Kostantino7 έγραψε: |
θελω το 1.6 το rallye αλλα εχω δει οτι υπαρχουν διαφορων ειδων οπως 1φυσο,3φυσο,16βαλβιδο,8αβαλβιδο αλλα κυριολεκτικα θελω λεξικο για να καταλαβω περι τινος προκειται... |
Kostantino7 έγραψε: |
ποσα αλογα ειναι ακριβως μαμισιο,120? |
Kostantino7 έγραψε: |
απο τιμες εαν ξερετε(οποιασδηποτε χρονιας). |
Kostantino7 έγραψε: |
μπορω να το βρω μαμισιο? |
Kostantino7 έγραψε: |
μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη) |
Kostantino7 έγραψε: |
ειδα οτι πρεπει να ξερεις που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο για να διαλεξεις αφου δεν βελτιωνοντε το ιδιο!ε,εγω θελω να το φτασω περι τα 180 αλογα σε βαθος χρονου(χεχεχε) |
georgio3gr έγραψε: | ||
Διαφορες με αυτα του εξωτερικου αν αυτο εννοεις δεν υπαρχουν. Οπως ανεφερα και παραπανω τα 16v ειναι και πιο βελτιωσιμα και πιο γρηγορα απο τα 8v |
Kostantino7 έγραψε: |
μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια... |
Kostantino7 έγραψε: |
μου εχουν πει πως τα ατμοσφαιρικα ειναι το ιδιο καλα με τα τουρμπο με την μονη διαφορα οτι ειναι πιο οικονομικα αλλα πιο δυσκολα να τα αναβαθμησεις.γιατι αυτο? |
Kostantino7 έγραψε: |
μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...τι ενοεις οτα λες οτι θα εχει απωλιες?τα saxo και τα rallye απο οτι ξερω εχουν τις ιδιες δυνατοτητες οποτε πως θα μπορει να με φαει με 20 αλογα λιγοτερα?πιο ευτροπο,δηλαδη? |
Kostantino7 έγραψε: |
η πεταλουδα δεν ειναι το εργαλειο που περναει τη βενζινη απο το ντεποζιτο στον κινητηρα?οι εκκεντρογοροι ξερω οτι ειναι κατι γραναζια στην μηχανη ![]() |
Kostantino7 έγραψε: |
η σκουπα ειναι εξατμιση?δεν ειναι το πραγμα που μπαινει μπροστα στην μηχανη για να αφηνει να περναει πιο πολυς αερας μεσα?αυτοκινητα Α σταδιου? |
Road_Runner έγραψε: |
Διαφορες υπαρχουν... 106 1,6 16ν Rallye απο Αγγλία, Ισπανία, Τουρκία, Βελγιο, Γερμανια κλπ δεν προκειτε να βρειτε... Θα βρειτε μονο gti τα οποια εχουν ψιλοδιαφορες... Rallye στην καλυτερη να βρειτε μονο απο Ιταλια.. |
Road_Runner έγραψε: |
Δυσκολο μου ακουγεται με 2-3k να φτασεις τα 180 αλογα... Ποσο αξιοπιστα μπορει να ειναι? Μονο εκκεντρα, και πιστονια που χρειαζεσαι φτανεις στα 2k παρα κατι..... |
Kostantino7 έγραψε: |
η group N ειναι πανω στα ραλακια απο το εργοστασιο? |
georgio3gr έγραψε: |
Η σκουπα ειναι το 1ο σταδιο της εισαγωγης του αερα μπορουμε να πουμε... Μοιαζει λιγο με ηλεκτρικη σκουπα και ρουφαει αερα απο την μετοπη, τον φιλτραρει στην φιλτροχοανη που εχει μεσα της τοποθετημενη και εν συνεχεια παει στην πεταλουδα η οποια ανοιγει και στελνει τον αερα στο μοτερ. Αυτοκινητα 1ου σταδιου οσον αφορα τα saxoralla ειναι αυτα που φορουν σκουπα με φιλτρο, προγραμμα και εξατμιση απο διχαλο(μερος της εξαγωγης μετα το χταποδι) και πισω. Αυτοκινητα 2ου σταδιου ειναι αυτα που φορανε οτι και του 1ου σταδιου+ αλλαγμενους εκκεντροφορους πιο αγριους και μπορει και σφυριλατα πιστονια Αυτοκινητα 3ου σταδιου ειναι αυτα που φορουν οτι και αυτα του 2ου σταδιου+σφυριλατα πιστονια+αντικατασταση της εργοστασιακης πεταλουδας με 4 πεταλουδες Αυτοκινητα 4ου σταδιου ειναι τα τurbo τα οποια χρειαζονται επισης και σωληνωσεις, turbo,intercooler κτλ... Αυτοκινητα 5ου σταδιου ειναι αυτα του 3ου σταδιου+turbo... Εξαιρετικα δυσκολες κατασκευες και ακομα πιο δυσκολο το να λειτουργουν σωστα ομως εχει επιτευχθει και αυτο... |
Road_Runner έγραψε: |
Την διαφορα 4?-5? σταδιου δεν την επιασα... |
tsosmoulis έγραψε: |
και κάτι ακόμα...μην κολλάς στα άλογα ρε συ.ούτε με τα 120 δεν θα το πας στα όρια του.αυτό είναι defacto. και δεν υπονοώ ότι είσαι κουλός απλά το αυτοκίνητο έχει τεράστια όρια μαμά. |
Kostantino7 έγραψε: |
εγω δεν κανω πραγματα στην τυχη παρα σκεφτομαι σε βαθος χρονου τι θα κανω με αυτα τα πραγματα!δεν μπορω να αγορασω ενα αυτοκινητο που οταν θα θελω να το βελτιωσω δεν θα παιρνει με τιποτα...μπορει τωρα να το κραταω μαμα αλλα σε 1-2-3 χρονια θα θελω να το ανβαθμησω...δεν θελω να εχω ενα αυτοκινητο που δεν δυναται να βελτιωθει!! για αυτο ρωταω για να μαθαινω τα παντα για το αυτοκινητο... |
tsosmoulis έγραψε: |
19 χρονών δεν είναι κατάλληλη ηλικία για να πάρεις ραλλάκι.ειδικά με αυτά που σε βλέπω να ποστάρεις.και μην το πάρεις αρνητικά.και εγώ που δεν το πήρα στα 19 (που το ήθελα πολυ) το εκτίμησα που το πήρα αργότερα. και κάτι ακόμα...μην κολλάς στα άλογα ρε συ.ούτε με τα 120 δεν θα το πας στα όρια του.αυτό είναι defacto. και δεν υπονοώ ότι είσαι κουλός απλά το αυτοκίνητο έχει τεράστια όρια μαμά.
αν θες ακουσέ με. Φιλικά, Δημήτρης |
bagosgt έγραψε: |
... δουλευει καθημερηνα με σχετικα μικρη πιεση(1,2 σταθερο). |