plaketokofths έγραψε: |
Ξέρω αυτό που θα πω θα σε πειράξει αλλά...
είναι κάποια πράγματα που απλά μαθαίνεις να ζεις μαζί τους. Τα τριξίματα και τα σφυρίγματα ειναι ενα απο αυτά. Σε κάποιους έτριξαν απο τα πρώτα χλμ σε κάποιους ποτέ. Ακρη δεν θα βγάλεις. |
makis106 έγραψε: |
Εγώ δηλαδή να νιώθω τυχερός που το μόνο που είχα απο όλα αυτά ήταν ένα τρίξιμο στο πορτ μπαγκάζ το οποίο κ διορθώθηκέ??? Ούτε τα φρένα μου έχω ακούσει ποτέ, ακόμη κ μετά απο καλό ζέσταμα, κατεβαίνοντας Κατάρα καλοκαιριάτικα. Να αλλάξανε υλικό κατασκευής στα τακάκια ![]() ![]() ![]() |
android έγραψε: | ||
oχι 17-01-2008 το πηρα κ στα 8000 αλλαξα τακακια γτ τα φαγα ![]() σφυριζουν στην πορεια οχι στο φρεναρισμα ![]() |
Steve έγραψε: |
Πρίν αρχίσω πάλι να βρίζω σα ζώο, μην πάτε να συγκρίνετε την ποιότητα κατασκευής του 207 και του 308 με οποιοδήποτε άλλο προγενέστερο μοντέλο της Peugeot.
Μην οδηγείτε σε νεκροταφείο και προσπαθείτε να εντοπίσετε θορύβους. Κάνετε κακό στο κεντρικό νευρικό σας σύστημα (και στο δικό μου). |
fynos έγραψε: |
Για να βυθίσουμε και λίγο τον Mushroom , θα πω τα εξής !
Και το δικό μου GT δεν κάνει κίχ σχεδόν πουθενά, σίγουρα δεν θα πω ότι τα Peugeot πάσχουν στην συναρμολόγηση και ότι δεν είναι καλά ποιοτικά ! Το να έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα με τόσα πολλά προβλήματα δεν ξέρω αν στέκει !?! Θα δούμε ! Προσωπική μου γνώμη είναι να το πάς σε ένα εξωτερικό φανοποιείο να δει αν τυχόν το χτύπησαν στην μεταφορά κτλ.... σίγουρα δεν είναι κάτι απλό να εντοπιστεί, εκτός και είναι κάτι χοντρό ! Για άρχισε από εκεί και βλέπουμε παρακάτω ! |
makis106 έγραψε: |
Όχι φίλε Steve, καλό θα ήταν να το αποφύγεις!!!
Πάντως δεν συγκρίναμε ποτέ την ποιότητα κατασκευής μεταξύ μοντέλων, είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι αυτά τα μοντέλα είναι πολύ μπροστά σε ποιότητα απο προγενέστερα, απλά είναι περίεργο το ότι κάποια παρουσιάζουν ανεξήγητα πολλά κ διάφορα προβλήματα, ενώ άλλα όχι... |
Steve έγραψε: |
Πρίν αρχίσω πάλι να βρίζω σα ζώο, μην πάτε να συγκρίνετε την ποιότητα κατασκευής του 207 και του 308 με οποιοδήποτε άλλο προγενέστερο μοντέλο της Peugeot.
Μην οδηγείτε σε νεκροταφείο και προσπαθείτε να εντοπίσετε θορύβους. Κάνετε κακό στο κεντρικό νευρικό σας σύστημα (και στο δικό μου). |
Steve έγραψε: | ||
Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Giannis307 και plaketokofths που δεν ξέρουν να εκτιμούν το αμάξι που οι ίδιοι έχουν. |
Mushroom έγραψε: |
Να σας ευχαριστησω ολους καταρχην για τη πολυτιμη βοηθεια και το ενδιαφερον σας!!!
Το συμπερασμα που βγαζω απο οσα γραψατε μεχρι τωρα ειναι οτι μπορει να εχω τυχει οχι σε ελλατωματικο αμαξι αλλα σε κακως συναρμολογημενο. Αν και βεβαια οι ταλαντωσεις που αναφερω παραπεμπουν περισσοτερο σε καποιο ελλατωμα που πρεπει οπωσδηποτε να διορθωθει. Παραβλεπω ολα τα αλλα, τριγμους και σφυριγματα, και μενω σε αυτο! Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν βρισκουν κατι. Εγω απο τη μερια μου μετα τα 150 φτιαχνω φραπε σε δρομο που μοιαζει με πιστα αεροδρομιου. Ισως σε αυτες τις ταλαντωσεις οφειλονται και οι τριγμοι που αναφερω! Απο την πρωτη μερα το νιωθω και οσο παει γινεται και εντονοτερο. Την τριτη μερα για να καταλαβετε το πηγα στη peugeot και εκαναν ευθυγραμιση. Απο τοτε τους το αναφερω σε καθε μου επισκεψη, περιπου 12 φορες, και η απαντηση ειναι οτι φταιει το οδοστρωμα. Αρχισα να το πιστευω αλλα εδω υπαρχει post του φιλου android που επιβεβαιωνει το δικιο μου. Τι να κανω? Ειμαι Θεσσαλονικη και σκεφτομουν να το παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο για πληρη ελεγχο του σασι και της βαφης. Τι λετε? Προτεινετε κατι αλλο μηπως? Σιγουρα θα ηθελα να μου προτεινετε ενα συνεργειο που κανει τετοιους ελεγχους στη Θεσσαλονικη αν εφοσον αξιζει τον κοπο. Απο την αλλη η ιδια η peugeot δεν θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο? Και αν ναι ποια η αξιοπιστια τους? Δινουν καποια βεβαιωση ελεγχου η πιστοποιητικο τεχνικου ελεγχου? Ο διευθυντης της αντιπροσωπειας μετα απο εντονη συζητηση και αφου του ζητησα να μου δωσει χαρτι που να λεει οτι το αμαξι δεν εχει απολυτως κανενα τεχνικο προβλημα μου απαντησε κοφτα οτι εμεις δεν δινουμε τετοιου ειδους εγγραφα σε κανεναν! |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Τι να εκτιμήσω? τα 2000 προβληματα? Οδήγησε-συμβίωσε για λίγο με κάποια αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγορίας-αξίας να έχεις μέτρο σύγκρισης και τα ξαναλέμε. Τα πεζώ πασχουν σε πολλά σημεία αλλά έχουν μια α οδηγική απόλαυση. Για να μην αναφερθώ προσωπικά σε σένα Σταύρο δεν μπορείς να κρίνεις και να εκτιμήσεις ενα αυτοκίνητο γιατι αυτο είναι σχετικό με τον ανταγωνισμό. Αμα κανεις ενα τεστ ολα αυτά έχεις αποψη, αν όχι το μόνο που εχεις ειναι μια αποψη μόνο για το δικο σου αυτοκίνητο γιατί για του διπλανού σου ιδιο αυτοκίνητο μπορεί να ισχύει το αντιθετο. Εσένα μπορεί να μην σου εβγαλε τπτ, εμένα ομως σε 40,000χλμ/2 χρονια εχουν βγει οφ: Ψαλίδια Ωστηρια Βαλβιδα θερμοκρασιας Δισκοπλακες μπαταρία χρώμα τριγμοι στο ταμπλω πόρτες απο τα πρώτα 500χλμ το σαζμαν ηταν μπουρδέλο εξ αρχής τα πλαστικά αρχίζουν και σκάνε απο την ήλιο θες κι αλλα? αμα θες σου λέω κι αλλα... και μιλάμε για χρηση κανονική ως στοργική και οταν το βίαζα το βίαζα με τρόπο. |
Steve έγραψε: |
Τί απ' όλα αυτά ΔΕΝ ήταν μέσα στην εγγύηση φίλε Γιάννη? |
makis106 έγραψε: | ||||||
Όλα αυτά τα έβγαλε το 207 GT??? |
plaketokofths έγραψε: | ||||||||
peugeot 206 1.4 16V dynamic4 μοντελο 2006 |
volvos έγραψε: |
οι εργατωρες που τρωμε να το πηγαινοφερνουμε
η ψυχολογικη κουραση απο το ''τι επαθε παλι το γαμηδι'' τα ταξι-λεωφωρεια για να παμε στη δουλεια μας κλπ κλπ ειναι σα τη διαφημιση της πιστωτικης ψαλιδια??? εγγυηση? χρονος επισκευης??? ανεκτιμητος... εγω παλι ψαλιδια στα 20000χλμ τοπμαουντ στα 30000χλμ (ουτε αναρτηση δε φοραγα τοτε και στα 2 και ουτε πιστα δεν ειχε μπει) σαζμαν 2-3φορες μιζα καθισμα οδηγου διακοπτης φωτων στο τιμονι 3-4-5φορες παραθυρο οδηγου παραθυρο συνοδηγου τιμονι ολοκληρο τριξιματα πισω πλαστικα απο 1η μερα το λυσανε 3φορες ολο το αμαξι οποτε μετα ντρεπομουνα να το ξαναπαω κλειδαρια πορτπαγκαζ μεσαιο καζανακι στο 1ο χρονο 2 φορες μπαταρια μαπ καμια 10αρια φορες αισθητηρας ρελαντι θερμοστατη αλλα αν ρωταγες θα το ξαναπαιρνα αυριο το πρωι παλι το ιδιο αμαξι. δε μετανιωσα τοτε για την επιλογη μου καθολου... ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ-ΚΙΝΕΖΙΚΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟ..... |
Steve έγραψε: |
Τί απ' όλα αυτά ΔΕΝ ήταν μέσα στην εγγύηση φίλε Γιάννη? |
plaketokofths έγραψε: |
Ολα είναι εκτος απο σκασμένο λάστιχο και τη στούκα. |
Steve έγραψε: |
Το σφύριγμα από τα φρένα σας είπε κανείς ότι είναι κακή λειτουργία ή δυσλειτουργία?
Αν ναι, ποιός? |
Steve έγραψε: | ||
Όλα τα άλλα λοιπόν στην εγγύηση ήταν. Ευχαριστώ πολύ. Φιλάκια ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
Εκτός των άλλων, έχει αποκλειστεί εντελώς το ενδεχόμενο στραβού ελαστικού ή κακώς ζυγοσταθμισμένης ζάντας??? |
Jim207GT έγραψε: |
(Μόνο τα κορεάτικα δεν μασάνε αλλά είναι γτπ χώρια οτι πήγα με φίλο για Ceed και του βγηκε 18.000€ to 1.4 έλεος!!). |
plaketokofths έγραψε: |
καλά επειδή είσαι τρομερός και το κατευθύνεις οπου θες, θα το παω με τη λογική σου. Αρα, τώρα που εχει κλείσει διετία και εκαψε φλάντζα κι αυτο εγγύηση?
Φιλάκια κι απο μένα τώρα.... |
Jim207GT έγραψε: |
Μόνο τα κορεάτικα δεν μασάνε αλλά είναι γτπ χώρια οτι πήγα με φίλο για Ceed και του βγηκε 18.000€ to 1.4 έλεος!! |
mez έγραψε: | ||
Μην γινόμαστε υπερβολικοί... |
Jim207GT έγραψε: |
Mάλλον έχεις καιρό να πάς από ΚΙΑ Τάκη για το Pro-Ceed SC2 αρχική 14.500 χωρίς τπτ ούτε χρώμα ούτε τέλη ούτε τον Τέλη από την Τελλάς ![]() ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Άλλο το KIA Ceed και άλλο το Pro-Ceed και οι τιμές είναι από αντιπροσωπεία. Πολύ το ζαλίσαμε το θέμα και είμαστε ![]() |
IAKOVOS έγραψε: |
παιδια νομιζω με το να βαζουμε στην ιδια ζυγαρια τα pegeuot με τα ΚΙΑ ειναι λιγο ![]() |
Mushroom έγραψε: |
Καλημερα και συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια σας!!!
Στο θεμα... Τον οκτωβρη αγορασα ενα 207 GT ολοκαινουριο! Μετα απο λιγο ξεκινησαν τα προβληματα. Ηδη απο την πρωτη μερα κατι χτυπουσε απο πισω δεξια και επειτα απο επισκεψη μου στην αντιπροσωπεια με διαβεβαιωσαν οτι δεν ειναι τιποτα, κατι στο πισω καθισμα χτυπαει. Για να μην πολυλογω μετα απο εντονες συζητησεις με τον διευθυντη της αντιπροσωπειας και τον υπευθυνο του service πριν μια εβδομαδα αποφασισαν να μου αλλαξουν τα πισω αμορτισερ και οτι αυτο ειναι το προβλημα. Το προβλημα μου ειναι πως το αμαξι εχει σημερα 16000χλμ χωρις διαδρομες σε κακοτραχαλα εδαφη η χωματοδρομους και, τριζουν τα παραθυρα,ειτε ανοιχτα στη μεση ειτε και κλειστα, τριζει σχεδον ολο το ταμπλο απο αριστερα, στην πορεια σφυριζει κατι και ειναι παρα πολυ εκνευριστικο, ακουγεται περιεργος θορυβος απο τον κινητηρα, ιδιαιτερα οταν ειναι κρυος, οι πορτες χτυπανε και για να μη πω και αλλα μετα τα 150χλμ/ω υπαρχει εντονη αισθηση ταλαντωσης και κραδασμου στο αμαξωμα και κατα συνεπεια και στο τιμονι καθως επισης και εντονοι αεροδυναμικοι θορυβοι. Αφου λοιπον το πηγα στο service μετα απο 4 μερες μου τηλεφωνησαν και μου ειπαν πως το αμαξι ειναι ετοιμο! ΕΤΟΙΜΟ μου ειπαν! Για το τριξιμο στα παραθυρα ειπαν πως με οδηγια της peugeot αλλαξαν τις ασφαλειες και οτι ειναι ενταξει! Για το σφυριγμα στην πορεια μου ειπαν πως εφαγαν λιγο το τακακι και εστρωσε. Για τους αεροδυναμικους θορυβους στην καμπινα αλλαξαν τα λαστιχα που ειναι στο σασι στις πορτες. Λοιπον για αυτα τα 3 προβληματα που με διαβεβαιωσαν οτι τα διορθωσαν σας διαβεβαιωνω και γω οτι δεν διορθωσαν απολυτως τιποτα. Μολις εκανα 500m αρχισε παλι να "κουδουνιζει". Οσο για τα αλλα, εκει ακομα χειροτερα τα πραγματα, στο ταμπλο λενε δεν βαζουν χερι γιατι ενδεχεται να το κανουν χειροτερα και να συμβιβαστω! Μα ειναι λυση αυτη? Για το σφυριγμα ειπαν πως επειδη τα τακακια εχουν πολλα μεταλα σφυριζει ο χαλκος και οτι θα κατσει. Εκανα 1500χλμ το ΠΣΚ και αντι να καθεται μαλλον σηκωνεται! Το σφυριγμα ειναι εντονοτερο! Οσο για τους κραδασμους και τις ταλαντωσεις που τους αναφερω λενε οτι φταιει ο δρομος. Μα πως? Σε ολη την Ελλαδα (περιπου, για να μη τα παραλεω και γω) βορεια Ελλαδα, Αθηνα και Πελλοπονησο που ταξιδευω συχνα, δεν υπαρχει ενα κομματι με καλο οδοστρωμα? Ειναι δυνατον? Πριν το παρω ειχα rallye που ηταν και πιο κουτσουρο απο το 207 (aftermarket suspension) καταλαβαινετε. Για να μην σας κουραζω αλλο θα ηθελα τη βοηθεια σας και τις αποψεις σας ως προς τον τροπο που πρεπει να χειριστω το θεμα. Σας ευχαριστω πολυ, με εκτιμιση Γιαννης. |