red_storm έγραψε: |
Γειά σας!! Θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν 207 αν έχουν παρατηρίσει να ελλατώνεται το υγρό για το ψυγείο τους. |
PHSYBORG έγραψε: |
υπαρχει προβλημα στην αναμιξη παραφλου ?
τι εννοω : δεν θυμαμαι τι παραφλου ειχα βαλει ..αλλα εχει πεσει η σταθμη . για να μην βαλω σκετο νερο .μπορω να προσθεσω οτι παραφλου βρω η πρεπει να αδειασει ολο κ να βαλουμε -γεμισουμε απο την αρχη ? |
power έγραψε: |
Νομίζω πως ο Jim207GT κάπου είχε αναφέρει πως εάν έχουμε παρατηρήσει μείωση του παραφλου και ένα θόρυβο σαν νιαούρισμα όταν σβήνουμε την μηχανή μάλλον πάμε για αντλία νερού. |
mathanas έγραψε: |
Ναι για καποιο λογο καταναλωνει αλλα ποτε κατω απο το minimum...2 ή 3 φορες εχω συμπληρωσει στα 25.000 και παντα ηταν στο minimum.....
Οτι τους βαζεις μεσα το πινουν τα τεχνολογικα διαμαντια THP.......... |
makis106 έγραψε: |
Ξερει κανεις που εχει τα εξαεριστικά για τα υγρα ψύξης ο ΤΗΡ? Θα αλλάξω παραφλού οπου να 'ναι... |
NoDsl έγραψε: | ||
Δεν κάνεις εξαερισμό από το δοχείο; Πάντως στα 3 χρόνια να έχω συμπληρώσει 2 φορές; Το πολύ τρεις. Και ποτέ δεν έχω ακουμπήσει το κάτω όριο. |
makis106 έγραψε: |
Ξερει κανεις που εχει τα εξαεριστικά για τα υγρα ψύξης ο ΤΗΡ? Θα αλλάξω παραφλού οπου να 'ναι... |
NoDsl έγραψε: |
Δεν είδα κάπου να αναφέρεις εκκένωση κυκλώματος. Σε αυτή την περίπτωση συμφωνώ. Νόμιζα οτι το έλεγες απλά για συμπλήρωση.
Οπότε το αδειάζεις στα 4 χρόνια έ; Λές να ετοιμάζομαι; Θα περάσεις και κάποιο υ είδους καθαριστικό πριν περάσεις το νέο υγρό; |
bagosgt έγραψε: |
τα 2 τα εχει πισω απο το φιλτροκουτι κ το 3ο το εχει στο καπακι του μοτερ,οπως βλεπεις απο μπροστα,αριστερα,κατω απο το σωληνα των αναθυμιασεων.ειναι μια στρογγυλη μαυρη ταπα,με σταυρο απο πανω. |
makis106 έγραψε: | ||
Εκτός απο το κολάρο του ψυγειόυ, εχει καμια αλλη ταπα ο κορμός για να βγαλω τα παραφλού? γιατι απο το κολάρο βγηκαν πολυ λιγα... αν μπορει καποιος να δωσει ενα τηλ να μιλησουμε γιατι το εχω λυμένο... |
makis106 έγραψε: |
ok μαλλον δεν υπαρχει αλλος τροπος. Απλα μου φανηκαν λίγα αυτα που εβγαλε σε σχεση με τα 5 λιτρα που υποτιθεται χωραει. βαζω κολλάρο και γεμίζω.
Εξαεριστηκά 2 βρήκα. ενα πισω απο το φιλτροκουτι πανω στο σωληνα του καλοριφερ, κ μια γκρι ταπα κατω απο το σωληνα αναθυμιάσεων στα δεξια του καπακιου της κεφαλής. υπαρχει κατι άλλο? |
bagos έγραψε: |
Είναι μια μαύρη τάπα,με σταύρο από πάνω,δλδ λύνει με το πιο μεγαλο σταυροκατσαβιδο με το χέρι δε μπορεις να τη πιάσεις,απλά βαλε το κατσαβίδι εκεί,δλδ πίσω από την αντλία υψιλης κ θα τη βρεις,σού στέλνω κ τηλ. |
bagos έγραψε: |
Μην αγχώνεσαι,αν εχει μείνει κ λίγος αέρας,εχει κ σύστημα για αυτόματη εξαερωση ![]() |
makis106 έγραψε: |
Άσχετο, ένα μόνιμο σφύριγμα στον κινητηρα, στο ρελαντί, όταν είναι ζεστό, απ την πλευρά της αντλίας υψηλής, τι μπορει να ειναι? Αντλία νερού δεν πιστεύω, γιατι ειναι απ την άλλη πλευρα... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Σορρυ Μακη τωρα το ειδα..λοιπον.
Η τελεια εκκενωση γινεται αν βγαλεις 2 κολλαρα. Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει. Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου. Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα. Συνολικα οταν ξαναγεμισαμε του κωστα,πηρε κατι παραπανω απο 4 λιτρα. Το πιο πιθανο Μακη για το σφυριγμα που λες,ειναι οτι δεν εχεις κανει σωστη εξαερωση και τσιρτσιριζει το υγρο σε εκεινο το σημειο.Θυμησου πως κανουν τα καλοριφερ οταν θελουν εξαερωση ![]() Η βαλβιδα εξαερωσηςβρισκεται ακριβως διπλα απο το σερβο,πανω στο κολλαρο του καλοριφερ,Βαζεις μπρος,αφηνεις να ζεσταθει και ανοιγεις την ταπα μεχρι να τρεξει καλα το νερακι ![]() |