PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 206 1,4 16ν: ποια η ιδανική αλλαγή κινητήρα?

ArxariosMe206 - Τετ 26 Μάρ 2008, 16:07:40
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1,4 16ν: ποια η ιδανική αλλαγή κινητήρα?
Κοιτώντας στο φόρουμ, πληροφορήθηκα κάποια βασικά πράγματα περί της αλλαγής κινητήρων, την οποία θεωρώ και ως καλύτερη, απλούστερη και ουσιαστικότερη λύση για την βελτίωση ενός αυτοκινήτου, αλλά και ευκολότερη για έναν αρχάριο σαν εμένα που ακούει χταπόδια και του έρχεται να ρωτήσει αν είναι ξυδάτα ή στην σχάρα...

Πάντως δεν βρήκα τόπικ που να με καλύπτει, οπότε ανοίγω αυτό για να ρωτήσω. Σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να αλλάξω κινητήρα στο 206 μου (1,4 16ν, dynamic) και αναρωτιέμαι ποια θα ήταν η ιδανικότερη λύση από πλευράς κόστους και απόδοσης. Μια τρελή σκέψη που μου πέρασε απ το μυαλό για τον 1,6 τούρμπο του 207 διάβασα σε άλλο τόπικ εδώ ότι θα ήταν και ηλεκτρολογικά πολύ δύσκολη αλλά και τόσο ακριβή που θα ήταν άτοπη.

Οπότε σκεφτόμουν την περίπτωση αλλαγή κινητήρα με έναν από τους άλλους που φορούν παραδοσιακά τα 206, οπότε μου έρχονται 3 λύσεις στο μυαλό, για τις οποίες θέλω την γνώμη σας ως πιο έμπειροι στο θέμα:

1,6 16ν (110 άλογα): Πρέπει να είναι η πιο βολική λύση, αλλά το θεωρώ βλακεία να μπω σε τέτοιο κόπο και τέτοια έξοδα για 20 παραπάνω άλογα. Κάνω λάθος;

2,0 16ν (νομίζω 180 άλογα): Πρέπει να είναι τρομερός κινητήρας, αλλά πανάκριβος και δυσεύρετος. Γι' αυτό και δεν το σκέφτομαι καν... Κάνω λάθος;

2,0 16ν (νομίζω 135 άλογα): Η ιδανική λύση όπως το σκέφτομαι. Το θέμα είναι πόσο εύκολα βρίσκεις τέτοιον κινητήρα αλλά και πόσο (περίπου) θα κοστίσει και πόσο εύκολη θα είναι η αλλαγή;;;

Είναι σωστός ο συλλογισμός που κάνω ως αρχάριος; Μπορει κανείς να μου πει αν είναι όντως εύκολη και εφικτή η αλλαγή με δίλιτρο κινητήρα αλλά και πόσο (κατά προσέγγιση) θα μου κόστιζε κάτι τέτοιο; Εχετε καμία άλλη ιδέα να προτείνετε; Ο περισσότερος κόσμος που θέλει να αλλάξει κινητήρα στο 206 του τι επιλέγει; Ποια θεωρείται ως "ιδανική" λύση;
volvos - Τετ 26 Μάρ 2008, 16:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
an ta βαλεις κατω θα σου βγει τρελλο το κοστολογιο

συμφερει 1000000φορες να δωσεις το δικο σου που ειναι εαν πολυ καλοπουλημενο μοντελο με ονομα στη πιατσα και αξιοπρεπη αξια μεταπωλησης και να παρεις ενα γνησιο μεταχερισμενο διλιτρο...

σκεψου οτι παιδι απο εδω πηρε 206rc Με 13000 Kai 60000χλμ !!
με 10 και κατι δε βρισκεις απλο διλιτρο (138) σε αριστη κατασταση

η μετατροπη ακομα και απλο διλιτρο θα σου παει κανα 4αρι και βαλε με παρελκομενα κομπλε και μετα θα εχεις και δηλωμα και αντε πουλα το...
μπαινεις μεσα τρελλα με αυτο που πας να κανεις...
θα αξιζε μονο αν ειχες πολυ παλιο αυτοκινητο χωρις αξια μεταπωλησης Wink
ArxariosMe206 - Τετ 26 Μάρ 2008, 16:35:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλάμε για τόσο τρελό κόστος, ε; Shocked

Κρίμα. Παλιά είχα αλλάξει κινητήρα στο 106 μου που ήταν δεκαετίας και είχε έναν ψόφιο χιλιάρη κινητήρα. Του έβαλα ένα 1,4 8ν για σχετικά καλή τιμή και ήμουν μια χαρά.

Αν οι δίλιτροι είναι τόσο ακριβοί όμως, έχεις δίκιο. Πιο πολύ θα βόλευε να περιμένω κανένα-δύο χρόνια και να άλλαζα αμάξι.

Ευχαριστώ! Με απογοήτευσες λίγο αλλά με κατατόπισες.

Καμιά αλλαγή κινητήρα που να αξίζει τα λεφτά της μπορώ να κάνω; Ή δεν συμφέρει καν...;
volvos - Τετ 26 Μάρ 2008, 16:56:47
Θέμα δημοσίευσης:
basika ρωτα τον ανδρεα andreas γραφει
πουτο εκανε προσφατα απο 1.4 8ν σε διλιτρο με τα 138 και θα σου πει ακριβως κοστη και δηλωματα κλπ κλπ κλπ

το παιδι τωρα ψαχνει για rc Cool παντως και οχι διλιτρο
MEMsound - Πεμ 27 Μάρ 2008, 02:46:47
Θέμα δημοσίευσης:
γενικώς οικονομικά συμφέρει να πάρεις ετοιμο ενα πιο "δυνατό" 206 και να μην μπεις στις διαδικασίες αλλαγής μοτερ... κλπ κλπ

από κει και πέρα αν για διάφορους λόγους (πχ ατρακάριστο αμάξωμα, συναισθηματικούς ηχοσυστηματικούς , εμφανισιακούς κλπ κλπ) θες να κρατήσεις την δικιά σου καρότσα και να απλά να δυναμώσεις τότε σε πρώτη φάση ξεχνάς την βελτίωση του δικού σου μοτερ γιατί χωρίς ΠΟΛΛΑ λεφτά δεν παίρνει άλογα και ακόμα και με πολλά λεφτά δεν θα δεις πάνω από 120ps...

αλλάγη μοτερ "ευκολη" ειναι σε 1,6 16ν από 206 (από 106 ειναι λίγο πιο μπερδεμένη διαδικασία, αλλα καταλήγει ευκολότερα σε λίγο παραπάνω αλογα ~120, αντί 110 του 206 χωρίς πατέντες) διαφορά σε σχέση με το δικό σου θα δεις αισθητή, αλλά θα σου λείπει δύναμη χαμηλά (ροπή) ΑΛΛΑ εχεις αρκετά περιθώρια βελτίωσης με λίγα σχετικά ακόμα χρήματα πχ να πάρει 125~130ps με μαξ +2000ε (κομπλε βελτίωση με εργατικά)

μοτερ από RC ειναι λίγο δυσευρετο και αρκετά ακριβό και το βασικότερο μιας και η ιππδύναμη ανεβαίνει πολύ χρειάζεσαι "υποχρεωτικά" κι άλλα πράγματα αμεσα (φρένα/ανάρτηση/ζαντολάστιχα τουλάχιστον 16" κλπ). 1000 φορές αντί να κάνεις κάτι τέτοιο να βρεις ενα rc ετοιμο...

τώρα μοτερ 2,0 ~130+κάτι ps βρίσκεις ευκολα και φθηνά (χρειάζεσαι υποχρεωτικά, όπως και στο rc, και άλλο σασμάν κλπ κλπ) αλλά υπαρχουν όλα αυτά με σχετική ευκολία, (παρεπιπτόντως πουλάει ο ενα τετοιο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ μοτερ ο Ανδρέας από το 1ο 2,0 206 του, βλ στις αγγελίες). διαφορά στο τράβηγμα θα δεις "με το καλημέρα" και θεωρώ ότι αν δεν σε ενδιαφέρουν οι ευθειες ή οι κόντρες θα ειναι υπερκαλημμένος και δυσκολα θα μπεις σε διαδικασίες βελτίωσης και λοιπές μετατροπές, που όπως και να χει ειναι λίγο "κάπως" γενικώς και αν δεν έχεις δικές σου ακρες δεν εχουν παντα το καλήτερο αποτέλεσμα...
το μειωνέκτημα που εχει μια τέτοια κατασκευή ειναι η μεταπώληση, που θα είναι πιο δυσκολη σχετικά από αν ηταν πχ μετατροπή σε 1,6 αλλά γενικώς για το κάθε πράγμα υπαρχει ο κατάλληλος αγοραστής και το θέμα ειναι πόσο ειναι κάποιος διατεθιμένος νε περιμένει να βρεθεί αυτός ο αγοραστης... Laughing

υ.γ και ο άρης ειχε κάνει αυτή την μετατροπή στο δικό του 206 και όσο καιρό το ειχε ετσι ηταν πολύ ευχαριστημένος (με κάνα 2000ε ειχε πάρει τότετ κομπλέ τροπέτο 206 2,0 και εκανε την σχετική μεταμόσχευση)
Steve - Πεμ 27 Μάρ 2008, 03:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε και την έκανες την μετατροπή έστω και τζάμπα, δώρο πες πως ήταν από την οικογένεια και δεν έδωσες ούτε cent.

Εγώ απλά θα επισημάνω τα αφανή έξοδα που είναι και τα πιο βασικά όσον αφορά το δίλιτρο.

Τέλη κυκλοφορίας : 323 ευρώ (έναντι των 146 που είναι για το 1.600 ή και το δικό σου το 1.400)
Ασφάλιστρα έτους : 700 ευρώ περίπου για ένα έτος (έναντι 300κάτι που έχεις για το 1.400 σου ή για ένα 1.600)

Κινηθεί δεν κινηθεί το αμάξι, πρέπει να έχεις έναν κουμπαρά και να βάζεις 3 ευρώ (όσο ένα πακέτο τσιγάρα) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για να καλύψεις τα πάγια έξοδα. Δεν μπαίνω στον κόπο να πω για βενζίνες, διότι έχεις ήδη ξενερώσει νομίζω φίλε Γιώργο...

Όλα σε αυτή τη ζωή έχουν ένα τίμημα, και αυτό το ένα (1) χιλιάρικο ήταν που με ξενέρωνε κάθε φορά (συν την κατανάλωση) που σκεφτόμουν για μετατροπή σε 2λιτρο, παρ' όλο που στο 206 1.4 16v που είχα, υπήρχε όλη η υποδομή και αυτό που έλειπε ήταν το γα^@#$νο το μοτέρ που τελικά δεν θα μπει ποτέ του Crying or Very sad

Ήρθε η ώρα λοιπόν που πρέπει να πεις "δεν έδινα εκείνα τα 1.500 ευρώ παραπάνω όταν έκλεινα το αμάξι για να πάρω το 1.600άρι?" όπως είπα και εγώ τότε... Smile
volvos - Πεμ 27 Μάρ 2008, 08:42:45
Θέμα δημοσίευσης:
asfaleieς οι διαφορα 1.6 με διλιτρου ειναι περιπου 80το πολυ 100ευρω...
αφου η διαφορα τους μπαινει μονο στη βασικη ασφαλιση. ολα τα υπολοιπα υπολογιζονται με βαση την αξια.......

καταναλλωση το δικο μου φτιαγμενο 1.6 ειχε ελαχιστα πιο κατω απο μαμα διλιτρο μανθου

τελη οκ ειναι 150 παραπανω


συνολο δε φτανεις τα 500 πανω με βενζινες το χρονο που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει...αυτα εδειξε η πραξη και η συγκριση τοσο καιρο δικο μου με μανθου σε θεμα χρησης Evil

και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink

με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε
Pughell - Πεμ 27 Μάρ 2008, 09:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω ψηφιζω κατα της μετατροπης.
Πουλα το και παρε κατευθειαν 16αρι ή διλιτρο.
Αν και ετσι οπως πανε οι τιμες,μαλλον αξιζει να παρεις κατευθειαν διλιτρο GTi ή GT καθως εχουν 1000-1500Ε διαφορα απο ενα 16αρι GTi και κατι παραπανω απο ενα XS.

Αν παλι τα τελη κυκλοφοριας σου φαινονται πολλα,πηγαινε σε 16αρι αν και δεν το συνιστω καθως αυτα που θα περιμενεις να δεις απο τον περιβοητο 1600,δεν προκειται να τα δεις σε εργοστασιακη τουλαχιστον μορφη. Confused

Τωρα για καταναλωση και ασφαλιστρα,οντως αυτα τα εξοδα ειναι πολυ μικρα σε σχεση με ενα 1600.
MEMsound - Πεμ 27 Μάρ 2008, 10:55:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Όλα σε αυτή τη ζωή έχουν ένα τίμημα, και αυτό το ένα (1) χιλιάρικο ήταν που με ξενέρωνε κάθε φορά (συν την κατανάλωση) που σκεφτόμουν για μετατροπή σε 2λιτρο...


Σταυρο δεν εχω καταλάβει που τα βρήκες αυτά τα νουμερα...
μάλλον τα φανταζεσαι...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
σχεδόν όπως τα ειπε ο παναγιώτης ειναι τα πράγματα

ετήσια
η διαφορά μεταξύ 2λιτρου και 1,6 είναι στην ασφάλεια 80κάτι ευρώ
και στα τέλη κυκλοφορία ~200ε
σύνολο κατω από 300ε διαφορά όσον αφορά τέλη και ασφάλεια.

σχετικά με την κατανάλωση και για να συγκρίνουμε σχετικά όμοια πράγματα (=ίδιο οδηγό) όταν είχα το 1,6 μαμά ειχα μέση κατανάλωση γυρω στο 9lt/100km με 100άρα βενζίνη αποκλειστικά γιατί με 95άρα το αμάξι για να δικά μου δεδομένα στις ανηφόρες (όπου μένω) ήταν λίγο κάπως...

στο 2,0 επίσης μαμά τώρα η μεσή κατανάλωση ειναι με το πολύ 11lt/100 σχεδόν αποκλειστικά με 95άρα βενζίνη (γιατί με 100άρα η διαφορά ειναι μεν υπαρκτή αλλά λόγω ροπής του 2λιτρου μάλλον περιττή για καθημερινή χρήση)

με γυρω στις 25000~30000km/χρόνο (που κάνω εγω) κάτσε και υπολόγησε τι διαφορά σε βενζίνες προκύπτει...
και όσο λιγότερα χιλιόμετρα κάνει κάποιος τόσο μικρότερη ειναι η διαφορά ετησίως...

αυτά...

κατα τ' άλλα όπως είπε και ο Παναγιώτης

Παράθεση:
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink
με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε


Pughell έγραψε:
Και εγω ψηφιζω κατα της μετατροπης.
Πουλα το και παρε κατευθειαν 16αρι ή διλιτρο.
Αν και ετσι οπως πανε οι τιμες,μαλλον αξιζει να παρεις κατευθειαν διλιτρο GTi ή GT καθως εχουν 1000-1500Ε διαφορα απο ενα 16αρι GTi και κατι παραπανω απο ενα XS.

Αν παλι τα τελη κυκλοφοριας σου φαινονται πολλα,πηγαινε σε 16αρι αν και δεν το συνιστω καθως αυτα που θα περιμενεις να δεις απο τον περιβοητο 1600,δεν προκειται να τα δεις σε εργοστασιακη τουλαχιστον μορφη. Confused


+1000000 Wink Wink
στο 1,6 θα χρειαστείς ενα "tuning volvopackage" Laughing για να το ευχαριστηθείς ετσι όπως το φαντάζεσαι... Wink
ArxariosMe206 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 12:36:00
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις τόσο αναλυτικές απαντήσεις σας και την προθυμία να με βοηθήσετε και να με κατατοπίσετε.

Βλέπω πώς η αλλαγή είναι ζόρικη σχετικά υπόθεση και θα συνέφερε όταν έπαιρνα αμάξι να έπαιρνα εξ' αρχής ένα 1,6άρι ή κάτι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά δυστυχώς τώρα πάει αυτή η επιλογή… Επίσης το να έκανα τράμπα το δικό μου με ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο το είχα σκεφτεί και παλαιότερα αλλά δεν θα το ήθελα γιατί, όπως είπε ο Μάνθος το δικό μου αμάξωμα είναι ατρακάριστο, καινούργιο (ούτε 2 χρόνια δεν συμπλήρωσε) και μου αρέσει εμφανισιακά, οπότε θα προτιμούσα απλώς να αλλάξω μοτέρ κλπ. Άσε που έχω μερικούς μήνες δώσεων ακόμη…

Μάνθο, όπως το έθεσες η πρόταση για αλλαγή σε 1,6 16ν είναι ενδιαφέρουσα, ειδικά αν με λίγη παραπάνω βελτίωση φτάνει τα 125-130 άλογα σχετικά εύκολα.

Εγώ όμως κόλλησα στην ιδέα του μοτέρ 2,0 135 ps, που όπως αναφέρει πάλι ο Μάνθος βρίσκεται σχετικά εύκολα και κάνει την διαφορά χωρίς περαιτέρω μικροβελτιώσεις, στις οποίες άλλωστε δεν θα ήθελα να προχωρήσω γιατί δεν έχω ιδιαίτερες άκρες. Θα προτιμούσα να αλλάξω απλά μοτέρ και όλα τα παρελκόμενα και να είμαι καλυμμένος.

Για την οικονομική διαφορά σε ασφάλειες και τέλη, όση κι αν είναι τελικά, πιστεύω ότι παλεύεται. Πολύ σωστά το είπε ο Παναγιώτης, αν θέλεις δίλιτρο αμάξι τότε δεν γίνεται να κολλάς στις "λεπτομέρειες". Έστω και 500 τον χρόνο επιπλέον να είναι η διαφορά, η διαφορά στον κινητήρα τα δικαιολογεί. Το ερώτημα είναι αν είναι νόμιμη και αν μπορεί να δηλωθεί μια τέτοια αλλαγή μοτέρ.

Την αγγελία για μοτέρ του Ανδρέα δεν την βρίσκω στις αγγελίες. Θα ρωτήσω και τον ίδιο πάντως μαζί με τα υπόλοιπα που θα τον ρωτήσω για την μετατροπή που έκανε. Αλλά το θέμα είναι, ρε παιδιά, ακόμη και αν αγόραζα το μοτέρ του Ανδρέα, τα ταχυδρομικά από Αθήνα – Θεσ/νίκη (μην ξεχνάτε, από Θεσ/νίκη είμαι) δεν είναι μια σημαντική επιβάρυνση;

Εγώ σκεφτόμουν για την μετατροπή να πάω στην Peugeot Power Service, για την οποία έχω πολύ καλή εντύπωση. Πριν έξι χρόνια είχα πάει εκεί το χιλιάρι 106 μου για να του βάλουν κινητήρα 1,4 8ν, και αν και δεν πήγα συστημένος τα παιδιά κάνανε επαγγελματική δουλειά. Δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα τα επόμενα 4 χρόνια που το είχα.

Ωστόσο δεν μου είπατε καμία εκτίμηση για το πόσο θα μου κόστιζε στο περίπου ένας δίλιτρος κινητήρας με 130κάτι άλογα, μαζί με τις υπόλοιπες απαραίτητες αλλαγές (σασμάν κλπ.). Πάνω-κάτω καμιά ιδέα; Και επίσης, αν πουλήσω τον τωρινό μου κινητήρα, 1,4 16ν του 2006, σε άριστη κατάσταση με 22,000 χλμ., πόσα θα έπιανε;
Pughell - Πεμ 27 Μάρ 2008, 12:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεδομενου οτι το δικο σου ειναι απο τα πολυ τελευταια μοντελα,θα πρεπει να βρεις και αναλογο σετ(μοτερ-ηλεκτρικα) για να κανεις σωστη δουλεια και να μην μπλεξεις με κοψε-ραξε.
Οποτε για ενα καλο σετακι,το 2000αρο το εχεις με το καλημερα και για πλακα.

Ε,με τοποθετηση,καποια πιθανα ανταλλακτικα που θα χρειαστουν,κλπ,τα 3500Ε πιθανολογω οτι θα ειναι ενα ρεαλιστικο νουμερο.

Κανε την προσθεση και δες αν αξιζει... Scratch
Steve - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink

με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε


Αν δεν παίρνεις το 2λιτρο εξ αρχής και παίρνεις το 1.4 16v εξ' αρχής, μάλλον δεν είσαι έτοιμος για μεταξωτά βρακιά, και το κάθε ευρώ θα σε πονέσει Smile
ArxariosMe206 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:06:45
Θέμα δημοσίευσης:
3500 λες, ε; Αν βγουν τόσα τότε όντως είναι ένα καλό ερώτημα το αν αξίζει η αλλαγή. Ωστόσο έτσι όπως είναι τα πράγματα η μόνη εναλλακτική που έχω είναι να περιμένω 2-3 χρόνια και να αλλάξω τότε αμάξι... Δεν ξέρω αν μπορώ να κρατηθώ τόσο...

Ο δικός μου κινητήρας δεν θα πιάσει κανένα 800άρι έστω ώστε να μειωθεί το τελικό ποσό;

Πάντως λέω να κάνω μια έρευνα αγοράς για να δω τι παίζει γενικώς.
Pughell - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:30:32
Θέμα δημοσίευσης:
ArxariosMe206 έγραψε:
...Ο δικός μου κινητήρας δεν θα πιάσει κανένα 800άρι έστω ώστε να μειωθεί το τελικό ποσό;
...

Με τιποτα...
Εκτος του οτι αυτα τα μοτερ δεν εχουν και τοσο καλη φημη στην αγορα,μπηκε μονο σε 206/307,αυτοκινητα σχετικα καινουργια και με "χαλαρη" οδηγηση οποτε και η ζητηση στα μεταχειρισμενα θα ειναι αναλογη.

Εγω πιστευω οτι ο μηχανικος/παλιατζης δεν προκειται καν να μπει στον κοπο να παρει πισω το μοτερ σου.
Ακομα παντως και να κανει κατι τετοιο,αν παρεις 500Ε θα πρεπει να εισαι τρισευτυχισμενος. Laughing

Αν παντως εισαι σε θεση να δωσεις τα επιπλεον χρηματα και δεν πιστευεις οτι θα αντεξεις να κρατηθεις ακομα τοσο καιρο,ξεπληρωσε τις δοσεις που χρωστας και παρε ενα διλιτρο.
Με 10.000Ε θα βρεις οντως πολυ καλο αυτοκινητο και μαλιστα ισως βρεις και καποιο απο τα συλλεκτικα GT το οποιο ειναι πολυ τιμιο αυτοκινητο. Wink
Ασε που με απλο ΦΠΕ παει 145+ για πλακα. Cool
MEMsound - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:32:57
Θέμα δημοσίευσης:
o pughell είναι από Θεσσαλονίκη και απ ότι έχω καταλάβει έχει μερικές ακρες...
ψάξτε το λίγο παρέα... Wink Wink
Pughell - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:38:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μανθο πολυ ευχαρίστως Very happy αλλα οπως ειπα,δεν πιστευω οτι αξιζει ρε... Sad
MEMsound - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:42:42
Θέμα δημοσίευσης:
δεν διαφωνώ.
αλλά όπως είπε και ο ίδιος θέλει να κρατήσει το δικό του αμάξωμα
επίσης και ο Αντρέας αλλά και ο Άρης όσο ειχαν τα δικά τους 2,0 (από 1,4 8ν πριν) απ όσο θυμάμαι τα ειχαν καταευχαριστηθεί... Wink

σχετικά συημαντική λεπτομέρεια
μιλάμε για 3θυρη ή 5θυρη καρότσα?
ArxariosMe206 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

σχετικά συημαντική λεπτομέρεια
μιλάμε για 3θυρη ή 5θυρη καρότσα?


3θυρη, αρχηγέ! Αλλά γιατί είναι σημαντική λεπτομέρεια; Και με 5θυρη δεν θα μπορούσε να γίνει η μετατροπή; Απλά θα ήταν ξενέρωτο θέαμα ένα 5θυρο δίλιτρο 206...

Βασικά φαίνεται ότι ξέρει τι λέει ο Pughell, γι' αυτό και με αποθάρυνε λίγο, αλλά θα κάνω μια βασική έρευνα αγοράς για να ζυγίσω τα + και τα - και θα σας συμβουλευτώ για τις λεπτομέρειες.
MEMsound - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
κάπου εχει γράψει ο Αντρέας τι παίζει με την 5θυρη καρότσα (που εργοστασιακά δεν εβγαινε με αυτό το μοτερ) κλπ κλπ κλπ... Wink

υ.γ. ευτυχώς το 206 ειναι από τα πιο όμορφα 5πορτα μικρά αμάξι που υπάρχουν και που η υπαρξη πίσω πορτών δεν αλλιώνει το σχήμα του αυτοκινήτου... άσε που όλα διορθώνονται... με λίγο φιμέ τζάμια και ενα μαυτο αυτοκόλλητο στην μεσαία κολώνα... Laughing Laughing
ArxariosMe206 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:56:44
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
volvos έγραψε:
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink

με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε


Αν δεν παίρνεις το 2λιτρο εξ αρχής και παίρνεις το 1.4 16v εξ' αρχής, μάλλον δεν είσαι έτοιμος για μεταξωτά βρακιά, και το κάθε ευρώ θα σε πονέσει Smile


Φίλε Steve, δυστυχώς όταν πήρα το 1,4 16ν δεν είχα και πολλά χρήματα επειδή δεν δούλευα, οπότε δεν το πήρα εξ ολοκλήρου με δικά μου λεφτά και έτσι δεν μπορούσα να είμαι ιδιαίτερα απαιτητικός.

Τώρα που έχω χρήματα όμως, έχω μείνει με το 1,4 16ν το οποίο για να μην είμαστε και αχάριστοι είναι μια χαρά αμάξι. Απλά όπως όλοι μας θα ήθελα το κάτι παραπάνω αφού έχω την δυνατότητα.
volvos - Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:58:32
Θέμα δημοσίευσης:
5porto διλιτρο δεν εβγαινε μαμα...
Wink


γενικα ενα μπερδεμα...επιμενω ξαναρωτα ανδρεα που εχει κανει την ιστορια προσφατα να σου πει κοστολογια....

αλλα οπως ειπαν τα παιδια επειδη εισαι τελευταιο μοντελο αλλα μουλτιπλεξ ηλεκτρικα θες και αντιστοιχο μοτερ και γενικα δε θες προ 03 μοτερ για πολλους λογους.αρα θα πρεπει να το χρυσοπληρωσεις.
ανδρεας που ειναι παλιο μοντελο και δεν ηταν μουλτιπεξ ειχε βρει παλιο μοτερ με λιγα λεφτα Wink
Pughell - Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:07:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια...
Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ...

Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο. Sad

Εγω ξαναλεω...
Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο.
Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα.


Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex.
Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα".

ArxariosMe206 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ... Αυτό για το "χρυσοπλήρωμα" δεν ακούστηκε καλό... Ειδικά αν σκεφτείς ότι οι επιπτώσεις στην μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου θα είναι ελάχιστες...

Φοβάμαι μην καταλήξω να μετανιώνω την επιλογή μου.

Πάντως για να μην μιλάμε γενικά και αόριστα, θα ρωτήσω τον Ανδρέα, θα κάνω και μια μικρή έρευνα αγοράς και θα επανέλθω.
ArxariosMe206 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:17:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια...
Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ...

Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο. Sad

Εγω ξαναλεω...
Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο.
Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα.


Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex.
Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα".


Στέλιο, σε εμπιστεύομαι επειδή φαίνεται ότι το κατέχεις το αντικείμενο ενώ εγώ ομολογώ πως όχι.

Απλά το θέμα μου είναι ότι αν δώσω τα 2.500€ περίπου που έχω στην άκρη για να ξεπληρώσω τις δόσεις του αυτοκινήτου και κατόπιν το πουλήσω για πες 8.500€ (φαντάζομαι τόσα θα πιάνει στην καλύτερη), τότε μετά θα πρέπει να βρίσκω ή να φορτώνομαι άλλα 2.000€ σε δόσεις για να καταλήξω με ένα δίλιτρο 206 το οποίο όμως θα είναι παλιότερο απ το δικό μου, με περισσότερα χλμ. και δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο.

Οπότε βλέποντας ότι η αλλαγή σε δίλιτρο κινητήρα είναι κάπως ασύμφορη, θα προτιμούσα να περιμένω κανέναν χρόνο ακόμη να ξοφλίσω όλες τις δόσεις και μετά ίσως να πουλήσω το υπάρχον αμάξι και να πάρω κάτι άλλο.

Όπως είπα πάντως, θα το ψάξω λίγο και θα επανέλθω
Pughell - Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:52:43
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου πω τα χειροτερο σεναρια... Laughing

Ακομα θελεις 2500Ε να ξεπληρωσεις το αυτοκινητο.

Σεναριο 1
Εχεις ηδη δωσει 3000Ε για μετατροπη,(εστω οτι)εχεις ενα αμαξι που δεν δουλευει σωστα και αντιμετωπιζεις ηλεκτρολογικα προβληματα...
Θελωντας και μη,κανεις υπομονη μεχρι να ξεπληρωσεις ή να μαζεψεις και αλλα χρηματα.
Ηδη παντως τα 3000Ε που εδωσες δεν επιασαν τοπο και συνεχιζεται η "αιμοδοσια".


Σεναριο 2
Εχεις δωσει τα 3 χιλιαρικα,εχεις ενα αμαξι που δεν δουλευει καθολου και δεν μπορεις να κανεις καν τις μετακινησεις σου.
Αποφασιζεις να το πουλησεις αλλα στην αγορα δεν "πιανει" ουτε καν 7000Ε λογο του οτι ειναι μετατροπη και μαλιστα αδηλωτο κιολας.


-----

Οπως βλεπεις,και στις δυο περιπτωσεις,εχεις χασει χρηματα. Sad
Οποτε κανε υπομονη,ξεπληρωσε το εστω και αμεσα,και μετα αποφασισε αν θελεις παλι 206 σε πιο γρηγορη εκδοση ή κατι αλλο. Wink
leodas - Παρ 07 Αύγ 2009, 17:10:10
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα παιδια...
τα 2500 που λετε αναφερονται σε 2λιτρο μοτερ ετσι?
για 1.6 σε τι τιμες παιζουμε με τοποθετηση?
Pughell - Παρ 07 Αύγ 2009, 17:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
Στα ιδια περιπου... Sad
leodas - Παρ 07 Αύγ 2009, 17:42:41
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ακουσει οτι παιζει πιο χαμηλα ισως κατω κ απο 2χιλιαρο.
συν του οτι δε θα χρειαστω αμεσα φρενα κ αναρτηση.σωστα?
φυσικα κ θα προχωρησω στην αλλαγη τους αλλα κ αυτα που εχω νομιζω πως αρκουν....
Pughell - Παρ 07 Αύγ 2009, 18:25:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι το κοστος των μηχανικων μεγαλο αλλα των ηλεκτρονικων καθως πρεπει να βρεις ολο το σετ για να δουλεψει.
Ενταξει,δεν ειναι πολυ δυσκολο αλλα οποιος αναλαβει να στο κανει,θα σου ζητησει αρκετα χρηματα οποτε το 1000αρικο για εργασια το εχεις σιγουρο.Ε,τα μηχανικα δεν θα βγουν αλλο ενα τουλαχιστον; Sad
Randy - Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:15:48
Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 αλλαγη σωθικα κινητήρα
Επειδη μου τη βαρεσε και θελω να ανεβω σε αλογα οι λυσεις ειναι 2:

1. Η αλλαζω μοτερ σε 1.6 16v αλλα δεν εχω ιδεα ποσο θα παει η ολη δουλεια,απο θεμα χρηματων κλπ και πως γινεται..

2. Να αλλαξω τα σωθικα του κινητηρα ολα(μπιελες,εκκεντρα,πιστονια κλπ), ισως ενα light turbo..

Τι γνωμη εχετε? Εχω μαθει απο ολους εδω μεσα οτι το 1.4 δεν ειναι ευκολοβελτιωτο και οτι τα αλογα δεν ειναι στραγαλια.

Στοχος μου ειναι τα 120-130 αλογα. Σαφως ρολο παιζαει η αξιοπιστια βεβαια..

Τι να κανω?

Το μοτερ εχει τωρα 63000χλμ

Υ.Γ Δεν εχω σκοπο να αλλαξω αμαξι εννοειται!
Sinanai - Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
Να το δώσεις και να πάρεις 1.6. Θα σκάσεις άπειρα λεφτά για να γίνει - αν γίνει και αξιόπιστα - αυτό που θες... Cool
SnakeMJK - Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:26:52
Θέμα δημοσίευσης:
αλλάζεις αμάξι και παίρνεις 1.6. δεν υπάρχει άλλη λύση.
athanas - Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:57:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα η καλύτερη λύση είναι να πάρεις ένα 1600. Όμως και το 1400 δεν είναι κακό μοτέρ!! Και εξηγώ γιατί το λέω. Ένας φίλος από Θεσ/νίκη είχε ένα 1.4 16ν xs με σκούπα green, εξάτμιση από χταπόδι και πίσω χειροποίητη (δεν θυμάμε διάμετρο άν και την υπολόγησα εγώ), και πρόγραμμα φτιαχτό έδειξε 105 Hp και 15,5 Kgm ροπή σε δυναμόμετρο στην εθνική στο Καλοχώρι (για τους βόρειους, θα καταλάβουν)!!! Και αυτό με σχετικά 'πλούσιο' μίγμα για να έχουμε το κεφάλι μας ύσηχο με τις βενζίνες που κυκλοφορούν!!!! Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα...
206xs - Κυρ 24 Οκτ 2010, 19:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138...
reselie - Κυρ 24 Οκτ 2010, 21:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
να αλλάξεις αμάξι όπως εκανα εγώ και δεν το μετάνιωσα ΚΑΘΟΛΟΥ!
και εγώ ψαχνόμουν με ταρζάνικες λύσεις αλλα τελικά η λύση είναι μια!
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)
Sinanai - Κυρ 24 Οκτ 2010, 22:26:28
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι κακή ιδέα και η αλλαγή μοτέρ, αφού το κόστος - πάνω κάτω - είναι στα 1000 με 1500 ευρώ, κρίνοντας από το Σπύρο που άλλαξε - αναγκαστικά, όταν έσπασε το δικό του - μοτέρ. Εννοώ, δλδ, ότι είναι μάλλον σε πιο λογικά πλαίσια, σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι.

Σ' αυτό βοηθά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ότι μόνο ένα μοτέρ θα βγει και θα μπει, μιας και μετάδοση, φρένα, ανάρτηση είναι τα ίδια στα 1.4 & 1.6 16V. Πάντως, Γιώργη, εγώ μάλλον θα σου πρότεινα να το αφήσεις ως έχει, μιας και είχα κι εγώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πριν το GTi, και με ικανοποίησε πλήρως, ακόμα και στις επιδόσεις, τηρουμένων των αναλογιών. Αλλιώς η λύση του 1.6 είναι μονόδρομος...

υ.γ. Ίσως φταίει ότι σήμερα είδα του Παπαρινόπουλου στο Πλατάνι, και υποστηρίζω τόσο ένθερμα το παλιό μου μοτεράκι... Τι πριόνι ήταν αυτό...
Randy - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)


Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει.

Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..

Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.

Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).

Σασμαν ειναι σιγουρα το ιδιο?Πλεξουδα,κλπ?

Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..

Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..

Παράθεση:
σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι


Ακριβως. Και αλλουνου αυτοκινητο ΔΕΝ το θελω. Ουτε σε αριστη κατασταση, ουτε τιποτα.

Και η καλυτερη λυση θα ειναι αυτη εδω

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206xs_turbo.php

αλλα αντε βρε το μοτερ 1.6, τουρμπισε το,δωσε ενα σκασμο λεφτα ή αν δεν εχεις παρε βελτιωδανειο, κανε το σταυρο σου για αξιοπιστια κλπ..
plaketokofths - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Παράθεση:
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)


Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει.

Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..

Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.

Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).

Σασμαν, εισαγωγες κλπ?


Μιας και θες να τα "σκάσεις", με 0χλμ μπορείς να παραγγείλεις απο αντιπροσωπεία ανταλλακτικών πεζώ.

Ο 1.4 16V είναι αρκετά ελαστικός κινητήρας και αποδίδει την μέγιστη ισχύ και ροπή του πιο χαμηλά και απο το "αδερφό" 8V.

Μου κάνει εντύπωση που δεν σ' αρέσει χαμηλά και σ' αρέσει ψηλά που στις 5800 έχει ξεψυχήσει.

1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει Question δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?

τι Κ/Π έχεις?

Τέλος, αν θες να πάρει χαμηλά αποψη μου είναι να ψαχτεις για τα παρακάτω:

1. Κ/Π, ίσως ενα 14/60... Αν και το 16/65 που εχω εγώ μου φαινεται ΟΚ.
2. ελάφρωμα βολάν + στροφάλου
3. Πιο ελαφριά τροχαλία στροφάλου.

ΥΓ. Οι παραπάνω προτάσεις αποτελούν αντιπρόταση εφόσον έχεις απορρίψει τις προτάσεις των παραπάνω παιδιών.
MEMsound - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο.

Randy έγραψε:
Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.

ΠΡΙΝ κανεις οτιδηποτε
να κανεις μια βολτα / οδηγησεις ενα 1600 16ν 206 να δεις αν σου κανει, μιας και μιλας "για χαμηλα".
δες και πες μας εντυπωσεις, και μετα το ξανασυζηταμε Wink

Randy έγραψε:
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι. Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..

Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..


ερωτα μου αγιατρευτε Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
plaketokofths - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Randy - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:22:46
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο

Του κουτιου, σφραγισμενο, αχρησιμοποιητο..

Παράθεση:
1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?


Οχι,αλλα εχω ανοιξει με 1.6 και χαθηκε η μπαλα, δεν ξερω γιατι. Μπορει να μαι και κουλος, μπορει να λυπηθηκα το αμαξι μου, δεν ξερω...

Παράθεση:
τι Κ/Π έχεις?


Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα..

Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.

Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.


Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο.
MEMsound - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει τοπικ περι κομπρεσορα μην επεκταθειτε ξανα εδω

αφου δεν εχεις οδηγησεο 1600αρι δεν εχει νοημα η στζητησεη
απο ενα ανοιγμα δεν βγαζεις κανενα συμπερασμα.... Wink

οδηγα και μετα μας λες αν "σε καλυπτει"

αλλιως απλα θα ποσταρουμε αερολογιες... Wink
Randy - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει νοημα η συζητηση, με καλυπτει ανετα και να κρατησω το μοτερ μου με κομπρεσσορα πανω.. Φτανει να μη το διαλυσει.

Ελπιζω να μην ειναι πολυ δυσκολη διαδικασια...

Κι αυτο μου κανει..

http://www.youtube.com/watch?v=tL52X_Ac4nU


Very happy Very happy Very happy
plaketokofths - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Παράθεση:
τι Κ/Π έχεις?


Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα..

Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.

Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.


Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο.


Η υπερσυμπίεση γίνεται μηχανικά μέσω της τροχαλίας του στροφάλου, άρα όσο πιο λες στροφές έχεις τόσο πιο μεγάλη πίεση έχεις. Κοντολογίς η πίεση εξαρτάται απο την διάμετρο της τροχαλίας. Αυτο ως προς την λειτουργία.

Ως προς την εφαρμογή, απο το φίλτρο μεσολαβεί ενα "σαλιγκάρι" που στέλνει αέρα εισαγωγή σου. Πολλαπλές δεν πειράζεις απαραίτητα, εχει αυτό το καλο. Το κακό είναι οτι ο rotrex κοστίζει αρκετά σε σχέση με το turbo ως υπερσυμπιεστής. Σαν συνολική μετατροπή μπορεί να κοστίσει λιγότερο. Σε χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες δεν βάζουν και intercooler. (Νομίζω και πολλά mx-5 εν Ελλάδι ακολουθούν αυτή την λύση και μάλιστα διχως intercooler).

Θα χρειαστείς αλλα μπεκ και τρομπα βενζίνης για μεγαλύτερη παροχή κι ενα νέο προγραμμα να κουμαντάρει όλα αυτά.

Συνοπτικά αυτά. O ξαδερφός με στοκ μοτερ σε ignis sport 1.5 & 11:1 συμπίεση το δούλευε 0,65bar απορβλημάτιστα και έπαιζε στα 180άλογα.

Δεν είναι κάτι σίγουρο, και σίγουρα απαιτεί λεφτά. Αν έχεις όρεξη και χρήμα μπορείς να πειραματιστείς είναι μια διαφορετική έκφανση απο το τουρμπο και διατηρεί την γραμμική λειτουργία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Στην θέση σου... δεν θα έκανα τπτ. Διαβάζοντας παραπάνω οτι εχεις αλλάξει αναρτήσεις κτλ θα σου πρότεινα αν θες να "επενδύσεις" τα λεφτά σου φάτα σε λάστιχα και βενζίνες Wink

εδιτ: είδα εκ των υστέρων οτι υπάρχει αντίστοιχο θέμα... Crying or Very sad
Randy - Δευ 25 Οκτ 2010, 01:42:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλιστα. Αρα βλεπω οτι παιζω στο 5χιλιαρο περιπου στο συνολο ε?

Μονο αμορτισερ εχω αλλαξει. Αργοτερα, και αν τελικα δεν προχωρησω σε μετατροπη, θα θελα να δοκιμασω την PS routiere κομπλε με ραβδους πισω.

(offtopic)
MEMsound - Δευ 25 Οκτ 2010, 02:00:52
Θέμα δημοσίευσης:
ριξε ενα βλέφαρο

εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9437

εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14651

κι εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9437
Steve - Δευ 25 Οκτ 2010, 07:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα...
Άμα δει έστω 119 hp, του κάνω δώρο τα λεφτά της βελτίωσης.
206xs έγραψε:
και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138...
Και το μπουρδολόγιο συνεχίζεται Very happy Με το 1.6 τα 130 είναι η σχετικά οικονομική και εύκολη υπόθεση (κάτι λίγο παραπάνω από 1000 ευρώ), από τα 130 και μετά αρχίζει το πανηγύρι Wink
Randy έγραψε:
Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..

Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.
Ώρες ώρες απορώ τελικά αν αξίζει να μπαίνουμε στον κόπο να σου απαντάμε, ή αν το κάνεις επίτηδες για να σπάσιμο νεύρων. Ειλικρινά, βοήθησε με σε παρακαλώ γιατί ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω μόνος μου πλέον. Είσαι νέος, έχεις απορίες. Έψαξες; ΔΕΝ βρήκες αυτό που σε καλύπτει; Έψαξες καλύτερα; Πάλι ΔΕΝ το βρήκες; Τότε, ΝΑΙ, να στο εξηγήσουμε ΞΑΝΑ!
Κώδικας:
000001353X MOTEUR NEUF ESS  4.039,71  EUR
Έχεις να δώσεις 4.000 ευρώ για πέταμα για να βάλεις μοτέρ σκέτο;
Randy έγραψε:
Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).

ΔΕΝ θες να πάμε και σε πλεξούδα/εγκέφαλο/εξάτμιση/εισαγωγή σε όλα γνήσια γιατί θα φτάσουμε τα 7.500 ευρώ.
Randy έγραψε:
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω.
Ναι οκ, με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι... Έτσι λέγαμε όλοι μας, "θέλω να το κρατήσω"... Laughing
Randy έγραψε:
Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..
Να το βάλεις σε μια γυάλα στο σαλόνι σου να μην σκονίζεται κι όλας! Έξω στον κόσμο, υπάρχει κάτι που λέγεται φυσική φθορά και ατυχήματα. Όσο και να προσέξεις εσύ, τόσο ΔΕΝ θα σε προσέξουν οι άλλοι.
Randy έγραψε:
Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..
Ναι αγόρι μου! Είναι σίγουρο αυτό που λες! Όλοι όσοι έχουν βάλει χρήματα σε μετατροπές στο αμάξι τους, έχουν πάρει μέχρι και το τελευταίο ευρώ πίσω! Πάρε παράδειγμα από όλους μας εδώ στο club Laughing
Randy έγραψε:
Και η καλυτερη λυση θα ειναι αυτη εδω

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206xs_turbo.php

αλλα αντε βρε το μοτερ 1.6, τουρμπισε το,δωσε ενα σκασμο λεφτα ή αν δεν εχεις παρε βελτιωδανειο, κανε το σταυρο σου για αξιοπιστια κλπ..
Αφού μπήκες στον γ.........ο κόπο να βρεις την DP engineering που έχουν όλοι σαν Ευαγγέλιο, βρες λοιπόν και πόσο κάνει το κιτ της (πρώτο καράφλιασμα), βρές πόσο κάνει να πάς και να έρθες οδικώς Ολλανδία (δεύτερο καράφλιασμα), και τέλος, βρες πόσο κάνει η διαμονή σου εκεί τις μέρες που το αμάξι θα είναι συνεργείο (τρίτο και τελικό καράφλιασμα)! Mr. Green
Randy έγραψε:
Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ.
Αρέσει σε όλον τον κόσμο, και είναι η χαρά τους όμως φιλενάδα Wink
Randy έγραψε:
Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι.
Και ένα απλό πρόγραμμα να βάλεις, πάλι μπορεί να σου δώσει μοτέρ στο χέρι από λάθος μείγματα. Μην είσαι τόσο σίγουρος για τίποτα.
Randy έγραψε:
Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο,
Τί μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα ρε μλκ; Λες και είσαι ο Παπανδρέου και σκέφτεσαι την έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση... Rolling eyes
Randy έγραψε:
ομως θελει τρελο χρημα,
Ου ναι!
1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης
Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες... Πολύ τρελό χρήμα ε; Mr. Green
Randy έγραψε:
κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο.
Τί δεν ξέρουμε ρε &#$%^@#$% μου; Τζάμπα στα γράφει ο άνθρωπος; Ούτε αυτό δεν σέβεσαι;
plaketokofths έγραψε:
Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές.


Όχι, ΔΕΝ ξύπνησα στραβά. Απλά έχει καταντήσει λίγο κάπως να πρέπει να εξηγούμε τα χιλιοαπαντημένα, μιας που αν έκανες μια γα%@ωΑναζήτηση θα έβρισκες μόνος σου τα 3 topic που σου έβαλε και ο Μάνθος και θα μας γλίτωνες όλους ένα μισάωρο από την ημέρα μας.
Sinanai - Δευ 25 Οκτ 2010, 08:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
Και, μετά τη στιβο-θαλασσοταραχή, έρχεται η σινανο-μπουνάτσα. (από ευνόητη πρωινή πείνα πήγα να γράχω μπουγάτσα, αλλά το είδα Laughing )

Γιώργο 16/65 φοράς. Αυτό είναι το κορωνοπήνιο του 1.4 16V XS. Wink

Σταύρος, Γιάννης, και λοιποί στα εξηγούν πολύ καλά... Rolling eyes
Randy - Δευ 25 Οκτ 2010, 11:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης
Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες


Τι να πω, αν ειναι ετσι..
takis_206 - Παρ 29 Οκτ 2010, 05:33:06
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο)
Steve - Παρ 29 Οκτ 2010, 07:09:27
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο)
Ναι φίλε, και τα 206 1.6 στροφάρουν 8.000 σ.α.λ. με πλαστική εισαγωγή και με εργοστασιακά ελατήρια βαλβίδων/καπελώτα...

Χριστέ μου τί άλλο θα δώ εδώ μέσα Sad NodNo
sps - Παρ 29 Οκτ 2010, 11:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο)

το 5 θυρο φανταζομαι θα φοραει πιο μακρυ!!!
takis_206 - Παρ 29 Οκτ 2010, 18:57:52
Θέμα δημοσίευσης:
steve(επιστιμονα) ασε το κραξιμο και αμα γουσταρεις στο στελνο σε φοτο που το εβγαλα απο το αυτοκινιτο μου και εβαλα 13/61
Steve - Παρ 29 Οκτ 2010, 19:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
1.6 16V δεν είσαι φίλε τάκη;
takis_206 - Παρ 29 Οκτ 2010, 19:37:09
Θέμα δημοσίευσης:
ημουν 1,4 16v και πλεον ειμαι 1,6 16V....
takis_206 - Παρ 29 Οκτ 2010, 19:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
α και μην ξεχασο εχει και μικρα πλανητικα...
Steve - Παρ 29 Οκτ 2010, 19:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
takis_206 έγραψε:
ημουν 1,4 16v και πλεον ειμαι 1,6 16V....
Ωραία, δώσε μου αριθμό πλαισίου με πμ να σου πώ τί φορούσες Wink

Τα 1,4 16v XS 3θ, φορούσαν 16/65.-
takis_206 - Παρ 29 Οκτ 2010, 19:49:27
Θέμα δημοσίευσης:
δεν νομιζω να εχει αλλαξει κορονοπινια αυτος που ειχε το αυτοκινιτο μου οταν το πιρα ειχε 22χιλιαδες χιλιομετρα,17/64 φορουσε με μικρα πλανητικα θα σου κανω πμ αργοτερα να σου δοσο λεπτομερειες (Πλαισιο)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr