PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 - 1.4 8v - κόπηκε ιμάντας :(

Γιώργος (Delta89 1,5) - Πεμ 24 Ιαν 2008, 13:58:57
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1.4 8v - κόπηκε ιμάντας :(
Καλησπέρα σε όλους!

Συγχαρητήρια για την σελίδα σας! Από την σύντομη περιήγησή μου σε αυτή, μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η τεχνογνωσία των φίλων-μελών και το πολύ καλό επίπεδο στην επικοινωνία σας.

Αν και κάτοχος ιταλικού αυτοκινήτου και φίλος της "ιταλική σχολής", έχω μία καλή φίλη με ένα Peugeot 206 1,4 8v του 2002.

Σήμερα και αφού σταμάτησε σε φανάρι, άκουσε από το χώρο του μοτέρ έναν θόρυβο σαν..."γουργουριτό" (!!!) και αμέσως μετά έσβησε η μηχανή.
Όσο και αν προσπάθησε δεν ξαναπήρε.

Γερανός -> μεταφορά στο συνεργείο και, μετά από κάποια ώρα το τηλεφώνημα του μηχανικού που της ανέφερε ότι "κόπηκε ο ιμάντας των εκκεντροφόρων ("του" βασικά)".

Με τις γνώσεις που έχω στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα, αυτό σημαίνει ότι μοτέρ "τέλος".

Υπάρχει περίπτωση στο συγκεκριμένο μοτέρ και στην συγκεκριμένη περίπτωση η φίλη μου να γλιτώσει την αντικατάσταση;;;

Δηλαδή, υπάρχει πιθανότητα να χρειαστεί κάποιο καλό σέρβις-επισκευή (άνοιγμα και αντικατάσταση των βαλβίδων - έλεγχο των εκκεντροφόρων κτλ) ή αναγκαστικά πάμε και για πλήρη λύσιμο συνεπώς, καλύτερα άλλο μοτέρ;;;

Σε περίπτωση αντικατάστασης, τί κόστος μπορεί να φτάσει, μαζί με τα εργατικά;


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
SnakeMJK - Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:14:06
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω ιδέα αν φτιάχνεται το μοτέρ. Αυτό θα το απαντήσουν οι άλλοι. Αν μπορείς όμως, ρώτησε την πόσα χλμ είχε πάνω ο ιμάντας... Τον είχε αλλάξει ποτέ;

Στην περίπτωση της αντικατάστασης, για το ίδιο μοτέρ, μεταχείρα, θα πάει πολύ φτηνά... Κανά 500άρικο φαντάζομαι τελική τιμή.
Sidobre - Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:29:57
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πρέπει να ανοίξετε το μοτέρ για να δείτε σε τί κατάσταση είναι.
Βαλβίδες σίγουρα έχουν στραβώσει, φοβάμαι όμως και πιστόνια. Επίσης μπορεί να την έχουν ακούσει μέχρι και οι μπιέλες. Πάντα εξαρτάται από το πόση ώρα βαράγανε μεταξύ τους.

Αν υπάρχουν σοβαρά χτυπήματα στα πιστόνια (και όχι απλώς στραβωμένες βαλβίδες), είναι προτιμότερο να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο μοτέρ που αφού δεν θα χρειαστούν ούτε ηλεκτρκά, ούτε σασμάν μπορεί να βρεθεί ακόμα και με κόστος 200 ευρώ (υπάρχουν πολλά τέτοια μοτερ) έως 300 θα έλεγα το πολύ.

Αυτό που θα κοιτάξετε είναι το κόστος μηχανικού. Αν έχετε δικό σας, η όλη δουλειά δεν είναι και τόσο μεγάλη. Ηλεκτρολόγο ΔΕΝ θα χρειαστείτε και αν λείπει κανένας αισθητήρας τον παίρνετε από το παλιό μοτερ (+ ότι όλα αυτά τα ανταλλακτικά θα μείνουν στην καβάντζα για μελλοντικές βλάβες)
Γιώργος (Delta89 1,5) - Πεμ 24 Ιαν 2008, 14:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!

Απ'ότι μου είπε δεν είχε αλλάξει σε αυτό το χρονικό διάστημα ιμάντες... Και επίσης δεν γνωρίζει αν και πότε τους άλλαξε ο προηγούμενος... Δυστυχώς. Sad



Συνεπώς πρώτο βήμα άνοιγμα μοτέρ και έλεγχος-εκτίμηση ζημιάς...
Βέβαια θα της πω να ρωτήσει πόσο θα κοστίσει η εκτίμηση χωρίς άλλη εργασία!

Τα 300 ευρώ πιστεύω ότι είναι καλή τιμή και στην τελική δεν μπλέκει και καθόλου με ανοίγματα και με ποιός ξέρει τί άλλο που μπορεί να της πει και ο μηχανικός!

Για να δούμε το απόγευμα τί θα τις πουν! Θα σας ενημερώσω σχετικά μόλις μάθω και εγώ...

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Smile
SnakeMJK - Πεμ 24 Ιαν 2008, 15:36:48
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργος (Delta89 1,5) έγραψε:
Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!


Εγώ στα 135.000χλμ έχω προγραμματίσει να τον αλλάξω για δεύτερη φορά πάντως... Μάλλον δεν είχε αλλαχτεί ποτέ Sad
giannis27 - Πεμ 24 Ιαν 2008, 16:57:40
Θέμα δημοσίευσης:
αστο πανε για αλλο μοτερ κατευθειαν!
ακομα κ αν σου πει οτι τα πιστονια κ μπιελες δεν επαθαν ζημια κ οτι θα χρειαστεις μονο επισκευει μονο στο κεφαλαρι!
αν κανεις επισκευει στο κεφαλαρι το μοτερ θα φρακαρει τωρα το ποτε ειναι σχετικο κ εξαρταται απο τα χιλιομετρα που εχει ο κινητηρας!
μπορει να σου φρακαρει σε ενα μηνα μπορει σε 6 μηνες εξαρταται απο το ποσο φαγωμενα ειναι τα κουζινετα!
Touristas - Πεμ 24 Ιαν 2008, 21:54:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τι θα πει θα φρακάρει τι είναι αυτό καινούργιο πάλι??
Επειδή έχει κάποια χιλιόμετρα δεν πάει να πει πως το πετάμε.
Αλλάζεις 8 βαλβίδες τσιμουχάκια και κάνεις άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
oresths - Πεμ 24 Ιαν 2008, 22:41:40
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια αφου λεει ηταν στο φαναρι λογικα ιταν κ στο ρελαντι οποτε το πολυ να σταβωσαν κανα δυο βαλβιδες Exclamation
pug306 - Πεμ 24 Ιαν 2008, 23:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες.
Κουραγιο Thumb Left
oresths - Πεμ 24 Ιαν 2008, 23:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
pug306 έγραψε:
Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες.
Κουραγιο Thumb Left


+1
STELIOS - Παρ 25 Ιαν 2008, 01:12:18
Θέμα δημοσίευσης:
H συνηθεστερη ζημια για τετοιου ειδους ατυχια ειναι οι στραβωμενες βαλβιδες, ειδικα αφου αυτο συναιβει (κατα πασα πιθανοτητα) στο ρελαντι.

Μεταξυ 83.000 και 140.000 μεσολαβουν 60.000 χλμ.... και μην εχοντας τσεκαρει τη συντηρηση ειχε γινει απο τον 1ο ιδιοκτητη, μαλλον αναμενομενο ειναι. Αν θυμαμαι καλα η Peugeot προτεινει αλλαγη ιμαντα στα 90.000 ??? Αν και οι περισσοτεροι τον αλλαζουν προεραιτικα στα 60.000.
Αν ειχε αλλαχτει στα 60.000 τοτε στα 140.000 πρεπει να ηταν κατω απο το επισημο οριο του. Ομως συνηθος αυτα δεν σπανε πιο νωρις (οταν το εργοστασιο δινει διαρκει ζωης 90.000 αυτο σημαινει οτι η πραγματικη ζωη του ιμαντα ειναι κατι πραπανω ~ 100-105) οποτε ΜΑΛΛΟΝ δεν ειχε αλλαχτει ποτε.

Παντως ΑΝ το προβλημα ειναι μονο η βαλβιδες, τοτε δεν συνφερει και πραγματικα δεν χρειαζεται η αλλαγη μοτερ.

Επισης το παρον Topic θα πρεπει να μεταφερθει στις βλαβες-επισκευες....
Γιώργος (Delta89 1,5) - Παρ 25 Ιαν 2008, 10:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημέρα σε όλους!

Τελικά το αυτοκίνητο πήγε σε συνεργείο έμπιστου ανθρώπου.

Ανοίχτηκε το μοτέρ και έγινε ο έλεγχος.

Διάγνωση:
-Όχι μεγάλη ζημια

Επισκευή:
-Πλάνισμα καπακιού (!!!)*
-Αλλαγή όλων των βαλβίδων (συνεπώς και τσιμουχάκια πιστεύω)

Κόστος:
-Δεν είπε...(αυτό προσωπικά πάντα με άνχωνε στα συνεργεία.Το "δεν πάει πολύ","θα τα βρούμε"...)


Ευελπιστώ να γίνει και αντικατάσταση του ρουλεμάν (όπως ανέφερε ο pug306), μαζί με τους ιμάντες.

Και πράγματι κατέληξαν στο ότι οι ιμάντες ΔΕΝ έχουν αλλαχτεί ποτέ (SnakeMJK-Stelios)...


*Nα ρωτήσω και κάτι άλλο... Αυτό σχετικά με το πλάνισμα...

Θα πλανίσει δηλαδή τους διαδρόμους των βαλβίδων και περιμετρικά εκεί που σφραγίζουν οι βαλβίδες;
Ή παίζει και το υπόλοιπο καπάκι;
Ή ίσως και τίποτα;

To κόστος; Mόνο για το πλάνισμα, δεν πάει περίπου 80€+; Συν ανταλλακτικά (βαλβίδες-τσιμουχάκια) + εργατικά για αυτή τη διαδικασία = δεν θα βγει όσο ένα μοτερ αντικατάτασης (200+€); Ή κάνω λάθος...

Τους ιμάντες-ρουλεμάν τα θεωρώ έξτρα και must.

Bασικά τα αναφέρω τα παραπάνω για να δούμε μήπως, στην τελική και δεν αξίζει η επισκευή...



Υ.Γ: Σχετικά με την προσοχή στα σέρβις ' το καλό είναι ότι η οδηγός του αυτοκινήτου (Σοφία) διαβάζει τη σελίδα και το έχει πάρει πολύ σοβαρά το όλο θέμα Smile
STELIOS - Παρ 25 Ιαν 2008, 12:06:29
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν κανετε οτιδηποτε καλο ειναι να συμφωνησεται σε μια τιμη για την επισκευη.
Ειναι πανευκολο να σου πουν "ναι μωρε, ενταξει δεν ειναι πολλα..." και στο τελος να σου πεταξει ενα ποσο και μια ατακα του στιλ "...ε χρειαστικε και κατι παραπανω, και αυτο και εκεινο κτλ...".
Εκτως απο παρεξηγησεις που μπορουν να προκηψουν, θα ξερεις να αξιζει η αλλαγη μοτερ ή οχι. Εχοντας υποψη οτι εχει και 140.000χλμ (οχι οτι ειναι παρα πολλα), βρισκεις πολλα μεταχηρισμενα μοτερ στην αγορα με τα μισα αυτων.
pug306 - Παρ 25 Ιαν 2008, 13:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! Question
Giannis307 - Παρ 25 Ιαν 2008, 17:10:34
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
...... στο κεφαλαρι ..........!


Σιγα μην παθει και ζημια ο σταυρος Αγιας παρασκευης..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Λογικα αμα ανοιχτει θα φανει το τι και πως....στην τελικη οπως προαναφερθηκε δεν της εσπασε ενω οδηγουσε στον κοφτη ωστε μονο απο την φορα του βολαν να κανει ολοκληρωτικη ζημια..... Wink [/b]
giannis27 - Παρ 25 Ιαν 2008, 19:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
pug306 έγραψε:
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! Question



+100000000000000000000000000000000000000000000000000000
κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι!
τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις?
κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα!
οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν!
το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)!
επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια Shocked !κ σου λενε μετα αστερι το μοτερ πεντακαθαρα τα κουζινετα κ μετα απο λιγο καιρο το κλαις το μοτερ Confused
Touristas - Παρ 25 Ιαν 2008, 22:18:34
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
pug306 έγραψε:
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! Question



+100000000000000000000000000000000000000000000000000000
κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι!
τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις?
κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα!
οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν!
το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)!
επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια Shocked !κ σου λενε μετα αστερι το μοτερ πεντακαθαρα τα κουζινετα κ μετα απο λιγο καιρο το κλαις το μοτερ Confused

Έχετε τρελαθεί έτσι. Shocked Shocked Shocked Shocked
Τι είναι αυτά που λέτε από πότε κάνουμε γενική επισκευή σε ένα μοτέρ επειδή στράβωσε βαλβίδες. Ένα πλάνισμα για να καθαρίσει το καπάκι θα κάνει όχι για να ανεβάσει συμπίεση.
pug306 - Παρ 25 Ιαν 2008, 22:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
με 140000 χλμ ομως το μοτερ εχει αρχισει και περνει την καθοδο του,και απλος με το να κανει τετοια δουλεια στο καπακι θα τα πεξει πολυ ποιο γρηγορα,και αυτο ειναι δεδομενο μαστορα!!!! η συμπιεση θα κανει σωστα την ζημια της στα ελατηρια.
Touristas - Παρ 25 Ιαν 2008, 22:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ε δεν είμαστε καλά με 140000χλμ παίρνει την κάθοδο. Shocked Shocked
Ποιος το λέει πως είναι δεδομένο που το γράφει αυτό ???
Αν είναι έτσι όταν θα φτάνει τα 100000χλμ το μοτέρ και πάθει κάτι να το πετάμε.
Για τους σημερινούς κινητήρες αυτά τα χιλιόμετρα δεν είναι τίποτα , έχω δει και με 180000χλμ και με 250000χλμ και δούλευε άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα χωρίς να έχει κάνει επισκευή.
pug306 - Παρ 25 Ιαν 2008, 22:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
αλλο τη κανουμε εμεις και αλλο τη ισχυει,δηλαδη εχει την ιδια συμπιεση ενα μοτερ με 50000χλμ σε συγκριση με ενα με 150000χλμ και την ιδια αποδοση ισχυος?για να καταλαβω?
και το δικο μου εχει 170000χλμ και ετσι και φτιαξω μονο το καπακι εκει που θα δουλευε μεχρι τα 250000χλμ δεν θα φτασει ουτε τα μισα!!!!
drdino - Παρ 25 Ιαν 2008, 22:59:38
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγά το φτιάξιμο στο καπάκι. Τα υπολείμματα της φλάντζας θα φρεζάρει. Καλά τα λέει ο Αργύρης, και φυσικά το μοτέρ δεν έχει τπτ με 100k και 150k χλμ.
pug306 - Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
""""Τα υπολείμματα της φλάντζας θα φρεζάρει""

το καπακι πλανιαρετε και δεν φρεζαρετε!!!!και οχι για αυτον τον λογο!!!
οι εδρες των βαλβιδων φρεζαρονται και οι βαλβιδες του καπακιου!!!
δεν αντιλεγω αλλα απο την στιγμη που θα στεγανοποιηθει ο χωρος καυσης απο θεμα καπακιου,η συμπιεση θα αυξηθη κατα ενα ποσοστο ετσι θα επιβαρυνθουν αυτα που εχουν μεγαλυτερη φθορα(πιστονια και τα ελατηρια τους),το μοτερ εαν δεν ανοιχτη ποτε!θα αντεξει περισσοτερο απο ενα μοτερ που ανοιχτηκε σε αυτα τα χλμ και εγινε μιση επισκευη ανεξαρτητα απο το αν δεν συμφερει τα λεφτα της επισκευης το συγκεκριμενο μοτερ.
αναφερω ποιο ειναι το σωστο και τη θα εκανα στο δικο μου μοτερ!!!
Touristas - Σαβ 26 Ιαν 2008, 08:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Η συμπίεση που κολλάει μπορείς να μου πεις …??
Τόσο καιρό το μοτέρ πως δούλευε , δεν είχε συμπίεση. Question Αν έβγαζε καπάκι για να αλλάξει φλάντζα τι θα έκανε δηλαδή. Δεν σου τα έχουν πει καθόλου καλά μου φαίνεται. Επίσης τις βαλβίδες θα τις τρίψει για να πατήσουν ( παντρευτούν) με της έδρες.
pug306 - Σαβ 26 Ιαν 2008, 16:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για να το λες εσυ μαστορα κατι θα ξερεις!!! Exclamation

και τις βαλβιδες τις καινουργιες τις φρεζαρουν μαζι με τις εδρες,οταν ειναι καινουργιες ενα τρηψημο δεν αρκει.
ειναι απλο να καταλαβει καποιος εαν γνωριζει,γιατι εναφερω την συμπιεση!!
giannis27 - Σαβ 26 Ιαν 2008, 17:03:09
Θέμα δημοσίευσης:
εγω μιλαω με βαση αυτο που επαθα εγω κ ενω ηθελα να αλαξω κινητηρα ο μηχανικος μου ελεγε κ μην μπλεξεις με μεταχειρησμενα κ δεν ξερεις τι θα σου βγει ο αλλος κινητηρας κ θα κανουμε μονο την κεφαλη ,βαλιβες κ θα ειναι σαν καινουργιο κ ενω του ελεγα συνεχεια ρε μηπως κ χτυπησει κατω μετα κ αυτος μου ελεγε οχι τι ειναι αυτα που λες τα πιστονια δεν επαθαν ζημια κλπ κλπ αλλα στην τελικη χτυπησε απο κατω κ αυτο ειναι γεγονος!
απο εκει κ περα ο καθενας εχει την δικια του γνωμη κ πρατη αναλογα εμενα παντως αν μου ξανα συνεβενε κατι τετοιο θα πηγενα κατευθειαν για αλλο κινητηρα !
Γιώργος (Delta89 1,5) - Τρι 05 Φεβ 2008, 11:53:22
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημέρα σε όλους!

Χθες έμαθα αναλυτικά τις εργασίες που πραγματοποίησε ο μηχανικός... Σας παραθέτω τί έχει σημειώσει, στο βιβλιαράκι των service που έδωσε στην φίλη μου:

4 βαλβίδες εξαγωγής

φρέζα - πλάνη φλάτζες

ιμάντας εκκεντροφόρου τεντωτήρας

Λουρί δυναμού - A/C Παραφλού.


Κόστος: .... ........ ........ κάθεστε; ............. 550€...

Εμένα μου φαίνεται ότι το κοστολόγησε πολύ ακριβά... Μην το πω αλλιώς...
Και ήταν και γνωστός έτσι!!! Confused Τί να πεις...

Επίσης της είπε να το πάει μετά από κάποια χιλιόμετρα -δεν θυμάμαι πόσα - για αλλαγή λαδιών και έλεγχο...



Παιδιά να σας ευχαριστήσω όλους εκ μέρος της Σοφίας και εμένα για το ενδιαφέρων και τις πολίτιμες συμβουλές σας!
Και να σας ευχηθώ, καλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Sidobre - Τρι 05 Φεβ 2008, 12:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
Eντελώς παράλογη δεν είναι η τιμή. Οχι ότι μπορείς να πεις "καλά είναι" αλλά εντελώς παράλογα δεν είναι.

Την αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρων την χρεώνουν περίπου 150 - 170 ευρώ. Εδώ άνοιξε καπάκι (150 ευρώ η διαδικασία) άλλαξε βαλβίδες (κανένα 100άρικο) και πλάνισε καπάκι (κανένα 80άρι). Βάλε τα υπόλοιπα μαζί με τα υλικά και τις εργασίες να σου έπαιρνε γύρω στα 450-500...
Αν έμεινε και το αμάξι μέσα για αρκετές ημέρες (χια χ-ψ λόγους) χρέωσε το κάτι παραπάνω....
SnakeMJK - Τρι 05 Φεβ 2008, 12:23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η τιμή καλή είναι, όπως ανέφερε και ο Πρόεδρας, αλλά με το κατιτής παραπάνω θα ήταν με νέο μοτέρ, με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
Γιώργος (Delta89 1,5) - Τρι 05 Φεβ 2008, 12:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Eντελώς παράλογη δεν είναι η τιμή. Οχι ότι μπορείς να Αν έμεινε και το αμάξι μέσα για αρκετές ημέρες (χια χ-ψ λόγους) χρέωσε το κάτι παραπάνω....


Δύο ημέρες έμεινε... Τετάρτη έγινε η ζημιά, Παρασκευή τηλεφώνησε ότι είναι έτοιμο, Σαββάτο πρωί το παρέλαβε...

Μάλλον έκρινα τις τιμές με τα δικά μου στανταρ (εντελώς διαφορετικό τιμολόγιο στα σέρβις Wink ). Mε βάση αυτά που ανέφερες Sidobre φαίνεται εντάξει και η τιμή.

Βέβαια από την άλλη δεν έχει και άδικο και ο SnakeMJK... Ίσως στο δικό μου αν συνέβαινε (χτύπα ξύλο) να προσχωρούσα σε αυτή τη λύση.


Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ και πάλι.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr