XASOS έγραψε: |
Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V? |
pduke έγραψε: | ||
Pirelli P-Zero System.... Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!! ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!! στο συνιστώ ανεπιφύλακτα Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε... |
pduke έγραψε: |
Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε... |
pduke έγραψε: |
Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!! ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!! στο συνιστώ ανεπιφύλακτα... |
Alex έγραψε: |
Και κατι αλλο.. Εκτος απ'το οτι ο δεικτης δεν εχει απαραιτητα σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα λαστιχο, να συμπληρωσω οτι η θερμοκρασια του ελαστικου δεν εχει απαραιτητα σχεση με τα επιπεδα προσφυσης που προσφερει καθως σχεδον ολα τα λαστιχα εχουν διαφορετικα φασματα λειτουργιας... Δηλαδη δεν ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ το οτι ενα λαστιχο πρεπει να το ζεστανεις πολυ για να αποδωσει τα μεγιστα. Υπαρχουν και κρυες γομες και λαστιχα τα οποια εχουν ενσωματωμενες τεχνολογιες για αποτροπη της ζεστης καθως με τη ζεστη υπαρχουν φαινομενα δυσκαμψιας στο λαστιχο με αποτελεσμα πτωση αποδοσης... |
mick206 έγραψε: |
...FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού... |
Miltellas έγραψε: |
Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω): [i]"Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55. Με απλά λόγια τα RE050 είναι καλά νορμάλ λάστιχα. Ή κάτι ανάμεσα σε νορμάλ και σπορ αν θέλετε. Η ίδια η Bridgestone το λέει... |
mick206 έγραψε: | ||
Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού...
|
NICK έγραψε: |
Μόνο που θα πρέπει να το δώσω για δοκιμή σε κανέναν ...χερά... ![]() |
NICK έγραψε: |
Γιατί με δουλεύεις ρε Μίλτο;Αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... ![]() |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Voila το λαστιχακι
![]() Αυτη πρεπει να ειναι η μια εκδοχη γιατι μαλλον βγαινει και σε συμμετρικο και σε ασσυμετρο πελμα |
Alex έγραψε: |
... εκανα κοντρες στην Κηφισιας με >130 χιλιομετρα εν συνηδειση μου οτι το λαστιχο ειναι σκασμενο.... |
mick206 έγραψε: |
Θα ήθελα να προσθέσω πώς έχω δεί τα συγκεκριμένα λάστιχα το περασμένο Σάββατο που είχα πάει για καφέ στο Μικρολίμανο σε...
FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ. Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού. Εμφανισιακά είναι όντως πολύ όμορφο και μάλλον πρέπει να είναι και πολύ καλό αν αναλογιστούμε τις τεχνολογίες που έχει ενσωματώσει η Bridgestone(βλέποντας απο το επίσημο site της). Αναμένουμε εντυπώσεις μέχρι να το δοκιμάσει κάποιος ή να έχει ακούσει κάποιος κάτι απο κάποιον που ''ξέρει'' ![]() |
Alex έγραψε: |
Εχεις δικιο. Η συνειδηση γραφεται με ει και η.. Καλα που μου το επισημανες με bold..
![]() |