PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΝΕΡΟ

thesalos - Πεμ 19 Ιούν 2008, 23:44:30
Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΝΕΡΟ
Έφτασε το πρώτο αυτοκίνητο νερού


Κουραστήκατε από την καλπάζουσα αύξηση των τιμών της βενζίνης και του πετρελαίου;

Μία Ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε ένα ηλεκτρικό οικολογικό αυτοκίνητο, το οποίο, όπως ισχυρίζεται η ίδια η εταιρεία, κινείται μόνο με νερό.

Η Genepax παρουσίασε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο στην Οζάκα, ισχυριζόμενη πως ένα λίτρο νερού (βρόχινο, θαλασσινό ή ποταμίσιο) είναι αρκετό για να κινήσει το αυτοκίνητο για μία περίπου ώρα με ταχύτητα 80 χλμ.

«Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται, αρκεί να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι με νερό και να γεμίζεται το ρεζερβουάρ κάθε τόσο,» δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Genepax, Kiyoshi Hirasawa.

«Δεν χρειάζονται ειδικές υποδομές για να επαναφορτίσεις τις μπαταρίες του, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρόσθεσε ο Hirasawa.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να τοποθετηθεί νερό στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του. Η γεννήτρια αναλαμβάνει να διασπάσει το νερό και το χρησιμοποιεί προκειμένου να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια.

Ωστόσο, είναι άγνωστο ακόμα εάν το αυτοκίνητο θα κάνει ποτέ την εμφάνισή του στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Η Genepax δήλωσε πως έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για να κατοχυρώσει την πατέντα και ελπίζει να μπορέσει να συνεργαστεί στο μέλλον με τις Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες για την μαζική κατασκευή και την εμπορική διάθεση του νέου αυτού υδροκίνητου αυτοκινήτου.
Financial Express

http://www.youtube.com/watch?v=eb9urNUFzAM
orestis - Παρ 20 Ιούν 2008, 12:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι σε λιγα χρονια το νερο θα ειναι πιο ακριβο απο την βενζινη Rolling eyes
SnakeMJK - Παρ 20 Ιούν 2008, 12:39:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αναφέρει το άρθρο ότι λειτουργεί ακόμα και με θαλασσινό νερό, το οποίο δεν θα τελειώσει ποτέ και θα είναι πάντα τζάμπα Razz
thesalos - Παρ 20 Ιούν 2008, 13:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευετε οτι ακομη κι αν ειναι ετσι οπως ισχυριζονται οι Ιαπωνες θα αφησουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες και ο Ο.Π.Ε.Κ. ποτε να βγει στην παραγωγη αυτο το αυτοκινητο?
alexnir - Παρ 20 Ιούν 2008, 14:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
ηδη προσπαθουν να το διαψευσουν-βγαλουν σκαρτο...... δεν ξερω αν ειναι αληθεια ΄η στρατηγικη κινηση απο μερια Ιαπωνιας Rolling eyes

http://www.bild.de/BILD/auto/2008/06/wasser-auto/geniestreich-oder-schapsidee,geo=4881708.html


και ενα βιντεο με το εν λογο οχημα:
http://www.youtube.com/watch?v=eb9urNUFzAM
ath7 - Παρ 20 Ιούν 2008, 18:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος οτι ειναι κακασχημο (Puke right Puke right Puke left Puke left)χωρανε μονο 2 και ουτε μια εργαλιοθηκη δεν μπωρεις να βαλεις ποσο θα κοστιζει ΑΝ ποτε βγει!ουτε για βολτα ουτε για δουλεια κανει!Για να πας για τσιγαρα κατι γινεται! Rotfl Rotfl Rotfl
MEMsound - Παρ 20 Ιούν 2008, 18:53:27
Θέμα δημοσίευσης:
για τους πιο σκληροπυρηνικους.....
http://www.youtube.com/watch?v=3lDfd08DYCE&feature=related

fun is where you find it

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
thesalos - Παρ 20 Ιούν 2008, 18:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
ath7 έγραψε:
Εκτος οτι ειναι κακασχημο (Puke right Puke right Puke left Puke left)χωρανε μονο 2 και ουτε μια εργαλιοθηκη δεν μπωρεις να βαλεις ποσο θα κοστιζει ΑΝ ποτε βγει!ουτε για βολτα ουτε για δουλεια κανει!Για να πας για τσιγαρα κατι γινεται! Rotfl Rotfl Rotfl


Δεν ειναι απαραιτητο να βγει με αυτη τη μορφη. Αν το επαιρνε καποια αυτοκινητοβιομηχανια θα μπορουσε να το βγαλει οπως ηθελε αυτη. Την πατεντα θα πουλησουν. Το θεμα ειναι οτι δεν προκειται να κυκλοφορησει ποτε
για ευννοητους λογους Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
ath7 - Παρ 20 Ιούν 2008, 19:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
για τους πιο σκληροπυρηνικους.....
http://www.youtube.com/watch?v=3lDfd08DYCE&feature=related

fun is where you find it

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned Αυτο θα το αγοραζα!Το πουλαει ο τυπας? W00t W00t W00t
STELIOS - Παρ 20 Ιούν 2008, 22:52:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα εννοειτε οτι οι πετρελαιοβιομηχανιες θα πανε να το φανε για να προστατεψουν τα συμφεροντα τους....
Αλλα για να εχουμε καλο ερωτημα, τι ακριβως παιζι με αυτο ? Λεει χρειαζεται ΜΟΝΟ νερο γιατι το διασπαει (σε υδρογονο και οξυγονο) και παραγει ρευμα. Ωραια η διασπαση του νερου πως γινεται ομως ? Δεν χρειαζεται καποια μορφη ενεργειας για να γινει αυτη η διασπαση ? Απο που προερχεται ?
thesalos - Παρ 20 Ιούν 2008, 23:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Καλα εννοειτε οτι οι πετρελαιοβιομηχανιες θα πανε να το φανε για να προστατεψουν τα συμφεροντα τους....
Αλλα για να εχουμε καλο ερωτημα, τι ακριβως παιζι με αυτο ? Λεει χρειαζεται ΜΟΝΟ νερο γιατι το διασπαει (σε υδρογονο και οξυγονο) και παραγει ρευμα. Ωραια η διασπαση του νερου πως γινεται ομως ? Δεν χρειαζεται καποια μορφη ενεργειας για να γινει αυτη η διασπαση ? Απο που προερχεται ?



Δεν ξερω αν αυτο λυνει εν μερει τις αποριες σου Arrow Arrow


3. ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΑΠ' ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ
Μια άλλη παραλλαγή του θέματος νερό - καύσιμο βασίζεται περισσότερο στις δονήσεις παρά στη χημεία. Με περισσότερο από 100% αποτελεσματικότητα, ένα τέτοιο σύστημα παράγει αέριο υδρογόνο και οξυγόνο από συνηθισμένο νερό, σε φυσιολογικές θερμοκρασίες και πίεση.

Ένα παράδειγμα είναι η ευρεσιτεχνεία U.S. 4,394,230, "Μέθοδος και Συσκευή Διαχωρισμού Μορίων Νερού", που εκδόθηκε για τον Dr. Andrija Puharich το 1983. Η μέθοδός του έκανε περίπλοκες ηλεκτρικές κυματομορφές να συνηχούν με μόρια νερού και να τα διασπούν, απελευθερώνοντας υδρογόνο και οξυγόνο. Χρησιμοποιώντας την αντίληψη του Tesla για τον ηλεκτρικό συντονισμό, ο Puharich μπόρεσε να διασπάσει το μόριο του νερού πολύ πιο αποτελεσματικά από την πρωτόγονη δύναμη της ηλεκτρόλυσης, που γνωρίζουν όλοι οι φοιτητές Φυσικής. (Ο συντονισμός είναι αυτός που διασπά ένα κρυστάλλινο ποτήρι, όταν ένας τραγουδιστής όπερας πετύχει ακριβώς τη νότα που δονεί όμοια με τη μοριακή δομή του κρυστάλλου).

Να αναφερθεί ότι ο Puharich, οδηγούσε το αμάξι του σπίτι, χρησιμοποιώντας νερό σαν καύσιμο, για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, σε ταξίδια στη Βόρεια Αμερική. Σ' ένα ψηλό ορεινό πέρασμα του Μεξικού, αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει χιόνι για καύσιμο. Η διάσπαση των μορίων του νερού όπως χρειάζεται να είναι σε ένα όχημα, είναι πιο επαναστατική απ' τα συστήματα που κινούνται με υδρογόνο, με τα οποία έχει ασχοληθεί κάθε μεγάλος κατασκευαστής αυτοκινήτων. Με το συζητούμενο σύστημα, δεν χρειάζεται να κουβαλάς ένα ντεπόζιτο γεμάτο με καύσιμο υδρογόνο, το οποίο θα μπορούσε να είναι μια υποψήφια βόμβα.

Ένας άλλος εφευρέτης που έφτιαξε άμεσα επιτυχώς καύσιμο από νερό, ήταν ο πρόσφατος Francisco Pacheco του New Jersey. Η Διπολική Αυτοηλεκτρική Γεννήτρια Υδρογόνου του Pacheco (ευρεσιτεχνεία U.S., 5,089,107), διαχώριζε το υδρογόνο απ' το θαλασσινό νερό, όπως απαιτούνταν.

Ένας πρωτοπόρος στη διάσπαση του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο, δίχως θέρμανση ή κοινό ηλεκτρισμό, ο John Worrell Keely, πραγματοποίησε άθλους, τους οποίους η επιστήμη του 20ου αιώνα είναι ανήμπορη να επαναλάβει. Δούλεψε με τον ήχο και άλλες δονήσεις για να θέσει σε κίνηση μηχανές. Για να απελευθερώσει ενέργεια από μόρια νερού, ο Kelly έχυσε ένα τέταρτο νερού σ' έναν κύλινδρο, στον οποίο δονούνταν διαπασών στην ακριβή συχνότητα ώστε να απελευθερωθεί η ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι διέσπασε τα μόρια του νερού και απελευθέρωσε υδρογόνο, ή μήπως απελευθέρωσε μια πιο πρωτογενή μορφή ενέργειας; Τα αρχεία που θα απαντούσαν τέτοιες ερωτήσεις έχουν χαθεί. Εντούτοις, ένα αιώνα αργότερα, ο Kelly δικαιώνεται. Ένας επιστήμονας ανακάλυψε πρόσφατα ότι, ο Kelly ήταν σωστός στην πρόβλεψη της ακριβούς συχνότητας η οποία θα διασπούσε ένα μόριο νερού. Ο Kelly αντιλαμβάνονταν τα άτομα, σαν περίπλοκα δονητικά φαινόμενα.


Ηλεκτρολυτικές Διαδικασίες

Οι ηλεκτρολυτικές διαδικασίες χρησιμοποιούν την ηλεκτρική ενέργεια για να διασπάσουν το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο, μια διαδικασία που πραγματοποιείται σε ένα ηλεκτρολύτη. Το υδρογόνο που παράγεται μέσω της ηλεκτρόλυσης μπορεί να οδηγήσει σε μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, ανάλογα με την πηγή της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται. Η πηγή της απαιτούμενης ενέργειας-συμπεριλαμβανομένου του κόστους και της αποδοτικότητάς της, καθώς επίσης και οι εκπομπές ως αποτέλεσμα της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας πρέπει να εξεταστούν κατά την αξιολόγηση των οφελών της παραγωγής υδρογόνου μέσω της ηλεκτρόλυσης. Οι δύο μέθοδοι ηλεκτρόλυσης που παρουσιάζουν μέγιστο ενδιαφέρον για την ευρείας κλίμακας παραγωγή υδρογόνου, και οδηγούν σε σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, είναι ηλεκτρόλυση που χρησιμοποιεί τις ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας και ηλεκτρόλυση με μεγάλη θερμοκρασία από την πυρηνική ενέργεια. Οι ηλεκτρολύτες αποτελούνται από μια άνοδο και μια κάθοδο που διαχωρίζονται από τον ηλεκτρολύτη. Διαφορετικοί ηλεκτρολύτες λειτουργούν με διαφορετικούς τρόπους.
· Πολυμερής Ηλεκτρολυτική Μεμβράνη (PEM Electrolyzer)
· Αλκαλικοί Ηλεκτρολύτες (Alkaline Electrolyzers)
· Ηλεκτρολύτες Στερεού Οξειδίου (Solid Oxide Electrolyzers)
StorM_GmA - Σαβ 21 Ιούν 2008, 01:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΕΜsound έγραψε:
για τους πιο σκληροπυρηνικους.....
http://www.youtube.com/watch?v=3lDfd08DYCE&feature=related

fun is where you find it


Τα σχόλια κάτω από το βίντεο τα είδατε? Shocked
Ε ρε τι κάνει το χρήμα...
ath7 - Σαβ 21 Ιούν 2008, 02:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στην κυριολεξια πατανε επι πτωματων!
Giannis307 - Δευ 23 Ιούν 2008, 07:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
Lol δλδ μετα ουτε νερο δεν θα μπορουμε να πιουμε λογο κοστους αμα γινουν πραγματικοτητα αυτα...Αλλα το καλο ειναι οτι με συστηματα αφαλατωσης θα πιουμε τις θαλλασες πρωτα....μετα να δουμε τι θ α παθει το κλιμα και παει λεγοντας....χαιρομαι που δεν θα ζω ως τοτε...!
ath7 - Κυρ 29 Ιούν 2008, 05:24:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα το αφαλατομενο νερο μην νομιζεις οτι ειναι και το καλυτερο!Θελει να περνει νερο τουλαχιστον 12 ναυτικα μιλια μακρια απο την πλησιεστερη ακτη για να μην περασουνε μικροοργανισμοι πρεπει να περασει απο λαμπα UV να σκοτωσει αυτα που περασανε και να πεφτει σε καθαρες δεξαμενες!Ομως δεν υπαρχουν αλατα που χρειαζεται ο οργανησμος!Μπωρει να εχει και αλλες παραμετρους που δεν θυμαμαι τωρα!

Οσο για τον κινητηρα αν περνει νερο θαλασσης οπως λενε δεν θα σκουριαζει η να κραταει αλατια?

Και αμα διασπα το υδρογονο απο το οξυγονο για να λειτουργει με το υδρογονο μας μενει και το οξυγονο να αναπνεουμε και λιγο μιας και εχουν αρχησει να καινε ολα τα δαση! Confused Confused Confused
kavaliotis - Τρι 01 Ιούλ 2008, 14:04:19
Θέμα δημοσίευσης:
Και αντι να ξετρελαθει ολος ο κοσμος και να βγει στους δρομους εξω για να επιδοκιμασει αυτο το τεραστιο επιτευγμα, το θεωρουμε ολοι απολυτα φυσιολογικο οτι κατι τετοιο δεν προκειται να βγει στην παραγωγη και αρα καθομαστε παλι στο 1.25 ευρω/λιτρο βενζινης. Εγω παντως και ετσι οπως ειναι το αγοραζω εδω και τωρα, αν ειναι να εχω μηδενικο κοστος καταναλωσης και να το γεμιζω απο την θαλασσα (δοξα τον θεο γεματοι απο νερο ειμαστε στην Ελλαδα).

Αφου λοιπον υπαρχει τεχνολογια που υπερκαλυπτει την υβριδικη τεχνολογια, γιατι οι εταιριες δεν αλλαζουν ροτα? Ελπιζω καποιος "ειδικος" να προτεινει αυτην την τεχνολογια σε καποιο συνεδριο να δουμε αντιδρασεις απο τα μεγαλα κεφαλια...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr