PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Τετραπεταλουδο σε xu10jr4(xu7jp) 1800 16v

Pug_306 - Παρ 16 Μάϊ 2008, 00:21:28
Θέμα δημοσίευσης: Τετραπεταλουδο σε xu10jr4(xu7jp) 1800 16v
Λοιπον εδω και λιγες μερες εχω καπαρωσει ενα τετραπεταλουδο απο 306 κιτ καρ με 45αρες πεταλουδες. Κομπλε ετοιμο για τοποθετηση. Ηταν πανω σε 2λιτρο 167αρι, αλλα τι να λεει κομπλε μπαινει πανω.

Η μετατροπη δεν σταματαει εκει καθως ηδη ετοιμαζομαι για εκκεντροφορους, πλανισμα καπακι, εξαγωγη (χταποδια τσιπουρες κλπ κλπ) και την αντιστοιχη ρυθμιση στον εγκεφαλο φυσικα.

Εχει δει κανεις παρομοια μετατροπη με προσθηκη τετραπεταλουδου? Το'χει κανεις αλλος εδω μεσα.Ξερουμε περιπου χονδρικα τι να περιμενουμε απο κατι τετοιο? Επισης, υπαρχει περιπτωση τ'αμαξι να δουλευει προσωρινα χωρις προγραμμα ετσι και μονο με την τοποθετηση του τετραπεταλουδου? Rolling eyes Rolling eyes
Pug_306 - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 00:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις δεν εχει ακουσει κατι??? Rolling eyes
Steve - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 00:24:02
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 1800 κιόλας... δύσκολο να έχει ακούσει κάποιος κάτι Smile
Pug_306 - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 00:26:21
Θέμα δημοσίευσης:
μωρε και σε 2ιλιτρο και σε 1.6 ... οτιδηποτε απλα αν ειχε καποιος εμπειρια απο πριν και μετα. Αλωστε δεν εχω σκοπο να το αφησω 1.8 Razz
kpsig - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 11:02:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τετραπεταλουδο σε xu10jr4(xu7jp) 1800 16v
Pug_306 έγραψε:
Λοιπον εδω και λιγες μερες εχω καπαρωσει ενα τετραπεταλουδο απο 306 κιτ καρ με 45αρες πεταλουδες. Κομπλε ετοιμο για τοποθετηση. Ηταν πανω σε 2λιτρο 167αρι, αλλα τι να λεει κομπλε μπαινει πανω.

Η μετατροπη δεν σταματαει εκει καθως ηδη ετοιμαζομαι για εκκεντροφορους, πλανισμα καπακι, εξαγωγη (χταποδια τσιπουρες κλπ κλπ) και την αντιστοιχη ρυθμιση στον εγκεφαλο φυσικα.

Εχει δει κανεις παρομοια μετατροπη με προσθηκη τετραπεταλουδου? Το'χει κανεις αλλος εδω μεσα.Ξερουμε περιπου χονδρικα τι να περιμενουμε απο κατι τετοιο? Επισης, υπαρχει περιπτωση τ'αμαξι να δουλευει προσωρινα χωρις προγραμμα ετσι και μονο με την τοποθετηση του τετραπεταλουδου? Rolling eyes Rolling eyes

Λοιπόν, μπες στο www.106rallyeforum.com, γράψου και βρες το σχετικό τόπικ να δεις τι έχουν κάνει οι τύποι. Το μοτέρ ΜΑΜΑΕΙ
Pughell - Δευ 19 Μάϊ 2008, 07:53:09
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα πω απλα,πολυ προσοχη με το μοτερ καθως δεν εχει τις αντοχες του 2λιτρου με οτι συνεπαγεται αυτο. Exclamation
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:07:44
Θέμα δημοσίευσης:
Περαν της αντοχης σκεψου την καταναλωση....και περαν της καταναλωσης το σκοπο που θες το αυτοκινητο...
Pug_306 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 10:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιταξτε να δειτε. Δεν το εχω τοποθετησει σε καποια συγκεκριμενη κατηγορια. Ουτε βολτισιο ουτε και καλα κοντρισιο η δεν ξερω γω τι. Σκοπευα να του φτιαξω εισαγωγη χειροποιητη καθοτι αυτη απο την μανα του δεν ειναι εισαγωγη αλλα η λεωφορος Βεικου στις 1 η ωρα το μεσημερι.
Ετυχε και βρηκα αυτο ετοιμονα μπει επανω και σε πολυ καλη τιμη.

ΑΠο κει και περα δεν ειμαι ατομο που εχει ποδι ελεφντα, το προσεχω παρα πολυ και δεν το σκυλιαζω. Απο θεμα καταναλωσης, ισχυει ο χρυσος κανονας την μετατροπης. Αν δεν το πατησεις δεν θα καψει. ΑΝ ομως το πατησεις.. μετα ανοιγει ο κροκοδειλος τα σαγονια του και καταβροχθιζει τον λυωμενο δεινοσαυρο σαν παγωμενο milko!
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 11:47:09
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν θα δουλευει 1200-1500 rpm ρελαντι να δουμε τι θα καψει και τι οχι... Wink
Pughell - Δευ 19 Μάϊ 2008, 11:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Με βαση ολων των παραπανω και δεδομενου οτι δεν εισαι κανενας "καφτης",γιατι δεν παιρνεις ενα μαμα μοτερακι με τα 167;
Μια χαρα θα ειναι για καθε μερα και θα εχει και το γκαζι που θες...
Θα κοστισει μεν αλλα θα γλιτωσεις απο πολλες "παρενεργειες".
STELIOS - Δευ 19 Μάϊ 2008, 12:35:40
Θέμα δημοσίευσης:
Με 4-πεταλουδο, αναλογους εκ/φορους και προγραμμα ΜΑΛΛΟΝ θα πρεπει να το πατας για να πηγαινει. Δηλαδη τετοιες μετεροπες μαμανε, αλλα συνηθος πρεπει να βρισκεσαι στην υψηλη σκαλα του στροφομετρου. Οποτε την οικονομια ξεχνα την.
Πρεπει πρωτα να αποφασισεις τι ακριβως θες απο το αμαξι σου.
Pug_306 - Τρι 20 Μάϊ 2008, 10:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Και ξαναλεω Razz , ουδεποτε ανεφερα θεμα με την οικονομια καυσιμου.Δεν με απασχολει αμεσα συγκριτικα με το αποτελεσμα. Δεν ξερω τι να περιμενω και δεν εχω κ προβλημα βασικα. Ακομα και το 167αρι να'χα παλι δεν θα τ'αφηνα ετσι.
Η μονη επιλογη που εχω κανει εξαρχης ειναι να ασχοληθω με αυτο το μοτερ. Το που θα με βγαλει δεν το ξερω, ισως και να καταληξω και με τιποτα μπιελες ορθογωνιες Razz . Οπως και ναχει σιγα σιγα θα φτιαχτει σε ολο το ευρος του το μοτερ, και σε σημειο που θα ξεπερασει συμφωνα με τις προσδοκιες μου την μαμα λειτουργια ενος 167.
Οχι απλα σε θεμα αλογων αλλα και σε συμπεριφορα γενικοτερα.

Γιαυτο ζητησα αν κανεις ειχε εμπειρια απο 4πεταλουδο για να μου πει περιπου πως και ως προς τι αλλαζει η συμπεριφορα ενος μοτερ (περαν της καταναλωσης Razz)
STELIOS - Τρι 20 Μάϊ 2008, 11:23:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Οπως και ναχει σιγα σιγα θα φτιαχτει σε ολο το ευρος του το μοτερ, και σε σημειο που θα ξεπερασει συμφωνα με τις προσδοκιες μου την μαμα λειτουργια ενος 167.
Οχι απλα σε θεμα αλογων αλλα και σε συμπεριφορα γενικοτερα.


To 1800αρι μοτερ σου σε μαμα μορφη πρεπει να βγαζει 112-118 αλογα περιπου (δεν θυμαμαι ακριβως ποσο). Αυτο σημαινει πως αν εχεις στοχο να ξεπερασεις το 2λιτρο 167αρι, πρεπει να στραγγιξεις απο το μοτερ σου αλλα 50 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αλογα Confused Confused Confused
Λοιοπν εχουμε και λεμε. Το 1800αρι σου με το 2λιτρο δομικα ειναι αρκετα παρομια, με τι διαφορα οτι το 1800αρι εχει μικροτερη διαδρομη (και ιδια διατομη) πιστονιων. Αυτο σημαινει πως για να ξεζουμισεις αυτα τα 50 αλογα που θελεις (εκτως του 4-πεταλουδου, των εκ/φορων, της εξαγωγης και του προγραμματος) θα πρεπει να φτασεις πολυ ψηλα στο στροφομετρο, (με τις αντιστοιχες βελτιωσεις στα εσσωτερικα του κινητηρα) ΚΑΙ με την αντιστοιχη θυσια στις χαμηλες στροφες φυσικα...
Δεν λεω πως δεν γινεται (προφανος δεν σε ενδιαφερει το κοστος), ισως το μοτερ σου ξεπερασει σε θεμα αλογων το 167αρι, αλλα σε θεμα συμπεριφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...



PS. O σκοπος του 4-πεταλουδου ειναι η απολυτη ελευθερια στην αναπνοη του κινητηρα, σε συνδιασμο παντα με τους αντιστοιχους "κανιβαλους" εκ/φορους (ωστε να μιν πνηγεται ψηλα το μοτερ). Αυτο εχει ως αποτελεσμα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες να ΜΗΝ παιρνει οσο αερα χρειαζεται και φυσικα να κομπιζει. Οποτε ΔΕΝ περιμενουμε ουτε πολιτησμενη συμπεριφορα, ουτε γραμμικη αποδοση, ουτε ελαστικη οδηγησιμοτητα. Οποτε μην περιμενεις να συμεριφερεται ουτε καλυτερα ουτε καν παρομοια με το μαμα 167αρι.
Pughell - Τρι 20 Μάϊ 2008, 12:05:54
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω στα περισσοτερα με τον Στελιο,θα διαφωνησω σε καποια μικροπραγματα...
Μπορεις να το κανεις 4πεταλουδο και να εχεις και στρωτη λειτουργια και "λογικη"(για 4πεταλουδο) καταναλωση απλα εννοειται οτι θα πρεπει να κανεις τις αναλογες θυσιες.

Τι εννοω...
Καταρχην για να επενδυσεις σε αυτο το μοτερ πρεπει να κανεις ενα γερο συνολο οσο αφορα το κατω τμημα του.
Αυτο σημαινει μπιελες-πιστονια και φυσικα πολυ καλη δουλεια στον στροφαλο(ανοχες,ζυγισμα,κλπ).
Απο εκει και περα το "ρομαντζο" συνεχιζεται σε κεφαλη,επιλογη εκκεντροφορων και πεταλουδων.
Το να βαλεις εντελως κανιβαλλους εκκεντροφορους θα σου δωσει δυναμη αλλα θα την βγαζει στο Θεο καθως και τα κυβικα δεν θα ειναι πολλα αλλα και οι υπερτετραγωνες διαστασεις του μοτερ θα ευνοουν μεν το στροφαρισμα αλλα θα υστερουν και στο χαμηλομεσαιο φασμα.
Οποτε θα πρεπει να επιλεξεις εκκεντροφορους και πεταλουδες βαση των αναγκων σου.
Πχ με 40αρια σωματα θα εισαι μια χαρα και παραλληλα θα στροφαρεις 8αρες χωρις να "πεθαινει".
Με 45αρια αρχιζεις και κινεισαι στο οριο της πολιτισμενης λειτουργιας,κατι σαν 106 με Kent PT52 φαντασου.
Με 50αρια σωματα,το μαμησες και ψοφησε... Laughing

Κατι αναλογο και με τους εκκεντροφορους.
Λογικο προφιλ με εξισου λογικες ραμπες,σε συνδυασμο με τις πεταλουδες,θα σου δωσει ευκολα τα 150 αλογα και αν ψαχτεις καλα με εξατμιση και περιφερειακα τα 160-170 θα ειναι εφικτο νουμερο.
Απλα οσο πιο ακραιο μοτερ θα κανεις,θα πρεπει να κανεις και τις αναλογες βελτιωσεις σε μεταδοση πραγμα που συνεπαγεται και αλλα χρηματα εκει.

Κοινως τρυπιος κουμπαρας... Sad
Pug_306 - Τετ 21 Μάϊ 2008, 11:03:00
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω και με τους 2 σας. Η αληθεια ειναι οτι και εγω στο θεμα του σασμαν κολαω. Γτ τα σασμαν τα συγκεκριμενα και γενικοτερα ισως της peugeot με ελαχιστες εξαιρεσεις που δεν τις γνωριζω προσωπικα ειναι μαρμελαδες.
Αλλα οπως ειπα το μοτερ θα φτιαχτει γενικοτερα και στανταρ θα ανεβουν και τα κυβικα.Δεν θα μπουν υπεραγριοι εκκεντροφοροι και βαλβιδες να ακουμπανε σχεδον μεταξυ τους πανω στο καπακι καθοτι με νοιαζει η αξιοπιστια καθως και το να δουλευει το μοτερ στο οριο του πολιτισμενου. Να εχει ρελαντι π.χ.

Απο κει και περα το να φτασω και να ξεπερασω το 2λιτρο δεν μου φαινεται και στοχος που δεν φτανεται. Η καιριες διαφορες των 2 μοτερ βρισκοντε στην εισαγωγη, εξαγωγη, μικρη διαφορα στο μεγεθος βαλβιδων,εκκεντροφοροι, εξαγωγη και εγκεφαλος. Οπως ειπα ολα αυτα θα πειραχτουν-αλλαχτουν, οποτε το μονο που μενει ειναι το υλικο του μοτερ , που ειναι απο αλουμινιο ενω το 2λιτρο οχι.
Pughell - Τετ 21 Μάϊ 2008, 11:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με το μπλοκ,το αλουμινιο θα σου δωσει μειωμενο βαρος που συνεπαγεται καλυτερη κατανομη μεταξυ των αξονων αλλα απο την αλλη θα εχει και μειωμενη αξιοπιστια καθως δεν ειναι τοσο συμπαγες οσο το μαντεμι(στρεβλωνει,οσο παραδοξο και αν σου φαινεται).

Απο εκει και περα σχετικα με τα την δυναμη,με πεταλουδες,κλπ,κλπ θα φτασεις ευκολα την δυναμη του 2λιτρου,παραυτα οπως ειπα,το κοστολογιο θα ξεφυγει.
Εστω οτι το 4πεταλουδο το βρηκες 500Ε,θελεις αλλα 1000Ε τουλαχιστον για εγκεφαλο και προγραμματισμο,700Ε για εκκεντροφορους και φυσικα εργασια και οτι αλλο αλλαξεις/επισκευασεις(πιστονια,κατεργασια στροφαλου,ροικη εξελιξη,κλπ).

Μεχρι στιγμης εισαι αισιως στα 2200Ε χωρις την εργασια του ρεκτιφιε,πιστονια και λοιπα ανταλλακτικα.
Κοινως το 2500αρι το εχεις σιγουρα και αν βαλεις και πιστονια τα 3 ειναι γεγονος...
Ε,αξιζει ρε; Question
Με τοσα παιρνεις 167αρι μοτερ και μαλιστα ισως σου μεινουν και χρηματα για να βαλεις και το 6αρι. Idea

Αποψη μου παντα...
STELIOS - Τετ 21 Μάϊ 2008, 14:02:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Συμφωνω και με τους 2 σας. Η αληθεια ειναι οτι και εγω στο θεμα του σασμαν κολαω. Γτ τα σασμαν τα συγκεκριμενα και γενικοτερα ισως της peugeot με ελαχιστες εξαιρεσεις που δεν τις γνωριζω προσωπικα ειναι μαρμελαδες.
Αλλα οπως ειπα το μοτερ θα φτιαχτει γενικοτερα και στανταρ θα ανεβουν και τα κυβικα.Δεν θα μπουν υπεραγριοι εκκεντροφοροι και βαλβιδες να ακουμπανε σχεδον μεταξυ τους πανω στο καπακι καθοτι με νοιαζει η αξιοπιστια καθως και το να δουλευει το μοτερ στο οριο του πολιτισμενου. Να εχει ρελαντι π.χ.

Απο κει και περα το να φτασω και να ξεπερασω το 2λιτρο δεν μου φαινεται και στοχος που δεν φτανεται. Η καιριες διαφορες των 2 μοτερ βρισκοντε στην εισαγωγη, εξαγωγη, μικρη διαφορα στο μεγεθος βαλβιδων,εκκεντροφοροι, εξαγωγη και εγκεφαλος. Οπως ειπα ολα αυτα θα πειραχτουν-αλλαχτουν, οποτε το μονο που μενει ειναι το υλικο του μοτερ , που ειναι απο αλουμινιο ενω το 2λιτρο οχι.


Αφου θα ανεβασεις τα κυβικα (αν καταλαβα καλλα θα το κανεις 2-λιτρο) γιατι απλα δεν βισκεις ενα 2-λιτρο μοτερ και να ξεκινησεις απο εκει?

Επισης οτι ειναι αλουμινενιο το block δεν ειναι παντα καλυτερο. Το αλουμινενιο Block του 1800 ειναι για τα φορτια (θερμικα και δυναμικα) του 1800. Απο τη στιγμη που θα του φορτωσεις αλλα 50 αλογα, το μαντεμι θα ειναι καλυτερο και απο αποψη θερμο-αποροφητικοτητας και αντοχης γενικα.

Απλα δν καταλαβαινω το point του να παρεις ενα 1800αρι μοτερ και να το μετατρεψεις σε 2λιτρο, ενω με λιγοτερα λεφτα ΠΑΙΡΝΕΙΣ το 2λιτρο ΚΑΙ το βελτιωνεις ? (αν δεν κανω λαθος το 4-πεταλουδο σου πρεπει να μπαινει και στην εισαγωγη του 2λιτρου - εκει θα σκοτωνει !!!)
Pug_306 - Τετ 21 Μάϊ 2008, 17:09:37
Θέμα δημοσίευσης:
Tο Θεμα ειναι οτι η μετατροπη ξεκινησε απο το 1.8 . Το ειχα βρει σε παρα πολυ καλη τιμη και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειχα τοτε τα λεφτα για το 167αρι οπου οαθενας ζηταει οτι του σηκωθει κυριολεκτικα μιλωντας, και ΔΕΝ ξερεις σε τι κατασταση ειναι. Τα συγκεκριμενα τα σκιζουν ελεεινα περισσοτερο αποτι ενα 1.8 οποτε δυο τα κρατουμενα.

Το τετραπεταλουδο βρεθηκε αργοτερα στην πορεια ενω εψαχνα απλα για μια εισαγωγη απο 2λιτρο για να αναπνεει καλιτερα το μοτερ. Τη φαση του στυλ πουλα τα και παρε ενα διλιτρο δεν \την συνεριζομαι, γτ τα λεφτα που εχω δωσει για την τοποθετηση του 1.8 πανω + σερβις κλπ ΔΕΝ τα παιρνω πισω.Εκτος αυτου τα συγκεκριμενα εξοδα πρεπει να ΜΑΤΑξαναδωθουν για την τοποθετηση και το αναλογο σερβις του 2λιτρου.Επισης ηδη βρε παιδια ειπα οτι αυτα δεν θα γινουν ΟΛΑ μαζι. ενα ενα. Αν ειχα 3.000 κασε αυτη τη στιγμη θα επαιρνα το διλιτο κασι με την πρωτη ευκαιρια πουλαγα το αλλο.
Pughell - Πεμ 22 Μάϊ 2008, 08:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεκτο αυτο που λες καθως αν το μοτερ ειναι ηδη πανω στο αμαξι και εχει δωσει και καποια Χ χρηματα,δεν προκειται να τα παρεις πισω. Confused
Απο εκει και περα ομως,η βελτιωση δεν μπορει να ξεκινησει κομματι-κομματι... Sad
Ο λογος;
Τα κομματια που θα επιλεξεις να βαλεις,δεν ειναι ΦΠΕ ή εστω και light εκκεντροφορατη εκδοχη ωστε να πεις οτι "Ενταξει μωρε,θα χασω λιγο απο εξατμιση και εισαγωγη μεχρι να μπουνε εκκεντρα και προγραμμα αλλα δεν θα εχω προβλημα...".
Κοινως προτεινω να μαζεψεις τα χρηματα και τα ανταλλακτικα που χρειαζονται και μετα να προχωρησεις σε τοποθετηση και σεταρισμα.
kpsig - Κυρ 25 Μάϊ 2008, 11:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
εναλλακτικά:
4πεταλουδο από Suzuki GSX-R. 100Ε
Αλουμινένιο manifold: 150Ε
Megasquirt + Wideband l =400E
Φτιάξιμο κεφαλής - μόνος σου (εργαλεία κανένα 100Ε)
Επισκευή κεφαλής (οδηγοί, κλπ) 150Ε
Σετ φλατζών κλπ 200Ε
Εκκεντροφόροι 650Ε
2-3 μήνες σκληρής ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ δουλειάς΄


Εναλλακτικά παίρνεις έναν μεταχειρισμένο DTA, σου κάνει καποιος τον προγραμματισμό, αλλάζεις πιστόνια κλπ κλπ. Αλλά δε νομίζω ότι αυτό είναι το ζητούμενο για εσένα.
Εγώ ακολουθώ την παραπάνω οδό. Αν και ο προμηθευτής του εκκεντροφόρου με ΕΣΚΙΣΕ και με καθυστέρησε, σύντομα όλα θα είναι επάνω στο αμάξι (1.6 8V Ραλλί μοτέρ) και ελπίζω πριν τα τέλη του Αυγούστου να δοκιμάσω τον Megasquirt.
Υπόψην: το μοτέρ σου ήταν η β'αση για το μοτέρ του 206 WRC. Το αλουμινένιο του μπλοκ και ΟΛΑ τα κινούμενα μέρη, συν τα έδρανα στροφάλου κλπ είναι εξαιρετικά. Μην κολλάς στο θέμα της αντοχής αυτού του μοτέρ!
Timour21 - Κυρ 25 Μάϊ 2008, 12:58:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σε βοηθάει πάντως τετραπετάλουδο στον XU10J4RS (είτε delorto είτε απο GSXR 7,5) δίνει 25 άλογα (στο δυναμόμετρο), μου φαίνεται αδύνατο να πάρεις 50 άλογα απο το 1800, τα παιδιά που είπαν οτι το αλουμίνιο του 1,8 δεν αντέχει έχουν 100% δίκιο. Ακόμα και το 2λιτρο δεν είναι τέρας αξιοπιστίας - πιστεψέ με!
Αλλά θα σου πω και το άλλο, το 4πετάλουδο δεν κάνει την διαφορά στα άλογα, για το 2λιτρο πχ δίνει μεν 25 άλογα παραπάνω αλλά το μοτέρ αρπάζει από πολύ χαμηλά και όχι στις 3500+ οταν είναι νορμάλ.
Η κατανάλωση θα αυξηθεί 20% στην καλύτερη (λόγω ρελαντί) και μπορεί να φτάσει και το 100% σε όχι και τόσο ακραίες συνθήκες.
Επαναλαμβάνω πάντως οτι η κυριότερη ανησυχία θα είναι η αξιοπιστία αφού ακόμα και τα αλουμινένια 1,9 (Mi16) με 4πετάλουδα είναι η χαρά του κάθε μάστορα, 1 φορά τον μήνα εκεί θα είσαι! Very happy

Επειδή βλέπω οτι σε απασχολεί και η εισαγωγή σου, έχω καβάτζα εισαγωγή απο το RS (την μεταλλική) αν θες.
Απο την άλλη τετάρτη δε, κατεβάζω GTI6 απο αγγλία οπότε αν σκέφτεσαι για 2λιτρο και 6τάχυτο μπορούμε να μιλήσουμε....
Pug_306 - Κυρ 25 Μάϊ 2008, 23:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Υπόψην: το μοτέρ σου ήταν η β'αση για το μοτέρ του 206 WRC. Το αλουμινένιο του μπλοκ και ΟΛΑ τα κινούμενα μέρη, συν τα έδρανα στροφάλου κλπ είναι εξαιρετικά.


Το γνωριζω κια γιαυτο ειπα να μπω στην διαδικασια. Δεν ξερω κατα ποσον εινα εξαιρετικα αλλα μια αντοχη την εχουν.

Φιλε timour να μιλησουμε και καφε να πιουμε και σουβλακια να κερασω, αλλα αυτη τη στιγμη καθοτι πριν κανα μηνα τελειωσα με αυτη τη μετατροπη, πολλα λεφτα δεν παιζουν. Λες να μην ενδιαφερομαι? Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Εκτος και αν σε ενδιαφερει ανταλλαγη με καινουρια pc (ιντερνετ καφε βλεπεις) Razz Razz Razz
Pughell - Δευ 26 Μάϊ 2008, 08:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Περι αντοχης αλουμινενιου μπλοκ,σε αυτο που λεει ο Κωστας οτι ειναι η βαση του 206 WRC,δεν διαφωνω καθως δεν ειμαι ενημερος,απο εκει και περα ομως δεν πιστευω οτι εχουν καμια ομοιοτητα τα δυο μοτερ τοσο ως προς τις αντοχες αλλα και ως προς τις διαστασεις τους(διαμετρος Χ διαδρομη) με οτι συνεπαγεται αυτο σε αντοχες,ενισχυσεις,κλπ...

Οσο για τα προβληματα των 2λιτρων,θα συμφωνησω με τον Σταθη...
Ειτε 19αρι ειτε 2λιτρο,συνηθως βγαζουν στροφαλο.
Κακες ανοχες...
bbant - Παρ 27 Ιούν 2008, 13:22:05
Θέμα δημοσίευσης: TETΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ ΣΕ Mi16 1.9
Η τροποποίηση που σκέφτεσε να κάνεις σε Mi16.Ίσως σε βοηθήσει.
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12229
Lef205 - Παρ 27 Ιούν 2008, 13:43:06
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:

ΑΠο κει και περα δεν ειμαι ατομο που εχει ποδι ελεφντα, το προσεχω παρα πολυ και δεν το σκυλιαζω.

Ω τον μουργο!
Αφου οποτε σε εχω δει στην Μαραθωνος ολο τεζα το πας ρε! Laughing
Προσωπικα τετοιες μετατροπες που σκεφτεσαι τις γουσταρω γατι ειναι διαφορετικες.
Ολοι λετε για ιπποδυναμη λες και μιλατε για θρησκεια, αφου στο στορυ μας δεν υπαρχουν χρονομετρα εγω δινω βαση στο feeling το οποιο ακουγοντας τα πεταλουδια και νιωθοντας το σκαλοπατι που κανουν, ειναι απιστευτο.
douras306 - Παρ 26 Μάρ 2010, 01:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ. .ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ!ΑΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ,ΜΠΟΡΟΘΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΟΘΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!ΑΠΑΝΤΕ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ
greenpug106 - Παρ 26 Μάρ 2010, 07:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Pug 306 τι έκανες τελικά με το αυτοκίνητο?
reselie - Παρ 26 Μάρ 2010, 20:04:41
Θέμα δημοσίευσης:
2 χρονια μετα βεβαια δεν ξερω καν αν παρακολουθει το φορουμ!
Pug_306 - Σαβ 27 Μάρ 2010, 13:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα παιδιά. Δυστυχως η κρίση που μας βαλανε, έπιασε τις τσέπες μας οπότε δύσκολα τα πραγματα. Το 4πεταλουδο το εχω ακόμα, δεν το'χω βάλει πάνω καθότι ημουν έτοιμος να βάλω το 2λιτρο πρώτα. Και στο 1.8 μπαίνει φυσικά αν και θέλουν λίγο στενεμα οι αυλοι. Τελευταία δεν ψηνόμουν να σκάσω και αλλα λεφτα στο 1.8 διοτι και τα πεταλουδια να μπουν πάνω, χωρίς πρόγραμμα δεν θα κάνουν και τπτ ιδιαιτερο.. Έμπλεξα και με ενα τουρμπο-ρενάκι και δυσκολεύουν ακόμα τα πράγματα απο τσεπικης πλευρας! Very happy Very happy Very happy .Οτι νεα με το καλο θα τα ποσταρω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr