PSClub - Hellas

Κινητήρας - Στροφές κινητηρα - τρόπος οδήγησης

AlienHack - Παρ 25 Απρ 2008, 11:34:47
Θέμα δημοσίευσης: Στροφές κινητηρα - τρόπος οδήγησης
Καλημερα,
έχω μια απορία. Μεχρι τωρα εχουν περασει απο τα χερια μου αμαξια χωρις στροφομετρα (ibiza 90' , audi 80 του 86', micra 99') και τις αλλαγες στις ταχύτητες τις εκανα με το αυτί και την αισθηση που έπερνα απο το αυτοκίνητο. Μολις το άκουγα να ζορίζεται και να μουγκρίζει λιγο αλαζα ταχυτητα. Το αποτέλεσμα ειναι οτι εμαθα-συνηθησα να οδηγάω σε χαμηλές στροφες. Τωρα που πηρα ενα 206cc με στροφομετρο το βλεπώ αυτο.

Αν δεν κοιτάξω το στροφόμετρο και οδηγάω απο "διαίσθηση" οπως εκανα μεχρι τωρα αλλάζω ταχύτητα στις 2.200-3000 στροφές, αυτό ομως με το ψώφιο σε χαμηλές στροφές κινητηρα του 206cc (1600) με δυσκολεύουν-κουράζουν. Δεν νοιώθω οτι οδηγάω ενα αμάξι 110hp , το 1000 κιβικων micra μου (νευρικο στις πολύ χαμηλες στροφές και πολυ ελαφρυ) μου φαινόταν ποιο αγωνιστικό στις στροφές που εχω συνηθήσει να οδηγάω. Αν προσθέσω το βάρος του και το ηλεκτρικο γκάζι που ώρες ώρες μεχρι να ανοιξει την πεταλούδα (απο εκινηση σταματημενος) κοντεύει να σβήσει το αμάξι.. στα χαμηλά το cc ειναι ψωφήμι.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι: σε τι στροφές ειναι καλο να οδηγάω ενα αμαξι (μεσα στην πολή κυρίος)? το 206 ανοιγει μετα τις 2800-3000 στροφές και αρχίζει να βγάζει τα αλογατα του. να το οδηγάω εκει? να αλλάζω δηλαδη στις 4000+? μου φαίνεται οτι μουγκρίζει και ζορίζεται εκει.. Ισως να φταίει και ο τροπος που εμαθα να οδηγω..
STELIOS - Παρ 25 Απρ 2008, 12:17:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές κινητηρα - τρόπος οδήγησης
AlienHack έγραψε:
Καλημερα,
έχω μια απορία. Μεχρι τωρα εχουν περασει απο τα χερια μου αμαξια χωρις στροφομετρα (ibiza 90' , audi 80 του 86', micra 99') και τις αλλαγες στις ταχύτητες τις εκανα με το αυτί και την αισθηση που έπερνα απο το αυτοκίνητο. Μολις το άκουγα να ζορίζεται και να μουγκρίζει λιγο αλαζα ταχυτητα. Το αποτέλεσμα ειναι οτι εμαθα-συνηθησα να οδηγάω σε χαμηλές στροφες. Τωρα που πηρα ενα 206cc με στροφομετρο το βλεπώ αυτο.


ΛΟΓΙΚΑ οταν το μοτερ αρχιζει να μουγκριζει και να ζοριζεται ΔΕΝ μπορει να ειναι στις χαμηλες στροφες..... Νομιζω καπου εχεις μπερδευτει....

Μηπως απλα συνηθισες να αλλαζεις ταχυτητες μετα απο καποιο συγκεκριμενο χρονο, που απλα δεν συμπιπτει με το καινουριο σου (16βαλβιδο και ηλεκτρογκαζο) αμαξι ?

Εγω θα σου προτεινα απλα ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ και πηγαινε ΜΟΝΟ με την αισθηση. Μολις νιωθεις οτι εχει "γεμισει" το μοτερ και σου ζηταει την επομενη σχεση.... ε τοτε βαλτην.
AlienHack - Παρ 25 Απρ 2008, 12:22:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ε ναι αυτό λεω, οτι οταν οδηγάω με "αίσθηση" αλλάζω στις 2300-3000 στροφές, που ομως στο 206cc ειναι οι ψόφιες του. το cc τις δίνει πανω απο 2800-3000 στροφές, εγώ εκει δεν φτάνω γιατι ήδη εχω αλλάξει ταχύτητα.

Το θέμα της αίσθησης ειναι υποκειμενικό παντος, αλλη αισθηση εχω εγώ που οδηγούσα 1000αρια ή παλιά αυτοκίνητα χορίς στροφόμετρα και αλλη κάποιος που ειχε 2λιτρο και το έλιονε.
MEMsound - Παρ 25 Απρ 2008, 13:50:21
Θέμα δημοσίευσης:
σε ανωφέρειες αλλαζε στις 3500 και πάνω*...
βάλε λίγα χρηματα στην ακρη (κάνα 200άρι και αγόρασε ενα κορωνοπήνιο 16/65) και θα βελτιωθεί αισθητα (για πιο κοντό πρέπει να πάς σε αλλαγή 5ης)
επίσης οταν πάς για λάστιχα βάλε 195/50-15 αντί για 55,
θα βοηθήσει κι αυτό αλλά θα χάσεις λίγο σε ανεση (οχι κάτι τραγικό - κυρίως εξαρτάται από το ελαστικό που θα διαλέξεις και το πόσο σκληρό πλαινό έχει)

*μην ανυσηχείς δεν παθαίνει τίποτα.
άσε που το 1600άρι μοτερ το ευχαριστιέσαι από τις 4500 και πάνω και σχεδόν μέχρι τον κόφτη... .... μάλλονκαμία σχέση με οτι οδηγούσες μέχρι τώρα
STELIOS - Παρ 25 Απρ 2008, 14:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Ε ναι αυτό λεω, οτι οταν οδηγάω με "αίσθηση" αλλάζω στις 2300-3000 στροφές, που ομως στο 206cc ειναι οι ψόφιες του. το cc τις δίνει πανω απο 2800-3000 στροφές, εγώ εκει δεν φτάνω γιατι ήδη εχω αλλάξει ταχύτητα.
.


Mα αφου ειναι στο σημειο που ειναι ακομα ψοφιο, πως παιρνεις την αισθηση οτι πρεπει να ανεβασεις ταχυτητα ???

Εγω καταλαβαινω οταν λεμε "αισθηση", οτι η ταχυτητα που αφηνεις για να πας στην επομενη (πανω δηλαδη) εχει "γεμισει" (οχι ξεσκιστει) και αρα το αμαξι χρειαζεται να παει στην επομενη.
Πως παιρνεις την αισθηση λοιπον οτι το αμαξι εχει γεμισει την προϊγουμενη ταχυτητα, αφου ειναι ακομα στο ψοφιο σημειο του ??? Εκτως αν εχεις απλα λαθος αισθηση.
AlienHack - Παρ 25 Απρ 2008, 18:47:34
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αυτό πρέπει να παιζει. νοιώθω οτι το αμαξι πρεπει να το αλλάξω στις 2500 πανω κατω, γιατι ολα τα αλλα αμαξια που ειχα σε τετοιες στροφές τα αλλαζα καθοτι δεν ειχαν και πολλα να δώσουν παραπάνω, το cc στις 2500 δεν ειναι εντελός ψώφιο αλλα δεν νομίζω οτι γεμίζει κιολας.. απλός με κόφτη στις 7000 που έχει σημαινει οτι ταχύτητες θεωριτικά πρεπει να το αλλάζεις στις 3500-4000 αλλά αν πιάσει το στροφόμετρο σε μενα 4000!! νομίζω οτι το πίνω το αμάξι,για τους λόγουσ συνήθειας που προανέφερα. ειναι όντως ετσι? Ας μας πει καποιος με 206cc σε τι στροφές συνήθος αλλάζει ταχύτητες? δεν μιλάμε στην εθνική που έχεις αέρα να το ανοίξεις , μιλάμε σε δρόμους στην πόλη με 1η-2α -3η-4η

Παράθεση:
Εγω καταλαβαινω οταν λεμε "αισθηση", οτι η ταχυτητα που αφηνεις για να πας στην επομενη (πανω δηλαδη) εχει "γεμισει" (οχι ξεσκιστει) και αρα το αμαξι χρειαζεται να παει στην επομενη.


μάλλον αυτή η αίσθηση σε μένα ειναι διαφορετική λόγο συνήθειας, εγώ μπορεί να πιστεύω οτι ο κινητήρας άρχησε να αγκομαχάει και θέλει αλλαγη ταχυτητας στισ 2500 ενώ καποιος αλλος να το πιστευει αυτο στιε 3500. Μαλλον εχω γίνει αδερφή οδηγος με τις μαλ***ιες που οδηγούσα μεχρι τώρα και τώρα απο συνήθεια δεν ζορίζω ελαφρά τον κινητήρα όσο θα έπρεπε
grpap - Παρ 25 Απρ 2008, 19:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως εχει κανα προβλημα το αμαξακι σου;Τα 1600 ειναι πολυ ροπατα γενικα.Η μηπως δεν σου αρεσει η αισθηση;Για βαλε το διπλα σε ενα micra να δεις μηπως οι αριθμοι σε διαψευδουν.Εγω δεν αλλαζω συνηθως πανω απο τις 3000-3250.Αν αλλαξω πανω απο τις 4000 για τα δεδομενα του αυτοκινητου σκοτωνει.Πανω απο τις 5000 ακομα περισσοτερο.Αλλα με αυτο το μοτερ εκτος και θελεις να το πλακωσεις σε ανηφορα δεν χρειαζεται να αλλαξεις πανω απο 4000.Ουτε ο ηχος ειναι τραχυς.Αντιθετα σε προκαλει να το πατησεις μεχρι κοφτη.
orestis - Παρ 25 Απρ 2008, 20:43:53
Θέμα δημοσίευσης:
η λυση ειναι μια στο ''προβλημα'' και λεγεται 14/60.ΤΕΛΟΣ!

δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο σου αλλα δουλευει μεσαιες και υψηλες στροφες. σκεψου οτι εαν αυτην η δυναμη των 110 αλογων ηταν στις 2000, θα παλευες να το ξεκινησεις απο το σπινιαρισμα.
ειναι λοιπον σε συναρτηση με το σασμαν ρυθμισμενο με τροπο τετοιοι ωστε να εκμεταλευεται την 16βαλβιδη κεφαλη αλλα και να ειναι οσο πιο γραμμικο γινεται.
εαν λοιπον εχεις μαθει να οδηγεις με διαφορετικο τροπο, τοτε η λυση ειναι μια οπως προανεφερα. αλλαξεις το κορωνοπηνιο και βαζεις ενα 14/60.
ειναι οτι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτο το μοτερ γιατι και στην πολη (που ακομη και με μια ταχυτητα επανω, το αυτοκινητο ''αρπαζει'') αλλα και στο ταξιδι οχι μονο δεν κουραζει αλαλ δειχενι πιο δυνατο.
το κοστος αγορας ειναι μικρο!
volvos - Παρ 25 Απρ 2008, 21:11:05
Θέμα δημοσίευσης:
to 14/60 σε 206 1.6 ειναι αθλια κοντο εφοσον μιλαμε για μαμα μοτερ με κοφτη 6300. το εχω στο δικο μου και σου μιλαω απο πρωτο χερι!

για μαμα μοτερ το ιδανικοτερο (ετσι πρεπε να βγαινει) ειναι το 16/65
grpap - Παρ 25 Απρ 2008, 21:14:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι υπερβολικα κοντο το 14/60 γι'αυτο το αυτοκινητο.Η μονες δυο περιπτωσεις να βαλει τετοιο εναι:1) να εχει αλλο γραναζι 5ης και 2) να εχει πειραξει τον κοφτη βαζοντας τον πιο ψηλα μαζι με αλλες επεμβασεις βεβαια.
Αλλιως για νορμαλ αυτοκινητο απαγορευεται.
Η αποψη μου ειναι οτι κατι δεν παει καλα με το αυτοκινητο.
Θα παρακαλουσα το παληκαρι να μας δωσει και αλλες πληροφοριες.Δηλαδη τι βενζινη χρησιμοποιει,ποτε εκανε τελευταια φορα τεχνικο ελεγχο και σερβις ,αν εχει κανει οποιουδηποτε ειδους επεμβασεις και τελος αν το εχει παρει καινουργιο η μεταχειρισμενο.Αν το εχει παρει μεταχειρισμενο να μας πει αν γνωριζει τι εχει κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης απο μετατροπες.
Επισης αν εχει αλλαξει δισκο-πλατο και αν εχει ελεγξει το σασμαν του για βαλβολινες.


Υγ Βολβε Α ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΥΡΔΕΛΟ ΣΟΥ......... Laughing Laughing Laughing.......για σενα επρεπε να βγαινει με ρουκετες και βεντουζες για το δρομο...... Laughing Laughing Laughing ...........καλη Ανασταση παληκαρι μου Very happy
volvos - Παρ 25 Απρ 2008, 21:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
kalh ανασταση

τι εγινε ρε γρηγορακη?
τοσο καιρο που μου τα ειχες κανει τσουρεκια οτι θα βαλεις με το στανιο 14/60 σε μαμα μοτερ και σου ελεγα οχι?
τωρα αλλαξοπιστισταμε?? Laughing

το θεμα με τη λαμπαδα μου ειναι ποτε θα δεησει ο νονος (τουριστας) να μου τη παρει εις 4πλουν Cool
grpap - Παρ 25 Απρ 2008, 21:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Με αλλαγμενο γραναζι 5ης.Οταν ομως κανω λαθος .......οπως τοτε με τα τσουρεκια... Laughing ......το παραδεχομαι.Αντε .......καλη Ανασταση με 4 .....λαμπαδες........ Laughing ........


Υγ Αργυρηηηηηηη.........τι θα γινει....δεν εχει λαμπαδες για την Ανασταση το παιδι...........Laughing

Υγ2 Πρεπει να παμε και για κανα καφε......το ειπα και στο Μανθουμελ το πρωι.......
AlienHack - Σαβ 26 Απρ 2008, 07:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
μεταχειρισμενο το πηρα με 70.000km , ο προηγουμενος μηδέν μετατροπεσ ειχε πανω. Βασικα μάλλον εγω το οδηγάω λιγο μαλακά και σε συνδιασμο με το ηλεκτρικο γκάζι...

απο χτές άρχησα να το οδηγάω επίτιδες ποιό νευρικά και το αμάξι δίνει και απο τις πρώτες ταχύτητες και χαμηλες στροφές. Απλός θέλει όταν πατάς συμπλέκτη να πατάς και γκάζι για να κρατάς τις στροφές σχετικα ψηλά γιατι με την καθυστέρηση του ηλεκτρικου γκαζιού ...

δεν ειναι και κανένας σας απο Θεσ/νικη να παμε μια βοτίτσα να το δει το car..
grpap - Σαβ 26 Απρ 2008, 07:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μου μυριζει δισκος-πλατω.Πηγαινε να στο τσεκαρουν.Και μεχρι να το τσεκαρουν μην το ζοριζεις.
drdino - Σαβ 26 Απρ 2008, 12:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Με πόσες στροφές ξεκινάς δλδ; Rolling eyes
AlienHack - Σαβ 26 Απρ 2008, 14:29:37
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παίδες δεν νομιζω οτι εχει προβλημα το αμαξι, απλος εγω έχω χαλασμένη αίσθηση για αλλαγή ταχυτήτων, απο συνήθεια τις αλλάζω στις 2300-2700 στροφές ενώ κάλιστα θα μπορούσα να τις αλλάζω στισ 3.000-3400 και το αμάξι να έχει ποιό γεματες ταχύτητες και περισσοτερο νευρο.

(ο πρώτος που ποστάρει εδω μεσα οτι εχει πρόβλημα αυτός και οχι το αμαξι τουθ!! αχχαχα Laughing )
android - Σαβ 26 Απρ 2008, 14:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
ρε φιλε παρε ενα 207 gt αυτο το αμαξι ειναι για σενα τραβαει απο τις 1400 κ στις 2500 κανει παρτυ ...
giannis27 - Σαβ 26 Απρ 2008, 16:31:52
Θέμα δημοσίευσης:
μπουκωμένο είναι το αμάξι σου μάλλον !!!!!!!!!!

λοιπόν κάνε μια καλή νορμάλ βόλτα να ζεσταθεί λίγο κ μετά σκίστο καλά πάνε όλες τις ταχύτητες σχεδόν μέχρι τον κόφτη (περίπου 6.000 στροφές)για να ξεμπουκώσει η η εξάτμιση σου!
κ μετά να αλλάζεις τις ταχύτητες σε πιο μεγάλες στροφές 3.500-4.000 στροφές κ 4.500 να μην σου πω !

γενικά αφτά τα μοτέρ βγάζουν την ροπή τους ψηλά 4.000 στροφές , εσύ που το δούλευες μέχρι τις 2.500 απλά το σκότωνες το μοτέρ κ λογικά όλοι η εξάτμιση σου θα γέμισε καπνιά κ καρβουνάκια μιας κ ποτέ δεν την ζέστανες καλά άρα κ από εκεί θα έχεις ένα μικρό χάσιμο!
να θυμάσαι ότι που κ που πρέπει να το τσιτώνεις καλά το αμάξι μιλάμε για καλό σκίσιμο,πυρώνει η εξάτμιση κ καίγονται πολλά κ διάφορα υπολείμματα που υπάρχουν μέσα υγρασία,καπνιά,σκουριά κλπ με λίγα λόγια καθαρίσει εσωτερικά με αποτέλεσμα το κινητήρας να δουλεύει πιο άνετα !!!!!
STELIOS - Σαβ 26 Απρ 2008, 17:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλα θα μας τρελανετε ολους εδω μεσα !!!

Το παιδι ακομα δεν εξοικιωθικε με το νεο του αμαξι, και αρχισατε αμεσως για κορωνοπηνια / μακριες 5ες / μετατοπιση του κοφτη / δισκους πλατο....

Απλα δεν εχει συνηθισει ακομα την αισθηση του ηλεκτρογκαζου.
Φιλε μου λιγο παραπανω γκαζι θελει ωστε να βρισκεται στο σωστο φασμα στροφων (~3000) και να εκμεταλευεσαι τη ροπη του κινητηρα. Και αυτο συνηθεια ειναι...
grpap - Τρι 29 Απρ 2008, 08:06:54
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι του ΔΕΝ ειναι καινουργιο.Ειναι ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ!Θα του συνιστουσα να παει αμεσως για εκτενη τεχνικο ελεγχο,αλλαγη ημαντα χρονισμου εκκεντροφορου και ελεγχο του δισκου.Το πηρε με 70.000 και αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν ατζαμης η σιδεροφαγος ο δισκος τη εχει ακουσει.Τα πεζο παρουσιαζουν προβληματα στο δισκο (θελουν αλλαγη) απο αυτα τα χιλιομετρα και πανω.
Και δεν εχω καμμια διαθεση να τρελλανω κανεναν!!!Λες και δεν εχω δουλεια να κανω απο το να ασχολουμαι με το αν παει καλα το αμαξι του παιδιου η οχι.Ζητησε αποψη και του εδωσα τη δικη μου,οπως ειχα υποχρεωση να κανω.
Οποιονδηποτε δικο μου ανθρωπο θα τον πιεζα ωστε να κανει τα παραπανω που ανεφερα.
AlienHack - Τρι 29 Απρ 2008, 08:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
μπουκομένο δεν ειναι γιατι το κατέβασα αθηνα με 210!! στανταρ θα ξεμπουκωσε εκει... Laughing απλός μάλλον πρέπει να συνηθήσω να το παιζω σε ψηλώτερες στροφές.


Steve - Τρι 29 Απρ 2008, 08:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι είναι CC και είναι 150 κιλά πάνω από μια 3θυρη ή 5θυρη καρότσα, το πρόσεξε κανείς? Rolling eyes
STELIOS - Τρι 29 Απρ 2008, 10:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Το αμαξι του ΔΕΝ ειναι καινουργιο.Ειναι ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ!Θα του συνιστουσα να παει αμεσως για εκτενη τεχνικο ελεγχο,αλλαγη ημαντα χρονισμου εκκεντροφορου και ελεγχο του δισκου.Το πηρε με 70.000 και αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν ατζαμης η σιδεροφαγος ο δισκος τη εχει ακουσει.Τα πεζο παρουσιαζουν προβληματα στο δισκο (θελουν αλλαγη) απο αυτα τα χιλιομετρα και πανω.
Και δεν εχω καμμια διαθεση να τρελλανω κανεναν!!!Λες και δεν εχω δουλεια να κανω απο το να ασχολουμαι με το αν παει καλα το αμαξι του παιδιου η οχι.Ζητησε αποψη και του εδωσα τη δικη μου,οπως ειχα υποχρεωση να κανω.
Οποιονδηποτε δικο μου ανθρωπο θα τον πιεζα ωστε να κανει τα παραπανω που ανεφερα.


Ναι το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο, αλλα για τον φιλο εδω ειναι κατι ΝΕΟ αφου δεν εχει οδηγησει κατι παρομιο (16ν - ηλεκτρικο γκαζι).
Σε ολα αυτα που αναφερεις εχεις δικιο για μια σωστη συντηρηση, αλλα δεν εχουν σχεση με το γεγονος οτι τι θεμα εδω ειναι οδηγησης/συνηθειας.
AlienHack - Τρι 29 Απρ 2008, 11:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
STELIO το επιασες το νόημα, απλος μάλλον δεν είχα συνηθήσει να οδηγάω τετοιο αμάξι, τωρα που του παίρνω σιγα σιγα τον αέρα αρχιζώ να το οδηγάω και ποιο "αγρια" , κάνα σπινιάρισμα (που στην αρχη δεν μπορούσα καν λογο ηλεκτρικου γκαζ) καμιά 1-2 στον κόφτη... και αλλαγές στις 3000+ ποτέ ποιο κάτω..
justdrive - Κυρ 04 Μάϊ 2008, 20:14:45
Θέμα δημοσίευσης: Σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει το peugeot μας?
γεια σας φίλοι πεζάκηδες
έχω αγοράσει το 307. μήπως ξέρει κάποιος να μου πει σε ποιες στροφές πρέπει να αλλάζονται οι ταχύτητες? και γενικά σε πόσες στροφές πρέπει να τα δουλεύουμε τα αμαξάκια μας? απλά ρωτάω γιατί είχα μάθει σε ένα honda 20ετίας 1200cc και 75 hp το οποίο το δούλευα στις 2500 με 3000 στροφές. το 307 βλέπω πως ανταποκρίνεται σωστά σε υψηλότερες στροφές? αν κάποιος ξέρει ας μου πει σε πόσες! καλό δρόμο σε όλους!
frk - Παρ 09 Μάϊ 2008, 00:46:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω συγκεκριμενα για το 307 αλλα εγω με το 206 οταν 8ελω να κανω οικονομια το παω με 2500 στροφές περιπου, αλιος περιπου 3000 με 3500 αναλόγος και πόσο γρήγορα θελω να κανω επιτάχυνση.
AlienHack - Τετ 14 Μάϊ 2008, 13:22:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει το peugeot μας?
justdrive έγραψε:
απλά ρωτάω γιατί είχα μάθει σε ένα honda 20ετίας 1200cc και 75 hp το οποίο το δούλευα στις 2500 με 3000 στροφές. το 307 βλέπω πως ανταποκρίνεται σωστά σε υψηλότερες στροφές? αν κάποιος ξέρει ας μου πει σε πόσες! καλό δρόμο σε όλους!


κατι τετοιο εννωουσα και εγω, ενω ειχα μαθει να αλλάζω σε χαμηλές (2000-2500) βλέπω οτι το 206 μου "παρακαλάει" για παραπάνω στροφες, 2500-3500 !!
Picassito - Τρι 24 Ιούν 2008, 08:49:21
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδια,ειμαι ο Κωστας, εχω ενα Picasso Xsara 1600 110hp του2007,εχει γραψει 17000 χμ.Εχω τα ιδια προβληματα με. σας,και γω δεν ξερω να αλλαζω σωστα ταχυτητες ,καποιες φορες με ενθουσιαζει καπιες μουρχετε να το πεταξω,μου την δεινουν ολοι αυτοι οι θορυβοι,βζιν κρκρ, χρρρ ντικ ντικ ποτε το ρουλεμαν του αξονα ποτε τα μπεκ η οι υδραυλικες βαλβιδες ποτε τοζουαν.αι σιχτιρ πηρα καινουργιο για να μην εχω προβληματα και εχω βρει το διαολο μου.απαραδεκτα πραματα οπως και τα δυο χρονια εγγυηση.Τελικα απο 2 σε 3 αλλαζω γυρω στα 60 χμ και απο3 σε 4 γυρω στα 85.Ξερει καποιος συναδελφος συναγωνιστης συντροφος κλπ να μου πει με ποια μοντελλα της psc exei to Picasso μου ιδιο μοτερ και σαζμαν?
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 09:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 307 και γενηκα στα βαρυτερα μοντελα καλο ειναι να γινονται οι αλαγες με 3000+ και γενικα η οδηγηση να ειναι απο 3000-5000 μεγιστο 5500 (μετα απ κει δεν εχει να δωσει τπτ αλλο... Wink ) αναλογα μετα το ποσο επιθετικα οδηγεις...

Γενηκα καλο θα ηταν αμως ο φιλος να το παει για ενα γενικο σερβις ωστε να ειναι σιγουρος περι μηχανικων.....τωρα συμφωνω με τον Στελιο οτι ειναι πολυ νωρις για να τον βουτατε σε κωρονοπηνια και επεμβασεις στο σαζμαν....ας συνηθησει πρωτα το ηλεκτρογκαζο και να οδηγαει εκει που πρεπει και μετα ολα γινονται.... Wink Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr