plaketokofths έγραψε: |
αμα δεν εχεις εμπειρία απο αλλα οχήματα... ειναι άτοπο.
|
SnakeMJK έγραψε: |
χωρίς συζήτηση... είναι το καλυτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει.... ![]() |
mikerrgp έγραψε: |
μεσα απο την δουλεια μου εχω οδιγισει σχεδον τα παντα ολα μα ολα τα αυτοκινητα εχουν τα δικα τους προβληματα μικρα κ αλλα μεγαλα τα ιαπωνεζικα οπως λενε κ η μηχανικη κ ολοι ξερουμε ειναι το αμαξη του φτωχου δεν καταπινη την βεζινα δεν βγαζει πολλες ζιμιες αλλα οταν πας κ ενα ταξιδακι περνεις για μια εβδομαδα depon τελος παντων μια απορια εχω γιατι το 80% τον αγωνιστικον ειναι γαλλικα ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
.... .... σασμάν και συμπλέκτης ήταν θέμα οδήγησης πολλαπλασιαστής και map-sensor λόγω βενζίνης το αμάξι δεν έφταιγε σε κάτι.... |
Gr@lly έγραψε: |
Ποτέ ξανα αμάξι από PSA group ........ |
fynos έγραψε: | ||
Όλα τα αυτοκίνητα, πάνω κάτω είναι ίδια πλέων τουλάχιστον στον τομέα ασφάλεια και μηχανολογικά. Η διαφορά έγκειται στο συνεργείο και στον ιδιοκτήτη ! |
grpap έγραψε: |
Μπορει να στραβωσει και απο γρυλλο............ ![]() |
Gr@lly έγραψε: |
Αρα τα Ιταλικά είναι τα ίδια με τα Γερμανικά...
Αχ τι έμελε να πάθουν οι Γερμανικές εταιρίες.. Πουλάνε σκάρτο πράγμα..... |
drdino έγραψε: |
steve, αν θέλεις περίγραψε λίγο το ατύχημα αυτό... |
TopGear έγραψε: |
Βασικά, επειδή διάβασα διάφορες απόψεις, θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση. Το thread αφορά το 206 αποκλειστικά, δλδ ένα μικρό, όμορφο κτλ αυτοκίνητο πόλης (και ταξιδιών, ειδικά έτσι όπως έχουν γίνει τα μικρά). Άλλοι λένε θα ξαναγοράζανε αυτοκίνητο της Peugeot, άλλοι ούτε καν.
Ίσως πρέπει να αναλογιστούμε και με το δεδομένο κόστος της κατηγορίας που ανήκει το 206, τι καλύτερο μπορούμε να πάρουμε. Δλδ με χρήματα από 12.000-15.000 (καθώς λίγοι τα διαθέτουν για το 2λιτρο ή το RC), μπορούμε να αγοράσουμε κάτι καλύτερο από άποψης κινητήρα-ισχύος-κυβικών, αξιοπιστίας, κατανάλωσης, κόστους συντήρησης κτλ; Εάν υπάρχει, τότε να ψαχτούμε αν θα ξαναπαίρναμε. Ειδάλλως, θα ήταν λίγο άτοπο να μιλάμε για περιπτώσεις που μπορούμε να διαθέσουμε πχ κανά 20.000-25.000 ευρώ σε αμάξι και να ψάχνουμε για 206, που θεωρούνται "μικρά" αυτοκινητάκια, ενώ χτυπάμε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα. Άρα για το όριο των χρημάτων της κατηγορίας 206, θα προτιμούσαμε το ίδιο ή θα παίρναμε πχ Ibiza, Fabia, Clio, Jazz, C2-C3, Micra, Fiesta, Getz, Yaris ή άλλο; Εκτιμώ βάσει αυτού του κριτηρίου πρέπει να δίνουμε τις απαντήσεις μας. |
mikerrgp έγραψε: |
τα μονα που εχουν μεινει γνησια ειναι τα γαλλικα |
Sidobre έγραψε: |
[
Με λίγα λόγια, για το μέλλον της αυτοκίνησης μπορείτε άφοβα να κατηγορήσετε τους Γερμανούς, αφού κατάφεραν να περάσουν στον κόσμο ότι το να οδηγείς ένα τούβλο με μαλακά πλαστικά είναι καλύτερο από το να οδηγάς μια κουδουνίστρα που σου προσφέρει χαμόγελο. Μπορείτε άφοβα να κατηγορήσετε τον γκράλλυ και κάθε γκράλλυ που συντηρούν αυτή την νοοτροπία και σε λίγο καιρό αμα πας να πιάσεις το τιμόνι το αυτοκίνητο θα σου δίνει σφαλιάρες. Και τότε όλοι εμείς, θα στραφούμε στα παλιά γαλλικά αυτοκίνητα που θα έχουν απομείνει |
DimiP έγραψε: | ||
μια παρατηρηση: το οτι μπορει καποιος να μην ειναι ευχαριστημενος απο το αμαξι του δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα το αλλαξει δινοντας το ιδιο ευρος χρηματων για να παρει κατι αναλογο και στην ιδια κατηγορια. μπορει καλλιστα να καταλαβει πως αυτο που θελει ειναι ακριβοτερο και να αποφασισει να ανεβει λιγο κατηγορια πληρωνοντας περισσοτερα και παιρνοντας κατι αλλο. δεν σημαινει πως ντε και σονι θα παρει Ibiza, Fabia, Clio, Jazz, C2-C3, Micra, Fiesta, Getz, Yaris. μπορει να παει σε focus,corolla,civic,laguna,leon,a3, κ.λ.π κ.λ.π |
Sidobre έγραψε: | ||
Τσεχία, Αργεντινή κ.ο.κ. ************************* Την άποψή μου πάντως την ξέρετε. Τα Γερμανικά είναι ωραία για όσους έχουν ευαίσθητους κώλους! Μεταφέρουν το σαλόνι του σπιτιού σου στο αμάξι σου. Αν έχεις δε βίλλα μεταφέρουν την βίλλα σου... Οταν ξεπεράσεις τα 50.000 ευρώ, τότε αρχίζουν να σταματούν να έχουν οδική συμπεριφορά όπως το σπίτι σου. Το ενοχλητικότερο όλων είναι ότι το 80% των Ελλήνων εν γνώση του αγοράζει γερμανικό μόνο και μόνο για να ανεβάσει το πρεστιζ του (λέγε με και πουλ μουρ) αλλά αγνοεί τί ακριβώς είναι αυτό που αγόρασε.... Τα γαλλικά δεν είναι τα καλύτερα όλων, είναι όμως πάρα πολύ τίμια για αυτό που αγοράζεις. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν ανέβει εκπληκτικά σε συναρμολόγηση (όχι ποιότητα κατασκευής- είναι κάτι που θα πρέπει να το καταλάβει ο κόσμος) αλλά και σε υλικά που μαρκετίστικα φαντάζουν ποιοτικά (το σκληρό πλαστικό π.χ. είναι ποιοτικότερο και ανθεκτικότερο του αφρώδους, αλλά το αφρώδες δείνει την αίσθηση της ποιότητας επειδή δεν πρόκειται να τρίξει ποτέ), όμως δυστυχώς έχουν "πέσει" σε fun-to-drive, κάτι που υπερείχαν με μεγάλη διαφορά. Με λίγα λόγια, για το μέλλον της αυτοκίνησης μπορείτε άφοβα να κατηγορήσετε τους Γερμανούς, αφού κατάφεραν να περάσουν στον κόσμο ότι το να οδηγείς ένα τούβλο με μαλακά πλαστικά είναι καλύτερο από το να οδηγάς μια κουδουνίστρα που σου προσφέρει χαμόγελο. Μπορείτε άφοβα να κατηγορήσετε τον γκράλλυ και κάθε γκράλλυ που συντηρούν αυτή την νοοτροπία και σε λίγο καιρό αμα πας να πιάσεις το τιμόνι το αυτοκίνητο θα σου δίνει σφαλιάρες. Και τότε όλοι εμείς, θα στραφούμε στα παλιά γαλλικά αυτοκίνητα που θα έχουν απομείνει |
underage έγραψε: |
Έμας μας έκανε την τιμή ![]() Αυτό που με τσάντισε ήταν ότι είχα ένα ραντεβού στο Παίδων το οποίο το είχα κλείσει ύστερα από αγώνα ημερών από τον Οκτώβριο και είχε σαν αποτέλεσμα να τρέχω με τσάντες, καρότσι, από τη Σαλαμίνα με λεωφορεία, ταξί (σπάνια σταματάνε όταν έχει καρότσι), να έχει ψωφόκρυο και την μικρή να τα έχει παίξει (όχι πως εγώ πήγαινα πίσω). Τελικά το φόρτωσε η οδική και το πήγε (όχι τσάμπα την πληρώνουμε τόσα χρόνια) στον doctor (touristas) και χθες το πήραμε, είχε χαλάσει το ένα μπεκ. Είχε τρυπήσει και το ψυγείο του aircondition και το είχαμε αλλάξει την περασμένη εβδομάδα. Αυτά μας έχει "κάνει" εμάς το 206 μας. |
papppinos έγραψε: |
re paidia diabazo me ypomoni ........ |
Steve έγραψε: |
Είχες κάποιο παράπονο από την εγγύηση?
Πήγες μέσα στα 2 πρώτα χρόνια και δεν σου αλλάξανε κάτι? |
volvos έγραψε: |
μιζα εχω 3-4 που εχουμε προβλημα |
volvos έγραψε: |
τογιοτα καρινα...ενα αμαξι που δεν εστριψε ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
σορυ αλλα αμα ηθελα ενα αμαξι απλα να πηγαινω στη δουλεια μου θα επαιρνα ενα χιουνται. ακομα λιγοτερες βλαβες απο τα συγχρονα τογιοτα... μιση τιμη . ιδια αμαξια στα 70% κατα τα λοιπα. |
papppinos έγραψε: | ||
Ένα αμαξι που δεν πήγα ποτέ στο συνεργείο εκτός απο τα κανονισμένα του σερβις,, εσυ αν πάρεις χιουνται θα είσαι πιο συχνά και απο το peugeot στο συνεργείο! |
Gr@lly έγραψε: |
Οχι ολοι λενε οτι στριβουν μονο οι γάλλοι...
Οκ παιδια πάω πάσοοο Μιχαλακη δεν ξέρω για τους φιλους σου αυτο που ξέρω είναι οτι μολις πέσει στα χέρια σας ένα καλυτερο αμάξι τότε θα λέτε άλλα.. Οσο για το γερμανοφιλος που είπε κάποιος έχω να πω οτι η ΒΜW εχει ενα Μ3.. Η Mercedes εχει και μια AMG.. Η Πεζο τι εχει.....? |
Gr@lly έγραψε: |
Η Mercedes εχει και μια AMG.. Η Πεζο τι εχει.....? |
Gr@lly έγραψε: |
Οσο για το γερμανοφιλος που είπε κάποιος
έχω να πω οτι η ΒΜW εχει ενα Μ3.. Η Mercedes εχει και μια AMG.. |
Steve έγραψε: | ||
Τί λεφτά έχει το M3? Τί λεφτά έχει το C class AMG? (εφ' όσον μιλάς για την κατηγορία 3 της BMW)? salex έτσι σου είπανε εσένα για το WRC? Ότι δεν έχουν λεφτά για να μπεί η Citroen και η Peugeot? |
plaketokofths έγραψε: |
Απο τότε που τα πεζώ έχουν ενα μύριο ηλεκτρικα ΣΑΕ έχουν γίνει συχνότατοι πελάτες στα συνεργεία.
Πόσοι απο εδώ έχουν αλλάξει βαλβίδα θερμοκρασίας, βηματικο μοτερ ρελαντί, φλάντζα κεφαλής? Τα έχουν κάνει χάλια τα Γαλλικά κυρίως στα ηλεκτρικά τους. Επίσης η νοοτροπία να φτιάχνουν πλέον ολοι βαριά αυτοκίνητα για διαφορους λόγους τα κάνουν οδηγικά αδιάφορα. Οποιος έχει οδηγήσει το παντα 100 ή το punto sporting (οχι το grande) που είναι κοντά στα λεφτά του 206 ας μας πει! Εγω δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος, αν το 206 ηταν αποκλειστικά δικό μου θα το πουλούσα αμέσως. Υπάρχει αλλο οχημα εκτος peugeot citroen που το πολύ μέχρι τα 100,000χλμ πρέπει να αλλαχτούν τα ψαλίδια? Όλα χαλια είναι. Δεν λέω ωραίο σαλόνι, σχετικά καλή οδηγικά αίσθηση αλλα υπάρχουν καλύτερα και με περισσότερα θετικά στοιχεία στα ίδια χρήματα. Το μόνο καλό είναι οτι δεν εχουν ιδιαίτερα ακριβά ανταλλακτικά. |
DimiP έγραψε: | ||
εγω και τα 3 !!! τη φλαντζα δεν την αλλαξα ακομα αλλα εχει μια μικρη διαροη. κερδιζω τιποτα ;;; ![]() |
volvos έγραψε: |
επισης εχω 3 παραδειγματα ταξιτζηδων που αλλαξαν ψαλιδια σε μερσεντες c-class στα πρωτα 1500000χλμ. θελετε να σας πω κοστος?
κρατηθειτε.900ευρω....φιλακιαααααααααααααααααααα |
volvos έγραψε: |
και οχι γιαννακη δεν εχω αλλαξει ουτε ρελαντι ουτε φλαντζα ουτε θερμοσταση και σε 1.6 δε θυμαμαι κανεναν που να εχει τετοιο θεμα |
plaketokofths έγραψε: |
Για τον 1.4 16V έχω να πω τα χειρότερα.
Προσοχή δεν ειναι τα πιο ζημιάρικα, όχι βέβαια, αλλα παρουσιάζουν αρκετές βλαβες. Ξέχασα να αναφέρω το πιο σημαντικο δε, το σαζμάν... |
rolland206cc έγραψε: |
Η αληθεια ειναι πως απο σασμαν πασχουν μαλλον γιατιεχω ακουσει πολλες περιπτωσεις για αλλαγη σασμαν οπως εκανα και εγω με μολισς 35000 αλλ εμενα εσπασαν δοντια απο το κορωνοπηνιο και αλλαχτηκε εξολοκληρου με καινουργιο και μαλιστα το αμαξι το ειχα λιγοτερο απο 1 χρονο.Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος αν και απο οδικη συμπεριφορα σε στροφες δεν θα φτασει ποτε το rover 200 που ειχα πριν το 206cc 1,6 (2004) που εχω τωρα.
Σε φρενα βεβαια ειναι αριστο σε σχεση παντα με την αισθηση των φρενων που ειχα στο παλιο αμαξι. |
rolland206cc έγραψε: |
αν και απο οδικη συμπεριφορα σε στροφες δεν θα φτασει ποτε το rover 200 που ειχα πριν το 206cc 1,6 (2004) που εχω τωρα. |
Steve έγραψε: | ||
Θύμισε μου λίγο... αυτή η Rover που έχει τώρα αντιπροσωπεία να πάω να πάρω ένα αμάξι... γιατί έχω φάει όλο τον κόσμο και δεν μπορώ να βρώ μια! ![]() |
Steve έγραψε: |
Α, δεν έχει κλείσει δηλαδή η Rover? |
Gr@lly έγραψε: |
Σε κατι MG δύσκολα μπορούν να μιλήσουν πολλά αμάξι...
+ 2ον η Rover δεν εκλεισε... Απλά άλλαξε χέρια... + 3ον το ροβερ 200 σταμάτησε να βγάινει εδώ και 6 χρόνια.. |
Gr@lly έγραψε: |
Σε κατι MG δύσκολα μπορούν να μιλήσουν πολλά αμάξι...
|
motoexelixis έγραψε: |
Εχω ενα 206 1,6 gti στο οποιο εχει γινει αναβαθμιση κινητηρα,στα 176ps.
Το αυτοκινητο λειτουργει κυριως σαββατοκυριακα(λογω δουλειας)αλλα τρωει το σκησιμο της αρκουδας....απο αλαγη σε αλαγη(λαδιων)το αποτελεσμα συνεχως με εκπλησει ευχαριστα,ακουω διαφορους με γιαπωνεζικα φουρνακια μικροκυματων,να λενε οτι δηκαιολογειται απωλεια ενος λιτρου.εμενα οσο βαζω,μου βγαζει(motul 300v γαρ)ετσι ειναι παλικαρια,αμα το προσεχεις το αμαξι σε προσεχει και αυτο πιστευω... |
motoexelixis έγραψε: |
Εχω ενα 206 1,6 gti στο οποιο εχει γινει αναβαθμιση κινητηρα,στα 176ps.
Το αυτοκινητο λειτουργει κυριως σαββατοκυριακα(λογω δουλειας)αλλα τρωει το σκησιμο της αρκουδας....απο αλαγη σε αλαγη(λαδιων)το αποτελεσμα συνεχως με εκπλησει ευχαριστα,ακουω διαφορους με γιαπωνεζικα φουρνακια μικροκυματων,να λενε οτι δηκαιολογειται απωλεια ενος λιτρου.εμενα οσο βαζω,μου βγαζει(motul 300v γαρ)ετσι ειναι παλικαρια,αμα το προσεχεις το αμαξι σε προσεχει και αυτο πιστευω... |
DIMCHRI έγραψε: | ||
λοιπόν εσύ μάλλον είσαι γραμένος σε λάθος κλαμπ... ερχεσαι με αλλη μάρκα αμάξι στην εκδρομή, υποστηρίζεις τα ρόβερ , έχεις υπογραφή κάτι μπεμβεδικά.... μήπως να σε αποβάλουμε από την λέσχη ?? Μήπως προπαγανδίζεις??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
rolland206cc έγραψε: |
Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος αν και απο οδικη συμπεριφορα σε στροφες δεν θα φτασει ποτε το rover 200 που ειχα πριν το 206cc 1,6 (2004) που εχω τωρα.
|
NIKOS F έγραψε: | ||
Μια χαρά στρίβει το cc θα έλεγα έως εξαιρετικά , βέβαια δε ξέρω τι ελαστικά έχει ο φίλος... τώρα σύγκριση με rover ... αστεία υπόθεση. |
Nuntius έγραψε: |
Παιδιά, μη με δουλεύετε!!!
Δεν ντρέπεστε; Με βρήκατε μικρό ε;;; χιχι Είναι της αδερφής μου και το πήρε για την δουλειά, αλλά η δουλειά ήρθε κοντά στο σπίτι και μόνο για καμιά βόλτα το βγάζουμε. Βέβαια εκτός του δικού μου, εγώ το δουλεύω κι αυτό και έχω αναλάβει την φροντίδα του. Τουλάχιστον και οι 36Κ είναι σκισμένες και ούτε κιχ! ![]() |
Steve έγραψε: |
Οδηγώ μια C180 του 1996 που έχει ο πατέρας μου τώρα που δεν έχω δικό μου.
Έχεις δίκιο, πας με 200 και ανάβεις τσιγάρο και πίνεις καφέ. Στην ευθεία. Στην στροφή όμως εγώ με το 206, πήγαινα με 200, άναβα τσιγάρο και έπινα καφέ. Η Mercedes δεν επρόκειτο να ακολουθήσει όμως με τα ίδια χιλιόμετρα χωρίς να χυθεί ο καφές ![]() |
geo1st487 έγραψε: |
Στριβει καλυτερα με πολλα χιλιομετρα αυτο το αμαξι απο τη mercedes; |
Steve έγραψε: | ||
Ναι, στρίβει καλύτερα. |
Steve έγραψε: | ||
Ναι, στρίβει καλύτερα. |
206kwn έγραψε: |
καπου σε αυτο το σημειο πιστευω οτι πρεπει να πουμε οτι το οτι στριβει καλυτερα δεν σημαινει οτι μπαινεις παντου και παντα με το συγκεκριμενο στησιμο(εργοστασιου) εκτος απο την περιπτωση που μπορεις εσυ να το τοποθετεις με ''φαπα'' στο τιμονι πραγμα το οποιο δεν λεγεται χωσιμο αλλα διασκεδαση ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Με μαμά 206, μπαίνεις παντού και πάντα πιο γρήγορα, από την εν λόγω Mercedes. Ζήση ΤΟΥΒΛΟ, διάβασε την προηγούμενη γιατί μάλλον δεν κατάλαβες ![]() |
Παράθεση: |
Για τον 1.4 16V έχω να πω τα χειρότερα. |
ntemis έγραψε: |
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝΑ ΞΕΡΩ!Πετυχα 206 φιλου στα Γιαννενα μοντελο 2002 με 230.000κμ το οδιγισα κ πιγενε καλιτερα κ απο το δικο μ π εχει 70.000κμ |
TopGear έγραψε: |
Εμένα το δικό μου που το έχω κανά 2 χρόνια (μεταχειρισμένο), δε μπορώ να πω ότι μ'έχει απογοητεύσει. Το πήρα 50.000χλμ και το έχω φτάσει 70.000. Πέραν των αναμενόμενων πχ μπαταρίες, φωτάκια κτλ, τα μόνα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει είναι ο αισθητήρας του ρελαντί που μου έσβηνε το αμάξι συχνά (ειδικά τα 206 και τα Saxo αντιμετώπισαν τρομερά προβλήματα με αυτό) και ψάχτηκα για να το φτιάξω |
206xs έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλους/ες
Λοιπόν εγώ είμαι ένας ευχαριστημένος κάτοχος και για αυτό όταν άλλαξα το 206 πήρα ... 206! Το πρώτο μου 206 1.4 xs 1999 84000χλμ 3θυρο. Απο βλάβες: Μοτεράκι ρελαντί, |
Παράθεση: |
αισθητηρας ρελαντι?
|
Παράθεση: |
μοτερακι ρελαντι εχουν μονο τα μηχανοπεταλουδα ετσι?
|
Παράθεση: |
αισθητηρας ρελαντι?
|
reselie-206 έγραψε: |
Το 206 που είχα εγώ, 2003 GTI 1.6, ήταν μακράν το πιο αποβλημάτιστο αμάξι που έχει περάσει απο τα χέρια μου....
Το πήρα με 50.000 χλμ καλοσυντηρημένο,του έβαλα έκκεντρα 106 και πρόγραμμα και το έδωσα με ~140.000χλμ. Σε αυτά τα χλμ απο βλάβες έβγαλε 1 map(60ε),2 βάσεις μηχανής(20ε έκαστη) και μία τρόμπα βενζίνης(120ε)... (εννοειται αναρτήσεις και λοιπά "αναλώσιμα" δε τα βάζω μέσα...) χρήση αρκετά σκληρή + εθνική ταξίδια. Η αλήθεια είναι οτι μου λείπει ![]() |
christos_99 έγραψε: | ||
2 βάσεις 40??? εμένα θέλει κουκουναρα και κόντρα και μου πανε για γνήσια ένα 100άρι μόνο τ ανταλλακτικά ρε Τασο. Εσυ γνήσια είχες βάλει?? |
reselie-206 έγραψε: |
Το 206 που είχα εγώ, 2003 GTI 1.6, ήταν μακράν το πιο αποβλημάτιστο αμάξι που έχει περάσει απο τα χέρια μου....
Το πήρα με 50.000 χλμ καλοσυντηρημένο,του έβαλα έκκεντρα 106 και πρόγραμμα και το έδωσα με ~140.000χλμ. Σε αυτά τα χλμ απο βλάβες έβγαλε 1 map(60ε),2 βάσεις μηχανής(20ε έκαστη) και μία τρόμπα βενζίνης(120ε)... (εννοειται αναρτήσεις και λοιπά "αναλώσιμα" δε τα βάζω μέσα...) χρήση αρκετά σκληρή + εθνική ταξίδια. Η αλήθεια είναι οτι μου λείπει ![]() |