PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - 106 1006 16ν Αξίζει το πρόγραμμα?

vasillis17 - Πεμ 05 Ιούν 2008, 01:36:01
Θέμα δημοσίευσης: 106 - 106 1006 16ν Αξίζει το πρόγραμμα?
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΟ ΕΝΑ 106gti(2003)...ΤΟ ΕΧΟ ΒΑΛΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ (GROUP N)ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΑ ΣΙΜΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΑΞΙΖΕΙ?ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ALOGAKIA ΘΑ ΜΟΥ ΔΟΣΕΙ??? Sad
alekoukos106 - Πεμ 05 Ιούν 2008, 02:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα βασιλη...ενα καλο προγραμμα θα σου δωσει 5-7 αλογα...μην ακους αυτους που λενε 10-15 αλογακια κτλ....κονσερβες προγραμματα να αποφυγεις εκτος και αν ειναι peugeot sport....καλυτερα να σου φτιαξει καποιος προγραμματιστης αναλογα με αυτα που ζητας...τιμες κυμαινονται απο 300 εως 400 ευρω χοντρικα....ανολογα και με το αν θες δυναμομετρηση... Wink
georgio3gr - Πεμ 05 Ιούν 2008, 02:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
Να συμφωνησω με τον κυριο απο πανω πλην του PS το οποιο θα μπορουσες να το ονειρευεσαι μιας και ειναι πολυ καλο αλλα δεν ειναι για σενα μιας και το δικο σου ειναι τριφυσσο(2003)... Ωστοσο με ενα καλο προγραμματακι φτιαγμενο ειτε σε δυναμομετρο ειτε στον δρομο απο εναν που ξερει καλα την τεχνη στο 3φυσσο θα αποδωσει πολυ καλα και θα δεις και διαφορα...
Pughell - Πεμ 05 Ιούν 2008, 07:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι να βαλει προγραμμα,ας προτιμησει καλυτερα ενα σετακι light εκκεντροφορων και μετα ας βαλει το προγραμμα.
Ο συγκεκριμενος εγκεφαλος ειναι αρκετα προσαρμοσιμος οποτε οριακα θα καλυψει τα απαραιτητα καυσιμα μεχρι ενα σημειο.

Υ.Γ. Οταν λεω light εννοω επιπεδου group N ή οριακα κανενα μπουμπακι.
Steve - Πεμ 05 Ιούν 2008, 08:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
οχι φιλοσ δεν παη μια το αμακσι μι βαλισ τιποτα
vasillis17 - Πεμ 05 Ιούν 2008, 13:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΙΛΑΔΗ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 140HP!ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟ ΟΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΧΟΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ???? Rolling eyes
Pughell - Πεμ 05 Ιούν 2008, 13:28:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος απο ΦΠΕ,τιποτα αλλο...
Μετα απλως ελαφρωνεις διαφορα τμηματα,δηλαδη τροχαλιες,βολαν,κλπ,κλπ...
Απο περιφερειακα παντως μην περιμενεις να βγαλεις 140.
Τα 135 θα ειναι το ταβανι και αυτο με ενα εξαιρετικο μοτερ.

Υ.Γ. Για να μπουν εκκεντρα δεν χρειαζεται να ανοιχτει το μοτερ,μονο τα ψευτοκαπακα. Wink
vasillis17 - Πεμ 05 Ιούν 2008, 13:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΡΑΙΑ ΤΑ ΕΚΚΕ..ΑΠΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΠΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΙΜΑ!ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΚΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ???ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ???
Pughell - Πεμ 05 Ιούν 2008, 13:48:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογα με το προφιλ που θα επιλεξεις,μπορεις να παρεις απο 3-4 αλογα σε ολο το φασμα μεχρι και καμια 8,οριακα 10,αν βαλεις κατι που θα λειτουργει και χωρις συμπιεση(πχ Kent PT50,Schrick,Piper αναλογου προφιλ,κλπ).
Το θεμα ειναι οτι αν δεν βαλεις Ν εκκεντρα,θελει και προγραμμα οπως επισης θα ατονησει καπως κατω απο τις 3500-4000 το μοτερ αλλα θα ξεσπαθωνει πιο καλα στις ψηλες.

Οι τιμες για τα εκκεντρα ξεκινανε απο 500Ε περιπου.
Υπαρχουν και τα μπουμπακια βεβαια που ειναι reprofile με μολις 350Ε αλλα αμφιβαλλω αν θα βγαλει παραπανω αλογα απο τους Ν,ασε που θα εχει και ολα τα μειονεκτηματα των reprofiled εκκεντροφορων.
vasillis17 - Πεμ 05 Ιούν 2008, 13:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
ta mpoympakia ti einai kai poy akribos topo8etountai gia ti eimai kai ligo ...
Pughell - Πεμ 05 Ιούν 2008, 13:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μπουμπακια ειναι εκκεντροφοροι.
Απλα ονομαστηκαν ετσι γιατι τα φτιαχνει ο Μπουμπης.

Δες εδω για να καταλαβεις τι παιζει με τους εκκεντροφορους.
Ειναι αρκετες σελιδες αλλα εχει πολλες πληροφοριες.
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9633&postdays=0&postorder=asc&start=0
alekoukos106 - Πεμ 05 Ιούν 2008, 14:01:53
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked Shocked Shocked ....μπουμπακια λεγονται τα μαμα εκκεντρα που εχουν υποστει ''ξυσιμο'' απο τον συγκεκριμενο μαστορα που τον λενε ''μπουμπη''...
kane - Πεμ 05 Ιούν 2008, 14:36:02
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
οχι φιλοσ δεν παη μια το αμακσι μι βαλισ τιποτα


ε τώρα εισαι η δεν εισαι τέρμα μακάκας...? Rolling eyes

Υ.Γ. μπορει να μην βγαλανε ολοι πανεπιστήμιο ρε τυρέμπορα...
Steve - Πεμ 05 Ιούν 2008, 15:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
ασε που θα εχει και ολα τα μειονεκτηματα των reprofiled εκκεντροφορων.

εσι που φενετε να κσερισ από κεντροφόρουσ, για πεσ φιλαρακι τα μιοναικτίματα σε παρακαλο πολή

kane έγραψε:
Υ.Γ. μπορει να μην βγαλανε ολοι πανεπιστήμιο ρε τυρέμπορα...


να μην γράφουνε στο γαμημένο forum τότε...
Pughell - Παρ 06 Ιούν 2008, 08:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Pughell έγραψε:
ασε που θα εχει και ολα τα μειονεκτηματα των reprofiled εκκεντροφορων.

εσι που φενετε να κσερισ από κεντροφόρουσ, για πεσ φιλαρακι τα μιοναικτίματα σε παρακαλο πολή

Φηλος εγο δεν ξαιρο τιποτα...Αλος το αιγραψε. Laughing

Σοβαρα τωρα,αν θες να σου πω,εχω γραψει σε αλλο forum την αρχη λειτουργιας των reprofiled εκκεντροφορων.
Θα το βρω και θα στο στειλω.
RASTAVIPER - Παρ 06 Ιούν 2008, 08:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εκτος απο ΦΠΕ,τιποτα αλλο...
Μετα απλως ελαφρωνεις διαφορα τμηματα,δηλαδη τροχαλιες,βολαν,κλπ,κλπ...
Απο περιφερειακα παντως μην περιμενεις να βγαλεις 140.
Τα 135 θα ειναι το ταβανι και αυτο με ενα εξαιρετικο μοτερ.

Υ.Γ. Για να μπουν εκκεντρα δεν χρειαζεται να ανοιχτει το μοτερ,μονο τα ψευτοκαπακα. Wink


Να θυμίσω 137 με σκούπα-εξάτμιση???
Pughell - Παρ 06 Ιούν 2008, 08:30:03
Θέμα δημοσίευσης:
Η εξαιρεση της εξαιρεσης που μολις μπηκαν και οι εκκεντροφοροι,αντι να δυναμωσει,εχασε; Rolling eyes Laughing
RASTAVIPER - Παρ 06 Ιούν 2008, 09:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η εξαιρεση της εξαιρεσης που μολις μπηκαν και οι εκκεντροφοροι,αντι να δυναμωσει,εχασε; Rolling eyes Laughing

Δε συνηθιζω να σε διορθωνω Στελιο,αλλα ειδικα εσυ επρεπε να ξερεις καλυτερα.
1ον Για ποια εξαιρεση μιλας,οταν απο ατομα που ηταν στο χωρο του maha οταν πρωτομετρησα το δικο μου,επιβεβαιωσαν οτι αρκετα 3φυσα παιζουν στα 135 με σκουπα-εξατμιση.
2ον Το μοτερ εφταιγε που μολις εγινε σωστη δουλεια πηρε 16 αλογα +2 κιλα ροπη?Αφου τα ξερεις...
Pughell - Παρ 06 Ιούν 2008, 09:58:49
Θέμα δημοσίευσης:
Θωμα με αντικειμενικα κριτηρια τα 135 δεν ειναι και τοσο ευκολο νουμερο,ακομα και με τα τριφυσα που εχουν εγκεφαλο-διαμαντι.
Τωρα το τι ειπαν τα παιδια,δεν ξερω παντως και στο 106 club τοσα χρονια,πολυ σπανια περασαν δειγματα TU5J4 που ειχαν 140 αλογα απο ΦΠΕ.

Απο εκει και περα,για το μοτερ σου,με τους 51 θυμησου ποσα ειχες χασει.
Με τους 708 λογικο ειναι να πηρε 16 αλογα πανω,καταλαβαινεις τον λογο. Wink
Steve - Παρ 06 Ιούν 2008, 11:00:50
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Φηλος εγο δεν ξαιρο τιποτα...Αλος το αιγραψε. Laughing

Σοβαρα τωρα,αν θες να σου πω,εχω γραψει σε αλλο forum την αρχη λειτουργιας των reprofiled εκκεντροφορων.
Θα το βρω και θα στο στειλω.

Πσακσαι και βρεσ το φιλαρακι ευχαρηστο
Pughell - Παρ 06 Ιούν 2008, 12:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
Post μου στο "αδελφο" club...

Παράθεση:
Στα υδραυλικα ωστηρια οπου η διαφορα καλυπτεται απο το ιδιο το ωστηριο και δεν εχεις την δυνατοτητα ρυθμισης,το βυθισμα στο ΑΝΣ δεν μπορει να υφισταται καθοτι αυτο θα οφειλεται αποκλειστικα στο φαινομενο της ορμης-αδρανειας,κοινως παροδικο φαινομενο και οχι μονιμο.
Ο λογος για τον οποιο γινεται αυτο το πραγμα ειναι οτι ο συνολικος κυκλος περιστροφης του εκκεντρου εχει μικρυνει σημαντικα σε σχεση με τον εργοστασιακο.


Παράθεση:
Ενας μαμα εκκεντροφορος εχει ενα Χ lobe radius.
Ενας εκκεντροφορος reprofile εχει μικροτερο lobe radius απο τον εργοστασιακο.
Αυτο σημαινει οτι αν εχουμε ενα συστημα τριων "σωματων" που εχει πχ υψος 5mm,αν εμεις κοντυνουμε το ενα εκ των τριων,τοτε δεν ειναι δυνατον το ολο συστημα να ξαναφτασει στα 5mm.
Η μονη περιπτωση που θα συμβει κατι τετοιο,ειναι εντελως "πλασματικη" για τον λογο του οτι βασιζομαστε στην αδρανεια ενος στοιχειου(ωστηριο στην προκειμενη περιπτωση).
Απο την στιγμη που το ωστηριο ειναι κατι το συμπιεστο,αν του δωσουμε χρονο,θα επανελθει στην αρχικη του κατασταση οποτε και το βυθισμα στο ΑΝΣ θα μειωθει στο προκαθορισμενο απο το εργοστασιο.
Για να το πω καλυτερα,το ωστηριο θα επανελθει στο κανονικο του μηκος και αφου ο εκκεντροφορος ειναι πιο "κοντος",το βυθισμα στο ΑΝΣ θα ειναι μικροτερο.
Οποτε τι καναμε;Μια τρυπα στο νερο...

Απλα οπως ειπα,βασιζομαστε στην αδρανεια του ολου συστηματος,πραγμα το οποιο μηχανολογικα δεν ειναι ορθο οσο αφορα τις αντοχες και την σωστη λειτουργια.

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr