PSClub - Hellas

Φρένα - 207 - Πρόβλημα με τα φρένα???

red_storm - Δευ 31 Μάρ 2008, 02:29:57
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Πρόβλημα με τα φρένα???
Παίδες γεία σας! Λοιπόν, είμαι κάτοχος ενός 207 1,4 Sport Pack και έχω το εξής πρόβλημα. Όταν φρενάρω το αμάξι τραβάει δεξιά. Έκανα ζυγοστάμιση...τίποτα. Οι ζάντες είναι μια χαρά. Δεν έχουν χάσει σχεδόν καθόλου. Κατα την ζυγοστάθμιση παρατήρισα(μου το επιβεβαίωσε και ο μάστορας στο βουλκανιζατέρ) ότι η δισκόπλακα η δεξιά σε σύγκριση με την αριστερή είναι λίγο φαγομένη άγρια(όχι πολύ) επίσης το λεγόμενο δοντάκι στους δίσκους είναι και στις 2 δισκόπλακες το ίδιο(σύμφωνα με την Peugeot). Έκανα και ευθυγράμμιση και το αμάξι έδιξε ότι έχανε. Δηλαδή(δεν ξέρω ακριβώς πως τα λένε) η αριστερί ρόδα έβγαλε 0,40 και η δεξιά έβγαλε 1,80. Μου τα έφτιαξαν και τα δύο ίδια αλλά το αμάξι πάλι τραβάει λίγο δεξιά. Τώρα θα μου πείτε φταίει και ο δρόμος, συμφωνώ, αλλά και μετά την ευθυγράμμιση στις περισσότερες δοκιμές που του έκανα μου φάνηκε σαν να τραβάει πάλι δεξιά. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ότι αν δεν φταίει ο δρόμος και η ευθυγράμμιση έχει γίνει σωστά μπορεί να φταίει η δεξιά δισκόπλακα που είναι λίγο άγρια(όχι πολύ) φαγομένη(σύμφωνα με τη Peugeot) από την αριστερή και το αμάξι στο φρενάρισμα τραβάει λίγο δεξιά ή μπορεί να είναι κάτι άλλο?

Ευχαριστώ και συγνώμη γαι το μεγάλο post.
MEMsound - Δευ 31 Μάρ 2008, 09:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
πίεση στα λάστιχα εχεις τσεκάρει (και πίσω)?
makis106 - Δευ 31 Μάρ 2008, 10:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκίνητο πρέπει να μπει σε φρενόμετρο, για να δεις τις δυνάμεις που μπορεί να αναπτύξει κάθε τροχός κατά το φρενάρισμα και αν υπάρχει διαφορά απο δεξί σε αριστερό κ στον μπροστινό κ στον πίσω άξονα. Είναι πολύ πιθανό να φταίει η δισκόπλακα, αλλα μπορεί να υπάρχουν αρκετές ακόμη αιτίες εκτός κ απο την πίεση των ελαστικών (αέρας στο σύστημα υγρών φρένων, ανομοιόμορφη φθορά τακακιών κλπ).
red_storm - Δευ 31 Μάρ 2008, 15:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
Η πίεση στα λάστιχα είναι μια χαρά, την έχω τσεκάρει. Όταν έκανα ευθυγράμμιση το φρενόμετρο δεν δούλευε. Θα το τσεκάρω όμως.
red_storm - Τρι 01 Απρ 2008, 00:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
Για ποιους λόγους το αυτοκίνητο μπορεί να φεύγει κατα το φρενάρισμα?
android - Τρι 01 Απρ 2008, 00:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Για ποιους λόγους το αυτοκίνητο μπορεί να φεύγει κατα το φρενάρισμα?

μονοπλευρο φρεναρισμα ισως ...το γιατι γινετε αυτο με τα συστηματα κατανομης πεδησεις κτλ που χει το αμαξι? δεν ξερω
red_storm - Κυρ 13 Απρ 2008, 18:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, το πρόβλημα λύθηκε! Ήταν σταβή η γέφυρα! Την άλλαξα και όλα οκ!
drdino - Κυρ 13 Απρ 2008, 19:01:20
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ έχεις στο αμάξι; Shocked
red_storm - Δευ 14 Απρ 2008, 01:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
35.000 και κάτι... Γιατι?
drdino - Δευ 14 Απρ 2008, 01:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
Aπλά μου φάνηκε περίεργο στραβωμένη γέφυρα σε τόσο καινούριο αμάξι... Είχες χτυπήσει πουθενά;
red_storm - Τρι 15 Απρ 2008, 03:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι φίλε! Πουθενά! Απλά ήταν στραβή απο την αρχή, δεν είχε τύχει να πατήσω τόσο δυνατά φρένο για να δω ότι το αμάξι φεύγει δεξιά και γι΄αυτό άργησα να το πάρω χαμπάρι!
red_storm - Πεμ 24 Απρ 2008, 23:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν με την πάροδο του χρόνου οι δισκόπλακες φαγόνονται το ίδιο.
android - Πεμ 24 Απρ 2008, 23:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν με την πάροδο του χρόνου οι δισκόπλακες φαγόνονται το ίδιο.

αν δουλευουν σωστα τα φρενα σου την ιδια φθορα θα χεις οπτικα...αυτο το βλεπεις κ απο τα τακακια σου αν ειναι ιδια φαγομενα η οχι
red_storm - Σαβ 26 Απρ 2008, 12:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τι εννοείς οπτικά? Στην αφή μπορεί να έχω διαφορές?
android - Σαβ 26 Απρ 2008, 14:40:56
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Τι εννοείς οπτικά? Στην αφή μπορεί να έχω διαφορές?

οπτικα οπως το βλεπεις με το ματι κ στην αφη....δεν πρεπει να χεις αισθητη διαφορα στην μια δισκοπλακα κ στην αλλη αν δουλευουν σωστα τα πιστονια απο τις δαγκανες κ παταει καλα το τακακι κ δεν εχεις μονοπλευρο φρενο πρεπει να ναι το ιδιο σχεδον ετσι...για κατι ελαχιστο μην τρελενεσαι
android - Σαβ 26 Απρ 2008, 14:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παλι μεσα σε 6800χιλ μου χουν πεσει τα υγρα κατω απο την μεση...
μηπως παραποιανουν παντα τα φρενα...ποτε δεν ειμουν τοσο του φρενου...μην θελω τακακια στις 15000 θα τρελαθω Laughing
bagosgt - Πεμ 01 Μάϊ 2008, 17:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια μια ερωτηση αν εχει τυχει σε κανεναν αλλον.εχω χαμηλωσει το αμαηι 5 ποντους κ μετα απο ταξι κ ζορι στο στριψιμο μου βγαζει στιγμιαια βλαβη esp/asr faulty.κ συνηθως επειδη ειναι κυριακη τη δευτερα το πρωι εχει σβηστει μονο του.εχω παει στην αντιπροσωπια αλλα το διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα.εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο η απλα ειμαι η εξαιρεση στον κανονα?
android - Πεμ 01 Μάϊ 2008, 23:40:00
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι ακουω ενα θορυβο "σαν να βρισκει τροχος σε πλαστικο πχ"ενα χρρρ απαλο πολυ θελει τρελει ησυχια...
οταν εχω στριμενο τιμονι κ του δωσω να σπινιαρη λιγο σε ξεκινημα

και μιας λεμε για φρενα δαγκανες απο rc κτλ μπαινουν στο gt κ ποσο παν? Laughing
Touristas - Παρ 02 Μάϊ 2008, 06:11:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαίνουν τα 302 του RC στο GT.
Από τιμές μιας και είναι τα ίδια με του 307 εάν δεν έχει αλλάξει κάτι πρέπει να έχουν κοντά στα 600 – 700 ευρώ αλλά για σίγουρα θα ξέρω Δευτέρα
bagosgt - Σαβ 03 Μάϊ 2008, 23:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
η βλαβη εχει τυχει σε κανεναν αλλον?εσυ "τουριστα" που αποτι ακουσα εισαι σε συνεργειο,εχει ξανατυχει τιποτα παρομοιο?
red_storm - Δευ 02 Ιούν 2008, 00:05:39
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παίδες να σας ρωτήσω κάτι, τα υγρά φρένα τι χρώμα έχουν?-χαζή ερώτηση!
android - Δευ 02 Ιούν 2008, 17:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Βρε παίδες να σας ρωτήσω κάτι, τα υγρά φρένα τι χρώμα έχουν?-χαζή ερώτηση!


τις περισοτερες φορες κιτρινο ψιλο ανοιχτο εχω δει κ φτηνιαρικα που ναι μπλε
το θεμα ειναιο τι dot ειναι πλεον βαζουμε 5.1
IAKOVOS - Τρι 03 Ιούν 2008, 18:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
. Razz
red_storm - Τετ 04 Ιούν 2008, 00:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
red_storm έγραψε:
Βρε παίδες να σας ρωτήσω κάτι, τα υγρά φρένα τι χρώμα έχουν?-χαζή ερώτηση!


τις περισοτερες φορες κιτρινο ψιλο ανοιχτο εχω δει κ φτηνιαρικα που ναι μπλε
το θεμα ειναιο τι dot ειναι πλεον βαζουμε 5.1



τι ακριβώς είναι το dot?
Steve - Τετ 04 Ιούν 2008, 00:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
Βρε παίδες να σας ρωτήσω κάτι, τα υγρά φρένα τι χρώμα έχουν?-χαζή ερώτηση!


Τσιρλί!
android - Τετ 04 Ιούν 2008, 21:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
red_storm έγραψε:
android έγραψε:
red_storm έγραψε:
Βρε παίδες να σας ρωτήσω κάτι, τα υγρά φρένα τι χρώμα έχουν?-χαζή ερώτηση!


τις περισοτερες φορες κιτρινο ψιλο ανοιχτο εχω δει κ φτηνιαρικα που ναι μπλε
το θεμα ειναιο τι dot ειναι πλεον βαζουμε 5.1



τι ακριβώς είναι το dot?


ειναι η προδιαγραφη
οπως τα λαδια εχουν api sae
kos_argyris - Δευ 18 Αύγ 2008, 21:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Συγγνώμη για το off topic, μια ερώτηση μόνο. Δοκίμαζα στο rc το χειρόφρενο εν κινήσει με esp off και το πεντάλ έτρεμε όπως τρέμει το abs. Τι το προκαλεί αυτό? thanks
makis106 - Δευ 14 Νοέ 2011, 17:09:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά απο περίπου 550 χλμ Εγνατία, και ενώ σε όλη τη διαδρομή παίζει να μη χρειάστηκε να πατήσω και καθολου φρένο, στο τέλος της διαδρομής, νιώθω τρέμουλο κατα το φρενάρισμα το οποίο γίνεται αισθητό απο 120->80 χαω περίπου.
Δεν μπορεί να στράβωσα δισκόπλακα, δεν κούρασα καθόλου φρένα, το ταξίδι ήταν όλο ευθείες, και δεν χρειάστηκε πουθενά να τσεκουρώσω δηλ να το πλάκώσω στα φρένα με πολλά χλμ.
Καμια ιδέα απο κάναν παθόντα? Μέχρι να το πάω φρενόμετρο να μετρήσω τις δισκόπλακες??? Τι άλλο μπορει να φταίει Question
kourlis - Δευ 14 Νοέ 2011, 17:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
εγω παλι ακουω ενα θορυβο "σαν να βρισκει τροχος σε πλαστικο πχ"ενα χρρρ απαλο πολυ θελει τρελει ησυχια...
οταν εχω στριμενο τιμονι κ του δωσω να σπινιαρη λιγο σε ξεκινημα

και μιας λεμε για φρενα δαγκανες απο rc κτλ μπαινουν στο gt κ ποσο παν? Laughing


Στο κάνει μόνο στο ξεκίνημα??? Στην πορεία δεν στο κάνει αν κόψεις το τιμόνι από ένα σημείο και πάνω??? Αυτό μου το κάνει εμένα και δεν έχω ιδέα τι είναι... ένα πολύ ελαφρύ σα να βρίσκει ο τροχός κάπου... Και μιας και το 'χω πάρει μεταχειρισμένο δεν έχω ιδέα αν είναι φυσιολογικό ή όχι...
chiefjian - Σαβ 24 Δεκ 2011, 20:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια βοηθεια..!!!Διαβασα μερικα ποστ και ξεθαβω το ποστ...εμενα οπως ειπε ο βαγγος παραπανω μου κανει αυτο το γρυλισμα στο ξεκινημα οταν χαζοσπινιαρει και επισης τωρα τελευταια που το ζοριζω σε στροφες μου βγαζει braking faulty-stop αλλα ξανασβηνει,δηλαδη κραταει 2-3 δευτερολεπτα και σβηνει!Να πω οτι το αμαξι ειναι εργοστασιακο εκτος απο ενα τελικο και εχει 26000κμ!!
rallakias22 - Κυρ 25 Δεκ 2011, 13:55:36
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι εμενα ακουγεται αυτος ο θορυβος οταν χαζοσπινιαρει στο ξεκινημα απο την αρχη που το πηρα και νομιζω οτι ειναι απο το esp
chiefjian - Κυρ 25 Δεκ 2011, 18:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι κατι ηλεκτρονικο τοτε ειναι το ASR αλλα ο ηχος ειναι "μηχανικος" και εκτος αυτου ακουγεται και με ESP off!
makis106 - Κυρ 25 Δεκ 2011, 18:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει αναφερθει παλιοτερα οτι αυτος ο ήχος είναι απο τις ηλεκτροβάνες του ESP που ανοίγουν μετά τα 20χαω μετα απο καθε ξεκινημα (αν έχει μεινει σβηστό για αρκετη ώρα), ενω ο ήχος ακούγεται επίσης καθε φορα που ενεργοποιείται το ESP, ειτε σε σπινιαρισμα, είτε σε γλύστριμα κλπ...
chiefjian - Κυρ 25 Δεκ 2011, 18:57:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω Μακη...Ξερουμε κατι για το bracking faulty που μου βγαζει πανω σε στροφες οταν το ζοριζω συνεχομενα??Μηπως εχουν πεσει τα υγρα των φρενων....??Εχει και κωλοκαιρο ειναι ολα κλειστα γιορτινες μερες και δεν κυκλοφορω το αμαξι γιατι φοβαμαι μην μου μεινει στα χερια η μηπως μεινω απο φρενα πουθενα.... Rolling eyes Rolling eyes
Samer - Δευ 15 Απρ 2013, 16:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον, εχω θεμα με τα πισω φρενα. Πιο συγκεκριμενα την πισω αριστερη δαγκανα. Εχω σωληνακια υψηλης εδω και 1.5 χρονο, αλλα τωρα και κανα 3μηνο περιπου κολαει η πισω δαγκανα. Μου εχει κανει ζημια στο δισκο κιολας, το τακακι ειναι το 1/3 απο το τακακι της αλλης πλευρας, και το μυριζα οταν εβγαινα απο το αμαξι. Αλλαξα τα πισω σωληνακια παλι με υψηλης και εξαερωση αλλα το μονο που εκανε ειναι οτι πια δεν μενει κολλημενο, μονο οταν παταω φρενω σε καμια κατηφορα σε στοπ και αφηνω ακουω τη δαγκανα να ξεκολλαει μετα απο 1 δευτερολεπτο. Δεν θυμαμαι το υγρο που βαζω αλλα ειναι το ιδιο που εβαζα παντα.

Τι γινεται εκει πισω?

Και αν θελω να αλλαξω δισκοπλακες πισω? Πρεπει να πουλησω τα νεφρα μου για να παρω ολο το σετ??

Μπορει να φταιει μονο η δαγκανα?
dimkeras - Δευ 15 Απρ 2013, 21:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα το ίδιο πρόβλημα πέρσυ. Αναγκάστηκα να αλλάξω δαγκάνες και ευτυχώς που το πρόλαβα και δε μου χάραξε πολύ τον δίσκο. Το κόστος του κάθε δίσκου πίσω που πάει μαζί με το μουαγιέ μου είπαν στην αντιπροσωπεία πως είναι περί τα 170€ (σύνολο 340€ δηλαδή...).
makis106 - Δευ 15 Απρ 2013, 21:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα ειναι θέμα δαγκάνας που κολλάει και ίσως με λίγο γράσσο στους πείρους να έστρωνε, διαφορετικά υπαρχει και κιτ επισκευης πειρου δαγκάνας.
Το servicebox δίνει το σετακι για εναν πισω δίσκο στα 117€ για τα φρένα TRW και 97€ για τα φρένα BOSCH.

Αλλα υπάρχουν και πιο συμφέρουσες λύσεις...
http://www.mister-auto.gr/el/piso-diskophren/peugeot-207-wa-wc-1-6-16v-turbo-150bhp_v19351_g900008.html
nik_marin - Δευ 15 Απρ 2013, 23:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
Λοιπον, εχω θεμα με τα πισω φρενα. Πιο συγκεκριμενα την πισω αριστερη δαγκανα. Εχω σωληνακια υψηλης εδω και 1.5 χρονο, αλλα τωρα και κανα 3μηνο περιπου κολαει η πισω δαγκανα. Μου εχει κανει ζημια στο δισκο κιολας, το τακακι ειναι το 1/3 απο το τακακι της αλλης πλευρας, και το μυριζα οταν εβγαινα απο το αμαξι. Αλλαξα τα πισω σωληνακια παλι με υψηλης και εξαερωση αλλα το μονο που εκανε ειναι οτι πια δεν μενει κολλημενο, μονο οταν παταω φρενω σε καμια κατηφορα σε στοπ και αφηνω ακουω τη δαγκανα να ξεκολλαει μετα απο 1 δευτερολεπτο. Δεν θυμαμαι το υγρο που βαζω αλλα ειναι το ιδιο που εβαζα παντα.

Τι γινεται εκει πισω?

Και αν θελω να αλλαξω δισκοπλακες πισω? Πρεπει να πουλησω τα νεφρα μου για να παρω ολο το σετ??

Μπορει να φταιει μονο η δαγκανα?


Επειδή κόλλαγε η δαγκάνα άλλαξες σωληνάκια?
Αυτό στο πρότεινε μηχανικός? Ή εσύ?

Είναι θέμα δαγκάνας...
Βρες έναν φρένα καλό και πήγαινε.
Samer - Τρι 16 Απρ 2013, 09:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Εγω ειπα να αλλαξουμε σωληνακια. Ειχαμε ηδη ενα αλλο ζευγαρι και ειπα να κανουμε μια δοκιμη. Και ο μηχανικος μου ειπε οτι λογικα ειναι η δαγκανα που εχει θεμα απλα δεν ειχα πολυ χρονο τοτε και τωρα ψαχνομαι γιατι θα μπει το αμαξι για μερικες μερες και να ειναι ολα ετοιμα να γινει και η δουλεια με τα φρενα.

Ζημια στο δισκο εχει γινει και θα παω για αλλαγη.

Καποιος ειχε γραψει για αν το αμαξι ειναι 5 ετων κ πανω. Που πηγε?? Το διαβασα χθες το βραδυ τελευταια στιγμη.

Αυτο το κιτ επισκευης το εχουνε στην αντιπροσωπεια η αφτερμαρκετ? Μπορει καποιος να μου πει τιμη δαγκανας πισω για αν δεν επισκευζεται?
nik_marin - Τρι 16 Απρ 2013, 10:05:19
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25483&highlight=
makis106 - Τρι 16 Απρ 2013, 15:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:

Καποιος ειχε γραψει για αν το αμαξι ειναι 5 ετων κ πανω. Που πηγε?? Το διαβασα χθες το βραδυ τελευταια στιγμη.

Αυτο το κιτ επισκευης το εχουνε στην αντιπροσωπεια η αφτερμαρκετ? Μπορει καποιος να μου πει τιμη δαγκανας πισω για αν δεν επισκευζεται?

Εγω το ειχα γραψει και το διορθωσα. θα σου πω το γιατι. τα 207 απ οτι καταλαβα, φορεσανε δυο εκδοσεις πισω φρένων.

Τα νεότερα φορανε TRW. o δισκος που δινει το servicebox γι αυτα ειναι αυτος με τα 117€. Το κιτ επισκευης κοστίζει 60€.

Τα πρώτα φορανε δαγκάνες BOSCH (αυτες που εχουν στο πισω μερος να προεξέχει ενα μικρο στρογγυλό εξαρτηματακι). για αυτες δινει επιλογή για 2 εκδοσεις δισκων, τον καινουργιο, και τον παλιο με τα 97€ (για ηλικία >=5 Rolling eyes ). το κιτ επισκευης κοστιζει 62€.

Δεν ξερω αν εχουν διαφορα μεταξυ τους οι δισκοι σε χαρακτηριστικά, γιατι οι aftermarket δεν τους διαχωρίζουν. Διαχωριζονται μονο τα τακάκια τα οποια ειναι εμφανως διαφορετικά (TRW/BOSCH).
Samer - Τετ 24 Απρ 2013, 18:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει πιθανοτητα το προβλημα να ειναι απο το ABS? και να κολλαει η πισω αριστερι δαγκανα?
marios_207_GT - Πεμ 25 Απρ 2013, 20:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλος με C4 πλακωθηκε στα φρενα και αφου σταματησε δεν ξανα ξεκινησε ποτε, ο πισω δεξια τροχος ειχε μπλοκαρει, το προβλημα ηταν στον κατανεμητη της πεδησης, κατι ειχε κολλησει, τωρα το ABS λιγο δυσκολο αν σκεφτεις οτι απλα δεν επιτρεπει στο τροχο να μπλοκαρει.
drdino - Πεμ 25 Απρ 2013, 20:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
ABS=EBD
Samer - Παρ 26 Απρ 2013, 00:30:13
Θέμα δημοσίευσης:
Απο 207CC THP κανουν οι πισω δισκοπλακες και δαγκανες στο GT?
makis106 - Παρ 26 Απρ 2013, 00:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, ειναι ίδια.
makis106 - Παρ 26 Απρ 2013, 00:45:40
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα επειδή και το CC και τα GT/Rallye φορανε δυο εκδόσεις φρενων (ΤRW/BOSCH), δεν ξερω αν υπαρχει συμβατοτητα μεταξυ των 2 τυπων φρενων ως προς το κουμπωμα στα ακρα του αξονα. Δλδ αν ειχες πχ. TRW, αν θα σου κουμπωνουν τα BOSCH. Λογικα δεν θα υπαρχει θεμα.
Samer - Παρ 26 Απρ 2013, 00:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Απλα επειδή και το CC και τα GT/Rallye φορανε δυο εκδόσεις φρενων (ΤRW/BOSCH), δεν ξερω αν υπαρχει συμβατοτητα μεταξυ των 2 τυπων φρενων ως προς το κουμπωμα στα ακρα του αξονα. Δλδ αν ειχες πχ. TRW, αν θα σου κουμπωνουν τα BOSCH. Λογικα δεν θα υπαρχει θεμα.


Maki σ'ευχαριστω!
saikoe_39 - Παρ 26 Απρ 2013, 02:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
Κανουν η brembo δινει ενα κωδικο για ολα τα 249 χ 9...!

http://bremboaftermarket.com/en/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Search.aspx?PagingIndex=2&SearchMode=Size&IsResult=True&SearchDiameter=249&SearchTH=9&SearchMinTH=7&SearchA=69,2&SearchB=56&SearchC=4
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr