PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 106 - Αμοτρισερ για 106 1100cc

glanza - Τετ 26 Μάρ 2008, 12:33:10
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Αμοτρισερ για 106 1100cc
λοιπον το προβλημα.........αμορτισερ γιοκ
το αμαξι βαρκα γυαλο 106 1100 του 91 και πολυ κουραστικο
σε καθε στροφη γερνει και νομιζω οτι θα πεσω
η μπακετα θα βαλω με 45 ζωνες και να ειμαι σαν τρενακι του τρομου
η θα αλλαξω αμορτισερ
ο μαστορς μου λεει να βαλουμε απο ραλυ αμορτισερ και να κρατησουμε τα μαμα ελατηρια 170 ευρω
εγω λεω σετακι technix ta αμορτισερ ελατηριο 300 ευρω 2 χρονια εγγυηση
και μου λεει οτι θα σπασω τα ημιαξονια μου και τους θολους
εγω δεν τρχω καθολου ουτε μπαινω με τα οσα στις στροφες αλλα δεν μπορω να γερνω σαν π#*τ@ν@....
ακουω γνωμες....
δεν θελω κατι εξτριμ να μην γερνει θελω
και να μην χαλασω τσαμπα λεφτα σε τετοιο μαξι
alekoukos106 - Πεμ 27 Μάρ 2008, 01:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε τα μαμα αμορτισερ απο rallye τα ενισχυμενα και τα ελατηρια απο το rallye εκτος και ανα σαρεσει το χαμηλωμα οποτε eibach και εισαι κομπλε....220 κανουν τα αμορτισερ...πες χοντρικα και αλλο ενα 200 και τα αλλα τοποθετημενα....και καθαρισες... Wink
glanza - Παρ 28 Μάρ 2008, 16:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
τα πιο ενεισχυμενα πια ειναι τα αναρτησωνια???????
και γιατι εχουν 220.....
το αμαξι θα σταματησει να γερνει????
MEMsound - Παρ 28 Μάρ 2008, 17:30:21
Θέμα δημοσίευσης:
με πιο σφικτά αμορτισερ και πιο σκληρά ελατήρια το αμάξι θα σφήξει σχετικά.
για να μειώσεις τις κλίσεις ουσιαστικά πάντως θες αντιστρεπτικές
αυτές ειναι καθορίζουν κυρίως τις κλίσεις στις στροφές και σαν κόστος δεν ειναι κάτι ιδιαίτερο

σου προτίνω κομπλέ ότι φοράει το ραλλυε
αμορτισερ / ελατηρια εμπρός / ραβδους πίσω
και μπρος πίσω αντιστρεπτικές

θα μείνεις ακρως ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα
glanza - Παρ 28 Μάρ 2008, 20:16:28
Θέμα δημοσίευσης:
κια ποσο υπολογιζεις να πανε ολα αυτα??????
γιατι το σετακι αμορτισερ ελατηρια ta technix εχει 330
ωραιο αυτο που λες για ραλλυ αναρτησεις αλλα μην ξεφυγουμε πολυ
λοπον περιπου τιμεσ
α αμορτισερ καινουρια δεν το συζητω
τα αλλα δεν με πειραζει μεταχειρισμενα
MEMsound - Παρ 28 Μάρ 2008, 20:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι αυτά τα τεκνιοξ που λες??
επείδη δεν τα χω ξανακούσει?!?!?!? Shocked Shocked
βάλε παλικάρι μου ΜΑΜΑ 106 ραλλυ αμορτισερ/ελατήρια/ραβους/αντιστρεπτικές και θα σε μια χαρά.

θια χεις ας πούμε ενα αδυναμο 106 ραλλυε...
και δεν θα θες να βγεις από το κάθισμα!!!

κόστος δεν ξέρω
πάρε ενα τηλ σε μια αντιπροσωπία και ρώτα
ε και γράψου και στο Psclub και τράβα μια βόλτα μέχρι τον κόνδωρα να τα πάρεις με εκπτωση.... Wink
alekoukos106 - Σαβ 29 Μάρ 2008, 01:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω με τον μανθο....100% Wink Wink Wink Cool Cool τα ενισχυμενα αμορτισερ που σου ειπα ειναι τα μαμα ραλλισια απλα ειναι πιο ενισχυμενα....ετσι τα ζητας απο αντιπροσωπεια....

ΜΑΝΘΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ???????????????????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
glanza - Σαβ 29 Μάρ 2008, 16:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
τα technix αλλα απο ibiza καπως ετσι


drdino - Σαβ 29 Μάρ 2008, 17:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
Eίναι τπτ από ebay;
glanza - Σαβ 29 Μάρ 2008, 17:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
απο μαγαζι ειναι ενα τυπος στην Αργυρουπολη που τις φερνει απο γερμανια
το τηλ του υπαρχει στην χρυση ευκαιρια
θα το ποσταρω απο βδομαδα αν το θες
MEMsound - Σαβ 29 Μάρ 2008, 20:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
εμφανισίακα ομορφα φαίνοντασι
αν και το ελατήριο δειχνει να ειναι προοδευτικό και αυτό δεν μου αρέσει
παρόλα αυτά λειτουργικά το πως θα δουλέψει ειναι κάτι που δεν το ξέρει κανείς να στο απαντήσει εκ των προτέρων
αν πάντως ισχυει η τιμή που εγραψες (και ειναι και για το 106 ετσι ρυθζόμενα σε υψος) δεν χανεις και τίποτα να τα δοκιμάσεις ...

πάντως αυτό που σου εγραψα πιο πάνω ειναι στάνταρ και δομιμασμένη λύση...

υ.γ. @alekoukos ε δεν λέμε και όλα μας μυστικά Laughing
glanza - Κυρ 30 Μάρ 2008, 02:04:11
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι ρυθμιζομενα
κοιτα μιλησα με τον τυπο και μου λεει οτι ειναι οχι πολυ σκληρα ουτε πολυ μαλ**α ειναι πιο σκληρα απο τα μαμισια και χαμηλωνει το αμαξι 3,4 ποντους
το ξερω οτι δεν θα μου πει κανενας πως ειναι τα αμορτισερ αυτα εκτος αν τα εβαλε κανεις
αυτο που λες με τις αντριστρεπτικες μου ακουγετε καλο
γιατι στην ουσια δεν θελω να χαμηλωσω και να κανω κουτσουρο το αμαξι να μην γερνει θελω
αλλα αν ειναι να δωσω παραπανω λεφτα απο 330
βαζω το σετακι και καθαρισα
μεχρι τωρα πιστευα οτι το αμαξι σταματαει να γερνει οταν το χαμηλωσεις
μετα απο αυτη την συζητηση εμαθα αλλα
το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τι να κανω τωρα Laughing Laughing
θα ψαξω μτχ αντσιστεπτικες να μειωσω κοστος αν βρω κατι καλο το χτυπησα
αλλιως θα σας πω εντυπωσεις απο τα τεκνιξ σε κανα μηνα
ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις
πειτε μου και αλλα
MEMsound - Κυρ 30 Μάρ 2008, 03:27:40
Θέμα δημοσίευσης:
βαζοντας το παραπάνω "σετακι" δεν καθάρισες.

στο 1ο σου ποστ γραφεις "αμορτισερ γιοκ"
αυτό το συμπέρανες από τις κλίσεις του αυτοκινήτου από πήγες και εκανες αμορτισερομέτρηση ήξ εστω ακούς τα αμορτισερ στις λακούβες και ανωμαλίες "κλασμένα" και το αυτοκίνητο στην ευθεία οταν περνά πάνω από ανωμαλίες του δρόμου να ταλαντώνεται πάνω στα ελατήρια του?

αν ισχύουν τα παραπάνω τότε οντως θες αμορτισερ.

πόσα χιλιόμετρα εχουν τα αμορτισερ που εχεις?

αν όμως δεν ισχύουν τα παπάνω και το πρόβλημα ειναι αποκλειστικά οι κλίσεις στις στροφές τότε ΔΕΝ θες αμορτισερ και ελατήρια αλλά βασικά θες αντιστρεπτικές.

με το χαμήλώμα όντως το αμάξι σφιγγει λίγο από κλίσεις αλλά λίγο!

οπότε ότι ανάρτηση (εννοείται σε λογικά πλαίσια σκληρότητας ώστε το αμάξι να μην χάσει την άνεσή του) και να βάλεις τις ιδιες με πριον κλίσεις θα εχεις αν δεν αλλάξεις αντιστρεπτικές...

εγω θα σου ελεγα πρώτα να ψάξεις να βρεις 2 μεταχειρ αντιστρεπτικές (αν και ακινούργιες δεν ειναι ακριβές) και μετα να δεις τι αμορτισερ θα βάλεις (εκτός και αν όπως σου ειπα και στην αρχή τα δικά σου ειναι χαλασμένα ήδη και θέλουν ούτως ή άλλως αμεση αντικατάσταση)
glanza - Κυρ 30 Μάρ 2008, 13:19:55
Θέμα δημοσίευσης:
εχου 100 χιλ χιλμτ και κοπαναμε τρεμει το τιμονι και αν κατσει κανεις πισω σηκωτε σουζα και δεν εχω τιμονι
αλλα νομιζα οτι αυτο ευθυνεται και για τισ κλισεις στις στροφες
οτι δηλ δεν εχω αμορτισερ
το αμαξι το πειρα μτχ και με κλασμενα περιπου αμορτισερ
και δεν ξερω πως ηταν η συμπεροφορα του πριν
οκ λοιπον ψαχνω γι αντιστρεπτικες
ενισχυμενα αμορτισερ και αντιστεπτικες
Shader - Τρι 15 Σεπ 2009, 12:14:57
Θέμα δημοσίευσης: Ti amortiser gia Peugeot 106 Xr 95' 1.1?
Geia sas!san neos odigos prin ligo kairo agorasa ena metaxeirismeno 106 xr tou 95 kai tha thela na allakso ta amortiser..apoti mou pe o mixanikos pou to piga den exoun allaxtei katholou...stis strofes den niwtho oti fevgei to amaksi..alla stis paramikres lakouves me mikri taxitita niwtho oti to amaksi tha spasei...:p me mia allagi amortiser afto tha kaliterefsei?? epsaksa se 2-3 pu allazoun amortiser kai mou pan gia 270-280 euro mazi me tin ergasia...episis diavasa se ena allo analogo post oti kalitera einai na valeis ta enisxumena apo rallye...ti na kanw ? eimai se apognwsi .
stamatis_vts - Τρι 15 Σεπ 2009, 12:39:26
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε καλως ηρθες...
καλο ειναι να γραφεις με ελληνικα...
υπαρχει και το www.106sportclub.gr για περισοτερες πληροφοριες...
γνωμη μου βρες μτχ αναρτηση... Embarassed
Shader - Τρι 15 Σεπ 2009, 12:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
συγνωμη για τα greeklish...μεταχειρισμενα αμορτισερ μαμισια ραλλυ αξιζει να βαλω?? στη φρατζη πουλανε?
geo106xs - Τρι 15 Σεπ 2009, 14:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Shader έγραψε:
συγνωμη για τα greeklish...μεταχειρισμενα αμορτισερ μαμισια ραλλυ αξιζει να βαλω?? στη φρατζη πουλανε?

Μακρια απο μεταχειρισμενα αμορτισερ!(απο μαντρα) Αν ειναι απο καποιο γνωστο σου και ξερεις ποσα χλμ. εχουν κανει και ειναι λιγο καιρο σε ακινησια παρ΄τα,απο μαντρα ομως μακρια,γιατι και λιγα χλμ. να εχουν κανει,τοσο καιρο που "καθονται" με το που τα βαλεις θα "ξερασουν" λαδια...
alekoukos106 - Τρι 15 Σεπ 2009, 15:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε τα αμορτισερ του rallye τα ενισχυμενα!!!και καλητερο κρατημα και λιγοτερα λεφτα...νομιζω κανα 220αρι εχουν!!και δεν θα κοπανει.....
Shader - Παρ 18 Σεπ 2009, 11:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγα σε ενα καταστημα ανταλλακτικων στη Φρατζη και ο ιδιοκτητης μου πε αμεσως για τα ενισχυμενα ραλλυ της Peugeot...180 euro.Τι λετε? Μου φαινεται θα τα τσιμπησω....ο μηχανικος που παω επισης μου ειπε για 70 ευρω εργασια...
oikongiorgos - Σαβ 27 Μάρ 2010, 12:36:37
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Βοήθεια για ανάρτηση
Παιδες γεια χαρα, καλως σας βρισκω.

Εχω ενα Peugeot 106, 1100 κυβικα, μοντελο 96'. Θελω να του αλλαξω αμορτισερ, γιατι το αμαξι πηγαινει βαρκα-γιαλο. Τι οικονομικες λυσεις υπαρχουν? Ειχα καταληξει στα κλασικα πλεον Monroe Reflex, αλλα διαβασα οτι μετα απο καποια χιλιομετρα κλαταρουν, και εγω με το αυτοκινητα κανω συνεχως ταξιδια, παρα πολλα χιλιομετρα το χρονο...
Η βοηθεια σας μου ειναι πολυτιμη, οντας ασχετος. Ευχαριστω πολυ.
sotos 106xs - Σαβ 27 Μάρ 2010, 18:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε για μπες εδώ = http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12539
Υπάρχει topic γι'αυτό που ρωτάς.Έχω και εγώ 1.1 αλλά του '94 και του έχω βάλει τα ενισχυμένα της Peugeot-οικονομική,αξιόπιστη και δοκιμασμένη λύση-εδώ και 4 χρόνια περίπου και τώρα τελευταία ύστερα από 80.000χλμ σχεδόν και σκληρή χρήση δείχνουν να κουράστηκαν!
Εγώ έχω βάλει και ζαμφόρ απο 1.4 γιατί δεν είχε καθόλου,αναγκάστηκα όμως να αλλάξω και ψαλίδια γιατί τα δικά του δεν είχαν τις υποδοχές για τα στηρίγματα της ζαμφόρ.
Καλό θα ήταν αν δεν έχεις να βάλεις γιατί μόνο έτσι θα δείς διαφορά στις κλήσεις του αμαξώματος.
Αν προσθέσεις και ελατήρια απο Rallye 1.3 το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο πιστεύω-αυτό θα κάνω και εγώ όταν αλλάξω τα δικά μου με καινούρια.
Για μένα μην ξοδευτείς για τίποτε άλλο,είναι περιτά λεφτά για το τίποτα στο τέλος.
oikongiorgos - Σαβ 27 Μάρ 2010, 20:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση, θα το κοιταξω αυτο που μου προτεινεις.
Απο λαστιχα, τι θα ελεγες?
Εχω πανω 165/65/13 και επειδη κανω πολλα χλμ, δεν θελω να τρωγονται γρηγορα.. Κατι μεσαιο δηλαδη. ΚΑι απ την αλλη...θερινα ή χειμερινα? 'Η παντός καιρου?
sotos 106xs - Κυρ 28 Μάρ 2010, 13:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
Από ζαντολάστιχα είχα αλουμινίου με 165/65/13 Bridgestone B250 και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος,αρκετά καλό κράτημα και σε στεγνό και σε βρεγμένο και αρκετά ανθεκτικό λάστιχο όσον αναφορά τους Ελληνικούς δρόμους-λακούβες...Πρίν είχα Michelin Energy και στην πρώτη λακούβα που βρήκα,πέταξε 'καρούμπαλο',καλό κράτημα,αλλά από αντοχή...άσ'το καλύτερα!
Τώρα κατάφερα να βρώ αλουμινίου 14άρες -τριμπούλωνες φυσικά- και έχω βάλει Yokohama 165/60/14 και η συμπεριφορά έχει αλλάξει πάρα πολύ προς το καλύτερο και απο κράτημα και απο κλήσεις αμαξώματος.
Αν έχεις αλουμινίου 13άρες μπορείς να βάλεις και 175/60/13,πιστεύω ότι θα είναι λίγο καλύτερο σε κράτημα απο το 165/65/13 αλλά ίσως κόψει το αμάξι.Αν καταφέρεις και βρείς 14άρες,με 165/60/14 θα δείς μεγάλη διαφορά.Τα Yokohama αυτή τη φορά τα έβαλα γιατί σε 14άρια είχαν πιο νέο μοντέλο (A Drive) απο την Bridgestone και φυσικά ήταν και πιο φρέσκα.
Stevon - Τετ 31 Μάρ 2010, 20:46:36
Θέμα δημοσίευσης:
oikongiorgos , το τόπικ σου "106 - Βοήθεια για ανάρτηση" , ενώθηκε με το υπάρχον http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12539&postdays=0&postorder=asc&start=20

Mod Team
Stevon


Ψάχτε και λίγο.....
NPIL - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 08:39:56
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι εχω τα ιδια αμορτισερ , απο την μαμα του μοντ.99 106 ,,και παει κα.(μεχρι και ι.κτεο 2 φορες το περασα) ...τη προτεινετε τςρα? σοβαρα πιο λεει να παρω για 1.1 106
sotos 106xs - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 13:26:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ενισχυμένα της Peugeot φίλε μου όπως αναφέρθηκε και παραπάνω Wink
Randy - Κυρ 10 Οκτ 2010, 01:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγαινε αντιπροσωπεια καλυτερα.

Παρτα και πηγαινε στο μηχανικο σου.

Ελατηρια οπωσδηποτε μην ξεχασεις..
moudakas - Παρ 11 Νοέ 2011, 12:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια χαρά παίδες πρόσφατα αγόρασα ενα saxo 1.1 του 98 για την πόλη και εχω κ γω ένα θεματάκι με τα αμορτισέρ βασικά είναι σαν να μην έχει καθόλου.Στις στροφές ψιλογέρνει κ μένα αλλα το θέμα είναι στα κοπανήματα λακούβες κτλπ κοπανάει πάρα πολύ και θέλω να τα αλλάξω πιο πολύ για τους συνεπιβάτες μου εμένα δεν με πολυενοχλεί,ποια είναι η πιο καλή κ οικονομική λύση για αυτή την περίπτωση?Σόρρυ που το ξεθάβω,επίσης αν βοηθάει επειδή ήθελα να αλλάξω και ζαμφόρ μπροστα πίσω ήθελε κ άλλα ακρα
Randy - Παρ 11 Νοέ 2011, 14:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγαινε παρε 4 bilstein μαυρα. Για τη δουλεια που το θες μια χαρα θα ειναι.
moudakas - Παρ 11 Νοέ 2011, 15:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πώς θα ξέρω αν θα χρειαστώ και ελατήρια?ή είναι σίγουρο οτι θα χρειαστώ για τα συγκεκριμένα?και γω κατι σκεφτόμουν γιατί κατι κονι κιτρινα που είχα βρεί μου χαν πει οτι αν τα βαλω θα νε παρα πολυ σκληρά και θα χω πρόβλημα ισχυει?
Sinanai - Παρ 11 Νοέ 2011, 15:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δες και αμορτισέρ Record ή Alko. Φτηνά και καλά.

Οι παχύτερες ζαμφόρ θα σου μειώσουν τις κλίσεις, αλλά δε θα στο πρότεινα, αν πρώτιστο μέλημά σου είναι η άνεση και η καθημερινή χρήση στην πόλη.
moudakas - Παρ 11 Νοέ 2011, 16:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γνώμες για τα κονι τα κιτρινα(τα βρηκα 50 μεταχειρισμενα) κ 150 τα bilstein καινουργια και κάτι monroe την απλή σειρά πάλι 150 με 2 χρονια εγγύηση τί λένε αυτά?
Randy - Παρ 11 Νοέ 2011, 17:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως και να χει μακρια απο Monroe.
sotos 106xs - Παρ 11 Νοέ 2011, 18:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
......και μακριά απο μεταχειρισμένα....
Λογικά το αμάξι είναι τριμπούλωνο και δεν πρέπει να έχει ζαμφόρ μπροστά και αντιστρεπτική πίσω.Σε αυτή την περίπτωση θέλεις άκρα και πίσω άξονα αν θέλεις να μειώσεις τις κλίσεις.Η τιμή για τα Bilstein νομίζω ότι είναι καλή(λογικά για τα Β4 πρέπει να λες),πάντως όπως το έχουμε ξαναπεί η λύση των original αμορτισέρ απο rallye ή των ενισχυμένων είναι ίσως η πιο ιδανική.Η τιμή τους τώρα πρέπει πλέον να είναι κοντά στα 230-250 euro.
moudakas - Παρ 11 Νοέ 2011, 18:11:43
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 106xs έγραψε:
......και μακριά απο μεταχειρισμένα....
Λογικά το αμάξι είναι τριμπούλωνο και δεν πρέπει να έχει ζαμφόρ μπροστά και αντιστρεπτική πίσω.Σε αυτή την περίπτωση θέλεις άκρα και πίσω άξονα αν θέλεις να μειώσεις τις κλίσεις.Η τιμή για τα Bilstein νομίζω ότι είναι καλή(λογικά για τα Β4 πρέπει να λες),πάντως όπως το έχουμε ξαναπεί η λύση των original αμορτισέρ απο rallye ή των ενισχυμένων είναι ίσως η πιο ιδανική.Η τιμή τους τώρα πρέπει πλέον να είναι κοντά στα 230-250 euro.

Το αμάξι είναι όπως το πες κ τα θέλω αποκλειστικά για μέσα στην πόλη δηλαδή μαλ**α ή μεσέα γι'αυτό δεν θέλω κάτι τρελό απλά να μειώσω τα κοπανήματα.(έχω άλλο για εκτός)
moudakas - Κυρ 20 Νοέ 2011, 21:39:56
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν το σάββατο έψαξα και βρήκα μέσω ενος γνωστού σε ένα διαλυτήριο αυτοκινήτων ένα ιδιο με το δικο μου αυτοκίνητο(saxo 1.1) αλλά αυτό ήταν 4μπούλονο κ φόραγε κάτι 14αρες ή 15αρες speedline χρυσές και επειδή τις λυπήθηκα οσο νε τις ζάντουλες σκέφτηκα να τις πάρω.Δυστηχώς όμως ο πίσω άξωνας ήταν κ αυτος με ταμπούρα σαν τον δικο μου κ λέω μιας κ κάνω τον κόπο να τα αλλάξω να βάλω κ κάτι πιο καλό(με δισκοφρενα).Δώστε μου λοιπόν τα φώτα σας,απο ποιά άλλα αυτοκίνητα μπορώ να πάρω πισω αξονα με δισκόφρενα κ ζαμφορ μπρος πίσω/ακρα? Confused
PANOSBR - Σαβ 26 Νοέ 2011, 01:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
μπροστα ακρα 4μπουλονα σου κανουνε απο ολα τα 106 με 4μπουλονια με αντιστρεπτικη που πιανει στο ακρο πανω,αντιστρεπτικη μπροστα την πιο χοντρη τη φορα το ραλλι

πισω δισκους-μονο ραλλι 106 σου κανει 1600,περνεις κομπλε αξονα με δισκοφρενα και θες και σωληνακια και κατανεμητη,ο αξονας θα χει αντιστρεπτικη και ραβδους στρεψεως οποτε τα χεις ολα
sotos 106xs - Σαβ 26 Νοέ 2011, 09:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός.
Λογικά πρέπει να έχεις τα τριγωνικά ψαλίδια,κοίταξε αν έχουν τις βόλτες για την ζαμφόρ,αν ναί τότε μπροστά θα θέλεις μόνο ζαμφόρ(απο 14άρι απλό όμως),αν όχι τότε χρειάζεσαι και ψαλίδια οπότε βάζεις ότι θέλεις - εννοείται ότι θα χρειαστείς κομπλέ άκρα με ημιαξόνια.
Πίσω-αν θέλεις να πας πιο οικονομικά-εκτός απο δισκόφρενα rallye-gti-vts μπορείς να βάλεις και άξονα με ταμπούρα απο XSi ή Rallye 1.3,έχουν μεγαλύτερα ταμπούρα απο τα απλά 106/saxo και μεγαλύτερη αντιστρεπτική και φυσικά είναι πιο φτηνοί,αρκεί να τούς βρείς σε καλή κατάσταση.
kwstas1.1 - Σαβ 08 Μάρ 2014, 18:06:44
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλησπερα παιδια ! Ειμαι νεος στο κλαμπ ! εχω ενα πεζακι 1.1 xr μοντελο του 94' το μονοποιντ...το αυτοκινητο το εχουμε παρει απο το 2004 και εχει 120.000χλμ και τα αμορτισερ δν εχουν αλλαχτει ΠΟΤΕ ! Λπν πλεον που το εχω παρει γ μενα εχω δει οτι θελει απεγνωσμενα αμορτισερ καθοτι του πινω το αιμα κ το στριβω συνεχεια! Παιρνει απιστευτες κλισεις γενικα στις στροφες και πολλες φορες σηκωνω και ροδα χαχα ! Λπν θα ηθελα να μου πειτε αν μπορειτε την αποψη σας....Σκεφτομαι να βαλω αμορτισερ τα Koni Sport (κιτρινα) ! Το αμαξι μου ειναι μαμα απο θεμα ελατηριων κλπ κ ειναι 8εομαλακα και δν εχει ουτε αντιστρεπτικες ουτε τπτ ! Απλα θελω να βαλω οτι καλυτερο για αμορτισερ ! Τα λεφτα δν με ενδιαφερουν και ξερω οτι πολλοι "λενε" θα πεταξεις τα λεφτα κ ασκοπα στο αμαξι αυτο !? αλλα πραγματικα δν με ενδιαφερει !τα εχω βρει κομπλε με τοποθετηση κομπλε 440ε ! Σκεφτικα κ για του ραλλυ τα μαμα αλλα θελω ακομη ενα τικ παραπανω αν αυτο γινεται με τα κονι κιτρινα ! Θελω λπν να μ πειτε μια αποψη ! Θα γινει καλυτερο το αμαξι αρκετα ? Και επισης θα δουλεψουν καθολου τα αμορτισερ αυτα με ολα τα μαμα π εχω (ελατηρια κλπ) ?δλδ θα δω διαφορες με τωρα ?! Το αμαξακι αν κ αστητο μπαινει μια χαρα,απλα θελω να το βοηθησω με ενα τικ παραπανω !Σας ευχαριστω πολυ παιδια εκ των προτερων ! Smile :D
NPIL - Σαβ 08 Μάρ 2014, 21:12:02
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια για 106 1.1 με 145000χλμ και αλλαγη πρωτη φορα τι αμορτισερ προτεινετε .....τα μαμισια πια ειναι που εχει?
ευχαριστω

μονο για οδηγηση στην πολη ενδιαφερομαι ,,,δεν θελω χαμηλωμενα και σκληρα....
και αν συμφερει να τα αγορασω μονος μου και να μου τα βαλουν ....
geo106xs - Κυρ 09 Μάρ 2014, 03:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
kwstas1.1 έγραψε:
Kαλησπερα παιδια ! Ειμαι νεος στο κλαμπ ! εχω ενα πεζακι 1.1 xr μοντελο του 94' το μονοποιντ...το αυτοκινητο το εχουμε παρει απο το 2004 και εχει 120.000χλμ και τα αμορτισερ δν εχουν αλλαχτει ΠΟΤΕ ! Λπν πλεον που το εχω παρει γ μενα εχω δει οτι θελει απεγνωσμενα αμορτισερ καθοτι του πινω το αιμα κ το στριβω συνεχεια! Παιρνει απιστευτες κλισεις γενικα στις στροφες και πολλες φορες σηκωνω και ροδα χαχα ! Λπν θα ηθελα να μου πειτε αν μπορειτε την αποψη σας....Σκεφτομαι να βαλω αμορτισερ τα Koni Sport (κιτρινα) ! Το αμαξι μου ειναι μαμα απο θεμα ελατηριων κλπ κ ειναι 8εομαλακα και δν εχει ουτε αντιστρεπτικες ουτε τπτ ! Απλα θελω να βαλω οτι καλυτερο για αμορτισερ ! Τα λεφτα δν με ενδιαφερουν και ξερω οτι πολλοι "λενε" θα πεταξεις τα λεφτα κ ασκοπα στο αμαξι αυτο !? αλλα πραγματικα δν με ενδιαφερει !τα εχω βρει κομπλε με τοποθετηση κομπλε 440ε ! Σκεφτικα κ για του ραλλυ τα μαμα αλλα θελω ακομη ενα τικ παραπανω αν αυτο γινεται με τα κονι κιτρινα ! Θελω λπν να μ πειτε μια αποψη ! Θα γινει καλυτερο το αμαξι αρκετα ? Και επισης θα δουλεψουν καθολου τα αμορτισερ αυτα με ολα τα μαμα π εχω (ελατηρια κλπ) ?δλδ θα δω διαφορες με τωρα ?! Το αμαξακι αν κ αστητο μπαινει μια χαρα,απλα θελω να το βοηθησω με ενα τικ παραπανω !Σας ευχαριστω πολυ παιδια εκ των προτερων ! Smile :D


Το θεμα ειναι τι ακριβως θες να βελτιωσεις στο αυτοκινητο σου...
Εγω ας πουμε,αν ειχα 106 1.1,το πρωτο πραγμα που θα του εβαζα,ειναι αντιστρεπτικες μπρος-πισω,π.χ απο το 1.4,η διαφορα που θα δεις,ειναι τεραστια,απο την αποψη κλισεων στις στροφες! Αν και με επιφυλαξη,πισω λιγο χλωμο να μπορεις να βαλεις,καθως τα μοντελα ανευ αντιστρεπτικης ειχαν "ταπωμενα" πισω ψαλιδια...
Τωρα,για τα αμορτισερ του ραλλυ,απ'οσο γνωριζω,η πεζω πλεον,δινει ενα κωδικο αμορτισερ για ολα τα 106 οποτε δωρο αδωρο!
Αν τωρα θες να μεινεις σε μαμα ελατηρια,δε ξερω να σου προτεινω κατι συγκεκριμενο...
geo106xs - Κυρ 09 Μάρ 2014, 03:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
NPIL έγραψε:
παιδια για 106 1.1 με 145000χλμ και αλλαγη πρωτη φορα τι αμορτισερ προτεινετε .....τα μαμισια πια ειναι που εχει?
ευχαριστω

μονο για οδηγηση στην πολη ενδιαφερομαι ,,,δεν θελω χαμηλωμενα και σκληρα....
και αν συμφερει να τα αγορασω μονος μου και να μου τα βαλουν ....


Τα εργοστασιακα αμορτισερ της πεζω,ειναι αν δε κανω λαθος,της sachs.
Πιστευω πως τα εργοστασιακα,ειναι τα καλυτερα απο αποψη κοστους και ανεσης Wink
sotos 106xs - Δευ 10 Μάρ 2014, 15:09:00
Θέμα δημοσίευσης:
kwstas1.1 έγραψε:
Kαλησπερα παιδια ! Ειμαι νεος στο κλαμπ ! εχω ενα πεζακι 1.1 xr μοντελο του 94' το μονοποιντ...το αυτοκινητο το εχουμε παρει απο το 2004 και εχει 120.000χλμ και τα αμορτισερ δν εχουν αλλαχτει ΠΟΤΕ ! Λπν πλεον που το εχω παρει γ μενα εχω δει οτι θελει απεγνωσμενα αμορτισερ καθοτι του πινω το αιμα κ το στριβω συνεχεια! Παιρνει απιστευτες κλισεις γενικα στις στροφες και πολλες φορες σηκωνω και ροδα χαχα ! Λπν θα ηθελα να μου πειτε αν μπορειτε την αποψη σας....Σκεφτομαι να βαλω αμορτισερ τα Koni Sport (κιτρινα) ! Το αμαξι μου ειναι μαμα απο θεμα ελατηριων κλπ κ ειναι 8εομαλακα και δν εχει ουτε αντιστρεπτικες ουτε τπτ ! Απλα θελω να βαλω οτι καλυτερο για αμορτισερ ! Τα λεφτα δν με ενδιαφερουν και ξερω οτι πολλοι "λενε" θα πεταξεις τα λεφτα κ ασκοπα στο αμαξι αυτο !? αλλα πραγματικα δν με ενδιαφερει !τα εχω βρει κομπλε με τοποθετηση κομπλε 440ε ! Σκεφτικα κ για του ραλλυ τα μαμα αλλα θελω ακομη ενα τικ παραπανω αν αυτο γινεται με τα κονι κιτρινα ! Θελω λπν να μ πειτε μια αποψη ! Θα γινει καλυτερο το αμαξι αρκετα ? Και επισης θα δουλεψουν καθολου τα αμορτισερ αυτα με ολα τα μαμα π εχω (ελατηρια κλπ) ?δλδ θα δω διαφορες με τωρα ?! Το αμαξακι αν κ αστητο μπαινει μια χαρα,απλα θελω να το βοηθησω με ενα τικ παραπανω !Σας ευχαριστω πολυ παιδια εκ των προτερων ! Smile :D


Λοιπόν από την στιγμή που θέλεις να δώσεις λύση στο αυτοκίνητο,θα πρέπει να την δώσεις σωστά.Όπως προαναφέρθηκε η καλύτερη και πιο σωστή λύση είναι να βάλεις ζαμφόρ-τουλάχιστον αρχικά μπροστά.Ακόμα
και με τα ίδια ελατήρια και αμορτισέρ η διαφορά που θα δείς στις κλίσεις του αμαξώματος θα είναι μεγάλη.Απλά αν δεν υπάρχουν οι υποδοχές στα ψαλίδια σου θα χρειαστείς και ψαλίδια.Για πίσω μιλάμε μόνο για αλλαγή άξονα με κάποιον με ταμπούρα και αντιστρεπτική,στον ήδη υπάρχον πρέπει να μπαίνει αλλά θα χρειαστείς αρκετά πράγματα οπότε και δεν συμφέρει.
Στην περίπτωση που θέλεις να βάλεις μόνο τα αμορτισέρ που ανέφερες χωρίς να κάνεις κάτι άλλο,το αποτέλεσμα πιστεύω θα είναι το αμάξι να γίνει πιο σκληρό και νευρικό στις λακούβες και οι κλίσεις στο αμάξωμα θα παραμένουν-χωρίς αντιστρεπτική δεν θα μπορέσεις να τις αποφύγεις.Τέλος δεν γνωρίζω αν τα koni που ανέφερες μπορούν να δουλέψουν σωστά με τα υπάρχον ελατήρια.
Θα σού πρότεινα κι εγώ να πάς για αντιστρεπτική-τουλάχιστον αρχικά μπροστά και για αμορτισέρ για τα ενισχυμένα της Peugeot,αν και με το μπέρδεμα που έχει γίνει με την αντιπροσωπεία δεν ξέρω άν θα
μπορέσεις να τα βρείς άμεσα.Έτσι την πάτησα πρίν ένα δίμηνο σχεδόν που δυάλισα τα δικά μου(ενισχυμένα Peugeot)και δεν έβρισκα τίποτα.Αυτά που έβαλα τελικά και έχω δεί αρκετή διαφορά-ίσως παίζει και ρόλο το ότι τα δικά μου δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση-είναι τα Sachs Advantage,είναι υποτίθεται η πιο "σπόρ" σειρά της Sachs.Το αμάξι με αυτά έσφιξε αρκετά,έγινε πιο άμεσο στο τιμόνι αλλά και πιο σκληρό στις λακούβες,το καλό είναι ότι συνεργάζεται και με τα μαμίσια ελατήρια.(αν έχεις διαβάσει παραπάνω έχω ήδη αλλάξει ψαλίδια μπροστά και έχω βάλει ζαμφόρ οπότε και το όλο αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό).
Πάντως τα χρήματα που θα χρειαστεί για να δώσεις για την όλη αλλαγή πιστεύω θα είναι κοντά στα χρήματα που θα έδινες για να βάλεις μόνο να αμορτισέρ που είπες αλλά με την διαφορά ότι το αμάξι σου θα στηθεί πιο σωστά.
Σαν ακόμα πιο οικονομική λύση υπάρχουν και τα eurorepar της Peugeot πάλι,αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχος κωδικός για τα ενισχυμένα-για τα ίδια που φοράς τώρα υπάρχει.
kwstas1.1 - Πεμ 13 Μάρ 2014, 18:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια σας ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας !!! Εχω σκεφτει ολα αυτα πραγματικα απλως επειδη τα αμπρτισερ μου εχουν 115.000χλμ κ δν εχουν αλλαχτει ποτε (χε χε λιγα χλμετρα εχω το ξερω για αμαξι του 94' Razz Very happy ) και επριδη θα τα αλλαξω οπως κ να χει,ηθελα κατι πολυ καλο! Για τα μαμα αμορτισερ π ρωτησα στην αντιπροσωπεια μ ειπαν οτι φερνουν μονο εναν κωδικο κ αυτα κ καλα ειναι του ραλλυ π φερνουν μονο (προσωπικα δν πιστευω οτι ειναι του ραλλυ) κ κανουν 260ε,υπολογιζω κ τα περαστικα αρα συνολο θα μ πανε κομπλε ολα 340ε περιπου!πολλα λεφτα ρε παιδια για μαμα αμορτισερ!! Ελεοςςς με 100ε παραπανω βαζω τα κονι κιτρινα π ειναι κ πολυ καλα! Απλα δν.ξερω τι αποτελεσμα θα βγει...:/ τι να προτιμησω να βαλω απο τα 2 ??!! απλα ειναι αναποφευκτο.η αλλαγη αμορτισερ δν το.κανω ετσι σαν κινηση απο μονος μου γ βελτιωση στησιματος ή για ασκοπο λογο! Το αμαξι ειναι επιλκινδυνο! Οντως θελουν αλλαγη! Απλα θελω να βαλω κατι καλο γτ ειναι ευκαιρια! τι θα λεγατε λοιπον?! Μπρος γκρεμος κ πισω ρεμα..χαχαχαχα ! Razz ευχαριστω πολυ! Wink)
RoadRunner122 - Πεμ 13 Μάρ 2014, 21:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα με τοσα πολλα χλμ που εχουν τα αμορτισερ, οτι και να βαλεις,το αυτοκινητο θα μεταμορφωθει!
kwstas1.1 - Δευ 17 Μάρ 2014, 15:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Βασικα με τοσα πολλα χλμ που εχουν τα αμορτισερ, οτι και να βαλεις,το αυτοκινητο θα μεταμορφωθει!


Ισχυει φιλε μου......Razz ελπιζω να καταληξω συντομα χαχαχα !
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr