Steve έγραψε: |
Όλα σε αυτή τη ζωή έχουν ένα τίμημα, και αυτό το ένα (1) χιλιάρικο ήταν που με ξενέρωνε κάθε φορά (συν την κατανάλωση) που σκεφτόμουν για μετατροπή σε 2λιτρο... |
Παράθεση: |
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink
με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε |
Pughell έγραψε: |
Και εγω ψηφιζω κατα της μετατροπης.
Πουλα το και παρε κατευθειαν 16αρι ή διλιτρο. Αν και ετσι οπως πανε οι τιμες,μαλλον αξιζει να παρεις κατευθειαν διλιτρο GTi ή GT καθως εχουν 1000-1500Ε διαφορα απο ενα 16αρι GTi και κατι παραπανω απο ενα XS. Αν παλι τα τελη κυκλοφοριας σου φαινονται πολλα,πηγαινε σε 16αρι αν και δεν το συνιστω καθως αυτα που θα περιμενεις να δεις απο τον περιβοητο 1600,δεν προκειται να τα δεις σε εργοστασιακη τουλαχιστον μορφη. ![]() |
volvos έγραψε: |
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... ![]() με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε |
ArxariosMe206 έγραψε: |
...Ο δικός μου κινητήρας δεν θα πιάσει κανένα 800άρι έστω ώστε να μειωθεί το τελικό ποσό;
... |
MEMsound έγραψε: |
σχετικά συημαντική λεπτομέρεια μιλάμε για 3θυρη ή 5θυρη καρότσα? |
Steve έγραψε: | ||
Αν δεν παίρνεις το 2λιτρο εξ αρχής και παίρνεις το 1.4 16v εξ' αρχής, μάλλον δεν είσαι έτοιμος για μεταξωτά βρακιά, και το κάθε ευρώ θα σε πονέσει ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια... Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ... Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο. ![]() Εγω ξαναλεω... Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο. Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα. Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex. Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα". |
Παράθεση: |
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο) |
Παράθεση: |
σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι |
Randy έγραψε: | ||
Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει. Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως.. Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ! Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο. Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ). Σασμαν, εισαγωγες κλπ? |
Randy έγραψε: |
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ! |
Randy έγραψε: |
Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο. |
Randy έγραψε: |
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι. Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..
Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες.. |
Παράθεση: |
εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο |
Παράθεση: |
1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?
|
Παράθεση: |
τι Κ/Π έχεις? |
Randy έγραψε: | ||
Το εργοστασιακο, δεν εχω ιδεα.. Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ. Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι. Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, ομως θελει τρελο χρημα, κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο. |
athanas έγραψε: |
Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα... |
206xs έγραψε: |
και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138... |
Randy έγραψε: |
Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ! Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο. |
Κώδικας: |
000001353X MOTEUR NEUF ESS 4.039,71 EUR |
Randy έγραψε: |
Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ). |
Randy έγραψε: |
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. |
Randy έγραψε: |
Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια.. |
Randy έγραψε: |
Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες.. |
Randy έγραψε: |
Και η καλυτερη λυση θα ειναι αυτη εδω
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206xs_turbo.php αλλα αντε βρε το μοτερ 1.6, τουρμπισε το,δωσε ενα σκασμο λεφτα ή αν δεν εχεις παρε βελτιωδανειο, κανε το σταυρο σου για αξιοπιστια κλπ.. |
Randy έγραψε: |
Δε μ αρεσει η ιδεα με ελαφρωματα κλπ. |
Randy έγραψε: |
Ομως καλη ιδεα ειναι η λυση του κομπρεσσορα. Αρκει να ειναι αξιοπιστο και να μη δωσει κανα μοτερ στο χερι. |
Randy έγραψε: |
Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απο τη μια το 1.6 ναι μεν πιο αξιοπιστο, |
Randy έγραψε: |
ομως θελει τρελο χρημα, |
Randy έγραψε: |
κι απτην αλλη ο κομπρεσσορας που δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθει. Για ανελυσε το λιγο αυτο. |
plaketokofths έγραψε: |
Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές. |
Παράθεση: |
1500 ευρώ το μοτέρ/πλεξούδα (σασμάν θα κρατήσεις το δικό σου)
Κάτω από 1000 ευρώ εξάτμιση και πρόγραμμα και περαστικά του μοτέρ/εξάτμισης Σύνολο? 2500 ευρώ ΤΟ ΠΟΛΥ (αν ψαχτείς βρίσκεις και με 2000 όλη τη μετατροπή) και ξεμπέρδεψες |
takis_206 έγραψε: |
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο) |
takis_206 έγραψε: |
Sinanai το 1,4 16v φοραει 17/64 (3 θυρο) |
takis_206 έγραψε: |
ημουν 1,4 16v και πλεον ειμαι 1,6 16V.... |