PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Απορια για το turbo σε 207 1600Τ

mario207 - Κυρ 16 Μάρ 2008, 12:05:22
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Απορια για το turbo σε 207 1600Τ
καλησπερα,

εαν γνωριζει καποιος επιβεβαιωμενα για το στις ποσες χιλ. στροφες μπαινει μεχρι που δουλευει και σε τι πιεση το turbo?
αποσο ξερω εγω μπαινει στισ 1,500 και σταματαει στις 4,000 ???
και δουλευει στο 0,8 ? και για καποια δευτερολεπτα στο 1.0 bar ??

αμα ξερει καποιος ...... ευχαριστω.
Touristas - Κυρ 16 Μάρ 2008, 13:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost.
bagosgt - Σαβ 22 Μάρ 2008, 16:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
κ για το gt ειναι αυτο φιλε αργυρη?νομιζα οτι δουλευουν 0.4 σταθερο(αποσο εχω διαβασει) κ με το προγραμμα παει 0.65 σταθερο.μου φενεται πολυ μεγαλη πιεση για την χαμηλη αποδοση που εχει το αμξι Sad
Touristas - Σαβ 22 Μάρ 2008, 17:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost.

Για το GT / Rallye είναι αυτό που έχω γράψει κι όχι για το RC.
android - Σαβ 22 Μάρ 2008, 18:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Touristas έγραψε:
Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost.

Για το GT / Rallye είναι αυτό που έχω γράψει κι όχι για το RC.


κ μετα τις 5500 τιποτα?γι αυτο κρεμαει? Laughing
power - Σαβ 22 Μάρ 2008, 18:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost.


Σταθερο 0.4 εχει. Εχω βαλει μπαρομετρο για αυτο το λεω.
Jim207GT - Σαβ 22 Μάρ 2008, 18:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
Με προγραμμα ανεβάζει 0.65 σταθερό λετε να είναι 0.8 μαμά Shocked
Δεν ξέρω ακριβή πίεση το μόνο που ξέρω είναι οτι τα GT/Rallye ΔΕΝ εχουν λειτουργεία overboost και σύγουρα παίζουν κάτω από 0.5.
bagosgt - Σαβ 22 Μάρ 2008, 19:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
αμα δουλευε 0.8 σταθερη θα ειχε αλλο ηχο η τουρμπινα.κ θα τραβουσε κ στα ψηλα καλυτερα,ετσι πιστευω εγω.κ μεσα στην πεζο ετσι εχουν πει 0.4 σταθερη κ 0.65 μετα το προγραμμα.παντως αμα δουλευει 0.8 γνησιο τοτε δεν εχει αλλα περιθωρια βελτιωσης Crying or Very sad
Touristas - Σαβ 22 Μάρ 2008, 20:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
0.8 δουλεύει το έχω δει με το διαγνωστικό.
Από εκεί και πέρα ανάλογα τις απαιτήσεις που έχεις κανονίζει ο εγκέφαλος το πόσο θα αφήσει κλειστή ή ανοιχτή την waist gate.
Και ξαναλέω over boost ΔΕΝ έχει το GT / Rallye αλλά μόνο το RC.
Το ότι δεν πάει ψηλά δεν έχει να κάνει μόνο με την πίεση αλλά με την τουρμπίνα η οποία ψηλά τελειώνει.
bagosgt - Σαβ 22 Μάρ 2008, 20:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.kanteres.gr/
δεν ειναι για διαφημηση απλα για δες κ αυτο εδω.κ εδω τα ιδια που μου ειπαν στη πεζο λεει.τωρα δε ξερω παραπερα τι γινεται Sad
power - Σαβ 22 Μάρ 2008, 21:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να θέλω να επιμείνω 1η 2α 3η με τέρμα γκάζι σηκώνουν γύρω στο 1.1 και όσο ανεβαίνουν οι στροφές σταθεροποιείτε στο 0.4 πάντα με τέρμα γκάζι.
4η και 5η δεν θυμάμαι.
Touristas - Σαβ 22 Μάρ 2008, 22:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνω από 0.8 δεν πάει οριακά να φτάσει 0.9.
Ακόμα και με τέρμα γκάζι να ξεκινήσεις 0.8 θα πάει.
Στης παραμέτρους του μοτέρ η προκαθορισμένη πίεση τις τουρμπίνας φτάνει μέχρι 0.9 ανάλογα την περίσταση , σε κάθε καλό πάτημα η μετρημένη πρέπει να είναι ίδια με την προκαθορισμένη αλλιώς υπάρχει πρόβλημα.
Το 0.4 τώρα που το είδαν δεν ξέρω.
Επίσης για όσους δεν το γνωρίζουν η Waste gate είναι ελεγχόμενη από τoν εγκέφαλο του κινητήρα.
bagosgt - Σαβ 22 Μάρ 2008, 23:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
το ξερω κ αμα θυμαμαι καλα αποτι ειπε ο μηχανικος πρεπει να ανοιγει αναλογα με την πιεση που διαβαζει ο αισθητηρας που ειναι πανω στην πλαστικη εισαγωγη.τωρα παραπερα οπως ειπα δε γνωριζω κ κυριως για τα καινουρια τουρμπο(με ηλ.γκαζι).τα παλια μου φαινεται ηταν πιο απλα Very happy
booster - Κυρ 23 Μάρ 2008, 00:24:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως επειδή το έψαχνα όλα τα περιοδικά στα test λένε 0.8 σταθερή για rallye/gt χωρίς overboost και ότι το RC επίσης 0.8 έχει σταθερή, απλά έχει και overboost που πάει 1.

Το Overboost για όσους έχουν απορία είναι για ένα μικρό φάσμα στροφών, τη στιγμή που δίνεις τέρμα γκάζι.

Παρεπιμπτόντως, χτες πήγα και του έκανα update στο εγκέφαλο (το εργοστασιακό, όχι το πρόγραμμα που το πάει 177). Το δικό μου ήταν του Νοεμβρίου 2007 και το ήθελε. Είδα μεγάλη διαφορά στην απόκριση. Και γενικά νομίζω σε όλο το φάσμα στροφάρει καλύτερα..Αλλά τη φιλτροχοάνη ακόμα τη θέλει...
bagosgt - Κυρ 23 Μάρ 2008, 00:29:26
Θέμα δημοσίευσης:
τα ιδια κ εγω.νοεμβρη του 2007,εκανα αναπρογρταμματισμο κ ειναι αλλο αμαξι τωρα.αλλα παλι πολυ μου φαινεται 0.8 σταθερη.δλδ με το προγραμμα σηκωνει 1.5 σταθερο?τα γκρουπ βαγκ με 1.4 σταθερο βγαζουν πανο απο 250 αλογα Sad
booster - Κυρ 23 Μάρ 2008, 01:22:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το προγραμμα δεν εχει να κανει μονο με αύξηση της πίεσης της turbinas. Έχει να κάνει και με το πόσο πλούσιο μείγμα μπαίνει και άλλα.
Φανταζομαι οτι λογικά η σταθερή πίεση δεν μπορεί να πάει πάνω από 1.

Στα ατμοσφαιρικά δηλαδή πώς αυξάνεται με πρόγραμμα η ιπποδύναμη?

Πάντως όπως είδες και το 308 rcz πάει και ο κινητήρας μας πάνω από 200, βέβαια θα έχει και κάποιες άλλες διαφορές. Εγώ πάντως φοβάμαι να του βάλω το πρόγραμμα, μπορεί για τα πρώτα 2 χρόνια να είναι οκ, μετά δεν ξέρω τι γίνεται. Όπως είναι μαμά το αμάξι έχει δοκιμαστεί να αντέχει απροβλημάτιστα λέει μέχρι 200,000 χλμ. Με πρόγραμμα αυτός ο χρόνος θα μειωθεί λογικά..

Αυτό που χαλάει όλους πιστεύω δεν είναι η δύναμη και η ροπή, αλλά που αυτή αποδίδεται. Όλοι θέλουμε να δίνει καλύτερα πιο ψηλά. Και το RC ίδια αίσθηση έχει, ψηλά χάνει.

Τώρα κάτι άλλο που διάβασα στα τεχνικά του αμαξιού μας (νομίζω ήταν στο feline τσα γαλλικά). Η turbina μας γενικά είναι μεγάλη για αυτά τα κυβικά, δεν είναι μικρή και δίνει και πολύ πίεση. Απλά το twin scroll, αλλά και οι πολλές στρ΄φές που γυρίζει (λόγω των πολύ εξελιγμένων μετάλλων σε σχέση με το παρελθόν) της επιτρέπουν να έχει μειωμένο turbo-lag.

Γιατί ως γνωστόν μικρότερη turbina-μικρότερη πίεση και δύναμη, αλλά μικρότερο lag. Mεγάλη turbina-μεγάλο lag. Εμάς για 1600 είναι πολύ μεγάλη η turbina..

Απλά εάν αυτά τα bar τα έβγαζε στις 6500, θα τα λέγαμε.. ,αλλά έλα που δεν θα το αντέξει ο κινητήρας..

Sorry εάν σας κούρασα!
Touristas - Κυρ 23 Μάρ 2008, 07:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το RC σου δίνει την αίσθηση ότι χάνει ψηλά γιατί είναι αρκετά γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα σε όλο το φάσμα στροφών.
Το over boost που έχει το RC το εκμεταλλεύεσαι από την 3η ταχύτητα και πάνω , 1η 2α δεν σηκώνει πολύ πίεση για ευνόητους λόγους
salex - Κυρ 23 Μάρ 2008, 10:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
τα ιδια κ εγω.νοεμβρη του 2007,εκανα αναπρογρταμματισμο κ ειναι αλλο αμαξι τωρα.αλλα παλι πολυ μου φαινεται 0.8 σταθερη.δλδ με το προγραμμα σηκωνει 1.5 σταθερο?τα γκρουπ βαγκ με 1.4 σταθερο βγαζουν πανο απο 250 αλογα Sad


Το μπέρδεμα με τα προγράμματα συμβαίνει για έναν και μόνο λόγο.
Η τουρμπίνα λόγω μεγέθους δεν μπορεί να σηκώσει την ίδια πίεση παντού.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα διαφορετική ιπποδύναμη.

Ένα Rallye/GT πρώτου σταδίου σηκώνει 1.5bar στις χαμηλές στροφές, πέφτει κοντά στο 1 στις μεσαίες και είναι πολύ χαμηλότερα από 1 στον κόφτη.
Για αυτό το λόγο έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό στις χαμηλές στροφές (το βλέπεις στη ροπή), μικρότερη διαφορά στις μεσαίες και πολύ μικρή διαφορά στις υψηλές. Η ροπή ειναι ανάλογη της πίεσης υπερπλήρωσης και της ογκομετρικής απόδοσης.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βγάζει περίπου 185-190 άλογα στο στρόφαλο, στις ψηλές στροφές. Πολύ λογικό για την πίεση που κρατάει. Αν είχε 1.4 στον κόφτη τότε θα έβγαζε 250+ άλογα.

Με μεγαλύτερη τουρμπίνα θα μπορούσε να κρατήσει μεγαλύτερη πίεση στις υψηλές στροφές και να μας δώσει την ιπποδύναμη που τώρα δεν έχουμε. Εκεί είναι όλη η διαφορά.

Η συνηθισμένη έκφραση "μου σηκώνει τόσο όβερ και κρατάει τόση σταθερή" είναι εντελώς λανθασμένη και ακατάλληλη για συγκρίσεις γιατί δεν δίνει πραγματική εικόνα του διαγράμματος πιεσης.
booster - Κυρ 23 Μάρ 2008, 17:08:02
Θέμα δημοσίευσης:
Salex, σωστός συμφωνώ απόλυτα.
Και πιστεύω γι'αυτό έχει γίνει μπέρδεμα με αυτό που άλλοι λένε ότι τα GT έχουν 0.8 σταθερή και άλλοι 0.4 σταθερή\0.8 overboost.

Εάν και δεν έχω barometro, η λογική λέει (για το μαμά): και το rallye/gt σηκώνει κάποιο overboost χαμηλά (λίγω πάνω από 0.8), μετά μένει περίπου σταθερό 0.8, αλλά ψηλά παίζει να είναι και 0.4. Βέβαια αυτά εάν πατήσεις το γκάζι συνεχώμενα από χαμηλά. Εάν το πατήσεις τέρμα ενώ είσαι σχετικά ψηλά ίσως να έχουμε άλλη εικόνα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά..

Και προσοχή με τα barometra που βάζουμε, όπως ξέρουμε δεν μπαίνουν όλα στο αμαξάκι μας...
mario207 - Κυρ 23 Μάρ 2008, 17:49:52
Θέμα δημοσίευσης:
και τωρα τι κανεις για να σου πηγαινει εξισου "καλα" και στα ψηλα. οποιος εχει ραλλυε/τζι -τι το ξερει. χαμηλα δεν το ακους καθολου και ανεβαζει πολυ ωραια και ψηλα μουγγριζει και δε δινει !!!μετα τισ 4.000 στροφες περιπου πεφτει πολυ
mario207 - Κυρ 23 Μάρ 2008, 17:56:12
Θέμα δημοσίευσης:
mario207 έγραψε:
και τωρα τι κανεις για να σου πηγαινει εξισου "καλα" και στα ψηλα. οποιος εχει ραλλυε/τζι -τι το ξερει. χαμηλα δεν το ακους καθολου και ανεβαζει πολυ ωραια και ψηλα μουγγριζει και δε δινει !!!μετα τισ 4.000 στροφες περιπου πεφτει πολυ


και το τουρμπο δεν ακουγεται σαν να δουλευει μονο ατμοσφαιρα στα ψηλα !!
booster - Κυρ 23 Μάρ 2008, 18:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι. Μου την έχει δώσει πολύ... Πιστεύω ότι αρχικά με μια φιλτροχοάνη και μια εξάτμιση τουλάχιστον θα φτιάξει ο ήχος και λίγο η απόκριση/ευστροφία. Έτσι τουλάχιστον θα ξεγελιόμαστε ότι πάει καλά και ψηλά (αφού όσο ανεβάζεις ακούγεται και περισσότερο). Από εκεί και πέρα, τίποτα... Βλέπεις το πρόγραμμα κρατά την ίδια "πολιτισμένη" λειτουργία του κινητήρα, με την έννοια ότι ανεβαίνει όλη καμπύλη ιπποδύναμης-ροπής όπως είναι παράλληλα προς τα πάνω.

Πάντος ρε παιδιά δεν είναι και τόσο χάλια ψηλά. Οκ μέχρι τις 4000-4500 ανεβάζει με μεγαλύτερο ρυθμό, αλλά μετά, έως τις 6200 πάει σταθερά πολύ καλά. Εμένα μου φαίνετε σας χαλάει (όπως χαλάει και εμένα) αυτό το μούγκρισμα που νοιώθεις ότι το αμάξι αγκομαχά, αντί να δίνει. Μην ξεχνάμε οι 150 ίπποι βγαίνουν στις 5900..
power - Κυρ 23 Μάρ 2008, 20:27:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ανεβάζω και μια φωτογραφία με την μέγιστη πίεση που σηκώνει πάντα με τέρμα γκάζι και στιγμιαία. Το μόνο που έχω είναι ένα βαρελάκι που δεν νομίζω να παίζει ρόλο.

http://img225.imageshack.us/my.php?image=11fk1.jpg
booster - Κυρ 23 Μάρ 2008, 20:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ ενδιαφέρον...

Παιδιά, ποιος άλλος έχει barometro να μας πει τι βλέπει?
bagosgt - Κυρ 23 Μάρ 2008, 21:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
ηλεκτρονικο ειναι η μηχανικο?δλδ το εχεις συνδεση με διοδακια η στην εισαγωγη απο καλωδιο?
Touristas - Κυρ 23 Μάρ 2008, 21:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
Λίγο δύσκολο να σηκώνει 1.1 μιας και είναι ρυθμισμένο 0.8 – 0.9 max.
Εάν για κάποιο λόγο ανέβη η πίεση πάνω από την ρυθμισμένη θα ανάψει λαμπάκι κινητήρα.
power - Κυρ 23 Μάρ 2008, 21:51:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλεκτρονικό είναι και συνδέετε στον αισθητήρα κάτω από το φιλτροκούτι.
bagosgt - Κυρ 23 Μάρ 2008, 22:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
με καλωδιο?εχω ακουσει οτι μπορεις να παρεις πιεση απο καπου εκει,απο ηλεκτρολογο,αλλα η μετρηση δε θα ειναι τοσο αξιοπιστη.ετσι μου εχουν πει,χωρις να το ξερω εγω(για να μη παρεξεγεθουμε) Wink
power - Κυρ 23 Μάρ 2008, 22:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι με καλωδιο

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10442&postdays=0&postorder=asc&start=20
bagosgt - Δευ 24 Μάρ 2008, 23:01:48
Θέμα δημοσίευσης:
οκ,σε ευχαριστω Smile
salex - Τρι 25 Μάρ 2008, 08:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση που θα δυσκολευτείτε να απαντήσετε;

Εγκαταστήσατε το μπαρόμετρο έτσι ώστε να παίρνει σήμα από τον εργοστασιακό αισθητήρα. Υπάρχει όμως ένα σοβαρό πρόβλημα.
Ο MAP sensor του DEFI έχει την ίδια συνάρτηση μεταφοράς με τον εργοστασιακό; Η τάση του αντιστοιχεί στην τάση του εργοστασιακού για όλο το φάσμα πιέσεων;

Τα DEFI βλέπουν μέχρι και δίμπαρα, κάτι που πολύ αμφιβάλω ότι μπορεί να κάνει ο εργοστασιακός αισθητήρας MAP.

Αν τυχόν έχουν απόκλιση στην τάση εξόδου οι δύο αισθητήρες, τότε το DEFI θα μετράει μεγαλύτερη πίεση από την πραγματική, κάτι που εξηγεί τις κάπως αισιόδοξες πιέσεις που βλέπετε!
Όχι τίποτε άλλο, 0.8 υποπίεση στο ρελαντί είναι μάλλον υπερβολικά μικρή.
baden - Πεμ 03 Απρ 2008, 23:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost.


Αργυρη σε διαβαζω με πολυ προσοχη, τα λες πολυ καλα .Θα θελα να σε ρωτησω αν,
στις 1500 μπαινει ανεξαρτητα με την πιεση του γκαζιου?
Touristas - Παρ 04 Απρ 2008, 06:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ουσιαστικά έχει διαθέσιμη την ροπή από τις 1500 αρκεί να την ζητήσεις.
Με λίγο γκάζι στην ουσία με λίγο φορτίο δεν σηκώνει πίεση.
Παίζει ρόλο το πόσο πατάς εσύ το πετάλι του γκαζιού.
thanos75x - Τετ 28 Μάϊ 2008, 17:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι ηταν και οι καλες παλιες εποχες με το Punto GT ΙΙΙ που πηγαινα στην εθνικη περιπου μεχρι τα 170km/h χωρις να τουρμπισει αφου πατουσα πολυ αργα σταδιακα το γκαζι απαλα... Ηταν το λεγομενο skroutz mode για ταξιδια γιατι αν παταγες αποτομα εβγαινε ο αραπης και φσσστ σου ρουφαγε ολη την βενζινη... Twisted evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr