greenpug106 έγραψε: |
Από ότι ξέρω το 206 1.6 16V έχει 110 άλογα.
Το 207 1.6 turbo 150. Ποια μηχανή βγάζει 120 άλογα? |
Jim207GT έγραψε: | ||
Το καινούργιο μοτέρ συνεργασίας Peugeot-BMW με Valvetronic και άμεσο ψεκασμό σκέτο διαμάντι με πολύ ροπή και φοβερό ήχο ψηλά. Μάλλον θα είναι δύσκολο στα πειράγματα αλλά θα την βρούμε την άκρη...... ![]() |
drdino έγραψε: |
15.000; ![]() ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Μήπως εννοούσε να "ανοίξει" και όχι στρώσει?? Οι φίλοι μας μηχανικοί από αμερική μεριά και με μελέτες παρακαλώ και με συγκρίσεις σε μοτέρ με διαφορετικούς τρόπους στρωσίματος(τα ανοίξαν) αποφάνθηκαν: χαλαρά στην αρχή καμια 200-300 μίλια , αλλαγή λαδιών, μετα ανέβασμα στροφών με μέτριο γκάζι σε όλο το φάσμα με όλες τις ταχύτητες για κανα 500 μίλια, ξανά αλλαγή λαδιών και μετά σκίσιμο κόφτες.............και εξηγούσαν οτι άμα δεν το σκίσετε θα σας καίει περισσότερο λάδι χώρια οτι δεν θα φτάσει στην μέγιστη απόδωση που μπορεί να πιάσει το μοτερ σας. |
Touristas έγραψε: |
Έχουμε τρελαθεί τελείως μα τελείως λέμεεεεεεεε
Κάνε 3000χλμ άντε 5000χλμ για να μην λέτε πως είμαι υπερβολικός με χαλαρούς ρυθμούς χωρίς τρελά ανεβάσματα και χωρίς να ταλαιπωρείς το μοτέρ και πιέστου το αίμα μετά δεν πρόκειται να πάθει τίποτα απολύτως. |
Jim207GT έγραψε: |
Ρε σείς μην τρελένεστε δεν παθαίνουν τπτ τα αμάξια. Λίγο χαλαρά στην αρχή να "πατήσουν" όλα και μηλάμε και για άλλα μέρη του αυτοκινήτου οχι μόνο το μοτέρ και μετα ρίξτου στα αυτιά μην το λυπάσαι. ![]() |