PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - Προγραμμα για 307 cc 1.6

NIKOS_307CC - Πεμ 17 Ιαν 2008, 14:18:31
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Προγραμμα για 307 cc 1.6
για σας παιδια μολις γραφτηκα στο club ειμαι κατοχος ενος 307cc 1.6 και θα ηθελα να σας ρωτησω αν καποιος απο σας εχει βαλει προγραμμα ποσο το εβαλε που? και τι αλλαγες ειδε
DrJekyll - Πεμ 17 Ιαν 2008, 15:47:36
Θέμα δημοσίευσης:
μην βάλεις ποτέ στην ζωή σου πρόγραμμα - τζάμπα λεφτά - δεν πρόκειται να πάρεις άλογα πόσο μάλλον ροπή που θέλει το βαρύ σκάφος του 307cc...θα δώσεις 400-500 ευρώ και θα τα κλαις...όσα άλογα και αν σου λένε ότι θα πάρεις θα είναι πράσινα...

για να δεις βελτίωση πρέπει να κάνεις τρελά πράγματα και να χώσεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...

αν τώρα θέλεις μια μικρή βελτίωση (ακουστική) διάλεξε να αλλάξεις μόνο την εισαγωγή με κανα βαρελάκι ή σκούπα....
volvos - Πεμ 17 Ιαν 2008, 15:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑ δεις 4-5 αλογα so what?
ουτε που θα τα καταλαβεις καλα καλα στο δρομο....

αμα εχεις σκοπο να ριξεις λεφτα υπαρχουν αλλα πραγματα να κανεις....
π.χ εξατμιση ολοκληρη που βοηθα και μεσσαιες
NIKOS_307CC - Πεμ 17 Ιαν 2008, 16:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα ελεγα για βαρελακι προγραμμα εξατμισει. αξιζει?
DrJekyll - Πεμ 17 Ιαν 2008, 16:33:16
Θέμα δημοσίευσης: ......
βαρελάκι = 200 ευρώ
πρόγραμμα = 400 (το λιγότερο) ευρώ
εξάτμιση = (μάλλον τελικό εννοείς) min 300 ευρώ για κάτι που είναι φτιαγμένο για το cc

και τι παίρνεις????
από τα 3 Razz εως και 7 άλογα max για 900 ευρώ σύνολο....
δηλαδή πληρώνεις περίπου 130 ευρώ το άλογο....
γνώμη μου....ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ....πεταμένα λεφτά...
NIKOS_307CC - Πεμ 17 Ιαν 2008, 19:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
οχι εννοω ολοκληρη εξατμιση
bagosgt - Πεμ 17 Ιαν 2008, 21:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
αμα πας σε χειροπιητη με 300 ευρω την εχεις ετοιμη.απο καταλυτη κ πισω.
sps - Πεμ 17 Ιαν 2008, 21:20:53
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
αμα πας σε χειροπιητη με 300 ευρω την εχεις ετοιμη.απο καταλυτη κ πισω.

Ναι αλλα σε στο συγκεκριμενο μοτερ με εξατιση απο καταλυτη και πισω δεν κερδιζει τιποτα.
Για να κερδισει κατι θα πρεπει να βαλει χταποδι ή πολλαπλη εξαγωγης απο 106 ραλλύ, και να κατεβασει τον καταλυτη κατω κατα προτιμηση ελευθερο 200 τρυπων.
Η διαμετρος η εξωτερικη θα πρεπει να γινει Φ48 ή Φ51, οπου στην πρωτη κερδιζεις λιγο χαμηλα, ενω στη δευτερη λιγο ψηλα.
Δοκιμασμενα πραγματα μεσα στο κλαμπ, σε πολλα 206 και 307! Wink
bagosgt - Πεμ 17 Ιαν 2008, 21:47:12
Θέμα δημοσίευσης:
δε ξερω τι διαφορα εχει το 206 κ το 307 απο τα αλλα αυτοκινητα αλλα σε χοντα με τα 125 αλογα που φτιαξαμε,αλλο αμαξι.το ιδιο κ πουντο με τα 95 αλογα.εξατμιση απο καταλυτη κ πισω κ καμια σχεση το αμαξι.τωρα αν τα 206-307 εχουν κατι το ιδιαιτερο,δε ξερω κ παω πασο,δε ξερω κατι παραπανο για αυτα τα αυτοκινητα.
sps - Πεμ 17 Ιαν 2008, 22:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιαιτερο ειναι ο καταλυτης που ειναι πανω στην πολλαπλη εξαγωγης.
Αν αυτος κατεβει στο πατωμα και στη θεση της πολλαπλης μπει χταποδι, το αμαξι παιρνει πολυ τα επανω του(8-10 αλογα)
307__:)(dimitris) - Παρ 18 Ιαν 2008, 09:03:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια αν βαλουμε πολλαπλη εξαγωγης απο 106 rallye θα ειναι τοσο ποιο μακρυα ετσι ωστε ο καταλυτης να μπαινει απο κατω στο πατωμα η θα θελει καμια πατεντα? 2) τα καλωδια το αισθητηρα που ειναι πανω στο καταλυτη φθανουν μετα ? 3)εχω ακουσει οτι αν βαλεις πολλαπλη εξαγωγης απο rallye κατι παιζει με το φιλτρο λαδιου δεν χωραει νομιζω Embarassed Για δωστε μας λιγο φως Idea
volvos - Παρ 18 Ιαν 2008, 09:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
sta 307 ειναι πολυ απλα καθως το μονο μανικι στην ολη ιστορια ειναι να βγει το αμαμα χταποδι (βρισκει στα 206 στο υδραυλικο)

ενω στα 307 λογω ελευθεριας χωρου ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ
Touristas - Παρ 18 Ιαν 2008, 10:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 307 με κιβώτιο ΒΕ η πολλαπλή του rallye δεν μπένει.
Βρίσκει στο τρομπάκι του συμπλέκτη.
307__:)(dimitris) - Παρ 18 Ιαν 2008, 14:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Σε 307 με κιβώτιο ΒΕ η πολλαπλή του rallye δεν μπένει.
Βρίσκει στο τρομπάκι του συμπλέκτη.

Eμενα που ειναι MA μπαινει? θελει κατι αλλο? απο εκει που ειναι το φιλτρο λαδιου περναει?
NIKOS_307CC - Παρ 18 Ιαν 2008, 16:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
αμα κανω ροϊκη και αλλαξω εκκεντροφορους. ειναι αξιοπιστο? και ποσο θα κοστισει? βασικα αυτα που θελω να κανω ειναι. προγραμμα, ολοκληρη εξατμισει, φιλτρο, ροϊκη και εκκεντροφορους.
volvos - Παρ 18 Ιαν 2008, 17:05:54
Θέμα δημοσίευσης:
ροικη οχι...

προγραμμα εκκεντρα φουλ εξατμιση ειναι περιπου 20αλογα
κοστος 1500-2000ευρω

με εισαγωγη c2 vts πας +600 και παιρνεις .....

θα σου πω απο βδομαδα Laughing

αυτα στη πραγματικοτητα γιατι στα μαγαζια μπορει να σου λενε οτι θελουν...ψαξε το εχουν αναφερθει παρα πολλα για αυτο το θεμα στο 1.6

και ισως να κλεισει το παρον. Wink
MEMsound - Παρ 18 Ιαν 2008, 17:11:23
Θέμα δημοσίευσης:
οπως εχει πει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες ο Αργύρης για το 307 και το βάρος του...

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ κάνεις ατμοσφαιρικά στο 1,6 307 θα σου σπαει τα νευρα χαμηλά...

οπότε...
η το τουρμπιζεις όπως εκαναν 2~3 από εδώ μέσα
ή βρισκεις ενα τροπέτο 2,0 με τα 135+κάτι κ(η ακόμα καλήτερα το facelift με τα 143) και τα 19κιλά ροπή και ξεμπερδευεις...
kavaliotis - Κυρ 16 Μάρ 2008, 03:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξεθαβω λιγο το θεμα, αλλα χθες εψαχνα για προγραμμα για το Audi A4 1.8T Quattro για τον brother και ειδα οτι απο 163 αλογα παει 195 αλογα με 800 κατοσταρικα μονο! Και λεω δεν ψαχνω και για το δικο μου το ψοφιο μπας και παρει κανα αλογο παραπανω, αλλα ειδα οτι δεν κυκλοφορει τιποτα!!! Εσεις που τα βρηκατε? Ελεγα οτι αν ειναι να μπει ενα προγραμματακι που ειναι ευκολη δουλεια και (ισως) αναστρεψιμη και παρουμε κανα αλογατακι παραπανω, καλο δεν θα ειναι? Παντως απο οτι καταλαβα, τα μεγαλα αυτοκινητα παιρνουν υπερβολικα πολλα αλογα με ενα προγραμμα. Το δικο μου και να παρει 5 αλογα, ουτε που θα το καταλαβω λογικα, ε? Απλα ολα τα αμαξια πια ειναι στα 120 αλογα ε και ηθελα να παω εκει τουλαχιστον. Οχι οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι, απλα αν με λιγα λεφτα και χωρις να πειραξω το αμαξι (για αυτο και δεν θελω να μπλεξω με εξατμισεις, καταλυτες, εκκεντροφορους κτλ) ανεβαινε το αμαξι, θα ηταν καλα.
Ghost Dog - Κυρ 16 Μάρ 2008, 08:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
Toυ αδερφου σου ειναι τουρμπο,οποτε γι'αυτο παιρνει αλογα ευκολα.... Wink
kavaliotis - Δευ 17 Μάρ 2008, 06:29:17
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα αφου υπαρχει ηδη κινητηρας της Peugeot που ειναι Turbo 150 αλογα, το 207 Rallye, δεν μπορουν να βγαλουν κανα κιτ να μπει στα δικα μας τα τουτου? Ή ειναι τοσο διαφορετικος ο κινητηρας? Γιατι βλεπω 1600 16v ειναι και αυτος...
IAKOVOS - Παρ 21 Μάρ 2008, 00:41:13
Θέμα δημοσίευσης:
Beer Beer
Giannis307 - Παρ 21 Μάρ 2008, 00:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτερ δεν ειναι peugeot αλλα bmw οποτε χλωμο οτιδηποτε να μπει στα δικα μας... Rolling eyes
drdino - Παρ 21 Μάρ 2008, 00:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
Mε λίγη πατέντα θα μένει, η μανούρα θα είναι στα ηλεκτρικά μάλλον.
Touristas - Παρ 21 Μάρ 2008, 06:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτερ ΔΕΝ είναι BMW και ΜΠΑΙΝΕΙ στο 307 κανονικά
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr