PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 - Peugeot Sport Ανάρτηση για το 207

Jim207GT - Σαβ 02 Φεβ 2008, 22:56:41
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Peugeot Sport Ανάρτηση για το 207
Όσο εσείς θα τσακώνεστε για πόσα άλογα μουλάρια γαιδούρια κιάλα ζώα βγάζει το RC, το GT/Rallye εγώ θα σας πώ ότι από την Lion μου είπαν οτι ο Κονδορας έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση τις Peugeot Sport και μάλιστα την έβαλε σε Demo και οι πρώτες εντυπώσεις είναι απλά ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!! Ποιό καλό παιδάκι ξέρει περισσότερα να πεί και σε μας τα πτωχά? (για κάτι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αξίζει)
MEMsound - Κυρ 03 Φεβ 2008, 02:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω το ανέφερα...
...αλλά κάνατε πως δεν του δώσατε σημασία...
ασχολούμενοι με το ποιανού το "άλογο" ειναι πιο μακρύ...Laughing Laughing Laughing
...μέσα στο άμεσο μέλλον θα το πάρουμε για δοκιμή...
...και θα εχουμε αναλυτικη παρουσιάση... Wink
Jim207GT - Κυρ 03 Φεβ 2008, 10:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πες τα ρε Μάνθο μας πρήξαν τα @@ "αντε μη σου πετάξω την δυναμομέτρηση μου και τα δεις όλα" "Οχι ρε αν είσαι μάγκας βγάλτην να την δούμε" κτλ Razz Razz Razz Razz Razz. Περιμένω πως και πώς εντυπώσεις (και τον χρονο να του κάνω και γω μια βόλτα Sad ).

υ.σ Σε ευχαριστώ και για τις βαλβολίνες τις τσιμπισα εχθές.
papadakn - Κυρ 03 Φεβ 2008, 17:31:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 PeugeotSport Ανάρτηση.
Jim207GT έγραψε:
Όσο εσείς θα τσακώνεστε για πόσα άλογα μουλάρια γαιδούρια κιάλα ζώα βγάζει το RC, το GT/Rallye εγώ θα σας πώ ότι από την Lion μου είπαν οτι ο Κονδορας έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση τις Peugeot Sport και μάλιστα την έβαλε σε Demo και οι πρώτες εντυπώσεις είναι απλά ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!! Ποιό καλό παιδάκι ξέρει περισσότερα να πεί και σε μας τα πτωχά? (για κάτι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αξίζει)


Άκρως ενδιαφέροντα τα νέα, παρακαλώ να μας κρατάτε ενήμερους. Επίσης, με το ρημάδι το ESP τι μπορεί να γίνει? Προσωπικά, τα άλογα δεν με απασχολούν ακόμη, αλλά το ESP με εμποδίζει απο το να μάθω το αμάξι. Ο κόνδωρας αρνείται να πουλήσει ξεχωριστά την απενεργοποίηση του ESP?
Jim207GT - Παρ 22 Φεβ 2008, 09:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες κανα νεότερο για τις αναρτήσεις??

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά τους + τον πίσω άξονα του RC μαζί με τα ball joints. Πώς βλέπετε μία τέτοια μετατροπή?

Και μιά ερώτηση όταν χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο δεν την ακούνε τα ημιαξόνια? Μέχρι πιο όριο υπάρχει ανοχή ωστε να μην την ακούσουν άσχημα??
volvos - Παρ 22 Φεβ 2008, 09:43:04
Θέμα δημοσίευσης:
το πολυ χαμηλωμα δεν ειναι καλο για χιλιαδες λογους...

εγω προτεινω να περιμενουμε λιγο για την αναρτηση.

ο κονδωρας οτι πουλαγε στα 206-106 σε αναρτηση ηταν γνησιες πεζο σπορτ γαλλιας (στο 206 απλα κανανε ενα μπασταρδεμα στο ελατηριο)
και απλα σκοτωνανε...

σε αυτο επειδη ο γαλλος δεν εχει βγαλει ακομα αναρτηση εχω καποιες επιφυλαξεις...


αν εχεις λεφτα για μενα οι καλυτερη λυση ειναι να βαλεις τα υπολοιπα απο rc δηλαδη ψαλιδια αξονα αντιστρεπτικη(αλλαζει μπροστα?)
και γιατι οχι τα αμορτισερ-ελατηρια του και να πουλησεις τα δικα σου σε καποιο ταπεινο 1.4-1.6 Wink
και μετα μολις δεις τι και πως να βαλεις και αναρτηση πεζο σπορτ
Jim207GT - Παρ 22 Φεβ 2008, 12:18:54
Θέμα δημοσίευσης:
Άπ' οτι ρώτησα αντιστρεπτικές είναι ίδιες. Αλλάζει ο πίσω άξονας 30% πιό στιβαρός, ελατήρια-αμορτησέρ, τα ball joints μπροστά και ίσως και τα ψαλίδια(δεν είμαι σίγουρος). Επίσης μεγαλύτερες είναι και οι δισκόπλακες.

Απ' ότι έμαθα έχει βγάλει Peugeot Sport ρυθμιζόμενη ανάρτηση για το 207 (δεν προτειμώ τα μαμά του RC αν μπορώ να βάλω PS), αλλά τον άξονά του το θεωρώ απαραίτητο για να δέσει το "γλυκό". Ξέρει κάποιος αν έχουν βγεί και πιό σκληρές βάσεις μοτέρ (οχι αγωνιστικές)?
mez - Παρ 22 Φεβ 2008, 15:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως έχουμε και τιμή για την ανάρτηση?
android - Παρ 22 Φεβ 2008, 17:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
mez έγραψε:
Μήπως έχουμε και τιμή για την ανάρτηση?

εδω ουτε σε φωτο δεν την εχουμε δει ακομα θες κ τιμη ? Laughing
MEMsound - Παρ 22 Φεβ 2008, 18:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
την φοραει το 207 rallye του Kόνδωρα...
για όποιον ενδιαφέρεται

τιμή χονδροειδώς υπολογισμένη
για 4 αμορτισερ*+4ελατήρια
γυρω στα 1300ε μαξ...

από δευτερα μπορώ να μάθω περισσότερα...

*τα εμπρός σιγουρα ρυθμιζόμενα σε υψος, για πίσω δεν ξέρω αν ειναι ρυθμιζόμενα/τι/πως κλπ...
android - Παρ 22 Φεβ 2008, 18:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
την φοραει το 207 rallye του Kόνδωρα...
για όποιον ενδιαφέρεται

τιμή χονδροειδώς υπολογισμένη
για 4 αμορτισερ*+4ελατήρια
γυρω στα 1300ε μαξ...

από δευτερα μπορώ να μάθω περισσότερα...

*τα εμπρός σιγουρα ρυθμιζόμενα σε υψος, για πίσω δεν ξέρω αν ειναι ρυθμιζόμενα/τι/πως κλπ...


πολλα δεν ειναι για αναρτηση που χει ξεχωριστο αμορτισερ πισω απο ελατηριο...δλδ δεν απαιτη την ολη δουλεια των μπρωστα...
πισω δυσκολα να ρυθμιζετε...αλλα μακαρι Laughing
αντε μαθε μαθε οτι περισοτερο μπορεις....
γμτ δεν προλαβαινω ουτε να "φωναξω" που να βρω ωρα για τεστ drive το 207 του κονδωρα...φιμε θελω να βαλω εδω κ 3 βδομαδες κ ακομα δεν εχω βρει ωρα που να μπορω Crying or Very sad
MEMsound - Παρ 22 Φεβ 2008, 20:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
ενημερωτικά 1300παρα εχει η αντίστοιχη PS (δεν αναφέρομαι στην "ρουτιερ" που μας δίνει ο Κονδωρας 750~800) για το 206 χωρίς καν πίσω ελατήρια...

από Δευτέρα νεότερα Wink
volvos - Παρ 22 Φεβ 2008, 20:20:10
Θέμα δημοσίευσης:
λογικα θα ειναι αμορτισερ με ελαητριο πακετο πισω ...
οχι χωριστα
δε γινεται να ρυθμιζεις μονο μπροστα υψος ειναι βλακωδες και θα ειναι για μπατσες αν εχουν τετοιο πραμα

για φιμε...εδω ρε φιλε εγω 4 χρονια λεω να βαλω φιμε και ολο κατι αλλο προκυπτει Laughing
android - Παρ 22 Φεβ 2008, 20:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ενημερωτικά 1300παρα εχει η αντίστοιχη PS (δεν αναφέρομαι στην "ρουτιερ" που μας δίνει ο Κονδωρας 750~800) για το 206 χωρίς καν πίσω ελατήρια...

από Δευτέρα νεότερα Wink


οταν λεμε ps ενοουμε κατι αντιστοιχο trd σε τουοτα δηλαδη?μιλαμε για τετοια ποιοτητα?η κατι σε fk kw?
μην βαρατε δεν ξερω ακομα... θα τα μαθω τα γαλλικα Laughing
Jim207GT - Παρ 22 Φεβ 2008, 23:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:

οταν λεμε ps ενοουμε κατι αντιστοιχο trd σε τουοτα δηλαδη?μιλαμε για τετοια ποιοτητα?η κατι σε fk kw?
μην βαρατε δεν ξερω ακομα... θα τα μαθω τα γαλλικα Laughing


Όταν λέμε PS(=Peugeot Sport) μηλάμε για ΤΙΣ μελετημένες αναρτήσεις καθαρά από την μαμά εταιρία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Δλδ πλιν ελαχίστων εξαιρέσεων δεν πρόκειτε να βρείς κάτι καλύτερο γιαυτό το αμάξι. Γιαυτό και είναι λίγο τσιμπιμένες.

volvos έγραψε:
λογικα θα ειναι αμορτισερ με ελαητριο πακετο πισω ...
οχι χωριστα
δε γινεται να ρυθμιζεις μονο μπροστα υψος ειναι βλακωδες και θα ειναι για μπατσες αν εχουν τετοιο πραμα


Εννοείτε οτι είναι ρυθμιζόμενες και οι πίσω λέτε να τις βγάλαν για Dragster μόνο Shocked. Άμα συμβαίνει το αντίθετο είναι για πολλές Splat Splat Splat Splat
MEMsound - Σαβ 23 Φεβ 2008, 02:14:02
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
android έγραψε:

οταν λεμε ps ενοουμε κατι αντιστοιχο trd σε τουοτα δηλαδη?μιλαμε για τετοια ποιοτητα?η κατι σε fk kw?
μην βαρατε δεν ξερω ακομα... θα τα μαθω τα γαλλικα Laughing


Όταν λέμε PS(=Peugeot Sport) μηλάμε για ΤΙΣ μελετημένες αναρτήσεις καθαρά από την μαμά εταιρία για το συγκεκριμένο μοντέλο. Δλδ πλιν ελαχίστων εξαιρέσεων δεν πρόκειτε να βρείς κάτι καλύτερο γιαυτό το αμάξι. Γιαυτό και είναι λίγο τσιμπιμένες.


για μα εξηγούμε κάποια πραγματα...
η peugeot sport (στην Γαλλία εννοώ) ειναι αγωνιστικό τμήμα
ΔΕΝ ειναι βελτιωτικό.

τα πράγματα που βγάζει προορίζονται για αγωνιστική χρήση (ασχετα με το αν εμείς τα "παντρεύομε" κατα καιρους και τα χρησιμοποιούμε στο δρόμο...) και δουλευουν αξιόπιστα και με ουσιαστικά αποτελέσματα, ενω (σε γενικες γραμμές) ΔΕΝ εχουν εγγύηση (με την καθιερωμένη εννοια) μιας και αφορούν αγωνιστική χρήση (όπου τι εγγύηση πχ να σου δώσει... αν πχ εσυ στο κυνιγι του τελευταιου sec σκάσεις σε κάνα χαντάκι "να" και πάρει το γόνατο στα χέρια... = εκεί όλα σχετικά είναι...)

αυτα Wink
Jim207GT - Σαβ 23 Φεβ 2008, 02:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσα ίσα βρε Μάνθο επειδή είναι για αγωνιστική χρήση είναι και πιό ανθεκτικά. Στο Rallaκι που είχα δεν καταλάβαιναν τπτ γαϊδούρια σκέτα άσε που και για αρκετό καιρό τράβαγε και τροχόσπιτο(τρελή καταπόνηση πίσω) και πάλι χαμπάρι δεν πήραν. Όσο για εγγύηση εδώ δεν έχουν που λέει ο λόγος τα μαμά τα PS σε πείραξαν. Εγώ πιστεύω πάντος οτι είναι η κατάληλη λύση για κάποιον που ψάχνει κάτι πιό καλό για το 207 του.Και το παραπανίσιο βάρος(σε σχέση με το αγωνιστικό) πιστεύω οτι βοηθάει πάρα πολύ στο να δουλεύουν άψογα καί στο δρόμο.
MEMsound - Σαβ 23 Φεβ 2008, 02:38:50
Θέμα δημοσίευσης:
μα εγω δεν σου ειπα οτι δεν ειναι ανθεκτικά.
μια χαρα ανθεκτικά "τερατάκια" ειναι και κατα 99% ειναι οτι καλύτερο (από πλευράς απόδοσης/αποτελεσματικότητας και όχι φυσικά ανεσης...) μπορείς να βάλεις...

αλλα δεν σου δίνει κανείς εγγυηση (όπως πχ σου δίνει η peugeot για τα μαμά ανταλλακτικά) ακριβώς για τον λόγο που εγραψα πιο πάνω
Touristas - Σαβ 23 Φεβ 2008, 07:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι ρυθμιζόμενη και πίσω.
android - Σαβ 23 Φεβ 2008, 15:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες μηπως το παρατραβαμε?αγωνιστικη αναρτηση σε αμαξι βολτας σε καθημερινη χρηση ειναι θανατος...
γραμμες τρενου... τραμ... ενα καρο λακουβες... ανωμαλιες κτλ.
το αμαξι θα γινει κουδουνιστρα για τα ανηψακια μας ...
Jim207GT - Σαβ 23 Φεβ 2008, 16:33:28
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή φόραγα στο Rallye μου, είναι πολύ καλύτερες και σε χτυπήματα απο γνωστές άλλες αναρτήσεις που προτείναν κατακαιρούς μερικοι μερικοί.
android - Σαβ 23 Φεβ 2008, 17:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Επειδή φόραγα στο Rallye μου, είναι πολύ καλύτερες και σε χτυπήματα απο γνωστές άλλες αναρτήσεις που προτείναν κατακαιρούς μερικοι μερικοί.


καλα σιγουρα απο καποια αλλη coil over θα ναι καλυτερη αλλα γενικα τωρα ειναι λυση η coil over σε ενα ολακαινουριο αμαξι βολτας?εκτος αν το θες μονο για πιστες κτλ. αλλα σε καθημερινη χρηση κουραζεται κ το αμαξι και εσυ...δεν ειναι τυχαιο που πολλες coil over γραφουν only for off road use
dont use in public roads κτλ.
σου μιλαει καποιος που χει coil over στο αμαξι του το παλιο κ το χει ακομα ε....δεν μιλας με κανεναν παππου που χει την μεση του κτλ Laughing
gonakinen - Σαβ 23 Φεβ 2008, 17:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Jim207GT έγραψε:
Επειδή φόραγα στο Rallye μου, είναι πολύ καλύτερες και σε χτυπήματα απο γνωστές άλλες αναρτήσεις που προτείναν κατακαιρούς μερικοι μερικοί.


καλα σιγουρα απο καποια αλλη coil over θα ναι καλυτερη αλλα γενικα τωρα ειναι λυση η coil over σε ενα ολακαινουριο αμαξι βολτας?εκτος αν το θες μονο για πιστες κτλ. αλλα σε καθημερινη χρηση κουραζεται κ το αμαξι και εσυ...δεν ειναι τυχαιο που πολλες coil over γραφουν only for off road use
dont use in public roads κτλ.
σου μιλαει καποιος που χει coil over στο αμαξι του το παλιο κ το χει ακομα ε....δεν μιλας με κανεναν παππου που χει την μεση του κτλ Laughing


Για σας που τα έχετε φάει στη μάπα.. δεν χρειάζεται να τα ακούσετε...

Οσοι για πρώτη φορά βάζετε σκληρή ανάρτηση..:

Το rallye το αγόρασα καινούριο πρίν 5 χρόνια, και αφού πέρασα καλά 1-2 χρόνια με τις κίτρινες ΚΟΝΙ (αψογες οι μπροστά.. μέτριες οι πίσω) άρχισα τα παιχίδια με BILSTEIN grN, αζωτου, κτλ...
Σκοπός μου ήταν το απόλυτο στρίψιμο σε δεξιοτεχνίες, GP και βουνά...

Για κάποιους που δεν κάνουν ούτε τα παραπάνω μια σκληρή ανάρτηση είναι υπερβολή... όχι τόσο για τα κοπανήματα, όσο για τον αμάζευτο που θα έχι το αυτοκίνητό σας σε λίγα χρόνια..

Πλέον το 106 κόστισε πριν μία εβδομάδα παράπάνω από 2000 ευρώ σε μαζέματα ... και πόσα να έχω δώσει τα τελευταία 1-2 χρόνια.

Αφήστε το αμαξάκι σας έτσι, να σας μείνει, και πάρτε ενα 13άρι με 3.000 και βγάλτε πάνω του 'ολες τις ανωμαλίες. Τη χαρά που σας δίνει ένα αυτοκίνητο που είναι αποκλειστικά για αυτή τη χρήση δεν σας τι δίνει το ολοκαίνουριο και πανάκριβο 207, αν υπολογίσουμε και το τίμημα των γαμ****τικων που αρχίζεις να πληρώνεις σε λίγο καιρο...


ναι ξέρω.. παλι Off Topic
volvos - Σαβ 23 Φεβ 2008, 18:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
γιωργο διαφωνω μαζι σου

εχω εδω και 80000χλμ φορεμενες στενοπιατελες αναρτησεις στο 206 με 280λιμπρες ελατηριο
ολοι μου λεγαν απο την αρχη οτι θα σκορπισει το αμαξι και οτι θα τριζει και οτι θα θα θα θα

μετα απο τοσα χλμ βαναυση οδηγηση μεσα στην αθηνα και καμια 500+αρια γυρους πιστα δεν εχω δει να εχει παθει κατι παραπανω το αμαξι μου απο π.χ του ψ λαλακη που πηγε και εβαλε hr με αμορτισερ 206rc για να μη κοπαναει κλπ κλπ

η σκληρη αναρτηση και το γραμμικο ελατηριο μπορει να ειναι κουραστικα καποιες φορες αλλα καταπονουν πολυ λιγοτερο ενα αμαξωμα απο μια μαλακη χαμηλωμενη αναρτηση που τερματιζει για πλακα...


και εν τελει μια σωστη και μελετημενη coilover αναρτηση ειναι κατι που αν συμβιβαστεις με τη μειωμενη ανεση μονο καλο μπορει να εχει σε ενα αμαξι που προσπαθει να ειναι all around με κακη σπορτ αισθηση κλπ κλπ κλπ


υ.γ. η πεζο σπορτ του κονδωρα για το 207 το ξανατονιζω οτι εχω σοβαρες υποψιες οτι δεν εχει καμια σχεση με τα προιοντα της πεζο σπορτ γαλλιας αφου ο γαλλος ακομα δεν εχει βγαλει τιποτα για το 207 . . .
πολυ πιθανο να ειναι π.χ μια kw3 χωρις αυτοκολλητακια.....
gonakinen - Σαβ 23 Φεβ 2008, 18:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά κάνεις και διαφωνείς.. μιας και δεν κατάλαβες καλά τι εννοώ...

Αν μιλάμε για KW πχ συμφωνώ πως είναι καλύτερα απο οποιαδήποτε πιο φτηνά (αλλά όχι πιο σωστά λειτουργικά) παντρέματα τύπου BILSTEIN-EIBACH κτλ...

Αν τέτοιου επιπέδου (KW) ανάρτηση μιλάμε για το 207 τότε μάλιστα.. Αν όμως το προιον που φέρνει ο Κόνδωρας είναι αγωνιστικών προδιαγραφών τότε ισχύει το παραπάνω πόστ μου.
Επειδή τώρα που το καλοσκέφτομαι ΑΠΟΚΛΕΙΩ να φέρνει κάτι τόσο εξειδικευμένο.. αλλά μάλλον μια καλή coilover βόλτας... ακυρο το παραπάνω ποστ Wink
volvos - Σαβ 23 Φεβ 2008, 19:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
re γιωργο αφου το ξερεις καλυτερα απο τον καθε ενα οτι μια καλη αναρτηση αγωνιστικου επιπεδου για ραλλυ χρηση
(προφλεξ-ολινς-πεζο σπορτ ) ειναι πιο μαλααακες απο οποιαδηποτε κουτσουροαναρτηση σε λακουβες και κοπανημα αν καταλαβες τι εννοω

οσες πεζο σπορτ εχω δει σε 206-106 ηταν ολες μια χαρα απο σκληροτητα για καποιον που ηξερε τι αγοραζει ...
και σε καμια περιπτωση πιο σκληρες ή κουραστικες απο π.χ μια kw ή μια pss.

to oti λεμε μια ανρτηση αγωνιστικη (οταν μιλαμε για ραλλισια ασφαλτινη χρηση οχι πιστας) δε παει να πει οτι ειναι δυσχρηστη πολυ σκληρη και απιθανο να χρησιμοποιηθει στο δρομο

τωρα θα μου πεις ποιος μαλ**ας παει και δινει τοσα λεφτα για τετοια αναρτηαη για να τη χρησιμοποιει στο δρομο...... Laughing Laughing Laughing Laughing


δηλαδη π.χ η πεζο σπορτ για το 106 που εχει 1000+++
πανακριβη, αχρηστη για χρηση δρομου αλλα τρομερο κρατημα απο αλλο πλανητη σε βουνο που καποιοι εκει πανω εκανα χρονια να το αντιγραψουν.... και απο σκληροτητα τιποτα το ιδιαιτερα πιο σκληρο απο
π.χ μια kw3 ή μια pss ή ακομα και ενα σετ του κωλου bilstein-eibach...
αρα? ναι μεν αχρηστη για χρηση δρομου εκτος αν εισαι βλαμενος με προβληματα επικοινωνιας Laughing Laughing (ειμαι καλα και με λενε παναγιωτη)
αλλα σιγουρα καλυτερη αιωνες απο τις πιο πανω που ειναι κοντα σχετικα στα λεφτα....
android - Σαβ 23 Φεβ 2008, 20:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
ναι μεν αλλα για την μαμα αναρτηση που χει τωρα το 207 gt η ακομα καλυτερα το rc γιατι δεν συγκρινετε??
....γιατι εγω την βλεπω πολυ καλη ουτε βαρκα ειναι ουτε τπτ....πιστευω πως ενα κλικ ακομα πιο σκληρη οπως ειναι του rc οτι ειναι παρα πολυ καλη αναρτηση για χρηση δρομου...και να οδηγεις ως πολυ γρηγορα...ετσι κ αλλιως το τερμα που σου δινει η coilover στο δρομο ειναι παλαβο να μπαινεις ετσι Laughing
και μεσα σε χρηση δρομου να βαλουμε και ταξιδια 6-7 ωρες κανεις
με μια coil over κ γινεσαι κουδουνι
MEMsound - Δευ 25 Φεβ 2008, 13:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
απο τα λίγα που ειπα με "κονδωρα" γιατί επηζε εκείνη την στιγμή ...
πίσω ΔΕΝ ειναι ρυθμιζόμενη σε υψος
τα ελατήρια (κλασσίκα) είναι eibach (όπως και στην αντίστοιχη για 206)
και απ ότι κατάλαβα δεν ειναι αυτούσια από PS Γαλλίας
κάτι μου λέει οτι μιλάμε για κάτι αντίστοιχο με την ρουτιερ για 206.

περισσότερα θα ξέρω μέσα στην εβδομάδα που θα πάω από εκεί να παραλάβω κάτι πραγματάκια που εχουμε παραγγείλει για 206, γιατί τηλεφωνικά δεν μου αρέσει να κουράζω τον άλλο με 300 ερωτήσεις...
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 13:49:02
Θέμα δημοσίευσης:
ενα πουλακι μου ειπε οτι ειναι και τα πισω ρυθμιζομενα και οτι τα ελατηρια ειναι χρωματος.......για μαντεψε? Wink
MEMsound - Δευ 25 Φεβ 2008, 13:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
οτι να ναι... ή τέλος πάντων λες να μην ξερουν τι λένε?!?!?!
ξέρω οτι ηταν στα κεντρικά το λευκό "δοκίμιο"...

Shocked Confused Shocked Confused Shocked Shocked Shocked Razz Razz Razz
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 13:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
e tote περνα απο κονδωρα και .....σκυψε Wink

τα στενα υποψην αιμπαχ ειναι μονο μαυρα...εκτος αν δε φοραει στενα...
MEMsound - Τρι 26 Φεβ 2008, 17:42:38
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν πήγα και εσκυψα... Laughing Laughing

η ανάρτηση που φοράει το λευκό 207 είναι αυτή:

Eibach Pro-Street-S Coil-Over Suspension
(η φωτογραφία αντιστοιχεί μόνο στα εμπρός και όχι στα πίσω)

καταρχήν πίσω δεν εχει αλλάξει κάτι στην διάταξη.

τα αμορτισερ ειναι εκτός ελατηρίου και
τα ελατήρια ειναι σταθερά τοποθετημένα και δεν ρυθμίζονται στο υψος.
Κώδικας:
http://www.eibach.de/index_2.php?LID1=13&LID2=0&LID3=0&LI
D4=0&MODL=[D]207%20(W)[/D][E]207%20(W)[/E]&SPA=1&C_lang=e
n&STEP_2=1&STEP=1&STEP_3=1&HRST=Peugeot&PRST=[D]Europa/%
20Asien%20-%20Katalog[/D][E]European%20and%20Asian%20applica
tion%20guide[/E]&STARTLIST=1

κάντε copy το παραπάνω στο adress bar...

τα ελατήρια εμπρός ειναι στενά μαζί με helpers και ρυθμίζεται το υψος.

φωτογραφίες δεν μπορούσα να βγάλω ετσι όπως ηταν παρκαρισμένο το 207. ίσως αυριο/μεθαυριο που θα ξαναπάω.

η τιμή ειναι 1200ε, και για τα επ.μέλη σαφώς χαμηλότερη... Wink Wink
android - Τρι 26 Φεβ 2008, 21:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
και μπρωστα ρυθμιζεις υψος απο 35mm μεχρι 65mm και τα πισω ειναι σταθερα κατω στα 2mm..δεν βλεπω καμια σοβαρη ρυθμισιμοτητα εκτος κ αν θες να το κανεις στυλ bmwδακιας τερμα κατω μουρη πανω ο κωλος Laughing ουσιαστικα 3 ποντους παιζεις μπρωστα πανω κατω
Ghost Dog - Τρι 26 Φεβ 2008, 23:49:52
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
λοιπόν πήγα και εσκυψα... Laughing Laughing

η ανάρτηση που φοράει το λευκό 207 είναι αυτή:

Eibach Pro-Street-S Coil-Over Suspension
(η φωτογραφία αντιστοιχεί μόνο στα εμπρός και όχι στα πίσω)

Σοβαρη αναρτηση...ΧοχΟχΟχΟΧο! Laughing
Jim207GT - Τετ 27 Φεβ 2008, 00:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Sad Ψιλοαπογοητεύτηκα θα περίμενα κάτι καλύτερο για αυτά τα λεφτά.
MEMsound - Τετ 27 Φεβ 2008, 00:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
κρίνοντας από την επιλογη της εδω PS (=κονδωρ) σχετικά με την "οικονομική" λύση για το 206 (βλ την λεγόμενη "ρουτιερ") θεωρώ ότι και η συγκεκριμένη (=eibach) για το 207 θα ειναι μια αντίστοιχη (καλή, all around) επιλογή, άλλωστε δεν συμφέρει τον Κόνδωρα να πουλάει σαν "καλό" κάτι "κακό"...

βεβαια αν δεν την δοκιμάσουμε (οχι εγω... οι "γκουρου" Laughing αναρτησιολόγοι μας) από κοντά δεν πρόκειται να εχουμε ασφαλές συμπέρασμα = πρέπει να κανονίσουμε σχετικό test drive...

το ότι πίσω ειναι "απλά" 2 cm χαμηλότερα δεν νομίζω ότι χαλάει κανένα...
εξάλλου και ρυθμιζόμενη να ηταν δεν νομίζω ότι κανείς θα το χαμηλωνε πάνω από 2cm.

μπροστά θα ελεγα οτι θα μπορούσε να ειναι και από -2 αντί από -3,5...
(εντάξει το -6 ειναι ανευ νοήματος)

γενικώς από τα οσα (λίγα) εχω δει το να ειναι το πίσω μέρος γυρω στα 3cm πιο πάνω από εμπρός, αλλά αντίστοιχα (αναλογικά) σκληρό με το εμπρός (είτε με ραβδους 206 είτε με ελατήρια 207) βοηθάει στην τοποθέτηση στην στροφή

ξαναλέω οτι τα παραπάνω είναι και λίγο θεωρητικά, αν δεν το δούμε στην πράξη μάλλον αερολογουμε... Razz
Steve - Τετ 27 Φεβ 2008, 01:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φτιάξε λίγο το link ρε τράγο γιατί η σελίδα έχει ξεχειλώσει Laughing
android - Τετ 27 Φεβ 2008, 01:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ναι αν εχεις μεγαλη διαφορα σε υψος εμπρος πισω με το περισοτερο εμπρος κανεις ενα ωραιο μπρωστοβαρο αμαξι που μπαινει παντου μετα πεζοδρομια κολωνες αλανες χωραφια μαντρες Laughing

τα αμορτισερ να υποθεσω ειναι αερος λαδιου ε?
ειναι παρα πολυ το κοστος παντως
Steve - Τετ 27 Φεβ 2008, 16:12:49
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
τα αμορτισερ να υποθεσω ειναι αερος λαδιου ε?
ειναι παρα πολυ το κοστος παντως

Ξέρεις κάποια φθηνότερη λύση που να είναι και ρυθμιζόμενη και εμπρός και πίσω? Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr