Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Saxo - αμορτισερ για 1,4 8ν με HR cousin - Παρ 07 Δεκ 2007, 01:30:23 Θέμα δημοσίευσης:
αν και με "λαθος" αμαξι πιστευω οτι ειμαι στο πιο σωστο τοπικ
το αμαξι ειναι ενα saxo 1.4 vts.
φοραει τα 3ποντα h&R και 185/55/14.
η χρηση του ειναι φουλ επιθεση ολη την ωρα στις στροφες (κυριως σε στενο στροφιλικι μεχρι και 4ες αλλα να εμπνεει και στα πολλα,στα μεγαρα εχω γραψει μονο 300 χλμ και δεν προβλεπεται αμεσα επισκεψη)αλλα και καφρικες επιταχυνσεις και επιβραδυνσεις καθε μερα.
τα αμορτισερ που φοραω (kyb excel μαυρα) τελειωσαν και ψαχνω αλλα.
αυτο που θα ηθελα ειναι οι αντιδρασεις να ειναι προοδευτικες πριν και μετα το οριο.επισης, στο μετρο του δυνατου,να μην κοπαναει και να βγαλουν 40000 χλμ.τα μουτρα απαγορευονται!μονο πισω αλλα ελεγχομενα.
το μπατζετ δεν ειναι μεγαλο και θα ηθελα να κινηθω σε μια αξιοπρεπη οικονομικη λυση.
οποαδηποτε αποψη δεκτη! cousin - Παρ 07 Δεκ 2007, 11:20:03 Θέμα δημοσίευσης:
καμια ιδεα και για μενα? sps - Παρ 07 Δεκ 2007, 11:27:42 Θέμα δημοσίευσης:
cousin έγραψε:
καμια ιδεα και για μενα?
peugeot sport road use με το φαρδυ πιατελο για τα ελατηρια σου, αλλιως στενα ελατηρια peugeot sport και bilstein grN για 106/σαξο, αλλα εκει θα θες και παχυτερες ραβδους για καλυτερο αποτελεσμα. volvos - Παρ 07 Δεκ 2007, 11:30:51 Θέμα δημοσίευσης:
το παιδι απο οσο καταλαβα θελει τα Hr για χαμηλωμα και ενα πιο καλο αμορτισερ... sps - Παρ 07 Δεκ 2007, 11:41:27 Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το παιδι απο οσο καταλαβα θελει τα Hr για χαμηλωμα και ενα πιο καλο αμορτισερ...
Για προτεινε κι εσυ κατι!
Τσαμπα κατεχεις τον τιτλο? cousin - Παρ 07 Δεκ 2007, 12:06:07 Θέμα δημοσίευσης:
τα h&R υπαρχουν ηδη.για αμορτισερ ψαχνω μονο.
βασικα θα ηθελα να μαθω περισσοτερα για τα αλκο και τα ρεκορντ και αλλα σε αυτη την κατηγορια χρηματων.bilstein+koni δεν τα παω... grpap - Παρ 07 Δεκ 2007, 12:14:55 Θέμα δημοσίευσης:
Τι εννοεις «δεν τα παω».Εχεις οδηγησει αυτοκινητο που φοραει bilstein;
Και αν ναι τι ηταν αυτό που δεν σου αρεσε;
Εγω παντως εχω ακουσει χωρις να τα εχω χρησιμοποιησει ότι είναι πολύ καλα.
Απλα είναι ακριβα. cousin - Παρ 07 Δεκ 2007, 12:33:36 Θέμα δημοσίευσης:
εχω οδηγησει ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου και με σπριντ και με γκρουπ ν και δεν μου αρεσαν.πολυ κοπανημα και νευρικες αντιδρασεις.αλλα ας μην το αναλυσουμε.γουστα ειναι αυτα.απλα δεν τα βαζω. MEMsound - Παρ 07 Δεκ 2007, 12:47:31 Θέμα δημοσίευσης:
με HR στα 106 τα μπιλσταιν κλπ (ασετάριστα) ειναι μεν ενδιαφέρονται στο στρίψιμο (με την ένοια της αμεσότητας και όχι απαραίτητα της αποτελεσματίκοτητας) αλλά κοπανάνε (και ταρακουνάνε και ενίοτε τερματίζουν) βλακωδώς...
το χω δει το εργο και σε 106 και σε saxo...
πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να κάνεις (από αμορτισερ) για να μην έχεις τέτοια φαινόμενα με τα ελατήρια που έχεις volvos - Σαβ 08 Δεκ 2007, 21:33:45 Θέμα δημοσίευσης:
α. ρωτα και στο 106κλαμπ...ειναι λογικο να εχουν μια εμπειρια παραπανω
β. στα 1.6 ειναι ελαχιστες εως καμια οι νορμαλ λυσεις (δηλαδη οχι στενοπιατελα) που ειναι καλυτερες απο το μαμα σεταπ.αρα μηπως θα επρεπε να βαλεις τα αμορτισερ του ραλλυ? δε ξερω αν συνεργαζονται με τα hr.αυτο θα το ρωτησεις στο 106κλαμπ.
γ. μια καλη λυση που εχω μπει μεσα σε 106 και μου αρεσε ηταν η απλη σειρα της kw με φαρδια ελατηρια και αμορτισερ χωρις ρυθμιση υψους ή κατι αλλο. αν και γενικα δε τα παω καλα με τις Kw αυτη μου αρεσε.
σκετα αμορτισερ ελατηρια. ωραιος συνδιασμος χωρις να κοπαναει. στο 1.4 δε ξερω ομως ποσο και αν θα δουλεψει cousin - Δευ 11 Φεβ 2008, 20:18:40 Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον, εβαλα τα alko ms.
το προβλημα ειναι οτι τα μπροστινα (κυριως) εχουν ψηλωσει πολυ το αμαξι.τα εχω πανω 9 μερες και δεν εχουν κατεσει.ειναι φυσιολογικο?θελουν πιο πολυ χρονο?
κατα την τοποθετηση δεν δουλευτηκαν τα αμορτισερ στο χερι καθολου.ηταν απαραιτητο?