mick206 έγραψε: |
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!! |
mick206 έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!! ![]() ![]() ![]() Μαζέψτε με!!!! ![]() ![]() ![]() Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!! ![]() ![]() ![]() Με αυτά που είπα θα ξεχάσετε και αυτά που ξέρατε!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Anyway.Ξέρετε πώς γίνεται να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα;; Βοηθάει η αλλαγή καλύτερου λαδιού στον κινητήρα;;; Το λέω γιατί στην πρώτη αλλαγή λαδιών που είχα κάνει στα 7500χλμ είχα βάλει λάδι 15W/50 και ο κινητήρας ακούγεται.... άστα... ![]() ![]() ![]() (έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον).Στο service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα τί λάδι βάλανε στην αντιπροσωπεία που πήγα.Το μόνο που ξέρω είναι πως ήταν Shell. Μου φαίνεται πως ήρθε η ώρα της TOTAL(είμαι στα 27000χλμ) ![]() ![]() ![]() Σφαίρα λοιπόν για TOTAL!!!!! Σφαίρα ο λέων!!!! ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Εγώ προσωπικά αυτό κάνω, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω αποφύγει (κι αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει ![]() |
Alex έγραψε: |
Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες? |
mick206 έγραψε: |
Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!! ![]() ![]() ![]() Μαζέψτε με!!!! ![]() ![]() ![]() Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!! ![]() ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως ενδέχεται ο θόρυβος που ακούς να είναι και από το ζουάν. Το θέμα το είχα θίξει σε ένα άλλο topic (πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος; ) γιατί με έκαιγε.
Εκτός αυτού πάντως, καλο είναι να περάσεις το αυτοκίνητο σου από την συσκευή αυτοδιάγνωσης (την οποία διαθέτουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||
Το άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! ![]() Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, αλλά για να τα ακούσεις πρέπει να έχεις κλειστή τη μουσική, ανοιχτά παράθυρα και να μην υπάρχει θόρυβος από την κίνηση στο δρόμο. Στο 205, που κι αυτό τα ίδια συμπτώματα είχε, είχα παρατηρήσει ότι βάραγε πυράκια στις εξής περιπτώσεις : α. Κακής ποιότητας βενζίνη. β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους. γ. Μπουζί με 10.000 χλμ στην πλάτη τους. δ. Ζεστές μέρες. Διαπιστώνω ότι και με το 206 αυτό τίνει να γίνεται. Τώρα αν αυτά είναι απλώς η εντύπωσή μου ή υπάρχει κάποιος επιστημονικός λόγος που να ισχύουν και να εξηγούνται, τότε ακούω! ![]() |
Ady έγραψε: |
Φίλε mick206, όπως (ελπίζω) θα έχεις καταλάβει, πλάκα κάνω..... |
Miltellas έγραψε: |
Μικ206, 15W50 σου έβαλαν οι μουρλοί; Ποτέ ξανά και από δω και πέρα 5W40 ή 10W40 και αν έχεις μοντέλο 2000 και μετά μπορείς να βάλεις άφοβα και 5W30 (δεν το έχω δοκιμάσει αυτό ακόμη)! Τα πυράκια φυσικά και ενισχύονται αν έχεις λάδι με υψηλό ιξώδες (παχύρευστο). |
Miltellas έγραψε: |
Στούκα, μυρίζομαι μπουζο-πρόβλημα. ![]() |
Svstouk έγραψε: |
To άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||
Να σου πω, κι εγώ το σκεφτόμουν, αλλά έχουν κάνει μόνο 8000 χλμ. Μιλάμε τώρα για τα αυθεντικά της Πεζό, που γράφουν επάνω Πεζό. Μάλλον θα πάω για τα διάκιδα της SAGEM. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Επιμένω στο ζουάν της εξάτμισης ![]() ![]() Έλεγξέ το... (επίσης πέρνα και από την διαγνωστική συσκευή το αυτοκίνητό σου, στα πλάίσια της εγγύησης) |
mick206 έγραψε: |
Καλησπέρα παίδες και καλό μήνα!!
Ας περάσουμε γρήγορα-γρήγορα στο θέμα μας!!! ![]() ![]() ![]() Η απορία μου είναι η εξής: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΥΡΑΚΙΑ;;; Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!! Ποιά είναι η δουλειά τους,γιατί λέμε οτι χτυπάνε και τα σχετικά.... Ευθύνονται για αυξημένους θορύβους στον κινητήρα μας ή για οτιδήποτε άλλο;;;; Πιστεύω πως θα μπορούσε σε αυτή την κατηγορία του forum να καθιερωθούν topics στα οποία θα αναλύονται κάθε εξάρτημα που υπάρχει στο 206 μας(πού βρίσκεται,τί κάνει,πώς χαλάει και επισκευάζεται κτλ κτλ). Ρωτάω αυτά τα πράγματα γιατί το 206 είναι το πρώτο μου αμάξι και δέν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με αυτοκίνητα(αν και είμαι 24χρονών)και πιστεύω πως και άλλοι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα... ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ του 206club. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tenere έγραψε: |
....Τα λεγόμενα πυράκια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα γιατί μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και λιώσιμο του πιστονιού.... |
Sidobre έγραψε: |
Επίσης έχω "πιάσει" να κάνει θόρυβο παρόμοιο με πυράκια η βάση της μηχανής (κουκουνάρα) από μεγάλη ταλάντωση της μηχανής στις χαμηλές στροφές. |
DimiP έγραψε: |
Επεσε το ματι μου λοιπον σε αισθητηρα για τα πυρακια.
Ακριβως ετσι εγραφε η λεζαντα και εδειχνε μια συσκευη. Υπαρχει κατι τετοιο; Το εχουν τα αυτοκινητα απο μαμα; η ειναι κατι after market; |
DimiP έγραψε: |
ξεφυλλιζα σημερα ενα περιοδικο του χωρου των αυτοκινητων , και ειχε αφιερωμα στους αισθητηρες (καθε λογης) .
Επεσε το ματι μου λοιπον σε αισθητηρα για τα πυρακια. Ακριβως ετσι εγραφε η λεζαντα και εδειχνε μια συσκευη. Υπαρχει κατι τετοιο; Το εχουν τα αυτοκινητα απο μαμα; η ειναι κατι after market; η ερωτηση μπορει να ειναι και γελοια αλλα δεν εχω ιδεα , δεν το ειχα ξανακουσει και μου φαινεται παραξενο. γνωριζει κανεις κατι ; |
Tomcat έγραψε: |
Mήπως εννοεί το knock sensor? Ή καμία σχέση? |
Miltellas έγραψε: | ||
...λόγω της ανάπτυξης υπερβολικών θερμοκρασιών. Αυτό βέβαια είναι εξεζητημένη περίπτωση για τα μοτέρ παραγωγής, αλλά μπορεί να συμβεί σε αγωνιστικούς κινητήρες. Οι κινητήρες τούρμπο είναι οι πιο επιρρεπής. Και όσοι με Νίτρο... εάν τους συμβεί (πυράκια) δεν θα προλάβουν ούτε να το σκεφτούν. ![]() |
Θεοδόσης έγραψε: |
Παιδιά, knock-sensor έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα παραγωγής. Το Rallye για παράδειγμα έχει, καθώς και το 206 το 16v τουλάχιστον απ'ότι ξέρω (το Rallye 100% ). Μάλιστα αυτός είναι και από τους κύριους λόγους που έχουν ψηλή συμπίεση εργοστασιακά, διότι εάν προκύψουν πειράκια, ο εγκέφαλος μειώνει το αβάνς αυτόματα.
Καλώς σας βρήκα κιόλας ![]() |
Θεοδόσης έγραψε: |
Παιδιά, knock-sensor έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα παραγωγής. Το Rallye για παράδειγμα έχει, καθώς και το 206 το 16v τουλάχιστον απ'ότι ξέρω (το Rallye 100% ). Μάλιστα αυτός είναι και από τους κύριους λόγους που έχουν ψηλή συμπίεση εργοστασιακά, διότι εάν προκύψουν πειράκια, ο εγκέφαλος μειώνει το αβάνς αυτόματα.
Καλώς σας βρήκα κιόλας ![]() |
Θεοδόσης έγραψε: |
Μάλιστα τα αυτοκίνητα που έχουν knock sensor μπορούν και δουλεύουν με πιο ψηλή συμπίεση από "τα άλλα" όπως είπα πριν. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι δίκοπο μαχαίρι καθώς από κάποια συμπίεση και πάνω, το κέρδος στην ιπποδύναμη από την αύξηση της συμπίεσης αντισταθμίζεται και υποσκελίζεται από την απώλεια της δύναμης λόγω της μείωσης του αβάνς. |
fynos έγραψε: |
Για διάβασε το 2ο topic του Volvou, αν και είναι νωρίς για εσένα να πονάνε αυτά τα σημεία, και δεν είσαι και volvos
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=560 |
Svstouk έγραψε: |
β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους. |
MLN έγραψε: |
παιδια ... παρατηρησα και εγω θορυβο απο πειρακια...στο ρελαντι...αλλα κ σε ανηφοριτσα μικρη...οπου κανω οπισθεν για να βαλω το αμαξι μου στο γκαραζ....πως μπορουμε να εξαλειψουμε αυτο το φαινομενο ?? εβαλα επειηδες σημερα 100αρα....και θα παρατηρησω απο αυριο για διαοφρες.. |
MLN έγραψε: |
ο μηχανικος μου μου ειπε οτι αν δεν χτυπαει στις υψηλες στροφες δεν υπαρχει προβλημα... |
bagos έγραψε: |
τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση? |
vasilisalessia έγραψε: |
το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις? |
vasilisalessia έγραψε: |
ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη |
vasilisalessia έγραψε: |
και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους |