PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Εξάτμιση για 206;

Giwrgos_206 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 00:40:25
Θέμα δημοσίευσης: Εξάτμιση για 206;
GEIA SAS PEDIA EIMAI KAINOURGIOS STO CLUB. PRIN LIGO KAIRO AGORASA ENA PEUGEOT 206 STA 1.4 (8V) 75HP. 8ELW NA VALW MIA EXATMISI ALLA XWRIS NA EXW PROVLIMA ME TO KTEO KAI TOUS MPATSOUS DEN THELO NA KANEI POLY 8ORUVO AKOUW PROTASIS? MENO MITILINI PITE KAPOIA MARKA POU NA MPORW NA TIN VRW EDW ALLA KAI TIMES.

Καλώς ήρθες στο site του psclub.
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις μόνο
με ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες
σύμφωνα με τους κανόνες του forum.

Eκ της ModTeam
vinman

StorM_GmA - Δευ 19 Μάϊ 2008, 01:47:44
Θέμα δημοσίευσης:
καλως ήλθες Γιώργο!

Με το κτεο δεν παίζει να έχεις πρόβλημα...εκτός κι αν βγάλεις όλη την εξάτμηση και κυκλοφορείς με τον καταλύτη Razz
Πολλοί λένε οτι οι Devil είναι πολλή καλές για τα peugeot. Και οι Remus είναι αρκετά καλές και γενικώς οι επώνυμες εξατμίσεις είναι σχετικά ήσυχες. Από κει και πέρα υπάρχουν και οι custom που συνήθως είναι από λίγο εως πολύ πιο φασαριόζικες αλλά είναι και πιο φθηνές (γενικά μιλάμε πάντα). Εξαρτάται τί "είδους" εξάτμιση θέλεις, δηλαδή για βελτίωση επιδόσεων, εμφάνιση, ήχο?

Για επιδόσεις, αν διαβάσεις λίγο το φόρουμ θα δεις οτι δεν έχεις και πολλές δυνατότητες για το συγκεκριμένο μοτέρ. Για τιμές τώρα, δύσκολο να σου πω κάτι συγκεκριμένο γιατί μπορεί να βρεις από 100 μέχρι και 400-500 ευρώ εξάτμηση. Γενικότερα να έχεις στο μυαλό σου οτι οι επώνυμες είναι πιο ακριβές, πιο αξιόπιστες και λιγότερο φασαριόζες. Οι custom είναι από φθηνές μέχρι πολύ πιο φθηνές, η αξιοπιστία τους είναι αμφίβολη και κάνουν περισσότερο φασαρία. Εννοείται πως όλα αυτά είναι "ρευστά" και μπορεί να βρεις π.χ παμφθηνη custom εξάτμηση πολύ αξιόπιστη και με λίγη φασαρία!

Πάντως μην βιαστείς, πήγαινε σε μαγαζιά να πάρεις μια ιδέα, κυρίως αν θέλεις custom εξάτμιση που θα πρέπει αυτός που την έφτιαξε να έχει καλό όνομα στην πιάτσα για να μην σου μείνει στα χέρια σε 1-2 χρόνια!
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:10:19
Θέμα δημοσίευσης:
Mα συγνωμη μια εξατμηση ποση ζωη μπορει να εχει....?(Το τελικο δλδ...σαν υαλοβαμβακα παντα οχι για σκουρια...) Πιστευω οτι τα 2 χρονια ειναι παρα πολυ καλα να κρατησει...


Τωρα δοκιμασμενη καλη λυση γιασ το δικο σου ειναι ενα "ελφρο" πρωτο σταδιο...Σκουπα αλλαγη καταλυτη και μεταφορα απο κατω γιατι τωρα ειναι πανω στην πολλαπλη και πνιγει το αυτοκινητο αφανταστα πολυ....οσο για τελικο προτεινω group N αλλα οχι με μικρο καζανακι ωστε να κανειο πολυ θορυβο....και κερασακι στην τουρτα ενα χαλαρο προγραματακι....το κοστος παιζει γυρω στο 900αρι με 1000 αναλογα τα πραγματα...αλλα για Μυτηληνη....
Μαλλον σε βλεπω να ερχεσαι μια βολτα απο εδω να κανεις δουλεια γιατι στην Μυτηληνη οι δουλειες που κανουν οι εκει "μαστορες" ειναι απλα για γελια!!!!!!!!!!!!!! Rolling eyes Rolling eyes
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 09:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
το κοστος παιζει γυρω στο 900αρι με 1000 αναλογα τα πραγματα...

Η εποχή των 4ψήφιων αριθμών στα προγράμματα έχει περάσει προ πολλού, όπως και τα 900άρια που ξέραμε.

450 ευρώ ο Ανδριανάκης και πληρώνεις εσύ το δυναμόμετρο που θα χρησιμοποιήσετε.

250 ευρώ ο salex και πληρώνεις εσύ το δυναμόμετρο που θα χρησιμοποιήσετε.

Giannis307 έγραψε:
αλλα για Μυτηληνη....
Μαλλον σε βλεπω να ερχεσαι μια βολτα απο εδω να κανεις δουλεια γιατι στην Μυτηληνη οι δουλειες που κανουν οι εκει "μαστορες" ειναι απλα για γελια!!!!!!!!!!!!!! Rolling eyes Rolling eyes

Έχεις δει δουλειά της Μυτιλήνης (που δεν ξέρεις ούτε καν πως γράφεται) και γέλασες?
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 09:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
*Χ/ μου πως γραφετε 5 μηνες ημουνα εκει και ναι ειδα πολλα!!!

Kαι μιλαω για ολη την μετατροπη οχι μονο το προγραμα...
StorM_GmA - Δευ 19 Μάϊ 2008, 10:58:12
Θέμα δημοσίευσης:
900-1000ευρώ για σκούπα, τελικό, μεσαίο, καταλύτη, σωληνώσεις και πρόγραμμα? Μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο το νούμερο αν αναλογιστούμε και την εργασία! Ισως επειδή εγώ τα έχω χρυσοπληρώσει μερικά απ' αυτά να μου φαίνεται μικρό το νούμερο!
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 11:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
150 εχει η σκουπα
500 εχει ολη η εξατμηση (οχι χταποδι)
και αλλα 300 350 το προγραμμα (επαναπρογραματισμοσ οχι αλλο chip)

Μετα πως γινετε...η μαμα πολλαπλη μενει η ιδια (μαντεμενια)στην θεση που ειναι ο καταλυτης μπαινει ενα κοματι σωληνα με κουρμπα και κολιεται επανω του το ζουαν μετα μπανει ο καταλυτης και το μεσσαιο και το τελικο...αν και το μεσσαιο δεν ξερω αμα χρειαζεται...

οποτ εχουμε και λεμε για τα 1.4 ο ελευθερας μεταλλικος καταλυτης εχει 200-250 ευρω 150 το μεσαιο και γυρω στα 100 το τελικο αντε και αλλα 100 εργασια και λοιπα υλικα...
MEMsound - Δευ 19 Μάϊ 2008, 13:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
πέραν του ήχου...
πείτε μου τι κερδίζει κάποιος με όλο αυτό το "κολποσχέδιο"

προσωπική μου αποψη...
το 1,4 8v "μοτερακι" στο 206 ειναι ΑΠΛΑ γα**το για αυτό που ειναι.. ροπάτο οικονομικό... μια χαρα... και κινεί το 206 αξιοπρεπέστατα σε οποιαδήποτε διαδρομή...
από κει και πέρα αν θέλετε επιδόσεις αντί να αναλώνεστε με εξατμίσεις προγραμμάτα σωλήνες πάρτε ενα ΜΑΜΑ 1,6 16ν (μοτερ/πλεξουδα/εγκέφαλο) κουμπώστε πάνω το μαμά σασμάν του 1,4 8ν και θα ειστε πιο ευτυχείς απ όσο φανταζεστε...

Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 14:29:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ακόμα να κλειδωθεί?
Giwrgos_206 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 15:43:46
Θέμα δημοσίευσης:
pedia epidi xero pws to moter den einai gia veltiosi, thelo mia exatmisi mono.
einai kaneis apo sas apo mitilini? an nai na mou protini se pion na paw.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr