DimiP έγραψε: |
αν εξεραισουμε τα εμπρος (λιγο απο lancia) και πισω φωτιστικα σωματα (λιγο απο ...bravo ; ) ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ατο βρήσκω (τουλάχιστον στις φώτο) πανεμορφο..
ανυπομονω να το δω κι από κοντα. |
alekoukos106 έγραψε: |
πραγματικα δεν περιμενα να μην αρεσει σε καποιον αυτο το αμαξι.... ![]() ![]() |
android έγραψε: |
εγω βλεπω μοτερ με 155 αλογα κ μεις με τα gt βρηκαμε μπελαδες ![]() ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: | ||
Ναι σίγουρα αυτά τα +5 άλογα θα κάνουν τρελή διαφορά έχουμε να φάμε κολώνες......... ![]() ![]() Όντος πολύ όμορφο άν βγεί έτσι παραγωγη αλλά Ιταλικό αμάξι να μου το χάριζες δεν το περνα. Το τελευταίο μας Ιταλικό δεν έκανα το κόπο ούτε να το πουλήσω....το σκότωσα σα τα άλογα. |
Jean έγραψε: |
και ειναι και 1.4....Αλλα προβληματα δεν θα εχει πολλα γιατι τι κυριο πλαισιο της εχει δοκιμαστει απο τα G.Punto και Βravo οπως και το μοτερ... |
georgio3gr έγραψε: |
Οσο για τα 4πιστονα που ειπε ο android, ε οταν μετα απο 3 απανωτα φρεναρισμτα στο Bravo απο 100 χλμ δεν ειχες φρενα(βλεπε τεστ Top Gear) και επειτα απο επιστολη του ιδιου το περιοδικου στην fiat με τα αποτελεσματα δεν τα εκανε ανακληση και στο καινουριο μοντελο δεν εβγαζε κατι καλυτερο θα ηταν για τα μπαζα... |
georgio3gr έγραψε: |
Εστω οτι τα πηρε το AMS και τα εγραψαν αυτα...Που ειναι η απαντηση της FIAT (δικαστικη); Μηπως ειναι υπερανω; Εμενα προσωπικα δεν με απασχολει αν φοραει μικρα-μεγαλα φρενα μονοπιστονα ή 4πιστονα ουτε καθισα να ψαξω για το bravo τι εκανε στο φρεναρισμα και αν ηταν οντως αληθεια γιατι απλα δεν με ενδιαφερει να το αγορασω... Αυτα βγηκαν προς τα εξω αυτα ειπα.. Το link που εγραψες των alfisti δεν μου λεει κατι και εφ'οσον δεν εχει παρει θεση η Fiat το τι λενε στα forum δεν με απασχολει...Το ιδιο θα εγραφαν και εδω αν ειχε κατηγορηθει το 207 για κατι αντιστοιχο...
Φιλικα ![]() |
georgio3gr έγραψε: |
Δεν βασιζομαι σε κανενα περιοδικο... Βασιζομαι στο γεγονος οτι δεν πιστευω η Fiat αλλα και πολλες αλλες εταιριες εκαναν παρομοιο τεστ... Δεν κατηγορησαν τα φρενα του bravo γιατι δεν φρεναραν μονο με τον οδηγο μεσα... Κατηγορησαν την Φιατ γιατι αν τα φρενα ειναι οριακα επαρκη στα απανωτα φρεναρισματα με μονο τον οδηγο ποσο μαλλον με 4 ατομα επιβατες και αποσκευες... Δεν θελει πολυ να καταλαβεις πχ οτι τα μαμα 247 φρενα που φορουσε και φορουν πολλα saxo με μολις 950 κιλα καροτσα ειναι ανεπαρκη αν του βαλεις 4 ατομα, ποσο μαλλον τα 257 του Bravo οταν η καροτσα του ειναι 1300 κιλα και μαζι με 4 ατομα 1700+-...Και δοκιμασμενη λυση δεν σημαινει 100% αξιοπιστη λυση... Δεν εχει τα ιδια κιλα ουτε την ιδια οδικη συμπεριφορα ενα Punto λογου χαρη με ενα Bravo...Ουτε ενα saxo με ενα C2... Και δεν κατηγορω τα club για την υποστηριξη που παρεχουν στα μοντελα της εταιριας που αντιπροσωπευουν αλλα δεν ειναι παντα αντικειμενικα ολα οσα γραφονται... |
ROUKETASPUG έγραψε: |
Παιδια, περα απο το look,, το αμαξι κανει παπαδες. Εχει μπλοκε ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ατο βρήσκω (τουλάχιστον στις φώτο) πανεμορφο..
ανυπομονω να το δω κι από κοντα. |
ath7 έγραψε: |
Μπααα θα ξενερωσεις ασχημα!
Καλυτερα στις φοτο! ![]() ![]() |
ath7 έγραψε: |
Στις φοτο καλο ειναι αλλα απο κοντα θα ειναι γαματα με κεφαλαια γραμματα! |
giannis27 έγραψε: |
το είδα από κοντά προχτές το βράδυ μέσα στα σέρρας δεν λέει κ πολλά καμία μα καμία σχέση με τις φωτογραφίες από μπροστά είναι αίσχος ! |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Το είδα χθες στην εθνική... ![]() |
CorsaSport έγραψε: |
Ο λογος για το καινουργιο mito gta το οποιο θα ειναι με κινητηρα 1750cc Τ στα 230bhp 0-100 6 sec και τελικη 245 ειδωμεν!!!
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/234212/mito_gta_blasts_off.html |
volvos έγραψε: |
ena αμαξι που...δεν εστριψε ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε |
Gr13 έγραψε: |
Παίδες το έχω πετύχει στο δρόμο το αμάξι είναι σχετικά στενό σε σχέση με τα δικά μας που έχουν πλάτος.Πάντως σε άνοιγμα σε προσπεράσεις με το ccT μου δεν το έπιανα.Για τελικές δεν ξέρω απλά λέω για ανοίγματα στα 110-150 km όταν βγαίναμε για προσπεράσεις |
dimkeras έγραψε: | ||
Στενεύει πολύ η οροφή του και δείχνει μικρό. Έχει και ψηλό κατώφλι στο πορτμπαγκάζ.. Αν θυμάμαι καλά πάντως, είναι παρόμοιο με το 207hb σε διαστάσεις. Μέσα είναι στενότερο από το 207, ειδικά πίσω. Κουτουλάς στο πλάι πολύ εύκολα. Για τα ανοίγματα, είναι βαρύ το cc, μην το ψάχνεις καθόλου. Αλλά ψηλά κάνει διαφορά το 6άρι του MiTo. Επίσης ο κινητήρας του στροφάρει μέχρι τις 6+ άνετα με 95άρα, τη στιγμή που τα δικά μας κάνουν νούμερα μετά τις 5, έτσι για σπάσιμο. ![]() Βέβαια το cc (1400kg) είναι πιο βαρύ από το hb (1270kg), όπως ξαναείπα, και το MiTo είναι αρκετά ελαφρύτερό του (1100+kg). http://www.zeperfs.com/en/duel2445-1565.htm http://www.zeperfs.com/en/match1365-2445.htm |