PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - Compressor σε 307 CC 1.6 16V

PARIS307CC - Σαβ 19 Απρ 2008, 18:39:23
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Compressor σε 307 CC 1.6 16V
Καλησπερα σε ολους... διαβαζωντασ περιοδικακι που ειναι αφιερωμενο αυτο τον μηνα στον κομπρεσσορα (ολοι πιστευω οτι καταλαβατε ποιο ειναι...)
κ καθωσ σκεφτομαι να κανω μοντα στο 307 μου κολλησα με το
ΘΕΜΑ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ!!!

ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ειναι δυνατο να μπει κ στο καμπριελι μου ενας κ τι πρεπει να
αλλαχτει κ περιπου ποσο μπορει να κοστιζει μια τετοια μοντα?

α!!! Κ μια διαφωτιση για το πωσ δουλευει απο καποιον που ξερει,
εχει οδηγησει , εχει μια καποια εμπειρια μα κομπρεσσερ ετσι για να μαθουμε
κ εμεις βρε αδερφε...????

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... Evil Evil
Touristas - Σαβ 19 Απρ 2008, 19:03:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε φίλε βαλτός είσαι απογευματιάτικα ….(πλάκα κάνω) Laughing
Εδώ και 2 βδομάδας ψάχνουμε με ένα φίλο για το αμάξι του MX-5 και έχω φάει σκάλωμα.
Η αλήθεια είναι πάντως πως μέχρι τώρα για τα δικά μας δεν έχω βρει κάτι και μου έχουν μπει τρελές ιδέες τώρα τελευταία Twisted evil Twisted evil

Πληροφορίες εδώ:http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger
κι εδώ:http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm
MEMsound - Σαβ 19 Απρ 2008, 22:31:16
Θέμα δημοσίευσης:
ριξτε μια ματια κι εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4995

πρπιπτόντως θεωρω οτι "σωστότερη" λύση για μικρυς κινητήρες (εως 2λιτρα) είναι οι rotrex...
http://www.rotrex.com/

http://www.rotrex.com/pdfs/Rotrex_Technical_Datasheet_C30_Range_V4.0.pdf

http://www.supercharger-experience.com/peugeot_306_gti6.php

κολαση αργυρη...
Touristas - Κυρ 20 Απρ 2008, 06:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι πολλά τα λεφτά για Rotrex , μόνο ο συμπιεστής έχει κάνα 2χιλιαρο.
Θα μου πεις γιατί ο άλλο πόσο θα έχει αλλά λέμε τώρα.

Το κακό είναι πως για τα Peugeot δεν βρίσκεις και πολλά τέτοια πράματα και πολύ περισσότερο για 307. Sad
sfikas205 - Κυρ 20 Απρ 2008, 07:18:16
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑλημερα.απ'οτι εχω ψαξι μοντα εχει γινει στα tu5j4 που εχουν ισια εμβολα...ΤΑ tu5jp4 εχουν μπομπε εμβολα με τσεπες .απο mail μου ειπαν δεν αναλαμβανουν.
Touristas - Κυρ 20 Απρ 2008, 07:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι δεν σου είπαν καλά.
Το TU5J4 είναι του 106 rallye αυτοί οι κινητήρες έχουν τσέπες στα έμβολα για να μην βρίσκουν οι βαλβίδες εισαγωγής.

Το TU5JP4 είναι ο κλασικός NFU που φοράνε τα 206 – 307 και τα πρώτα 207.

Επίσης κανένας από αυτούς τους 2 κινητήρες δεν έχει μπομπέ έμβολα
MEMsound - Κυρ 20 Απρ 2008, 08:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Είναι πολλά τα λεφτά για Rotrex , μόνο ο συμπιεστής έχει κάνα 2χιλιαρο.
Θα μου πεις γιατί ο άλλο πόσο θα έχει αλλά λέμε τώρα.

Το κακό είναι πως για τα Peugeot δεν βρίσκεις και πολλά τέτοια πράματα και πολύ περισσότερο για 307. Sad

το ξελρω οτι ειναι ακριβότερος αλλα ειναι ο μόνος με τις λιγότερες μηχανικές απώλειες...
και με την μικρότερη μάζα.

παρεπιπτόντως αν δεν κάνω λάθος ο "σπιντις" εχει ασχολειθει με τέτοια πράγματα σε peugeot...
PARIS307CC - Κυρ 20 Απρ 2008, 10:47:59
Θέμα δημοσίευσης:
ROTREX- απο οτι φαινεται ειναι ο μικροτεροσ σε μεγεθος
κ σε τιμη!!! Αλλα μιας κ εχω την απορια με το θεμα βενζινης τι γινεται?

Αλλαζεις τα μπεκ με μεγαλυτερα η με τα ιδια εισαι κομπλε?

Η πλαστικη εισαγωγη θα αντεξει η θα την σκασει σαν μπαλονακι?

ααα...στο ελληνικο site της ROTREX νομιζω οτι παιζει κατι σε SAXO

με τον κομπρεσσορα και ενα μαρκουτσι ναααααααααααα.....
what the fu...k is that?
AlienHack - Τρι 22 Απρ 2008, 12:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
φυτιλάκια μας βάζεται μεσημεριάτικα!!

Τελικά μπαίνουν ή δεν μπαίνουν στα δικά μας μοτερ οι rotrex? (206cc 110hp)

και αν ναι 2000 μονο το τουρμπο ή και η εγκατάσταση?
Touristas - Τρι 22 Απρ 2008, 19:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rotrex.zantalis.com/images/citroen-c2/DSC01061.JPG
http://www.rotrex.zantalis.com/images/citroen-c2/DSC01062.JPG
greenpug106 - Τετ 23 Απρ 2008, 06:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
Saxo με supercharger



Και 106 GTi με supercharger



Μετατροπές για το 106

Engine:
OE Inlet and Throttle Body
ARP Head bolts
ARP Con Rod Bolts
BTB 2.5" full Stainless Steel Exhaust System
Pro Alloy Oil Breather Kit
FSE Adjustable Fuel Pressure Regulator
GMC 6 Rib Supercharger Belt
GMC/Citroen Saxo VTR 150mm Crank Pulley
GMC/Omega Low Compression Forged Pistons
GMC/Pace Alloy Intercooler and Radiator
GMC/Rotrex 75mm Supercharger Pulley
GMC Supercharger Bracket with Hydraulic Belt Tensioners
Jegs Automotive Braided Fuel Lines for Swirl Tank
Jegs Automotive Connectors
Jegs Automotive Fuel Filter
Jetex Air Filter
Kent PT50 cams
KMS Ignition Driver
KMS Standalone Engine Management
KMS Wideband Controller and Display
Miltek 4:2:1 Manifold
Mocal 13 row Oil Cooler for Engine
Mocal 13 row Oil Cooler for Supercharger
Peugeot Oil Pump
Peugeot In-Tank Fuel Pump
Rotrex SP30/84 Supercharger
Rotrex Traction Oil
SFS Yellow Silicon Hoses
Swirl Fuel Tank – 1.5litre
Thermo Tec Manifold Wrap
QEP Big Valve Ported and Polished Head
Weber Alpha 170l/h External Fuel Pump
Weber 4 x 490cc Fuel Injectors
10W40 Race Engine Oil
sfikas205 - Τετ 23 Απρ 2008, 06:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερασας.δεν ειναι ιδια τα εμβολα των 2 αυτων μοτερ...ο tu5j4 εχει(ας το πουμαι)σκαφτες τσεπες στο πανω επιπεδο μερος το εμβολου(οπου και γινεται η καυση)ενω στον tu5jp4 ειναι διαφορετικα με τις τσεπες να προεξεχουν απο την νοητη οριζοντια επιφανια...
greenpug106 - Τετ 23 Απρ 2008, 07:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
Και ακόμη ένα 106 αν ενδιαφέρει κανένα



spec
rotrex c74 supercharger
headwork port polish all that etc
kent cams
omex 600 management
miltek 4-2-1 manifold (heatwrapped)
AlienHack - Τετ 23 Απρ 2008, 09:36:41
Θέμα δημοσίευσης:
έχει κανένας ιδέα απο το κόστος της μετατροπής ? όλο ομως.. οχι μόνο κομπρέσορα
MEMsound - Τετ 23 Απρ 2008, 10:28:25
Θέμα δημοσίευσης:
οταν θα χεις ενα 5000 καβατζα για οτι χρειαστει αρχικα και λίγο στην πορεία ξεκίνα Wink Wink
ignotic69 - Πεμ 02 Ιούλ 2009, 00:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
οταν θα χεις ενα 5000 καβατζα για οτι χρειαστει αρχικα και λίγο στην πορεία ξεκίνα Wink Wink


ANETA! Very happy
AlienHack - Πεμ 02 Ιούλ 2009, 09:45:29
Θέμα δημοσίευσης:
που το ξεθαψες 1μισι χρονο thread Και το ανεστησες?? Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr