PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΣΕ 207GT...!!

andreas77THP - Δευ 23 Ιούν 2008, 23:42:13
Θέμα δημοσίευσης: ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΣΕ 207GT...!!
Παίδες άσχημα τα νέα για το λιοντάρι μου...μετά από 25000km ράγισε η τουρμπίνα και η πολλαπλή...!!Απότο συνεργείο μου είπαν "Πιθανή αστοχία υλικού...!!"...!!Βέβαια είναι μέσα στην εγγύηση αλλά έχω στεναχωρηθεί απίστευτα αλλά δεν γουστάρω καθόλου...14μηνών αυτοκίνητο και μου έβγαλε προβλήματα...??Καλή αρχή κάναμε...!!Μήπως επειδή είναι από τα πρώτα GT που ήρθαν στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιες ατέλειες που στη συνέχεια διορθώθηκαν? Sad Sad Sad
giannis27 - Τρι 24 Ιούν 2008, 00:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
μπορεί καθόλου παράξενο!πως το δούλευες το αμάξι το ζόριζες ?
andreas77THP - Τρι 24 Ιούν 2008, 01:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αδερφέ το ζόρισα κάποιες στιγμές αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για εργοστασιακό αυτοκίνητο!Δηλαδή άμα περάσω και το πρόγραμμα τί θα γίνει...θα πάρω το μοτέρ στο χέρι? Shocked
Road_Runner - Τρι 24 Ιούν 2008, 03:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω οτι του φεροσουν όπως αρμόζει σε υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα, σωστά?
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 05:50:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ζεσταμα κρυωμα κλπ...
salex - Τρι 24 Ιούν 2008, 08:33:10
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμένετε και θα δείτε. Δεν φταίνε οι οδηγοί για αυτό που συμβαίνει στα 207gt, φταίει καθαρά και μόνο η χαρτογράφηση του εργοστασίου.

Για αυτό πηγαίνουν δυο-δυο τα GT/Rallye/RC στις αντιπροσωπείες για τουρμπίνες. Τώρα τί θα κάνουν για να το αντιμετωπίσουν, ειλικρινά δεν ξέρω.

Πάντως σε κάνενα τουρμπίσιο αυτοκίνητο, κανενός κατασκευαστή στον κόσμο, δεν έχω ξαναδεί τόσο επιθετικές ρυθμίσεις μίγματος (πολύ στεγνό = μεγάλο πυρόμετρο).
Ειλικρινά αμφιβάλλω αν έστω και ένα εργοστασιακό θα αντέξει το σκίσιμο χωρίς να κάνει ραγίσματα. Και καλά τώρα που έχουν εγγύηση, μεθαύριο όμως τί γίνεται; Big turbo kit?
drdino - Τρι 24 Ιούν 2008, 10:00:28
Θέμα δημοσίευσης:
Δουλεύουν φτωχα (και ζεστά) για ρύπους δλδ, αλλά ραγίζουν τουρμπίνες και πολλαπλές;
volvos - Τρι 24 Ιούν 2008, 10:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
KOITA na deis poy θα λεμε...
φτιαξτε τα για να μη σπανε!![/img]
IAKOVOS - Τρι 24 Ιούν 2008, 12:20:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΣΕ 207GT...!!
andreas77THP έγραψε:
Παίδες άσχημα τα νέα για το λιοντάρι μου...μετά από 25000km ράγισε η τουρμπίνα και η πολλαπλή...!!Απότο συνεργείο μου είπαν "Πιθανή αστοχία υλικού...!!"...!!Βέβαια είναι μέσα στην εγγύηση αλλά έχω στεναχωρηθεί απίστευτα αλλά δεν γουστάρω καθόλου...14μηνών αυτοκίνητο και μου έβγαλε προβλήματα...??Καλή αρχή κάναμε...!!Μήπως επειδή είναι από τα πρώτα GT που ήρθαν στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιες ατέλειες που στη συνέχεια διορθώθηκαν? Sad Sad Sad


παλι καλα που ειναι στην εγγυηση ............!!!!!!!!!!!!!!!! Whip
android - Τρι 24 Ιούν 2008, 14:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ζεσταμα κρυωμα κλπ...


επειδη πολλα λετε γι αυτο
θα σου πω ενα
πας για καφε αφηνεις το αμαξι πας μετα απο 2 ωρες το αμαξι δεν εχει κατεβασει θερμοκρασια νερου κ λαδιου...
οποτε για πιο κρυομα λεμε?ειδικα τωρα το καλοκαιρι κ μετα απο 3 ωρες να πας Laughing
fynos - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:

Πάντως σε κάνενα τουρμπίσιο αυτοκίνητο, κανενός κατασκευαστή στον κόσμο, δεν έχω ξαναδεί τόσο επιθετικές ρυθμίσεις μίγματος (πολύ στεγνό = μεγάλο πυρόμετρο).


Ξέρω ότι να γίνετε κατράμι η εξάτμιση δεν είναι το καλύτερο, μπορεί να είναι από αυτό ?
android - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:54:13
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
salex έγραψε:

Πάντως σε κάνενα τουρμπίσιο αυτοκίνητο, κανενός κατασκευαστή στον κόσμο, δεν έχω ξαναδεί τόσο επιθετικές ρυθμίσεις μίγματος (πολύ στεγνό = μεγάλο πυρόμετρο).


Ξέρω ότι να γίνετε κατράμι η εξάτμιση δεν είναι το καλύτερο, μπορεί να είναι από αυτό ?


αυτη την απορεια εχω κ γω...πλενω πλενω κ παλι μαυρη γινετε μπαμ μπαμ Laughing
fynos - Τρι 24 Ιούν 2008, 22:56:14
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
fynos έγραψε:
salex έγραψε:

Πάντως σε κάνενα τουρμπίσιο αυτοκίνητο, κανενός κατασκευαστή στον κόσμο, δεν έχω ξαναδεί τόσο επιθετικές ρυθμίσεις μίγματος (πολύ στεγνό = μεγάλο πυρόμετρο).


Ξέρω ότι να γίνετε κατράμι η εξάτμιση δεν είναι το καλύτερο, μπορεί να είναι από αυτό ?


αυτη την απορεια εχω κ γω...πλενω πλενω κ παλι μαυρη γινετε μπαμ μπαμ Laughing


Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν το προκαλεί πλούσιο ή φτωχό μείγμα !

Το κρύωμα το κάνεις ένα, δύο τετράγωνο πριν σβήσεις τον κινητήρα, για πλάκα η τουρμπίνα κατεβαίνει από τους 800 στους 400 βαθμούς ! Και φυσικά η αντλία λαδιού που δουλεύει για 2 λεπτάκια βοηθάει ακόμα περισσότερο την κατάσταση !
salex - Τετ 25 Ιούν 2008, 09:45:34
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε μην μπλέκετε τη θερμοκρασία νερού και λαδιού με τη θερμοκρασία καυσαερίων.

Η θερμοκρασία στο μαντέμι της τουρμπίνας και την πολλαπλή εξαγωγής δεν έχει καμία σχέση με τη θερμοκρασία νερού (έχει, αλλά πάρα πολύ μικρή).

Οι θερμοκρασίες καυσαερίων ανεβοκατεβαίνουν πάρα πολύ γρήγορα, γιατί εξαρτώνται από την αναλογία αέρα/βενζίνης, την πίεση υπερπλήρωσης και την προπορεία έναυσης.

Δεν υπάρχει περίπτωση δηλαδή να αντιληφθεί ο οδηγός από τη θερμοκρασία νερού ή λαδιού ότι η τουρμπίνα βλέπει πυρόμετρο 1000 βαθμούς μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής. Αυτό θα φαινόταν μόνο με πυρόμετρο, που το αυτοκίνητο δεν διαθέτει.

Οι λόγοι που λειτουργούν τόσο στεγνά αυτά τα αυτοκίνητα είναι για
1. Καλή κατανάλωση (που ακούσατε 1.6Τ με 150 άλογα με κατανάλωση σαν 1.4? )
2. Τήρηση περιορισμών εκπομπών ρύπων. Για αυτό έχουν γουρουνοκαταλύτη στο downpipe για να παγιδεύει τα NOx (μονοξείδια του αζώτου που προκύπτουν από πολύ στεγνή καύση) και αισθητήρα αμέσως μετά τον καταλύτη για να καταλαβαίνει πότε έχει κορεστεί από ΝOx ο καταλύτης.

Το κακό είναι ότι μάλλον το εργοστάσιο το παράκανε (είναι πολύ τολμηρή δήλωση για να κάνει κανείς, αλλά έτσι φαίνεται από τις βλάβες μέχρι στιγμής).
ayrton - Τετ 25 Ιούν 2008, 09:53:08
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια μηπως εαν η τουρμπινα ηταν απο ατσαλι οπως του rc και οχι απο μαντεμι η αντοχη θα ηταν μεγαλυτερη? λεω μηπως? δεν ξερω!
Ronin - Τετ 25 Ιούν 2008, 10:08:01
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
salex έγραψε:

Πάντως σε κάνενα τουρμπίσιο αυτοκίνητο, κανενός κατασκευαστή στον κόσμο, δεν έχω ξαναδεί τόσο επιθετικές ρυθμίσεις μίγματος (πολύ στεγνό = μεγάλο πυρόμετρο).


Ξέρω ότι να γίνετε κατράμι η εξάτμιση δεν είναι το καλύτερο, μπορεί να είναι από αυτό ?


Κατράμι δεν γίνετε απο φτωχό μίγμα ,απο πλούσιο γίνετε.

Πάντος μου φαίνετε πολύ κουλό να βγαίνει εργοστασιακό αυτοκίνητο με φτωχό μίγμα απο το εργοστάσιο.
Η εξήγηση του volvou έχει μια βάση αλλα και πάλι προβληματίζομαι (υπάρχει σκέψη να αλλάξω το GT με το RC...)
volvos - Τετ 25 Ιούν 2008, 10:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
η εξηγηση ειναι το σαλεξ οχι του βολβου Laughing

το μαυρισμα της εξατμισης μπορει να ειναι απο χιλιους παραγοντες με πιο πιθανο τα πλουσια μειγματα στην αρχη οταν βαζεις μπρος για να ζεσταθει γρηγορα το αμαξι και να μη κανεις κακο στο μοτερ...

εν κινησει παντως και τα γκολφ αν θυμαμαι ειναι στεγνα για καταναλλωση...
android - Τετ 25 Ιούν 2008, 14:36:02
Θέμα δημοσίευσης:
salex μου κανες την καρδια περιβολι...εγω γι αυτο δεν τουρμπισα ενα ατμοσφαιρικο κ πηρα μαμα τουρμπο γτ πιστευα οτι κατι καλυτερο θα καναν με μειγματα κτλ.. απ οτι ενας εδω βελτιωτης...που ποσα να χει φτιαξει σε σχεση με μια εταιρια παραγωγης?τπτ
δλδ τωρα που χω χοανη του κανω παραπανω ζημια ? Laughing αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι περνει πιο πολυ αερα απο πριν Laughing
salex - Πεμ 26 Ιούν 2008, 07:07:47
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
salex μου κανες την καρδια περιβολι...εγω γι αυτο δεν τουρμπισα ενα ατμοσφαιρικο κ πηρα μαμα τουρμπο γτ πιστευα οτι κατι καλυτερο θα καναν με μειγματα κτλ.. απ οτι ενας εδω βελτιωτης...που ποσα να χει φτιαξει σε σχεση με μια εταιρια παραγωγης?τπτ
δλδ τωρα που χω χοανη του κανω παραπανω ζημια ? Laughing αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι περνει πιο πολυ αερα απο πριν Laughing


Μπα, μη μασουλάς καθόλου. Δεν τρέχει τίποτα. Ό,τι και να του βάλεις πάλι το ίδιο θα λειτουργεί, έχει στόχο ροπής ο εγκέφαλος και τα ισοπεδώνει όλα.
Ακόμη και τη wastegate να σφίξεις, στο τέλος πάλι την ίδια πίεση θα σηκώνεις. Laughing
andreas77THP - Δευ 30 Ιούν 2008, 03:54:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αλλά δεν με βοηθατε στο να καλμάρω...!!!Να πάνε να γαμ.... στην PEUGEOT!Δηλαδή δώσαμε 20 χιλιάρικα για να μας βγάλει την πίστη το GT?;Έλεος...!!Αν δεν μπορούνε να βρούνε λύση να το πάρουνε να το φάνε και να μου δώσουν πίσω τα λεφτουδάκια μου που δεν μου περισσεύουν κιόλας και να πάρω κανένα πιο αξιόπιστο εργαλείο...!!!Δίνω όρκο ρε πο**τη* μου ότι αν μου ξαναβγάλει προβλήματα και είναι μετά τους 11 ακόμα μήνες που έμειναν για τη λήξη της εγγύησης και μου ζητήσουν λεφτά θα πάρω φόρα και θα μπώ με το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία...!!Έχω εξαγρειωθεί και ειλικρινά παιδιά δεν με ενδιαφέρουν δικαιολογίες περί φτωχών και πλούσιων μιγμάτων και χαρτογράφησης του εγκεφάλου...να το πάρουν και να το φάνε...έλεος δηλαδή με την Peugeot!Μια ζωή προβλήματα...είπα πως αυτή τη φορά που έβαλε και η BMW το χεράκι της θα διορθωνόταν η κατάσταση αλλά απ' ότι βλέπω τα ίδια σκ**ά!!Στο συνεργείο που πήγα ήταν μέσα 2 rallye και 2 RC με πρόβλημα στο σασμάν και η απάντηση της PEUGEOT ήταν ότι είναι μια ρύθμιση με ένα είδικό εργαλείο στις ντίζες!Το κάναν οι μηχανικοί αυτό που τους είπε η μαμα PEUGEOT και φυσικά τζίφος...!!Τζίφος και με την αλλαγή των συγχρονιζέ...τα ίδια σκ**ά!!Και αντί να στείλουν καινούρια βελτιωμένα σασμάν να φορέσουν τα αυτοκίνητα (που υπενθυμίζω πληρώσαμε μια περιουσία) αποκλείουν αυτό το ενδεχόμενο και το έχουν ρίξει στα παπατζιλίκια...!!Οι ίδιοι οι μηχανικοί μου είπαν..."έχουμε φρικάρει με το πόσα προβλήματα έχουν βγάλει αυτά τα αυτοκίνητα!!Όλο με αυτά ασχολούμαστε!!"...!!Συγγνώμη παιδιά για τη γλώσσα μου αλλά δεν την παλεύω άλλο με τους λαλάκες και πάνω απ' όλα δεν θα την παλέψω όταν μετά τη λήξη της εγγύησης το αυτοκίνητο θα αρχίσει να μου ζητάει 2χίλιαρα για πλάκα! Όσο για τον τρόπο λειτουργίας που ρωτάνε μερικοί ζέσταμα καλό, κρύωμα πολύ καλό και κάποια δυνατά ανοίγματα αλλά χωρίς ιδιαίτερη διάρκεια...!!Παρόλα αυτά και αλλιώς να ήταν τα πράγματα απαράδεκτη κατάσταση για εργοστασιακό αυτοκίνητο...μηδενικές αντοχές και ανοχές και απ' ότι φαίνεται μέτρια (για να μην πω τίποτα χειρότερο) ποιότητα κατασκευής!Όλο μόστρα και φιγούρα με ένα σωρό παριφερειακά τζάτζαλα και μάτζαλα, αλλά από ουσία μηδέν!
ayrton - Δευ 30 Ιούν 2008, 10:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Ανδρεα εχω προσωπικα σε καταλαβαινω και ευχωμαι να μην ερθω και εγω ουτε κανενας αλλος στην θεση σου γιατι οι περισσοτεροι μαλλον ετσι θα αντιδρουσαμε. Με την peugeot ειχα και στο παρελθον προβλημα αλλα ειπα ενταξει το 207 ειναι αλλο μοντελο πιο προσεγμενο απο το 106 rallye που ειχα, το μοτερ ειναι συνεργασια με την bmw και τα πραγματα θα ειναι καλυτερα. ηδη μου εχει βγαλει ενα προβληματακι στο σασμα(ρουλεμαν) ευχωμαι να μεινει μονο αυτο γιατι αλλιως και εγω μαλλον θα τα παρω Evil
makis106 - Δευ 30 Ιούν 2008, 13:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει το θέμα της αξιοπιστίας του σασμάν το ξέραμε, αλλα για ραγισμένη τουρμπίνα δεν είχα ξανακούσει.
Είναι μεμονομένο το περιστατικό ή έχετε ακούσει κ άλλα 207 με το ίδιο πρόβλημα?
Γιατί αν είναι αστοχία υλικού κ ίσως επειδή το αμάξι είναι απο τα πρώτα που παράχθηκαν, τότε κάτι γίνεται, αλλά αν σε 1 χρόνο η τουρμπίνα βγαίνει off, τότε έχουμε πρόβλημα κ κυρίως μετά τη λήξη της εγγύησης. Ίσως η λύση να είναι το πρόγραμμα, αφού όντως τα μίγματα είναι πολύ φτωχά σε αυτό τον κινητήρα...
Αλλιώς τουρμπίνα RC που είναι πιο ανθεκτική...
gio_rallye - Δευ 03 Δεκ 2012, 14:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλησπέρα παιδιά, μετά απο αρκετό ψάξιμο ελπιζω να δημοσιέυω στο σωστο σημείο.. Εχω δυο μερες τωρα που οταν πηγαινω να παρω το αυτοκινητο και το βαζω μπροστα ακουω για 4-5 λεπτα ενα " κροταλισμα" απο το χωρο της τουρμπινας. Πολλες φορες δε ο κινητηρας δν εμπαινε σε λειτουργια, σαν να εχω προβλημα στο δυναμο. Αυτη ηταν και η αρχικη μου σκεψη. Αφου ανοιξα ομως καπο διαπιστωσα μια μικρη διαρροη λαδιου και δε μπορω να καταλαβω αν ειναι ραγισμα οπου φαινομενικα δε φενεται τπτ η κατι αλλο.. Οποιος ειχε το ιδιο προβλημα η γνωριζει κατι τον ευχαριστω εκ των πρωτερων! [/img]
bagos - Δευ 03 Δεκ 2012, 16:05:31
Θέμα δημοσίευσης:
Να πας να δεις τεντωτηρες κτλ το οτι δακρύζει λάδι δε δικαιολογεί τη δυσκολία του να πάρει μπρος
gio_rallye - Δευ 03 Δεκ 2012, 19:43:40
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Να πας να δεις τεντωτηρες κτλ το οτι δακρύζει λάδι δε δικαιολογεί τη δυσκολία του να πάρει μπρος
φιλε καταλαβαινω αυτο που λες αλλα το λαδι επανω στη τουρμπινα πως δικαιολογειται? δν ξερω και πως ανεβαζεις φωτο να σας δειξω.. περασα παντως απο την αντιπροσωπεια της Αγ.Παρασκευης μια βολτα και με μια πρωτη ματια μου ειπαν οτι ισως να εχουν προβλημα τα σωληνακια λιπανσης της τουρμπινας και λογω ελλειψης σωστης λιπανσης να την εχει ακουσει και η φτερωτη, γι αυτο και ο θορυβος! μπορει να την γλιτωσω με ψιλοζημια αλλα μπορει να ειναι κατι σοβαροτερο και να τρεχω! με αγχωσαν αρκετα ειναι η αληθεια.
michael-grivas - Δευ 03 Δεκ 2012, 20:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα με το ρακόρ του λαδιού το βγάζουν τα περισσότερα 207!
Δεν είναι (οικονομικά) σοβαρή ζημιά αλλά καλυτέρα να το φτιάξεις σύντομα γιατί υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς.
Οι θερμοκρασίες είναι πολύ μεγάλες στο συγκεκριμένο σημείο και αν πέσει πάνω το λάδι θα πάρεις φωτιά!
Τώρα για το κροτάλισμα που λες κατά 99.9% δεν φταίει η τουρμπίνα.
Το ποιο πιθανό είναι να φταίει κανένας τεντοτήτρας όπως είπε και ο Βαγγέλης
αλλά και αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί την δυσκολία να πάρει μπροστά ο κινητήρας.
recife_rallye - Δευ 03 Δεκ 2012, 23:55:37
Θέμα δημοσίευσης:
michael-grivas έγραψε:

αλλά και αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί την δυσκολία να πάρει μπροστά ο κινητήρας.


Ayto το δικαιολογει η μπαταρια του φιλου μας...
michael-grivas - Τρι 04 Δεκ 2012, 06:37:43
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:

Ayto το δικαιολογει η μπαταρια του φιλου μας...

Το ποιο πιθανό. Very happy
salex - Τρι 04 Δεκ 2012, 08:48:02
Θέμα δημοσίευσης:
gio_rallye έγραψε:
[...] το λαδι επανω στη τουρμπινα πως δικαιολογειται?


Γιώργο, για να μπορέσεις να πάρεις ουσιαστική βοήθεια και σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις σου, πρέπει να μας βοηθήσεις και εσύ λιγάκι.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητό σου; Πόσων ετών είναι; Έχεις κάνει ποτέ αντικατάσταση του υδραυλικού τεντωτήρα καδένας;


Όπως γράφουν τα παιδιά παραπάνω, το σωληνάκι παροχής λαδιού στην τουρμπίνα έχει πλευστό στέλεχος - ασφαλίζεται με τα ρακόρ στις άκρες του μεσω εσωτερικών δακτυλίων o-ring.
Με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνει λάδι με τον καιρό. Ειδικά αν τύχει να στραβοβιδωθεί και δεν κάθεται σωστά πάνω στη τουρμπίνα.

Από εκεί και πέρα, ο μεταλλικός θόρυβος κατά την εκκίνηση συνήθως ουδεμία σχέση έχει με τουρμπίνα. Πολύ περισσότερο αν δε μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητο μπροστά.

Σε γενικές γραμμές φαίνεται σαν να έχεις περισσότερες από μια εξελισσόμενες βλάβες, που αν τις αφήσεις να εξελιχθούν θα γίνουν ζημιές.

Το πιο σημαντικό από όλα είναι να λύσεις το θέμα της παροχής λαδιού, γιατί όπως γράφει ο Μιχάλης, θα ξεκινήσει φωτιά στο μηχανοστάσιο και θα γίνεις ψητός στα καλά καθούμενα αν η διαρροή χειροτερέψει.
gio_rallye - Τρι 04 Δεκ 2012, 09:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το αυτοκινητο ειναι το Μαρτιο του 2008, τωρα εχει 76000 χλμ, το πηρα καινουριο και ως τωρα δν ειχε βγαλει ουτε μια βλαβη, χερι δε στη τουρμπινα δεν ειχε μπει ποτε... το οτι μπορει να εξελισονται πολλες βλαβες παλι δε με ευχαριστει γιατι οτι χρειαζοταν το ειχε στην ωρα του. Ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες παιδια, την παρασκευη που θα το δει μηχανικος τα νεοτερα.. Confused
gio_rallye - Τρι 04 Δεκ 2012, 09:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Α! και κατι αλλο! Στελιο δν υπαρχει περιπτωση να υπηρχε απο καιρο κανενα μικρο ραγισμα στο κελυφος και με τον καιρο να ανοιξε?
Gotcha - Τρι 04 Δεκ 2012, 11:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δες και εδω οσον αφορα την απωλεια λαδιου απο την τουρμπινα.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12295

Θα βρεις στην πρωτη σελιδα φωτος με προβλημα λογικα ιδιο με το δικο σου. Οταν ειναι κρυο το αμαξι (για να μην καεις), δες λιγο το ρακορακι που ειναι κυκλωμενο με κοκκινο κυκλο σε μια φωτο στην μεση της πρωτης σελιδας, αν κουνιεται και ποσο πολυ. Το δικο μου ειχε αρχισει να δακρυζει σιγα σιγα, και μεσα σε 2 μηνες το σωληνακι επλεε με αποτελεσμα να χυνει λαδια αβερτα. Κοστος αλλαγης υπολογιζε 150-200, γιατι πρεπει να βγουνε τα παντα απο μπροστα για να υπαρξει προσβαση για την αλλαγη
gio_rallye - Τρι 04 Δεκ 2012, 11:25:05
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο φαινομενικα και απο τις φωτογραφιες που ειδα εχω ακριβως το ιδιο προβλημα, αυτο που με ανησυχει ειναι οτι τσεκαρα το ρακορακι οπως ειπες πριν καν τα διαβασω αυτα που μου προτεινες και φενεται και καλα βιδωμενο και το σωληνακι δεν κουνιεται καθολου.. Ελπιζω αν το προβλημα ειναι αυτο να το προλαβα σε αρχικο σταδιο και να μην εχω περεταιρω ζημια λογω ελλειπους λιπανσης στη τουρμπινα.. η αληθεια ειναι παντως οτι μεχρι να ζεσταθει εκανε σαν τρακτερ Laughing πολυ μεταλλικο θορυβο!
Gotcha - Τρι 04 Δεκ 2012, 12:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το προβλημα δεν ειναι στο βιδωμα. Ειναι λιγο πιο πισω (3-4 ποντους πριν το βιδωμα) οπου το ενα σωληνακι ειναι χωνευτο μεσα στο αλλο (Εκει που ειναι κυκλωμενο με το κοκκινο). Αλλα για να λες πως δεν κουνιεται θα εχεις δικιο. Εχε τον νου σου ομως για πυρκαγια, προσπαθησε να μην το κινεις πολυ μεχρι να δεις τι φταιει με την διαρροη
gio_rallye - Τρι 04 Δεκ 2012, 12:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα με σχετικα λιγη δυναμη παραπανω καπως κουνιεται το σωληνακι, εχεις απολυτο δικιο Γιωργο! σε ευχαριστω πολυ! Μαλλον ειναι σε πρωιμο σταδιο.. Και απο ειδα το τοπικ που μου εδειξες ειναι και το σωστο, αν διαβαζει καποιος διαχειρηστης ας το μεταφερει και συγνωμη για το λαθος..
gio_rallye - Τρι 04 Δεκ 2012, 12:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
michael-grivas έγραψε:
recife_rallye έγραψε:

Ayto το δικαιολογει η μπαταρια του φιλου μας...

Το ποιο πιθανό. Very happy
Η μπαταρια αλλαξε και εχει 8 μηνες επανω στο αυτοκινητο Cool
michael-grivas - Τρι 04 Δεκ 2012, 16:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
gio_rallye έγραψε:
michael-grivas έγραψε:
recife_rallye έγραψε:

Ayto το δικαιολογει η μπαταρια του φιλου μας...

Το ποιο πιθανό. Very happy
Η μπαταρια αλλαξε και εχει 8 μηνες επανω στο αυτοκινητο Cool

Το ότι άλλαξες μπαταρία πριν 8 μήνες δεν λέει κάτι.
Ειδικά τώρα με τις κινέζικες που κυκλοφορούν αβέρτα στο εμπόριο δεν βγάζεις άκρη!
Για να σου φύγει η απορία πήγαινε σε ένα ηλεκτρολόγο να σου βάλει πάνω ένα booster και αν το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει τότε το ψάχνεις περεταίρω.
bagos - Τρι 04 Δεκ 2012, 21:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον είναι από τα πρώτα μοντελα,πρέπει να τσεκαρεις το χρονισμα κ να αλλάξεις σετ χρονισμου Wink
salex - Τρι 04 Δεκ 2012, 22:50:22
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Εφόσον είναι από τα πρώτα μοντελα,πρέπει να τσεκαρεις το χρονισμα κ να αλλάξεις σετ χρονισμου Wink


Ακριβώς! Γιατί αν έχει χάσει το χρόνισμά του (που κατά πάσα πιθανότητα θα το έχει χάσει) τώρα που θα ξηλώσετε τα πάντα για να αντικατασταθεί το σωληνάκι θα παρατηρήσεις ότι όλα είναι ραγισμένα από μέσα.

Η συντριπτική πλειοψηφία των 207 έχει ρωγμές μέσα στη τουρμπίνα ή/και στην πολλαπλή εξαγωγής. Σε κάποια βγαίνουν μέχρι έξω και έτσι πηγαίνουν για αντικατάσταση. Η απώλεια χρονισμού ανεβαζει το πυρόμετρο και επιταχύνει πάρα πολύ αυτή τη διαδικασία. Λιώνει και κανένα προκαταλύτη αν δεν το καταλαβεις γρήγορα.
gio_rallye - Τετ 05 Δεκ 2012, 10:57:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ευχαριστω πολυ, ειναι πολυ χρησιμα αυτα που μου λετε, ελπιζω να το προλαβα σχετικα νωρις και να μην εχω προβληματα μεσα στη τουρμπινα οπωςαναφερεις Στελιο, δεν θελω να σκεφτομαι καν τις ρωγμες, οι υπολοιποι που ειχαν παρομοιο προβλημα ειχαν τετοια θεματα με την τουρμπινα;
gio_rallye - Τετ 05 Δεκ 2012, 11:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
Και καλα αυτη η peugeot αφου βλεπει τα τοσα προβληματα που παρουσιαστηκαν απο ενα σωληνακι δε μπορουσε να κανει μια ανακληση; Εδω η toyota για ενα προβλημα στο ηλεκτρονικο γκαζι ανακαλεσε 12,5 εκατομυρια αυτοκινητακαι εμεις εχουμε δωσει μια περιουσα για ενα μικρο αυτοκινητο και ο επισημος αντιπροσωπος σου λεει οτι σε λιγο καιρο το προβλημα θα ξαναεμφανιστει! Ειναι δυνατον!! Συγνωμη για τα νευρα αλλα πληρωνουμε κ δε μας σεβονται
bagos - Τετ 05 Δεκ 2012, 16:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
gio_rallye έγραψε:
Παιδια ευχαριστω πολυ, ειναι πολυ χρησιμα αυτα που μου λετε, ελπιζω να το προλαβα σχετικα νωρις και να μην εχω προβληματα μεσα στη τουρμπινα οπωςαναφερεις Στελιο, δεν θελω να σκεφτομαι καν τις ρωγμες, οι υπολοιποι που ειχαν παρομοιο προβλημα ειχαν τετοια θεματα με την τουρμπινα;

σε πολλες περιπτωσεις μπορει να δεις εσωτερικα ρηγματα στο μαντεμι,αλλα συνηθως ειναι πολυ μικρα κ δεν επηρεαζουν την αποδοση τους κ τη λειτουργια τους.εμενα η δικη μου τουρμπινα(η γνησια),πατα τα 30000+ κμ ,ε απειρες κοντρες,δεν ειχε κανενα ρηγμα,ενω σε αλλους φιλους που δε το "κακομεταχειριζονταν" κ τοσο,ειχαν καποια ρηγματακια(οπως κ το πουντο του αδερφου μου),χωρις ομως να εχουν επηρεασει τη λειτουργια του κ την αποδοση του,απλα το αντιληφθηκαν οταν ελυσαν τη τουρμπινα.
αυτο που θελει να πει ο στελιος ειναι,οτι αφου θα λυσεις για καποιες εργασιες,ριξε κ μια ματια στη τουρμπινα Wink
SαλιγκαρAKIS - Τετ 05 Δεκ 2012, 22:17:59
Θέμα δημοσίευσης:
gio_rallye έγραψε:
Και καλα αυτη η peugeot αφου βλεπει τα τοσα προβληματα που παρουσιαστηκαν απο ενα σωληνακι δε μπορουσε να κανει μια ανακληση; Εδω η toyota για ενα προβλημα στο ηλεκτρονικο γκαζι ανακαλεσε 12,5 εκατομυρια αυτοκινητακαι εμεις εχουμε δωσει μια περιουσα για ενα μικρο αυτοκινητο και ο επισημος αντιπροσωπος σου λεει οτι σε λιγο καιρο το προβλημα θα ξαναεμφανιστει! Ειναι δυνατον!! Συγνωμη για τα νευρα αλλα πληρωνουμε κ δε μας σεβονται


Τα προβλήματα που σου λένε τα παιδιά δέν έχουν να κάνουν με το σωληνάκι, εμφανίζονται σε όλους τους thp ανεξαιρέτως (αργά ή γρήγορα) και χρήζουν διόρθωσης.

Όσο για τη διαρροή από το σωληνάκι, έχει εμφανιστεί κατά καιρούς σε πολλούς thp και διορθώνεται σχετικά εύκολα.
gio_rallye - Τετ 05 Δεκ 2012, 22:51:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τα προβλήματα που σου λένε τα παιδιά δέν έχουν να κάνουν με το σωληνάκι, εμφανίζονται σε όλους τους thp ανεξαιρέτως (αργά ή γρήγορα) και χρήζουν διόρθωσης.

Όσο για τη διαρροή από το σωληνάκι, έχει εμφανιστεί κατά καιρούς σε πολλούς thp και διορθώνεται σχετικά εύκολα.[/quote] Αν καποιος ομως δν ειναι τοσο ψαγμενος η 'πονηρεμενος' και δεν γνωριζε τις πληροφοριες που μπορει να παρει απο αυτο η οποιοδηποτε site και οποια αλλη μορφη πληροφορησης θα λειτουργουσε το αυτοκινητο μεχρι να καταστρεψει την τουρμπινα λογω αγνοιας και ελλειψης γνωσης ναι η οχι;
makis106 - Πεμ 06 Δεκ 2012, 08:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
gio_rallye έγραψε:
Αν καποιος ομως δν ειναι τοσο ψαγμενος η 'πονηρεμενος' και δεν γνωριζε τις πληροφοριες που μπορει να παρει απο αυτο η οποιοδηποτε site και οποια αλλη μορφη πληροφορησης θα λειτουργουσε το αυτοκινητο μεχρι να καταστρεψει την τουρμπινα λογω αγνοιας και ελλειψης γνωσης ναι η οχι;

Έχεις απόλυτο δίκιο... κ όχι μόνο την τουρμπίνα φίλε μου... NodNo
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr