PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 207RC vs 206RC

bakclima - Κυρ 30 Μάρ 2008, 11:32:20
Θέμα δημοσίευσης:
το 206rc ειναι ανωτερο 207rc σε ολους τους τομης (μηλαμε για μαμα), 1ον στο 207rc δεν με αρεσε καθολου το τιμονι, 2ον το 207rc ειναι 1600, 3ον το 207rc ειναι πιο βαρυ.
Manos207RC - Παρ 02 Μάϊ 2008, 16:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Διαφορες λοιπον(των εκδοσεων RC)...αν και εχω κανει μολις 130 χλμ με το 207 οποτε θα εχω να πω περισσοτερα μετα, εχουμε και λεμε..
1.τιμονι στο 206 υδραυλικο και βαρυ ενω στο 207 πουπουλο και μεταβαλλεται σταδιακα οσο ανεβαινουν τα χλμ. Παντως μεσα στη πολη σε κινηση και παρκαρισμα ειναι χρηστικο οντως..
2.επιλογεας ταχυτητων μου φαινεται πιο σαφης στο 207 σε σχεση με το 206.
3.Πιο μαλακος συμπλεκτης στο 207 και απομονωνει λιγο πιο ψηλα σε σχεση με το 206.
4.Το 206 ειχε καλα φρενα αλλα το 207 ειναι απλα ακαριαιο στο θεμα αυτο! Στα πρωτα χλμ πηγαινα σαν αρχαριος και το αμαξι ειχε λοξυγκα!! Θελει απλα χαδι και φρεναρει..πολυ δυνατα φρενα πραγμα τρελα σημαντικο για μενα..
5. Το θεμα γκαζι...φυσικα δε το εχω πατησει σοβαρα ακομη..απλα ειναι ξεκαθαρο ποσο πιο χαμηλα ανοιγει το 207 και κανωευκολες προσπερασεις ανεβαζοντας μεχρι 3500 rpm. To 206 πιο νευρικο ενω το 207 μου δινει την αισθηση "ηρεμης δυναμης" αν και ισως κανω λαθος γιατι ακομη δεν το εχω πιεσει..
6. Πολυ πιο στιβαρο αμαξωμα το 207 σου προσδιδει μακραν μεγαλυτερη σιγουρια στο στριψιμο . Δεν ξερω τι μπορει να γινει μεσα στη πιστα αλλα η αισθηση μου στο δρομο ειναι αυτη.
7. Πιο ανετο στο στησιμο το 207 και με μακραν καλυτερη ποιοτητα κυλησης..ειναι σιγουρα πιο "καθημερινο" αμαξι,ενω το 206 πιο σκληρο και απολυτο και με περισσοτερες παραχωρησεις στην ανεση.

Συνοψιζοντας, πιο friendly car το 207,με μεγαλυτερους χωρους. Το 206 ισως σε βαζει πιο ενεργα στο παιχνιδι της πιστας και στο "κυνηγωντας τα δευτερολεπτα" λογω πιο πολεμικης ατμοσφαιρας αλλα αυτο δεν το δενω κομπο μεχρι να γνωρισω καλα και το 207 και να το πιεσω οπως θελω για να εχω πιο ασφαλη συμπερασματα...Συγνωμη για το μακροσκελες post.
MEMsound - Παρ 02 Μάϊ 2008, 17:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρα περιγραφικότατο ποστ...
κάπως ετσι τα περίμενα να ειναι.

ενδιαφέρον ακι υπομονή μέχρι να ερθει η ώρα της "πίεσης" Wink
ayrton - Παρ 02 Μάϊ 2008, 19:31:40
Θέμα δημοσίευσης:
Tο 207 rc εχει προβαδισμα εναντι του 206 και σ᾽επιταχυνση εν σταση και φυσικα εν κινηση αφου η ροπη του turbo δεν συγκρινεται!!!!!!!!! απο εκει και περα επειδη εχω μπει και στα δυο δεν συγκρινετε η ποιοτητα κατασκευης και ο εξοπλισμος των δυο εκδοσεων.
volvos - Παρ 02 Μάϊ 2008, 20:19:35
Θέμα δημοσίευσης:
sory alla sti praksi to 206rc itan mpros apo 207rc apo oses kontres exoyme balei apo paidia poy exoyn kai ta dio sto club.
en kinisei mono an pas apo xamila poy einai nekro to 206...
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Παρ 02 Μάϊ 2008, 21:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Με 207 δεν έχω ''κοντρίσει'' αλλα με το καινούριο μίνι αρκετές φορές.

Πάνω απο 3 αμάξια και η διαφορά ανοίγει....
και στις ρεπρίζ... κάτι κάνει αλλα....6 6 6 6 6 6 6... Laughing

Θεωρώ ότι ο κινητήρας του 207 είναι απείρως καλύτερος από τον ΕW10J4S
αλλά τα μίνι- 207 δεν βάζουν φωτιά στο δρόμο λόγω βάρους.

Σε αντίθεση με πολλούς συντάκτες περιοδικών, πιστεύω πως το 207 θέλει ένα 6τάχυτο.

Φιλικά
orestis - Σαβ 03 Μάϊ 2008, 10:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια αφηστε τα χαρτια και παμε στον δρομο.
τι να πω? οτι ειμαι και παλι διαθεσιμος?
αφου ειμαι!!
MEMsound - Σαβ 03 Μάϊ 2008, 10:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως παραπάνω ο Manos207RC συγκρινε τα αυτοκίνητα οχι σε φάση
"κοντρας" ειτε σε στροφές ειτε σε ευθεία αλλά σαν "καθημερινά" αυτοκίνητα γενικώς.
orestis - Σαβ 03 Μάϊ 2008, 11:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
πάντως παραπάνω ο Manos207RC συγκρινε τα αυτοκίνητα οχι σε φάση
"κοντρας" ειτε σε στροφές ειτε σε ευθεία αλλά σαν "καθημερινά" αυτοκίνητα γενικώς.

ναι αυτο το καταλαβα και ειναι σαφως ενα αυτοκινητο ανανεωμένο και ενα ΚΑΛΟ αυτοκινητο το 207.
εγω εγραψα οτι ειμαι διαθεσιμος για να δουμε τι κανουν και στον δρομο, να δω τι κανει και το δικο μου ρε αδελφε! Very happy
geo1st487 - Τετ 07 Μάϊ 2008, 11:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
το 206rc ειναι ανωτερο 207rc σε ολους τους τομης (μηλαμε για μαμα), 1ον στο 207rc δεν με αρεσε καθολου το τιμονι, 2ον το 207rc ειναι 1600, 3ον το 207rc ειναι πιο βαρυ.


To 2ον που λες οτι το 207rc ειναι 1600 δεν το καταλαβα. Μονο τα κυβικα κοιταζεις;
Jim207GT - Τετ 07 Μάϊ 2008, 12:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ προτειμώ το 207RC για τους εξής λόγους:

1ον: Πολύ μα πάρα πολύ πιο φνηνό στο πείραγμα με 2.500€ γίνετε εύκολα 230hp μή πώ και περισσότερα

2ον: Πολύ πιό ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο και καθημερινής χρήσης και κορυφαία ποιόητα σε επιπεδα πρωτόγνορα για Peugeot.

3ον: Μικρότερα τέλη, ασφάλιες, χρήση καθώς και αγορά αφού το 206RC εκανε κάπου 26.000€.

4ον: Κορυφαία παθητική ασφάλεια

5ον: Πιό όμορφο(υποκειμενικό)

Και πολλά άλλα ακόμη αλλά βαρέθηκα να γράφω Razz Razz
ayrton - Τετ 07 Μάϊ 2008, 12:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
το 206rc ειναι ανωτερο 207rc σε ολους τους τομης (μηλαμε για μαμα), 1ον στο 207rc δεν με αρεσε καθολου το τιμονι, 2ον το 207rc ειναι 1600, 3ον το 207rc ειναι πιο βαρυ.


για την ροπη του 206 rc και του 207 Rc δεν λες τιποτα! το 207 εχει διπλασια ροπη απο το 206(turbo βλεπεις) και αν μπεις στην peugeot γαλλιας στην ενημερωση τυπου για το 207 rc αναφερη συγκριτικα της επιδοσεις με το 206 rc στο χιλιομετρο απο σταση το 207 ειναι 2+ δλτα πιο γρηγορο και στα 0-100 0,7κλασματα πιο γρηγορο, για ρεπριζ δεν το συζητω καν με αυτες τις διαφορες στης ροπες
Manos207RC - Τετ 07 Μάϊ 2008, 12:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
Βλεπω υπαρχει μια φιλικη διαμαχη μεταξυ των 2..
Επειδη ειμαι απο τους τυχερους (ετσι με 8εωρω) που ειχαν και το ενα (206) και το καινουριο πιστευω οτι ισως ειναι λιγο ατυπη η συγκριση και εξηγουμαι.. Ως πολυστροφο ατμοσφαιρικο μοτερ το 206 ειναι πιο σκληροπυρηνικο (βλεπε και Type-R) και εν γενει πιο "αλητικο" αμαξι...ενα βελτιωμενο 106 Rallye δηλαδη με περισσοτερα κυβικα και εξοπλισμο..Το 207 πλεον εχει γινει πιο ολοκληρωμενο λογω των απαιτησεων απο το ευρυ κοινο..και το ευρυ κοινο δεν ειναι μονο το Ελλαντα..
Τα κυβικα για μενα πια που ειναι λιγοτερα μονο πλεονεκτημα αποτελει (χαρη στη τεχνολογια) αφου καθε Δεκεμβρη εκλαιγα δινοντας σχεδον το δωρο Χριστουγεννων για τα τελη κυκλοφοριας..Επισης με δεσμευε για την αγορα ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου αργοτερα με περισσοτερα κυβικα..Ποσα 2λιτρα θα ειχα πια?? Απο κει και περα κακα τα ψεμματα..ακομη κι αν σε μαμα μορφη ειναι πιο γρηγορο το 206 (μονο απο εκκινηση ισως) ολοι ξερουμε ποσο πιο ευκολα και πιο οικονομικα βελτιωνεται ενα turbo μοτερ και ακομη περισσοτερο οτι λιγοι για να μην πω ελαχιστοι θα το αφησουν "μαμα"..
Υ.Γ. Κανοντας το 1ο μινι ταξιδακι με το 207 δεν εχει καμια σχεση σε ποιοτητα κυλησης και στιβαροτητας με το 206..και οι μνημες μου απο το 206 ειναι ακομη πολυ φρεσκες..
Υ.Γ. 2 Το 206 το λατρεψα το λατρευω και θα το λατρευω για οσα μου πρεσεφερε και μου εμαθε...απλα μεγαλωσα και μεγαλωσαν και οι απαιτησεις μου..μακαρι να μπορουσα να τα ειχα και τα 2...
ayrton - Τετ 07 Μάϊ 2008, 13:06:29
Θέμα δημοσίευσης:
Manos207RC έγραψε:
Βλεπω υπαρχει μια φιλικη διαμαχη μεταξυ των 2..
Επειδη ειμαι απο τους τυχερους (ετσι με 8εωρω) που ειχαν και το ενα (206) και το καινουριο πιστευω οτι ισως ειναι λιγο ατυπη η συγκριση και εξηγουμαι.. Ως πολυστροφο ατμοσφαιρικο μοτερ το 206 ειναι πιο σκληροπυρηνικο (βλεπε και Type-R) και εν γενει πιο "αλητικο" αμαξι...ενα βελτιωμενο 106 Rallye δηλαδη με περισσοτερα κυβικα και εξοπλισμο..Το 207 πλεον εχει γινει πιο ολοκληρωμενο λογω των απαιτησεων απο το ευρυ κοινο..και το ευρυ κοινο δεν ειναι μονο το Ελλαντα..
Τα κυβικα για μενα πια που ειναι λιγοτερα μονο πλεονεκτημα αποτελει (χαρη στη τεχνολογια) αφου καθε Δεκεμβρη εκλαιγα δινοντας σχεδον το δωρο Χριστουγεννων για τα τελη κυκλοφοριας..Επισης με δεσμευε για την αγορα ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου αργοτερα με περισσοτερα κυβικα..Ποσα 2λιτρα θα ειχα πια?? Απο κει και περα κακα τα ψεμματα..ακομη κι αν σε μαμα μορφη ειναι πιο γρηγορο το 206 (μονο απο εκκινηση ισως) ολοι ξερουμε ποσο πιο ευκολα και πιο οικονομικα βελτιωνεται ενα turbo μοτερ και ακομη περισσοτερο οτι λιγοι για να μην πω ελαχιστοι θα το αφησουν "μαμα"..
Υ.Γ. Κανοντας το 1ο μινι ταξιδακι με το 207 δεν εχει καμια σχεση σε ποιοτητα κυλησης και στιβαροτητας με το 206..και οι μνημες μου απο το 206 ειναι ακομη πολυ φρεσκες..
Υ.Γ. 2 Το 206 το λατρεψα το λατρευω και θα το λατρευω για οσα μου πρεσεφερε και μου εμαθε...απλα μεγαλωσα και μεγαλωσαν και οι απαιτησεις μου..μακαρι να μπορουσα να τα ειχα και τα 2...

εχω μιλαω με επισημες συγκρισεις απο την peugeot. η ιδια η peugeot και σε 0-100 και σε 0-1000m δινει πιο γρηγορο το 207, τωρα τι να σου πω Question και εσον αφορα το 206rc να σου αναφερω περιπτωση δικια μου με φιλο μου με saxo vts με σκουπα εξατμηση σε κοντρα με 206 Rc(2 ατομα και το 206) εφαγε τσαι το 206rc και δεν το πιστευαμε ουτε εμεις ουτε ο τυπος με το 206rc!!!!!!
Manos207RC - Τετ 07 Μάϊ 2008, 13:17:09
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη το εχω δει κι εγω το θεμα αναφορικα με τις επιδοσεις..
Και ειναι γνωστο...σε μια κοντρα μετραει παντα ο οδηγος το ποσο καλα γνωριζει το αμαξι του μπλα μπλα..Συν οτι τα μοτερ ακομη ειναι "φρεσκα" δεν εχουν ανοιξει καλα,εχουν λιγα χλμ κτλ κτλ..
Αλλα δεν αποκλειω καθολου τουλαχιστον σε ανοιγμα απο σταση το 206 να φευγει αρχικα μπροστα και αργοτερα να μαζευει το 207.Αλλα ας μην μενουμε μονο στα 0-100 και το ξεψαχνισμα των δεκατων,δευτερολεπτων...αδικουμε και τα 2 αμαξια κατα την ταπεινη μου γνωμη ετσι..
ayrton - Τετ 07 Μάϊ 2008, 13:49:28
Θέμα δημοσίευσης:
Manos207RC έγραψε:
Γιαννη το εχω δει κι εγω το θεμα αναφορικα με τις επιδοσεις..
Και ειναι γνωστο...σε μια κοντρα μετραει παντα ο οδηγος το ποσο καλα γνωριζει το αμαξι του μπλα μπλα..Συν οτι τα μοτερ ακομη ειναι "φρεσκα" δεν εχουν ανοιξει καλα,εχουν λιγα χλμ κτλ κτλ..
Αλλα δεν αποκλειω καθολου τουλαχιστον σε ανοιγμα απο σταση το 206 να φευγει αρχικα μπροστα και αργοτερα να μαζευει το 207.Αλλα ας μην μενουμε μονο στα 0-100 και το ξεψαχνισμα των δεκατων,δευτερολεπτων...αδικουμε και τα 2 αμαξια κατα την ταπεινη μου γνωμη ετσι..

εχεις δικιο και τα δυο αυτοκινητα θελουν σεβασμο Wink και η peugeot ειδικοτερα (και εχω κατοχος ενος 106rallye 16v ημουν αν και δεν ειχα την τυχη να πετυχω στον δρομο 206rc) Very happy
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τετ 07 Μάϊ 2008, 14:30:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σε εντελώς εργοστασιακή μορφή απο στάση είναι μία η άλλη...

Σε ρεπρίζ ιδίας σχέσης η διαφορά είναι μεγάλη υπέρ του 207.

Γενικά τα οχήματα (σε εργοστασιακή μορφή) κατασκευάστηκαν με την ίδια all around φιλοσοφία, με αγωραστικό στόχο τον ώριμο μεσήλικα που ζητά κάτι όχι σκληροπυρηνικό, μα γρήγορο, ποιοτικό με πολλά εξτρα, εμφάνιση και χαρακτήρα. Και σε αυτό τον τομέα το 207 υπερέχει σημαντικά..

Φιλικά. Smile
BILL206RCG13 - Παρ 16 Μάϊ 2008, 20:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 206RC ΜΕ 45000 ΧΛΜ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ 207 RC ΜΕ 10000 ΧΛΜ.ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ,ΚΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ 1ες ΚΑΙ ΜΕ 2ες ΤΟ 206 ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ.ΑΠΟ 3ες ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΜΩΣ ΤΟ 207 ΦΕΥΓΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΑΜΑΞΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ, ΤΕΛΙΚΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΑΠΟ ΡS ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΚΑΙ 215 40 17 ΛΑΣΤΙΧΟ.ΤΟ 207 ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟTΙ ΤΟ 207 ΧΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΩ Bridgestone.
kos_argyris - Τετ 20 Αύγ 2008, 08:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Εμφύλιος...
http://www.youtube.com/watch?v=zJvtKABjl6M
http://www.youtube.com/watch?v=jUE65nnmOdo
makis106 - Τετ 20 Αύγ 2008, 11:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
kos_argyris έγραψε:
Εμφύλιος...
http://www.youtube.com/watch?v=zJvtKABjl6M
http://www.youtube.com/watch?v=jUE65nnmOdo


Τι εμφύλιος, και στα δύο βίντεο το 207 φεύγει, λες και το 206 είναι 1100 Exclamation Exclamation Exclamation Laughing
android - Τετ 20 Αύγ 2008, 11:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
κατι δεν παει καλα δεν μπορει να χει τοση διαφορα Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 20 Αύγ 2008, 12:25:06
Θέμα δημοσίευσης:
me 4η και 3η στα 100 το 206rc εχει τοσες λιγες στροφες που και ενα μαμα διλιτρο θα το κοντραρε...
Jim207GT - Τετ 20 Αύγ 2008, 12:27:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
me 4η και 3η στα 100 το 206rc εχει τοσες λιγες στροφες που και ενα μαμα διλιτρο θα το κοντραρε...


Να μην πούμε για κάτι ύποπτα 206 1.6 Cool Razz
volvos - Τετ 20 Αύγ 2008, 12:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
se θελω ετοιμοπολεμο τωρα Laughing
τελικα δεν ηταν πολλαπλασιαστης αλλα ωστηριο Crying or Very sad
για να δουμε τι θα δουμε μετα Laughing
Jim207GT - Τετ 20 Αύγ 2008, 12:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις αυτοκίνητο με άποψη βρε....όχι τπτ ξενέρωτα Razz Razz
Νανε το τελευταίο
ath7 - Τετ 20 Αύγ 2008, 14:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πειραγμενο το 206? Rolling eyes

http://www.youtube.com/watch?v=9Ie3gojo23M

Και αυτο?

http://www.youtube.com/watch?v=bSvRR5X_psM

http://www.youtube.com/watch?v=83zfcH4Q-z0&NR=1

Πηγε ο alekoukos στη Γαλλια? Shocked Shocked Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=BeHPoOBOwv4&feature=related
georgio3gr - Τετ 20 Αύγ 2008, 18:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
ath7 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=BeHPoOBOwv4&feature=related


Ωραιος ο ραλλος... Κατατροπωσε τον ανταγωνισμο... Laughing
16αρης 16ν λογικα...
BILL206RCG13 - Τετ 20 Αύγ 2008, 21:49:32
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως το έχω ξαναγράψει εδώ 1ες και 2ες το 206rc φεύγει εύκολα πιο μπροστά ενώ από 3ες και πάνω το 207rc είναι πολύ μα πάρα πολύ ανώτερο.Αυτά είναι συμπεράσματα από ανοίγματα με το 207rc του κολλητού μου.Εγώ έχω φίλτρο ελευθέρας, τελικό εξάτμισης από ΡS και χειροποίητο μεσαίο αλλά και 215 40 17 λάστιχο.Το 207 είναι εντελώς μαμά.
MHTSOS90 - Σαβ 07 Φεβ 2009, 00:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα η ευθιες αλλα για κατι puntakia. Εμεις ειμαστε αμετανοητη γαλατες!!! Απο στροφες πως παμε καμια συγκριση???????
206kwn - Σαβ 07 Φεβ 2009, 00:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
ath7 έγραψε:


http://www.youtube.com/watch?v=83zfcH4Q-z0&NR=1


πηγε να το παιξει πονηρος ο τυπος Very happy

ath7 έγραψε:
Πηγε ο alekoukos στη Γαλλια? Shocked Shocked Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=BeHPoOBOwv4&feature=related


εδω πηγαν να το παιξουν πονηροι αυτοι.....................
που να ηξεραν οτι ενας alekoukos παντα θα ειναι εκει να τους κερασει τσαι Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

πλακα πλακα σαν διχρονο εφυγε το 106 μπροστα τους.......

το βλεπω και κλαιω απο τα γελια..... πως εφυγε ετσι χαχαχαχαχαχαχα
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΑΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΣΑΣ......
vama51 - Σαβ 07 Φεβ 2009, 01:21:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δεν έχω την τύχη να έχω μπεί σε 206 RC αλλά είμαι κατευχαριστημένος από το αμάξι.Έκανα χτες γυρνώντας Αθήνα την διαδρομή Ναύπακτο-Γαλαξείδι-Ιτέα-Δεσφίνα(την έχω κάνει πολλές φορές,πρώτη με το 207) και ένιωσα ότι πιάσαν τόπο τα λεφτά μου.Το δοκίμασα χωρίς ESP στρίβει απίστευτα.Αν και με το ESP πάνω άναψε μία φορά μόνο.Πάντως,για την συζήτηση που κάνουμε,νομίζω ότι το 206 τουλάχιστον μέχρι 3ες θα είναι μπροστά.Είναι 2λιτρο,ελαφρύτερο και πολύστροφο.Οπότε λογικά θα πετάγεται μπροστά στην αρχή...
bagosgt - Σαβ 07 Φεβ 2009, 12:47:07
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου διαβασα οτι τα τουρμπο ειναι πιο οικονομικα στη βελτιωση.Απο που προκυπτει οτι τα τουρμπατα ειναι πιο οικονομικα στη βελτιωση?για προγραμμα 1000 ευρω,για εξατμηση 1000 ευρω κ αν θα φτασουν.κ αμα μπλεξεις με μεγαλωμα τουρμπινας,κλαψτα.ενω ενα ατμοσφαιρικο,με 1000-1500 ευρω το κανεις 1ο σταδιο.
Εμενα ετσι μου φαινεται σε συγκριση με το 106 που ειχα.αν αλλαξε κατι απο τοτε κ δ το ξερω,λαθος μου.
volvos - Σαβ 07 Φεβ 2009, 12:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
asto de παιζει αυτο που λες.
και ξεχνα το ραλλι που εξατμιση εβαζες και επαιρνε αλογα.
συχρονα ατμοσφαιρικα θελουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για να βελτιωθουν και να βγαζεις και καυσαερια και να μη καιει τον πατο του

συνοπτικα για 206-c2 κλπ απο τα 110 στα 150 θες 3000-3500
ενω στο 207 θες ενα προγραμμα....

ειπες κατι?
bagosgt - Σαβ 07 Φεβ 2009, 15:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Για να παρεις 40 αλογα πραγματικα σε τουρμπατο θες κ εκει 3000 για ενα καλο 1ο σταδιο που αναγκαστηκα θα περιλαμβανει κ ιντερκουλερ.κ δε λεμε για να φτασεις τα ιδια αλογα κ στα 2 αλλα για τα λεφτα που χρειαζεται για ενα 1ο σταδιο κ στα 2. Για να "ξεκολησουμε" εμεις απο το 1ο σταδιο,ποσα βγαινουν περιπου?για αλλαγη τουρμπινας,εξατμησεις απο την αρχη,τρομπες υψηλης,επαναπρογραμματισμους,κ τροχαλιες κτλ?
volvos - Σαβ 07 Φεβ 2009, 15:28:14
Θέμα δημοσίευσης:
σορι αλλα προγραμμα 700
εξατμιση 600
ιντερκουλερ με κολλαρα 600

εχεις φτιασει με το ζορι 2000 και εισαι 50 αλογα πανω ανετα και ωραια.
εκτος αν αμφισβητεις ολες αυτες τις δυναμομετρησεις που εχουν ανεβει τοσο καιρο στο κλαμπ

για δοκιμασε να το κανεις αυτο σε συγχρονο ατομοσφαιρικο
και το 106 δεν ειναι τετοιο μη συγκρινεις Wink
kane - Σαβ 07 Φεβ 2009, 15:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αφηστε τα στάδια και τις θεωριες ρε σεις...

Ποσοστιαια να κοιτατε το νουμερο...Οταν σε εναν 1.6ΤΗΡ πας απο τα 150 στα 200-210 με φουλ 1ο σταδιο, δηλ 700 προγραμμα, 1000 εξατμιση, 50 φιλτρο,και 600 ι/κ = 2350ε (περιπου πάντα...εξατμιση μπορει να βγει οπως ειπε και τακης πιο κατω..)
Μιλάμε για 60 πς πάνω ή αλλιως 40% αυξηση...

Ενα ατμοσφαιριο "ευκολο" στη βελτιωση οπως το tu5j4 για να πάει στο +40% πρεπει να βγει 170.8 πς...
Θελεις να σου αναλυσω ΠΟΣΟ χρημα θελει ενα σαξοραλλα για να γινει 170αλογα αξιοπιστα??? πιστεψε δν θες...χοντρικα την αξια του ως αυτ/το.
Θες να σου αναλυσω τι καταναλωση θα χει?
Ποσο ευκολοδηγητο θα ναι?
Ποσο καθημερινό θαναι? και και και...

Μη λέμε μλκς παιδες τα 1.6ΤΗΡ τα βελτιωνεις στα 200+ πς και μενει παλι ενα καθημερινο αυτ/το που το οδηγει και η μανα μας για να παει κομμωτηριο.

Υ.Γ. σιγουρα καμια σχεση επιδοσεις 106/σαξο με 170πς και 207 με 210πς...
bagosgt - Σαβ 07 Φεβ 2009, 16:06:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εμεις εχουμε τον σαλεξ για προγραμμα.οι περισσοτεροι θελουν κοντα στο 1000ρικο,οπως ρεβο,bsr κτλ.
Εμενα στο 106 ειχαν κοστισει 900 ευρω οι κεντ πτ52 δε ξερω αν για το 206 εχουν περισσοτερα.
Παντως αν σενα 207 βαλουμε κονδωρα 900,μιλτεκ 1600,ιντερκουλερ 600 τοτε φτασαμε τα 3000.αν το ειχα την εποχη που ειχα το 106 τοτε μαλλον ουτε προγραμμα δε θα ειχα βαλει Laughing
Μηπως να φτιαχναμε αλλο ποστ,μη το κανουμε μπαχαλο αυτο? Confused
makis106 - Σαβ 07 Φεβ 2009, 16:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
Εμεις εχουμε τον σαλεξ για προγραμμα.οι περισσοτεροι θελουν κοντα στο 1000ρικο,οπως ρεβο,bsr κτλ.
Εμενα στο 106 ειχαν κοστισει 900 ευρω οι κεντ πτ52 δε ξερω αν για το 206 εχουν περισσοτερα.
Παντως αν σενα 207 βαλουμε κονδωρα 900,μιλτεκ 1600,ιντερκουλερ 600 τοτε φτασαμε τα 3000.αν το ειχα την εποχη που ειχα το 106 τοτε μαλλον ουτε προγραμμα δε θα ειχα βαλει Laughing
Μηπως να φτιαχναμε αλλο ποστ,μη το κανουμε μπαχαλο αυτο? Confused

Στο παράδειγμά σου για το 207 έχεις βάλει τις ακριβότερες λύσεις και ίσως όχι τις αποδοτικότερες (πχ. Κόνδωρας). Ενώ πολύ απλά όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω, το αμάξι σου με 700 ευρώ έχει ήδη σχεδόν 45 αλογα πάνω... Δεν σε καλύπτει αυτό? Rolling eyes
Ghost Dog - Σαβ 07 Φεβ 2009, 18:37:02
Θέμα δημοσίευσης:
Aς μην το συνεχισουμε αλλο γιατι θα φυγουμε απο το θεμα μας.... Wink
bagosgt - Σαβ 07 Φεβ 2009, 18:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει ο κονδωρας να μην ειναι αλλα η μιλτεκ ειναι.τελος παντων,για να μη παρεξηγηθω,δεν επιμενω γιατι λεμε διαφορετικα πραγματα.εγω μιλαω για μεμονομενες λυσεις κ οχι για "πακετα" βελτιωσεων.συγκρινω προγραμμα για ατμοσφαιρικο με προγραμμα για τουρμπο.εξατμηση για ατμοσφαιρικο με αυτη που θελουμε εμεις μαζι κ dp.
Οσο για τα 40+ ps πολυ θελω να δω δυναμομετρηση ενος αυτοκινητου,με μονο προγραμμα κ χωρις κατι αλλο,να βγαλει αυτα τα 40 αλογα.ειτε ειναι 207 ειτε οποιοδηποτε αλλο αμαξι της κατηγοριας μας.κ ξαναλεω οχι 1ο σταδιο αλλα μονο προγραμμα.
makis106 - Σαβ 07 Φεβ 2009, 18:53:16
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:

Οσο για τα 40+ ps πολυ θελω να δω δυναμομετρηση ενος αυτοκινητου,με μονο προγραμμα κ χωρις κατι αλλο,να βγαλει αυτα τα 40 αλογα.ειτε ειναι 207 ειτε οποιοδηποτε αλλο αμαξι της κατηγοριας μας.κ ξαναλεω οχι 1ο σταδιο αλλα μονο προγραμμα.

Αν μπεις εδώ www.etuners.gr θα δεις ότι για το αυτοκίνητό σου, 1ο στάδιο σημαίνει μόνο πρόγραμμα. Αν ψάξεις στο forum, θα βρεις και ανατρτημένες δυναμομετρήσεις...
bagosgt - Σαβ 07 Φεβ 2009, 19:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Confused Καλα,κ εγω που εχω βαλει προγραμμα? Laughing νομιζω αυτες που ειχα δει(δυναμομετρησεις) ελεγαν απο 188 μεχρι 195 αλλα με φπε.
Θα τυχει καποια στιγμουλα να τα πουμε απο κοντα,γιατι εδω μεσα τωρα ειμαστε εκτος τοπικ κ χρονικ κ θα φαμε κραξιμο απτα "μεγαλα" κεφαλια Laughing
recife_rallye - Σαβ 07 Φεβ 2009, 20:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
νομιζω αυτες που ειχα δει(δυναμομετρησεις) ελεγαν απο 188 μεχρι 195 αλλα με φπε.


Κανεις λαθος βαγγο! Confused με το προγραμμα απο τα παιδια,η βελτιωση ενος ΚΑΡΑΜΑΜΑ αυτοκινητου σαν τα δικα μας,φτανει πανω κατω,περιπου στα 194ps..δλδ +45ps περιπου,τιμη που σε καμια ατμοσφαιρα δεν τα κερδιζω με μονο 700ε Wink
Με φπε θελω να πιστευω οτι διακοσαριζει...
volvos - Σαβ 07 Φεβ 2009, 20:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
kai μου συγκρινετε με 206rc sto συγκεκριμενο τοπικ που ο αλλος ετοιμαζεται να ριξει 2000ευρω για συνολικα 10 αλογα και καλυτερες καμπυλες/!!!!!!!!
ρε δε πατε καλα Laughing
kostas207rc - Κυρ 08 Φεβ 2009, 01:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μα φυσικά και δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης περί αναλογίας απόδοσης/ευρώ όπως επείσης μιλάμε για 2 αυτοκίνητα που έχουν μερικά χρονάκια διαφορά με ότι συνεπάγεται τεχνολογικά αυτό
kane - Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:30:25
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:

Οσο για τα 40+ ps πολυ θελω να δω δυναμομετρηση ενος αυτοκινητου,με μονο προγραμμα κ χωρις κατι αλλο


νομιζω οτι υπαρχουν τετοιες δυναμομετρησεις στο φορουμ...

Εδω θεσνικη απο την αλλη νομιζω οτι ολα τα παιδια φορανε και εξατμιση,οποτε καραμαμα δυναμομετρηση δν εχουμε...
volvos - Κυρ 08 Φεβ 2009, 17:33:55
Θέμα δημοσίευσης:
jim207gt που εβγαλε πιο πολλα εντελως μαμα απο φινο που ειχε και εξατμιση Laughing
Jim207GT - Κυρ 08 Φεβ 2009, 19:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
jim207gt που εβγαλε πιο πολλα εντελως μαμα απο φινο που ειχε και εξατμιση Laughing


Yeap 196 άλογα και 30,01κιλά Laughing άντε να πείς μαμά ήταν 150-155 άλογα οπότε +40 άλογα με ένα πρόγραμμα στη χειρότερη δλδ 700:40= 17,5€ το άλογο.

Θέλετε να σας πει ο Volvos πόσο πάει το άλογο στα ατμοσφαιρικά Crying or Very sad
kane - Κυρ 08 Φεβ 2009, 20:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
volvos έγραψε:
jim207gt που εβγαλε πιο πολλα εντελως μαμα απο φινο που ειχε και εξατμιση Laughing


Yeap 196 άλογα και 30,01κιλά Laughing άντε να πείς μαμά ήταν 150-155 άλογα οπότε +40 άλογα με ένα πρόγραμμα στη χειρότερη δλδ 700:40= 17,5€ το άλογο.

Θέλετε να σας πει ο Volvos πόσο πάει το άλογο στα ατμοσφαιρικά Crying or Very sad


οχι δε θελουμε για να μη θυμομαστε τι εχουμε πληρωσει Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Pughell - Δευ 09 Φεβ 2009, 13:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μαμα 150αρι εχουμε,οπως επισης και σχεδον μαμα(μονον ενα φιλτρο panel) RC εχουμε(του Μανου απο Καστορια). Wink
volvos - Δευ 09 Φεβ 2009, 13:12:49
Θέμα δημοσίευσης:
KAI toy αρη μαμα ηταν 206rc 179αλογα....
τωρα με την εισαγωγη ελεω μπουκωματος θα ειναι λιγο πιο κατω

τι ακριβως θελετε να δειτε?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr