PSClub - Hellas

Κινητήρας - 306 - Μετατροπή από 1.4 8v σε 1.8 16v. Ερωτησεις...

Pug_306 - Κυρ 30 Μάρ 2008, 01:10:18
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Μετατροπή από 1.4 8v σε 1.8 16v. Ερωτησεις...
Καλημερα σε ολους/ες.(Σορυ παιδες για το κατεβατο)

Υστερα απο πολυ καιρο ηρθε η ωρα της μετατροπης. Αναγκαστικα δλδ γτ το αυτοκινητο ειχε φτασει σε σημειο να μην μπαινουν ταχυτητες και το ψυγειο να χει λασπη απο τα λαδια του μοτερ .Με το που το εφτασα συνεργειο εχοντας παρει την αποφαση και εχοντας συνενοηθει για την μετατροπη , η οπισθεν δεν εμπαινε καθολου και η δευτερα εκανε σαν παπαγαλος (λολ).Στο τσακ με λιγα λογια.
Για να μην πολυλογω τ'αυτοκινητο ειναι μεσα 2 βδομαδες τωρα και ο λογος η κακη συνενοηση.Περιμενα 5 μερες ενω ειχα παει τ'αμαξι, αυτον απο τον οποιο ειχα παρει το νεο μοτερ να ερθει να το σηκωσουμε απο την αυλη μου που ειχε στρωθει εδω και 7 μηνες... Στο τελος με ενα φιλο μηχανικο βρηκα ενα σπαστο παπαγαλο και την ολη διαδικασια την καναμε με ενα σταρλετ του 82 Razz.Μοτερ, σασμαν, γεφυρα,ακρα ολοκληρα, καθως και πισω αξονας! Τεσπα τα παμε , ο μηχανικος δεν ειχε κανει τπτ καθως περιμενε το μοτερ τοσες μερες.. Ξεκιναμε ολα καλα ολα ωραια, παραγγελνουμε τα παντα, ενα κολημα με το καρτερ φαγαμε αλα το ξεπερασαμε δια κοπου και φωνων-καντηλιων Razz .Αυτη τη στιγμη,απο Δευτερα δλδ τα βαζουμε ολα πανω και απλα ελπιζω να παρει μπρος !!

Περαν της ιστοριας εχω καποιες ερωτησεις αν και εφοσον ξερει κανεις. Θελω να βαλω τα οργανα-καντραν του 2λιτρου.ΑΛΛΑ θελω να αναφερουν τα πραγμματικα χιλιομετρα του μοτερ, τα οποια βεβαιως δεν τα ξερω.. Οποτε για αρχη 2 τα τινα, που μαθαινουμε για τα πραγμματικα του χιλιομετρα ( σε τι συνεργειο και αν κοστιζει), και πως τα γυρναμε στο κοντερ?
Επειτα μου ειπανε πως αν βαλω τον magnetti marelli τον τριφυσο που προγραμματιζεται δεν θα χρειαστω αγραφο εγκεφαλο για τις αργοτερα μετατροπες (τωρα φοραει τον sagem sl96). Ο τριφυσος ομως (3 φυσες) πως θα μπει αφου ο sagem ειναι μονοφυσος?Μετατροπη ολη η πλεξουδα?Ποιος συγκεκριμενα MP παιρνει προγραμμα, ολοι?

2 τελευταια.
Το οτι ξυλωσαμε την αντλια του air condition και κοντυνε το λουρι μας εδωσε καποιο αμεσο κερδος?Ενας μηχανικος που ηταν παρων σε μια συζητηση μου'πε οτι ετσι κερδιζεις 4-5 αλογα κατι που βασικα μου ακουστηκε πολυ μλκια.Οκ κερδιζεις κατι, αλλα 4-5 αλογα?
Επισης το μοτερ μαμα εχει πλαστικη εισαγωγη. Επειδη εμενα (μαλλον κατα την μεταφορα του) εσπασε διπλα στην πεταλουδα, ξυλωσαμε απο ενα αλλο Citroen μοτερ που ειχε ιδια εισαγωγη απλα ειναι αλουμινιου. Τωρα σαν αλουμινιου εχω καποιο κερδος?π.χ. πιο κρυο αερα?
Pug_306 - Κυρ 30 Μάρ 2008, 19:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
Κανεις δεν ξερει τπτ? Sad
STELIOS - Κυρ 30 Μάρ 2008, 20:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κανω λαθος εχει ως εξης (διορθωστε με αν κανω λαθος).

Για τα οργανα/καντραν.

Δεν ξερω αν του 2λιτρου ταιριαζει στη καλωδιοση του αυτοκινητου σου, αλλα αν πραγματι ταιριαζει να εχεις υποψη τα εξης:
- Τα χλμ καταγραφωνται στον εγκεφαλο του αυτοκινητου και στην BSI του κοντερ. Απο τη στιγμη που θα ταιραξεις εγκεφαλο-κινητηρα απο ενα αμαξι και κοντερ απο αλλο, τα χλμ που θα δειχνει το κοντερ θα ειναι το μεγαλητερο απο τα δυο νουμερα.
- Για να μαθεις τα πραγματικα χλμ του μοτερ ειτε θα πρεπει να εχεις και το κοντερ που το συνοδευε, ειτε να ταιριαξεις ενα κοντερ με λιγα χλμ ωστε αυτο να δειξει τα πιο πολλα (αυτα του μοτερ δηλαδη).
- Οπως και να εχει υπαρχουν μαγαζια που σου γυρνανε τα χλμ στο νουμερο που θελεις (εχω υποψη και στο Γερακα ενα τετοιο).

Για τον εγκεφαλο
- Ουσιαστικα θες απο μονοφυσο να το κανεις τριφυσο. Δεν ειμαι σιγουρος αν γινεται μονο με αλλαγη της πλεξουδας, αλλα θα το αμφεβαλα οτι ειναι τοσο απλο.
Touristas... βοηθεια?

Το οτι ξηλωσες την αντλια του A/C, εκανες λιγο μαλ... Τι θα κανεις το καλοκαιρι με 40 βαθμους παιδακι μου ??? Very happy
Αnyway, ισως εχεις ενα πολυ μικρο κερδος αφου θα κινειτα μια τροχαλια λιγοτερη και θα γλητωσεις κατι σε βαρος. Μικρες διαφορες...

Η αλουμινενια εισαγωγη του citroen σιγουρα ενδεικειται για μετατροπες τουρμπο αφου ως μεταλλικη αντεχει μεγαλες πιεσεις.
Ως ατμοσφαιρικο αμφιβαλω οτι θα δεις καποια ουσιαστικη διαφορα.

Παρακαλω συμπλιρωστε/διορθωστε...
KONIORDOS - Κυρ 30 Μάρ 2008, 21:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
ποσα αλογα βγαζει το 1.8 σου???
Touristas - Κυρ 30 Μάρ 2008, 21:32:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το 306 δεν έχει BSI οπότε τα χιλιόμετρα που θα δεις είναι αυτά που λέει το καντράν που θα βάλεις.
Για των εγκέφαλο μπορείς να βρεις μονόφυσο Μagneti Marelli 1AP και να τον βάλεις.
Με την εισαγωγή δεν κερδίζεις τίποτα , εξάλλου και αυτός ο κινητήρας στην αρχή με αυτή έβγαινε και μετά έβαλαν πλαστική.
Όσο για το A/C ε εντάξει δεν θα πετάει επειδή δεν θα έχει το συμπιεστή επάνω σιγά τα αυγά. Το καλοκαίρι που θα ψηθείς να δω τι θα κάνεις.
Pug_306 - Δευ 31 Μάρ 2008, 23:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα. Τελικα η τρομπα δεν βγηκε γτ δεν υπηρχε τροπος να περασει το λουρι μετα σωστα. Αλλα και παλι air condition ταμαξι δεν εχει... Οποτε αχρηστη ηταν και θα ειναι. Ο Magnetti marelli ο μονοφυσος προγραμματιζεται? Να σ πω την αληθεια το πρωι που ημουν Παπαλουκα ειδα εναν MP μονοφυσο... χμμμ...

Η αλλη μλκια που σκεφτομαι παλι ειναι οτι και ο εγκεφαλος ηταν μαλλον απο αλλο μοτερ παλι 1.8 , καθοτι σκορπιος σε ενα ασχετο ραφι..... Οποτε σκ@τ@ δεν μπορω να μαθω τα πραγμματικα του χιλιομετρα.

Το μοτερ αυτο ειναι με τα 112-5 ονομαστικα αλογα. Λεω ονομαστικα διοτι σε ενα xsara που το μετρησαμε επαιξε στα 128-129 χωρις μετατροπες μονο φιλτρο. Εγω παλι αν δουλευει καλα περιμενω να βγαζει καμμια 115αρια.Λιγα βγαζει αλλα ετσι και αλλιως το μοτερ αυτο το βγαλανε για οικονομια οι Γαλλοι οχι για επιδοσεις. Εμενα περισοτερο τα κυβικα με νοιαζουν και η ροπουλα του καθως και το οτι εχει πολα περιθωρια βελτιωσης.(λεφτα ναχεις :p )Απο την αλλη με το τετραπεταλουδο που θα καβατζωσω πιστευω θα παρει κανα πονυ παραπανω Laughing .

(Ασχετο αλλα το πρωι που βαλαμε τον πισω αξονα με τα δισκοφρενα, το αριστερο ειχε μια κοτρωνα αναμεσα στον δισκο και την λαμαρινα που βρισκεται απο πισω.... και το γυρναγα το γυρναγα και εκανε σαν καμπανα γκλουμ γκλαμ γκλουμ! Laughing Laughing )
Pug_306 - Σαβ 05 Απρ 2008, 15:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εμπειριων συνεχεια... Λαθος αντιστρεπτικη (22αρα μου εδωσαν....) οποτε μεχρι να βρουμε την σωστη ειμαι χωρις....

Ολα οκ το βαλαμε μπροστα κομπλε. Ελα ομως που δεν ειχα ξυλωσει το συστηα του κωδικου (imobiliser 1ης γενιας) και κλειδωσε ο εγκεφαλος..... Με τα πολλα τον εχω παει για ξεκλειδωμα και θα δουμε.Απο τιμες βεβαια δεν εχω ιδεα τι παιζει. ΑΝ ξερεις κανεις την ταριφα ριξτε καμμια ενδεικτικη τιμη.

Προσωρινα επειδη ταμαξι ηταν στον δρομο πηγα απο Παπαλουκα πηρα 3-4 εγκεφαλους και απ'ολους επαιξε ο τελευταιος απο saxo vts, πρεπει να'χει και προγραμμα πανω. Οχι τελεια, αλλα λειτουργει οκ.

Αυτος ο εγκεφαλος του vts εφοσον προγραμματιζεται μπορω να τον κρατησω ετσι?Οχι πανω σταμαξι, απλα οταν ερθει η ωρα της οποιασδηποτε μετατροπης, να τον προγραμματισουμε καταλλήλως και να τον βαλω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr