alfa του 1990 με ως γνωστόν τριγμούς από παντού, ειδικά στο ταμπλό καλά σου λένε και δε βάζουν χέρι, επειδή το πιθανότερο είναι να γίνει χειρότερα μετα!
Τέλος τα λάστιχα στο παράθυρο τρίζουν. Τι σπρευ έχω βάλει.... άστα....ακάθεκτα
Κι εμένα στην αρχή μου είχαν σπάσει τα νεύρα με τους τριγμούς απ' ότι κατάλαβες αλλά ακολούθησε τη συμβουλή μου: μη χαλάς τη ζαχαρένια σου. Ένα κομμάτι μέταλλο και πλαστικά ειναι το αμάξι για να περνάς καλά, να κάνεις τη πλάκα σου. Όπως είπε και κάποιος άλλος μη καταντήσεις να οδηγείς όπως έκανα σε νεκτροταφεία για να βρεις από πού ερχεται ο θόρυβος και μή τολμήσεις πάλι να πεις σε συνεργείο πως "από κάπου εδώ ακούω τριγμούς". Μία βόλτα το τετράγωνο συνήθως κάνουν στη καλύτερη περίπτωση, τότε ο τριγμός δε θα ακουστεί (standard γκαντεμιά ) και απλά θα αλλάζουν μέρη προληπτικά "μπας και φταίει αυτό". Αν δε ξέρεις απο πού έρχεται με ακρίβεια βίδας μη προτείνεις τίποτα.
Το συμπέρασμα: το μόνο που κερδίζεις είναι να χαλάς τα νεύρα σου και τα λεφτά σου... Το ξέρω πονάει αλλα πρέπει να μάθεις να δίνεις σημασία μόνο σε αυτά που έχουν αξία π.χ. την οδική συμπεριφορά. Όπως σου ειπα από μικρό σε club alfisti με γυρνοβολούσαν, πλέον έχω μάθει. (Τώρα που το σκέφτομαι δε θα μπορούσε να υπάρχει χειρότερος συνδιασμός από Αλφα σε Peugeot, μάλλον μαζόχας είμαι)
Aero21 - Τετ 25 Ιούν 2008, 18:00:19
Θέμα δημοσίευσης:
Α, και να ξέρεις πως δεν έχει τόση σημασία πόσες στροφές έχει κάνει ο τροχός (οδόμετρο) αλλά πώς τις έχει κάνει. Αν πηγαίνεις πατσαβούρια σε κακοτράχηλους δρόμους και έχεις κάνει 10.000 μπορεί το αμάξι σου να είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση με ενός που πάει σπιτι- γραφείο γραφείο-σπίτι μόνο από Αττική Οδό κάθε μέρα και το έχει φορτώσει με 60.000. Είναι αυτό που λέμε πόσο ταλαιπωρείς το αμάξι σου. Ε και με την ανάρτηση του το GT μπορεί να μην είναι ούτε κατα διάνοια καρτ αλλά οι ταλαντώσεις δε φιλτράρονται και πολύ...
Steve - Τετ 25 Ιούν 2008, 18:40:12
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
(Μόνο τα κορεάτικα δεν μασάνε αλλά είναι γτπ χώρια οτι πήγα με φίλο για Ceed και του βγηκε 18.000€ to 1.4 έλεος!!).

Τάαακηηη?

Ακούς? Laughing

plaketokofths έγραψε:
καλά επειδή είσαι τρομερός και το κατευθύνεις οπου θες, θα το παω με τη λογική σου. Αρα, τώρα που εχει κλείσει διετία και εκαψε φλάντζα κι αυτο εγγύηση?

Φιλάκια κι απο μένα τώρα....

Ότι πληρώσεις πέραν της εγγύησης, μπορείς να στεναχωρηθείς, να διαμαρτυρηθείς και να βρίσεις ελεύθερα.

Μέχρι τότε όμως, γαργάρες καθαρές για να ξεπλυθούν οι αμυγδαλές καλά και όμορφα Cool
mez - Πεμ 26 Ιούν 2008, 10:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Μόνο τα κορεάτικα δεν μασάνε αλλά είναι γτπ χώρια οτι πήγα με φίλο για Ceed και του βγηκε 18.000€ to 1.4 έλεος!!


Μην γινόμαστε υπερβολικοί...
Jim207GT - Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
mez έγραψε:
Jim207GT έγραψε:
Μόνο τα κορεάτικα δεν μασάνε αλλά είναι γτπ χώρια οτι πήγα με φίλο για Ceed και του βγηκε 18.000€ to 1.4 έλεος!!


Μην γινόμαστε υπερβολικοί...


Υπερβολικοί?? Για πήγαινε σε μια ΚΙΑ και ρώτα τους για το Pro-Ceed 1.4 SC2+ ta extra του και με το κλειδί στο χέρι(φάκελος τραπεζας, τέλη ταξινόμηση) και μετά πές μου την τιμή. Αρχική έχει 15.000.
volvos - Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:44:49
Θέμα δημοσίευσης:
αρχικη εχει 13000 +τελη +χρωμα
με αξιοπρεπεστατο εξοπλισμο
και σορυ αλλα αμα παιρνεις κορεατικο και το φορτωνεις στα εξτρα
εεεεεεεεεεεεεεεεοοοοοοοοοοοοο

το αμαξι ειναι 2κ κατω απο ανταγωνισμο μη το τραβαμε απο τα μαλλια το θεμα
Jim207GT - Πεμ 26 Ιούν 2008, 12:38:43
Θέμα δημοσίευσης:
Mάλλον έχεις καιρό να πάς από ΚΙΑ Τάκη για το Pro-Ceed SC2 αρχική 14.500 χωρίς τπτ ούτε χρώμα ούτε τέλη ούτε τον Τέλη από την Τελλάς Razz Razz Razz
mez - Πεμ 26 Ιούν 2008, 12:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Mάλλον έχεις καιρό να πάς από ΚΙΑ Τάκη για το Pro-Ceed SC2 αρχική 14.500 χωρίς τπτ ούτε χρώμα ούτε τέλη ούτε τον Τέλη από την Τελλάς Razz Razz Razz


Μάλλον πρέπει να το ξανακοιτάξεις γιατί έχω στο σπίτι προσφορά τιμής για 1600άρι που είναι κάτω από 17000 ευρά. Έτσι και αλλιώς εξτρά το αμάξι δεν έχει και πολλά.
Jim207GT - Πεμ 26 Ιούν 2008, 12:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλο το KIA Ceed και άλλο το Pro-Ceed και οι τιμές είναι από αντιπροσωπεία. Πολύ το ζαλίσαμε το θέμα και είμαστε Off Topic
mez - Πεμ 26 Ιούν 2008, 12:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Άλλο το KIA Ceed και άλλο το Pro-Ceed και οι τιμές είναι από αντιπροσωπεία. Πολύ το ζαλίσαμε το θέμα και είμαστε Off Topic

Ok το Pro-Ceed εννοούσα.
Τέλοσπαντων............... Laughing
volvos - Πεμ 26 Ιούν 2008, 13:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
το προσιντ δεν ειναι το 2πορτο?
γιατι αυτο ειναι 500κατω απο το 5πορτ αν θυμαμαι καλα...
IAKOVOS - Σαβ 28 Ιούν 2008, 11:27:23
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια νομιζω με το να βαζουμε στην ιδια ζυγαρια τα pegeuot με τα ΚΙΑ ειναι λιγο Scratch ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ
COOL ALEXIS - Σαβ 28 Ιούν 2008, 12:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
IAKOVOS έγραψε:
παιδια νομιζω με το να βαζουμε στην ιδια ζυγαρια τα pegeuot με τα ΚΙΑ ειναι λιγο Scratch ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ


Ναι είναι για τα ΚΙΑ Twisted evil
volvos - Σαβ 28 Ιούν 2008, 12:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
kala makakas eisai???
τι κανεισ εκει περα?
amafic - Τρι 17 Μάρ 2009, 12:03:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207GT με πααααρα πολλα προβληματα!!! HELP
Mushroom έγραψε:
Καλημερα και συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια σας!!!
Στο θεμα...

Τον οκτωβρη αγορασα ενα 207 GT ολοκαινουριο!
Μετα απο λιγο ξεκινησαν τα προβληματα.
Ηδη απο την πρωτη μερα κατι χτυπουσε απο πισω δεξια και επειτα απο επισκεψη μου στην αντιπροσωπεια με διαβεβαιωσαν οτι δεν ειναι τιποτα,
κατι στο πισω καθισμα χτυπαει.
Για να μην πολυλογω μετα απο εντονες συζητησεις με τον διευθυντη της αντιπροσωπειας και τον υπευθυνο του service πριν μια εβδομαδα αποφασισαν να μου αλλαξουν τα πισω αμορτισερ και οτι αυτο ειναι το προβλημα.

Το προβλημα μου ειναι πως το αμαξι εχει σημερα 16000χλμ χωρις διαδρομες σε κακοτραχαλα εδαφη η χωματοδρομους και, τριζουν τα παραθυρα,ειτε ανοιχτα στη μεση ειτε και κλειστα, τριζει σχεδον ολο το ταμπλο απο αριστερα, στην πορεια σφυριζει κατι και ειναι παρα πολυ εκνευριστικο,
ακουγεται περιεργος θορυβος απο τον κινητηρα, ιδιαιτερα οταν ειναι κρυος, οι πορτες χτυπανε και για να μη πω και αλλα μετα τα 150χλμ/ω υπαρχει εντονη αισθηση ταλαντωσης και κραδασμου στο αμαξωμα και κατα συνεπεια και στο τιμονι καθως επισης και εντονοι αεροδυναμικοι θορυβοι.

Αφου λοιπον το πηγα στο service μετα απο 4 μερες μου τηλεφωνησαν και μου ειπαν πως το αμαξι ειναι ετοιμο! ΕΤΟΙΜΟ μου ειπαν!

Για το τριξιμο στα παραθυρα ειπαν πως με οδηγια της peugeot αλλαξαν τις ασφαλειες και οτι ειναι ενταξει! Για το σφυριγμα στην πορεια μου ειπαν πως εφαγαν λιγο το τακακι και εστρωσε. Για τους αεροδυναμικους θορυβους στην καμπινα αλλαξαν τα λαστιχα που ειναι στο σασι στις πορτες.
Λοιπον για αυτα τα 3 προβληματα που με διαβεβαιωσαν οτι τα διορθωσαν σας διαβεβαιωνω και γω οτι δεν διορθωσαν απολυτως τιποτα. Μολις εκανα 500m αρχισε παλι να "κουδουνιζει".
Οσο για τα αλλα, εκει ακομα χειροτερα τα πραγματα, στο ταμπλο λενε δεν βαζουν χερι γιατι ενδεχεται να το κανουν χειροτερα και να συμβιβαστω! Μα ειναι λυση αυτη? Για το σφυριγμα ειπαν πως επειδη τα τακακια εχουν πολλα μεταλα σφυριζει ο χαλκος και οτι θα κατσει. Εκανα 1500χλμ το ΠΣΚ και αντι να καθεται μαλλον σηκωνεται! Το σφυριγμα ειναι εντονοτερο!
Οσο για τους κραδασμους και τις ταλαντωσεις που τους αναφερω λενε οτι φταιει ο δρομος. Μα πως? Σε ολη την Ελλαδα (περιπου, για να μη τα παραλεω και γω) βορεια Ελλαδα, Αθηνα και Πελλοπονησο που ταξιδευω συχνα, δεν υπαρχει ενα κομματι με καλο οδοστρωμα? Ειναι δυνατον? Πριν το παρω ειχα rallye που ηταν και πιο κουτσουρο απο το 207 (aftermarket suspension) καταλαβαινετε.

Για να μην σας κουραζω αλλο θα ηθελα τη βοηθεια σας και τις αποψεις σας ως προς τον τροπο που πρεπει να χειριστω το θεμα.

Σας ευχαριστω πολυ, με εκτιμιση Γιαννης.



Απ'ότι φαίνεται υπάρχουν κι άλλοι γκαντέμηδες σαν κι εμένα. Sad Sad
Το δικό μου εκτός των ηλεκτρικών-μηχανικών προβλημάτων*, παρουσιάζει σπάνια τριγμούς στο ταμπλώ και όταν είναι παγωμένες οι λαμαρίνες (πολύ νωρίς το πρωί που φεύγω για τη δουλειά) τρίζουν οι μεντεσέδες της πόρτας του χώρου αποσκευών όταν την ανοίγω (σαν να θέλουν λάδωμα κάνουν, ακούγονται σε όλο το τετράγωνο). Επίσης το λευκό πλαστικό στο ύψος του πίσω παραθύρου δεν κουμπώνει με τίποτα. Καιρός να πάω να μου το αλλάξουν όσο είμαι ακόμα στην εγγύηση Cool Cool

* http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13690&highlight=
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13754&highlight=
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr