PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!!

Kostantino7 - Δευ 03 Δεκ 2007, 20:54:32
Θέμα δημοσίευσης: 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!!
κατ'αρχας χερετω τους φιλτατους peugeot-μανεις:P

θελω να αποκτησω ενα ραλακι 1.6 αλλα ειμαι ασχετος απο μηχανολογικα οποτε δεν ξερω τι να παρω....διαβασα σε διαφορες ενοτητες του forum και κατεληξα στο συμπερασμα οτι θελω βοηθεια....

θελω το 1.6 το rallye αλλα εχω δει οτι υπαρχουν διαφορων ειδων οπως 1φυσο,3φυσο,16βαλβιδο,8αβαλβιδο αλλα κυριολεκτικα θελω λεξικο για να καταλαβω περι τινος προκειται...ποσα αλογα ειναι ακριβως μαμισιο,120?απο τιμες εαν ξερετε(οποιασδηποτε χρονιας).μπορω να το βρω μαμισιο?μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη)
ειδα οτι πρεπει να ξερεις που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο για να διαλεξεις αφου δεν βελτιωνοντε το ιδιο!ε,εγω θελω να το φτασω περι τα 180 αλογα σε βαθος χρονου(χεχεχε)

θα σας ευχαριστησω προκαταβολικα για την υπερανθρωπη σας προσπαθεια να μην με πεταξετε απο το forum:PRazzRazzRazz
bagosgt - Δευ 03 Δεκ 2007, 22:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε κωσταντινε,αμα 8εσ να το ανεβασεισ τοσο το ραλακι τοτε 8α πασ σε 16βαλβιδο μιασ κ τα 8βαλβιδα βγαζουν μολισ 101 αλογα.εγω ειχα το 3φυσο.πραγματα υπαρχουν κ για τα 2(1φυσα,3φυσα)αλλα αποτι μου εχουν πει τα 1φυσα ειναι καλυτερα στο σταδιο τησ βελτιωσησ.αλλα ειναι κ πιο παλια απο τα 3φυσα.τωρα το πωσ θα σου κατσει η βελτιωση κ γενικα το αμαξι,αυτο ειναι λαχειο Wink
georgio3gr - Δευ 03 Δεκ 2007, 22:39:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!!
Λοιπον εχουμε και λεμε:

Kostantino7 έγραψε:
θελω το 1.6 το rallye αλλα εχω δει οτι υπαρχουν διαφορων ειδων οπως 1φυσο,3φυσο,16βαλβιδο,8αβαλβιδο αλλα κυριολεκτικα θελω λεξικο για να καταλαβω περι τινος προκειται...


1φυσο: αυτο που ο εγκεφαλος του εχει μονο μια φυσσα. Μοντελα απο 97 εως το 2001. Ο εγκεφαλος τους ειναι πιο παλιας τεχνολογιας αλλα ειναι πιο ευκολα στην βελτιωση τους...
3φυσο: αυτο που ο εγκεφαλος του εχει 3 φυσσες. Μοντελα απο το 2001 μεχρι και το 2003. Πιο καινουριος εγκεφαλος με αρκετες δυνατοτητες ως μαμα εγκεφαλος για αυτοκινητα Α΄ σταδιου(σκουπα εξατμιση) αλλα δυστροπος σε περαιτερω βελτιωσεις(εκκεντροφορους) αν και πλεον εχει ξεπεραστει και αυτο το προβλημα...

16βαλβιδο: ειναι αυτα που φορουσαν το "καλο" μοτερ με τους 2 εκκεντροφορους το οποιο σε εργοστασιακη μορφη εβγαζε 122 αρκετα ζωντανα αλογακια και το οποιο εχει δεχτει απειρες βελτιωσεις απο αλλους τοσους βελτιωτες...Εχουν φτιαχτει απο full μονοπεταλουδα και 180 αλογα εως 4πεταλουδα και 210+ ή turbo 400+...

8βαλβιδα: ειναι αυτα που φορουσαν το μοτερ με τον ενα εκκεντροφορο και στην εργοστασιακη μορφη τους εβγαζαν 105 αλογα.Αρκετες βελτιωσεις εχουν δεχθει και αυτα τα μοτερ αλλα οι περισσοτεροι ιδιοκτητες καταφευγουν στην λυση του 16v μοτερ λογω περισσοτερων δυνατοτητων βελτιωσης

Kostantino7 έγραψε:
ποσα αλογα ειναι ακριβως μαμισιο,120?


Αν και η εταιρια δηλωνε 120 ιππους για το 16v μοτερ οι πραγματικοι ιπποι ηταν 122

Kostantino7 έγραψε:
απο τιμες εαν ξερετε(οποιασδηποτε χρονιας).


Οι τιμες παιζουν αναλογα την χρονια απο 4500ε (97') εως και 8000 (03')

Kostantino7 έγραψε:
μπορω να το βρω μαμισιο?


μαμα υπαρχουν οπως ηταν και το saxaki μου οταν το αγορασα αλλα θελει πολυ ψαξιμο...

Kostantino7 έγραψε:
μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη)


Διαφορες με αυτα του εξωτερικου αν αυτο εννοεις δεν υπαρχουν. Οπως ανεφερα και παραπανω τα 16v ειναι και πιο βελτιωσιμα και πιο γρηγορα απο τα 8v

Kostantino7 έγραψε:
ειδα οτι πρεπει να ξερεις που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο για να διαλεξεις αφου δεν βελτιωνοντε το ιδιο!ε,εγω θελω να το φτασω περι τα 180 αλογα σε βαθος χρονου(χεχεχε)


Καλα τα αλογα αλλα δεν ειναι στραγαλια...Εμενα η δικη μου αποψη ειναι τα αλογα που θα βγαλει ενα μοτερ να μπορει να τα περναει σωστα στον δρομο και να μην εχει απωλειες...Τι να το κανεις ενα μοτερ το οποιο βγαζει στο δυναμομετρο 180 ps οταν ενα saxorallo με 160 στον δρομο ειναι γρηγοροτερο και πιο ευτροπο...Μετα να ξερεις επισης οτι οσο πιο πολυ χερι θα βαζεις στο μοτερ τοσο πιο βαθεια θα βαζεις και το χερι στην τσεπη για να το βελτιωσεις και να το συντηρησεις μιας και αν φτασει στα 180 αλογα οπως ζητας δεν ειναι και το πιο συμφερων σε συντηρηση και θα τρεχεις συνεχεια απο πισω...
Αυτα τα ολιγα απο μενα...
Kostantino7 - Δευ 03 Δεκ 2007, 23:34:50
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω παιδια να μαθαινω σιγα σιγα....

μου εχουν πει πως τα ατμοσφαιρικα ειναι το ιδιο καλα με τα τουρμπο με την μονη διαφορα οτι ειναι πιο οικονομικα αλλα πιο δυσκολα να τα αναβαθμησεις.γιατι αυτο?μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...τι ενοεις οτα λες οτι θα εχει απωλιες?τα saxo και τα rallye απο οτι ξερω εχουν τις ιδιες δυνατοτητες οποτε πως θα μπορει να με φαει με 20 αλογα λιγοτερα?πιο ευτροπο,δηλαδη?

η πεταλουδα δεν ειναι το εργαλειο που περναει τη βενζινη απο το ντεποζιτο στον κινητηρα?οι εκκεντρογοροι ξερω οτι ειναι κατι γραναζια στην μηχανη Razz
η σκουπα ειναι εξατμιση?δεν ειναι το πραγμα που μπαινει μπροστα στην μηχανη για να αφηνει να περναει πιο πολυς αερας μεσα?
αυτοκινητα Α σταδιου?

συγνωμη και παλυ για την ασχετοσινη μου...
Road_Runner - Δευ 03 Δεκ 2007, 23:41:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!!
georgio3gr έγραψε:

Kostantino7 έγραψε:
μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη)


Διαφορες με αυτα του εξωτερικου αν αυτο εννοεις δεν υπαρχουν. Οπως ανεφερα και παραπανω τα 16v ειναι και πιο βελτιωσιμα και πιο γρηγορα απο τα 8v


Διαφορες υπαρχουν... 106 1,6 16ν Rallye απο Αγγλία, Ισπανία, Τουρκία, Βελγιο, Γερμανια κλπ δεν προκειτε να βρειτε... Θα βρειτε μονο gti τα οποια εχουν ψιλοδιαφορες... Rallye στην καλυτερη να βρειτε μονο απο Ιταλια..
Road_Runner - Δευ 03 Δεκ 2007, 23:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
Kostantino7 έγραψε:
μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...


Δυσκολο μου ακουγεται με 2-3k να φτασεις τα 180 αλογα... Ποσο αξιοπιστα μπορει να ειναι? Μονο εκκεντρα, και πιστονια που χρειαζεσαι φτανεις στα 2k παρα κατι.....
Kostantino7 - Δευ 03 Δεκ 2007, 23:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο δεν το ξερω...μου ειχε πει οτι θελει σκουπα,τελικο εξατμιση,χταποδι,εκκεντροφορους,προγραμμα,πιστονια....και οτι με αυτα θα εφτανα τα 180 αλογα περιπου με 2-3 χιλιαδες...

η group N ειναι πανω στα ραλακια απο το εργοστασιο?
georgio3gr - Τρι 04 Δεκ 2007, 00:04:19
Θέμα δημοσίευσης:
Kostantino7 έγραψε:
μου εχουν πει πως τα ατμοσφαιρικα ειναι το ιδιο καλα με τα τουρμπο με την μονη διαφορα οτι ειναι πιο οικονομικα αλλα πιο δυσκολα να τα αναβαθμησεις.γιατι αυτο?


Γιατι πολυ απλα οταν με ενα προγραμμα το ατμοσφαιρικο παιρνει 7 αλογα το πολυ, το turbo μπορει να παρει και 40 αναλογα τις δυνατοτητες της τουρμπινας και των περιφερειακων(σωληνωσεις-ιντερκουλερ) και εντοσθιων(πιστονια-μπιελες)...

Kostantino7 έγραψε:
μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...τι ενοεις οτα λες οτι θα εχει απωλιες?τα saxo και τα rallye απο οτι ξερω εχουν τις ιδιες δυνατοτητες οποτε πως θα μπορει να με φαει με 20 αλογα λιγοτερα?πιο ευτροπο,δηλαδη?


μπορει ενα αυτοκινητο να εχει 180 αλογα αλλα λογω κακης μεταδοσης να χαζοσπινιαρει ή να εχει μικρο φασμα λειτουργιας(πχ 5500-8000 στροφες) και το αλλο με τα 160 αλογα να εχει φασμα λειτουργιας (4000-7500) και στα 400 μετρα η διαφορα που θα εχει κανει το 160αρι στο 180αρι να ειναι τοση ωστε το τελευταιο να μην μπορει να την καλυψει...Αυτα φυσικα ολα θεωρητικα... Ευτροπο εννοω οτι για να φτασει τους 180 ιππους ενα αυτοκινητο πρεπει οι εκκεντροφοροι που θα φοραει να ειναι λιγο δρακουλες οποτε το σταθερο ρελαντι, και το σταθερο στροφαρισμα το ξεχναμε σε αντιπαραθεση με ενα με πιο ηπιους εκκεντροφορους που μπορει να ειναι πιο γραμμικο στο ανεβασμα των στροφων...

Kostantino7 έγραψε:
η πεταλουδα δεν ειναι το εργαλειο που περναει τη βενζινη απο το ντεποζιτο στον κινητηρα?οι εκκεντρογοροι ξερω οτι ειναι κατι γραναζια στην μηχανη Razz


Η πεταλουδα ειναι ενα κλαπετο το οποιο ανοιγοκλεινει αναλογα με το πατημα του γκαζιου ωστε να παρει το μοτερ τον απαραιτητο αερα για να κανει τις καυσεις...

Kostantino7 έγραψε:
η σκουπα ειναι εξατμιση?δεν ειναι το πραγμα που μπαινει μπροστα στην μηχανη για να αφηνει να περναει πιο πολυς αερας μεσα?αυτοκινητα Α σταδιου?


Η σκουπα ειναι το 1ο σταδιο της εισαγωγης του αερα μπορουμε να πουμε... Μοιαζει λιγο με ηλεκτρικη σκουπα και ρουφαει αερα απο την μετοπη, τον φιλτραρει στην φιλτροχοανη που εχει μεσα της τοποθετημενη και εν συνεχεια παει στην πεταλουδα η οποια ανοιγει και στελνει τον αερα στο μοτερ.
Αυτοκινητα 1ου σταδιου οσον αφορα τα saxoralla ειναι αυτα που φορουν σκουπα με φιλτρο, προγραμμα και εξατμιση απο διχαλο(μερος της εξαγωγης μετα το χταποδι) και πισω.
Αυτοκινητα 2ου σταδιου ειναι αυτα που φορανε οτι και του 1ου σταδιου+ αλλαγμενους εκκεντροφορους πιο αγριους και μπορει και σφυριλατα πιστονια
Αυτοκινητα 3ου σταδιου ειναι αυτα που φορουν οτι και αυτα του 2ου σταδιου+σφυριλατα πιστονια+αντικατασταση της εργοστασιακης πεταλουδας με 4 πεταλουδες
Αυτοκινητα 4ου σταδιου ειναι τα τurbo τα οποια χρειαζονται επισης και σωληνωσεις, turbo,intercooler κτλ...
Αυτοκινητα 5ου σταδιου ειναι αυτα του 3ου σταδιου+turbo... Εξαιρετικα δυσκολες κατασκευες και ακομα πιο δυσκολο το να λειτουργουν σωστα ομως εχει επιτευχθει και αυτο...

Οι περισσοτεροι βελτιωτες εχουν κοινο το 1ο και 2ο σταδιο αλλα διαφοροποιουνται στα υπολοιπα...
georgio3gr - Τρι 04 Δεκ 2007, 00:10:16
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Διαφορες υπαρχουν... 106 1,6 16ν Rallye απο Αγγλία, Ισπανία, Τουρκία, Βελγιο, Γερμανια κλπ δεν προκειτε να βρειτε... Θα βρειτε μονο gti τα οποια εχουν ψιλοδιαφορες... Rallye στην καλυτερη να βρειτε μονο απο Ιταλια..


Το γεγονος οτι δεν ονομαζονται ετσι περαν της Ιταλιας δεν σημαινει οτι εχουν και βασικες διαφορες...Ειδικα στα μοτερ τους...Στις περισσοτερες χωρες φερουν την ονομασια S16 οπως ηταν και απο το εργοστασιο...Τα ονοματα αλλαζουν...

Road_Runner έγραψε:
Δυσκολο μου ακουγεται με 2-3k να φτασεις τα 180 αλογα... Ποσο αξιοπιστα μπορει να ειναι? Μονο εκκεντρα, και πιστονια που χρειαζεσαι φτανεις στα 2k παρα κατι.....


+1000

Kostantino7 έγραψε:
η group N ειναι πανω στα ραλακια απο το εργοστασιο?


Δεν ειναι εργοστασιακη η GrN απλα πλεον ειναι περισσοτερα τα saxoralla που την φορουν απ'οτι την μαμα οποτε... Laughing
Road_Runner - Τρι 04 Δεκ 2007, 00:36:23
Θέμα δημοσίευσης:
georgio3gr έγραψε:

Η σκουπα ειναι το 1ο σταδιο της εισαγωγης του αερα μπορουμε να πουμε... Μοιαζει λιγο με ηλεκτρικη σκουπα και ρουφαει αερα απο την μετοπη, τον φιλτραρει στην φιλτροχοανη που εχει μεσα της τοποθετημενη και εν συνεχεια παει στην πεταλουδα η οποια ανοιγει και στελνει τον αερα στο μοτερ.
Αυτοκινητα 1ου σταδιου οσον αφορα τα saxoralla ειναι αυτα που φορουν σκουπα με φιλτρο, προγραμμα και εξατμιση απο διχαλο(μερος της εξαγωγης μετα το χταποδι) και πισω.
Αυτοκινητα 2ου σταδιου ειναι αυτα που φορανε οτι και του 1ου σταδιου+ αλλαγμενους εκκεντροφορους πιο αγριους και μπορει και σφυριλατα πιστονια
Αυτοκινητα 3ου σταδιου ειναι αυτα που φορουν οτι και αυτα του 2ου σταδιου+σφυριλατα πιστονια+αντικατασταση της εργοστασιακης πεταλουδας με 4 πεταλουδες
Αυτοκινητα 4ου σταδιου ειναι τα τurbo τα οποια χρειαζονται επισης και σωληνωσεις, turbo,intercooler κτλ...
Αυτοκινητα 5ου σταδιου ειναι αυτα του 3ου σταδιου+turbo... Εξαιρετικα δυσκολες κατασκευες και ακομα πιο δυσκολο το να λειτουργουν σωστα ομως εχει επιτευχθει και αυτο...


Την διαφορα 4?-5? σταδιου δεν την επιασα...
georgio3gr - Τρι 04 Δεκ 2007, 00:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Την διαφορα 4?-5? σταδιου δεν την επιασα...

5o σταδιο ειναι τα 4πεταλουδα turbo...Οπως ανεφερα τα σταδια διαφερουν απο βελτιωτες σε βελτιωτες...Αλλοι συγχωνευον 2ο-3ο σταδιο και 4ο-5ο. Αν εσυ φιλε μου τα θεωρεις ιδιο σταδιο(ολα στο turboσταδιο) κανενα προβλημα... Thumb right
Kostantino7 - Τρι 04 Δεκ 2007, 01:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
ποσα θα μου κοστισει το τουρμπισμα?μου ειπαν 4 χιλιαδες....και οτι θα ξεκινησω απο 50 αλογα+...συμφερει να αλλαξω την ατμοσφαιρα για τουρμπο?
Pughell - Τρι 04 Δεκ 2007, 08:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν το καταλαβατε αλλα ο ανθρωπος ψαχνει αυτοκινητο για κοντρες και οχι για να μαθει να οδηγαει-στριβει.

Η συμβουλη μου θα ηταν να παρεις κατι αλλο,σαφως φθηνοτερο και σαφως πιο βελτιωσιμο οσο αφορα την χρηση που θες.

Πχ με τα 10.000Ε περιπου που θελεις να δωσεις,παιρνεις Civic VTi,το κανεις και τουρμπο και ξυριζεις στα φαναρια.
Βεβαια στις στροφες θα κατεβαζεις 1η αλλα απο οσα εγραψες καταλαβα οτι δεν σε πολυενδιαφερει αρκει να εισαι ο "γρηγορος του χωριου" οποτε μαλλον λαθος επιλογη θα κανεις προσπαθωντας να κανεις το 106/Saxo καλο κοντραμαξο.




Υ.Γ. Για να βγαλεις 180 πραγματικα ατμοσφαιρικα αλογα θελεις στην ξεφτιλα 5000Ε και ανεβαινεις.
Για σοβαρο τουρμπισμα των 230 αλογων παλι ξεκινας απο το ιδιο κοστολογιο(5000Ε) και ανεβαινεις.

Υ.Γ. Τα κοστολογια περιλαμβανουν μονο κοστολογιο μοτερ.Ουτε αναρτηση,ουτε μεταδοση(σασμαν),ουτε φρενα. Exclamation
Kostantino7 - Τρι 04 Δεκ 2007, 10:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
ναι το θεμα ειναι πως ειμαι σκαλωμενος με το rallye και το θελω οπωσδηποτε Razz αφου με αυτο ανατραφηκα...
δηλαδη μιλαμε για 5κ+ για να αναβαθμηστει στα 180 αλογα...βεβαια οταν λεω πως θελω 180 αλογα και οτι ξοδευω περι τα 5 χιλαρικα δεν εννοω πως τα διαθετω ολα ντουκου αλλα σιγα σιγα...καλα και να μην μου βγαινει στα 180 αλλα στα 160 δεν ειναι οτι δεν θα ειμαι ικανοποιημενος....εχει τρελη επιταχυνση και ροπη(δεν εχω ιδεα σε τι χρησιμευει πρακτικα η ροπη)αφου ειναι και τοσο ελαφρι αυτοκινητο(800 κιλα?)μου ειπε επισης αυτος ο φιλος μου που ξερει απο αυτα πως το rallye μπορει να με γονατισει μεχρι να το αναβαθμησω αλλα τα αξιζει λεφτα που θα επενδυθουν πανω του αφου γινεται παρα πολυ καλο σε σχεση με αλλα της κατηγοριας του(κιλα,κυβικα,αλογα κ.τ.λ)....
Kostantino7 - Τρι 04 Δεκ 2007, 10:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταζω σε διαφορες σελιδες πωλησης μεταχειρισμενων και βλεπω κατι rallye μοντελα ας πουμε 2002 16v μαμα με 49000 χλμ η κατι 2003 μοντελα 16v μαμα παλι με 55000χλμ...αυτο μπορει να υφισταται η ειναι παπατζιλικι?δυσκολο μου φαινεται εκτος και αν εισαι οδηγος της κυριακης παντως!!!το λεω γιατι πως μπορω εγω να ξερω εαν λεει αληθεια για τα χιλιομετρα?υπαρχει τροπος να δεις ποσα χιλιομετρα εχει κανει το μοτερ?
Pughell - Τρι 04 Δεκ 2007, 11:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
Συνοπτικα...

106 Rallye/GTi ή ακομα και Saxo VTS σε καλη κατασταση πολυ δυσκολα θα βρεις στα 5000Ε.
Και μιλαω παντα για μοντελα 97-98-99.
Για μοντελα του 2000 και μετα το 6500αρι το εχεις σιγουρα...
Μιλαμε παντα για αυτοκινητα αποδεκτης καταστασης(μηχανικα-καροτσα) και οχι σε κατασταση βιτρινας.Για αψογο αυτοκινητο,τα 7000-7500Ε ειναι περιπου το ξεκινημα.
Απο εκει και περα,το να βρεις αυτοκινητο το οποιο θα ειναι καλοσυντηρημενο(ξεσκισμενα ειναι ολα τους) ειναι λιγο περιπτωση αλλα εφικτο καθως ευτυχως υπαρχουν καποιοι συνειδητοποιημενοι ιδιοκτητες.

Επισης οσο αφορα την χιλιομετρικη τους κατασταση,ακομα και μοντελο του 2003 να βρεις,στην ξεφτιλα θα εχει περιπου 40-50.000 χλμ.
Οποιος προσπαθει να σε πεισει για το αντιθετο,τα εχει γυρισει σιγουρα καθως ο μεσος ελληνας κανει περιπου 15.000 χλμ τον χρονο(βαση ερευνας-στατιστικης).

Απο εκει και περα,για τα 180 αλογα και την σταδιακη βελτιωση που λες,απο την στιγμη που δεν εχεις διαθεσιμο "μαρουλι",αγορασε μια το αμαξι με το καλο και μαζευε χρηματα.
Το να το πας σταδιακα απο τα 120 στα 140,επειτα στα 160 και μετα στα 180 θα σου κοστισει 3 φορες πανω την αξια του ν το βελτιωσεις μια και εξω στα 180 οποτε οπως βλεπεις δεν αξιζει.

Οποτε παρτο με το καλο και εχει μετα ο Θεος...




Κατα τα αλλα...συνοπτικα.
Kostantino7 - Τρι 04 Δεκ 2007, 12:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
οι τιμες αυτες δεν ειναι λιγο υψιλες?το λεω γιατι μολις πριν 1 χρονο ο ξαδελφος μου πειρε ενα 16v 150 αλογακια μοντελο 2001-2002 με 80000 χλμ,απο γνωστο του βεβαια,7500Ε....

δεν μου απαντησατε υπαρχει τρομος να δεις ποσα χλμ εχει κανει το μοτερ?
Pughell - Τρι 04 Δεκ 2007, 13:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να σου πω...Αυτες ειναι οι τιμες που θα βρεις σε Auto Triti,Χρυση Ευκαιρια,Car,κλπ... Confused

Απο εκει και περα,τα χρηματα που εδωσε ο αδερφος σου ειναι αυτα που σου ειπα και πριν...
Μην κολλας στα 150 αλογα καθως αν ειναι αυτο που υποψιαζομαι,θα ειναι 10-15 κατω. Laughing
bagosgt - Τετ 05 Δεκ 2007, 22:08:32
Θέμα δημοσίευσης:
κ τα 106 αμα τα κανεις τουρμπατα "ξυριζουν".γυρω στα 10000-12000 πουλαει ενας φιλος μου το 106.τουρματο,σφυριλατο,8μπεκ κτλ.επειδη δουλευει σε φορτηγα ειναι εκτος χαλκιδας κ δε ξερω αμα το εχει δωσει.αν ενδιαφερεσαι στειλε pm να τον παρω τηλ,να κανονησουμε να βρεθουμε,να το δεις κ αμα προκυψει κατι καλως.δεν ενδιαφερεσαι για κανενα μηχανακι να μου φυγει κ το δικο μου? Laughing κ θα ειναι κ πιο γρηγορο απο το αμαξι Wink
Kostantino7 - Πεμ 06 Δεκ 2007, 03:58:13
Θέμα δημοσίευσης:
posa xiliometra exi to amaksi? aloga?10-12 xiliarika to dini?
BadSpud! - Πεμ 06 Δεκ 2007, 09:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ

Το να τουρμπισεις ένα rallye είναι ένας όμορφος τρόπος να το καταστρέψεις.
Για να βγάλει 180 μόνοπεταλουδο πρέπει την μετατροπή να σου την κάνει ο θεός!!!!

Αν βάλεις 4τραπεταλουδα θέλει @@ για να τα ρυθμίσεις και αν δουλέψει θα σου καίει στην καλύτερη 1τεποζιτο στα 100χιλ.
Όσο για turbo μετά ξέχνα το στρίψιμο!!!!! Αυτά τα αμάξια είναι φτιαγμένα για στροφές. Αν γουστάρεις τις ευθείες πάρε vti βάλε τουρμπο κομπρεσορα 4πεταλουδα απΆ όλα να γουστάρεις!

Αυτά καλή τύχη Wink
WilDuck - Πεμ 06 Δεκ 2007, 13:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
3 ερωτήσεις μόνο.

1. Πόσο χρονών είσαι;

2. Πόσα χρόνια έχεις δίπλωμα;

3. Τι αυτοκίνητο οδηγείς;
Kostantino7 - Πεμ 06 Δεκ 2007, 14:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
εαν αναφερεσαι σε μενα ειμαι 19 ετων,εχω διπλωμα 1 χρονο,οδηγω 3 χρονια και απο αυτοκινητο οδηγω ενα Saxo!!!θελω ραλακι οπωσδηποτε γιατι ειναι το σκαλωμα μου αυτο το παμε Razz οσο για τουρμπο δεν με ενθουσιαζει και τοσο αφου και ο φιλος μου που ξερει απο αυτα μου ειπε οτι ενα ραλι τουρμπατο θα ειναι κατα 90% ξεσκισμενο!!!
tsosmoulis - Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
19 χρονών δεν είναι κατάλληλη ηλικία για να πάρεις ραλλάκι.ειδικά με αυτά που σε βλέπω να ποστάρεις.και μην το πάρεις αρνητικά.και εγώ που δεν το πήρα στα 19 (που το ήθελα πολυ) το εκτίμησα που το πήρα αργότερα. και κάτι ακόμα...μην κολλάς στα άλογα ρε συ.ούτε με τα 120 δεν θα το πας στα όρια του.αυτό είναι defacto. και δεν υπονοώ ότι είσαι κουλός απλά το αυτοκίνητο έχει τεράστια όρια μαμά.

αν θες ακουσέ με.

Φιλικά,
Δημήτρης
BadSpud! - Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:35:01
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
και κάτι ακόμα...μην κολλάς στα άλογα ρε συ.ούτε με τα 120 δεν θα το πας στα όρια του.αυτό είναι defacto. και δεν υπονοώ ότι είσαι κουλός απλά το αυτοκίνητο έχει τεράστια όρια μαμά.


πολυ σωστός Wink
Kostantino7 - Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
εγω δεν κανω πραγματα στην τυχη παρα σκεφτομαι σε βαθος χρονου τι θα κανω με αυτα τα πραγματα!δεν μπορω να αγορασω ενα αυτοκινητο που οταν θα θελω να το βελτιωσω δεν θα παιρνει με τιποτα...μπορει τωρα να το κραταω μαμα αλλα σε 1-2-3 χρονια θα θελω να το ανβαθμησω...δεν θελω να εχω ενα αυτοκινητο που δεν δυναται να βελτιωθει!! για αυτο ρωταω για να μαθαινω τα παντα για το αυτοκινητο...
MEMsound - Πεμ 06 Δεκ 2007, 16:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
βελτιώνεται όσο θες
λεφτά να χεις να δίνεις...
και προσοχή και ωριμότητα για να μην το καταστρέψεις... ή πάθεις κάτι εσύ...
sps - Πεμ 06 Δεκ 2007, 17:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Kostantino7 έγραψε:
εγω δεν κανω πραγματα στην τυχη παρα σκεφτομαι σε βαθος χρονου τι θα κανω με αυτα τα πραγματα!δεν μπορω να αγορασω ενα αυτοκινητο που οταν θα θελω να το βελτιωσω δεν θα παιρνει με τιποτα...μπορει τωρα να το κραταω μαμα αλλα σε 1-2-3 χρονια θα θελω να το ανβαθμησω...δεν θελω να εχω ενα αυτοκινητο που δεν δυναται να βελτιωθει!! για αυτο ρωταω για να μαθαινω τα παντα για το αυτοκινητο...

Συγγνωμη, αλλα τα 180 αλογα τι θα τα κανεις?
Εστω σε 3 χρονια οτι το εχεις κανει 180 αλογα.
Νομιζεις οτι θα στριβεις πιο γρηγορα,πιο σωστα,ή με περισσοτερη ασφαλεια στις στροφες, απο ενα μαμα ραλλύ?
Για τα φαναρια δε το συζητω,αν το θες γι αυτο το σκοπο πασσο,και σε παραπεμπω στην απαντηση του pughell!
Lef205 - Πεμ 06 Δεκ 2007, 17:10:13
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
19 χρονών δεν είναι κατάλληλη ηλικία για να πάρεις ραλλάκι.ειδικά με αυτά που σε βλέπω να ποστάρεις.και μην το πάρεις αρνητικά.και εγώ που δεν το πήρα στα 19 (που το ήθελα πολυ) το εκτίμησα που το πήρα αργότερα. και κάτι ακόμα...μην κολλάς στα άλογα ρε συ.ούτε με τα 120 δεν θα το πας στα όρια του.αυτό είναι defacto. και δεν υπονοώ ότι είσαι κουλός απλά το αυτοκίνητο έχει τεράστια όρια μαμά.

αν θες ακουσέ με.

Φιλικά,
Δημήτρης


Το λιγοτερο ΣΟΦΑ λογια.
Kostantino7 - Πεμ 06 Δεκ 2007, 17:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
μου αρεσουν και οι στροφες και τα φαναρια Razz απλα θα πρεπει να βρω τον σωστο συνδιασμο που θα μου επιτρεπει να κανω και τα 2...ισως τα 180 να ειναι υπερβολη και απλα πρεπει να βρω την ιδανικη ιπποδυναμη που θελω
bagosgt - Πεμ 06 Δεκ 2007, 17:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
ναι καπου εκει το δινει.10000-12000.απο χιλιομετρα εχει κανει καμια 30000κμ(με το σφυριλατο μοτερ).παντωσ σε αυτο που σου λενε τα παιδια εχουν δικιο.κανε λιγακι υπομονη,παρτο μαμα το αμαξι να το μαθεις καλα κ μετα κανεις οτι θες.καθε φορα που βαζεις κατι σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι πολυ διαφορετικα απο πριν.ο φιλοσ μου το ειχε 2 χρονια 8βαλβιδο,μετα εβαλε 16βαλβιδο μοτερ,το πηγε 1ο σταδιο κ μετα απο συνολικα 3 χρονια το εκανε τουρμπατο.το εχει ετσι 1,5 χρονο κ το δουλευει καθημερηνα με σχετικα μικρη πιεση(1,2 σταθερο).
παντωσ αμα θεσ οπωδηποτε ραλακι,παρε ενα γνησιο κ αμα αποφασισεις να το ανεβασεις μπορουμε να βρουμε κ ετοιμο μοτερ τουρμπατο(να ειναι καλα οι γειτονες απο την θηβα Wink )
tsosmoulis - Παρ 07 Δεκ 2007, 01:58:52
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
... δουλευει καθημερηνα με σχετικα μικρη πιεση(1,2 σταθερο).


Jekyl τα ακούς!!!!!και για εμάς το 0,7 είναι ψηλά...

αδερφέ 1,2 σαν πολύ δεν είναι?όχι και "σχετικά χαμηλά"..
WilDuck - Παρ 07 Δεκ 2007, 12:03:17
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου.

Αλλά το ραλλύ είναι σχετικά δύστροπο αμάξι.
Μην ακούς ότι στρίβει και κάνει και δείχνει.

Στρίβει.

Αλλά για ρώτα όσους αγόρασαν ραλλάκι με group n και έκαναν το λάθος να αφήσουν γκάζι πάνω στη στροφή...

Πρέπει να το μάθεις το αμάξι.

Αν θες ντε και καλά ραλλύ, πάρε ένα μαμά.
Λιγότερο σκισμένο και περισσότερο φιλικό.

Όσο το μαθαίνεις, θα το βελτιώνεις.

Αργά και σταθερά βήματα. Wink

Με 160 άλογα πετάει το αμάξι, μην τρελαίνεσαι και ψάχνεις 200άρες. Wink

Λίγο είναι να πηγαίνεις μαζί με Golf GTI ?
SnakeMJK - Παρ 07 Δεκ 2007, 12:25:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παλικάρι, εδώ δεν έχουμε βρει τα όρια με τα 75 άλογα, σα πολύ ψηλά δεν το πας για αρχάριος οδηγός;
tsosmoulis - Παρ 07 Δεκ 2007, 13:13:49
Θέμα δημοσίευσης:
η όλη ιστορία είναι ότι νομίζεις ότι πας,μέχρι που έρχεται ένας Γκάλφας και κάνετε δοκιμαστικά με το ραλλάκι σου και τα βλέπεις όλα μπροστά σου...και μην ξεχνάς και το γνωμικό
"αλλάζουν εκκεντροφόρους,ανεβάζουν πίεση ψηλά και όλα αυτά για να πάνε με ένα ραλλύ μαμά!!!!"
DrJekyll - Παρ 07 Δεκ 2007, 13:39:03
Θέμα δημοσίευσης:
1,2 μικρή πίεση..???..
τελικά το πρόβλημα με τα turbo είναι ότι οσο πάει συνηθίζεις την πίεση και λες.....ααααάντε σήκωσε λίγο ακόμα....άαααααντε λίγο ακόμα...έεεελα λίγο ακόμα και τότε ΚΑΜΠΟΫΦ....

και εγω πάντως διαφωνώ με το τούρμπισμα ενός rallye για κάποιον ο οποίος πάει σε trackdays, ανεβαίνει και κατεβαίνει ειδικές κλπ κλπ....Όχι όμως απαραίτητα ότι τα τουρμπίσια ΔΕΝ στρίβουν...εκεί διαφωνώ...όλα είναι θέμα στησίματος.

εξάλλου το rallye δεν έχει κιλά για να θέλει ροπή...
Βέβαια και η ροπή έχει άλλο γούστο...
MEMsound - Παρ 07 Δεκ 2007, 13:43:41
Θέμα δημοσίευσης:
...η εκμεταλλευσιμη ροπή...
και όχι το χαζοσπινιάρισμα. Wink

(για αυτό και οι αυτολκινητοβιομηχανίες κάνουν τα πάντα ώστε η τουρμποροπή να περνάει όσο γίνεται πιο ομαλά στο δρόμο)
STMAR - Παρ 07 Δεκ 2007, 23:14:14
Θέμα δημοσίευσης:
τα 8βαλβιδα βγαζου 105 bhp/6200 rpm
STMAR - Παρ 07 Δεκ 2007, 23:16:04
Θέμα δημοσίευσης:
pros ton bagosgt pou eipe 101 einai lathos......

Παρακαλώ να γράφουμε μόνο με Ελληνικά
MOD Team

bagosgt - Κυρ 09 Δεκ 2007, 19:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
οκ φιλε σωτηρη,λαθος μου. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr