PSClub - Hellas

Νέα - ALFA ROMEO MiTo

PUGMAD - Παρ 14 Μάρ 2008, 17:53:39
Θέμα δημοσίευσης: ALFA ROMEO MiTo
Το φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της Alfa Romeo Mi.To, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί τον Ιούνιο.

Αν και η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έδωσε ακόμα πολλές πληροφορίες, η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τέσσερις turbo κινητήρες βενζίνης και diesel με ιπποδύναμη από 90 έως 155 ίππους που θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων. Στο μέλλον δεν αποκλείεται να δούμε και έκδοση 1,8 λίτρων με 230 PS που ενδεχομένως να φέρει το λογότυπο GTA.

Βασισμένη στο πάτωμα του Grande Punto, η Mi.To έχει δανειστεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από την 8C όπως τον προφυλακτήρα και τα στρογγυλά φώτα εμπρός καθώς και τα LED στο πίσω μέρος. Με μήκος 4,06 m, πλάτος 1,72 m και ύψος 1,44m η Mi.To θα είναι αποκλειστικά 3θυρη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο εκτός από το σύστημα ευστάθειας VDC, θα είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα που ονομάζεται DNA, το οποίο θα μπορεί να μεταβάλλει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, των φρένων, του τιμονιού, της ανάρτησης και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο οδηγός να μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε σπορ και νορμάλ ρύθμιση, ενώ θα υπάρχει και ρύθμιση για κίνηση σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Τέλος, σε ό,τι αφορά την ονομασία του μοντέλου, αν και είχε προκηρυχθεί μέχρι και διαγωνισμός για να βρεθεί το κατάλληλο, αποφασίστηκε τελικά να χρησιμοποιηθούν τα αρχικά των δύο πόλεων, του Μιλάνο και του Τορίνο, όπου έγινε η σχεδίαση και η κατασκευή αντίστοιχα.



πηγη : DRIVE.GR
MEMsound - Δευ 07 Ιούλ 2008, 13:45:52
Θέμα δημοσίευσης:
http://automoto.flash.gr/news/models/2008/7/2/5014id/

κουκλακι...
και με "σωστους" κινητήρες... Wink Wink
alekoukos106 - Δευ 07 Ιούλ 2008, 15:29:12
Θέμα δημοσίευσης:
πανεμορφο....τοσο ομορφο που με κανει να πω οτι θα το αγοραζα παροτι ιταλικο..... Wink
soler - Δευ 07 Ιούλ 2008, 16:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εχουν τρελαθεί οι Ιταλοί.

Θα συμφωνήσω με Αλεκούκο. Wink
DimiP - Δευ 07 Ιούλ 2008, 19:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
αν εξεραισουμε τα εμπρος (λιγο απο lancia) και πισω φωτιστικα σωματα (λιγο απο ...bravo ; ) Puke right , κατα τα αλλα ειναι πολυ ομορφη.
η εκδοση gta που θα βγει (περιπου 30.000Ε πανω κατω) θα ειναι πολυ αξιολογη Wink
Jean - Τρι 08 Ιούλ 2008, 23:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και πιστος στις Alfa Romeo και κατοχος μιας 156 JTS Selespeed, κατι με χαλαει...
alekoukos106 - Τετ 09 Ιούλ 2008, 00:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
πραγματικα δεν περιμενα να μην αρεσει σε καποιον αυτο το αμαξι.... Shocked Rolling eyes
Jean - Τετ 09 Ιούλ 2008, 00:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπεις στο alfisti.gr εχουμε ενα τοπικ για την MiTo με 350+ σελιδες και σε αρκετους δεν αρεσε καθολου....
Δεν με χαλαει αλλα δεν μπορω να βρω αυτο το κατι που δεν μου αρεσει, Κουκλα ειναι!!!!
georgio3gr - Τετ 09 Ιούλ 2008, 02:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιες φωτο, ασχημο αυτοκινητο Evil ... Υπομονη και οταν το δειτε απο κοντα ξαναποσταρετε εδω... Σε περιοδικο που το ειδα που το εκαναν test drive δεν ειχε επαφη η οψη του με τις παραπανω φωτο...







Παμε αλλη μια... Sad
MEMsound - Τετ 09 Ιούλ 2008, 07:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αν εξεραισουμε τα εμπρος (λιγο απο lancia) και πισω φωτιστικα σωματα (λιγο απο ...bravo ; ) Puke right , κατα τα αλλα ειναι πολυ ομορφη.


ανεξάρτητα με το τι θυμίζει μπρός η πίσω...
το βρήσκω (τουλάχιστον στις φώτο) πανεμορφο..
ανυπομονω να το δω κι από κοντα.
ath7 - Τετ 09 Ιούλ 2008, 21:23:08
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ατο βρήσκω (τουλάχιστον στις φώτο) πανεμορφο..
ανυπομονω να το δω κι από κοντα.


Μπααα θα ξενερωσεις ασχημα!
Καλυτερα στις φοτο!
Laughing Laughing Laughing
ultra-one - Πεμ 10 Ιούλ 2008, 10:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
alekoukos106 έγραψε:
πραγματικα δεν περιμενα να μην αρεσει σε καποιον αυτο το αμαξι.... Shocked Rolling eyes

Εγώ το βρίσκω στυλιστικό ατόπιμα και πολύ κακάσχημο, ειδικά μπροστά. Puke right Puke right Puke right
ath7 - Πεμ 10 Ιούλ 2008, 20:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
Στις φοτο καλο ειναι αλλα απο κοντα θα ειναι γαματα με κεφαλαια γραμματα!
android - Πεμ 10 Ιούλ 2008, 21:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
εγω βλεπω μοτερ με 155 αλογα κ μεις με τα gt βρηκαμε μπελαδες Laughing Laughing Laughing
Jim207GT - Παρ 11 Ιούλ 2008, 00:52:27
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
εγω βλεπω μοτερ με 155 αλογα κ μεις με τα gt βρηκαμε μπελαδες Laughing Laughing Laughing


Ναι σίγουρα αυτά τα +5 άλογα θα κάνουν τρελή διαφορά έχουμε να φάμε κολώνες......... Razz Razz
Όντος πολύ όμορφο άν βγεί έτσι παραγωγη αλλά Ιταλικό αμάξι να μου το χάριζες δεν το περνα. Το τελευταίο μας Ιταλικό δεν έκανα το κόπο ούτε να το πουλήσω....το σκότωσα σα τα άλογα.
android - Παρ 11 Ιούλ 2008, 14:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
android έγραψε:
εγω βλεπω μοτερ με 155 αλογα κ μεις με τα gt βρηκαμε μπελαδες Laughing Laughing Laughing


Ναι σίγουρα αυτά τα +5 άλογα θα κάνουν τρελή διαφορά έχουμε να φάμε κολώνες......... Razz Razz
Όντος πολύ όμορφο άν βγεί έτσι παραγωγη αλλά Ιταλικό αμάξι να μου το χάριζες δεν το περνα. Το τελευταίο μας Ιταλικό δεν έκανα το κόπο ούτε να το πουλήσω....το σκότωσα σα τα άλογα.


ναι αμα ειναι κ πιο ελαφρυ απο μας εκει να δεις γελια...τα 4 πιστονα μπρωστα παλι τι σου λενε?34 μετρα τα 100 χλμ. Crying or Very sad
Jean - Παρ 11 Ιούλ 2008, 17:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
και ειναι και 1.4....Αλλα προβληματα δεν θα εχει πολλα γιατι τι κυριο πλαισιο της εχει δοκιμαστει απο τα G.Punto και Βravo οπως και το μοτερ...
georgio3gr - Παρ 11 Ιούλ 2008, 17:45:59
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
και ειναι και 1.4....Αλλα προβληματα δεν θα εχει πολλα γιατι τι κυριο πλαισιο της εχει δοκιμαστει απο τα G.Punto και Βravo οπως και το μοτερ...


Εκτος του πλαισιου το μοτερ διεπρεψε Evil ... Οσο για τα 4πιστονα που ειπε ο android, ε οταν μετα απο 3 απανωτα φρεναρισμτα στο Bravo απο 100 χλμ δεν ειχες φρενα(βλεπε τεστ Top Gear) και επειτα απο επιστολη του ιδιου το περιοδικου στην fiat με τα αποτελεσματα δεν τα εκανε ανακληση και στο καινουριο μοντελο δεν εβγαζε κατι καλυτερο θα ηταν για τα μπαζα...
soler - Παρ 11 Ιούλ 2008, 18:06:06
Θέμα δημοσίευσης:
georgio3gr έγραψε:
Οσο για τα 4πιστονα που ειπε ο android, ε οταν μετα απο 3 απανωτα φρεναρισμτα στο Bravo απο 100 χλμ δεν ειχες φρενα(βλεπε τεστ Top Gear) και επειτα απο επιστολη του ιδιου το περιοδικου στην fiat με τα αποτελεσματα δεν τα εκανε ανακληση και στο καινουριο μοντελο δεν εβγαζε κατι καλυτερο θα ηταν για τα μπαζα...


Καλό θα ήταν πριν πουμε οτιδήποτε να έχουμε ρίξει και μια ματιά γυρω γύρω. Μην λέμε ότι θέλουμε.

Το συγκεκριμένο test που αναφέρεις έγινε από το autotriti που ως γνωστόν έχει στο μάτι την FGAH εδώ και χρόνια και χαντακώνει αβέρτα κουβέρτα. http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=65333

Όποιος έχει απλές οδηγικές γνώσεις καταλαβαίνει πως πρόκειται για μέγιστη απάτη. Επίσης εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως το αμάξι έχει τοποθετηθεί μέσα στο χωράφι...

Εάν περιμένεις να ενημερωθείς από τον ειδικό τύπο για τέτοια θέματα ενώ παίζει απο πίσω τόσο χρήμα...τα χαιρετίσματα μου.

Μπορείς απλά να δεις εδώ...και θα καταλάβεις.

http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=15344&page=4

Καλύτερα λοιπόν πριν αραδιάσουμε ότι βλακεία μας σερβίρουν και την φάμε ακονιτί...να το ψάξουμε πρώτα λίγο.

Φιλικά... Smile
android - Παρ 11 Ιούλ 2008, 18:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο εγινε στο απλο bravo παιδια...το δυνατο bravo το χω δει δε τεστ αντοχεις κ θυμαμαι οτι ειχε παρα πολυ καλα φρενα....μετα απο 10 φρεναρισματα....
οσο για το αυτοτριτη αστο δεν ασχολουμαι καν....
Jean - Παρ 11 Ιούλ 2008, 19:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το autotriti ειναι ισως ενα απο τα ποιο αναξιοπιστα περιοδικα που υπαρχουν στην Ελλαδα...
Και ασφαλως η ΜιΤο ειναι Αλφα Ρομεο με παραδωση στο κρατημα και στα φρενα...
georgio3gr - Παρ 11 Ιούλ 2008, 19:21:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εστω οτι τα πηρε το AMS και τα εγραψαν αυτα...Που ειναι η απαντηση της FIAT (δικαστικη); Μηπως ειναι υπερανω; Εμενα προσωπικα δεν με απασχολει αν φοραει μικρα-μεγαλα φρενα μονοπιστονα ή 4πιστονα ουτε καθισα να ψαξω για το bravo τι εκανε στο φρεναρισμα και αν ηταν οντως αληθεια γιατι απλα δεν με ενδιαφερει να το αγορασω... Αυτα βγηκαν προς τα εξω αυτα ειπα.. Το link που εγραψες των alfisti δεν μου λεει κατι και εφ'οσον δεν εχει παρει θεση η Fiat το τι λενε στα forum δεν με απασχολει...Το ιδιο θα εγραφαν και εδω αν ειχε κατηγορηθει το 207 για κατι αντιστοιχο...
Φιλικα Cool ...
soler - Παρ 11 Ιούλ 2008, 19:44:32
Θέμα δημοσίευσης:
georgio3gr έγραψε:
Εστω οτι τα πηρε το AMS και τα εγραψαν αυτα...Που ειναι η απαντηση της FIAT (δικαστικη); Μηπως ειναι υπερανω; Εμενα προσωπικα δεν με απασχολει αν φοραει μικρα-μεγαλα φρενα μονοπιστονα ή 4πιστονα ουτε καθισα να ψαξω για το bravo τι εκανε στο φρεναρισμα και αν ηταν οντως αληθεια γιατι απλα δεν με ενδιαφερει να το αγορασω... Αυτα βγηκαν προς τα εξω αυτα ειπα.. Το link που εγραψες των alfisti δεν μου λεει κατι και εφ'οσον δεν εχει παρει θεση η Fiat το τι λενε στα forum δεν με απασχολει...Το ιδιο θα εγραφαν και εδω αν ειχε κατηγορηθει το 207 για κατι αντιστοιχο...
Φιλικα Cool ...


Ok λοιπόν.

Μπορείς να βασίζεσαι απο δω και πέρα στα όσα βγαίνουν "προς τα έξω" και να εμπιστεύεσαι χαζοπεριοδικά σαν το autotriti μιας και τα απανταχού club αυτοκινήτων είναι κολλημένα και σαφώς υποστηρίζουν με νύχια και με δόντια την κάθε μάρκα...

Τα συστήματα φρένων πλέον δεν είναι καμία επιστήμη και κάθε εταιρία χρησιμοποιεί στα αυτοκίνητα της συστήματα που είναι δοκιμασμένα χρόνια και σε αρκετά μοντέλα και όχι φυσικά τεχνολογίες που βγήκαν χθες.

Θα μπορούσαν οι έξυπνοι του auto triti να χτυπήσουν αλλού το bravo αλλα είναι τόσο άχρηστοι...που το μυαλό τους μπόρεσε να φτάσει μέχρι τα φρένα.
georgio3gr - Παρ 11 Ιούλ 2008, 20:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν βασιζομαι σε κανενα περιοδικο... Βασιζομαι στο γεγονος οτι δεν πιστευω η Fiat αλλα και πολλες αλλες εταιριες εκαναν παρομοιο τεστ... Δεν κατηγορησαν τα φρενα του bravo γιατι δεν φρεναραν μονο με τον οδηγο μεσα... Κατηγορησαν την Φιατ γιατι αν τα φρενα ειναι οριακα επαρκη στα απανωτα φρεναρισματα με μονο τον οδηγο ποσο μαλλον με 4 ατομα επιβατες και αποσκευες... Δεν θελει πολυ να καταλαβεις πχ οτι τα μαμα 247 φρενα που φορουσε και φορουν πολλα saxo με μολις 950 κιλα καροτσα ειναι ανεπαρκη αν του βαλεις 4 ατομα, ποσο μαλλον τα 257 του Bravo οταν η καροτσα του ειναι 1300 κιλα και μαζι με 4 ατομα 1700+-...Και δοκιμασμενη λυση δεν σημαινει 100% αξιοπιστη λυση... Δεν εχει τα ιδια κιλα ουτε την ιδια οδικη συμπεριφορα ενα Punto λογου χαρη με ενα Bravo...Ουτε ενα saxo με ενα C2... Και δεν κατηγορω τα club για την υποστηριξη που παρεχουν στα μοντελα της εταιριας που αντιπροσωπευουν αλλα δεν ειναι παντα αντικειμενικα ολα οσα γραφονται...
soler - Παρ 11 Ιούλ 2008, 20:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
georgio3gr έγραψε:
Δεν βασιζομαι σε κανενα περιοδικο... Βασιζομαι στο γεγονος οτι δεν πιστευω η Fiat αλλα και πολλες αλλες εταιριες εκαναν παρομοιο τεστ... Δεν κατηγορησαν τα φρενα του bravo γιατι δεν φρεναραν μονο με τον οδηγο μεσα... Κατηγορησαν την Φιατ γιατι αν τα φρενα ειναι οριακα επαρκη στα απανωτα φρεναρισματα με μονο τον οδηγο ποσο μαλλον με 4 ατομα επιβατες και αποσκευες... Δεν θελει πολυ να καταλαβεις πχ οτι τα μαμα 247 φρενα που φορουσε και φορουν πολλα saxo με μολις 950 κιλα καροτσα ειναι ανεπαρκη αν του βαλεις 4 ατομα, ποσο μαλλον τα 257 του Bravo οταν η καροτσα του ειναι 1300 κιλα και μαζι με 4 ατομα 1700+-...Και δοκιμασμενη λυση δεν σημαινει 100% αξιοπιστη λυση... Δεν εχει τα ιδια κιλα ουτε την ιδια οδικη συμπεριφορα ενα Punto λογου χαρη με ενα Bravo...Ουτε ενα saxo με ενα C2... Και δεν κατηγορω τα club για την υποστηριξη που παρεχουν στα μοντελα της εταιριας που αντιπροσωπευουν αλλα δεν ειναι παντα αντικειμενικα ολα οσα γραφονται...


Μάλλον δεν διάβασες και πολύ το link που έδωσα...οπότε δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν είχα χαζοί. Καμία εταιρία δε θα ρίσκαρε να χρησιμοποιήσει ανεπαρκή φρένα για να χαμηλώσει το κόστος ή δεν ξέρω εγώ για ποιον άλλο λόγο φαντάζεσαι πως θα το έκανε η fiat..

Επίσης το autotriti δεν είναι το μόνο περιοδικό που έκανε το συγκεκριμένο τεστ στο bravo. Το κάνουν πολλά περιοδικά παγκοσμίως.
Μόνο όμως τα τσακάλια του autotriti κατάφεραν να βρουν το πρόβλημα. Δεν ακούστηκε πουθενά αλλού κάτι παρόμοιο.

Επίσης, ακόμα και αν δεχτούμε πως όντως όλα έγιναν όπως μας λέει το autotriti και έμεινε από πεντάλ το αμάξι στο 3το φρενάρισμα και κόντεψε να φέρει τούμπες και μπήκε και μέσα στο χοράφι (λες και έκαναν τεστ φρένων για 300-0 και ο οδηγός δεν μπορούσε να φρενάρει με κατεβάσματα και βοήθεια από το χειρόφρενο αλλά έπρεπε να το ρίξει μέσα στο χωράφι για να σταματήσει - έλεος δηλαδή για πόσο μαλ**ες μας περνάνε?) ήταν υποχρεωμένο το autotriti να ζητήσει και άλλο αμάξι σε περίπτωση που το συγκεκριμένο έτυχε να έχει κάποιο ελάττωμα. Πράγμα που φυσικά ποτέ δεν έγινε.

Αυτά είχα να πω...απλά πράγματα και νομίζω ευνόητα.
android - Παρ 11 Ιούλ 2008, 23:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
ελα αφηστε το bravo γιατι αμα ποιασω στο στομα μου το 107 c1 aygo που ναι παναλαφρα κ εχουν 100-0 σε 49 μετρα αστο... το bravo με τρειλερ κοτσαρισμενο τα φτανει αυτα τα μετρα....
να μου πειτε για τα 500 ευρω που θελει η φιατ εδω για να στο αποκερωσει κ κατι τετοιες φιφες να κραξω οσο θελετε Laughing
ROUKETASPUG - Δευ 11 Αύγ 2008, 14:10:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια, περα απο το look,, το αμαξι κανει παπαδες. Εχει μπλοκε Exclamation διπιστονα φρενα Exclamation (σαν τετραπιστονα φαινοντε Twisted evil ) , εχει dna? ενα συστημα που ο οδηγος ρυθμιζει αναρτισεις,τιμονι και αποκριση γκαζιου. Και γρηγορο ειανι οχι λογο αλογατων, αλλα βαρους. Αν θυμαμαι καλα ειναι 1120-1150 Wink . Κανεις κανα δανειο να το παρω? loOol
sps - Δευ 11 Αύγ 2008, 17:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
ROUKETASPUG έγραψε:
Παιδια, περα απο το look,, το αμαξι κανει παπαδες. Εχει μπλοκε Exclamation διπιστονα φρενα Exclamation (σαν τετραπιστονα φαινοντε Twisted evil ) , εχει dna? ενα συστημα που ο οδηγος ρυθμιζει αναρτισεις,τιμονι και αποκριση γκαζιου. Και γρηγορο ειανι οχι λογο αλογατων, αλλα βαρους. Αν θυμαμαι καλα ειναι 1120-1150 Wink . Κανεις κανα δανειο να το παρω? loOol

Χαλαρωσε ενα πουντο ειναι ,αρα γιατι να ζυγιζει λιγοτερο?
drdino - Δευ 11 Αύγ 2008, 17:27:58
Θέμα δημοσίευσης:
Στα χαρτιά είναι κάπου στα 150 κιλά λιγότερο, λόγω άλλων υλικών κλπ κλπ. Φυσικά και για το νέο ίμπιζα έτσι λέγανε, αλλά τλκ είναι καμια 100στη παραπάνω, αλλά ας περιμένουμε μια δοκιμή επί ελληνικού εδάφους και ζύγισμα. Laughing Very happy
ROUKETASPUG - Τρι 12 Αύγ 2008, 09:20:56
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια χαλαρος ειμαι, απλα τυχαινει λογο λιγο περισσοτερης ενασχολησης με τους μακαροναδες, να εχω μια αποψη οπου και την κατεθεσα. Very happy και 1300 κιλα να ειναι, εχει καλουδια πανω που δυσκολα θα βρεις (Εχει και 2200 ομως, δεν ειναι τζαμπα)αλλου... Και αν πω οτι ειναι μετρημενο στα 168 αλογα μοτερ και 152 τροχο θα με πιστεψετε?Οχι, γιαυτο δεν το λεω..
Φιλικα παντα χωρις να θελω να μπω στο ματι του καθενα weeeeeeeeee Exclamation
drdino - Τρι 12 Αύγ 2008, 10:06:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιός πρόλαβε και το μέτρησε;
ROUKETASPUG - Τρι 12 Αύγ 2008, 10:42:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μοτερ abarth Wink
giannis27 - Τετ 13 Αύγ 2008, 00:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
τι μοτέρ?χαχα καλό
έλεος ίδιο μοτέρ με το μπράβο φοράει 155 άλογα !
το είδα από κοντά προχτές το βράδυ μέσα στα σέρρας δεν λέει κ πολλά καμία μα καμία σχέση με τις φωτογραφίες από μπροστά είναι αίσχος !






COOL ALEXIS - Τρι 19 Αύγ 2008, 08:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το είδα χθες στην εθνική... Thumb Down
ath7 - Τρι 19 Αύγ 2008, 11:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2008

MEMsound έγραψε:
ατο βρήσκω (τουλάχιστον στις φώτο) πανεμορφο..
ανυπομονω να το δω κι από κοντα.


ath7 έγραψε:
Μπααα θα ξενερωσεις ασχημα!
Καλυτερα στις φοτο!
Laughing Laughing


Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2008

ath7 έγραψε:
Στις φοτο καλο ειναι αλλα απο κοντα θα ειναι γαματα με κεφαλαια γραμματα!


Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2008

giannis27 έγραψε:
το είδα από κοντά προχτές το βράδυ μέσα στα σέρρας δεν λέει κ πολλά καμία μα καμία σχέση με τις φωτογραφίες από μπροστά είναι αίσχος !


Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2008

COOL ALEXIS έγραψε:
Το είδα χθες στην εθνική... Thumb Down


Whistling Whistling Whistling Whistling Whistling
kostas207rc - Τετ 19 Νοέ 2008, 19:49:23
Θέμα δημοσίευσης: ALFA ROMEO Mito
Παίδες επειδή παίζει πολύ τον τελευταίο καιρό σε κουβέντες παρέας και πολύς κόσμος το ψήνει θας σας πω μόνο ότι το είδα πριν περίπου 2-3 μέρες βράδυ στην μεσογείων....Είχα καιρό να δω τόσο άσχημη μούρη αυτοκινήτου...Τι λέτε?
WilDuck - Τετ 19 Νοέ 2008, 19:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχαχαχαχα!!!

Έγραψες ρε μεγάλε.

Είναι ιδιαίτερο.
Άσχημο θα έλεγες το ΑΤΟS π.χ.
ath7 - Τετ 19 Νοέ 2008, 19:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ριξε μια ματια εδω! Wink

Locked
kostas207rc - Τετ 19 Νοέ 2008, 19:58:29
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο από πίσω είναι ιδιαίτερο ναι έχεις δίκιο...
Δες το εν κινήση βράδυ με φώτα πορείας και θα καταλάβεις...
Απορώ πως τους ήρθε η ιδέα να βάλουν έτσι τις λάμπες...
Ρε συ το Atos δεν κάνει 18.000....
Ghost Dog - Τετ 19 Νοέ 2008, 19:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΗΝΧ Χαρη...! Cool
drdino - Τετ 19 Νοέ 2008, 20:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Από πίσω προσωπικά μου αρέσει πολύ... Προφίλ έτσι και έτσι, αλλά μπροστά είναι δράμα. Σαν ψάρι είναι. Rolling eyes
MEMsound - Τετ 19 Νοέ 2008, 20:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
γενικώς ειναι αναλογα από που θα το δεις
επίσης παίζει και το χρωμα....
drdino - Τετ 19 Νοέ 2008, 20:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως... Το τζουλιέττα είναι αρκετά ξεπλυμμένο, το rosso alfa καλό, το 8C καλύτερο αλλά πανάκριβο. Laughing Ωραία είναι και κάτι μυστήρια λευκά ιριδίζοντα που έχει η αλφα κλασσικά. Κατά τα άλλα, το αμάξι δεν είναι κάτι το φοβερό, εγώ περίμενα πολλά περισσότερα στον δρόμο.
gio_rallye - Παρ 21 Νοέ 2008, 17:52:00
Θέμα δημοσίευσης:
το 0-100 που του δινει σε 8" λιγο αισιοδοξο μου φενεται, θα το πιανει? αλλα το εξαρι κιβωτιο που εχει μετραει πολυ..
206kwn - Σαβ 06 Δεκ 2008, 20:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Puke left Puke right Puke left Puke right Puke left Puke right Puke left Puke right Puke left Puke right Puke left Puke right Puke left Puke right σαν πασχαλιτσα ειναι....
CorsaSport - Τετ 25 Φεβ 2009, 20:56:40
Θέμα δημοσίευσης: Nεο Mito Ερχεται!!!!
Ο λογος για το καινουργιο mito gta το οποιο θα ειναι με κινητηρα 1750cc Τ στα 230bhp 0-100 6 sec και τελικη 245 ειδωμεν!!!

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/234212/mito_gta_blasts_off.html
PASALIMANI - Τετ 25 Φεβ 2009, 21:11:05
Θέμα δημοσίευσης:
Η novitec θα οργιασει με αυτο το μοντελο.
MEMsound - Πεμ 26 Φεβ 2009, 01:27:12
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι μάλιστα...
οχι με 1400άρια "μοτεράκια"... που αναρωτιέσαι αν θα αντέξουν...
Steve - Πεμ 26 Φεβ 2009, 08:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ας μας πούνε και την κατανάλωση που θα έχει στα 230hp καθώς και τα περιθώρια βελτίωσης του Black eye
Πάνος - Πεμ 26 Φεβ 2009, 08:34:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αρρωστησα πρωι πρωι.
Ο ορισμος του ατυτοκινητου με κοσμιτικο που συνοδευει γυναικα. Wink
volvos - Πεμ 26 Φεβ 2009, 09:56:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Nεο Mito Ερχεται!!!!
CorsaSport έγραψε:
Ο λογος για το καινουργιο mito gta το οποιο θα ειναι με κινητηρα 1750cc Τ στα 230bhp 0-100 6 sec και τελικη 245 ειδωμεν!!!

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/234212/mito_gta_blasts_off.html


ena αμαξι που...δεν εστριψε ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

(αν κρινουμε απο 147gta....εξαιρεση το υπεροπλο 156gta ...)
dimkeras - Πεμ 26 Φεβ 2009, 11:20:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Nεο Mito Ερχεται!!!!
volvos έγραψε:
ena αμαξι που...δεν εστριψε ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε


Και δώρο τα κουπιά!
Gr13 - Πεμ 26 Φεβ 2009, 11:58:20
Θέμα δημοσίευσης: ALFA ROMEO MiTo
Παίδες το έχω πετύχει στο δρόμο το αμάξι είναι σχετικά στενό σε σχέση με τα δικά μας που έχουν πλάτος.Πάντως σε άνοιγμα σε προσπεράσεις με το ccT μου δεν το έπιανα.Για τελικές δεν ξέρω απλά λέω για ανοίγματα στα 110-150 km όταν βγαίναμε για προσπεράσεις
dimkeras - Πεμ 26 Φεβ 2009, 12:11:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: ALFA ROMEO MiTo
Gr13 έγραψε:
Παίδες το έχω πετύχει στο δρόμο το αμάξι είναι σχετικά στενό σε σχέση με τα δικά μας που έχουν πλάτος.Πάντως σε άνοιγμα σε προσπεράσεις με το ccT μου δεν το έπιανα.Για τελικές δεν ξέρω απλά λέω για ανοίγματα στα 110-150 km όταν βγαίναμε για προσπεράσεις


Στενεύει πολύ η οροφή του και δείχνει μικρό. Έχει και ψηλό κατώφλι στο πορτμπαγκάζ.. Αν θυμάμαι καλά πάντως, είναι παρόμοιο με το 207hb σε διαστάσεις. Μέσα είναι στενότερο από το 207, ειδικά πίσω. Κουτουλάς στο πλάι πολύ εύκολα.

Για τα ανοίγματα, είναι βαρύ το cc, μην το ψάχνεις καθόλου. Αλλά ψηλά κάνει διαφορά το 6άρι του MiTo. Επίσης ο κινητήρας του στροφάρει μέχρι τις 6+ άνετα με 95άρα, τη στιγμή που τα δικά μας κάνουν νούμερα μετά τις 5, έτσι για σπάσιμο. Evil Τελικές τις ίδιες έχουμε, αλλά αυτό τα πιάνει λίγο πιο νωρίς. Μη φανταστείς κανένα χάος όμως.

Βέβαια το cc (1400kg) είναι πιο βαρύ από το hb (1270kg), όπως ξαναείπα, και το MiTo είναι αρκετά ελαφρύτερό του (1100+kg).

http://www.zeperfs.com/en/duel2445-1565.htm
http://www.zeperfs.com/en/match1365-2445.htm
Gr13 - Πεμ 26 Φεβ 2009, 12:43:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: ALFA ROMEO MiTo
dimkeras έγραψε:
Gr13 έγραψε:
Παίδες το έχω πετύχει στο δρόμο το αμάξι είναι σχετικά στενό σε σχέση με τα δικά μας που έχουν πλάτος.Πάντως σε άνοιγμα σε προσπεράσεις με το ccT μου δεν το έπιανα.Για τελικές δεν ξέρω απλά λέω για ανοίγματα στα 110-150 km όταν βγαίναμε για προσπεράσεις


Στενεύει πολύ η οροφή του και δείχνει μικρό. Έχει και ψηλό κατώφλι στο πορτμπαγκάζ.. Αν θυμάμαι καλά πάντως, είναι παρόμοιο με το 207hb σε διαστάσεις. Μέσα είναι στενότερο από το 207, ειδικά πίσω. Κουτουλάς στο πλάι πολύ εύκολα.

Για τα ανοίγματα, είναι βαρύ το cc, μην το ψάχνεις καθόλου. Αλλά ψηλά κάνει διαφορά το 6άρι του MiTo. Επίσης ο κινητήρας του στροφάρει μέχρι τις 6+ άνετα με 95άρα, τη στιγμή που τα δικά μας κάνουν νούμερα μετά τις 5, έτσι για σπάσιμο. Evil Τελικές τις ίδιες έχουμε, αλλά αυτό τα πιάνει λίγο πιο νωρίς. Μη φανταστείς κανένα χάος όμως.

Βέβαια το cc (1400kg) είναι πιο βαρύ από το hb (1270kg), όπως ξαναείπα, και το MiTo είναι αρκετά ελαφρύτερό του (1100+kg).

http://www.zeperfs.com/en/duel2445-1565.htm
http://www.zeperfs.com/en/match1365-2445.htm


Ναι φιλε μου και 1450kg για την ακρίβεια είναι το cc,όντως αυτό που είπες για την εμφάνιση του ισχύει και γι αυτό μοιάζει με καρούμπαλο Laughing Laughing
CorsaSport - Πεμ 26 Φεβ 2009, 17:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως με την κωλαρα που εχει το mito gta οργιαζω την νυχτα το βλεπω στο ονειρο μ stantar οταν βγει θα το ψαρεψω για test drive
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr