Γιώργος (Delta89 1,5) έγραψε: |
Όταν το αγόρασε είχε 83.000 και τώρα 140.000. Σε δύο χρόνια όλα αυτά!
|
pug306 έγραψε: |
Φιλε ανοιξετο σε ενα συνεργειο να δεις τη ζημια εχει προκληθει,το πιθανοτερο επειδη ηταν ρελαντι να τις γλητοσες τις βαλβιδες αλλα φοβαμε οτι εχει γινει ζημια λογο του θορυβου , που ανεφερες!!!
τελος παντων,αντικατασταση σε χτυπημενες βαλβιδες,ενα ρουλεμαν τεντοτηρα ενα υμαντα χρονισμου και ετοιμος.αλλη φορα μεγαλυτερη προσοχη στα σερβις για να προλαμβανεις τις ζημιες. Κουραγιο ![]() |
giannis27 έγραψε: |
...... στο κεφαλαρι ..........! |
pug306 έγραψε: |
Καλα τα λετε, εαν κανεις φρεζα στις εδρες των βαλβιδων τοτε θα γινει σωστη δουλεια!αλλα το προβλημα οτι θα την ακουσουν ποιο γρηγορα τα ελατηρια των πιστονιων(θα πεσει ποιο γρηγορα το μοτερ)λογο οτι θα ανεβαση συμπιεση με τη δουλεια του καπακιου και δεν θα αντεξη το μοτερακι σου με τα χιλιομετρα που εχει!!!!!!! ![]() |
giannis27 έγραψε: | ||
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000 κ καλα αν την ακουσουν λιγο τα ελλατηρια!απλα θα πεσει λιγο αντε κ να καιει λιγο λαδακι! τα κουζινετα τα σκευτηκε κανεις? κ εγω στην αλφα επαθα το ιδιο κοπηκε ο υμαντας κ ολοι μου ελεγαν καντο επισκευει κ θα γινει καινουργιο!καπου στο χιλιαρικο μας ειχε βγει η επισκευει στην κεφαλη με βαλβιδες κ τα συναφη κ μετα απο 60.000 εκανε ενα μεγαλο μπαμ κ τελος !οταν ανοιχτηκε ο κινητηρας ειδαμε μαλλον ψαχναμε να βρουμε που πηγαν τα τρια απο τα 4 κουζινετα! οχι στροφαλος οχι πιστονια ολα σαλατα εγιναν! το πρωτο πραγμα που μας ελεγαν στην σχολη ηταν αυτο ποτε δεν κανεις επισκευει στην κεφαλη χωρις να κανεις κ την απαραιτητη επισκευει κατω(κουζινετα)! επισης απο τις πολλες εξυπναδες που κανουν μερικοι σουπερ μηχανικοι ειναι το οτι ανοιγουν καρτερ κ βγαζουν τα κουζινετα για να τα δουν αν ειναι σε καλη κατασταση κ ξανα βαζουν τα ιδια ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Eντελώς παράλογη δεν είναι η τιμή. Οχι ότι μπορείς να Αν έμεινε και το αμάξι μέσα για αρκετές ημέρες (χια χ-ψ λόγους) χρέωσε το κάτι παραπάνω.... |