PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 206 - Bridgestone RE050

NICK - Παρ 14 Μάρ 2003, 18:56:43
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Bridgestone RE050
Σερφάροντας στο site της Bridgestone, διάβασα για ένα καινούριο μάλλον λάστιχο με τον κωδικό RE050. Εμφανισιακά τουλάχιστον είναι πολύ όμορφο και,κρίνοντας από την ποιότητα των ελαστικών της εταιρίας,θα πρέπει να είναι και πολύ καλό.Βγαίνει και σε πολλές διαστάσεις.Σύμφωνα με την εταιρία,έχουν εφαρμοστεί όλες οι τελευταίες τεχνολογίες που εφαρμόζονται και στη Formula-1 και κάνει λόγο για εξαιρετικό κράτημα και στο στεγνό αλλά και στο βρεγμένο.Έχει κανένας ακούσει τίποτα σχετικό ή ακόμα καλύτερα,έχει κανένας κάποια εμπειρία Question Question Question .Άντε γιατί πλησιάζει ο καιρός να βάλω τις δεκαπεντάρες...Μίλτο...
sps - Παρ 14 Μάρ 2003, 21:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις να το εχω δει νομιζω προκειται για ημισλικ.
Αν δεν εχεις τουλαχιστον μια υποτυπωδως σκληρη αναρτηση,δε νομιζω οτι θα σε βοηθησει,το αντιθετο μαλλον!
Miltellas - Σαβ 15 Μάρ 2003, 03:53:25
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δίκιο ο SPS, υπερσπόρ το ελαστικό σε υπερνορμάλ αυτοκίνητο... Θα καίγεσαι από το πολύ ζέσταμα! Το κράτημα στην πόλη και στις χαμηλές ταχύτητες θα είναι ίσως και χειρότερο από ένα απλούστερο λάστιχο. Το RE720 είναι πιο ταιριαστό στο 1.4. Πάντως, εάν σου αρέσει να "στροφάρεις" θα υπάρξουν στιγμές που θα το χαρείς και με το παραπάνω. Αλλά από την άλλη, με τα μανίσια Continental Premium Contact που είχα (μεσαία κατηγορία) απολάμβανα και με το παραπάνω το στροφιλίκι και μάλιστα με ρυθμούς που για το 1.4 βρίσκονται στη σφαίρα της φαντασίας. Είναι σα να θέλεις αθλητικά παπούτσια και να ζητάς αυτά που φοράει ο Κεντέρης, αγνοώντας ότι στο πεζοδρόμιο θα γλυστράς από τα καρφάκια που προεξέχουν για να γατζώνουν στο ταρτάν.

Πάντως εάν σου μπήκανε στο μάτι πάρτα, και μόνο στην ιδέα ότι θα φοράς τέτοια λάστιχα θα αναβαθμίζεις 100% την οδηγική σου ψυχολογία.
XASOS - Σαβ 15 Μάρ 2003, 11:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V?
NICK - Σαβ 15 Μάρ 2003, 17:00:49
Θέμα δημοσίευσης:
Προσοχή,το λάστιχο δεν είναι ημι-σλίκ.Το αντίθετο μάλιστα.Εξάλλου βγαίνει και σε μικρές διαστάσεις αν θυμάμαι καλά,από 135/80/13 έως και 235/55/17,οπότε μάλλον και οι δείκτες ταχύτητας θα είναι λογικοί,αν και δεν αναφέρονται στο site.

ΥΓ προς XASOS:S-03
Miltellas - Σαβ 15 Μάρ 2003, 23:27:23
Θέμα δημοσίευσης:
Νικ, αν είναι έτσι όπως τα λες με τις διαστάσεις τότε δεν είναι υπερσπόρ το ελαστικό όπως κατάλαβα, αλλά μάλλον νορμάλ. Οπότε σίγουρα μπορείς να το βάλεις. Πάω να δω στο site της Bridgestone....
....Nαί, πράγματι! Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55. Άρα κάνει τόσο για το 1.1 & 1.4 όσο και για το 1.6 16V. Για 2.0 με τις 16άρες φυσικά δεν βγάζει.
Στην σπορ κατηγορία Potenza, η Bridgestone βγάζει 4 ελαστικά ξεκινώντας από το λιγότερο σπορ:
1) RE050
2) RE720
3) RE040
4) S-03
Τα (3) και (4) θα έλεγε κανείς ότι αλληλοσυμπληρώνονται.
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 15 Μάρ 2003, 23:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι......Μιλτο απο οτι ειδα και εγω δεν ειναι στην κατηγορια του Α-032 που φοραει ο Ντανι ετσι Question Αν κανω λαθος διωρθωστε με Exclamation
NICK - Κυρ 16 Μάρ 2003, 22:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως όμορφο δεν είναι;Και έχει και ένα πέλμα...Ελπίζω να έχει έρθει στην Ελλάδα και να μπορέσω νατο βρω και να ρωτήσω τιμές.Εννοείται ότι θα σας ενημερώσω για κάθε νεώτερο.
pduke - Δευ 17 Μάρ 2003, 22:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
XASOS έγραψε:
Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V?


Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά
ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!!
ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!!
στο συνιστώ ανεπιφύλακτα

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...
ΝΙΚΟΣ - Τρι 18 Μάρ 2003, 00:07:46
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
XASOS έγραψε:
Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V?


Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά
ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!!
ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!!
στο συνιστώ ανεπιφύλακτα

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...


Κατσε Πανο..............Αλλα με τι ακριβως εχει να κανει ο δεικτης ταχυτητας Question

Εν μερη παιζει ρολο.Αλλα εγω πχ πιστευα οτι αν εβαζα ενα λαστιχο με δεικτη ταχυτητας πχ ΖR οτι δεν θα το ζεσταινα με τιποτα λογο οτι η τελικη μου ειναι σχετικα κοντη,αυτο καθε αλλο μολις το εβαλα μετα απο 4 περασματα 3 κοματιων (οχι πολυ) τα λαστιχα ειχαν παραδωσει το πνευμα. Shocked

Αυτο ηταν λογο αναρτησης ή οποία τα Radial γενικα ελαστηκα ασχετως δεικτη ταχυτητας τα ξεμπερδευει στο αψε σβησε..
NICK - Τρι 18 Μάρ 2003, 00:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...


Είσαι σίγουρος;Γιατί οι 4Τροχοί σε πρόσφατο τέστ ελαστικών διαστάσεων 195/65/15,ανέφεραν ότι αδικούνταν λάστιχα δείκτη V σε σχέση με αυτά με δείκτη Η,ακόμα και για βαριά αυτοκίνητα όπως η Alfa 147;
Miltellas - Τρι 18 Μάρ 2003, 01:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο τα λάστιχα του Ντάνη είναι εκτός συναγωνισμού καθότι καθαρόαιμα. Δεν είναι ούτε σπορ ούτε σούπερσπορ. Εϊναι αγωνιστικά.

Για τα ελαστικά τα έχουμε ξαναπεί αλλά θα το ξαναπώ:
Το καλύτερο για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας είναι να βάζουμε ελαστικά με δείκτη ταχύτητας το κοντινότερο δυνατόν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας. Και αν έχουμε σκληρό στήσιμο μπορούμε να ανεβάσουμε και μία κατηγορία.

Τα PZero του Πάνου δεν έχουν χαμηλότερο δείκτη από Υ. Οπότε τί να λέμε τώρα; Απλά τα λάστιχα είναι φτιαγμένα για να αποδίδουν και σε Ferrari. Και δεν μπορεί να ανέχεται ο κάθε ιδιοκτήτης Ferrari να έχει λάστιχα που γλυστράνε σε συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων...

Τα Ρ7000 που φοράω είχαν μικρότερο δείκτη τον W. Άρα είναι τα πιο μαλακά. Εάν υπήρχαν με δείκτη V θα έβαζα με V.
XASOS - Τρι 18 Μάρ 2003, 08:58:25
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά
ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!!
ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!!
στο συνιστώ ανεπιφύλακτα...

βρήκα και κάτι καινούρια Michelin pilot sport τα οποία σε ένα τέστ που βρήκα στο διαδίκτυο τα βγάζει εκπληκτικά αλλά με αδυναμία στο βρεγμένο. χμμμμ.......ε καλοκαίρι έρχεται!!!!!

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...[/quote]

Νομίζω ότι παίζει ρόλο. Για να αποδώσει ένα λάστιχο έίκτη ταχύτητας Υ π.χ. θέλει πρώτα ζέσταμα. Και με τα δικά μου το έχω δει στα μέγαρα καθώς στην αρχή γλύστραγα περισσότερο αλλά όταν έπιασα τη θερμοκρασία λειτουργίας τους ήταν σαφώς καλύτερα... ¨Οταν έιχα τις 15αρες με V δείκτη μετά τον πρώτο γύρω πήγαινε το ίδιο και μετά από μερικούς άρχισε να χάνει σε απόδωση......
pduke - Τρι 18 Μάρ 2003, 17:30:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά τα πράγματα είναι απλά
Τα λάστιχά μου ζεσταίνονται τόσο γ΄ρηγορα όσο και τα Michelin που είχα με δείκτη πολύ χαμηλότερο
Από την άλλη υπάρχει και ο δείκτης βάρους,αλλά πάνω απόλα είναι η γόμα.Η Pirelli γράφει ότι το Pzero έχει έιδικά υλικά για ταχύτερο ζέσταμα
Δηλαδή αν πάρεις μια Lambo και πηγαίνεις στην εθνική με 120 στην πρώτη στροφή θα πας ευθεία????ή μέσα στην πόλη θα τραβάς χειρόφρενα για να στρίβεις??
Alex - Τρι 18 Μάρ 2003, 22:41:55
Θέμα δημοσίευσης:
Και κατι αλλο.. Εκτος απ'το οτι ο δεικτης δεν εχει απαραιτητα σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα λαστιχο, να συμπληρωσω οτι η θερμοκρασια του ελαστικου δεν εχει απαραιτητα σχεση με τα επιπεδα προσφυσης που προσφερει καθως σχεδον ολα τα λαστιχα εχουν διαφορετικα φασματα λειτουργιας... Δηλαδη δεν ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ το οτι ενα λαστιχο πρεπει να το ζεστανεις πολυ για να αποδωσει τα μεγιστα. Υπαρχουν και κρυες γομες και λαστιχα τα οποια εχουν ενσωματωμενες τεχνολογιες για αποτροπη της ζεστης καθως με τη ζεστη υπαρχουν φαινομενα δυσκαμψιας στο λαστιχο με αποτελεσμα πτωση αποδοσης...
Svstouk - Τετ 19 Μάρ 2003, 10:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Και κατι αλλο.. Εκτος απ'το οτι ο δεικτης δεν εχει απαραιτητα σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα λαστιχο, να συμπληρωσω οτι η θερμοκρασια του ελαστικου δεν εχει απαραιτητα σχεση με τα επιπεδα προσφυσης που προσφερει καθως σχεδον ολα τα λαστιχα εχουν διαφορετικα φασματα λειτουργιας... Δηλαδη δεν ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ το οτι ενα λαστιχο πρεπει να το ζεστανεις πολυ για να αποδωσει τα μεγιστα. Υπαρχουν και κρυες γομες και λαστιχα τα οποια εχουν ενσωματωμενες τεχνολογιες για αποτροπη της ζεστης καθως με τη ζεστη υπαρχουν φαινομενα δυσκαμψιας στο λαστιχο με αποτελεσμα πτωση αποδοσης...


Για εξήγησέ το λίγο παραπάνω ρε συ Αλέξανδρε. Είχα την εντύπωση πως όταν ένα σώμα θερμαίνεται, γίνεται και πιο εύκαμπτο.
Alex - Τετ 19 Μάρ 2003, 13:30:10
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πω την αληθεια την ιδια γνωμη ειχα και εγω μεχρι που ειδα γραμμενο στο site της Bridgestone οτι τα S02 εχουν μια τεχνολογια αποτροπης ζεσταματος του ελαστικου γιατι η γομα σκληραινει. Αν και περιεργο δεν εχω λογο να μην πιστεψω τη Bridgestone που εχει ξοδεψει απιστευτα ποσα στα τμηματα research & development που εχει...
Svstouk - Τετ 19 Μάρ 2003, 14:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Scratch Scratch Scratch Scratch Scratch
Miltellas - Δευ 24 Μάρ 2003, 02:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
Θα βοηθήσω λίγο να ξεκαθαρίσουμε πώς επιλέγουμε ελαστικό βάση Δείκτη Ταχύτητος:
Από την στιγμή που θα διαλέξουμε το λάστιχο που θεωρούμε ότι κάνει για το αυτοκίνητό μας (μην με βάλετε να σας διαλέξω λάστιχο!) πρέπει να επιλέξουμε τον σωστό Δείκτη Ταχύτητος. Δεν είναι τυχαίο που οι κατασκευαστές βγάζουν ίδια λάστιχα με διαφορετικό Δ.Τ.
1) Εάν υπάρχει Δ.Τ. που καλύπτει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου μας τον επιλέγουμε. Ο δείκτης Η (έως 210χαω) καλύπτει όλα τα μοντέλα. Εάν υπάρχει δείκτης Τ (έως 190) τα 14άρια πρέπει να τον προτιμούν. Εάν είστε στροφάκηδες μπορείτε να ανεβείτε μία κατηγορία, αλλά με την επίγνωση ότι τα λάστιχα θα αποδίδουν χειρότερα όταν θα είναι κρύα.
2) Εάν όμως ο δείκτης ταχύτητος υπερ-καλύπτει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου μας τότε επιλέγουμε την χαμηλότερη κατηγορία. Εάν πχ ο χαμηλότερος δείκτης είναι V (έως 240) τότε είναι ανοησία να πάρουμε με μεγαλύτερο δείκτη αφού ο V μας υπερκαλύπτει ακόμη και αν έχουμε το RC. Ειδάλλως θα έχουμε λάστιχο που ζεσταίνεται αργά χωρίς να έχουμε καλύτερη απόδοση όταν θα ζεσταθεί (πολύ δύσκολα έως αδύνατον να ζορίσουμε θερμοκρασιακά με τα 206 μας, ένα λάστιχο με δείκτη V, ακόμη και στο κατακαλόκαιρο). Δεν μιλάμε φυσικά για πίστα γιατί εκεί τα δεδομένα αλλάζουν και ούτως ή άλλως εκεί δεν αντέχουν ούτε τα αγωνιστικά.

Παράδειγμα: Του PDuke τα λάστιχα είναι τα Pirelli PZero Assimetrico 195/45/16 και δεν υπάρχουν παρά με Δείκτη Ταχύτητος Υ (έως 300χαω!!). Άρα ο μικρότερος Δ.Τ. για το 206GT του PDuke είναι Υ, και εννοείται ότι η τεχνολογία του συγκεκριμένου ελαστικού του επιτρέπει να αποδίδει καί κρύο όπως και ένα κοινό ελαστικό. Αλλιώς, δεν θα ήταν δύσκολο στην Pirelli να το βγάλει με Δ.Τ. H ή V. Και σκεφτείτε: Ξέρετε πολλά SuperCars να φορούν τέτοια διάσταση ελαστικών;

Πιστεύω να ξεκαθαρίστηκε δια παντός το θέμα των δεικτών ταχύτητος...
mick206 - Δευ 24 Μάρ 2003, 12:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ήθελα να προσθέσω πώς έχω δεί τα συγκεκριμένα λάστιχα το περασμένο Σάββατο που είχα πάει για καφέ στο Μικρολίμανο σε...
FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού. Εμφανισιακά είναι όντως πολύ όμορφο και μάλλον πρέπει να είναι και πολύ καλό αν αναλογιστούμε τις τεχνολογίες που έχει ενσωματώσει η Bridgestone(βλέποντας απο το επίσημο site της).
Αναμένουμε εντυπώσεις μέχρι να το δοκιμάσει κάποιος ή να έχει ακούσει κάποιος κάτι απο κάποιον που ''ξέρει'' Wink
Miltellas - Τρι 25 Μάρ 2003, 00:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
...FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού...


Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω):
"Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55. Άρα κάνει τόσο για το 1.1 & 1.4 όσο και για το 1.6 16V. Για 2.0 με τις 16άρες φυσικά δεν βγάζει.
Στην σπορ κατηγορία Potenza, η Bridgestone βγάζει 4 ελαστικά ξεκινώντας από το λιγότερο σπορ:
1) RE050
2) RE720
3) RE040
4) S-03
Τα (3) και (4) θα έλεγε κανείς ότι αλληλοσυμπληρώνονται."


Με απλά λόγια τα RE050 είναι καλά νορμάλ λάστιχα. Ή κάτι ανάμεσα σε νορμάλ και σπορ αν θέλετε. Η ίδια η Bridgestone το λέει...
Αλεξ@νδρος - Τρι 25 Μάρ 2003, 00:49:25
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:


Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω):
[i]"Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55.
Με απλά λόγια τα RE050 είναι καλά νορμάλ λάστιχα. Ή κάτι ανάμεσα σε νορμάλ και σπορ αν θέλετε. Η ίδια η Bridgestone το λέει...

Συμφωνα με το παρακατω βγαινει σε 40 και 45 μεχρι και 35 Shocked ..
Bridgestone Potenza RE050 RFT Run-Flat Tires
Are OE On Bmw Z4 Roadster

NASHVILLE, Tenn. (October 28, 2002) –BMW’s new Z4 roadster, due in dealer showrooms this month, will ride on Bridgestone Potenza& RE050 RFT run-flat leading edge technology tires.

BMW’s Z4 2.5i base model comes with Bridgestone Potenza RE050RFT run-flat in a 225/50R16 92V. The optional 17” tire package on the 2.5i includes the 225/45R17 91W Potenza RE050ARFT run-flat.

The higher-performing, even more extensively equipped BMW Z4 3.0i model is equipped with 225/45R17 91W Potenza RE050ARFT run-flat, with an optional 18” tire combination that includes the 225/40R18 88W Potenza RE050ARFT in the front and the 255/35R18 90W Potenza RE050ARFT in the rear.


Αλεξ@νδρος - Τρι 25 Μάρ 2003, 00:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κι αλλο Exclamation
Bridgestone supplies the Potenza RE050 Scuderia tires for the Enzo Ferrari in two sizes: 245/35ZR19(89Y) for the front tires and 345/35ZR19(110Y) for the rear tires. It has emphasized turning characteristics in the front tires and power-transmission character-istics in the rear tires.

The tread pattern is asymmetrical. Blocks on the outer side provide superior lateral rigidity to raise the threshold of control in high-speed turning. High-angled grooves on the inner side improve water dispersion to prevent hydroplaning in wet-weather driving. Also contributing to the Enzo Ferrari's performance is the silica rubber compound that Bridgestone has adopted in ultrahigh performance tires. That compound helps maintain firm, cling-to-the-road grip on both dry and wet surfaces.

Ferrari's choice of Bridgestone's Potenza RE050 Scuderia tires for the Enzo is the latest phase in the companies' close and deepening relationship.

Αλεξ@νδρος - Τρι 25 Μάρ 2003, 01:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην κουραζω βγαινει μεχρι και σε 30αρι σε 20αρα ζαντα.Ιδου
http://www.bridgestone-eu.com/upload/album/AP_1891.pdf
To RE 720 ειναι βροχολαστιχο
Το RE 040 ειναι μονο για supercars(TT,Z8 ) δεν βγαινει σε 14,13αρι
και το S-03 απλως απο αλλο πλανητη
Επομενως τα 050 ειναι για οσους απο εμας αισθανομαστε σπορ ανεξαρτητως κυβικων
Miltellas - Τρι 25 Μάρ 2003, 02:09:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το pdf αυτό το έχω κι εγώ κατεβάσει στο σκληρό δίσκο. Αλλά είδα μόνο την 1η σελίδα που τελειώνει στο 55προφίλ! Evil Παραξενευμένος ξαναδιάβασα το pdf και είδα ότι έχει και 2η σελίδα Evil που τελειώνει στο 30 Shocked προφίλ!! Ειλικρινά συγνώμη για το λάθος μου! Sad

Από κει και πέρα συνεχίζει να ισχύει ότι είναι το λιγότερο σπορ από την σπορ σειρά της Bridgestone. Προωθείται ως ένα εξαιρετικό ελαστικό γενικής χρήσης, είτε για νορμάλ οδήγηση, είτε για σπορ! Πιστεύω ότι είναι άριστη επιλογή. Wink
NICK - Τρι 25 Μάρ 2003, 22:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Από ό,τι κατάλαβα Μίλτο,αξίζει τελικά να περιμένω την άφιξή τους στην Ελλάδα.Μόλις μάθω και τιμές, θα σας ενημερώσω.
mick206 - Τετ 26 Μάρ 2003, 11:33:12
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού...
Miltellas έγραψε:
Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω):

Μίλτο προς θεού μή με παρεξηγήσεις. Embarassed Confused Rolling eyes Δέν το είπα για κακό. Και σε αυτό το σημείο θέλω να ζητήσω συγνώμη γιατί είπα και έγραψα μ@λ.ίες. Εσείς μιλάτε για το RE050 και εγώ είδα και σας έλεγα για το S-03PP!!! Embarassed Embarassed Embarassed Τί μ....ς που είμαι και εγώ. Ειλικρινά συγνώμη γιατί μάλλον θα μπέρδεψα αρκετό κόσμο με τα λεγόμενα μου. Embarassed Confused Embarassed Και για να ολοκληρώσω και να αποκατασταθεί η αλήθεια... ΔΕΝ έχω δεί το RE050 απο κοντά! Αυτό που είδα στο seicento τελικά ήταν το S-03PP. Και πάλι συγνώμη... Sad Sad Sad
Αλεξ@νδρος - Τετ 26 Μάρ 2003, 18:37:52
Θέμα δημοσίευσης:
Voila το λαστιχακι

Αυτη πρεπει να ειναι η μια εκδοχη γιατι μαλλον βγαινει και σε συμμετρικο και σε ασσυμετρο πελμα
NICK - Τετ 26 Μάρ 2003, 19:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και η τιμή του,που είναι προς το παρόν άγνωστη μιας και δεν έχει έρθει ακόμα το λάστιχο στην Ελλάδα,είναι λογική,θα είμαι το πρώτο μέλος του club που θα το φορέσει.Μόνο που θα πρέπει να το δώσω για δοκιμή σε κανέναν ...χερά... Wink
Miltellas - Πεμ 27 Μάρ 2003, 01:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
Μόνο που θα πρέπει να το δώσω για δοκιμή σε κανέναν ...χερά... Wink


Σε χερά; Shocked
Ναι, έχεις δίκιο. Τέτοια λάστιχα με τόοοση δύναμη, πώς να τα τιθασεύσεις; Laughing Laughing
NICK - Κυρ 30 Μάρ 2003, 21:04:13
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί με δουλεύεις ρε Μίλτο;Αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... Sad
Miltellas - Τετ 02 Απρ 2003, 07:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
Γιατί με δουλεύεις ρε Μίλτο;Αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... Sad


Κι εσύ πώς την είδες βρε Νικ; Αδούλευτος θα την βγάλεις; Wink Laughing

Και μην ξεχνάς! Τα σπορ λάστιχα θέλουν και σπορ ανάρτηση!
Ανέμενε Ρ.Σ. Έρχονται!!! Wink Wink Wink
NICK - Τετ 02 Απρ 2003, 18:21:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αναμένω-αναμένω...(μωρέ αν δεν είχα τόση δουλειά,θα τις είχα ξηλώσει μόνος μου... Mr. Green ).
alxdr74 - Παρ 11 Απρ 2003, 07:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ@νδρος έγραψε:
Voila το λαστιχακι

Αυτη πρεπει να ειναι η μια εκδοχη γιατι μαλλον βγαινει και σε συμμετρικο και σε ασσυμετρο πελμα
Σε τευχος περιοδικου που κυκλοφορησε εχθες εχει παρουσιαση του RE 050! Το ελστικο αποσπα αρκετα καλα σχόλια! Απο οτι λεει κυκλοφορει στους εξης τυπους: Ασσυμετρο, συμμετρικό και τελος Run-flat το οποιο μπορει να τοποθετηθει σε οποιαδηποτε ζαντα χωρις προσθετους δακτυλιους! Βεβαια αυτη η εκδοχη του ελαστικου θα κοστιζει 20 με 25 τις εκατό ακριβοτερα και θα εχει τουλαχιστον 20 τις εκατό μεγαλυτερο μη αναρτώμενο βαρος. Και η απορια μου...Ποιος τυπος ελαστικου ειναι το Run-flat? τα slik μηπως ?
Svstouk - Παρ 11 Απρ 2003, 09:21:29
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να είμαι σίγουρος, από την ετυμολογία των λέξεων run-flat.........

.........μήπως είναι τα λάστιχα που και σκασμένα συνεχίζουνε να πηγαίνουνε; Idea
NICK - Παρ 11 Απρ 2003, 15:45:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς αυτό.Είναι έτσι κατασκευασμένα που αντέχουν χωρίς αέρα για 50-80 κμ. ,αλλά μόνο μέχρι το κοντινότερο βουλκανιζατέρ.Άκουσε κανένας από την Αθήνα για τιμές;
Alex - Σαβ 12 Απρ 2003, 04:13:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει σας το χω ξαναπει και σας τα χω κανει τσουρεκια. Αλλα γενικα το ολο θεμα με τα run-flat εμενα μου φαινεται αστειο καθως το S02 (ZR) που φοραω μου χει σκασει 2 φορες (μια απο προκα και μια απο βιδα) και τις 2 φορες με πιεση 0 μεσα και το λαστιχο ελαφρα πιττωμενο (φαινοταν σαν ενα μετρια φουσκωμενο κοινο ελαστικο) εκανα κοντρες στην Κηφισιας με >130 χιλιομετρα εν συνηδειση μου οτι το λαστιχο ειναι σκασμενο. Τι λεμε τωρα.. Και το λαστιχο ΔΕΝ ειναι run-flat προδιαγραφων. Εχει απλα πολυ δυνατο σκελετο + χαμηλο βαρος αυτοκινητου οποτε δεν το πατωνει και μενει στρογγυλο.
Miltellas - Κυρ 13 Απρ 2003, 22:19:43
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
... εκανα κοντρες στην Κηφισιας με >130 χιλιομετρα εν συνηδειση μου οτι το λαστιχο ειναι σκασμενο....


Shocked Shocked Shocked ...είσαι για δέσιμο!
Alex - Δευ 14 Απρ 2003, 05:01:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δικιο. Η συνειδηση γραφεται με ει και η.. Καλα που μου το επισημανες με bold..

Wink
StAkIS - Δευ 14 Απρ 2003, 23:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Θα ήθελα να προσθέσω πώς έχω δεί τα συγκεκριμένα λάστιχα το περασμένο Σάββατο που είχα πάει για καφέ στο Μικρολίμανο σε...
FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού. Εμφανισιακά είναι όντως πολύ όμορφο και μάλλον πρέπει να είναι και πολύ καλό αν αναλογιστούμε τις τεχνολογίες που έχει ενσωματώσει η Bridgestone(βλέποντας απο το επίσημο site της).
Αναμένουμε εντυπώσεις μέχρι να το δοκιμάσει κάποιος ή να έχει ακούσει κάποιος κάτι απο κάποιον που ''ξέρει'' Wink


Εγώ πάντως παιδιά που έχω τα Bridgestone RE720, έχω απογοητευτεί τόσο από τα λάστιχα όσο και από την συμπεριφορά της αντιπροσωπείας τους! Αυτό παίρνει συζήτηση! Μετά την αλλαγή ζω πια με το αιώνιο αριστερό τράβηγμα! Sad
Miltellas - Τρι 15 Απρ 2003, 02:21:34
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Εχεις δικιο. Η συνειδηση γραφεται με ει και η.. Καλα που μου το επισημανες με bold..

Wink

Laughing Laughing Laughing Wink
NICK - Τρι 22 Απρ 2003, 17:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τελευταία νέα για τα RE050: τα λάστιχα θα έχουν την δυνατότητα να κινούνται ΧΩΡΙΣ αέρα για απόσταση περίπου 80 κμ. .Αυτό επιτυγχάνεται ,όχι με την τοποθέτηση του ειδικού δακτυλίου στις ζάντες,όπως γίνονταν μέχρι τώρα,αλλά με την ενίσχυση των πλαϊνών του ελάστικού.Μόνο τιμές δεν έγιναν γνωστές,αφού το λάστιχο δεν κυκλοφόρησε ακόμα στην Ελλάδα (αν όμως κάποιος γνωρίζει κάτι...).
NICK - Κυρ 27 Απρ 2003, 12:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν Καλό Πάσχα σε όλους.Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά.
Και τώρα λίγες συμπληρωματικές πληροφορίες για το λάστιχο: θα υπάρχουν διάφοροι τύποι,ασσύμετρο και συμμετρικό, απλό και run flat.Μόνο που τα τελευταία για τα οποία και ενδιαφέρθηκα,θα είναι κατά 30% ακριβότερα Evil Evil Evil και κατά 20 % βαρύτερα Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad από τα αντίστοιχα απλά.
christhehealer - Κυρ 11 Μάϊ 2003, 10:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το 050 είναι στις επιλογές μου, από έρευνα που έκανα προέκυψαν τα εξής:

1) είναι τα ελαστικά της Ferrari Enzo (το έγραψε ο Αλέξανδρος πιο πάνω)΄

2) Τοποθετείται στην γκάμα της Bridgestone ανάμεσα στο SS03 και στο RE720. Δεν είναι τόσο απόλυτο όσο το SS03, ούτε τόσο συμβατικό όσο το RE720. Και δεν είναι βροχολάστιχο.

3) Σχεδιάστηκε για συνδυάζει σπορ συμπεριφορά και άνεση.

4) Έχουν πολύ χαμηλό θόρυβο κύλησης. Όποιος έχει οδηγήσει με Conti θα το εκτιμήσει σίγουρα.

5) Δεν "διαβάζουν" τις ανωμαλίες.

6) Με μια 156GTA (στο test αυτό) στις εξόδους πολύ αργών στροφών με το πόδι στο πάτωμα, η GTA δεν σπίναρε καθόλου.
NICK - Κυρ 11 Μάϊ 2003, 11:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Argei wmos poly kai den mporw na bro times oute ektos Elladas Sad Sad Sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr