Steve έγραψε: |
Σου χαρίζω το δικό μου μαμά ραδιοcd clarion χωρίς επιστροφή ![]() Τα 8 χρόνια, είναι 8 χρόνια όπως και να το κάνουμε όσον αφορά την καταπόνηση και την ηλικία του αμαξώματος (σασί). Η τιμή του είναι υπερβολικά τίμια, και στην χειρότερη περίπτωση δίνεις και κάτι σε 500 ευρώ περίπου για να αλλάξεις τα υφάσματα του σαλονιού αν έχουν φαγωθεί. Μην το συζητάς καθόλου, με γειά σου ![]() Τα περαιτέρω στο γνωστό τηλ αν χρειαστείς ![]() |
MEMsound έγραψε: |
θα συμφωνήσω με τον steve γενικώς...
εκτός από τα 8 χρόνια ποπυ μπορεί αν ακούγονται "πολλά" αλλά τα 87000κμ ειναι μια χαρά... και το δικό μου στα ~80000κμ δεν εχει κάτι ιδιάιτερο από τριγμούς ή "χαλάρωση" του σασί (τουλάχιστον σε βαθμό μη αναστρεψιμο = σφιξιμο σε κάμποσες βίδες που πχ ειναι ας πούμε "1 απόγευμα δουλεια")... και η τιμή τιμιότατη... σχετικά με τις ζάντες αν δεν κάνω λάθος ειναι MOMO... ωραία αντίθεση το κοκκινο/μπορντώ - μαυρο αλλά νομίζω οτι μπορείς να βρεις και πιο ομορφα σχεδια ζάντας (στο ιδιο/παραπλήσιο χρώμα) και χωρίς όλα αυτά τα γραμματα γυρω γυρω... ![]() |
Steve έγραψε: |
Από εδώ, πιστεύω ότι η Drifz θα σου αρέσει.
Δεν θυμάμαι αν βγαίνει σε 16" ή 15" (δεν διευκρίνισες και τί διάσταση θέλεις). Και είναι και χωρίς προσθήκες ![]() |
gonakinen έγραψε: |
Πολύ καλό ,κατα τη γνωμη μου αλλιώς ειναι κατι καινουριο αλλα σε περιπτωσεις οπως την παραπάνω υπάρχει εξαίρεση..
οσο για τις ζάντες ![]() Με κλειστά ματια πάντως.. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
α οκ.
δεν πρόσεξα οτι το ιμπιζα φοραγε αλλες 15άρες για ανεση... 16άρες για εμφάνιση.. τα ξέρεις... ![]() ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Αν και το θεμα γυρναει περι ζαντων αποκλειστικα προσωπικα αν εμενα σε 15αρα θα αφηνα την εργοστασιακη ως εχει.
Επεσες και στην περιπτωση μιας και τη συγκεκριμενη ζαντα πραγματικα τη απεχθανομαι. Απο κει και περα βεβαια γουστα ειναι αυτα συμφωνα με την αντικειμενικη υποκειμενικοτητα του καθενος. Κατα τ'αλλα τα παιδια πιο πανω σχολιασαν τη τιμη. Προφανως την εκανες edit αργοτερα μιας και δεν μπορω να τη δω. Σιγουρα ομως καταλαβαινοντας και απο τους σχολιασμους πρεπει να ειναι καλη. Καλοριζικο εαν το εχεις αγορασει ηδη,καλη αγορα αν το εχεις αποφασισει. |
Steve έγραψε: |
Θα έρθει η ώρα που θα ακούσετε τον ψηλό για 17"... ![]() |
Andreas έγραψε: | ||
και δωρο να μου τις κανεις θα τις δωσω στον μανθο να τις εχει για backup |
Andreas έγραψε: | ||
Οχι δεν την ειχα κανει edit , απλα το ειχα αναφερει σε αλλο θεμα. Η τιμη ειναι 6500 ![]() |
recife206 έγραψε: |
Άντε και καλοτάξιδο!
![]() |
Andreas έγραψε: |
δεν μου βαφεις και τα μαυρα πλαστικα κοκκινα +1 αεροτομη ? Σε ευχαριστω πολυ για τον κοπο σου , απλα με εστειλες ![]() |
recife206 έγραψε: |
![]() Αφού μας το ζητήσατε, ορίστε... αν και ολίγον τι πρόχειρο! |
recife206 έγραψε: |
Κέρασμα μια βόλτα να δούμε πως πάνε τα 2λιτρα Gti! Με το καλό να αρχίσεις τις βελτιώσεις... ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Ανδρεα μου αφου σε γεμιζει εσενα τοτε γεμιζει κ εμας.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ! ![]() |
Andreas έγραψε: |
Ευχαριστω παιδια ![]() Ισως αν προλαβω να ερθω την πεμπτη πακετο με την "κοκκινη θυελλα" (αρχισα τα χαζα ![]() |
volvos έγραψε: |
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΣΤΡΑΒΑΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ειναι κρασουλι ![]() |
vinman έγραψε: |
...μια χαρά είναι... ![]() |
ignotic69 έγραψε: |
Καλοτάξιδο!!!
Από τα στοιχεία αυτά φαίνεται πολύ καλή αγορά! Έχω δει τις ζάντες του GTI βαμμένες μαύρες(ή ανθρακί,δε θυμάμαι) και μου άρεσαν πολύ! Σκέψου κι αυτή την περίπτωση(γλιτώνεις και λεφτά). |
volvos έγραψε: |
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΣΤΡΑΒΑΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ειναι κρασουλι ![]() |
Andreas έγραψε: | ||
ok Νικολα , σε ευχαριστω για την ιδεα σου ![]() |
sod έγραψε: | ||
Bυσινι θυελα σουζα το λιονταρακι.......... ![]() ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||||
Θα συμφωνησω. Οι υπαρχουσες ζαντες ειναι πολυ ωραιες σε σχεδιο. Για το χρωμα του αυτοκινητου θα ταιριαζε ειτε καταμαυρες ειτε ολολευκες (και γινεται πανευκολα και φτηνα αυτο....). Προσωπικη μου αποψη ειναι πως μαυρη ζαντα με ασημι περιφερεια δεν ταιριαζει για τετοιου τυπου αμαξι (περισσοτερο παει σε Ιαπονικα κωλοφτιαγμενα τυπου 2 Fast - 2 Furious). Βεβαια οτι σ'αρεσει εσενα περισσοτερο, δικο σου θα'ναι... |
MEMsound έγραψε: |
υπάρχει ηδη ποσταρισμένο κάτι τέτοιο στο σχετικό τόπικ...
βυσινί με μαμα gti 15" βαμμένες μαυρες και ειναι mun@ρ@... ![]() ![]() ![]() Α ΡΕ ΦΟΥΣΤΗΔΕΣ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΩ ![]() ![]() ![]() |
sod έγραψε: |
Ομορφεs και οι μαυρεs αλλα πιστευω πωs για να δεσει το μαυρο χρωμα πρεπει να μαυρισεικαι κατι αλλο πανω στο αμαξι,πχ φιμε,μαυρα φαναρια,carbon καπο....κατι να σπαει αυτη την βυσιναδα..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.madata.gr/madazino/index.php?news=217 έγραψε: |
Για να σερβίρετε τη βυσσινάδα, βάλτε σε κάθε ποτήρι 4-5 κουταλιές από το σιρόπι, 3-4 παγάκια και συμπληρώστε με κρύο νερό. Προσθέστε λιγότερο ή περισσότερο σιρόπι, ανάλογα με τη γεύση σας. Ανακατέψτε και σερβίρετε τη βυσινάδα με καλαμάκι. Στολίστε τη με δύο φρέσκα βύσινα ή κεράσια |
MEMsound έγραψε: | ||
νομιζω οτι σε 15άρες... αυτές με το ασημι στεφάνι δειχνουν ακόμα πιο μικρές...
τετοια δυχρωμία (με λίγο από deep dish) αναδεικύεται σε μεγαλύτερες διαστάσεις... 16~17"< πάντως σχετικά με την βυσσιναδα δεν προτινουν κάιτ σε μαυρο αλλά
επίσης http://cookthebook.blogspot.com/2008/01/blog-post_8015.html ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andreas έγραψε: | ||||
Εισαι τρελος ![]() ![]() ![]() |
sod έγραψε: | ||
Hμιτρελοs....... |
MEMsound έγραψε: |
φώτη ετσι όπως τα χεις σκουρύνει τα τζάμια μπλεδίζουν λίγο. κάντα ενα τόνο λιγότερο μπλεδίζων ή και περισσότερο γκρι ![]() |
recife206 έγραψε: |
![]() Όχι κάτι το ιδιαίτερο (προσωπική μου άποψη)... |
recife206 έγραψε: |
![]() Όχι κάτι το ιδιαίτερο (προσωπική μου άποψη)... |
sod έγραψε: |
Ειδεs Αντρεα???Η λευκεs και μαμα το υπολοιπο,η μαυρεs με μετατροπεs σε φαναρια και φιμε.....με μαυρεs και τιs μετατροπεs μου αρεσει πιο πολυ.Ε να μην ειναι ολα τα pug ιδια,να χει την δικια σου πινελια πανω.....
SOD |
Παράθεση: |
|
Andreas έγραψε: |
το ξενερωμα ![]() Φανταζομαι πως βγαινει απλα να βαλω κανα mp3 της προκοπης ετσι? |
fynos έγραψε: | ||
Κόλαση . . . . συμφωνώ με steve ! Μπορείς να τις βάψεις και μολυβί σαν της δικές μου !! Σαν της photo έχει μείνει 1 τέτοιο μαμά μάυρο φαναράκι στον savel . . . . . λες να περιμένει εσένα ? Υ.Γ. Να πω καλορίζικο Αντρίκο ? το πείρες ? Καλούσσσσσσσσς δρόμους |
Andreas έγραψε: |
Δεν ξερω αν θα μου αρεσει το μαυρο φαναρακι , θα δουμε |
myth έγραψε: |
αντε καλοριζικο τρελε..καλες βολτες!!!! ![]() ![]() ![]() πανως ψηφιζω μαυρη ζαντα με ασημι στεφανι η ολη μαυρη η μολυβι....οι ασπρες μ φαινονται καπως ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
peugeot sport 15" και τελος! |
Steve έγραψε: | ||
Στην τιμή που είναι θα σου αρέσει μια χαρά, και όταν θα έρθει η ώρα της εγκατάστασης, θα με πάρεις ένα τηλέφωνο γιατί θέλει τρόπο, δε θέλει κόπο ![]() |
fynos έγραψε: | ||
Θα χρειασθείς και ένα πλαίσιο από την Phonocar αν δεν θες να φαίνονται οι 2 τρύπες από της βίδες στα πλάγια και να κάνει σκαλοπάτι . . . |
Andreas έγραψε: | ||
Ευχαριστω Σπυρο , θα το checkarw ![]() |
volvos έγραψε: |
πειραζει που προτιμω να ειναι μαμα το δικο μου εξωτερικα ![]() ποσο ειπαμε εχει η μια αυτη η ζαντα της πεζο σπορτ? |
sps έγραψε: | ||||
Αντρεα για να σε βοηθησω στο ψαξιμο, η ζαντα που λεω ειναι αυτη: ![]() |
volvos έγραψε: |
πειραζει που προτιμω να ειναι μαμα το δικο μου εξωτερικα ![]() ποσο ειπαμε εχει η μια αυτη η ζαντα της πεζο σπορτ? |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Γιατί δεν κοιτάς ένα εργοστασιακό μεταχ/νο 106 rally.
Mε τα χρήματα που σκοπεύεις να ξοδέψεις θα το κάνεις αντικείμενο πόθου! Το 2.0 206 Gti είναι..... καλύτερα αν επιμένεις σε 206 κοίτα για το 1.6 |
Andreas έγραψε: |
To 106 δεν μου αρεσει εμφανισιακα. Το 206 2.0 το προτιμω απο 1600 λογω σημαντικης διαφορας σε ταχυτητα μεταξυ τους. Ευχαριστω παντως για την σκεψη σου Δημητρη |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Φίλε μου, το 206 1.6 είναι οδηγικά πολύ ανώτερο του 2.0. Επίσης η διαφορά στην ευθεία είναι ανάξια λόγου και εξανεμίζεται με μιά πολύ απλή βελτίωση. Επειδή ζητάς γνώμες, φιλικά σου λέω πως με το 2.0 απλά θα βλέπεις το 1.6 να εξαφανίζεται σε στριφτερό δρόμο και θα παλεύεις με την υποστροφή πληρώνοτας 2000cc και βεντζίνη για την απαράδεκτη απόδοση των 136 ίππων. Μα καλά αν θυμάμαι καλά εσύ δεν είχες ένα 206 2.0??? Τί έγινε??? |
Παράθεση: |
επισης απο οσο θυμαμαι αυτο που σου ελεγα ειναι να κανεις το σκατο σου παξιμαδι να παρεις rc... |
volvos έγραψε: |
δε θυμαμαι να σου ειπα τετοιο πραμα
εγω σου ειπα οτι με 1500+-ευρω το 16αρι ακολουθει τη βολβολυση και παει ιδια αλογα και επιδοσεις με το διλιτρο και μου απαντησες οτι δε θες να πειραξεις βιδα στο αμαξι οσο σιγουρη λυση και να ειναι... ![]() επισης απο οσο θυμαμαι αυτο που σου ελεγα ειναι να κανεις το σκατο σου παξιμαδι να παρεις rc... αν θες παντως θα πουλησει ο ορεστης το δικο του οσονουπω με καπου 13 τιμη και το αμαξι ειναι καθαρο (rc Με μπιλσταιν φτιαχτη που σκοτωνει χωρις να κοπαναει και εξατμιση σουπερσπριντ και καμια 60αρα-70αρα χλμ αν θυμαμαι) |
p206Mike έγραψε: |
Καλά Παίδες ασχοληθείτε με 16αρια φτιάχτετα ελαφρώστε τα μπας και ποτέ μας φτάσετε, κάντε τον ΛΙΟΛΙΟ κολλητό, και αφήστε εμάς τους μαλ**ες να παλεύουμε να τα σρίψουμε, και να απολαμβάνουμε τις ώρες που χάνετε εσείς στα συνεργεία και βάζετε σκοτούρες σε καφέδες και βολτίτσες.
Όσο για τη σύκγριση με rc αρμοδιότερος να κρίνει είναι ο Άρης, Την απόκριση από χαμηλά δεν θα την μάθετε ποτέ, Τέλος, βαριέμαι να αναλύω πράγματα που συζητάμε εδώ μέσα και έξω από το 2001 (μερικοί δεν είχαν καν δίπλωμα τοτε) και τα χουμε δει στους δρόμους, Δεν είναι τυχαίο ότι τα 2.0 είναι περισσότερα εδω μέσα απ τα rc ούτε το ότι αρκετοί από εδώ μέσα ήταν κάτοχοι 1.6 και σήμερα είναι με δίλιτρο, για ρωτείστε τους... Ανδρέα καλορίζικο ξανά και μιας και είχες 2.0 ξέρεις ότι δεν θα το μετανιώσεις. Γειά μας... |
Andreas έγραψε: | ||||
Προς το παρον μπορει να μπει και χωρις αυτο σωστα? |
MEMsound έγραψε: |
μεγειές και καλοτάξιδο ![]() ![]() ![]() υ.γ. η πολυακτινη 15άρα PS ζάντα που σου αδειξε ο sps πιο πάνω ειναι η ομορφότερη πολυακτινη ασημι που μπορείς να βάλεις... (αν αποφασίσεις για πολυακτινη) αλλα να λάβεις υπόψιν σου ότι στο καθάρισμα θα θέλει λίγο "κόπο"... ![]() |
p206Mike έγραψε: | ||||||
Όχι από την phonocar! Βγάζει η peugeot το original για μας, νομίζω γύρω στ 20€. Ανδρέα πας στη Lion και το τσιμπάς. |
p206Mike έγραψε: |
Καλά Παίδες ασχοληθείτε με 16αρια φτιάχτετα ελαφρώστε τα μπας και ποτέ μας φτάσετε, κάντε τον ΛΙΟΛΙΟ κολλητό, και αφήστε εμάς τους μαλ**ες να παλεύουμε να τα σρίψουμε, και να απολαμβάνουμε τις ώρες που χάνετε εσείς στα συνεργεία και βάζετε σκοτούρες σε καφέδες και βολτίτσες. |
p206Mike έγραψε: |
Ανδρέα δεν το χω δοκιμάσει, μιας και από πριν είχα πάρει το καυλιτσέκι αυτό, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπαίνει με μόνο πρόβλημα το αισθητικό... |
MEMsound έγραψε: |
μεταξύ μας και η μαμά ζάντα μια χαρά ειναι...
αν θες να δώσεις διαφορετική "πινελια" πέρνα μια βόλτα από Πέττα και με 140~150ε τις βάφεις οτι χρώμα σου ρθει... δεν υπάρχει λόγος να χρεώνεσαι κι άλλο αφού ηδη χρωστάς το αμάξι... ![]() ![]() ![]() οι ζάντες δεν θυμαμαι πόσο κάνουν αλλά δεν θα ειναι και κάτω από 600ε... με την καμία... |
Andreas έγραψε: | ||
Ευχαριστω Μανθο ![]() |
Andreas έγραψε: | ||
Δεν τα θυμασαι καλα φιλε αλλα οκ οπως και να εχει η ουσια ειναι οτι το πηρα σημερα στις 12:00. Ψαλιδια θελει και καποιο μπεκ εχει λαλησει.. κατα τα αλλα ολα καλα ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Φίλε μου, το 206 1.6 είναι οδηγικά πολύ ανώτερο του 2.0. Επίσης η διαφορά στην ευθεία είναι ανάξια λόγου και εξανεμίζεται με μιά πολύ απλή βελτίωση. Επειδή ζητάς γνώμες, φιλικά σου λέω πως με το 2.0 απλά θα βλέπεις το 1.6 να εξαφανίζεται σε στριφτερό δρόμο και θα παλεύεις με την υποστροφή πληρώνοτας 2000cc και βεντζίνη για την απαράδεκτη απόδοση των 136 ίππων. |
Πάνος έγραψε: | ||||
Καλοριζικο και επισημα λοιπον. Καλα και ασφαλη χλμ χωρις προβληματα. Οσον αφορα τη συζητηση περι διλιτρων και 1,6 αν και δεν ειναι μεσα στο θεμα,στο ιδιο διλημμα ειχα βρεθει και εγω τοτε. 2.0 ή 1.6. Προσωπικα για μενα ή διαφορα στα τελη,η διαφορα στην ασφαλεια αλλα κυριως τονιζω οι φημες περι μελλοντικης εξελιξης των τελων και αυξησης αυτων με ωθησε να παρω 1.6. Αλλωστε δεν ειναι τυχαια η πολιτικη ολων των εταιρειων να βγαζουν αυτοκινητα πια μεχρι 1.6 κυβικα. Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο οτι πολλα rc παραμενουν απουλητα σε μαντρες και αντιπροσωπειες με τιμες εξευτελιστηκες. |
recife206 έγραψε: |
Καλορίζικο και καλοτάξιδο λοιπόν και από εμένα Ανδρέα! ![]() |
Ronin έγραψε: | ||
αχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα... Πές μου που θα είσαι το βράδυ να σου στείλω λουλούδια... Ανδρέα ,καλορίζικο το όχημα!! |
Ronin έγραψε: | ||
αχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα... Πές μου που θα είσαι το βράδυ να σου στείλω λουλούδια... Ανδρέα ,καλορίζικο το όχημα!! |
volvos έγραψε: | ||||
αυτο ειναι το μονο σιγουρο... παρε ενα 1.6 βαλτου ακριβως οτι φοραει ενα μαμα διλιτρο και ελα να τα πουμε πιστα |
Andreas έγραψε: |
Τα ψαλιδια και τα μπεκ ξερετε σε τι τιμες παιζουν ? εργατικα κτλ κτλ ?
Επειδη Θα παω να ψαξω αυριο πειτε μου να εχω μια ιδεα για τις τιμες που θα μου πουν |
sps έγραψε: |
100 ευρω για να βγαλει 2 ψαλιδια και να βαλει 2 καινουρια?? ![]() ![]() ![]() |
p206Mike έγραψε: |
Καλά Παίδες ασχοληθείτε με 16αρια φτιάχτετα ελαφρώστε τα μπας και ποτέ μας φτάσετε, κάντε τον ΛΙΟΛΙΟ κολλητό, και αφήστε εμάς τους μαλ**ες να παλεύουμε να τα σρίψουμε, και να απολαμβάνουμε τις ώρες που χάνετε εσείς στα συνεργεία και βάζετε σκοτούρες σε καφέδες και βολτίτσες.
Όσο για τη σύκγριση με rc αρμοδιότερος να κρίνει είναι ο Άρης, Την απόκριση από χαμηλά δεν θα την μάθετε ποτέ, Τέλος, βαριέμαι να αναλύω πράγματα που συζητάμε εδώ μέσα και έξω από το 2001 (μερικοί δεν είχαν καν δίπλωμα τοτε) και τα χουμε δει στους δρόμους, Δεν είναι τυχαίο ότι τα 2.0 είναι περισσότερα εδω μέσα απ τα rc ούτε το ότι αρκετοί από εδώ μέσα ήταν κάτοχοι 1.6 και σήμερα είναι με δίλιτρο, για ρωτείστε τους... Ανδρέα καλορίζικο ξανά και μιας και είχες 2.0 ξέρεις ότι δεν θα το μετανιώσεις. Για όλα αυτά φυσικά δεν έχω κανένα συμφέρον ούτε καίγομαι για την άποψη μερικών, απλά δεν μπορώ να βλέπω για ένα θέμα που το χουμε ξεσκίσει στην ανάλυση εδώ μέσα και έξω να ξεκινάμε από το μηδέν, και να κατηγορείτε ένα αμάξι που έχω προσωπική άποψη μετά από 7 χρόνια με @@λογίες που δεν στέκουν και να ξενερώνετε τσάμπα τον άνθρωπο. Γειά μας... ![]() |
Andreas έγραψε: |
Αλλωστε ακουγεται οτι θα αλλαξουν τα κριτηρια για τα τελη κυκλοφοριας υπολογιζοντας τους ιππους και οχι τα κυβικα. Για τον λογο οπως το σκεφτομαι , οτι ολοι οι κατασκευαστες κατεβασαν τα κυβικα ανεβασαν την ιπποδυναμη. ετσι και αυτο μπορει να αλλαξει θετικα ![]() Οσο αναφορα το Rc με το Gti , επαιξε πολυ μεγαλο ρολο για μενα αυτο που ειπε και ο μιχαλης παραπανω , να εχεις την ροπη απο χαμηλα,και ας μην τρελενεται μετα τις 5000 στροφες:) Αλλωστε αλλο 12-13 που εχει το rc και αλλο 6500 που πηρα το Gti Ευχαριστω για τις ευχες |
volvos έγραψε: |
το οτι γραφει 5 μπουρδες για να τσαντισει το μανθο ο καταφρακτος το ξερει καλα ο αντρεας δε γινεται πρωτη φορα. απο εκει και περα δεν ειδα κανενα αλλο να ασχολειται με το θεμα οπως ειπες το εχουμε ξεσκισει και οι μονοι που ασχολουνται ειναι οι κατοχοι διλιτρων αφου μονο αυτους καιει να αποδειξουν οτι εχουν δικιο... οσο για αυτο με τη συγκριση rc-2.0 ειναι το λιγοτερο γραφικο . . . επισης δε ξερω κανενα κατοχο 1.6 που να πηρε διλιτρο περα απο το μανθο! |
p206Mike έγραψε: |
Αυτά τα ολίγα και πάντα φιλικά, τα υπόλοιπα θα λεγα να τα συζητήσουμε από κοντά αν θες, |
volvos έγραψε: |
στο θεμα ροπη ρωτα πως πηγαινε χαμηλα μανθο |
volvos έγραψε: |
με δυο λογια για να τελειωνει το θεμα
το διλιτρο με 2-3 πραγματακια γινεται ενα φοβερο αμαξι με τρομερο allaround χαρακτηρα και λιγα χρηματα αφου τα βρισκεις τσαμπα. το 1.6 ομως και το rc εχουν τη δυνατοτητα να γινουν τερατακια με το χερι βαθια στη τσεπη ομως...το διλιτρο δε παιζει με τη καμια αν λοιπον σου αρεσουν τα 206 αλλα θες βελιτωσεις στα σημεια παιρνεις διλιτρο και του κοτσαρεις μια αναρτηση και 2-3πραματακια αν θες να πας πιο μακρυα παιρνεις ειτε ενα 1.6 και ξεκινας ειτε ενα rc και αστα να πανε που φτανεις.βασικα αν δε σου αρεσει το 206 παιρνεις 106 αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... αυτη ειναι η γνωμη μου για τα 206 |
Πάνος έγραψε: | ||
Αυτο πραγματικα δεν το εχω ξανακουσει και αν οντως συμβει τοτε βουη μαυρη σε οσους τρεχουν να αγορασουν τη νεα μοδα της αγορας. Δηλαδη πολλα αλογα με λιγα κυβικα και σαλιγκαρια παντου. Τεσπα δεν υπαρχει λογος να αναλυουμε κατι για το οποιο ηδη εχεις αποφασισει και σε λαθος ενοτητα. Ας ασχοληθουμε με την εξωτερικη και εσωτερικη του βελτιωση που εχει και πιο πολυ ενδιαφερον ενε τελει. Παντως η τιμη ειναι πραγματικα πολυ καλη. Το εσωτερικο του ειναι σε καλη κατασταση? |
Παράθεση: |
Αν εξαιρεσεις το υφασμα στο καθισμα του οδηγου , ολο το υπολοιπο θυμιζει αυτοκινητο διετιας , και οχι μονο εσωτερικα.
Αριστη κατασταση με λιγα λογια. |
MEMsound έγραψε: | ||
αυτα ειναι τα πιο ευχαριστα. μια ενδιαφέρουσα άποψη (για μετα από τα όποια μηχανικά/λειτουργικά "μαζέματα") ειναι αντί να ασχοληθεις (ακόμα δεν το πήρες...) με "εξτρα" πράγμα... βλ ζάντες ... (οκ αλλαξε λάστιχα ξέρεις εσύ...) να διαθέσεις λίγα χρηματα κάνα 200άρι για ενα καλό βιολογικό πλύσιμο εσωτερικά και ενα καλό γυαλισμα εξωτερικά και να γινει πραγματικά σαν καινούργιο... ![]() ![]() και εν καιρο κάνεις οτι εικαστικη καγκουριά ή ουσιαστική βελτίωση σου ρθει στο κεφάλι... ![]() τα υπόλοιπα τα "χιλιομετρικά" 190~220 κλπ κλπ δεν τα σχολιάζω... τα γνωστά... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ....οπως λέει κι ο steve... καληνυχτα και τα χερια εξω απ τα σκεπάσματα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andreas έγραψε: |
Αληθεια αυτο το τσουπ απο τα 190 στα 220 ανα παση φαση το κανουν και τα 16αρια ? |
MEMsound έγραψε: | ||
ουουου... ![]() ![]() ιδιως του Τάκη με το κοντό κορωνοπήνιο και την αλλαγμένη μακριά 5η... υπάρχει ενα "πλατυσκαλο" από την σπασμένη 4η στην 5η... ε μην τα θέλουμε κιολα δικά μας που λένε... ![]() ![]() βεβαια μέχρι και την 4η το συγκεκριμένο 16άρι "σκοτώνει" (και πάει λίγο καλήτερα απ το δικό μου) υ.γ... με παρέα... τα χερια "μέσα"... κι αντε ασχολήσου μαζι της καλήτερα κι ασε το πισι... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
να διαθέσεις λίγα χρηματα κάνα 200άρι για ενα καλό βιολογικό πλύσιμο εσωτερικά και ενα καλό γυαλισμα εξωτερικά και να γινει πραγματικά σαν καινούργιο... ![]() ![]() : |
volvos έγραψε: | ||||
αυτο ειναι το μονο σιγουρο... παρε ενα 1.6 βαλτου ακριβως οτι φοραει ενα μαμα διλιτρο και ελα να τα πουμε πιστα |
volvos έγραψε: |
μαλλον δεν ξερεις καλα το αμαξι μου...
στο θεμα ροπη ρωτα πως πηγαινε χαμηλα μανθο στο θεμα σκισιμο ρωτα οσους με εχουν δει μεγαρα στο θεμα βενζινη ρωτα αλεκουκο που τραβαγε τα μαλλια του ακομα και τωρα που πλεον ειναι πιο τσιτα το αμαξι στο θεμα βλαβες παλι ολοι ξερουν τα παντα αφου το βλεπουν συνεχεια το αμαξι...δε το κρυβω ουτε το βγαζω μονο αμα δουλευει...και δοξα το θεο μετα απο 105000χλμ συνολικα και 35000χλμ βελτιωμενο ακομα κιχ δεν εχει κανει το μοτερ (ρωτα αργυρη σε τι κατασταση ειναι αφου το ανοιξε για να αλλαξει ελατηρια βαλβιδων) και μιλαμε για μια απλουστατη μετατροπη (εκκεντρα-εξατμιση 106+προγραμμα) που την εχει κανει και η κουτση μαρια χωρις καμια παρενεργεια...απλα εγω λογω μαλακιας στον εγκεφαλο θελω να παω λιγο παραπερα με δυο λογια για να τελειωνει το θεμα το διλιτρο με 2-3 πραγματακια γινεται ενα φοβερο αμαξι με τρομερο allaround χαρακτηρα και λιγα χρηματα αφου τα βρισκεις τσαμπα. το 1.6 ομως και το rc εχουν τη δυνατοτητα να γινουν τερατακια με το χερι βαθια στη τσεπη ομως...το διλιτρο δε παιζει με τη καμια αν λοιπον σου αρεσουν τα 206 αλλα θες βελιτωσεις στα σημεια παιρνεις διλιτρο και του κοτσαρεις μια αναρτηση και 2-3πραματακια αν θες να πας πιο μακρυα παιρνεις ειτε ενα 1.6 και ξεκινας ειτε ενα rc και αστα να πανε που φτανεις.βασικα αν δε σου αρεσει το 206 παιρνεις 106 αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... αυτη ειναι η γνωμη μου για τα 206 |
p206Mike έγραψε: |
Έτσι έτσι συσπειρωθείτε διλιτραμπουράκια μου...!~ ![]() |
Πάνος έγραψε: | ||
Αυτο πραγματικα δεν το εχω ξανακουσει και αν οντως συμβει τοτε βουη μαυρη σε οσους τρεχουν να αγορασουν τη νεα μοδα της αγορας. Δηλαδη πολλα αλογα με λιγα κυβικα και σαλιγκαρια παντου. Τεσπα δεν υπαρχει λογος να αναλυουμε κατι για το οποιο ηδη εχεις αποφασισει και σε λαθος ενοτητα. Ας ασχοληθουμε με την εξωτερικη και εσωτερικη του βελτιωση που εχει και πιο πολυ ενδιαφερον ενε τελει. Παντως η τιμη ειναι πραγματικα πολυ καλη. Το εσωτερικο του ειναι σε καλη κατασταση? |
vinman έγραψε: | ||
Εγώ δεν παίρνω μέρος στη διαμάχη....ως γνωστόν δεν έχω να πώ κάτι με τη μαούνα.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
p206Mike έγραψε: | ||||
Σώπα ρε, εσύ είσαι ο άσσος στο μανίκι για τις πέμπτες που κοφτιάζουμε όλοι, ο Μάνος συνεχίζει και συνεχίζει..... |
Andreas έγραψε: |
Πανο οταν κατεβεις αθηνα ελα να παμε μια βολτα και δες αν δεν αξιζει σε σχεση με το 16αρι σου , τα 300 ευρω παραπανω το χρονο ![]() |
Ronin έγραψε: | ||||||
Α καλά ,εσύ το έχεις χάσει εντελώς μιλάμε... ![]() |
p206Mike έγραψε: | ||
***Δεν είναι 300€ παραπάνω το χρόνο, τέλη το 1,6 δεν πληρώνει καθόλου? ![]() |
Andreas έγραψε: |
Τι λαστιχα να βαλω?
Τωρα εχει Pirreli T600. Με ενδιαφερει να ειναι μαλακη σχετικα γομα και οχι κουτσουρο |
p206Mike έγραψε: |
Ανδρέα σε 15αρα τα exalto 2 που φοράω έχω πάθει μεγάλη πλάκα,
Μαλακό με μεταφορά πολύ λιγότερων κραδασμών και απίστευτο κράτημα... Έχω δει άλλο αμάξι... Τώρα αν χρειαστούν αλλαγή πιο σύντομα πραγματικά χαλάλι τους |
Andreas έγραψε: | ||
Αυτα ειχα στο παλιο ![]() Δεν εχουν καταργηθει ομως? |
volvos έγραψε: |
μιλαμε για εξαλτο2
οχι το 1 που ειχες... το εχω και εγω 2η τετραδα...τρομερο λαστιχο απλα στα 15000χλμ ξεραινεται οπως ολα τα σπορ λαστιχα και θελει κατα καιρους ενα καλο ξεσκισιμο για να συνελθει! επειδη σε εχω δει οτι εισαι πιο νορμαλ οδηγος αντρεα βαλε κατι πιο μαλακο που θα ζεσταινεται αμεσως |
Andreas έγραψε: | ||||
Πανο οταν κατεβεις αθηνα ελα να παμε μια βολτα και δες αν δεν αξιζει σε σχεση με το 16αρι σου , τα 300 ευρω παραπανω το χρονο ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Αγαπητέ καλορίζικο, καλοτάξιδο και μακριά από κακοτυχίες.
Εάν όπως λές είναι ''καθαρό'' και σου αρέσει εσένα ωφείλω να σου ευχηθώ να το χαρείς! Ο καλοπροέρετος σχολιασμός όπως σου είπα είναι επειδή έχουμε γνωριστεί και ΖΗΤΟΥΣΕΣ γνώμες.(βλέπεις ότι έχω πάψει να ασχολούμαι) Τώρα για τις διάφορες απόψεις περι 206 2.0 δεν εκπλήσομαι καθόλου. Θεωρώ βέβαια πως είναι... απλά λανθασμένες. Μπορώ να το τεκμηριώσω εκτός από θεωρητικά και πρακτικά(ορισμένοι γνωρίζουν τι εστί τσαγάκι ή καλύτερα μπανιέρα από τσάι ![]() ![]() Εν ολίγης, πιστεύω πως το 206 2.0 δεν είναι κακό αυτοκίνητο απλά σαφώς όχι γρήγορο και σπόρ. Σε σύγκριση με τα άλλα πεζό και τη φιλοσοφία τους το χειρότερο ever. Απευθύνεται σε μια κατηγορία ανθρώπων που θα προτιμούσαν άνετα ταξίδια και αστική καθημερινότητα, αλλά εκεί υπάρχουν πολλές καλύτερες λύσεις. Τεσπα αρκετα σχολίασα τα χρεπο 206 ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Μπορώ να το τεκμηριώσω εκτός από θεωρητικά και πρακτικά(ορισμένοι γνωρίζουν τι εστί τσαγάκι ή καλύτερα μπανιέρα από τσάι ![]() ![]() |
Andreas έγραψε: |
Μολις εβαλα τα Toyo T1R Proxis 185-55-15 , για να δουμε |
elias έγραψε: | ||
Αν δεν έχεις κάνει λάθος στην διάσταση και είναι η αρχική διάσταση που είχε το αυτοκίνητο, μπορείς να μου πεις τι πίεση προτείνει ο κατασκευαστής? Επίσης αν μπορείς μέτρησε πόσο είναι το πέλμα του ελαστικού που πατάει στο δρόμο. Καλορίζικο και καλοτάξιδο και από εμένα! |
xrisa-xs έγραψε: |
εμένα πάντως με άρεσε το μπωρδοροδοκόκκινο χρώμα! |
Andreas έγραψε: |
Να σου πω οσοι το εχουν δει αυτο μου λενε " ωραιο και γλυκο κοκκινο" "σαν κερασι", "να αυτο το χρωμα ηθελα και εγω στο δικο μου" κτλ κτλ. Ετσι , αρχιζω και εγω και το συμπαθω λιγακι παραπανω ![]() Αν μπει ενα ωραιο ζαντικο θα γινει οντως ομορφο , anyway θα δουμε ![]() |
Andreas έγραψε: | ||
Να σου πω οσοι το εχουν δει αυτο μου λενε " ωραιο και γλυκο κοκκινο" "σαν κερασι", "να αυτο το χρωμα ηθελα και εγω στο δικο μου" κτλ κτλ. Ετσι , αρχιζω και εγω και το συμπαθω λιγακι παραπανω ![]() |
sod έγραψε: | ||
Ναι να σπασει αυτη την βισιναδα.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sod έγραψε: |
i love you καργα........αντρεα |
Andreas έγραψε: |
Τα Toyo t1r που εβαλα δεν εχουν ημερομηνια κατασκευης ...
Κουφο ? η ετσι ειναι με την συγκεκριμενη εταιρια? |
MEMsound έγραψε: |
μήπως το γράφουν στην μέσα πλευρα
?? |
MEMsound έγραψε: |
σωστο κι αυτό... (για τα τ1ρ)
αν και γενικά υπάρχουν δεξια/αριστερα λάστιχα... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
τα ΑΣΥΜΕΤΡΑ με φορά περιστροφής ειναι και δεξια-αριστερα... |
volvos έγραψε: |
τα ιμιτασιον δε γραφουν ημερομηνια παραγωγης
επισης θα πρεπει να λενε made in china-taiwan αν ειναι μαιμου |
volvos έγραψε: |
δε λεει τιποτ αυτο
τα χαρτια γνησιοτητας και 4της εγγυηση της τογιο ελλας σου εδωσαν? |
Andreas έγραψε: |
33η εβδομαδα του 2007
Δηλαδη steve 3 εβδομαδες μεγαλυτερο απο το δικο σου. καλα ειναι |
Steve έγραψε: | ||
Μεγαλύτερο διότι το έχω διπλωμένο ![]() |
Andreas έγραψε: |
αν σου διπλωνει απο τωρα μαμησε τα , νεο παιδι ... κριμα ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Εγώ τον διπλώνω για να μην κρέμεται ![]() |
Andreas έγραψε: |
Σκοπος φιλε ειναι να ειναι ορθιος αμα σου κρεμεται κιολας
2x κριμα , νεο παιδι. |
Andreas έγραψε: |
Τεσπα , με μερικες βολτες με τα παιδια βγαλαμε το συμπερασμα οτι δεν φταιει το λαστιχο , απλα τωρα με πιο μαλακο λαστιχο φαινετε αισθητα ποσο χαλια ειναι οι αναρτησεις μου. |
Andreas έγραψε: |
So , παω η για μαμα 2λιτρου , η Mad max , η για την kw.
θα μαθω αυριο τιμες και βλεπουμε. Καληνυχτες ![]() |
Steve έγραψε: |
ΜΗΝ εθελοτυφλείς.
Θέλεις ανάρτηση. Συμβιβάσου με την ιδέα και κάνε ταμείο (για το καλό σου ![]() |
Andreas έγραψε: | ||
Ναι θελω δεν λεω , αλλα σαν μαμα αναρτηση παει μια χαρα. Μεχρι εχθες ηταν 10 φορες χειροτερη , καμια σχεση. |
MEMsound έγραψε: | ||||
Για να ξεμπερδευτουμε λίγο... Όταν εξετάζουμε μια ανάρτηση για το αν δουλευει ή όχι κοιτάμε το πως συμπεριφέρεται στις ανωμαλίες... Αν το αμάξι "τραμπαλίζεται" πάνω στα ελατήρια του ή αν τα αμορτισερ φρενάρουν αυτή την τραμπάλα... Επειδή το ειδα από κοντά... όσες ευθυγραμμίσεις και να κάνεις το αμάξι θέλει αμορτισερ (λόγω φθοράς), αααααα και 99% και αντιστρεπτικές/ραβδους για να γίνει ετσι όπως "πρέπει"... (δεν ειναι τυχαίο ότι η peugeot τα αλλαξε αυτά στα facelift)... Αυτό που εκανες με την ευθυγράμμιση ειναι να βελτιώσεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου γύρω από την θέση της ευθείας και το πως αντιδρά στο δεξιά αριστερα μετα από μια ανωμαλία... ή πάνω σε μια στροφή. κοινώς με αυτό φτιάχνεις το δεξιά - αριστερα... και όχι το πάνω κάτω... προφανώς και θα εγινε καλήτερο από πριν αλλα αυτό απέχει από το πλήρες και σωστό... (και όταν λέω σωστό δεν εννοώ οτι πρέπει σώνει και καλά να βάλεις πανάκριβη ανάρτηση - αρκούν και καινούργια μαμά... άλλο το "μαλακό" και άνετο και άλλο το χαλασμένο...) |
sod έγραψε: |
Πιστευω πωs με το quickshift θα εχειs καλυτερο κρατημα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |