volvos έγραψε: |
aytes τις δυο διαγωνιες μπαρες απο κατω δε μπορουμε να τις βαλουμε και εμεις?? |
Steve έγραψε: | ||
Για να αυξήσουμε την ακαμψία του αμαξώματος? ![]() |
STELIOS έγραψε: |
ΥΓ. Η κρεμαγιερα δεν φενεται και ΔΕΝ ειναι γνωστη και ως ημιμπαρο. Αλλο το ενα αλλο το αλλο. Το ημιμπαρο ειναι απλα ενας αξωνας που μεταφερει τη κινηση της κρεμαγιερας ωστε να στριβει ο τροχος. |
STELIOS έγραψε: |
Η υδραυλικη κρεμαγιερα δεν ειναι ενα κομματι σιδερο.
Ειναι ενα συστημα απο αξωνες και γραναζια που σηνδεει τη κολονα του τιμονιου με τα ημιμπαρα ωστε οταν γυρνας το τιμονι να στριβουν οι ροδες. Ειναι ενα μηχανικο συστημα με υδραυλικη υπο-βοηθηση (δηλαδη και να χαλασει η υπο-βοηθηση συνεχιζει να δουλευει το συστημα αφου η συνδεση του ειναι μηχανικη). Φαντασου οτι εχεις ενα ημιμπαρο δεξια και ενα αριστερα, αναμεσα τους (καπου πισω απο το σασμαν) καθεται η κρεμαγιερα. Χωρις να εχω δει ή ακουσει το αμαξι, απο τα λεγομενα σου δεν αποκλειεται να ειναι εκει το προβλημα. Αθηνα εισαι ? |
Sidobre έγραψε: |
Μπορείς να διευκρινήσεις ή να ακούσεις (με την βοήθεια κάποιου) από πιό μέρος ακούγεται αυτός ο θόρυβος;
Τέτοιος θορύβους ιδιαίτερα όταν στρίβεις ακούγονται από τα πιατέλα των αναρτήσεων, από χαλασμένα ρουλεμάν στα τοπ μαουντ, ή ακόμα από προβληματική κρεμαγιέρα. Αν ο θόρυβος ακούγεται από τον τροχό, τότε εστιάζεις την προσοχή σου στα δύο πρώτα, αν ακούγεται από το κέντρο του αυτοκινήτου, τότε είναι κρεμαγιέρα. Βάλε κάποιον να στρίβει το τιμόνι να ακούσεις από πιό μέρος ακούγεται ο θόρυβος. |
Steve έγραψε: |
Για αυτό που αναφέρεις, επειδή το είχα και εγώ αυτό το "πρόβλημα", ο ήχος ακούγοταν μόνο όταν είχα στριμμένο το τιμόνι δεξιά και περνούσα πάνω από ανωμαλία του δρόμου (σαμαράκι ή λακούβα). |
AlienHack έγραψε: | ||
και ήταν χαλασμένα ρουλεμάν στα τοπ μαουντ? τι ειναι τουτο? |
IAKOVOS έγραψε: |
Το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα στο προυγουμενο αυτοκινητο που ειχα 307 1.6 μετα απο 3 μηνες σπασιματος νευρων μου αλλαξαν το ρουλεμαν και ολα οκ. ![]() |
IAKOVOS έγραψε: |
παρατηρησα στι στισ φωτο τα ελατηρια σου στο τελειωμα τουσ δεν εχουν ενα πλαστικο περιβλημα που αγκαλιαζει το ελατηριο ωστε να μην εχει τριβει οταν στριβεισ . |
volvos έγραψε: |
αλλαξε μηχανικο ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κιτ επισκευης δεν υπαρχουν για ολα,ασε που ακομα και να την επισκευασεις,αν εχει παρει κενα,τζαμπα τα χρηματα.
Παρε μια μεταχειρη χωρις τζογους και βαλτην πανω. Με 500Ε θα εισαι ετοιμος... Ετσι και αλλιως μοτερ,κλπ δεν χρειαζεσαι. |
AlienHack έγραψε: |
Μετα απο 3+ μηνες ψάξιμο και αλλαγή 3 συνεργείων βρήκαμε το προβλημα... Υδραυλική κρεμαγιέρα.. 800€ καινούρια, 200 μεταχειρισμένη (και 200€ περαστικα)
ενας φίλος μου που εχει ανταλακτικά μου ειπε οτι υπάρχουν ΚΙΤ επισκεύης. Μου πρότεινε να το δώ μπας και την γλυτώσω επισκευάζοντάς την... |
Steve έγραψε: |
Ναι χαλασμένα ρουλεμάν στα top mount. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι στα συνεργεία, είτε εν αγνοία τους είτε εν γνώσει τους, είναι ότι αλλάζοντας την ανάρτηση, δεν αλλάζουν τα ρουλεμάν στα top mount. Έτσι την πάτησα και εγώ, αλλά όταν άκουσα τον θόρυβο και πήγα με την απόδειξη για την αλλαγή της ανάρτησης στην οποία ΔΕΝ είχαν χρεωθεί ρουλεμάν διότι ΔΕΝ περάστηκαν, μου τα πέρασαν χωρίς την έξτρα χρέωση των 30 ευρώ που απαιτείται (βασικά ούτε τα ρουλεμάν πλήρωσα αλλά είναι άλλο κεφάλαιο αυτό ![]() |
Steve έγραψε: |
μου τα πέρασαν χωρίς την έξτρα χρέωση των 30 ευρώ που απαιτείται (βασικά ούτε τα ρουλεμάν πλήρωσα αλλά είναι άλλο κεφάλαιο αυτό |
206kwn έγραψε: | ||
τα 30 ευρώ στα ρουλεμάν αναφέρονται ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||||
![]() |