Sidobre έγραψε: |
Παναγιώτη, εγώ δεν έψαξα αν δίνει ή δεν δίνει η Peugeot Sport ή η Citroen Sport, αλλά αν θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό που μπορείς να προσανατολιστείς.
Την ανάφλεξη αν δείς ακόμα και αυτοί την βελτιώνουν με μπουζί ιριδίου (NGK) αλλά αυτά είναι αγωνιστικά, όχι καθημερινά ξεκαβλωτήρια... Δεν διαφωνώ ότι 4 μπουζί θα κάνουν δουλειά, αλλά το να δίνεις λεφτά για πολλαπλασιαστές που χαλάνε, ε δεν πολυλέει.... |
volvos έγραψε: |
σε αυτο κανας στελιος ισως μας διαφωτισει αλλα μηπως το οτι καιγονται ειναι θεμα προγραμματος και οτι να ΄ναι αναφλεξης?? |
volvos έγραψε: |
η σιτροεν σπορτ στο c2 r2 vmax
με τα 180+μονοπεταλουδα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλογα τι δινει οεο??? μηπως το οτι δε δινει λεει κατι?μηπως ειναι θεμα εγκεφαλου? |
kpsig έγραψε: |
Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ... |
salex έγραψε: |
Έχω την εντύπωση ότι στα δικά μας χρησιμοποιούνται 2 πηνία για τους 4 πολλαπλασιαστές. Αντίστοιχα συμβαίνει στα Evo και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα, που σχεδόν ποτέ δεν έχουν ανάγκη αναβάθμισης ανάφλεξης. Για κάτι group Vag και τέτοια δεν το συζητάμε καθόλου, έχουν ένα πηνίο ανά μπουζί.
|
salex έγραψε: |
Όσο για τα μπουζί ιριδίου, γενικώς δεν συνιστώνται για ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα (πολύ λιγότερο Citroen/Peugeot) αλλά ούτε κι ιδιαίτερο κέρδος θα έχει όποιος τα τοποθετήσει αφού και με μπουζί χαλκού θα βγάλει τα ίδια άλογα. Εδώ ακόμη και στα τουρμπάτα προτιμώ μπουζί πλατίνας γιατί δεν καίνε τους πολλαπλασιαστές. Πόσο μάλλον ... |
Pughell έγραψε: |
....Και κοστιζουν 80Ε/τεμαχιο. ![]() ![]() ![]() |
NGK έγραψε: |
As the name says: Racing spark plugs are special spark plugs for the motor sport, and, because of their special characteristics, not so suitable for normal road traffic.
On the one hand, they will not provide any substantial extra power in series engines, and on the other hand, their life would be too short for daily travel. Just another word about service life: It is not possible to predict accurately the service life of racing spark plugs because the individual conditions in operation differ too much. The experience of users has shown however, that one can expect to cover 1- 5 racing events, depending on the motor sport class. |
salex έγραψε: |
Το κακό είναι ότι συνήθως:
Ευρωπαικοί πολλαπλασιαστές + Ιαπωνικά μπουζί = καμμένοι πολ/στές Ωστόσο έχουν τύχει και μερικές φορές που η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα... |
Pughell έγραψε: |
Ξεχνα το απο τωρα...
Τα PSA εχουν 4 πολλαπλασιαστες,το Fiat ενα και εχει διανομεα. Οποτε μονον αν εισαι ηλεκτρολογος θα το κανεις να δουλεψει. Για αυτο ξεγραψε το... |
Touristas έγραψε: |
Εξαίρεση στα ΤU είναι ο 1.4 16V που έχει 4 πηνία |
kpsig έγραψε: |
Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ... |
AlienHack έγραψε: |
εβαλες του punto gt σε 8V 1.6? χρειαστηκε πατέντα ή μπηκε ευκολα? |
AlienHack έγραψε: |
καμια αισθητή διαφορα?
εχει 4 πηνία του punto ή 2 σαν τα δικά μασ? |
AlienHack έγραψε: |
μάλιστα... και ποσο πηγε ο πολ/στης του punto? καινουριο εβαλες να υποθέσω.. |
kpsig έγραψε: | ||
Ναι καινούριο. Beru. Τιμή δεν θυμάμαι, 120-140Ε νομίζω. 'Εβαλα και μπουζοκαλώδια Beru. |