PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 και ταχυμετρο

torture - Τρι 04 Μάρ 2008, 17:44:21
Θέμα δημοσίευσης: 206 και ταχυμετρο
γεια σας παιδια.
εχω ενα 206 1.4 8ν μοντελο 2000. προχτες εκει που πηγαινα ξαφνικα το ταχυμετρο τα επαιξε. εδειχνε οτι πηγαινα με 130 ενω ειχα δευτερα μεσα. τρομαξα αρχικα αλλα μετα καταλαβα τι επαιζε. κολαγε η βελονα και οταν ημουν στο φαναρι για παραδειγμα εδειχνε οτι πηγαινα με 90 Shocked . σταματησα στην ακρη μπας και στρωσει λιγο αν κρυωσει αλλα τιποτα. μετα βρηκα ενα τροπο να ριξω την ενδειξη. αυτο που εκανα ειναι να σβησω τον κινητηρα και μετα πηγαινα το κλειδη μεχρι το σημειο που αναβουν ολα τα λαμπακια(βενζινης, check engine, airbags κτλ), μετα το εκλεινα και επεφτε η βελονα κατα 10 χιλιομετρα την φορα. σημερα ομως μου το ξαναεκανε. αα επισης να πω χωρις να ξερω αν εχει σημασια οτι η βελονα δεν σταματησε στα 210 αλλα πηγε και αλλο κατο και κοντεψε να μηδενισει παλι.
τι μπορει να εχει συμβει? εχει παθει κανεις τιποτα αντιστοιχο?
συγνωμη για το μεγαλο κειμενο αλλα δεν μπορεσα να το περιγραψω με λιγοτερα.
δωστε μου τα φωτα σας please!
Ronin - Τρι 04 Μάρ 2008, 18:23:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 και ταχυμετρο
torture έγραψε:
γεια σας παιδια.
εχω ενα 206 1.4 8ν μοντελο 2000. προχτες εκει που πηγαινα ξαφνικα το ταχυμετρο τα επαιξε. εδειχνε οτι πηγαινα με 130 ενω ειχα δευτερα μεσα. τρομαξα αρχικα αλλα μετα καταλαβα τι επαιζε. κολαγε η βελονα και οταν ημουν στο φαναρι για παραδειγμα εδειχνε οτι πηγαινα με 90 Shocked . σταματησα στην ακρη μπας και στρωσει λιγο αν κρυωσει αλλα τιποτα. μετα βρηκα ενα τροπο να ριξω την ενδειξη. αυτο που εκανα ειναι να σβησω τον κινητηρα και μετα πηγαινα το κλειδη μεχρι το σημειο που αναβουν ολα τα λαμπακια(βενζινης, check engine, airbags κτλ), μετα το εκλεινα και επεφτε η βελονα κατα 10 χιλιομετρα την φορα. σημερα ομως μου το ξαναεκανε. αα επισης να πω χωρις να ξερω αν εχει σημασια οτι η βελονα δεν σταματησε στα 210 αλλα πηγε και αλλο κατο και κοντεψε να μηδενισει παλι.
τι μπορει να εχει συμβει? εχει παθει κανεις τιποτα αντιστοιχο?
συγνωμη για το μεγαλο κειμενο αλλα δεν μπορεσα να το περιγραψω με λιγοτερα.
δωστε μου τα φωτα σας please!


Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα φίλε μου.
Αν βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας διορθώνετε αλλα μην χαρείς για πολύ.
Μόλις το ξαναπατήσεις λίγο η βελόνα θα φτάσει ξανά στα 210 κι εσύ θα είσαι σταματημένος στο φανάρι Very happy

Μόνιμη λύση δεν έχω βρεί στο πρόβλημα, νομίζω οτι πάμε για πίνακα οργάνων (περαστικά μας Cool ).
torture - Τρι 04 Μάρ 2008, 18:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω φιλε ronin. θα παω αυριο σε συνεργειο να μου πουν. θα σε ενημερωσω ομως εαν θες τι εχει.
φιλος μηχανικος ειπε πως 2 ειναι τα πιθανα αιτια. 1ον να εχει σπασει-χαλαρωσει-χαλασει γενικα το γραναζακι
ή 2ον να ειναι ηλεκτρικο-ηλεκτρονικο το φταιξιμο.
τωρα οτι και να πω ψεμα ειναι. θα μαθω αυριο...
Touristas - Τετ 05 Μάρ 2008, 07:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πας για καντράν.
Όταν το κάνει αυτό η το κοντέρ ή το στροφόμετρο είναι θέμα καντράν χαλάνε τα μοτεράκια που κινούν τις βελόνες.
torture - Πεμ 06 Μάρ 2008, 04:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Πας για καντράν.
Όταν το κάνει αυτό η το κοντέρ ή το στροφόμετρο είναι θέμα καντράν χαλάνε τα μοτεράκια που κινούν τις βελόνες.

μαλιστα. πριν παω στο συνεργειο τοτε ξερει κανεις καμια τιμη για μεταχειρισμενο καντραν? για να ξερω να συγκρινω κιολας.
birbilakos - Παρ 14 Μάρ 2008, 17:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
torture έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πας για καντράν.
Όταν το κάνει αυτό η το κοντέρ ή το στροφόμετρο είναι θέμα καντράν χαλάνε τα μοτεράκια που κινούν τις βελόνες.

μαλιστα. πριν παω στο συνεργειο τοτε ξερει κανεις καμια τιμη για μεταχειρισμενο καντραν? για να ξερω να συγκρινω κιολας.


Κατράν στανταρ είναι. Εχω και γω το ίδιο θέμα αλλά με το στροφόμετρο..

Γύρω στα 350 ευρουλάκια καινουργιο και 100 μεταχειρισμένο...

Περαστικά.

Υ.Γ. Δεν το θεωρώ σοβαρό πρόβλημα σε μένα (μόνο στροφόμετρο είναι) και γι αυτό δεν το χω αλλάξει ακόμα.. είναι στα πλάνα βέβαια....
birbilakos - Πεμ 28 Αύγ 2008, 12:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
Χεχε τελικά το έλυσα το κατραν, μηδενισα τον δείκτη και εβαλα μια σταγόνα κόλλα στιγμής. Αφού το αφησα λίγο, το ξανακούμπωσα και τώρα έχω νέο κατραν..

Να πως γλιτώνεις 100 Ε (μεταχειρισμένο βέβαια...) Laughing
AlienHack - Παρ 05 Σεπ 2008, 12:08:45
Θέμα δημοσίευσης:
? Που έβαλεσ κολα βρε? τελικα τι ήταν? επαιζε η βελόνα? ο μηχανισμός απο πίσω (πινειο) λειτουργει κανονικα? αν ναι εισαι τυχερός.

Εγω διαλυσα πρόσφατα το καντραν μου για να αλάξω 2 λαμπες που ειχαν καει, και επειδη ήθελα να δω αν οι βελώνες αλλάζουν (μπας και έβαζα μπλέ βελώνες απο το rc) εβγαλα 2-3 φορές την βελώνα της θερμοκρασίας λαδιού και τα έφτυσε. παει όπου ναναι.
birbilakos - Σαβ 06 Σεπ 2008, 17:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
Έβαλα πολύ λίγο στη βελώνα. Αν θυμάμαι καλά, εχει κατι σαν μικρο γρανάζι εκει που τα χε παιξει (έχανε στροφές) Laughing
elias - Δευ 07 Δεκ 2009, 08:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή μου χάλασε και μένα το στροφόμετρο, ξέρει κάποιος πως βγαίνει η βελόνα να βάλω λίγη κόλα όπως έκανε ο φίλος παραπάνω? Το μοτεράκι δουλεύει απλά χάνει η βελόνα. Έχω καντράν με 2 φύσες.
birbilakos - Δευ 07 Δεκ 2009, 10:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σου Ηλία.

Κατ'αρχην κατεβάζεις το τιμόνι και αφαιρείς το πλαστικό ταμπλό που καλύπτει τις ενδείξεις.
Όταν έχεις πρόσβαση στον χαλασμένο δείκτη (π.χ. του στροφόμετρου) τον αφαιρείς τραβόντας τον προσεκτικά προς τα πάνω. Λογικά θα δεις κάποιο μικρό γρανάζι από πίσω το οποίο σε μένα ήταν σπασμένο με αποτέλεσμα να χάνει στροφές.

Ελάχιστη κόλα στιγμής, αφήνεις 10 λεπτά να στεγνώσει και είσαι οκ
Wink
elias - Δευ 07 Δεκ 2009, 11:27:58
Θέμα δημοσίευσης:
birbilakos έγραψε:
Γειά σου Ηλία.

Κατ'αρχην κατεβάζεις το τιμόνι και αφαιρείς το πλαστικό ταμπλό που καλύπτει τις ενδείξεις.
Όταν έχεις πρόσβαση στον χαλασμένο δείκτη (π.χ. του στροφόμετρου) τον αφαιρείς τραβόντας τον προσεκτικά προς τα πάνω. Λογικά θα δεις κάποιο μικρό γρανάζι από πίσω το οποίο σε μένα ήταν σπασμένο με αποτέλεσμα να χάνει στροφές.

Ελάχιστη κόλα στιγμής, αφήνεις 10 λεπτά να στεγνώσει και είσαι οκ
Wink

Αυτό δεν ήξερα. Πρασπάθησα να την τραβήξω αλλά φοβήθηκα μην την χαλάσω. Δηλαδή απλά κουμπώνει η βελόνα πάνω στο κοντέρ? Υπάρχει περίπτωση να κάνω ζημιά?
birbilakos - Δευ 07 Δεκ 2009, 11:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίταξε, στο δικό μου βγήκε με σχετικά μικρή προσπάθεια. Επίσης το είχα βγάλει ήδη αρκετές φορές για να το επαναφέρω σε σωστή ένδειξη (μάταια βέβαια αφού το πρόβλημα ήταν αλλού).
elias - Δευ 07 Δεκ 2009, 12:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό σου ήταν με 1 ή με 2 φύσες? Το δικό μου έχει 2 φύσες και δεν έχει θερμοκρασία λαδιού. Μην μιλάμε για διαφορετικό καντράν.
birbilakos - Δευ 07 Δεκ 2009, 13:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου είναι μονόφυσο αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι. Οι βελόνες δεν νομίζω να αλλάζουν Smile
elias - Δευ 07 Δεκ 2009, 13:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για την βοήθεια, με την πρώτη ευκαιρία θα το ανοίξω ξανά. Από το ψιλοτράβηγμα που το έκανα φαίνεται να έφτιαξε αλλά δείχνει 1000 στροφές παραπάνω. Με την ευκαιρία είδα και την βελόνα στα κόκκινα Laughing
elias - Δευ 21 Δεκ 2009, 08:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά το πρόβλημα δεν είναι η βελόνα αλλά το μοτεράκι. Πότε δείχνει καλά και πότε όχι. Σαν κάτι να μην κάνει καλά επαφή. Έχει ανοίξει κανείς το κοντέρ? Πως είναι το μοτεράκι? Υπάρχει περίπτωση να έχει σπάσει κάτι και να μπορεί να κολληθεί? Υπάρχει σαν ανταλλακτικό το μοτεράκι ή πάει όλο το κοντέρ μαζί?
birbilakos - Δευ 21 Δεκ 2009, 10:24:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς το κατράν πάει όλο μαζί.

Περίεργο να χει χαλάσει αυτό όμως. Τα γρανάζια στη βελόνα είναι οκ;
elias - Δευ 21 Δεκ 2009, 13:46:29
Θέμα δημοσίευσης:
Την βελόνα την έχω κολλήσει με κόλλα στιγμής. Δεν βγαίνει πλέον με τίποτα. Έχει χαλάσει κάτι μέσα εκεί που γυρίζει το μοτεράκι. Σαν να έσπασε κάποιο δοντάκι από γρανάζι και χάνει. Σήμερα για παράδειγμα αρχικά ήταν στις 2000 στροφές από χθές. Δούλεψε κανονικά και όταν σταμάτησα οι στροφές σταμάτησαν στις 1700. Εσύ το έχεις ανοίξει το κοντέρ? Πως είναι μέσα τα μοτεράκια?
birbilakos - Δευ 21 Δεκ 2009, 13:55:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι τις βελόνες έφτασα Confused
elias - Δευ 18 Ιαν 2010, 10:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ρώτησα αν γίνεται επισκευή στο στροφόμετρο και μου είπαν ότι γίνεται επειδή είναι το παλιό μοντέλο. Αλλάζεις το μοτεράκι. Το θέμα είναι ότι μου ζήτησε 120 ευρώ για επισκευή που δεν υπάρχει περίπτωση να τα δώσω. Ξέρει κανένας σχετικά πως μπορεί να γίνει η επισκευή? Από που θα πάρω μοτεράκι, πως θα ανοίξω το κοντέρ, χρειάζονται ειδικά εργαλεία?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr