PSClub - Hellas

Κινητήρας - Πόσα hp μπορεί να πιάσει το 206;

saxo kit kar - Δευ 07 Απρ 2008, 19:54:22
Θέμα δημοσίευσης: Πόσα hp μπορεί να πιάσει το 206;
Ένα 206 1.600 16v με κεντροφόρους rallye, πολλαπλή εξαγωγής rallye με εξάτμιση Φ52 η Φ54 χωρίς καταλυτή και τελικό GR.N,με πολλαπλή εισαγωγής από C2,πεταλουδα 60αρα,σκουπα η ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκουτι, και πρόγραμμα. Πόσα hp μπορεί να πιάσει το 206;Επαναλαμβανω,μονο με αυτές της μετατροπές, χωρίς ροηκες και πλανίσματα.
volvos - Δευ 07 Απρ 2008, 19:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
to δικο μου με οσα ειπες και 51 σωληνα
αλλα χωρις εισαγωγη c2 vts.
εβγαλε +20 απο μαμα. αλλα μετα τις 6 ηταν σα να πεφτεις σε τοιχο..σταθερη ιπποδυναμη οτι και να κανεις...

με εισαγωγη υπολογιζουμε ακομα 5 αλλα ειναι οριακο αν θα μενει απο μπεκ.

εμενα με ενα τακ πιο αγριους εκκεντροφορους απο του 106 και εισαγωγη c2 στεγνωσε παντελως μετα τις 5500...σκεψου οτι ακομα και το τριπ κολλαει στο 30 σερι εκει πανω Crying or Very sad

αλλα βεβαια μπορεις να το ρωτησεις και σε αλλο τοπικ. δεν υπαρχει λογος να ανοιγεις καινουργιο

ΜΠΕΕΕΕΚ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕΕΕΕ Laughing
Touristas - Δευ 07 Απρ 2008, 20:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΜΠΕΕΕΕΚ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕΕΕΕ Laughing


Στη γωνία έρχονται μπεεεεεεεεεεεεεεεε Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 07 Απρ 2008, 20:10:05
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΠΕΕΕΕκ

κοιτα οσο το καθυστερεις εις βαρος σου...σκεψου να πρεπει να αλλαξεις και μπιελες οπου εκει θα πρεπει να παραγγειλω σιτροεν σπορτ σωθικα..............καταλαβαινεις...happy new year Laughing
Touristas - Δευ 07 Απρ 2008, 20:14:45
Θέμα δημοσίευσης:
Evil Evil Evil Hunter Hunter Hunter Hunter Hunter
COOL ALEXIS - Δευ 07 Απρ 2008, 20:25:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά βλέπω το παιδί να περπατάει να μιλάει κι εσύ ακόμα να παιδεύεσαι με το χαρχαλό σου... Laughing Laughing Laughing

ΥΓ Μέχρι κι ο μικρός θα σε δουλεύει στο τέλος Cool
saxo kit kar - Δευ 07 Απρ 2008, 20:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
to δικο μου με οσα ειπες και 51 σωληνα
αλλα χωρις εισαγωγη c2 vts.
εβγαλε +20 απο μαμα. αλλα μετα τις 6 ηταν σα να πεφτεις σε τοιχο..σταθερη ιπποδυναμη οτι και να κανεις...

με εισαγωγη υπολογιζουμε ακομα 5 αλλα ειναι οριακο αν θα μενει απο μπεκ.

εμενα με ενα τακ πιο αγριους εκκεντροφορους απο του 106 και εισαγωγη c2 στεγνωσε παντελως μετα τις 5500...σκεψου οτι ακομα και το τριπ κολλαει στο 30 σερι εκει πανω Crying or Very sad

αλλα βεβαια μπορεις να το ρωτησεις και σε αλλο τοπικ. δεν υπαρχει λογος να ανοιγεις καινουργιο

ΜΠΕΕΕΕΚ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕΕΕΕ Laughing

Δηλαδη εσενα τωρα ποσα hp ειναι;
kane - Δευ 07 Απρ 2008, 21:10:00
Θέμα δημοσίευσης:
τωρα εγω ξέρω γιατί ρωτάει ο αντρέας...γιατί θελει να βάλει 206 μοτερ στο σαξο του...
και του λεω απο τώρα...ΑΛΛΑ αλογα στο σαξο ΑΛΛΑ στο 206.
salex - Τρι 08 Απρ 2008, 01:18:48
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
τωρα εγω ξέρω γιατί ρωτάει ο αντρέας...γιατί θελει να βάλει 206 μοτερ στο σαξο του...
και του λεω απο τώρα...ΑΛΛΑ αλογα στο σαξο ΑΛΛΑ στο 206.


Το θέμα είναι ότι η κεφαλή του 206 είναι εξελιγμένη από μόνη της λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων! Κάτι που καμία ραλλοκεφαλή δεν θα μπορέσει να κάνει.

Όλα τα υπόλοιπα (πολλαπλές εισαγωγής/εξαγωγής + εκκεντροφόροι + εξάτμιση) είναι για πέταμα αν ψάχνεις για μέγιστη ιπποδύναμη. Στόχος του κατασκευαστή ήταν η μεγάλη ροπή στις μεσαίες. Αλλά στα ατμοσφαιρικά δεν μπορείς να τα έχεις όλα...
saxo kit kar - Τρι 08 Απρ 2008, 08:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
τωρα εγω ξέρω γιατί ρωτάει ο αντρέας...γιατί θελει να βάλει 206 μοτερ στο σαξο του...
και του λεω απο τώρα...ΑΛΛΑ αλογα στο σαξο ΑΛΛΑ στο 206.

Πώς με καταλαβαίνεις πώς με καταλαβαίνεις, όπου με πετυχαίνει το παλικάρι πάντα βοηθά στης απορίες μου, να είσαι καλά φίλε kane θα σου στείλω π.μ
Pughell - Τρι 08 Απρ 2008, 08:12:55
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
τωρα εγω ξέρω γιατί ρωτάει ο αντρέας...γιατί θελει να βάλει 206 μοτερ στο σαξο του...
και του λεω απο τώρα...ΑΛΛΑ αλογα στο σαξο ΑΛΛΑ στο 206.

Πραγμα το οποιο αναλυουμε εδω και δυο χρονια σχεδον στο Saxo club οποτε λεμε συνεχεια τα ιδια και τα ιδια... Confused
Ημαρτον ρε παιδια... Sad
volvos - Τρι 08 Απρ 2008, 11:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
αν παντως εχω καταλαβει καλα απο οσα ακουω κατα καιρους

καπακι 206 σε κορμο και γενικα μοτερ 106 δε δουλευει τελεια

για να παρεις πραγματικα κατι απο αυτη τη μετατροπη
πρεπει να βρεις ενα κομπλε μοτερ 206 και απλα πανω να του κοτσαρεις ολα τα περιφερειακα του 106 -εισαγωγες-εξαγωγες-εκκεντρα-ηλεκτρικα κλπ κλπ
Ghost Dog - Τρι 08 Απρ 2008, 11:26:21
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΜΠΕΕΕΕκ

κοιτα οσο το καθυστερεις εις βαρος σου...σκεψου να πρεπει να αλλαξεις και μπιελες οπου εκει θα πρεπει να παραγγειλω σιτροεν σπορτ σωθικα..............καταλαβαινεις...happy new year Laughing

Τι ΜΠΕΕΕΕκ ρε ταγαρι???
Μια χαρα παει και ετσι.......... Shocked
Ο Αργυρης εχει δουλεια...............πρεπει να φροντισει 2 μονα και απροστατευτα γατακια................... Laughing Laughing
ΝΙΙΙΙΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥ! Tease
volvos - Τρι 08 Απρ 2008, 11:44:27
Θέμα δημοσίευσης:
μανθο ξερεις να βαζεις μπεκ....???


θα φτιαξουμε ενα φλαμπεεεε μουρλια στο γκαραζ σου Laughing
MEMsound - Τρι 08 Απρ 2008, 12:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
και σκεφτόμουν να δώσω μια σκουροχρωμη νότα στο ταβάνι του γκαράζ...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

υ.γ. μεταξύ μας απ' οτι ελεγε ο Τάσος δεν ειναι και επιστημονική διαδικασία...
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2008, 13:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Με την διαιρούμενη εισαγωγή είναι - δεν είναι ένας φραππές δουλειά!
volvos - Τρι 08 Απρ 2008, 13:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
το εχεις κανει???
γιατι εμενα ο αργυρης αλλα μου ειπε .... Evil
Evil
Pughell - Τρι 08 Απρ 2008, 13:36:41
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οσο ξερω και εγω,το βαλε-βγαλε οπως τα λεει ο Τασος ειναι...
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2008, 13:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
Θες τώρα να μάθεις τί έχω βάλει/βγάλει τον τελευταίο καιρό; (και καλά, άσε το 206, που να δεις ο Κωλοκωτρώνης τί έχει πάθει από τα χέρια μου...)

Μπεκ έχω λύσει γύρω στις 3-4 φορές τον τελευταίο καιρό. Μία για να καθαριστούν, μία για να μετρηθούν, μία για να δοκιμάσω κάτι άλλα...


Δεν είναι τπτ, απλά λύνεις την εισαγωγή, βγάζεις έξω την μπεκιέρα, λύνεις τα μπεκ, βάζεις τα άλλα (αντε να σου πω και ένα μυστικό, βάζεις λίγο λαδάκι πάνω στα λαστιχάκια για να πιάσουν καλύτερα) ξαναβάζεις την μπεκιέρα πάνω στην εισαγωγή, ξαναδένεις την εισαγωγή και μετά απολαμβάνεις τον υπόλοιπο φραππέ σου.... Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τρι 08 Απρ 2008, 13:44:03
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
... (αντε να σου πω και ένα μυστικό, βάζεις λίγο λαδάκι πάνω στα λαστιχάκια για να πιάσουν καλύτερα) ...

Yeap,το εχει ξανακανει οντως μονος του ο Τασος... Mr. Green

Κουλαδι,που θες να χτισεις και πολυκατοικια! Laughing
volvos - Τρι 08 Απρ 2008, 13:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
μονο που και οι δυο εχετε δει εισαγωγη c2 απο φωτο και δεν την εχετε λυσει...
η ενσταση ειναι στο οτι δε λυνεις το πανω κομματι.
αναγκαστικ τη λυνεις ολη και την ακουμπας πισω .
το να βγαλεις το πανω κομματι ειναι διπλος μπελας

και ΕΙΝΑΙ πολυ πιο χρονοβορο να αλλαξεις μπεκ στην αλουμινενια του c2 απο τη πλαστικη του 206. οκ?
Pughell - Τρι 08 Απρ 2008, 14:05:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν την λυσεις μονοκομματη,τις πισω βιδες με τι θα τις σφιξεις μετα; Question
Εκτος και αν εχεις χερι με 7-8 διαφορετικες αρθρωσεις και το περνας απο αναμεσα. Laughing Laughing Laughing
volvos - Τρι 08 Απρ 2008, 14:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
λες ο αργυρης που εβαλε και τη δικια μου και του τασου να ειναι τοσο μαλ**ας και να λεει παπατζες και εσυ αρχιμηχανικε της ραλλιαρτ ανω τουμπας τοσο γνωστης που ξερεις πως λυνεται απο τις φωτο και μονο?

απο οσα μου ειπε και οσα καταλαβα (εκτος αν καταλαβα λαθος)
η μεταλλικη δε συμφερει να λυθει το πανω κομματι για να αλλαξεις μπεκ.
και ηταν κατηγορηματικος οτι τα μπεκ απο το δικο του (πολλαπλη 206) βγαινουν πιο γρηγορα απο τα δικα μου στη μεταλλικη.
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2008, 14:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο, άστον.... καλύτερα έτσι γιατί θα κοπανάει το κεφάλι του ο Αργύρης που τον άφησε... Ποτέ δεν ξέρεις πια βίδα μπορεί να κόψει...

(ακου δεν έχω δει εισαγωγή C2....)

A, στην εισαγωγή του 206 (με πολύ προσπάθεια) έβγαζες μπεκ χωρίς να λύσεις εισαγωγή. Τώρα με του C2 που έχει πιο πολύ χώρο, παίζει να γίνεται. Δεν το έχω δοκιμάσει όμως για να σου πω..
Pughell - Τρι 08 Απρ 2008, 14:27:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο εχεις δικιο. Nod

Οταν ειδα εγω εισαγωγη στο Saxo βλαχο,εσυ ακομα προσπαθουσες να βαλεις ραλλισιους εκκεντροφορους.
kane - Τρι 08 Απρ 2008, 20:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τασο εχεις δικιο. Nod

Οταν ειδα εγω εισαγωγη στο Saxo βλαχο,εσυ ακομα προσπαθουσες να βαλεις ραλλισιους εκκεντροφορους.

δε φταίει κάνας άλλος,παρά μόνο εσύ λαλάκα στέλιο...εμ του άνοιξες τα μάτια (για να μη πω τπτ άλλο) και τώρα πέταξε λαιμό μέχρι εκει που δεν παει...
Επρεπε να τον αφήσεις να ψάχνει ακόμα χρονίσματα για τα ραλίσσια εκκεντρα το 3Α β' διαλογής.
volvos - Τρι 08 Απρ 2008, 20:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
κοκονες μου το θεμα ειναι πως μπαινουν και βγαινουν τα μπεκ του 206 σε εισαγωγη c2 vts τοποθετημενη πανω στο μοτερ...



επισης πριν μιλησετε αλλο τραβατε σε κανα δυναμομετρο να μετρησετε σωστα κανα αμαξι και να βγαλει πανω απο 150αλογα και μετα ελατε να μου πουλησετε μουρη....γιατι αν μετρησατε σωστα με το gtech του ηλια σας βλεπω να εξαφανιζεστε απο τη γη για πολυ καιρο.......

επισης χρονισμα βλαχαδερμο ραλλισιων εκκεντροφορων σε 206 μοτερ που μαθες να κανεις? πανω στο δυναμομετρο ή ηξερες και απο χτες το gtech....και με βιντεο να σου το τραβηξω λαθος θα το κανεις....
MEMsound - Τετ 09 Απρ 2008, 00:29:30
Θέμα δημοσίευσης:
πέραν του χαβαλέ...
επειδή τα μπεκ μπαίνουν βιδωτά... ΤΑΚΗ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΜΕ να τα σφίξεις μόνος σου... θα τα κοψεις στην μέση
θα πάει ακλαφτη η εισαγωγή...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Touristas - Τετ 09 Απρ 2008, 06:00:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι βιδωτά αλλά κουμπωτά.
Pughell - Τετ 09 Απρ 2008, 07:54:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...
επισης πριν μιλησετε αλλο τραβατε σε κανα δυναμομετρο να μετρησετε σωστα κανα αμαξι και να βγαλει πανω απο 150αλογα και μετα ελατε να μου πουλησετε μουρη....γιατι αν μετρησατε σωστα με το gtech του ηλια σας βλεπω να εξαφανιζεστε απο τη γη για πολυ καιρο.......

επισης χρονισμα βλαχαδερμο ραλλισιων εκκεντροφορων σε 206 μοτερ που μαθες να κανεις? πανω στο δυναμομετρο ή ηξερες και απο χτες το gtech....και με βιντεο να σου το τραβηξω λαθος θα το κανεις....

Ψιτ,λινατσα,εσυ μεχρι προχθες νομιζες οτι ο εγκεφαλος της PS δουλευει με αναλογια 13 οποτε ασε τα περι χρονισματων,μιγματος,μετρησεων,κλπ...

Δηλαδη πριν 20 χρονια που οι μηχανικοι σεταριζαν μοτερ,ειχαν G Tech και Maha ρε ταγαροβλαχε; Question
Η΄μηπως ειχαν και τοτε OBD II και εβαζες το διαγνωστικο; Laughing
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 08:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
nai για αυτο και συνισταμε προγραμμα πεζο σπορτ σε μαμα μοτερ...
τσαπρρτ

πριν 20 χρονια ειχαν ζιγκλερακια Laughing

θυμαμαι παντελακη που ελεγε οτι η ρενο σπορτ ηθελε 3 μερες για να χρονισει το κλιο με 3ατομα απο πανω απο το αμαξι...
δε σας το εφερναν εσας renault sport north greece
Pughell - Τετ 09 Απρ 2008, 09:04:46
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ενα θα πω.20 αγωνες χωρις τσικ(και ουτε καν αλλαγη λαδιων πριν απο καθε αγωνα)... Rolling eyes
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 09:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
ayto Που σας εσπασε ??
MEMsound - Τετ 09 Απρ 2008, 09:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δηλαδη πριν 20 χρονια που οι μηχανικοι σεταριζαν μοτερ,ειχαν G Tech και Maha ...


πάντα υπάρχαν οι ταυλες Laughing ... και τα χρονόμετρα... για μέτρηση των βελτιώσεων Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 09:41:23
Θέμα δημοσίευσης:
ταυλες.....

τι ειπες τωρα???

Laughing Laughing Laughing Laughing


respect
Pughell - Τετ 09 Απρ 2008, 09:42:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ayto Που σας εσπασε ??

Ξαναλεω...Μετα απο 20 αγωνες.
Μαθε πρωτα ποσο συχνα ανοιγαν μοτερ(εστω και για ελεγχο) οι υπολοιποι με ιδιο αυτοκινητο και μετα... Wink
Εγω ξερω,για αυτο και το λεω. Cool
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 09:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
koita αν κανατε 20αγωνες σα το παλλαδιο με σενα εξω απο το παραθυρο ετοιμο να κανεις εμμετο αστα να πανε Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τετ 09 Απρ 2008, 09:53:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αν κανανε 20 αγωνες σαν και εμενα,με τον συνοδηγο εξω απο το παραθυρο Laughing ,δεν θα εβγαιναν παρολιγο 1οι για την Α7 ρε ομορφε...
Τελικα δεν εκατσε και βγηκαν 2οι,αν και το Παλλαδιο δεν ειχε καμια σχεση...Η 1η θεση ειχε ηδη κριθει απο πριν(γαμημενο ΔΕΘ)... Crying or Very sad
Τεσπα,πολυ off βγηκαμε. Confused
volvos - Τετ 09 Απρ 2008, 10:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
για να μπορει να βγαλει καποιος συμπερασμα περα απο τα πειραγματα και το δουλεμα που ριχνουμε μεταξυ μας ειναι

οτι στο 206 οσοι εβαλαν χερι στο αμαξι μου ή ειδα απο αλλα 206 να βαζουν χερι ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ μμηχανικος δεν ηξερε που του πανε τα τεσσερα.
το αμαξι αυτο θελει τελειως αλλη αντιμετωπιση στο θεμα χρονισματος ειδικα αν βαλεις πανω εκκεντρα 106 που δεν ειναι σχεδιασμενα για αυτο το μοτερ και σε καμια περιπτωση δεν ακολουθουνται λυσεις που ακολουθουνται στα 106 μοτερ.

η μονη μεθοδος ειναι trial and error ειτε σε δυναμομετρο ειτε σε δρομο με οργανακια για να παρουμε χαμπαρι τι και πως παιζει με αυτη το κωλομοτερο...
Pughell - Τετ 09 Απρ 2008, 10:07:46
Θέμα δημοσίευσης:
Επιστρεφωντας στο θεμα(επιτελους!!!),θα συμφωνησω. Rolling eyes
Ακομα και αν αποδεχτουμε οτι μηχανολογικα δεν ειναι και το πιο δυσκολο μοτερ του κοσμου,απο θεμα ηλεκτρονικης φυσης τουλαχιστον ειναι χαλαρα σπαζοκεφαλια.


Υ.Γ.1 Το οτι δεν ειναι μηχανολογικα και πολυ δυσκολο,δεν σημαινει οτι καθε μαλ***α που σας προταθει απο τον εκαστοτε μηχανικο-βελτιωτη θα βγαλει και δυναμη.
Υ.Γ.2 Τους Schrick(συγκεκριμενα) στα μαμα σημαδια ειπα! Exclamation
Danis - Πεμ 10 Απρ 2008, 20:23:40
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/twinturbo.php

206 1.4 8v
175 hp @ 6060 rpm
224 nm @ 5339 rpm
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr