PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - TU5J4 & TU5JP4: Ανάφλεξη

Sidobre - Παρ 04 Ιαν 2008, 15:42:12
Θέμα δημοσίευσης: TU5J4 & TU5JP4: Ανάφλεξη
Το 106 και το 206 έχουν παρόμοιο τρόπο ανάφλεξης. Πακέτο πολλαπλασιαστή πάνω στα μπουζί. Πιο συγκεκριμένα αυτό:

http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/images/b/b1bk1v9d.gif

Οι κύριοι δύο προμηθευτές είναι οι SAGEM και ELECTRIFIL.

Και οι δύο δεν είναι κακοί, αλλά αρχίζει και τίθεται ένα ερώτημα:

Αν θέλει να βελτιώσει κάποιος την ανάφλεξή του τί μπορεί να κάνει;

Οι περισσότεροι μηχανικοί αυξάνοντας συμπιέσεις, δυνάμεις κλπ, μειώνουν το διάκενο των μπουζί για να μειώσουν τις αστοχίες ανάφλεξης στις πολύ υψηλές στροφές, κάτι που μόνο καλό δεν είναι. Εντάξει μειώνει τις αστοχίες, αλλά αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι ένα πολύ δυνατό σπινθήρα σε ένα καλό διάκενο για να γίνει και καλή καύση.

Μπορεί τα μπουζί ιριδιου να είναι μια καλή λύση για αρχή, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι και η μόνη. Μήπως τελικά αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να βελτιωθεί το ρεύμα της ανάφλεξης;

Ξέρω αρκετές περιπτώσεις που βάζουν πολλαπλασιαστή με μπουζοκαλώδια, αλλά και αυτό (τουλάχιστον οπτικά...) δεν με πολυ-ικανοποιεί.

Κάνοντας αρκετό ψάξιμο, παρατήρησα 2 περιπτώσεις.
Η μία είναι οι ενισχυτές ανάφλεξης. Ακριβοί όμως... Και ούτως ή άλλως πρέπει να πάρει πόδι ο εργοστασιακός πολλαπλασιαστής.... (άλλωστε όσοι έχουν βελτιώσει αρκετά θα έχουν παρατηρήσει ότι οι μαμά πολλαπλασιαστές τα φτήνουν γρηγορότερα...)

Το δεύτερο που βρήκα, και ομολογώ ότι μου άρεσε είναι ξεχωριστοί πολλαπλασιαστές χωρίς μπουζοκαλώδια, κάτι που φοράνε αρκετά εργοστασιακά αυτοκίνητα (μαζί και οι THP κινητήρες).

Το επόμενο πρόβλημα είναι τί ισχύ (ρεύμα) βγάζουν οι μαμά πολλαπλασιαστές (κάτι που δεν βρήκα πουθενά) ώστε να είμαστε 100% σίγουροι ότι αυτό που θα βάλουμε είναι αρκετά ισχυρότερο.....

Προσανατολίζομαι (σιγά - σιγά) σε Marelli Motorsport που είναι αρκετά φτηνοί (έξω) αλλά δεν έχω ακούσει πουθενά να υπάρχουν στην χώρα μας... Εντάξει αυτό λύνεται, ας είναι καλά η .... παγκοσμιοποίηση!

Πιο συγκεκριμένα:
http://motorsport.magnetimarelli.com/PDF/Fuel_System_Ignition_rev3.0_file/SF_BAE403_RC_rev4.0.pdf

ή

http://motorsport.magnetimarelli.com/PDF/Fuel_System_Ignition_rev3.0_file/SF_BAE403_RI_rev6.0.pdf

Χωρίς να μπορώ βέβαια να πάρω μια απόφαση, αν δεν βρω πρώτα χαρακτηριστικά του μαμά πολλαπλασιαστή....

Μπορεί να κάνει και του 207 βέβαια (πάντα σε συνάρτηση με το τί πράγμα είναι αυτό που φοράμε τώρα).

Γνωρίζει κανείς χαρακτηριστικά (ή τα έχει μετρήσει) του πολλαπλασιαστή μας; Μπορεί κανείς να τα βρει;
kpsig - Δευ 07 Ιαν 2008, 09:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ...
LEONIDAS 16V - Δευ 07 Ιαν 2008, 16:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ ωραιο θεμα!!!!!!!!

καιμενα θα με ενδιεφερε μια τετοια μετατροπη στην αναφλεξη...

σε 16ν συνηθως βαζουν πολλαπλασιαστη απο 1.6 8ν ή
απο πουντο gt.
οποιος εχει αναλογη εμπειρια ας μας ενημερωσει...
volvos - Δευ 07 Ιαν 2008, 18:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
η σιτροεν σπορτ στο c2 r2 vmax
με τα 180+μονοπεταλουδα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλογα τι δινει οεο???

μηπως το οτι δε δινει λεει κατι?μηπως ειναι θεμα εγκεφαλου?
Sidobre - Δευ 07 Ιαν 2008, 18:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη, εγώ δεν έψαξα αν δίνει ή δεν δίνει η Peugeot Sport ή η Citroen Sport, αλλά αν θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό που μπορείς να προσανατολιστείς.

Την ανάφλεξη αν δείς ακόμα και αυτοί την βελτιώνουν με μπουζί ιριδίου (NGK) αλλά αυτά είναι αγωνιστικά, όχι καθημερινά ξεκαβλωτήρια...

Δεν διαφωνώ ότι 4 μπουζί θα κάνουν δουλειά, αλλά το να δίνεις λεφτά για πολλαπλασιαστές που χαλάνε, ε δεν πολυλέει....
volvos - Δευ 07 Ιαν 2008, 18:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
σε αυτο κανας στελιος ισως μας διαφωτισει αλλα μηπως το οτι καιγονται ειναι θεμα προγραμματος και οτι να ΄ναι αναφλεξης??
kpsig - Δευ 07 Ιαν 2008, 21:19:42
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Παναγιώτη, εγώ δεν έψαξα αν δίνει ή δεν δίνει η Peugeot Sport ή η Citroen Sport, αλλά αν θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό που μπορείς να προσανατολιστείς.

Την ανάφλεξη αν δείς ακόμα και αυτοί την βελτιώνουν με μπουζί ιριδίου (NGK) αλλά αυτά είναι αγωνιστικά, όχι καθημερινά ξεκαβλωτήρια...

Δεν διαφωνώ ότι 4 μπουζί θα κάνουν δουλειά, αλλά το να δίνεις λεφτά για πολλαπλασιαστές που χαλάνε, ε δεν πολυλέει....

Εγώ τον αλλάζω γιατί κάνει νερά.
Αλήθεια, τα μπουζί αυτά δίνουν κάτι (έστω κάτι)??
LEONIDAS 16V - Τρι 08 Ιαν 2008, 08:05:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σε αυτο κανας στελιος ισως μας διαφωτισει αλλα μηπως το οτι καιγονται ειναι θεμα προγραμματος και οτι να ΄ναι αναφλεξης??


οι περισσοτεροι καιγονται λογω αναπτυξεως μεγαλης θερμοκρασιας....
salex - Τρι 08 Ιαν 2008, 10:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Συνήθως αναβαθμίσεις στην ανάφλεξη κάνουμε όταν παρατηρείται αδυναμία έναυσης στις ψηλές στροφές. Συνήθως στα τουρμποαυτοκίνητα, γιατί εκεί λόγω της μεγάλης απαίτησης σε τάση για να δημιουργηθεί σπινθήρας (περισσότερο μίγμα στο θάλαμο καύσης δυσκολεύει το έργο των μπουζί) και μικρότερου χρονου για να φορτιστεί το πηνίο.
Γιατί τα πηνία της ανάφλεξης που προκαλούν πολλαπλασιασμό τάσης χρειάζονται χρόνο για να φτάσουν στο 100% της δυναμικότητάς τους.

Ο χρόνος αυτός είναι σταθερός κι έχει να κάνει με τα μαγνητικά χαρακτηριστικά τους, αντίθετα με τη ζήτηση σπινθηρισμού που όσο πρέπει να παρέχει περισσότερους σπινθήρες όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

Όταν το σύστημα ανάφλεξης δεν τα καταφέρει ψηλά, είτε λόγω έλλειψης τάσης είτε λόγω φαγωμένων ακίδων, παρατηρούνται αστάθειες ισχύος στις ψηλές στροφές. Σαν μικρά κοψίματα, που ρίχνουν κατακόρυφα την ισχύ και συνοδεύονται από μαυρίλες (άκαφτη βενζίνη) στην εξάτμιση.

Έχω την εντύπωση ότι στα δικά μας χρησιμοποιούνται 2 πηνία για τους 4 πολλαπλασιαστές. Αντίστοιχα συμβαίνει στα Evo και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα, που σχεδόν ποτέ δεν έχουν ανάγκη αναβάθμισης ανάφλεξης. Για κάτι group Vag και τέτοια δεν το συζητάμε καθόλου, έχουν ένα πηνίο ανά μπουζί.

Όσο για τα μπουζί ιριδίου, γενικώς δεν συνιστώνται για ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα (πολύ λιγότερο Citroen/Peugeot) αλλά ούτε κι ιδιαίτερο κέρδος θα έχει όποιος τα τοποθετήσει αφού και με μπουζί χαλκού θα βγάλει τα ίδια άλογα. Εδώ ακόμη και στα τουρμπάτα προτιμώ μπουζί πλατίνας γιατί δεν καίνε τους πολλαπλασιαστές. Πόσο μάλλον ...
Pughell - Τρι 08 Ιαν 2008, 10:51:15
Θέμα δημοσίευσης:
Επαυξανωντας σε αυτα που ειπε ο Στελαρας,συμπληρωνω...


volvos έγραψε:
η σιτροεν σπορτ στο c2 r2 vmax
με τα 180+μονοπεταλουδα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλογα τι δινει οεο???

μηπως το οτι δε δινει λεει κατι?μηπως ειναι θεμα εγκεφαλου?

Μαμα DIS...Μια χαρα ειναι απλα οπως ειπες ολα ειναι θεμα προγραμματος. Wink

kpsig έγραψε:
Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ...

Ειναι πολυ καλη και δοκιμασμενη λυση.Απλα θελει τακτικο ελεγχο σε μπουζι κυριως.
Sidobre - Τρι 08 Ιαν 2008, 11:45:03
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι στα δικά μας χρησιμοποιούνται 2 πηνία για τους 4 πολλαπλασιαστές. Αντίστοιχα συμβαίνει στα Evo και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα, που σχεδόν ποτέ δεν έχουν ανάγκη αναβάθμισης ανάφλεξης. Για κάτι group Vag και τέτοια δεν το συζητάμε καθόλου, έχουν ένα πηνίο ανά μπουζί.



Αυτό αν δεις και παραπάνω λέω και στο πρώτο Post μου. Οχι δηλαδή αν σώνει και καλά ότι χρειάζεται αλλαγή, αλλά ΑΝ θέλεις να αλλάξεις ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ να βάλεις. Και επειδή γνωρίζω καλά την λύση του πολλαπλασιαστή με τα μπουζοκαλώδια, κάτι που ΔΕΝ το θεωρώ σωστό (όχι ότι είναι κακό, αλλά δεν μου αρέσει σαν λύση) έψαχνα να βρω κάτι που θα μπορούσε να μου κάνει "κλίκ". Και επειδή είδα τα ξεχωριστά πηνία της Marelli, μου άρεσαν και άρχισα να το ψάχνω.

Θεωρώ ότι πολλοί που έχουν 106 που είναι αρκετά βελτιωμένα, έχουν συναντήσει ψιλοπροβλήματα αξιοπιστίας με τους πολλαπλασιαστές, ιδιαίτερα των Sagem. Αν λοιπόν μπορεί κάποιος να βάλει κάτι καλύτερο και ανθεκτικότερο από αυτά τα Coil Packs. Αν δηλαδή μπορεί να δουλέψουν τα ξεχωριστά πηνία πάνω στο μοτέρ, ενδέχεται να κάνεις και οικονομία (αφού αν χαλάσει μόνο ένα, αλλάζεις μόνο ένα...).

Ψάχνοντας ανακάλυψα και τον κύριο λόγο που λένε γιατί αλλάξανε από τους πολλαπλασιαστές με τα καλώδια στα Coil Packs. Η συχνότητα της υψηλής τάσης των καλωδίων μπορούσε να μπερδέψει αισθητήρες και πιο ιδιαίτερα το ABS... (άσχετο με το θέμα, αλλά μου άρεσε)



salex έγραψε:

Όσο για τα μπουζί ιριδίου, γενικώς δεν συνιστώνται για ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα (πολύ λιγότερο Citroen/Peugeot) αλλά ούτε κι ιδιαίτερο κέρδος θα έχει όποιος τα τοποθετήσει αφού και με μπουζί χαλκού θα βγάλει τα ίδια άλογα. Εδώ ακόμη και στα τουρμπάτα προτιμώ μπουζί πλατίνας γιατί δεν καίνε τους πολλαπλασιαστές. Πόσο μάλλον ...


Το ξεκαθάρισα και εγώ από την αρχή. Δεν είναι θέμα απόδοσης. Δεν νομίζω ότι ψάχνει κανείς να βρεί 1 άλογο από τα μπουζί. Είναι θέμα λειτουργίας.

Αν ένα μοτερ είχε όριο περιστροφής στις 6.500 και πλέον έχει στις 8.000 και βάλε, τότε τίθεται αν όντως ο πολλαπλασιαστής στο θεωριτικό επίπεδο μπορεί να ανταπεξέλθει. Επειδή το έχω ακούσει από πολλούς να μειώνουν το διάκενο των μπουζί για να γλυτώσουν missfires στις υψηλές στροφές -κάτι που θεωρώ αρκετά λανθασμένο- άρχισα να το ψάχνω λίγο. Μειωμένο διάκενο σημαίνει μικρότερο μήκος σπινθήρα, άρα μπορεί και χειρότερη καύση. Εφ'όσον λοιπόν θέλουμε έναν ωραίο και μεγάλο σπινθήρα, γιατί λοιπόν αν όντως γίνονται missfires λόγω αυξημένων περιστροφών να μην βελτιώσουμε τον πολλαπλασιαστή; Μιλάμε για ένα πραγματικά ΜΙΚΡΟ κόστος!

Τελικά τα μπουζί που δινει η PS δεν πρέπει να είναι ιριδίου.. ως "Racing" τα λέει χωρίς να έχω βρει κάποιο datasheet..... Aν βρω περισσότερες πληροφορίες για υλικό, διάκενο κλπ θα τα παραθέσω.
kpsig - Τρι 08 Ιαν 2008, 12:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ιριδίου όντως δεν δουλεύουν καλά στα PSA. απλός χαλκός, μονάκιδα, μια χαρά!
Pughell - Τρι 08 Ιαν 2008, 12:42:22
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτα της PS για την κεφαλη του 206 δεν ειναι ιριδιου ρε παιδια.Εχω δει τετοια μπουζι καθως τα εβαλε ενας πελατης του μηχανικου μου.
Ειναι με κεντρικο ηλεκτροδιο χωρις αλλη ακιδα και με ενα στρογγυλο περιφερειακο. Wink
Και κοστιζουν 80Ε/τεμαχιο. Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Τρι 08 Ιαν 2008, 12:44:53
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
....Και κοστιζουν 80Ε/τεμαχιο. Laughing Laughing Laughing


Τον κατακλέψανε γιατί έχουν 17 λίρες το ένα!
Αντε να τα βρεις το πολύ 35 ευρώ εδώ!
Pughell - Τρι 08 Ιαν 2008, 13:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τοσο τα πουλαει και ο Γκαγκας ρε και περιπου 68Ε τα εχει και η Oreca,ασε που οταν εψαχνα για εναν αλλον φιλο,κανενας δεν εφερνε τετοιον κωδικο. Sad

Απο e-bay δεν ψαχτηκα. Confused
Sidobre - Τρι 08 Ιαν 2008, 15:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
Απόσο είδα τα NGK R7345-9 είναι Motorsport μπουζί και μόνο για Motorsport. Συγκεκριμένα από το site της NGK αναφέρει ότι ΔΕΝ είναι κατάλληλα για χρήση δρόμου, έχουν σχεδιαστεί για να δουλεύουν ψηλά (σε στροφές) και ανέχουν από 1 έως 5 αγώνες (μικρή διάρκεια ζωής).

NGK έγραψε:
As the name says: Racing spark plugs are special spark plugs for the motor sport, and, because of their special characteristics, not so suitable for normal road traffic.

On the one hand, they will not provide any substantial extra power in series engines, and on the other hand, their life would be too short for daily travel.

Just another word about service life: It is not possible to predict accurately the service life of racing spark plugs because the individual conditions in operation differ too much. The experience of users has shown however, that one can expect to cover 1- 5 racing events, depending on the motor sport class.

salex - Τρι 08 Ιαν 2008, 22:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το κακό είναι ότι συνήθως:
Ευρωπαικοί πολλαπλασιαστές + Ιαπωνικά μπουζί = καμμένοι πολ/στές

Ωστόσο έχουν τύχει και μερικές φορές που η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα...
kane - Τρι 08 Ιαν 2008, 22:48:06
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Το κακό είναι ότι συνήθως:
Ευρωπαικοί πολλαπλασιαστές + Ιαπωνικά μπουζί = καμμένοι πολ/στές

Ωστόσο έχουν τύχει και μερικές φορές που η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα...


Ωχωχωχ...δε θελω να ακουω τετοια...ΑΚΟΥΣ παγκχελ? εσυ θα τν πληρωσεις τον πολ/στη...
Pughell - Τετ 09 Ιαν 2008, 09:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,ναι,τσιμπα ενα αρ... Cool
Steve - Τετ 09 Ιαν 2008, 10:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω από Saxo S1600 να σας κάνει... Cool

http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/772C7723-CD4E-4213-84E0-B39FCC05693E/73937/0A30Bobinesdallumage_Sparkcoils.pdf
AlienHack - Δευ 08 Σεπ 2008, 10:18:35
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη εχω χίσει να έχω μπουκόματα-κοψηματα (τα ειχαν πριν το τελευταίο σερβις και ακομα τα έχω παρολο που αλαξα φιλτρα μπουζι λαδια κτλ) οπότε είτε μπεκ σκέφτομαι είτε πολλαπλασιαστή..

και γιαυτό ρωτάω, η λύσεις που αναφέρατε για αντικατασταση του πολ/στη μου με εναν απο punto gt ή με Saxo S1600 ειναι εύκολη? Θελει τροποποίηση πατεντα στην μηχανή? ή εχουν το ίδιο coil pack Και κουμπόνουν κατευθείαν?
volvos - Δευ 08 Σεπ 2008, 10:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην αυτο το τοπικ ειναι καλυτερο να το βαλεις βλαβες

αλλαξε πρωτα πολλαπλασιαστη και ισως μαπ σενσορ
και βλεπεις
δεν υπαρχει κανενας λογος να κανεις τροποποιηση στα ηλεκτρικα σου
εδω ουτε τα r2 που ειναι 180+αλογα δεν αλλαζουν ηλεκτρικα
μη τρελαινεσαι
Pughell - Δευ 08 Σεπ 2008, 10:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεχνα το απο τωρα...
Τα PSA εχουν 4 πολλαπλασιαστες,το Fiat ενα και εχει διανομεα.
Οποτε μονον αν εισαι ηλεκτρολογος θα το κανεις να δουλεψει.
Για αυτο ξεγραψε το...
AlienHack - Δευ 08 Σεπ 2008, 18:41:20
Θέμα δημοσίευσης:
οκ just asking
Touristas - Δευ 08 Σεπ 2008, 18:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ξεχνα το απο τωρα...
Τα PSA εχουν 4 πολλαπλασιαστες,το Fiat ενα και εχει διανομεα.
Οποτε μονον αν εισαι ηλεκτρολογος θα το κανεις να δουλεψει.
Για αυτο ξεγραψε το...

Τα TU μοτέρ με την στατική ανάφλεξη έχουν 2 πολλαπλασιαστές είτε είναι με μπουζοκαλώδια είτε ο πολλαπλασιαστής είναι επάνω από τα μπουζί. Εξαίρεση στα ΤU είναι ο 1.4 16V που έχει 4 πηνία
Steve - Δευ 08 Σεπ 2008, 19:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Εξαίρεση στα ΤU είναι ο 1.4 16V που έχει 4 πηνία

Ήτοι έναν ολόκληρο πολλαπλασιαστή που άλαξα στο 6μηνο μέσα στην εγγύηση το 2004 Laughing
kpsig - Δευ 25 Μάϊ 2009, 11:03:17
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ...


Μιας και το βρήκα το post κατά τύχη να σας πω ότι δουλεύει εξαιρετικά.
AlienHack - Τετ 08 Ιούλ 2009, 13:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
εβαλες του punto gt σε 8V 1.6? χρειαστηκε πατέντα ή μπηκε ευκολα?
kpsig - Τετ 08 Ιούλ 2009, 13:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
εβαλες του punto gt σε 8V 1.6? χρειαστηκε πατέντα ή μπηκε ευκολα?

Μικρή πατέντα σε καλωδίωση και βάση.
AlienHack - Πεμ 09 Ιούλ 2009, 08:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
καμια αισθητή διαφορα?

εχει 4 πηνία του punto ή 2 σαν τα δικά μασ?
kpsig - Πεμ 09 Ιούλ 2009, 12:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
καμια αισθητή διαφορα?

εχει 4 πηνία του punto ή 2 σαν τα δικά μασ?


Δεν μπορώ να σου πω για διαφορά καθώς το αμάξι έχει πολλές αλλαγές-βελτιώσεις μαζί.
Το σίγουρο είναι ότι ο μηχανικός που ήταν μαζί μου όταν το βάλαμε μπροστά που είχε ξαναδεί αυτοκίνητο με παρόμοιο εκκεντροφόρο/συμπίεση και εξάτμιση (αλλά όχι με τετραπετάλουδο) εντυπωσιάστηκε από το ότι "αρπάζει" πάρα πολύ καλά.
AlienHack - Δευ 13 Ιούλ 2009, 12:31:19
Θέμα δημοσίευσης:
μάλιστα... και ποσο πηγε ο πολ/στης του punto? καινουριο εβαλες να υποθέσω..
kpsig - Δευ 13 Ιούλ 2009, 14:03:52
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
μάλιστα... και ποσο πηγε ο πολ/στης του punto? καινουριο εβαλες να υποθέσω..

Ναι καινούριο. Beru. Τιμή δεν θυμάμαι, 120-140Ε νομίζω.
'Εβαλα και μπουζοκαλώδια Beru.
LEONIDAS 16V - Παρ 17 Ιούλ 2009, 06:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
AlienHack έγραψε:
μάλιστα... και ποσο πηγε ο πολ/στης του punto? καινουριο εβαλες να υποθέσω..

Ναι καινούριο. Beru. Τιμή δεν θυμάμαι, 120-140Ε νομίζω.
'Εβαλα και μπουζοκαλώδια Beru.


ισως να εχω κατι που σε ενδιαφερει....
AlienHack - Τρι 28 Ιούλ 2009, 11:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
οπως?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr