PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Καταναλωση Παραφλου σε 207

red_storm - Σαβ 10 Μάϊ 2008, 16:31:06
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Καταναλωση Παραφλου σε 207
Γειά σας!! Θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν 207 αν έχουν παρατηρίσει να ελλατώνεται το υγρό για το ψυγείο τους.
fynos - Σαβ 10 Μάϊ 2008, 21:02:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σε κανένα από τα δύο 207 δεν το έχω παρατηρήσει ! (1,4 και GT)
lefteris22 - Τρι 20 Μάϊ 2008, 08:44:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγρό ψυγείου!
red_storm έγραψε:
Γειά σας!! Θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν 207 αν έχουν παρατηρίσει να ελλατώνεται το υγρό για το ψυγείο τους.


καλημερα ρεντ_στορμ.ειμαι καινουργιος στο φορουμ και εχω ενα 207 cc τουρμπο, χτες κοιταξα τα υγρα του ψυγειου και ητανε στο μινιμουν!!εμαθες τιποτα σχετικα με το θεμα?
drdino - Τρι 20 Μάϊ 2008, 08:47:19
Θέμα δημοσίευσης:
Σε καινούριο αμάξι είναι μέχρι ενός σημείου λογικό να υπάρχει κάποια μικρή απώλεια. Συμπληρώστε, και αν συνεχίσει η απώλεια τότε ανησυχήστε...
Jim207GT - Τρι 20 Μάϊ 2008, 09:17:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ο drdino είναι πολύ σωστός. Και γώ συμπλήρωσα κανα 300-400cc γύρο στα 2000χλμ και τώρα έχω 17.000χλμ και όλα κομπλέ. Very happy
hitman - Σαβ 31 Μάϊ 2008, 16:36:22
Θέμα δημοσίευσης: Υγρό ψυγείου!
Γεια σας παιδια, καλως σας βρηκα...
εχω και εγω προβλημα με το υγρο του ψυγειου. Εχω συμπληρωσει 1 φορα, οσο περνει το παγουρακι και περιπου αλλο τοσο απο τοτε που αρχισα να το παρακολουθω.
το αμαξι στο συνεργειο εδειξε οτι το ενα μπουζι ειχε περιεργο χρωμα...
τι μπορει να φταιει τελικα, εχω 25000 χλμ.
περιμενουμε απαντηση απο γαλλια για να δουμε τι θα κανουμε.
Προς το παρων δουλευει μια χαρα...
Συγνωμη για το μεγεθος.
lem-x24 - Τρι 10 Ιούν 2008, 20:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτήσω και εγώ με τη σειρά μου! υπάρχει ειδικό υγρό για το ψυγείο? εγώ νόμιζα ότι έχει νερό μαζί με παραφλού! και εμένα η στάθμη είναι κάπου κοντά στην ελάχιστη ένδειξη! τώρα που θα πάω για σέρβις θα τους το πω!
nikos68 - Τετ 11 Ιούν 2008, 08:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι είναι ειδικό το υγρό ψυγείου που παίρνουν τα αυτοκίνητά μας. Μπορούμε όμως άφοβα να το συμπληρώσουμε με νερό βρύσης ή αποσταγμένο διότι το ειδικό παραφλού που έχει σπάει τα άλατα από μόνο του.Εμένα είχε κατέβει λίγο και απλά συμπλήρωσα με αποσταγμένο αφού έμαθα ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Τώρα με τις ζέστες καλό είναι να ρίχνουμε μια ματιά στο ειδικό δοχείο.Πάντως δεν πήρε μέσα ούτε μισό ποτήρι.Εκείνο που θέλει προσεκτική παρακολούθηση είναι τα λάδια του διότι ανάλογα με το σκίσιμο που κάνουμε ο δείκτης κατεβαίνει 1 έως 2 βόλτες βίδας.
MEMsound - Τετ 11 Ιούν 2008, 09:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
καλο ειναι να αποφευγετε την συμπλήρωση με νερό βρυσης.
αν οχι παραφλου βάλτε εστω απεσταγμένο Wink
red_storm - Σαβ 14 Ιούν 2008, 20:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Απ΄οτι βλέπω σε πολλά 207 το υγρό του ψυγείου ελλατώνεται. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα του κινητήρα?
Touristas - Κυρ 15 Ιούν 2008, 07:02:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει κανένα πρόβλημα ο κινητήρας.
Είναι φυσιολογικό να κατεβαίνει λίγο η στάθμη του νερού , εξάλλου δεν πέφτει από την μια μέρα στην άλλη στο min.
PHSYBORG - Δευ 21 Ιούλ 2008, 14:00:45
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει προβλημα στην αναμιξη παραφλου ?
τι εννοω :
δεν θυμαμαι τι παραφλου ειχα βαλει ..αλλα εχει πεσει η σταθμη .
για να μην βαλω σκετο νερο .μπορω να προσθεσω οτι παραφλου βρω η πρεπει να αδειασει ολο κ να βαλουμε -γεμισουμε απο την αρχη ?
Miltellas - Δευ 21 Ιούλ 2008, 23:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
Η προσθήκη απεσταγμένου βοηθάει μεν στο να μην δημουργούνται πολλά άλατα (δεν απουσιάζουν και πάλι), αλλά όπως και το κοινό νερο μειώνει το σημείο εξάτμισης του paraflou. Υπόψιν και ότι το απεσταγμένο νερό εξατμίζεται σε ελαφρά χαμηλότερη θερμοκρασία (100C σε πίεση 1bar) από το κοινό νερό με άλατα (100C+ αναλόγως με το πόσο "σκληρό" είναι).
PHSYBORG - Τρι 22 Ιούλ 2008, 17:05:21
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
υπαρχει προβλημα στην αναμιξη παραφλου ?
τι εννοω :
δεν θυμαμαι τι παραφλου ειχα βαλει ..αλλα εχει πεσει η σταθμη .
για να μην βαλω σκετο νερο .μπορω να προσθεσω οτι παραφλου βρω η πρεπει να αδειασει ολο κ να βαλουμε -γεμισουμε απο την αρχη ?

??
STELIOS - Τρι 22 Ιούλ 2008, 18:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Oτι και να βαλεις τα ιδια ειναι. Και φυσικα καλυτερα να συμπλιρωσεις με παραφλου παρα με νερο.
drdino - Τρι 22 Ιούλ 2008, 19:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ίδιο χρώμα δεν πρέπει να έχει το παραφλού;
MEMsound - Τρι 22 Ιούλ 2008, 20:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι θα χαλάσει ο κανβας?Laughing Laughing Laughing

το μονο που πρέπει να απογυγει κανείς ειναι το συμβατικό νερό (λόγω αλάτων)...
drdino - Τρι 22 Ιούλ 2008, 20:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
καλά, βάλτε g12 (πορτοκαλί) τότε και βλέπουμε. Cool Laughing
Miltellas - Σαβ 26 Ιούλ 2008, 01:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω παραλάβει καί το κορυφαίο υγρό για υδρόψυκτα συστήματα μηχανοκίνητων οχημάτων (και όχι μόνο). Δεν περιέχει νερό κι ούτε αναμιγνύεται με νερό παρά μόνο με τον εαυτό του.
EVANS NRG+
- Έχει πολύ μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα από το νερό.
- Έχει σημείο εξάτμισης τους 190C σε ατμοσφαιρική πίεση (!)
- Δεν ανεβάζει πίεση πάνω από 0.5bar στο κύκλωμα ψύξης (!)
- Το πετάμε μαζί με το αυτοκίνητο
- Είναι πανάκριβο -60Ε τα 3.8λτ (!)- αλλά θα μπει μία μόνο φορά (αν δεν τρακάρετε) σε συνδυασμό με τα άλλα οφέλη.

Πολλά περισσότερα εδώ: http://www.evanscooling.com/html/npgPls.htm

Βάλαμε το NRGR (μόνο για αγωνιστική χρήση και αλλάζεται ανά 2 χρόνια) στο αγωνιστικό Clio και ο δείκτης θερμοκρασίας νερού έδειξε 5C κάτω στον αγώνα! Και ο δείκτης λαδιού έδειξε 5-10C παρακάτω αλλά εκεί αλλάξαμε και λιπαντικό (AMSOIL TRO 20W50) που είναι κυρίως για αγωνιστική χρήση και είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να βοηθάει στην αποβολή θερμοκρασιών (έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα και άριστη αντιτριβικότητα άρα και ροή για 50ρι).
Αυτό όμως ήταν αγωνιστικό (με πρόγραμμα, σφυρήλατα κλπ) και τα πιο αντιπροσωπευτικά θα τα δούμε στο Πεζό μου. Αλλά και μόνο που η πίεση στο κύκλωμα δεν θα υπερβαίνει το 0.5bar μου αρκεί! Με όλα αυτά τα κορυφαία που του βάζω εδώ και 2.5χρόνια το 206 μου στο εξής θα το ονομάσω 206 Highlander....
Puzzle - Δευ 17 Νοέ 2008, 08:04:57
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Καταναλωση Παραφλου σε 207
Ηθελα να ρωτησω αν ειναι φυσιολογικο σε 3.5 μηνες το παραφλου να εχει πεσει κατω απο το ελαχιστο επιτρεπομενο οριο του?κατα τους μηνες αυτους εκανα περιπου 6,000 χλμ ηταν και οι διακοπες μεσα..
Ειναι φυσιολικο?γιατι ειναι η δευτερη φορα που βλεπω να πεφτει σε αυτο το διαστημα..
Ευχαριστω!!!
Puzzle - Τρι 18 Νοέ 2008, 11:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει κανεις να βοηθησει? Αν ειναι φυσιολογικο να παψω να ανησυχω οχι τιποτα αλλο..
Βεβαια δεν εχω παρατηρησει να χανει το ψυγειο κτλ..αλλα με εχει φαει λιγο το θεμα..
Puzzle - Τετ 31 Δεκ 2008, 12:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα χρειαζομαι πολυ συχνα συμπληρωμα παραφλου(καθε 3-4 βδομαδες)...ο τεχνικος μου ειπε οτι ισως υπαρχει καποια διαροη και επειδη ειναι στην εγγυηση να παω να το δει...
Ξερεις κανεις που μπορει να οφειλεται?
Ελπιζω να μην ειναι μεγαλη η ζημια..
fynos - Τετ 31 Δεκ 2008, 12:19:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα σχεδόν 1 χρόνο με 21.000χμ έφτασε στο min.
Δεν μου είπαν κάτι στο service δεν χρέωσαν κάτι . . . . και συμπληρώσανε !
Θέλω να ελπίζω ότι είναι φυσιολογικό αυτό . . . . οι υπόλοιποι με 207 γτ,ραλλι,ρψ έχετε παρατηρήσει το παγούρι σας καθόλου ?
Puzzle - Τετ 31 Δεκ 2008, 12:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
Στο χρονο νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο και στα περισσοτερα συμπληρωνουν τσαμπα..
Αλλα σε μενα στο μηνα κατι δεν παει καθολου καλα..
fynos - Τετ 31 Δεκ 2008, 12:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω να είναι κάτι επιπόλαιο και να μην ταλαιπωρηθείς πολύ !
Θα περιμένουμε update.
Jim207GT - Τετ 31 Δεκ 2008, 13:52:25
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη εδώ και 16μήνες και 31.000χλμ έχω συμπληρώσει 2 φορές την πρώτη μόλις το πήρα άρα μάλλον δεν το είχαν γεμάτο εξαρχής. Το έψαξα παντού για διαρροές αλλά τπτ όλα μιά χαρά. Μπορεί και να λέω πατάτα αλλά μήπως επειδή ψύχει και την τουρπίνα ψιλοεξατμήζετε λόγω τρελών θερμοκρασιών της.
fynos - Τετ 31 Δεκ 2008, 14:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι απίθανο Jimy, πάντως όταν το πείρα δεν ήταν και στο max . . . .
Puzzle - Τετ 31 Δεκ 2008, 20:28:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξανακοιταξα σημερα και τελικα δεν ειναι τρελλο το χασιμο αλλα υπαρχει λιγακι...θα παω με το νεο ετος να το δω και θα σας ενημερωσω...
Καλη χρονια σε ολους μας!!!
vertigo - Παρ 13 Φεβ 2009, 14:25:15
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου αν δεν φαίνεται κάπου διαρροή από σωληνώσεις τότε κοίταξε την τρόμπα νερού εκεί σίγουρα δεν φαίνεται ποτε η διαρροή
power - Παρ 13 Φεβ 2009, 14:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω πως ο Jim207GT κάπου είχε αναφέρει πως εάν έχουμε παρατηρήσει μείωση του παραφλου και ένα θόρυβο σαν νιαούρισμα όταν σβήνουμε την μηχανή μάλλον πάμε για αντλία νερού.
Jim207GT - Παρ 13 Φεβ 2009, 14:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Νομίζω πως ο Jim207GT κάπου είχε αναφέρει πως εάν έχουμε παρατηρήσει μείωση του παραφλου και ένα θόρυβο σαν νιαούρισμα όταν σβήνουμε την μηχανή μάλλον πάμε για αντλία νερού.


Σωστός Wink
Ilias207Rallye - Παρ 18 Ιούν 2010, 21:01:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεθαβω το θεμα, αλλα το παρατηρησα και γω το φαινομενο καταναλωσης παραφλου, χθες το απογεμα..

Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειχα παρατηρησει εξ'αρχης την σταθμη του παραφλου στο παγουρι, αλλα εχθες που το τσεκαρα ηταν ελαχιστα κατω απο το μινιμουμ (απειροελαχιστα).

Με τον μηχανικο μου που μιλησα σημερα μου ειπε οτι δεν ειναι κατι ανησυχητικο. Περασα απο το συνεργειο και συμπληρωσαμε λιγο.

Ολα αυτα μετα απο 21.000 χλμ.
franch_power - Σαβ 19 Ιούν 2010, 00:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
και μ'ένα μου φάνηκε περίεργο παιδία διότι σχεδόν κάθε 4 μήνες το υγρό του ψυγείου κατεβαίνει γύρω στο ένα δάκτυλο! πήγα στην peugeot έβαλαν το αμάξι στο διαγνωστικό έγινε και έλενχος για διάροες και ήταν όλα καλά,ίσως να είναι θέμα τουρμπίνας όπως είπε και ο φίλος δημήτρης! Smile
sasasj - Σαβ 25 Σεπ 2010, 23:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
Και γώ είδα να λείπει αρκετό παραφλού τον πρώτο καιρο που το είχα. Στο πρώτο σέβις το συμπληρώσαν στην peugeot και άλλη μια φορά εγώ. Δεν έπεσε ποτέ κάτω απο το min. Αυτές τις μέρες που το ξαναείδα έπεσε στο πισώ πάλι. Όλα αυτά μέσα σε 1 μιση χρόνο και 71000 km.
crusader - Δευ 27 Σεπ 2010, 14:17:38
Θέμα δημοσίευσης:
μια από τα ίδια....
τελικά τα 207 είναι του υγρού στοιχείου... ότι υπάρχει το κατεβάζουν... λάδια, παραφλού, νερό υαλοκαθαριστήρων...... Beer Laughing Laughing
mathanas - Δευ 27 Σεπ 2010, 16:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι για καποιο λογο καταναλωνει αλλα ποτε κατω απο το minimum...2 ή 3 φορες εχω συμπληρωσει στα 25.000 και παντα ηταν στο minimum.....

Οτι τους βαζεις μεσα το πινουν τα τεχνολογικα διαμαντια THP..........
android - Δευ 27 Σεπ 2010, 17:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
mathanas έγραψε:
Ναι για καποιο λογο καταναλωνει αλλα ποτε κατω απο το minimum...2 ή 3 φορες εχω συμπληρωσει στα 25.000 και παντα ηταν στο minimum.....

Οτι τους βαζεις μεσα το πινουν τα τεχνολογικα διαμαντια THP..........


νερακι θελει το κακομοιρο...διψαει...
αναμεσα στο max min. μου ναι καθε 1 χρονο
papillon - Τετ 22 Φεβ 2012, 11:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα παιδια....προσφατα ειχα κ γω απωλειες υγρων στη γαλλιδα.207 ΕP3 κινητηρας 1.4....στο συνεργειο που παω μου ειπαν για αντλια νερου....κοστος απο γκαγκασταθη καπου στα 25 ευρω...παραφλου να παρω το κιτρινο ή το πρασινο βαλεο?αν κρινω απο το χρωμα εχω μεσα το κιτρινο....ποσοτητα που χρειαζομαι?σε αντιπροσωπια που πηρα εδω θεσσαλονικη μου ειπαν 82 αντλια,93 εργατικα κ 24 για 6 λιτρα υγρων....
makis106 - Σαβ 09 Ιούν 2012, 15:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει κανεις που εχει τα εξαεριστικά για τα υγρα ψύξης ο ΤΗΡ? Θα αλλάξω παραφλού οπου να 'ναι...
NoDsl - Σαβ 09 Ιούν 2012, 17:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Ξερει κανεις που εχει τα εξαεριστικά για τα υγρα ψύξης ο ΤΗΡ? Θα αλλάξω παραφλού οπου να 'ναι...


Δεν κάνεις εξαερισμό από το δοχείο; Πάντως στα 3 χρόνια να έχω συμπληρώσει 2 φορές; Το πολύ τρεις. Και ποτέ δεν έχω ακουμπήσει το κάτω όριο.
bagosgt - Σαβ 09 Ιούν 2012, 17:56:27
Θέμα δημοσίευσης:
τα 2 τα εχει πισω απο το φιλτροκουτι κ το 3ο το εχει στο καπακι του μοτερ,οπως βλεπεις απο μπροστα,αριστερα,κατω απο το σωληνα των αναθυμιασεων.ειναι μια στρογγυλη μαυρη ταπα,με σταυρο απο πανω.
makis106 - Σαβ 09 Ιούν 2012, 18:06:13
Θέμα δημοσίευσης:
thanks βαγγο! Thumb right
makis106 - Σαβ 09 Ιούν 2012, 18:21:33
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
makis106 έγραψε:
Ξερει κανεις που εχει τα εξαεριστικά για τα υγρα ψύξης ο ΤΗΡ? Θα αλλάξω παραφλού οπου να 'ναι...


Δεν κάνεις εξαερισμό από το δοχείο; Πάντως στα 3 χρόνια να έχω συμπληρώσει 2 φορές; Το πολύ τρεις. Και ποτέ δεν έχω ακουμπήσει το κάτω όριο.

Διονύση οταν κανεις αντικατασταση του υγρου ψυξης σε εναν κινητηρα (για λογους συντηρησης), αδειαζει ολο το κυκλωμα, οποτε με την προσθηκη καινουργιου υγρού, πρεπει να αφαιρεσεις τον εγκλοβισμενο αερα του κυκλωματος (με την βοηθεια των εξαεριστικών), διαφορετικα μπορει να δημιουργηθεί μεγααααλο πρόβλημα Exclamation
Στα 4 χρονια (55000χμ) εχω συμπληρωσει 2 φορες απο λιγο...
NoDsl - Σαβ 09 Ιούν 2012, 19:09:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είδα κάπου να αναφέρεις εκκένωση κυκλώματος. Σε αυτή την περίπτωση συμφωνώ. Νόμιζα οτι το έλεγες απλά για συμπλήρωση.
Οπότε το αδειάζεις στα 4 χρόνια έ; Λές να ετοιμάζομαι; Θα περάσεις και κάποιο υ είδους καθαριστικό πριν περάσεις το νέο υγρό;
makis106 - Σαβ 09 Ιούν 2012, 19:11:06
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Ξερει κανεις που εχει τα εξαεριστικά για τα υγρα ψύξης ο ΤΗΡ? Θα αλλάξω παραφλού οπου να 'ναι...

Wink
makis106 - Σαβ 09 Ιούν 2012, 19:18:05
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Δεν είδα κάπου να αναφέρεις εκκένωση κυκλώματος. Σε αυτή την περίπτωση συμφωνώ. Νόμιζα οτι το έλεγες απλά για συμπλήρωση.
Οπότε το αδειάζεις στα 4 χρόνια έ; Λές να ετοιμάζομαι; Θα περάσεις και κάποιο υ είδους καθαριστικό πριν περάσεις το νέο υγρό;

Ναι αν θυμαμαι καλα το προτεινει και το εγχειριδιο συντηρησης, στα 4 χρόνια ή 60000χμ. οχι δεν θα περασω καποιο καθαριστικο, απλη αντικατασταση.
makis106 - Πεμ 11 Οκτ 2012, 01:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
κάνει αυτο?
http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002004&catId=70&extLang=
και πόσα λίτρα θέλουμε για αντικατάσταση Question
giannis27 - Πεμ 11 Οκτ 2012, 16:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
όχι ! βάλε τόταλ είναι δέκα φορές καλύτερο .
νομίζω κάπου στα 5.4~5.3 λίτρα
makis106 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 12:07:04
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
τα 2 τα εχει πισω απο το φιλτροκουτι κ το 3ο το εχει στο καπακι του μοτερ,οπως βλεπεις απο μπροστα,αριστερα,κατω απο το σωληνα των αναθυμιασεων.ειναι μια στρογγυλη μαυρη ταπα,με σταυρο απο πανω.


Εκτός απο το κολάρο του ψυγειόυ, εχει καμια αλλη ταπα ο κορμός για να βγαλω τα παραφλού? γιατι απο το κολάρο βγηκαν πολυ λιγα...
αν μπορει καποιος να δωσει ενα τηλ να μιλησουμε γιατι το εχω λυμένο...
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 01 Δεκ 2012, 13:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
bagosgt έγραψε:
τα 2 τα εχει πισω απο το φιλτροκουτι κ το 3ο το εχει στο καπακι του μοτερ,οπως βλεπεις απο μπροστα,αριστερα,κατω απο το σωληνα των αναθυμιασεων.ειναι μια στρογγυλη μαυρη ταπα,με σταυρο απο πανω.


Εκτός απο το κολάρο του ψυγειόυ, εχει καμια αλλη ταπα ο κορμός για να βγαλω τα παραφλού? γιατι απο το κολάρο βγηκαν πολυ λιγα...
αν μπορει καποιος να δωσει ενα τηλ να μιλησουμε γιατι το εχω λυμένο...


Εγώ Μάκη όσες φορές έχω βγάλει παραφλού είναι από τα κολάρα του νερού. Το περισσότερο βγαίνει από το κάτω κολάρο στη μεριά του ψυγείου.

Δηλαδή πόσο έβγάλε, γιατί εμένα με αυτό το τρόπο έχασε 4+ λίτρα. Όντως μια ποσότητα μένει μέσα αλλά από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει τρόπος(πχ τάπα) να βγεί πλήρως μιας και βρίσκεται εντός του μπλοκ περιφερειακά των χιτωνίων.

Ακόμα και όταν είχα βγάλει θερμοστάτη ή βοηθητική αντλία νερών πάλι τα κολάρα βγήκαν πρώτα για να αδειάσει το παραφλού. Απλώς έφυγε μια extra ποσότητα, όταν βγήκαν και αυτά(θερμοστάτης-ανλτία), που δεν είχε βγεί πρίν.
makis106 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 13:44:43
Θέμα δημοσίευσης:
ok μαλλον δεν υπαρχει αλλος τροπος. Απλα μου φανηκαν λίγα αυτα που εβγαλε σε σχεση με τα 5 λιτρα που υποτιθεται χωραει. βαζω κολλάρο και γεμίζω.
Εξαεριστηκά 2 βρήκα. ενα πισω απο το φιλτροκουτι πανω στο σωληνα του καλοριφερ, κ μια γκρι ταπα κατω απο το σωληνα αναθυμιάσεων στα δεξια του καπακιου της κεφαλής. υπαρχει κατι άλλο?
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 01 Δεκ 2012, 13:59:52
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
ok μαλλον δεν υπαρχει αλλος τροπος. Απλα μου φανηκαν λίγα αυτα που εβγαλε σε σχεση με τα 5 λιτρα που υποτιθεται χωραει. βαζω κολλάρο και γεμίζω.
Εξαεριστηκά 2 βρήκα. ενα πισω απο το φιλτροκουτι πανω στο σωληνα του καλοριφερ, κ μια γκρι ταπα κατω απο το σωληνα αναθυμιάσεων στα δεξια του καπακιου της κεφαλής. υπαρχει κατι άλλο?


Καλού κακού κάτσε μπάς και γνωρίζει κάποιος άλλος και μου διαφεύγει, αν και θαρρώ πως δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Εξαεριστικά όντως 2 γνωρίζω και γώ.

Αν θες να καθαρίσει το κύκλωμα απλά ρίξε από το καινούριο κάμποσο και άσε το να φύγει από το κάτω κολάρο. Rolling eyes
makis106 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 15:33:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρε περίπου 3 λίτρα, οποτε εμεινε αρκετό μεσα.

Άσχετο, ένα μόνιμο σφύριγμα στον κινητηρα, στο ρελαντί, όταν είναι ζεστό, απ την πλευρά της αντλίας υψηλής, τι μπορει να ειναι?
Αντλία νερού δεν πιστεύω, γιατι ειναι απ την άλλη πλευρα... Rolling eyes
bagos - Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι μια μαύρη τάπα,με σταύρο από πάνω,δλδ λύνει με το πιο μεγαλο σταυροκατσαβιδο με το χέρι δε μπορεις να τη πιάσεις,απλά βαλε το κατσαβίδι εκεί,δλδ πίσω από την αντλία υψιλης κ θα τη βρεις,σού στέλνω κ τηλ.
makis106 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Είναι μια μαύρη τάπα,με σταύρο από πάνω,δλδ λύνει με το πιο μεγαλο σταυροκατσαβιδο με το χέρι δε μπορεις να τη πιάσεις,απλά βαλε το κατσαβίδι εκεί,δλδ πίσω από την αντλία υψιλης κ θα τη βρεις,σού στέλνω κ τηλ.
Βάγγο εχω τελειώσει. την βρηκα αυτη την ταπα, όπως και αυτη πισω απ το φιλτροκουτι, την τριτη δε βρηκα. Επίσης βγηκαν μονο 3 λιτρα απο το κολαρο. τεσπα ολα οκ! thank you φίλος! Thumb Left
bagos - Σαβ 01 Δεκ 2012, 21:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μην αγχώνεσαι,αν εχει μείνει κ λίγος αέρας,εχει κ σύστημα για αυτόματη εξαερωση Wink
makis106 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 21:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Μην αγχώνεσαι,αν εχει μείνει κ λίγος αέρας,εχει κ σύστημα για αυτόματη εξαερωση Wink
Cool



makis106 έγραψε:

Άσχετο, ένα μόνιμο σφύριγμα στον κινητηρα, στο ρελαντί, όταν είναι ζεστό, απ την πλευρά της αντλίας υψηλής, τι μπορει να ειναι?
Αντλία νερού δεν πιστεύω, γιατι ειναι απ την άλλη πλευρα... Rolling eyes
καμια ιδεα κανεις γι αυτό?
recife_rallye - Σαβ 01 Δεκ 2012, 23:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σορρυ Μακη τωρα το ειδα..λοιπον.
Η τελεια εκκενωση γινεται αν βγαλεις 2 κολλαρα.
Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει.
Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου.
Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα.
Συνολικα οταν ξαναγεμισαμε του κωστα,πηρε κατι παραπανω απο 4 λιτρα.

Το πιο πιθανο Μακη για το σφυριγμα που λες,ειναι οτι δεν εχεις κανει σωστη εξαερωση και τσιρτσιριζει το υγρο σε εκεινο το σημειο.Θυμησου πως κανουν τα καλοριφερ οταν θελουν εξαερωση Wink
Η βαλβιδα εξαερωσηςβρισκεται ακριβως διπλα απο το σερβο,πανω στο κολλαρο του καλοριφερ,Βαζεις μπρος,αφηνεις να ζεσταθει και ανοιγεις την ταπα μεχρι να τρεξει καλα το νερακι Wink
makis106 - Κυρ 02 Δεκ 2012, 00:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Σορρυ Μακη τωρα το ειδα..λοιπον.
Η τελεια εκκενωση γινεται αν βγαλεις 2 κολλαρα.
Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει.
Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου.
Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα.
Συνολικα οταν ξαναγεμισαμε του κωστα,πηρε κατι παραπανω απο 4 λιτρα.

Το πιο πιθανο Μακη για το σφυριγμα που λες,ειναι οτι δεν εχεις κανει σωστη εξαερωση και τσιρτσιριζει το υγρο σε εκεινο το σημειο.Θυμησου πως κανουν τα καλοριφερ οταν θελουν εξαερωση Wink
Η βαλβιδα εξαερωσηςβρισκεται ακριβως διπλα απο το σερβο,πανω στο κολλαρο του καλοριφερ,Βαζεις μπρος,αφηνεις να ζεσταθει και ανοιγεις την ταπα μεχρι να τρεξει καλα το νερακι Wink

Λέφο το δευτερο κολάρο δεν το έβγαλα, δεν πειραζει, ετσι κι αλλιώς θα το ξαναδειάσω για να αλλάξω την αντλία του τούρμπο κ τοτε θα γίνει πιο σωστά.
Το σφύριγμα το κανει καιρό τωρα, δεν εχει να κανει με τα υγρα ψύξης. Ειναι ενα μουντο σφυριγμα, κ αναρωτιεμαι τι μπορει να ειναι. καμια φορα του περναει...
Ευχαριστω! Wink
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 02 Δεκ 2012, 02:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σε πολλά προf/l 207 (ίσως σε όλα) έχω ακούσει αυτό το σφύριγμα που πιθανόν να λές, αλλά στο δικό μου δεν το κάνει Rolling eyes

Γενικά έχω παρατηρήσει μια ελαφριά διαφορά στον ήχο του μοτέρ μεταξύ προf/l και f/l.
bagos - Κυρ 02 Δεκ 2012, 10:08:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κ εμένα το κάνει κ είναι από την αντλία ψύξης τούρμπο.κ δε λέω γιαυτό που κάνει οταν σβήνει,αλλά ένα πολύ ψιλό οταν δουλεύει το μοτερ Wink
makis106 - Κυρ 02 Δεκ 2012, 12:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι καπως εντονο κ δεν το εκανε παντα. Rolling eyes θα ανεβάσω βιντεο.
bagos - Κυρ 02 Δεκ 2012, 20:25:32
Θέμα δημοσίευσης:
Έμεναν πλέον τίποτα δε μου φαίνεται περίεργο,από τους θορύβους στο μοτερ,αφού δουλεύει ακόμα... Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr