c2turbo έγραψε: |
....εχει τυχει να ανοιξω εψς 250κατι χωρις να ακουσω το παραμικρο.... |
DrJekyll έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() Σε ποιό γκρεμό και με τί σασμάν???? |
Steve έγραψε: | ||||
Και με πόσα μποφόρ ούριο άνεμο? |
DrJekyll έγραψε: |
αν μπω και δω 250+ σε ισιάδι (όπως λες στο gps), τα κόβω και τα κάνω μπρελόκ... |
DrJekyll έγραψε: |
με άλλα 4 μπεκ επάνω στην εισαγωγή |
Steve έγραψε: | ||
8 μπεκ σύνολο? ![]() |
DrJekyll έγραψε: |
ΜΠΡΑΒΟ σου για τα 260+++ άλογα σου φίλος, είσαι ο αρχηγός του 0-400, ο υπέρτατος κοντράκιας που τρέμουν όλοι να έρθουν πλάϊ-πλάϊ στο φανάρι, αλλά εγω συνεχίζω να μην πιστεύω ότι βγάζει 253χαω σε κανονικές συνθήκες...νυχτα. |
Pughell έγραψε: |
Φτιαγμενες δεν ξερω,παντως οριακα αντεχουν,παρολο που δεν ειναι νατριου.
Τωρα βεβαια αν οι θερμοκρασιες ειναι τοσο ψηλες,λογικα θα "πουνε το ποιημα"... Γενικα μεχρι 800-850 βαθμους συνεργαζονται σχετικα ανετα,απο εκει και πανω τα βρισκουν σκουρα. Οπως ειπα βεβαια,βαζεις ενα σετ βαλβιδες νατριου και εξασφαλιζεσαι μεχρι ενα σημειο. Το προβλημα βεβαια εστιαζεται στην ατελη καυση και οχι στο αν η βαλβιδα αντεχει. Τι εννοω... Το κεφαλι της βαλβιδας αντεχει,αρκει η καυση να ειναι σωστη. Στην προκειμενη περιπτωση λιωνει γιατι περναει ακαυτο μιγμα στην εξαγωγη με οτι συνεπαγεται αυτο. Φανταστειτε να εκθετεις την βαλβιδα σε μια συνεχη φλογα των 900 βαθμων. Ε,δεν θα λιωσει η καημενη; ![]() |
DrJekyll έγραψε: |
ΜΠΡΑΒΟ σου για τα 260+++ άλογα σου φίλος, είσαι ο αρχηγός του 0-400, ο υπέρτατος κοντράκιας που τρέμουν όλοι να έρθουν πλάϊ-πλάϊ στο φανάρι, αλλά εγω συνεχίζω να μην πιστεύω ότι βγάζει 253χαω σε κανονικές συνθήκες...νυχτα. |
volvos έγραψε: |
ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ C2 ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΤΑ 253?? |
volvos έγραψε: |
ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ C2 ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΤΑ 253?? |
Pughell έγραψε: |
Απο εκει και περα το χταποδι δεν νομιζω να σου δωσει την λυση που θες...
Αν εισαι ηδη με εξαγωγη απο Rallye εννοω. |
Pughell έγραψε: |
Οσο για τα αλογα,αυτα που βγαζουν 500 αλογα(στα λογια),απλα δεν βγαζουν τοσο αλλα και τα 400 που θεωρητικα βγαζουν ειναι για πολυ ειδικη χρηση και για ελαχιστες ωρες λειτουργιας.
Κατι τετοιο δεν νομιζω οτι σε εξυπηρετει ωστε να κινεισαι σαν ανθρωπος,καθημερινα... |
c2turbo έγραψε: |
ισως με αλλον εκκεντροφορο να εμενε ο θαλαμος καυσης πιο πολυ ανοιχτος ![]() |
c2turbo έγραψε: |
οχι εκεινο ειναι χωρις πιστονια κτλ που δουλευε εως 0,6 αν δεν κανω λαθος.τις μαμα τις ζαντες φοραω αυτες με 10,5 κιλα η μια ![]() |
Pugobios έγραψε: |
να ρωτήσω εγώ κάτι? ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
Ρε συ κωστα εχω μια απορία.Αφου εβαλες τουρμποπιστονα,γιατι σου πλανισε κεφαλη? αυτη η κεφαλη δεν ειναι για πολλα πολλα... |
volvos έγραψε: |
πρεπει να εχουμε φτιαξει ισα με 20+ προγραμματα και ακομα να δουλεψει...απαπαπα σου λεω μακρυα ![]() ![]() ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
ΧΩΣΤΕ ΤΟΝ.... ![]() ![]() ![]() ![]() Στελιο χαιρετισματα στο χωριο μου... ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Τελειώνετε να πάρουμε σειρά ![]() |
volvos έγραψε: |
στο μεταξυ steve-sps εχουν ιδιο ακριβως μοντελο εγκεφαλου με δικο μου και δε χρειαζεται τιποτα...
οπως ειναι ετοιμα τους τα φλασαρει ![]() |
kane έγραψε: |
πωπωπω? και ξερεις τι μαλ***α ειναι να πληρωνεις για ενα φλασαρισμα 250ε... ![]() ![]() ![]() Ας ερθει ο τσομπανος ο σταυρος σαλονικη σε λιγο να του το φλασαρει... |
volvos έγραψε: |
ναι αλλα αμα συνεχισεις να μαλακιζεσαι με μαμα προγραμμα + το υπολοιπο σεταπ και το μυαλο που εχεις τον αυγουστο δε θα εχεις μοτερ για να βαλεις προγραμμα |
alekoukos106 έγραψε: |
ααα....ε ενταξει τοτε....παντως το να λεμε για κατι δεν σπαει δεν σπαει μεχρι να σπασει δεν ειναι καλο.....με ενα ρυθμισμα θα δουλευει πιο ανετα το μοτερ και θα αποδιδει και καλυτερα.... ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Volvos κρατα τις αποψεις για το δικο σου αμαξι το οποιο ακομα δεν κυκλοφορει.
Το πεζακι δουλευει αψογα κ απροβληματιστα περισσοτερα απο 30.000 χλμ. Τωρα αν δεν μπορεις να το καταλαβεις δικαιωμα σου... Αρκετα λοιπον με τα σχολια σου...επειδη δεν θελατε η φοβοσαστε να το δοκιμασετε δεν σημαινει οτι δεν δουλευει κιολας.....σιγουρα δεν αξιοποιει τα χαρακτηριστικα απο τα εκκεντρα αλλα κ παει κ δεν χαλαει. |
alekoukos106 έγραψε: |
ααα....ε ενταξει τοτε....παντως το να λεμε για κατι δεν σπαει δεν σπαει μεχρι να σπασει δεν ειναι καλο.....με ενα ρυθμισμα θα δουλευει πιο ανετα το μοτερ και θα αποδιδει και καλυτερα.... ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Volvos κρατα τις αποψεις για το δικο σου αμαξι το οποιο ακομα δεν κυκλοφορει.
Το πεζακι δουλευει αψογα κ απροβληματιστα περισσοτερα απο 30.000 χλμ. Τωρα αν δεν μπορεις να το καταλαβεις δικαιωμα σου... Αρκετα λοιπον με τα σχολια σου...επειδη δεν θελατε η φοβοσαστε να το δοκιμασετε δεν σημαινει οτι δεν δουλευει κιολας.....σιγουρα δεν αξιοποιει τα χαρακτηριστικα απο τα εκκεντρα αλλα κ παει κ δεν χαλαει. |
volvos έγραψε: |
...
φιλικα τακης ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Μιλαμε για επιπεδο,οχι μλκιες... ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Pughell μαθαμε κ απο ζ16λερ τωρα ε κ το παιζουμε εξυπνοι?
Σε προκαλω να πληρωσεις dyno οπου θες εσυ να δουμε τι γινεται. Εκτος αν τα maha lp3000 ειναι για τον πουτσο.... Κ πιστεψε με παιρνει κ αλλο.....απλα μετα δεν θα βρω ποτε θα κανει το μπαμ γιατι δεν θα αντεξει οποτε δεν υπαρχει λογος αφου ηδη εχει βγαλει αρκετα χωρις καν να μπει το καινουργιο κουλερ. Οποτε κ εσυ τις ειρωνιες στα φιλαρακια σου...τουλαχιστον ο βολβος μιλαει με βαση κατι που εχει δει κ οχι επειδη ηθελε να γραψει μια μλκια στο φορουμ. |
Pughell έγραψε: |
Και για να επιστρεψουμε σε on topic πραγματα,αν θυμασαι δηλωνες(σε αλλο forum) οτι το 206 σου ειχε σιγουρα 140+ αλογα...
Κατσε να το παει μια ο Σταυρος στο Maha για να δουμε τι πραγματικα γινεται... |
Steve έγραψε: |
Σε ποιό Maha θες να το πάω Στέλιο? |
MEMsound έγραψε: |
ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΓΩ...
ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΩ... ![]() ![]() ![]() ![]() τα ασχετα ποστ "θα πάρουν ποδι"... |
kane έγραψε: |
πως πως το πες αυτό? POWER? ΡΕ ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ...έγκυρο περιοδικό,τέλος. ![]() Εσύ πάλι φίλε ο κούπρα κάτι,ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαια μπηκες να γραφτεις σήμερα και ΑΚΟΜΑ πιο τυχαία μπηκες στο συγκεκριμμένο τόπικ να μας τα πρηξεις με το ευθειάμαξο το κορσα...μη προσβάλλεις την νοημοσύνη μας φιλε σε παρακαλώ πολύ... Οσο για τα κορσα σας δεν γνωρίζω,οπότε κάνω την πάπια! χιχιχι,Απλά θα περιμένω να ποστάρει ο σαλεξ την άποψη του. Υ.Γ. μαρέσουν οι τύποι με τα καινουργια αμάξια...Παίρνουν σειρά στο "συστημα".Χωνουν χρήμα για να σηκώνουν εξοχικά τα μαστόρια και οι έμποροι!!! (γιατι τα σπιτια τα σηκώσαν απο μας ![]() ![]() ![]() |
Stelios έγραψε: |
Καλησπέρα Μάκη,
. Επειδή το Corsa OPC φοράει υπερβολικά μεγάλη τουρμπίνα για τον κινητήρα του, εαν ρυθμιστεί χωρίς σύνεση στις μεσαίες στροφές (πάνω από 1,4bar υπερπίεση) κινδυνεύουν οι μπιέλες του - ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες και όταν γίνονται ανοίγματα ρεπρίζ. |
volvos έγραψε: |
σταυρο επειδη εισαι μικρος ακομα θα μαθεις... |
kane έγραψε: | ||
σορυ πάνο,δε σε κατάλαβα με αυτό... ![]() |
volvos έγραψε: | ||
ειναι πολυ μπροστα στη λαρισα λεμε...
και ανδριανακης δε φτιαχνει αμαξια με τις πιεσεις που λες μη διαδιδουμε βρωμες...ο ανθρωπος εχει ενα επιπεδο διαβασε και αυτο
σταυρο επειδη εισαι μικρος ακομα θα μαθεις ...περα απο οτι ειμαστε οφ τοπικ. αν θελετε συνεχιστε στο αναλογο τοπικ |
kane έγραψε: |
αγόρι μου ο τεκτον εισαι? όμορφα...ποτε ερχεσαι σαλονικη? να σε τρέξω ενα 400ρι απο περιέργεια...
Ισως την αλλη βδομάδα!!! Σαξό εχω μονοπεταλουδο,καμμια 155 αλογα βαρεια βαρεια/μαμα μεταδοση/πολιτικα ελαστικα. |
-=N4X=- έγραψε: | ||
Να ανεβω σαλλονικα για μια κοντρα δεν το κανω...εγω εχω αποδειξει τι κανει το αμαξι μου σε πολλες περιπτωσεις τοσο εδω οσο κ Καρδιτσα. Αν θες κατεβα εσυ να αποδειξεις οτι λεω ψεματα. |
kane έγραψε: | ||||
εγω δεν βαζω κοντρες καταρχήν.Αυτα ειναι για σας με τα ευθειαμαξα.Εγω κάνω φιλικά ανοιγματα συγκρισης μοτερ... Αποτι θυμαμαι απτο μαικαρκλαμπ μια χαρά συχνά ερχεσαι σαλονίκη...οποτε ερθεις για σφύρα μου λιγες μερες πριν να δω αν μπορω να ερθω και γω (γιατι δεν ειμαι μεσα απο σαλονικη). Αποδειξη το οτι εφυγες ενα πτ51 106 δε μου λεει τπτ πραγματικα...λες και ειναι κανα αλυσοπριονο...τα υπολοιπα μεταξυ μας με πμ γιατι ειμαστε περα για περα οφ τοπικ ![]() |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. 2 Σταυρο,το Maha που λεει ειναι εκεινο που εβγαλε ο Κουνουπιδης 160.Βγαλε συμπερασμα... ![]() |
volvos έγραψε: |
ωραια μαθαινουμε και κανα κουτσομπολιο ...
δεν ηξερα οτι τη πατατια με τις πιεσεις την ειχε κανει ο ανδριανακης αφου ομως δεν ισχυουν αυτες οι πιεσεις και κανεις δε δουλευει ετσι εσυ γιατι τις αναφερεις? παντως απο τα 215 στο μαχα του αγγελιδη με προγραμμα db μεχρι τα 230 που μετρησες εσυ δικο σου με εξατμιση επιπλεον ολοσωμη δεν ειναι καμια συγκλονιστικη διαφορα για να θεωρειται ακυρη η μετρηση. αντε στον ασα να ηταν 225+- |
kane έγραψε: |
πως πως το πες αυτό? POWER? ΡΕ ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ...έγκυρο περιοδικό,τέλος. ![]() Εσύ πάλι φίλε ο κούπρα κάτι,ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαια μπηκες να γραφτεις σήμερα και ΑΚΟΜΑ πιο τυχαία μπηκες στο συγκεκριμμένο τόπικ να μας τα πρηξεις με το ευθειάμαξο το κορσα...μη προσβάλλεις την νοημοσύνη μας φιλε σε παρακαλώ πολύ... Οσο για τα κορσα σας δεν γνωρίζω,οπότε κάνω την πάπια! χιχιχι,Απλά θα περιμένω να ποστάρει ο σαλεξ την άποψη του. Υ.Γ. μαρέσουν οι τύποι με τα καινουργια αμάξια...Παίρνουν σειρά στο "συστημα".Χωνουν χρήμα για να σηκώνουν εξοχικά τα μαστόρια και οι έμποροι!!! (γιατι τα σπιτια τα σηκώσαν απο μας ![]() ![]() ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
dragster.gr το καναμε το forum..... ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Όταν λέγονται πράγματα που δεν χρειάζονται εδώ μέσα, και δεν υπάρχει και αστυνόμευση, τότε ναι, dragster.gr το κάναμε. Στο κάτω κάτω τί σε χαλάει? Και συ κουλός ευθειάκιας είσαι ![]() |
alekoukos106 έγραψε: |
τι κριμα που δεν ειμαι χερας σαν και εσενα... ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κωτσο κανε μια μαγκια και δες κατα τις 3000-4000 χιλιομετρα μετα την αλλαγη λαδιων κατα ποσο βρωμαει βενζινη οταν ανοιξεις την ταπα του λαδιου.
Αν η μυρωδια ειναι εντονη,αυτο ειναι κακο καθως θα ταλαιπωρεις ιδιαιτερα τα ελατηρια των πιστονιων με οτι συνεπαγεται αυτο σε αποδοση και μακροζωια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
...tο kit mini group A της Peugeot για τα 106 ειναι ετσι σχεδιασμενο καθως ετσι και αλλιως μια φορα τον χρονο το μοτερ το κανουν rebuild οποτε δεν τιθεται θεμα λιωσιματος πιστονιου ή φθαρμενων ελατηριων... |