Steve έγραψε: |
οχι φιλοσ δεν παη μια το αμακσι μι βαλισ τιποτα |
Pughell έγραψε: |
ασε που θα εχει και ολα τα μειονεκτηματα των reprofiled εκκεντροφορων. |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. μπορει να μην βγαλανε ολοι πανεπιστήμιο ρε τυρέμπορα... |
Steve έγραψε: | ||
εσι που φενετε να κσερισ από κεντροφόρουσ, για πεσ φιλαρακι τα μιοναικτίματα σε παρακαλο πολή |
Pughell έγραψε: |
Εκτος απο ΦΠΕ,τιποτα αλλο...
Μετα απλως ελαφρωνεις διαφορα τμηματα,δηλαδη τροχαλιες,βολαν,κλπ,κλπ... Απο περιφερειακα παντως μην περιμενεις να βγαλεις 140. Τα 135 θα ειναι το ταβανι και αυτο με ενα εξαιρετικο μοτερ. Υ.Γ. Για να μπουν εκκεντρα δεν χρειαζεται να ανοιχτει το μοτερ,μονο τα ψευτοκαπακα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η εξαιρεση της εξαιρεσης που μολις μπηκαν και οι εκκεντροφοροι,αντι να δυναμωσει,εχασε; ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Φηλος εγο δεν ξαιρο τιποτα...Αλος το αιγραψε. ![]() Σοβαρα τωρα,αν θες να σου πω,εχω γραψει σε αλλο forum την αρχη λειτουργιας των reprofiled εκκεντροφορων. Θα το βρω και θα στο στειλω. |
Παράθεση: |
Στα υδραυλικα ωστηρια οπου η διαφορα καλυπτεται απο το ιδιο το ωστηριο και δεν εχεις την δυνατοτητα ρυθμισης,το βυθισμα στο ΑΝΣ δεν μπορει να υφισταται καθοτι αυτο θα οφειλεται αποκλειστικα στο φαινομενο της ορμης-αδρανειας,κοινως παροδικο φαινομενο και οχι μονιμο.
Ο λογος για τον οποιο γινεται αυτο το πραγμα ειναι οτι ο συνολικος κυκλος περιστροφης του εκκεντρου εχει μικρυνει σημαντικα σε σχεση με τον εργοστασιακο. |
Παράθεση: |
Ενας μαμα εκκεντροφορος εχει ενα Χ lobe radius.
Ενας εκκεντροφορος reprofile εχει μικροτερο lobe radius απο τον εργοστασιακο. Αυτο σημαινει οτι αν εχουμε ενα συστημα τριων "σωματων" που εχει πχ υψος 5mm,αν εμεις κοντυνουμε το ενα εκ των τριων,τοτε δεν ειναι δυνατον το ολο συστημα να ξαναφτασει στα 5mm. Η μονη περιπτωση που θα συμβει κατι τετοιο,ειναι εντελως "πλασματικη" για τον λογο του οτι βασιζομαστε στην αδρανεια ενος στοιχειου(ωστηριο στην προκειμενη περιπτωση). Απο την στιγμη που το ωστηριο ειναι κατι το συμπιεστο,αν του δωσουμε χρονο,θα επανελθει στην αρχικη του κατασταση οποτε και το βυθισμα στο ΑΝΣ θα μειωθει στο προκαθορισμενο απο το εργοστασιο. Για να το πω καλυτερα,το ωστηριο θα επανελθει στο κανονικο του μηκος και αφου ο εκκεντροφορος ειναι πιο "κοντος",το βυθισμα στο ΑΝΣ θα ειναι μικροτερο. Οποτε τι καναμε;Μια τρυπα στο νερο... Απλα οπως ειπα,βασιζομαστε στην αδρανεια του ολου συστηματος,πραγμα το οποιο μηχανολογικα δεν ειναι ορθο οσο αφορα τις αντοχες και την σωστη λειτουργια. |