volvos έγραψε: |
στο δικο σου δινει η πεζο σπορτ μια γα**τη ρυθμιζομενη (οχι αυτοματη οπως η μαμα ) με αλλο πεταλι για να το φερνεις εκει που θες. |
volvos έγραψε: |
εγω παντως για ντιζα συμπελκτη σε κοβω
|
volvos έγραψε: |
αν το ψαξεις απο αγορα θα το βρεις πολυ φτηνοτερα απο οσο ζητα η αντιπροσωπεια |
mrkaza έγραψε: |
Συγνώμη καθως ακουω για πλατο ενω θεωριτικα με ενα πλατο αντέχει πολυ ακομα οταν ο δισκος παραδωσει σωμα και ψυχη , μηπως και οι 2 εχετε το κακο συνηθειο στο φαναρι να περιμενετε με τη πρωτη κουμπομενη απο την πρωτη στιγμή ?
... Πλατο - διχαλο χαλανε οταν εχουμε πατιμενο τερμα το συμπλέκτη ![]() |
fynos έγραψε: |
Όταν ο δίσκος μυρίζει εύκολα, σημαίνει ότι είναι καμένος ? |
iceage έγραψε: | ||
Γιάννη μήπως κατά την εκκίνηση έχεις παρατηρήσει τίποτα τρέμουλο? Το λέω μήπως πατάει μονόπαντα και φορτίζεται παραπάνω στο συγκεκριμένο σημείο παραπάνω? Με αποτέλεσμα να ανάβει τοπικά. Αλλιώς τα παράπονά σας στον Salex που σας έβγαλε 30kg. Μάλλον πρέπει να αρχίσεται οι κάτοχοι 207 να ψάχνετια για δισκόπλατο ενισχυμένο. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
μπα δεν νομίζω εκτός αν κάθε βράδι, κυνηγάμε τα opc..... ![]() |
Παράθεση: |
H παράδοσις συνήθως είναι 3 ημέρες εργάσιμες.
Δεν γνωρίζουμε λόγω Αυγούστου άν παραταθεί για 1 ημέρα επιπλέον. Το προϊόν είναι διαθέσιμο. Η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό [ΑLPHA BANK 778002101-010408] ή με πιστωτική κάρτα μέσω internet aπό την διεύθυνση: http://www.e-kostakis.gr/ViewShopProduct.aspx?ProductId=331634 Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα από το πρακτορείο μας στον Βοτανικό με 6 ευρώ [ΓΡΑΜΜΗ - Ορφέως & Αγίας Αννης γωνια- τηλ. 210-3478947] διαθέσιμη από τις 25/8/2009 ή με ACS 10 ευρώ. Eάν προτιμήσετε την ACS θα πρέπει να προσθέσετε στο κατατεθέν ποσόν +10 ευρώ ή στο site με πιστωτική να προσθέσετε 10 ποσ. στην διεύθυνση: http://www.e-kostakis.gr/ViewShopCategory2.aspx?CategoryId=57053 Ευχαριστούμε www.e-kostakis.gr |
volvos έγραψε: |
να μη βρεις.
αμα θες περιμενε καμια βδομαδα να σου πω εντυπωσεις απο το βαλεο που πηρα το δινει για το σ2 βτς πιο ενισχυμενο |
RoadRunner122 έγραψε: |
Από Μαρούσι προς Πεύκη επί της Πλαπούτα είχα δει ένα ανταλλακτικατζίδικο που στη τζαμαρία του είχε κολλημένο ένα μεγάλο σήμα της LUK (κίτρινο με μαύρα γράμματα). Τώρα το τι έχει, αν έχει κ σε τι τιμή θα έχει δε γνωρίζω. Κοντά είσαι, πέρνα μιά βόλτα. |
volvos έγραψε: |
να μη βρεις.
αμα θες περιμενε καμια βδομαδα να σου πω εντυπωσεις απο το βαλεο που πηρα |
mikerrgp έγραψε: |
Οι τιμες ειναι για valeo δισκο πλατο ρουλεμαν κ τοποθετιση
TU 1-3 106-206 1.4 -----> 200 euro TU3 307YJP ---------------> 230 euro TU5 106-206 1.6 ---------> 240 euro TU5 307 -------------------> 250 euro Επισης το καταστημα μας κανει κ απλη τοποθετιση για καποιον που εχει το κιτ με 100 ευρω. Για περισοτερες πληροφοριες επικοινωνηστε: Μιχαλης Χρυσικος 6936650020 ACTION SPORT PEUGEOT ΧΡ.ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ & ΥΙΟΙ ΟΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ 2105617306 - 2105697890 - 6947123587 Τηλεμαχος |
nido έγραψε: |
Νεότερα μετά από εκτενές test-drive που ακολούθησε το βγάλε-ξαναβάλε της ντίζας μου:
1) Η 1η μπαίνει μια χαρά ("γλυκά") και η όπισθεν πλέον δε "γρατζουνάει" κατά την επιλογή της με το μοτέρ καλά ζεσταμένο. Επιβεβαιώνεται λοιπόν το ότι κάποια μλκ είχαν κάνει εκεί που το είχα πάει για διάγνωση & αλλαγή ντίζας. 2) Η "ενεργή" διαδρομή του πεντάλ μεγάλωσε λίγο, αρχίζει να "δαγκώνει" κανα ποντάκι πιο ψηλά απ' ότι πριν, και δεν παρατήρησα μέχρι στιγμής τόσο τράνταγμα στην εκκίνηση από στάση (που ήταν αυτό που με έκανε ν' αρχίσω το ψάξιμο προτού αλλαχθεί η ντίζα). Ακόμα χαμηλά δαγκώνει, βασικά, αλλά δεν είναι πλέον τόσο "on/off" και δεν τρέμει τόσο αισθητά όταν ξεκινάς. 3) Αν δεν είναι τέρμα (=100%) πατημένο το πεντάλ αλλά ας πούμε 97% υπάρχει θέμα με το βάλε-βγάλε της 1ης και της όπισθεν (=δε γίνεται τόσο "γλυκά") οπότε ίσως είμαστε λίγο οριακά και μετά από κάποια (χιλάδες?) χλμ θα καταλήξει πάλι να μην αποσυμπλέκει πλήρως καθώς την καρδιά του "προβλήματος" δεν την αγγίξαμε ακόμα. Να πω και το πιο ωραίο: Στο εξουσιοδοτημένο που το είχα πάει τον Αύγουστο για αλλαγή ντίζας, κοντά στο παλιό μου γραφείο, έφαγαν σχεδόν μισή μέρα, έλυσαν όλη την πεταλιέρα ( ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
και ο γολγοθας συνεχιζεται...
το σαζμαν κατεβηκε. μεσα ολα ειναι οκ . δεν υπαρχει κανενα θεμα σε κομπλερ συχρονιζε. βασεις οκ συχρονιζε οκ διχαλο οκ και ρωτω. γιατι δε μπαινανε οι ταχυτητες πιστα? κυριως ζεστο δε κατεβαζε με καμια παναγια. η λογικη λεει μαλλον οτι ηταν θεμα δισκοπλατου και ειδικα δισκου (ειχαμε αλλαξει καποια στιγμη πριν κανα διμηνο πλατο να δουμε τι θα κανει λλα τα ιδια) καμια ιδεα αλλη πριν το ξαναδεσουμε? |
Pughell έγραψε: |
Το "ματζουνι" που λες,το εχει φτιαξει ενας καθηγητης στο πανεπιστημιο(οχι ο Τανιος). |
RoadRunner122 έγραψε: |
Εσύ δεν το χρειάζεσαι!
Στο έχω πει 1000 φορές! Είχες πέσει μέσα στο καζάνι όταν ήσουν μικρός!!! ![]() |
volvos έγραψε: |
τελικα δισκος ηταν διαλυμενος. καποια ελατηριακια του αν καταλαβα καλα ειχαν ξεχαρβαλωθει και ακουμπαγαν σχεδον πλατο. |
LIONKING έγραψε: |
σταυρο παιζουν και valeo τουρκικα τα οποια ειναι μιας χρησης που δεν εχουν καμια σχεση με κατι αλλα valeo αλα ειναι δυσκολα να τα ξεχωρισεις ![]() |
volvos έγραψε: |
απλα θελει ενα μαμα ρουλεμαν για τα 206. στα 106 ισως και να μη θελει καν |
kane έγραψε: |
Για εξηγησου λιγο με το "φτιαχτο"....
Ειχα ενα θεμα με το συμπλεκτη μου προχτες και πραγματικα τρελάθηκα. Περιπου ανα 70-80.000χλμ μικτης χρησης, (κοντρες,βουνο,καγκουριλικια,νορμαλ) αλλάζω δισκοπλατω. Ακομη και με το βελτιωμενο μοτερ,παλι στις 70+ άλλαξα δισκοπλατω. Ε προχτες εφυγε ενα ελατηριακι απτο δισκο και αναγκαστηκα να αλλαξω παλι συμπλεκτη στις ουτε 20.000χλμ... Τι διαολο μπορει να συνέβη? καμια αστοχια υλικου ή κακη ποιότητα του δισκου? (το αυτ/το δεν ζοριστηκε περισσοτερο απότι τα υπολοιπα χρονια που το χα). Αυτη τη φορά εβαλα luk,να δουμε τι θα πιασουμε... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Εεεε αυτά τα περίμενε, θέλει ρουλεμάν, άστο άλλη μιά μέρα πάνω για να βρούμε κλπ θέλω να αποφύγω. Θέλω να γίνει αυθημερών όλη η εργασία κομπλέ (οκ το ράψιμο κορώνας στο μπλοκέ νωρίτερα) και δε με παίρνει για πειραματισμούς ![]() |
Pughell έγραψε: |
Στον Προφητη γιατι δεν ρωτησες,ντρεπεσαι; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιωργο,αν σκοπευεις να βαλεις 180αρι βολαν στο δικο σου,μονον με αγωνιστικο δισκο(μεταλλικα τακακια δηλαδη).
Αλλιως θα στον πατιναρει συντομα... |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειναι θεμα δισκου.
Στο XSi(που ηταν και λιγο ελαφρυτερο απο το δικο σου),παρα το close ratio που ειχα,παλι πατιναριζε και το δισκοπλατο ηταν ολοκαινουργιο. Σε αυτην την διαμετρο θελεις αναποφευκτα "αστερι". ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οχι ρε,ουτε το πλατο θα τα καταφερει γιατι το τακακι υπερθερμαινεται και η δυναμη πιεσης του πλατο δεν ειναι αρκετη για να αποτρεψει το πατιναρισμα... ![]() Σετ δισκοπλατο-αστερι χρειαζεσαι... ![]() Περι 6 και 8 φτερων,το θεωρω ασκοπο... Παρε οτι πιο φτηνο βρεις σε 4φτερο με ελατηρια απλα εχε υποψιν σου οτι αναλογα με την ποιοτητα θα εχεις και αναλογα σκληρο πενταλ,αν και τουλαχιστον η φυσικη σου διαπλαση δεν θα εχει προβλημα με κατι τετοιο. ![]() |
sps έγραψε: |
Διατηρω καποιες επιφυλαξεις για την αντοχη του omp.
Απο φιλο με 106 grA δεν ειχα ακουσει και τα καλυτερα. |
iceage έγραψε: | ||
Το κακόμοιρο το δικό μου το μοτέρ είναι σε φάση 3/4 1ου σταδίου. Σιγά το τέρας ροπής. Πάντως για 180άρι βολάν δεν βρήκα κάτι στον κατάλογο της Sachs. |