PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρόβλημα στην τουρμπίνα;

Anonymous - Σαβ 19 Ιαν 2008, 19:56:58
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στην τουρμπίνα;
Μόλις πριν λίγο, επιτάχυνα και είδα το αυτοκίνητο να αρνείται να επιταχύνει, λες και είχε 60 άλογα! Επίσης σφυρίζει δυνατά και αν αφήσω το γκάζι, κάνει σκάσιμο. Βαλβίδα ανακούφισης; Κολλάρο; Λαστιχάκι;
Τι κίνδυνος ελοχεύει για την τουρμπίνα; Πού μπορεί να οφείλεται; Είναι λογικό για 7 μηνών αυτοκίνητο;
android - Σαβ 19 Ιαν 2008, 20:21:00
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα
Anonymous - Σαβ 19 Ιαν 2008, 20:56:11
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Crying or Very sad πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα


2 βλάβες σε 7 μήνες + τα λάθος λάδια από την αντιπροσωπεία. Δεν με πάει καλά...
grpap - Σαβ 19 Ιαν 2008, 22:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι.
Anonymous - Σαβ 19 Ιαν 2008, 22:50:14
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι.


Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι;
Touristas - Κυρ 20 Ιαν 2008, 08:29:07
Θέμα δημοσίευσης:
Dr_Michael έγραψε:
grpap έγραψε:
Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι.


Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι;

Από πότε τα λάδια σφυρίζουν….????
Ξέρετε τι μπορεί να είναι το σφύριγμα η από τη μπορεί να προήρθε …όχι ….
Αφήστε των άνθρωπο να το πάει να το δουν και μετά να πείτε ότι θέλετε Αν και πάλι ξέρω τι θα λέτε αλλά τέλος πάντων



android έγραψε:
Crying or Very sad πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα

Όσο για αυτό τι να πω. Rolling eyes
Anonymous - Κυρ 20 Ιαν 2008, 11:27:23
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δίκιο ο Αργύρης. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς σχετίζεται με το λάδι. Αυτό που προσπαθώ όμως να καταλάβω είναι αν είναι ελάττωμα από το εργοστάσιο ή αν πρόκειται για ανθρώπινο παράγοντα...
Τη Δευτέρα θα έχω νεότερα και θα ενημερώσω.
volvos - Κυρ 20 Ιαν 2008, 12:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ανθρωπινο παραγοντα ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ...ουτε και λαδια
και 60αρι να ειχες βαλει δε διαλυονται ετσι τα σημερινα αμαξια.

ισως να ειναι θεμα τουρμπινας καθως εχω ακουσει οτι οι πρωτες παρτιδες 150αρια ειχαν καποιο θεμα . . .
grpap - Κυρ 20 Ιαν 2008, 14:19:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Dr_Michael έγραψε:
grpap έγραψε:
Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι.


Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι;

Από πότε τα λάδια σφυρίζουν….????
Ξέρετε τι μπορεί να είναι το σφύριγμα η από τη μπορεί να προήρθε …όχι ….
Αφήστε των άνθρωπο να το πάει να το δουν και μετά να πείτε ότι θέλετε Αν και πάλι ξέρω τι θα λέτε αλλά τέλος πάντων



android έγραψε:
Crying or Very sad πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα

Όσο για αυτό τι να πω. Rolling eyes



Σαφως και δεν ξερω.Γιαυτο λεω αν.Οσον αφορα εμενα αν πω κατι και αποδειχθει λαθος το παραδεχομαι.Δεν εχω τετοια προβληματα.Αν δεν δεις τα λαθη σου δεν μαθαινεις.Ειναι νομος αυτο.


Υγ Δεν σφυριζουν τα λαδια.Ενα μη σωστα λιπαινομενο εξαρτημα ομως ναι,μπορει να σφυριζει/κανει θορυβο γενικοτερα.
Αν δεν κανω λαθος επισης η τουρμπινα λιπαινεται με λαδι.Αν το λαδι αυτο δεν ειναι στο σωστο ιξωδες μπορει να εχουμε προβληματα στο ξεκινημα.Δηλαδη οταν ξεκιναμε με κρυο μοτερ που δεν εχει διαστολες τοτε το χοντροτερο λαδι απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορει να λιπανει σωστα.Αν και γενικα τις περισσοτερες φθορες τις εχουμε στο κρυο ξεκινημα σε ολα τα μοτερ.
Επισης μπορει να εχουμε προβληματα και στη λειτουργια μιας και οι μικροτερες ανοχες ενος μοτερ δεν επιτρεπουν στο 40αρι λαδι να κυκλοφορησει καλα και παντου με αποτελεσμα μειωμενη αξιοπιστια η και βλαβες.Επισης το 40αρι κρυωνει δυσκολοτερα απο το 30αρι.Ενα σημειο που ειναι κρισιμο για το κρυωμα της τουρμπινας στο σημειο του αξονα.Η οποια τουρμπινα περιστρεφεται με πανω απο 100.000 στροφες ανα λεπτο.Ακριβη ρυθμο περιστροφης της τουρμπινας δεν γνωριζω οπως επισης και αν χρησιμοποιειται και το υγρο ψυξης του κινητηρα για την επιπλεον ψυξη της.
Κανω λαθος στα παραπανω;Και αν ναι που;
Anonymous - Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:28:15
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:

Υγ Δεν σφυριζουν τα λαδια.Ενα μη σωστα λιπαινομενο εξαρτημα ομως ναι,μπορει να σφυριζει/κανει θορυβο γενικοτερα.
Αν δεν κανω λαθος επισης η τουρμπινα λιπαινεται με λαδι.Αν το λαδι αυτο δεν ειναι στο σωστο ιξωδες μπορει να εχουμε προβληματα στο ξεκινημα.Δηλαδη οταν ξεκιναμε με κρυο μοτερ που δεν εχει διαστολες τοτε το χοντροτερο λαδι απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορει να λιπανει σωστα.Αν και γενικα τις περισσοτερες φθορες τις εχουμε στο κρυο ξεκινημα σε ολα τα μοτερ.
Επισης μπορει να εχουμε προβληματα και στη λειτουργια μιας και οι μικροτερες ανοχες ενος μοτερ δεν επιτρεπουν στο 40αρι λαδι να κυκλοφορησει καλα και παντου με αποτελεσμα μειωμενη αξιοπιστια η και βλαβες.Επισης το 40αρι κρυωνει δυσκολοτερα απο το 30αρι.Ενα σημειο που ειναι κρισιμο για το κρυωμα της τουρμπινας στο σημειο του αξονα.Η οποια τουρμπινα περιστρεφεται με πανω απο 100.000 στροφες ανα λεπτο.(ακριβη ρυθμο περιστροφης της τουρμπινας δεν γνωριζω)
Κανω λαθος στα παραπανω;Και αν ναι που;


Λέγε μου τέτοια... Confused
Περιμένω αύριο το πόρισμα από την αντιπροσωπεία και θα σας ενημερώσω.
grpap - Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:36:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που λεω ειναι οτι μπορει να παθει βλαβη απο μη σωστη λιπανση.Μπορει αμεσα αλλα μπορει και σε βαθος χρονου
Αλλα επισης μπορει και να μην συνεβει τιποτα απο αυτα.Μπορει να ειναι κατι αλλο.
Το τι συνεβη πραγματικα θα το πει ο μηχανικος που θα το δει και μονο αυτος.


Υγ Προσοχη στα λαδια που βαζετε.Επισης προσοχη στο εξης:αν τραβωντας το στικ δειτε το λαδι να εχει σκουρηνει πολυ η να εχει μαυρισει να το αλλαξετε αμεσως μαζι με το φιλτρο.Ανεξαρτητα αν ειναι στα χιλιομετρα που λεει η πεζο για αλλαγη λαδιων η σε πολυ λιγοτερα.
power - Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα συνεχίζει όπως ήταν?
Δεν έχεις δει καμία διαφορά?
Anonymous - Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Το πρόβλημα συνεχίζει όπως ήταν?
Δεν έχεις δει καμία διαφορά?


Τι εννοείς; Το Σάββατο 19-1-2008 το μεσημέρι παρουσιάστηκε το πρόβλημα, και έκτοτε το έχω κλειδώσει το αμάξι και δεν το χρησιμοποιώ μέχρι να το πάω συνεργείο.
power - Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
Είπα μήπως το κάνες καμία βόλτα να δεις μήπως άλλαξε συμπεριφορά.
Anonymous - Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Είπα μήπως το κάνες καμία βόλτα να δεις μήπως άλλαξε συμπεριφορά.


Δεν το διακινδυνεύω. Είναι όμως σίγουρα μηχανικό πρόβλημα και όχι ηλεκτρονικό που ίσως να λυνόταν με ένα ... restart!
drdino - Κυρ 20 Ιαν 2008, 20:17:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λύθηκε δλδ με restart σίγουρα; Λαμπάκι άναψε;
Anonymous - Κυρ 20 Ιαν 2008, 22:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Δεν λύθηκε δλδ με restart σίγουρα; Λαμπάκι άναψε;


Όχι δεν λύθηκε με restart. Ούτε λαμπάκι άναψε, ούτε στο warning log έδειξε τίποτα.
salex - Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μιχάλη, έχεις κανένα διαγνωστικό να κοιτάξεις για βλάβες; Μερικές βλάβες δεν συνεπάγονται check engine light επειδή θεωρούνται δευτερεύουσες.
Anonymous - Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:07:42
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Μιχάλη, έχεις κανένα διαγνωστικό να κοιτάξεις για βλάβες; Μερικές βλάβες δεν συνεπάγονται check engine light επειδή θεωρούνται δευτερεύουσες.


Όταν λες διαγνωστικό; Όχι δεν έχω κάτι τέτοιο.
android - Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:51:10
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Crying or Very sad πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα

Όσο για αυτό τι να πω. Rolling eyes[/quote]

τι να πεις αν ηθελα να ασχολουμε ολη μερα με τετοια θα περνα ιταλικο Laughing

αλλα εχω παρατηρηση τωρα στο στρωσιμο σε τερμα ησυχο μερος νυχτα
οταν του δινεις για λιγο κ ζεσταθει για τα καλα ακουγετε ενα τσουφ που δεν ακογετε στην αρχη κτλ κ οσο συνεχιζεις ακουγετε κι αλλο στο πατα ασε λεω...βεβεα πτωση απο αποδοση δεν βλεπω...μονο την τουρμπινα πυρωμενη Laughing Laughing
Anonymous - Δευ 21 Ιαν 2008, 09:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Η πρώτη ενημέρωση που μόλις έλαβα είναι ότι υπάρχει διαρροή σε σωλήνα του τούρμπο (κολλάρο? ) και θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό.
volvos - Δευ 21 Ιαν 2008, 09:43:49
Θέμα δημοσίευσης:
πες του και για καταναλλωση λαδιου που ειναι αυξημενη...
Anonymous - Δευ 21 Ιαν 2008, 09:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πες του και για καταναλλωση λαδιου που ειναι αυξημενη...


Σύμφωνα με το βιβλιαράκι, δεν είναι αυξημένη. Επίσης λόγω του λάθος λαδιού που έβαλε η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας, από ότι λένε, δικαιολογείται λίγο αυξημένη κατανάλωση λαδιού μέχρι και 2 αλλαγές, ώσπου να καθαρίσει πλήρως ο κινητήρας.
grpap - Δευ 21 Ιαν 2008, 10:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σου αλλαξαν λαδια με βαρυτητα μενουν 200ml από τα παλια λαδια στο καρτερ.
Γιαυτο και ειπαν μεχρι 2 αλλαγες.
Αν αλλαξαν με αναρροφηση που στραγγιζει το μοτερ τοτε στην επομενη αλλαγη εχει καθαρισει.
Να προτιματε να αλλαζονται τα λαδια με αναρροφηση.
Anonymous - Δευ 21 Ιαν 2008, 10:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Αν σου αλλαξαν λαδια με βαρυτητα μενουν 200ml από τα παλια λαδια στο καρτερ.
Γιαυτο και ειπαν μεχρι 2 αλλαγες.
Αν αλλαξαν με αναρροφηση που στραγγιζει το μοτερ τοτε στην επομενη αλλαγη εχει καθαρισει.
Να προτιματε να αλλαζονται τα λαδια με αναρροφηση.


Έχω την αίσθηση ότι στη Χαλκίδα τα αλλάζουν με βαρύτητα. Την επόμενη φορά θα τα αλλάξω στη Lion Hellas και θα τους ζητήσω να το κάνουν με αναρρόφηση όπως προτείνεις. (δεν ξέρω πως το κάνουν εκ των πραγμάτων).
volvos - Δευ 21 Ιαν 2008, 15:16:29
Θέμα δημοσίευσης:
1 litro αννα 100χλμ δε δικαιολογειται
να αλλαζεις παντα φιλτρο λαδιου...
Anonymous - Δευ 21 Ιαν 2008, 15:37:26
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
1 litro αννα 100χλμ δε δικαιολογειται
να αλλαζεις παντα φιλτρο λαδιου...


Άλλαξα φίλτρο λαδιού. Κοίτα πού νομίζω ότι οφείλεται η «παρεξήγηση»:
Το αυτοκίνητο παίρνει συνολικά 4 λίτρα. Σωστά; Οι μπίλιες (min-max) δεν πρέπει να δείχνουν από το 0 ως το 4, αλλά μικρότερο εύρος. Wink
android - Δευ 21 Ιαν 2008, 16:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
Dr_Michael έγραψε:
volvos έγραψε:
1 litro αννα 100χλμ δε δικαιολογειται
να αλλαζεις παντα φιλτρο λαδιου...


Άλλαξα φίλτρο λαδιού. Κοίτα πού νομίζω ότι οφείλεται η «παρεξήγηση»:
Το αυτοκίνητο παίρνει συνολικά 4 λίτρα. Σωστά; Οι μπίλιες (min-max) δεν πρέπει να δείχνουν από το 0 ως το 4, αλλά μικρότερο εύρος. Wink


το μαξ ειναι το μεγιστο λαδι που πρεπει να χει το μοτερ μεσα για να δουλευει σωστα κ το μιν. το ελαχιστο λαδι ποθ χρειαζεται για να δοθλευει παλι σωστα<εκει συμπληρωνεις βεβεα για να μην παει πιο κατω κ τα γαμ...ολα Laughing Laughing Laughing
βεβεα στο δεικτη πρεπει να υπολογισεις κ τυχον υγρασιες που θα χουν μεσα τα λαδια οπως κ καποια στοιχια απο το καυσιμο
power - Δευ 21 Ιαν 2008, 16:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά τι πρόβλημα υπήρχε?
Anonymous - Δευ 21 Ιαν 2008, 20:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Τελικά τι πρόβλημα υπήρχε?


Άλλαξαν το κολλάρο της τουρμπίνας. Σωλήνας είναι αυτό ε;
Δεν έμαθα βέβαια αν ήταν ελαττωματικό από το εργοστάσιο ή αν ήταν σφάλμα ανθρώπινο κατά την αλλαγή της τρόμπας νερού πριν 2 βδομάδες.
Touristas - Δευ 21 Ιαν 2008, 22:23:32
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει να κάνει με την τρόμπα αλλά από ελαττωματικό κολάρο.
Anonymous - Δευ 21 Ιαν 2008, 22:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν έχει να κάνει με την τρόμπα αλλά από ελαττωματικό κολάρο.


Μάλιστα. Μέχρι στιγμής 2 ελαττωματικά εξαρτήματα. Ας ελπίσουμε να μην έχει άλλα... Crying or Very sad
android - Τρι 22 Ιαν 2008, 01:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν έχει να κάνει με την τρόμπα αλλά από ελαττωματικό κολάρο.


θυμηθηκα τα παλια τωρα...
punto gt Sad
Giannis307 - Πεμ 24 Ιαν 2008, 10:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Kοιτα κακα τα ψεματα ειναι ενα νεο μοτερ...λογικο ειναι καποια πραγματα να ειναι καπως αγνωστα ακομη....Ελπιζουμε για το καλητερο οποτε αλλα παντα εχε κατα νου σου το παραπανω.....Και βεβαια αυτο συμβαινει με καθε τι νεο....και οχι μονο σταυτοκινητα....! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr