PSClub - Hellas

Κινητήρας - Πυράκια - Τί είναι αυτό;

mick206 - Σαβ 01 Μάρ 2003, 19:42:10
Θέμα δημοσίευσης: Πυράκια - Τί είναι αυτό;
Καλησπέρα παίδες και καλό μήνα!!
Ας περάσουμε γρήγορα-γρήγορα στο θέμα μας!!! Laughing Laughing Laughing
Η απορία μου είναι η εξής: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΥΡΑΚΙΑ;;;
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!!
Ποιά είναι η δουλειά τους,γιατί λέμε οτι χτυπάνε και τα σχετικά....
Ευθύνονται για αυξημένους θορύβους στον κινητήρα μας ή για οτιδήποτε άλλο;;;;
Πιστεύω πως θα μπορούσε σε αυτή την κατηγορία του forum να καθιερωθούν topics στα οποία θα αναλύονται κάθε εξάρτημα που υπάρχει στο 206 μας(πού βρίσκεται,τί κάνει,πώς χαλάει και επισκευάζεται κτλ κτλ).
Ρωτάω αυτά τα πράγματα γιατί το 206 είναι το πρώτο μου αμάξι και δέν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με αυτοκίνητα(αν και είμαι 24χρονών)και πιστεύω πως και άλλοι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα...
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ του 206club.
Wink Laughing Wink Laughing Wink Laughing
Miltellas - Κυρ 02 Μάρ 2003, 03:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τα "Πυράκια" δεν είναι εξάρτημα.
Είναι ακουστικό φαινόμενο που οφείλεται σε λανθασμένο χρονισμό ανάφλεξης του μίγματος. Το μίγμα αναφλέγεται πολύ νωρίς, πριν ακόμη φθάσει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό επιφέρει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και αύξηση της καταπόνησης των μπιελών. Σε κινητήρες τούρμπο το φαινόμενο καταστρέφει τον κινητήρα τάχιστα.
Δημήτριος - Κυρ 02 Μάρ 2003, 13:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
Σε όσα είπε ο Μίλτος θα προσθέσω τα εξής :
1)Τα πυράκια (ήχος μεταλλικός, σαν χτύπημα ενός σφυριού σε μια συμπαγή μεταλλική επιφάνεια) μπορείς να τα ακούσεις κυρίως όταν το αυτοκίνητο "κρεμάει" και το φορτίο του κινητήρα είναι μεγάλο (π.χ. αν σε μια ανηφόρα ξεχάσεις να κατεβάσεις ταχύτητα)
2)Σε κάθε χτύπημα έχουμε δραματική μείωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα (διαφυγή μεγάλων ποσών ενέργειας προς τα τοιχώματα των κυλίνδρων). Γι' αυτό και τα αυτοκίνητα που κτυπάνε πυράκια σε μια ανηφόρα δεν μπορούν να επιταχύνουν σωστά (δεν είμαι σίγουρος γι' αύτό).
3)Σε κάθε κτύπημα έχουμε κρουσικές καταπονήσεις του μηχανισμού του κινητήρα (μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κ.τ.λ.)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τα αποφεύγεις γιατί αποτελούν φθορά για τον κινητήρα. Προσοχή όμως! Η εξάτμιση του 206 (και όχι μόνο) παράγει από τις ταλαντώσεις της έναν θόρυβο ο οποίος μοιάζει πολύ με πυράκι.

Η διερεύνηση των πραγματικών αιτιών που ευθύνονται για την εμφάνιση της προανάφλεξης (πυράκια) μας οδηγεί στην μελέτη του φαινομένου της καύσης. Το φαινόμενο αυτό είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο φαινόμενο κάτι που καθιστά δύσκολη (όχι αδύνατη) την απλουστευμένη περιγραφή του, αφου δεν κατέχω (ακόμα) τις απαραίτητες γνώσεις.
mick206 - Κυρ 02 Μάρ 2003, 16:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!!
παπ***α μέντολες που λέει και ο φαφούτης. Laughing Laughing Laughing
Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!! Sad Rolling eyes Confused
Μαζέψτε με!!!! Laughing Laughing Laughing
Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!! Laughing Laughing Laughing
Με αυτά που είπα θα ξεχάσετε και αυτά που ξέρατε!!!!!! Shocked Rolling eyes Shocked Confused
Anyway.Ξέρετε πώς γίνεται να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα;;
Βοηθάει η αλλαγή καλύτερου λαδιού στον κινητήρα;;;
Το λέω γιατί στην πρώτη αλλαγή λαδιών που είχα κάνει στα 7500χλμ είχα βάλει λάδι 15W/50 και ο κινητήρας ακούγεται.... άστα... Sad Sad Sad
(έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον).Στο service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα τί λάδι βάλανε στην αντιπροσωπεία που πήγα.Το μόνο που ξέρω είναι πως ήταν Shell. Μου φαίνεται πως ήρθε η ώρα της TOTAL(είμαι στα 27000χλμ) Wink Wink Wink
Σφαίρα λοιπόν για TOTAL!!!!!
Σφαίρα ο λέων!!!! Laughing Laughing Laughing
Svstouk - Κυρ 02 Μάρ 2003, 19:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
mick206 έγραψε:
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!!
παπ***α μέντολες που λέει και ο φαφούτης. Laughing Laughing Laughing
Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!! Sad Rolling eyes Confused
Μαζέψτε με!!!! Laughing Laughing Laughing
Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!! Laughing Laughing Laughing
Με αυτά που είπα θα ξεχάσετε και αυτά που ξέρατε!!!!!! Shocked Rolling eyes Shocked Confused
Anyway.Ξέρετε πώς γίνεται να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα;;
Βοηθάει η αλλαγή καλύτερου λαδιού στον κινητήρα;;;
Το λέω γιατί στην πρώτη αλλαγή λαδιών που είχα κάνει στα 7500χλμ είχα βάλει λάδι 15W/50 και ο κινητήρας ακούγεται.... άστα... Sad Sad Sad
(έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον).Στο service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα τί λάδι βάλανε στην αντιπροσωπεία που πήγα.Το μόνο που ξέρω είναι πως ήταν Shell. Μου φαίνεται πως ήρθε η ώρα της TOTAL(είμαι στα 27000χλμ) Wink Wink Wink
Σφαίρα λοιπόν για TOTAL!!!!!
Σφαίρα ο λέων!!!! Laughing Laughing Laughing


Ούτε βλακείες λες, ούτε λάθος είναι να ρωτάμε τις απορίες μας. Wink

Λάθος είναι να μην ρωτάμε. Wink

Για να αποφύγεις τα πυράκια, εκτός του ότι δεν πρέπει να "κρεμάς" τον κινητήρα, όπως πολύ σωστά είπε ο Δημήτρης, βάζε καλής ποιότητας βενζίνη. Εγώ προσωπικά αυτό κάνω, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω αποφύγει (κι αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει Confused )
Δημήτριος - Κυρ 02 Μάρ 2003, 21:23:46
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Εγώ προσωπικά αυτό κάνω, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω αποφύγει (κι αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει Confused )


Η καλή ποιότητα βενζίνης (περισσότερα οκτάνια) βοηθά πολύ, αφού αντιστέκεται στην αυτοανάφλεξη. Πάντως ενδέχεται ο θόρυβος που ακούς να είναι και από το ζουάν. Το θέμα το είχα θίξει σε ένα άλλο topic (πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος; ) γιατί με έκαιγε.

Εκτός αυτού πάντως, καλο είναι να περάσεις το αυτοκίνητο σου από την συσκευή αυτοδιάγνωσης (την οποία διαθέτουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα Crying or Very sad ) για να δεις αν τρέχει κάτι. Εγώ το είχα περάσει μια φορά και διαπιστώθηκε πως ο κύλινδρος 2 (αν θυμάμαι καλά) έκανε διακοπές και πως στο αβάνς υπήρχε γενικό σφάλμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού όμως όλα διορθώθηκαν (ή μήπως όχι; ).
Alex - Δευ 03 Μάρ 2003, 00:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'οσο εχω καταλαβει πυρακια δεν αποφευγονται στις χαμηλες στροφες οταν κρεμαμε τον κινητηρα.. Απλα μετατοπιζεται το φασμα στροφων που εμφανιζεται το φαινομενο.. Πχ αν πηγαινες να ανεβεις μια ανηφορα με 2α και 1000 στροφες και εχεις κακη βενζινη και ενα λαδι που δεν βοηθαει στην ευστροφια του κινητηρα καθολου τοτε μπορει να ακουσεις "τακ-τακ-τακ" ... Αν παλι εχεις καλη βενζινη και καλο λαδι τοτε μπορει το ιδιο να σου συμβει στις 850-800 στροφες και με τις 900 ή 1000 στροφες να ανεβενει την ανηφορα κανονικα.. Αν και δεν πιστευα ποτε οτι ενα λαδι κανει διαφορα στα πυρακια, το διαπιστωσα οταν αλλαξα και εβαλα τα Motul οπου πλεον δεν χρειαζοταν κατεβασμα σε αργες στροφες απο 2α σε 1η γιατι απλα η ευστροφια του κινητηρα διατηρουνταν σε ολες τις στροφες πιο ακοπα με αποτελεσμα να επιταχυνει το αμαξι και οχι να "βαραει πυρακια" ακομα και σε πολυ χαμηλες στροφες...


Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες?

Εμενα σε τετοια φαση μου χει βαρεσει μονο μια φορα και αυτο ηταν το 99 οταν ειχα βαλει απλη αμολυβδη απο ενα ΕΤΕΚΑ εδω στη γειτονια μου και απο τοτε ορκιστηκα να μην ξαναβαλω ΕΤΕΚΑ...

Δεν λεω οτι φταιει η ΕΤΕΚΑ αλλα απο τοσες φορες που εχω βαλει οποιαδηποτε βενζινη μονο μια φορα μου εχει συμβει...
Miltellas - Δευ 03 Μάρ 2003, 09:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μικ206, 15W50 σου έβαλαν οι μουρλοί; Ποτέ ξανά και από δω και πέρα 5W40 ή 10W40 και αν έχεις μοντέλο 2000 και μετά μπορείς να βάλεις άφοβα και 5W30 (δεν το έχω δοκιμάσει αυτό ακόμη)! Τα πυράκια φυσικά και ενισχύονται αν έχεις λάδι με υψηλό ιξώδες (παχύρευστο).
Svstouk - Δευ 03 Μάρ 2003, 10:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:


Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες?




Το άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Sad Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει.

Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, αλλά για να τα ακούσεις πρέπει να έχεις κλειστή τη μουσική, ανοιχτά παράθυρα και να μην υπάρχει θόρυβος από την κίνηση στο δρόμο.

Στο 205, που κι αυτό τα ίδια συμπτώματα είχε, είχα παρατηρήσει ότι βάραγε πυράκια στις εξής περιπτώσεις :

α. Κακής ποιότητας βενζίνη.

β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους.

γ. Μπουζί με 10.000 χλμ στην πλάτη τους.

δ. Ζεστές μέρες.

Διαπιστώνω ότι και με το 206 αυτό τίνει να γίνεται. Τώρα αν αυτά είναι απλώς η εντύπωσή μου ή υπάρχει κάποιος επιστημονικός λόγος που να ισχύουν και να εξηγούνται, τότε ακούω! Wink
Ady - Δευ 03 Μάρ 2003, 11:43:31
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:

Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!! Sad Rolling eyes Confused
Μαζέψτε με!!!! Laughing Laughing Laughing
Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!! Laughing Laughing Laughing


Πάρε αυτή Splat , πάρε και αυτή Splat ........

Για να μάθεις........

Ακους εκεί να μην ξέρεις τι είναι τα.........πυραυλάκια δε τα είπαμε ρε παιδιά ????

Φίλε mick206, όπως (ελπίζω) θα έχεις καταλάβει, πλάκα κάνω..... Smile

Για μένα, είσαι άξιος και πρώτος μάγκας, που ρωτάς χωρίς φόβο και πάθος....

Και μη νομίζεις, τα άτομα που ξέρουνε, είναι μετρημένα σ' αυτό το forum....

Και όλοι άλλοι, είμαστε (και εγώ μαζί) κρεμασμένοι από τα χείλη (πληκτρολόγια) τους......
Sidobre - Δευ 03 Μάρ 2003, 13:25:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Πάντως ενδέχεται ο θόρυβος που ακούς να είναι και από το ζουάν. Το θέμα το είχα θίξει σε ένα άλλο topic (πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος; ) γιατί με έκαιγε.

Εκτός αυτού πάντως, καλο είναι να περάσεις το αυτοκίνητο σου από την συσκευή αυτοδιάγνωσης (την οποία διαθέτουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα Crying or Very sad ) για να δεις αν τρέχει κάτι. Εγώ το είχα περάσει μια φορά και διαπιστώθηκε πως ο κύλινδρος 2 (αν θυμάμαι καλά) έκανε διακοπές και πως στο αβάνς υπήρχε γενικό σφάλμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού όμως όλα διορθώθηκαν (ή μήπως όχι; ).


To ζοάν (ζουάν, το ίδιο είναι) θα το ακούσεις περισσότερο όταν αφήσεις ή πατήσεις απότομα το γκάζι. Υπάρχει περίπτωση να κοπανάει στις χαμηλές στροφές όταν δηλαδή κουνιέται αρκετά η μηχανή.

Επίσης έχω "πιάσει" να κάνει θόρυβο παρόμοιο με πυράκια η βάση της μηχανής (κουκουνάρα) από μεγάλη ταλάντωση της μηχανής στις χαμηλές στροφές.
Alex - Δευ 03 Μάρ 2003, 15:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Alex έγραψε:


Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες?




Το άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Sad Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει.

Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, αλλά για να τα ακούσεις πρέπει να έχεις κλειστή τη μουσική, ανοιχτά παράθυρα και να μην υπάρχει θόρυβος από την κίνηση στο δρόμο.

Στο 205, που κι αυτό τα ίδια συμπτώματα είχε, είχα παρατηρήσει ότι βάραγε πυράκια στις εξής περιπτώσεις :

α. Κακής ποιότητας βενζίνη.

β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους.

γ. Μπουζί με 10.000 χλμ στην πλάτη τους.

δ. Ζεστές μέρες.

Διαπιστώνω ότι και με το 206 αυτό τίνει να γίνεται. Τώρα αν αυτά είναι απλώς η εντύπωσή μου ή υπάρχει κάποιος επιστημονικός λόγος που να ισχύουν και να εξηγούνται, τότε ακούω! Wink


Χμμμμ... στις υψηλες? Περιεργο... οπως σου ειπα εμενα μια φορα μονο μου το χει κανει και το ξερω γιατι το γκαζι το φτανω στον πατο πολλες φορες και δεν ακουω ποτε κατι.. ησυχια..

Δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο το οτι οι κινητηρες μας δεν ειναι ακριβως ιδιοι, πχ εμενα εχει πλακε θαλαμο η πολλαπλη εισαγωγης ενω εσενα κυλινδρικο αν θυμαμαι καλα.. Επισης εχεις τον καταλυτη μπροστα καθως επισης και οι θερμοκρασιες λειτουργιας σου ειναι τουλαχιστον 10C απανω σε σχεση με μενα....

Και επειδη απ'οτι μου λες το φαινομενο παρουσιαζεται σε συναρτηση και με τη ζεστη ισως να εχει σχεση το οτι ο καταλυτης (που σε σενα βρισκεται ~50 εκατοστα αποσταση απ'το φιλτροκουτο) παρεα με το ψυγειο θερμαινουν πολυ το χωρο της μηχανης και μοιραια το φιλτροκουτο αρα και ο εισερχομενος αερας ειναι πολυ ζεστος και δημιουργει προβλημα...

Υποθεσεις κανω...
Miltellas - Τρι 04 Μάρ 2003, 05:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
Στούκα, μυρίζομαι μπουζο-πρόβλημα. Wink
mick206 - Τρι 04 Μάρ 2003, 09:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Φίλε mick206, όπως (ελπίζω) θα έχεις καταλάβει, πλάκα κάνω.....
Μήν ανησυχείς φίλε Ady Smile Κατάλαβα οτι έκανες πλάκα.Καλό είναι να κάνουμε πλάκα αλλά και να δεχόμαστε την πλάκα Wink
Don't worry,δέν παρεξηγήθηκα. Smile
Miltellas έγραψε:
Μικ206, 15W50 σου έβαλαν οι μουρλοί; Ποτέ ξανά και από δω και πέρα 5W40 ή 10W40 και αν έχεις μοντέλο 2000 και μετά μπορείς να βάλεις άφοβα και 5W30 (δεν το έχω δοκιμάσει αυτό ακόμη)! Τα πυράκια φυσικά και ενισχύονται αν έχεις λάδι με υψηλό ιξώδες (παχύρευστο).
Δέν μου έβαλαν αυτοί.Εγώ πήγα και έβαλα 15W/50 στα 7500χλμ σε ένα βενζινάδικο δίχως να ξέρω τότε τι εστί 15W/50 Sad Shocked Embarassed Είχα καλυφθεί απο το γεγονός το οτι ήταν ημι-συνθετικό Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Φυσικά τότε δεν είχα ιδέα για αμάξια και για το 206club και έκανα του κεφαλιού μου. Τώρα κάπως φτιάχνεται η κατάσταση ύστερα απο πολλές εργατοώρες μέσα στο 206club Wink Cool Very happy
Πολύ διάβασμα!!!! Τώρα για το service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα(κακώς βέβαια) τί λάδι βάλανε.Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα που λέει ο σοφός λαός μας.
Ααα... Το αμάξι είναι μοντέλο του 5/01 οπότε ή θα μπεί 5W/40,10W/40 ή θα πάω στα βαθειά με το 5W/30 Smile
Svstouk - Τρι 04 Μάρ 2003, 14:23:37
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Στούκα, μυρίζομαι μπουζο-πρόβλημα. Wink


Να σου πω, κι εγώ το σκεφτόμουν, αλλά έχουν κάνει μόνο 8000 χλμ.

Μιλάμε τώρα για τα αυθεντικά της Πεζό, που γράφουν επάνω Πεζό. Μάλλον θα πάω για τα διάκιδα της SAGEM.
Δημήτριος - Τρι 04 Μάρ 2003, 15:09:08
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
To άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Sad Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει.


Επιμένω στο ζουάν της εξάτμισης Twisted evil Mad
Έλεγξέ το... (επίσης πέρνα και από την διαγνωστική συσκευή το αυτοκίνητό σου, στα πλάίσια της εγγύησης)
Miltellas - Τρι 04 Μάρ 2003, 18:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Στούκα, μυρίζομαι μπουζο-πρόβλημα. Wink


Να σου πω, κι εγώ το σκεφτόμουν, αλλά έχουν κάνει μόνο 8000 χλμ.

Μιλάμε τώρα για τα αυθεντικά της Πεζό, που γράφουν επάνω Πεζό. Μάλλον θα πάω για τα διάκιδα της SAGEM.


Στούκα, όχι, δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα στα μπουζί. Δεν συνηθίζεται τα σωστά μπουζί (μαμά είναι τα Sagem/Eyquem) να έχουν πρόβλημα σε μόλις 8000χλμ. Τα Sagem που λες είναι τα γνωστά γαλλικά Eyquem. Wink
Svstouk - Τρι 04 Μάρ 2003, 21:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Svstouk έγραψε:
To άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Sad Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει.


Επιμένω στο ζουάν της εξάτμισης Twisted evil Mad
Έλεγξέ το... (επίσης πέρνα και από την διαγνωστική συσκευή το αυτοκίνητό σου, στα πλάίσια της εγγύησης)


ΟΚ, το ζουάν ελέγχεται.
Wink
Αλλά η διαγνωστική συσκευή......... Evil
tenere - Πεμ 06 Μάρ 2003, 21:02:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυράκια - Τί είναι αυτό;
mick206 έγραψε:
Καλησπέρα παίδες και καλό μήνα!!
Ας περάσουμε γρήγορα-γρήγορα στο θέμα μας!!! Laughing Laughing Laughing
Η απορία μου είναι η εξής: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΥΡΑΚΙΑ;;;
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!!
Ποιά είναι η δουλειά τους,γιατί λέμε οτι χτυπάνε και τα σχετικά....
Ευθύνονται για αυξημένους θορύβους στον κινητήρα μας ή για οτιδήποτε άλλο;;;;
Πιστεύω πως θα μπορούσε σε αυτή την κατηγορία του forum να καθιερωθούν topics στα οποία θα αναλύονται κάθε εξάρτημα που υπάρχει στο 206 μας(πού βρίσκεται,τί κάνει,πώς χαλάει και επισκευάζεται κτλ κτλ).
Ρωτάω αυτά τα πράγματα γιατί το 206 είναι το πρώτο μου αμάξι και δέν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με αυτοκίνητα(αν και είμαι 24χρονών)και πιστεύω πως και άλλοι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα...
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ του 206club.
Wink Laughing Wink Laughing Wink Laughing


Τα λεγόμενα πυράκια οφείλονται σε προαναφλέξεις του καύσιμου μίγματος πριν δοθεί ο σπίνθήρας από τα μπουζί. Αυτό οφείλεται σε υπερθέρμανση του μίγματος που φτάνει σε αυτανάφλεξη από μόνο του.Τα λεγόμενα πυράκια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα γιατί μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και λιώσιμο του πιστονιού. Ο θόρυβος που ακούγεται δεν είναι παρά κρουστικά κύματα που χτυπάνε στα τοιχώματα του κυλίνδρου και διμιουργούν τον μεταλλικό ήχο που εμείς λέμε πυράκια. Τις περισσότερες φορές οφείλεται το καύσιμο δηλαδή ο αριθμός των οκτανίων που περιέχει. Τα μπουζί χρειάζονται αλλαγή κάθε 50000 με 60000 (δοκιμασμένα) χωρίς να διμιουργούν κανένα πρόβλημα εκτός και αν χρησιμοποιείται μπουζί που δεν ορίζει ο κατασκευαστής. Τα πυράκια μπορεί να οφείλονται και σε κακό χρονισμό του κινητήρα από τον ιμάντα χρινισμού (αρκεί και ένα δόντι να φύγει) μπορεί να βραχυκυκλώσει και μπουζί και να μην δουλεύει ένας κύλινδρος σωστά λόγω υπερθέρμανσης από κακό χρόνισμα.
Miltellas - Παρ 07 Μάρ 2003, 03:13:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυράκια - Τί είναι αυτό;
tenere έγραψε:
....Τα λεγόμενα πυράκια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα γιατί μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και λιώσιμο του πιστονιού....


...λόγω της ανάπτυξης υπερβολικών θερμοκρασιών.
Αυτό βέβαια είναι εξεζητημένη περίπτωση για τα μοτέρ παραγωγής, αλλά μπορεί να συμβεί σε αγωνιστικούς κινητήρες. Οι κινητήρες τούρμπο είναι οι πιο επιρρεπής. Και όσοι με Νίτρο... εάν τους συμβεί (πυράκια) δεν θα προλάβουν ούτε να το σκεφτούν. Shocked
Δημήτριος - Παρ 07 Μάρ 2003, 15:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Επίσης έχω "πιάσει" να κάνει θόρυβο παρόμοιο με πυράκια η βάση της μηχανής (κουκουνάρα) από μεγάλη ταλάντωση της μηχανής στις χαμηλές στροφές.


Μμμμμ..... Ενδιαφέρον...
Πάντως εμένα οι ήχοι που άκουγα (τώρα τους ακούω πολύ σπάνια) έμοιαζαν με πυράκι αλλά διάφέραν στο ότι δεν είχαν αυτή την έντονη μεταλλική χροιά...
Πάντως το άκουγα και στο πάτημα και άφημα του γκαζιού (με νεκρά) και στις 3.000 με 4.000 στροφές και απότομο (ή χαλαρό) πάτημα γκαζιού. Επίσης το άκουγα και στο ξεκίνημα πολύ έντονα... (υπ' όψην όλα αυτά με super αμόλυβδη)
Τώρα δεν ξέρω γιατί σταμάτησε...
DimiP - Παρ 07 Μάρ 2003, 17:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
ξεφυλλιζα σημερα ενα περιοδικο του χωρου των αυτοκινητων , και ειχε αφιερωμα στους αισθητηρες (καθε λογης) .
Επεσε το ματι μου λοιπον σε αισθητηρα για τα πυρακια.
Ακριβως ετσι εγραφε η λεζαντα και εδειχνε μια συσκευη.
Υπαρχει κατι τετοιο;
Το εχουν τα αυτοκινητα απο μαμα; η ειναι κατι after market;
η ερωτηση μπορει να ειναι και γελοια αλλα δεν εχω ιδεα , δεν το ειχα ξανακουσει και μου φαινεται παραξενο.
γνωριζει κανεις κατι ;
Miltellas - Σαβ 08 Μάρ 2003, 08:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Επεσε το ματι μου λοιπον σε αισθητηρα για τα πυρακια.
Ακριβως ετσι εγραφε η λεζαντα και εδειχνε μια συσκευη.
Υπαρχει κατι τετοιο;
Το εχουν τα αυτοκινητα απο μαμα; η ειναι κατι after market;


Δεν υπάρχει τέτοιος αισθητήρας, ορατός από οδηγό, από εργοστασιακές τοποθετήσεις. Σίγουρα θα υπάρχει όμως σε επικοινωνία με τον εγκέφαλο ώστε να ρυθμίζει ηλεκτρονικά χρονισμό και μίγμα.
Δημήτριος - Σαβ 08 Μάρ 2003, 10:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ξεφυλλιζα σημερα ενα περιοδικο του χωρου των αυτοκινητων , και ειχε αφιερωμα στους αισθητηρες (καθε λογης) .
Επεσε το ματι μου λοιπον σε αισθητηρα για τα πυρακια.
Ακριβως ετσι εγραφε η λεζαντα και εδειχνε μια συσκευη.
Υπαρχει κατι τετοιο;
Το εχουν τα αυτοκινητα απο μαμα; η ειναι κατι after market;
η ερωτηση μπορει να ειναι και γελοια αλλα δεν εχω ιδεα , δεν το ειχα ξανακουσει και μου φαινεται παραξενο.
γνωριζει κανεις κατι ;


Είναι οι αισθητήρες προανάφλεξης.
Νομίζω πως η κύρια συσκευή ενός τέτοιου συστήματος είναι ένα υψίσυχνο μικρόφωνο που αντιλαμβάνεται τις εκπομπές ήχου όταν λαμβάνει χώρα το φαινόμενο. Από 'κεί και πέρα στέλνεται ηλεκτρικό σήμα στον εγκέφαλο, ο οποίος ρυθμίζει την προπορεία της ανάφλεξης.
Δυστυχώς μόνο τα ακριβά αυτοκίνητα διαθέτουν τέτοια προστασία. Επισης άκουσα πως και το νέο fiesta έχει αισθητήρα προανάφλεξης.
Tomcat - Σαβ 08 Μάρ 2003, 17:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
Mήπως εννοεί το knock sensor? Ή καμία σχέση?
Δημήτριος - Σαβ 08 Μάρ 2003, 22:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:
Mήπως εννοεί το knock sensor? Ή καμία σχέση?


Ακριβώς αυτό!!! Wink
Δηλαδή όλα αυτά που προαναφέρθηκαν λέγονται knock sensors (τα υψίσυχνα μικρόφωνα που λέγαμε...)
tenere - Δευ 10 Μάρ 2003, 13:21:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυράκια - Τί είναι αυτό;
Miltellas έγραψε:
tenere έγραψε:
....Τα λεγόμενα πυράκια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα γιατί μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και λιώσιμο του πιστονιού....


...λόγω της ανάπτυξης υπερβολικών θερμοκρασιών.
Αυτό βέβαια είναι εξεζητημένη περίπτωση για τα μοτέρ παραγωγής, αλλά μπορεί να συμβεί σε αγωνιστικούς κινητήρες. Οι κινητήρες τούρμπο είναι οι πιο επιρρεπής. Και όσοι με Νίτρο... εάν τους συμβεί (πυράκια) δεν θα προλάβουν ούτε να το σκεφτούν. Shocked


Πίστεψε με, έχει γίνει και σε κινητήρα παραγωγής. Προφανώς ήταν από πρόβλημα χρονισμού. Έχω δει παρόμοιο και σε Diesel κινητήρα.
Tomcat - Δευ 10 Μάρ 2003, 15:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τα knock Sensor συνδέονται κυρίως με aftermarket εγκεφάλους βλέπε Motec-Ηalteck και έχουν αξία στα υψηλών επιδόσεων Turbo.
Αν έχεις δώσει 2-3 μυρια για να φτίαξεις το αυτοκίνητο σου είναι αμαρτία να μην συνδέσεις το knock , αλλά στα δικά μας..... τι το συζητάμε?[/b]
Θεοδόσης - Κυρ 16 Μάρ 2003, 18:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, knock-sensor έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα παραγωγής. Το Rallye για παράδειγμα έχει, καθώς και το 206 το 16v τουλάχιστον απ'ότι ξέρω (το Rallye 100% ). Μάλιστα αυτός είναι και από τους κύριους λόγους που έχουν ψηλή συμπίεση εργοστασιακά, διότι εάν προκύψουν πειράκια, ο εγκέφαλος μειώνει το αβάνς αυτόματα.
Καλώς σας βρήκα κιόλας Very happy
Svstouk - Κυρ 16 Μάρ 2003, 21:09:25
Θέμα δημοσίευσης:
Θεοδόσης έγραψε:
Παιδιά, knock-sensor έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα παραγωγής. Το Rallye για παράδειγμα έχει, καθώς και το 206 το 16v τουλάχιστον απ'ότι ξέρω (το Rallye 100% ). Μάλιστα αυτός είναι και από τους κύριους λόγους που έχουν ψηλή συμπίεση εργοστασιακά, διότι εάν προκύψουν πειράκια, ο εγκέφαλος μειώνει το αβάνς αυτόματα.
Καλώς σας βρήκα κιόλας Very happy


Καλώς τον! Wink
GIANNIS206 - Δευ 17 Μάρ 2003, 00:46:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καλωσήρθες στην παρέα μας!
Tomcat - Δευ 17 Μάρ 2003, 01:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλώς τον!!!

Είσαι σίγουρος για τον αισθητήρα... αν ήταν έτσι γιατί τόσος κόσμος ανησυχεί για τα πυράκια. Τι να σου πω μπορεί και να χεις δίκιο.... δεν το γνωρίζω.

Αααα και να μας γράφεις ποιο συχνά από εδω και πέρα. Laughing
Δημήτριος - Δευ 17 Μάρ 2003, 11:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
Θεοδόσης έγραψε:
Παιδιά, knock-sensor έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα παραγωγής. Το Rallye για παράδειγμα έχει, καθώς και το 206 το 16v τουλάχιστον απ'ότι ξέρω (το Rallye 100% ). Μάλιστα αυτός είναι και από τους κύριους λόγους που έχουν ψηλή συμπίεση εργοστασιακά, διότι εάν προκύψουν πειράκια, ο εγκέφαλος μειώνει το αβάνς αυτόματα.
Καλώς σας βρήκα κιόλας Very happy


Γειά σου και από 'μένα! Έχεις δίκιο. Πολλά καθημερινά αυτοκίνητα έχουν αιθητήρα προανάφλεξης...
Θεοδόσης - Δευ 17 Μάρ 2003, 15:56:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τα καλωσορίσματα παιδιά. Αν και Ραλλάκιας, νομίζω ότι το forum εδώ είναι πολύ ενδιαφέρον και με αρκετές πληροφορίες.
Όσον αφορά τον knock sensor, είναι σίγουρο. Μάλιστα τα αυτοκίνητα που έχουν knock sensor μπορούν και δουλεύουν με πιο ψηλή συμπίεση από "τα άλλα" όπως είπα πριν. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι δίκοπο μαχαίρι καθώς από κάποια συμπίεση και πάνω, το κέρδος στην ιπποδύναμη από την αύξηση της συμπίεσης αντισταθμίζεται και υποσκελίζεται από την απώλεια της δύναμης λόγω της μείωσης του αβάνς.
Το ψάχνω λίγο το θέμα διότι στο εγγύς μέλλον προτίθεμαι να προχωρήσω σε μια ψιλοβελτίωση στο Ραλλάκι και πρέπει να ξέρουμε τι κάνουμε πριν προχωρήσουμε. Smile
Baphomet - Τετ 06 Ιούλ 2005, 22:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω το θέμα το οποίο μελέτησα ενδελεχώς και νομίζω οτι είναι ενδιαφέρον για τους μελετηρούς αλλά και για την Knowledje base... Wink
ultra-one - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 10:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
Θεοδόσης έγραψε:
Μάλιστα τα αυτοκίνητα που έχουν knock sensor μπορούν και δουλεύουν με πιο ψηλή συμπίεση από "τα άλλα" όπως είπα πριν. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι δίκοπο μαχαίρι καθώς από κάποια συμπίεση και πάνω, το κέρδος στην ιπποδύναμη από την αύξηση της συμπίεσης αντισταθμίζεται και υποσκελίζεται από την απώλεια της δύναμης λόγω της μείωσης του αβάνς.


.....Για αυτό το λόγο ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η χρήση 98άρας ή 100άρας βενζίνης στα αυτοκίνητα με συμπίεση πάνω από 10:1 Cool
SnakeMJK - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 11:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Παλαιότερα άκουγα πυράκια (νομίζω δηλαδή) μόνο σε κάτι τρελές ανηφόρες κ ενώ είχα πολλά άτομα μέσα. Μετά την παρέμβαση της "φιλτρο-εξάτμισης" και βάζοντας πάνω από 2,5 χρόνια μόνο shell-bp (το 1/3 από τα γεμίσματα είναι με vpower/ultimate) δεν ακούω κάτι παρόμοιο. Δεν ακούω απ τη βαβούρα που επικρατεί πλέον ή απλά δεν υπάρχουν πυράκια (επειδή και καλά το αμάξι "ξεμπούκωσε" Razz )..;
StorM_GmA - Δευ 06 Αύγ 2007, 12:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
αν και κάτι χρόνια μετά την δημοσίευση του θέματος, για να μην ανοίγω
καινούριο topic, θα γράψω εδώ την απορία μου!

καθώς διάβαζα το θέμα, είδα οτι κάποιος έγραψε οτι μοιάζει ο ήχος απο τα
πειράκια με έναν ήχο που κάνει η εξάτμηση. Εχω εδώ και καιρό "πρόβλημα"
με αυτόν τον ήχο (σαν δυο μέταλλα να χτυπάνε μεταξύ τους). Εχω αλλάξει
εξάτμηση και νομίζω (χωρίς να ειμαι 100% σίγουρος) οτι από τότε παρουσιάστηκε
ο ήχος αυτός...δεν υπάρχει όμως συγκεκριμένη στιγμή που ακούγεται...σίγουρα
όμως είναι σε χαμηλές ταχύτητες και πάντα σε επιτάχυνση. Μου φαίνεται οτι
προέρχεται ακριβώς κάτω απο την θέση του οδηγού...ή κάπου εκεί τέλοσπαντων.
Σίγουρα δεν έρχεται απο την μηχανή όμως αλλά αφου δεν είμαι και γνώστης
του θέματος, μπορεί να έρχεται απο την μηχανή αλλά να μην το καταλαβαίνω.

Πώς μπορώ να σιγουρευτώ οτι δεν ειναι πειράκια? και αν τελικά δεν είναι
πειράκια αλλα θέμα εξάτμησης, τί ακριβώς προκαλεί αυτόν τον ήχο? όταν
στο συνεργείο σηκώσαμε το αμάξι, δεν είδαμε κάποιο σημείο που να μπορεί
ο σωλήνας (πρωην σιλανσιε) να ακουμπάει πουθενά. Αλλά ο τεχνικός μια
ματιά έριξε μόνο και κούνησε λίγο το τελικό να δει αν ακουμπάει πουθενά
μέσα στα όρια ανοχής που έχουν τα λαστιχάκια που το συγκρατούν...δεν
ασχολήθηκε και πολύ δηλαδη...
Αν βοηθάει σε τίποτα, το τελικό είναι πλέον στην μέση και έχει φύγει η ρεζέρβα
απο κεί...
fynos - Δευ 06 Αύγ 2007, 17:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως αυτό που ακούς κάτω από το κάθισμα του οδηγού είναι το ζουάν ?
Και αυτό ένα μεταλλικό τριγμό κάνει !!
StorM_GmA - Δευ 06 Αύγ 2007, 17:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
λες ε? μπορεί! αν ήξερα και τι είναι το ζουάν ίσως να ήμουν πιο κατατοπιστικός! Πάντως ο ήχος έρχεται απ έξω (σε περίπτωση που ο δον Ζουαν
είναι μέσα το λεω αυτο Razz )
fynos - Δευ 06 Αύγ 2007, 17:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχα μισό να σου δείξω !
http://s171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/?action=view&current=DSC00315.jpg
Ακριβός στην ένωση του δίχαλου με την σωλήνα, αλλιώς το λένε και μπίλια !
StorM_GmA - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
προφανώς βλέπουμε την εξαγωγή τώρα έτσι δεν είναι? μην νομίζω ότι να 'ναι
δηλαδή!

εμένα δεν έχει τέτοια κόλπα το αμάξι μου! Απ όσο θυμάμαι όταν το είχαμε
ανεβάσει για να μπει η εξάτμηση, ένας σωλήνας κατέβαινε απο το μοτέρ,
πήγαινε στο σιλανσιε και μετά στην εξάτμηση αλλά όλα αυτά μονοκόματα...
με συγκολήσεις δηλαδή...και ο μάστορας έβαλε εκει πέρα τα φλογίδια του
μπρός και έκοψε τον σωλήνα λίγο αφ ότου είχε κατέβει απο το μοτέρ και τον
αντικατέστησε με άλλον σωλήνα χωρίς σιλανσιέ που πήγαινε μέχρι πίσω και
όλες τις ενώσεις τις έκανε με ηλεκτροσυγκόληση όχι με τις ενώσεις που έχει
η φωτογραφία...

βοήθησε καθόλου αυτό ή τσάμπα έγραφα?! Razz Razz
fynos - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά ok, στο ίδιο σημείο πάντως θα έχει και εσένα αυτό το ζουάν ή μπίλια !
StorM_GmA - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
και λες να φταίει αυτό? Του εξατμισά ευθύνη είναι? για να ξέρω που να πάω!

Thanks πάντως για την βοήθεια!
fynos - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:20:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν πάς και σε μια Peugeot μπορούνε να το κοιτάξουν και να το επιδιορθώσουν !
τπτ
StorM_GmA - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:46:29
Θέμα δημοσίευσης:
μα πήγα και δεν βρήκαν τίποτα! αν και όπως έγραψα και πρίν ο τεχνικός το
μόνο που έκανε ήταν να κουνήσει λίγο την εξάτμηση...τίποτα άλλο...
θα ξαναπάω όμως και θα τους πω να το κοιτάξουν πάλι!!!
fynos - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για διάβασε το 2ο topic του Volvou, αν και είναι νωρίς για εσένα να πονάνε αυτά τα σημεία, και δεν είσαι και volvos
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=560
StorM_GmA - Δευ 06 Αύγ 2007, 18:59:33
Θέμα δημοσίευσης:
αχαχαχ! καλά για να μην σε ταλαιπωρώ, θα πάω να δω το ζουάν που λές
και αν δεν βρουν τίποτα θα ενημερώσω!
fynos - Δευ 06 Αύγ 2007, 19:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθείς μια και οι τριγμοί είναι άτιμο πράγμα !!
Θα περιμένουμε !
Road_Runner - Τρι 07 Αύγ 2007, 13:15:20
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Για διάβασε το 2ο topic του Volvou, αν και είναι νωρίς για εσένα να πονάνε αυτά τα σημεία, και δεν είσαι και volvos
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=560


αααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
andreas77THP - Παρ 09 Νοέ 2007, 05:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:


β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους.



Βασικά ο ήχος που ακούς μετά από πολυταξιδεμένα λάδια είναι τα ωστήρια που χτυπάνε και όχι πυράκια...!!! Wink
kos_argyris - Κυρ 25 Μάϊ 2008, 21:11:13
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα φίλοι. Ξέρει κανείς αν τα turbo 207 έχουν αισθητήρα προανάφλεξης. Έχουμε που έχουμε χάλια βενζίνες, τουλάχιστον η μόνη συνέπεια ας είναι η μειωμένη ιπποδύναμη, όχι η φθορά του κινητήρα.
Touristas - Δευ 26 Μάϊ 2008, 05:59:58
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει
kos_argyris - Δευ 26 Μάϊ 2008, 08:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks Αργύρη.
MLN - Τετ 31 Μάρ 2010, 23:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ... παρατηρησα και εγω θορυβο απο πειρακια...στο ρελαντι...αλλα κ σε ανηφοριτσα μικρη...οπου κανω οπισθεν για να βαλω το αμαξι μου στο γκαραζ....πως μπορουμε να εξαλειψουμε αυτο το φαινομενο ?? εβαλα επειηδες σημερα 100αρα....και θα παρατηρησω απο αυριο για διαοφρες..
106 T16 - Τετ 31 Μάρ 2010, 23:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
MLN έγραψε:
παιδια ... παρατηρησα και εγω θορυβο απο πειρακια...στο ρελαντι...αλλα κ σε ανηφοριτσα μικρη...οπου κανω οπισθεν για να βαλω το αμαξι μου στο γκαραζ....πως μπορουμε να εξαλειψουμε αυτο το φαινομενο ?? εβαλα επειηδες σημερα 100αρα....και θα παρατηρησω απο αυριο για διαοφρες..

Στο ρελαντί δεν χτυπάει πειράκια.Το μόνο που ακούγεται συνήθως είναι ο χτύπος από τα μπέκ ψεκασμού.Συνήθως με 100άρα το μειώνεις το φαινόμενο αυτό (αν σου βάλουν 100αρα βέβαια)
alekou - Πεμ 01 Απρ 2010, 03:37:43
Θέμα δημοσίευσης:
Και σε μένα κάνει παρόμοιο θόρυβο, και απ' ότι είδα, είναι ραγισμένη η πολλαπλή εξαγωγής. Ο θόρυβος είναι ιδιαίτερα έντονος όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Μετά που ζεστένεται και τα μέταλλα διαστέλονται, ο θόρυβως μειώνεται και σχεδόν εξαφανίζεται.
MLN - Πεμ 01 Απρ 2010, 16:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
ο μηχανικος μου μου ειπε οτι αν δεν χτυπαει στις υψηλες στροφες δεν υπαρχει προβλημα...το μονο που μου προτεινε...ειναι ΜΟΝΟ 100ΑΡΑ !!!!
Pughell - Πεμ 01 Απρ 2010, 18:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
MLN έγραψε:
ο μηχανικος μου μου ειπε οτι αν δεν χτυπαει στις υψηλες στροφες δεν υπαρχει προβλημα...

Πες ποιος ειναι για να ξερουμε να μην παμε... Cool
MLN - Πεμ 01 Απρ 2010, 18:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θα το κανω αυτο για λογους διαφημισης...αλλα γιατι το λες ετσι ??? του ειπα το εξης.."χθες το βραδυ την ωρα που παρκαρα το αμαξι ( εχει κ λιγο ανηφοριτσα το γκαραζ μου ) ακουγα πυρακια...και αμεσως με ρωταει τι βενζινη του ειχα βαλει .... ειχα βαλει μισο ντεποζιτο 95 και αλλο μισο 100αρα .... και μου κανει μονο 100 αρα .... το πηρε μια βολτα και το εκανε...και ξεκινησε και επιτιδες με δευτερα ταχυτητα για να εχει μεγαλυτερο φορτιο..και μου ειπε οτι δεν ακουσε τιποτα...και οτι ολα καλα... μου ειπε μονο 100αρα...και βλεπουμε στην πορεια...απλα το εκανα ενα 5λεπτο βολτα μαζι κ εγω μεσα και δν παρατηρησε πειρακια ... δν νομιζω να εκανε κατι λαθος και δν ειναι σωστο να λες ετσι για καποιον που δεν ξερεις..
Pughell - Πεμ 01 Απρ 2010, 18:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,δεν ξερω αν το διατυπωσες εσυ ετσι ή αν αυτος το ειπε ετσι ακριβως αλλά ανθρωπος ο οποιος λεει οτι αν ενα μοτερ δεν χτυπαει πυρακια ψηλα,τοτε δεν υπαρχει ρισκο,τοτε κακως εχει διπλωμα μηχανικου...
MLN - Παρ 02 Απρ 2010, 17:02:01
Θέμα δημοσίευσης:
σκεφτηκα το εξης και θελω να μου δωσετε τα φωτα σας...δεν μπαιζει το φιλτρο βενζινης ??? επειδη στα 207 το φιλτρο ειναι ενσωματομενο με την τρομπα πως γινεται να το αλλαζουμε ??? κατι πολυ σημαντικο διοτι οι βενζινες στην ελλας ειναι αθλιες...διοτι αν ειναι το φιλτρο γεματο με σκουπιδια .. τι βενζινη θα στειλει ??? εξου και τα πυρακια !!
LIONKING - Παρ 02 Απρ 2010, 19:17:09
Θέμα δημοσίευσης:
αφου λες οτι το εκανε στο παρκαρισμα το κρακ κρακ μαλλον απο κανα σασμαν στο εκανε οχι τιποτα το ανησυχητικο απλα δε το ξεκινησες καλα αμα σου βαραγε πυρακια θα το εβλεπες σε αποτομο γκαζι μεταξυ 1000 με 2000 κατι στροφες
The Ace - Δευ 24 Σεπ 2012, 20:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με το 206 1.4 16V του 2005 που έχουμε. Εδώ και αρκετό καιρό -περίπου 2 χρόνια- χτυπάει πειράκια, ειδικά όταν είναι κρύο, με μεγάλο φορτίο και 95αρα βενζίνη. Όποτε βάλω 100αρα σχεδόν εξαλείφεται το πρόβλημα (άρα δεν είναι κάποιος άλλος θόρυβος, είναι σίγουρα πειράκια).

Το θέμα είναι τώρα αν και πως λύνεται το πρόβλημα. Εφόσον δεν το έκανε παλιότερα, σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει μια χαρά με 95αρα. Άρα κάτι χάλασε. Μήπως έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία ? Μπουζί, μπουζοκαλώδια, μπεκ, αντλία ? Ένα γενικό tuneup θα βοηθήσει, ή τζάμπα λεφτά ?

Προφανώς η λύση του να βάζω συνεχώς 100αρα (όπως -αναγκαστικά- στο CX7) δεν είναι ούτε σωστή ούτε βιώισμη....
bagos - Δευ 24 Σεπ 2012, 20:55:12
Θέμα δημοσίευσης:
τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση?
The Ace - Τρι 25 Σεπ 2012, 08:47:25
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση?


Δεν τα έχω τσεκάρει, αλλά η τελευταία αλλαγή τους (στο μεγάλο των 60Κ χλμ, τώρα έχω σχεδόν 90Κ) ήταν στον Ντάσιο και λογικά είναι τα μαμά....άρα και τα σωστά.

Πάντως επειδή το κάνει ΠΟΛΥ έντονα το πρωί και μέχρι να ζεσταθεί, και επειδή με 95αρα μου κάνει και το άλλο κουλό να μην κρατάει σταθερό ρελαντί (παίζει 700-900σαλ), πρέπει να θέλει σίγουρα κοίταγμα.

Απλώς ρωτάω εδώ αν το έχει συναντήσει κάποιος και τι έκανε, ώστε να μην ψάχνω άδικα....

Να σημειώσω ότι πέρσι τέτοιο καιρό, μαζί με ιμάντες αλλάξαμε και φλάντζα καπακιού, λόγω του ότι δάκρυζε και τσίμπαγε αρκετό λάδι...
vasilisalessia - Τρι 25 Σεπ 2012, 12:05:30
Θέμα δημοσίευσης:
μην αφηνεις μπουζι πανω απο 15 20000χλμ σε αυτη τη μηχανη..χτυπαει μεγαλες θερμοκρασιες για ατμοσφαιρικος κινητηρας.μετα βρες μια μαρκα μπουζι που να τα παει αρκετα καλα η μηχανη.συνηθως η bosch γι αυτη τη μηχανη..μετα βενζινη...βαζε και καπου καπου καμμια v power....να μη σου πω αρκετα συχνα.οι κινητηρες αυτη εχουνε το αβανς τους ρυθμισμενο αρκετα ψηλα..και κανουνε αυτα τα ψιλοκουλα..για τα πυρακια..κοιτα τα μπουζι ανα 10000χλμ για να δεις πως ειναι...μετα το τρεμοπαιγμα μπορει να ειναι και απο κανα βουλωμενο μπεκ..η ασχημη βενζινη η καθαρισμος πεταλουδας...καθαρισες ποτε μπεκ?με υπερυχους..για αρχη κοιτας μπουζι.
vasilisalessia - Τρι 25 Σεπ 2012, 12:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
η πεζω για τα μπουζι λεει αλλα αλλα εγω ειμαι τις γνωμης να τα κοιτας ανα 10000χλμ οχι να τα αλλαζεις.να τα αλλαζεις στα 20000χλμ με 30...
The Ace - Τρι 25 Σεπ 2012, 16:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα προτείνετε γενικό tuneup έτσι και αλλιώς ? Δηλαδή έλεγχο μπουζί/καλώδια (κάποιο μπουζί πρέπει να ψιλορετάρει, νιώθω μερικές "εμβολιές" να είναι τζούφιες), καθαρισμό μπεκ/αντλίας (δεν έχω κάνει ποτέ).

Και για τον έλεγχο του ρελαντί, κάποια βαλβίδα είναι ή το μοτεράκι, σωστά ? Μιλάω για 1.4 16V, όχι για το 1.6 ή το 2.0. Υποθέτω ότι σε μαγαζί που να κατέχουν θα ξέρουν τι να κοιτάξουν...
vasilisalessia - Τρι 25 Σεπ 2012, 16:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις?
The Ace - Τετ 26 Σεπ 2012, 11:39:26
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις?


Το αυτοκίνητο το έχουμε για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός Αθηνών, οπότε ταξίδι δεν κάνει, αλλά ένα ρεζερβουάρ το τρώει μέσα σε μια βδομάδα (70χλμ κάθε μέρα). Έβαλα Racing και Ultimate 100αρες τώρα για να τσεκάρω τον θόρυβο, οπότε λογικά θα βοηθήσουν και αυτές...

Φίλτρο έχω βάλει K&N, και το έχω καθαρίσει/λαδώσει πριν κανά 6μηνο. Θα του ρίξω μια ματιά, αλλά δεν πρέπει να έχει κάτι. Φίλτρο λαδιού και βενζίνης θα πάνε πακέτο στο service. Πεταλούδα καθάρισα με το χέρι με καθαριστικό, δεν πρέπει να έχει μέσα πολύ πράγμα από όσο θυμάμαι.

Τέλος λάδια φοράει τα Total που βάζουν στις αντιπροσωπείες, δεν μου έχουν δώσει όμως ένα μονολιτρο να έχω πρόχειρο για να δω και σύνθεση...
vasilisalessia - Τετ 26 Σεπ 2012, 11:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη
The Ace - Τετ 26 Σεπ 2012, 12:06:29
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη


Πλάκα-πλάκα σε 15 μέρες κάνουμε dyno-day με το Mazdaspeed Club και θα τσιμπήσω ένα 4λιτρο Eneos σε super τιμή. Να πάρω 5W-30 full synthetic να τα ρίξω στο 206 ? Στο CX7 τα άλλαξα ήδη με αυτά τα λάδια...

Για καθαριστικό να τσιμπήσω ένα τυπικό από Carrefour/Praktiker/βενζινάδικο ή Λαμπριανίδη που περνάω κάθε μέρα να τελειώνουμε και με αυτό ?

Μπουζί θα κοιτάξω, αλλά έχουμε κάτι που να δουλεύει στο συγκεκριμένο μοτέρ ? Κάπου πήρε το μάτι μου για Bosch, είναι τα FR7DC ? Beru ή NGK επίσης παίζουν ?
vasilisalessia - Τετ 26 Σεπ 2012, 12:12:40
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα για κανα 5 40 καλυτερα το τοταλ ενερτζι.το βαζεις για 1000χλμ πας χαλαρα και το ξαναλλαζεις.αν δεις και το μαυριζει παλι γρηγορα και χανει την υφη τη βελουδινη μεχρι τα 5000χλμ το ξαναλλαζεις και μετα κρατα το 10000χλμ.και αυτο για να καθαρισει η βενζινη απο τα παλια λαδια που καλο ειναι να ξερεις τι σου βαλανε.τωρα απο μπουζι κοιτα για bosch plus + κατι τετοιο.πας σε ενα μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων δινεις τον αριθμο πλαισιου και σου δινουνε για το αμαξι η μπες στο ιντερνετ στη bosch.
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 13:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους
The Ace - Πεμ 27 Σεπ 2012, 14:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους


Και όμως, στην περίπτωσή μου ήταν σχεδόν ακαριαία η αλλαγή. Με 95αρα (Shell ή BP, όχι ότι να'ναι) το αυτοκίνητο κρύο (δηλαδή το πρωί ειδικά) βάραγε πυράκια σαν να έπαιζε drums, ενώ και ζεστό με φορτίο και μεγάλη ταχύτητα επίσης χτύπαγε αρκετά....οπότε έπρεπε να το προσέχω συνεχώς.

Με το που έβαλα 100αρα (γέμισμα απόγευμα με BP 100 σε περίπου άδειο ρεζερβουάρ, και χωρίς να κάνω μετά ούτε 1 χλμ μέχρι το σπίτι μου), το άλλο πρωί δεν έκανε ούτε κιχ.

Τα μπουζί θα αλλαχτούν προληπτικά έτσι και αλλιώς, το θέμα είναι αν μπουν τα "σωστά" ή καλύτερα/ψυχρότερα, μην ξαναδώ τα ίδια με 95αρα...
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 17:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι θεμα shell ειναι θεμα να μη τις εχει αραιωσει ο βενζινας..αν το αναγνωριζει ο εγκεφαλος απευθειας και δε χτυπαει πια τοτε οκ.μηπως θα πρεπει να κοιτας καμμια καθαρη 95 η με 97αρα μετα??αλλα μια αλλαγη μπουζι και ενα καθαρισμο μπεκ θα τον εριχνα αν δεν το εχεις κανει και ποτε.τωρα περι ψυχροτερου μπουζι δε ξερω αλλα ξερω οτι δε πρεπει να αλλαζουμε την ισορροπια καυσης του αυτοκινητου...εφοσον ειναι εργοστασιακο.
The Ace - Τρι 08 Ιαν 2013, 10:44:42
Θέμα δημοσίευσης:
Απλώς για να ενημερώσω τους κατόχους 206 (και όποιους άλλους έχουν το ίδιο πρόβλημα), στην δική μου περίπτωση τα πειράκια ήταν απόρρεια 2 μπουκωμένων μπεκ, τα όποια έσταζαν (αντί να ψεκάζουν) και μάλιστα με μικρότερη ροή. Με τον καθαρισμό των μπεκ (και χωρίς καμία άλλη αλλαγή, ούτε καν μπουζί, τα οποία ήταν σχετικά ΟΚ) το πρόβλημα εξαφανίστηκε...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr