android έγραψε: |
![]() τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
grpap έγραψε: |
Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι. |
Dr_Michael έγραψε: | ||
Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας. Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι; |
android έγραψε: |
![]() τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
Touristas έγραψε: | ||||||
Από πότε τα λάδια σφυρίζουν….???? Ξέρετε τι μπορεί να είναι το σφύριγμα η από τη μπορεί να προήρθε …όχι …. Αφήστε των άνθρωπο να το πάει να το δουν και μετά να πείτε ότι θέλετε Αν και πάλι ξέρω τι θα λέτε αλλά τέλος πάντων
Όσο για αυτό τι να πω. ![]() |
grpap έγραψε: |
Υγ Δεν σφυριζουν τα λαδια.Ενα μη σωστα λιπαινομενο εξαρτημα ομως ναι,μπορει να σφυριζει/κανει θορυβο γενικοτερα. Αν δεν κανω λαθος επισης η τουρμπινα λιπαινεται με λαδι.Αν το λαδι αυτο δεν ειναι στο σωστο ιξωδες μπορει να εχουμε προβληματα στο ξεκινημα.Δηλαδη οταν ξεκιναμε με κρυο μοτερ που δεν εχει διαστολες τοτε το χοντροτερο λαδι απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορει να λιπανει σωστα.Αν και γενικα τις περισσοτερες φθορες τις εχουμε στο κρυο ξεκινημα σε ολα τα μοτερ. Επισης μπορει να εχουμε προβληματα και στη λειτουργια μιας και οι μικροτερες ανοχες ενος μοτερ δεν επιτρεπουν στο 40αρι λαδι να κυκλοφορησει καλα και παντου με αποτελεσμα μειωμενη αξιοπιστια η και βλαβες.Επισης το 40αρι κρυωνει δυσκολοτερα απο το 30αρι.Ενα σημειο που ειναι κρισιμο για το κρυωμα της τουρμπινας στο σημειο του αξονα.Η οποια τουρμπινα περιστρεφεται με πανω απο 100.000 στροφες ανα λεπτο.(ακριβη ρυθμο περιστροφης της τουρμπινας δεν γνωριζω) Κανω λαθος στα παραπανω;Και αν ναι που; |
power έγραψε: |
Το πρόβλημα συνεχίζει όπως ήταν?
Δεν έχεις δει καμία διαφορά? |
power έγραψε: |
Είπα μήπως το κάνες καμία βόλτα να δεις μήπως άλλαξε συμπεριφορά. |
drdino έγραψε: |
Δεν λύθηκε δλδ με restart σίγουρα; Λαμπάκι άναψε; |
salex έγραψε: |
Μιχάλη, έχεις κανένα διαγνωστικό να κοιτάξεις για βλάβες; Μερικές βλάβες δεν συνεπάγονται check engine light επειδή θεωρούνται δευτερεύουσες. |
android έγραψε: |
![]() τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
volvos έγραψε: |
πες του και για καταναλλωση λαδιου που ειναι αυξημενη... |
grpap έγραψε: |
Αν σου αλλαξαν λαδια με βαρυτητα μενουν 200ml από τα παλια λαδια στο καρτερ.
Γιαυτο και ειπαν μεχρι 2 αλλαγες. Αν αλλαξαν με αναρροφηση που στραγγιζει το μοτερ τοτε στην επομενη αλλαγη εχει καθαρισει. Να προτιματε να αλλαζονται τα λαδια με αναρροφηση. |
volvos έγραψε: |
1 litro αννα 100χλμ δε δικαιολογειται
να αλλαζεις παντα φιλτρο λαδιου... |
Dr_Michael έγραψε: | ||
Άλλαξα φίλτρο λαδιού. Κοίτα πού νομίζω ότι οφείλεται η «παρεξήγηση»: Το αυτοκίνητο παίρνει συνολικά 4 λίτρα. Σωστά; Οι μπίλιες (min-max) δεν πρέπει να δείχνουν από το 0 ως το 4, αλλά μικρότερο εύρος. ![]() |
power έγραψε: |
Τελικά τι πρόβλημα υπήρχε? |
Touristas έγραψε: |
Δεν έχει να κάνει με την τρόμπα αλλά από ελαττωματικό κολάρο. |
Touristas έγραψε: |
Δεν έχει να κάνει με την τρόμπα αλλά από ελαττωματικό κολάρο. |