PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - FABIA WRC

Tomcat - Τετ 26 Φεβ 2003, 15:24:56
Θέμα δημοσίευσης: FABIA WRC
Με το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο η Skoda ελπίζει σε καλύτερα αποτελέσματα στο WRC...



H άμμος στην κλεψύδρα της Skoda τελείωσε και η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες στις οποίες απεικονίζεται το μελλοντικό... WRC αυτοκίνητο της, το οποίο αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα του 2004.

Όπως σωστά μαντέψατε, το νέο αγωνιστικό μοντέλο βασίζεται στο supermini Fabia, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση δείχνει αρκετά εντυπωσιακό, χάρη στα "φουσκωμένα" φτερά, και φυσικά στην τεραστίων διαστάσεων πίσω αεροτομή. Το Fabia WRC θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης την επόμενη εβδομάδα, ενώ ίσως τρέξει και σε κάποιον από τους τελευταίους φετινούς αγώνες.


Μετά την επανεμπλοκή της εργοστασιακής ομάδας της Skoda το 1999, η τσέχικη εταιρεία "πάλευε" να πρωταγωνιστήσει στους αγώνες με το ογκώδες για ράλι Octavia, αλλά και με το όχι και τόσο υψηλό προϋπολογισμό της. Ο Armin Schwarz κατάφερε να ανατρέψει μία φορά τα δεδομένα, τερματίζοντας τρίτος στο ράλι Σαφάρι του 2001, ωστόσο τα υπόλοιπα αποτελέσματα -ειδικά τα τελευταία- δεν μπορούν να κριθούν επιτυχημένα. Οι φετινοί συνδυασμοί διασκεδάζουν τις εντυπώσεις διατηρώντας τα προσχήματα με την όγδοη θέση του Toni Gardermeister στο ράλι Σουηδίας, ενώ ο ομόσταυλός του Didier Auriol, απλώς τερμάτισε στην 18η θέση.


Ωστόσο, λόγω του ενδιαφέροντος της μητρικής VW που παρακολουθεί "στενά" το θεσμό, το "μικρό" Fabia, ίσως αποδειχθεί τελικά το κατάλληλο "όπλο" για το WRC. Ο αρχιμηχανικός της Skoda, Dietmar Metrich δήλωσε πως αποτελεί πρόκληση η παρουσίαση ενός νέου WR Car, αφού ουσιαστικά δεν υπάρχουν κοινά μέρη με το Octavia. Όσον αφορά στις δοκιμές του νέου Skoda, αυτές θα ενταθούν, αφού ο στόχος είναι να καταφέρει το Fabia WRC να είναι έτοιμο τον Οκτώβριο. Δοκιμαστής της ομάδας εκτιμάται ότι θα είναι ο Σουηδός Kenneth Eriksson, ο οποίος αν και δεν μετέχει ενεργά στους αγώνες με τα χρώματα της Skoda, παραμένει στενά συνδεδεμένος μαζί της.


Πηγή: Skoda Auto
chatasos - Τετ 26 Φεβ 2003, 15:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά όλοι πάνε προς μικρότερα μοντέλα, και μόνο η Peugeot θα πάει σε μεγαλύτερο (307)?
Sidobre - Τετ 26 Φεβ 2003, 15:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι η επιλογή του Fabia έγινε εφ'ενός επειδή το Οctavia είναι όντως μεγάλο, αφ'εταίρου όμως είναι και ο προάγγελος του Golf WRC που η VW έχει δείξει πολλές φορές ότι επιθυμεί να συμμετέχει στο WRC. Mαζεύουν λοιπόν εμπειρίες και θα φανεί αν θα καταφέρουν να γίνουν ανταγωνιστικοί ή όχι...
teoman - Τετ 26 Φεβ 2003, 15:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
Άσχετο,χθες πέτυχα ένα fabia με τα χαρακτηριστικά λογότυπα του octavia (RS,ABT) και το ανάλογο bodykit.Υπάρχει αυτό το μοντέλο?
Tomcat - Τετ 26 Φεβ 2003, 16:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
Η διαφορά μεταξύ 206-307 δεν νομίζω ότι είνα αντίστοιχη του Octavia-Fabia. Η Skoda το κάνει πέρα από την εμπορική προώθηση με την ελπίδα ότι το κοντύτερο μεταξόνιο θα της δόσει καλύτερους χρόνους.
Ενώ η peugeot το κάνει κυρίως για να εξασφαλίσει την διαφήμιση του 307.
'Εχουμε πει πάντως ότι αν κάτι δουλεύει σωστά δεν το αλλάζεις.
alemao - Τετ 26 Φεβ 2003, 16:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Άσχετο,χθες πέτυχα ένα fabia με τα χαρακτηριστικά λογότυπα του octavia (RS,ABT) και το ανάλογο bodykit.Υπάρχει αυτό το μοντέλο?

kai egw exw dei ABT Fabia na sfyraei Shocked
vvvvvvvvvvvvvvtttsssssssssssssss
Vaggelis - Τετ 26 Φεβ 2003, 16:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορώ να πω οτι είναι όμορφο, αλλά αμφιβάλλω για το αν πετύχει και αυτό το λέω γιατί όταν μια εταιρεία περνάει από ενα μεγάλο WRC μοντέλο (Octavia) σε ένα μικρότερο (Fabia), αντιμετωπίζει πρόβλημα χώρου και με αυτό εννοώ οτι είναι δύσκολο να χωρέσεις σε ένα μικρό χώρο κινητήρα, αναρτήσεις, διαφορικά κλπ και η Skoda δεν διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία, όπως η Peugeot, που στο παρελθόν συμμετείχε με ένα μικρό αγωνιστικό (205 Τ16)
Σκούρα τα πράγματα και για να μπορέσει να πετύχει κάτι, θα περάσει καιρός...
alemao - Τετ 26 Φεβ 2003, 18:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Μπορώ να πω οτι είναι όμορφο, αλλά αμφιβάλλω για το αν πετύχει και αυτό το λέω γιατί όταν μια εταιρεία περνάει από ενα μεγάλο WRC μοντέλο (Octavia) σε ένα μικρότερο (Fabia), αντιμετωπίζει πρόβλημα χώρου και με αυτό εννοώ οτι είναι δύσκολο να χωρέσεις σε ένα μικρό χώρο κινητήρα, αναρτήσεις, διαφορικά κλπ και η Skoda δεν διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία, όπως η Peugeot, που στο παρελθόν συμμετείχε με ένα μικρό αγωνιστικό (205 Τ16)
Σκούρα τα πράγματα και για να μπορέσει να πετύχει κάτι, θα περάσει καιρός...

Τα 205Τ16, 405Τ16, Renault 5 Turbo και Metro 6R4 είχαν την μηχανή πίσω Wink
Tomcat - Πεμ 27 Φεβ 2003, 01:18:51
Θέμα δημοσίευσης:
alemao_rallye έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Μπορώ να πω οτι είναι όμορφο, αλλά αμφιβάλλω για το αν πετύχει και αυτό το λέω γιατί όταν μια εταιρεία περνάει από ενα μεγάλο WRC μοντέλο (Octavia) σε ένα μικρότερο (Fabia), αντιμετωπίζει πρόβλημα χώρου και με αυτό εννοώ οτι είναι δύσκολο να χωρέσεις σε ένα μικρό χώρο κινητήρα, αναρτήσεις, διαφορικά κλπ και η Skoda δεν διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία, όπως η Peugeot, που στο παρελθόν συμμετείχε με ένα μικρό αγωνιστικό (205 Τ16)
Σκούρα τα πράγματα και για να μπορέσει να πετύχει κάτι, θα περάσει καιρός...

Τα 205Τ16, 405Τ16, Renault 5 Turbo και Metro 6R4 είχαν την μηχανή πίσω Wink


Που το θυμήθηκες το Metro ρε θηρίο??? Δεν ξέρω αλλά ήταν η συμπάθεια μου για μια περίοδο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr