PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206RC-Πρόβλημα Συμπλέκτη

wolf865 - Πεμ 22 Νοέ 2007, 20:10:39
Θέμα δημοσίευσης: 206RC-Πρόβλημα Συμπλέκτη
Καλησπέρα σε όλους,

είμαι κάτοχος ενός 206RC τον τελευταίο 1 χρόνο και έχω ένα περίεργο, αν μη τι άλλο, πρόβλημα που με έχει παραξενέψει.
Τρεις φορές όλες και όλες σε αυτό το διάστημα έχει τύχει να πατάω συμπλέκτη και να μένει ο συμπλέκτης κάτω στο πάτωμα ενώ ταυτόχρονα ακούγεται ένα 'γκρακ' (σα να αφήνω το πεντάλ τελείως απότομα). Το περίεργο είναι ότι το αυτοκίνητο δεν είναι συμπλεκταρισμένο, δεν απομονώνει δηλαδή αλλά παραμένει με το δίσκο πατημένο στο βολάν και χωρίς να πατινάρει επ' ουδενί.
Την ταχύτητα πάντως όσο και να θες δεν τη βγάζεις.
Δυστυχώς όσο και να έχω προσπαθήσει να το ξαναπετύχω και να απομονώσω το πρόβλημα οι προσπάθειες απέβησαν άκαρπες!
Κάποια δευτερόλεπτα μετά κλωτσώντας το πεντάλ λίγο, λίγο και από μόνο του ίσως επανέρχεται και δουλεύει κανονικά.
Το πρόβλημα αυτό παρουσιάστηκε σε ανύποπτο χρονικό διάστημα στον ένα αυτό χρόνο που το έχω.
Δεν έχει να κάνει με το αν το αυτοκίνητο είναι κρύο, ούτε αν έχει ζέστη ή κρύο έξω.
Φυσικά δεν ευθύνεται το φονικό πατάκι για το θέμα!!!
Αν δεν κάνω λάθος ο συμπλέκτης σε αυτό το αμάξι τραβάει δεν σπρώχνει!

Αναμένω με χαρά απαντήσεις σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Touristas - Πεμ 22 Νοέ 2007, 20:17:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόβλημα τις ντίζας του συμπλέκτη δείχνει να είναι.
Η ντίζα είναι αυτορρυθμιζόμενη και μπορεί να κολλάει ο μηχανισμός της.
STELIOS - Πεμ 22 Νοέ 2007, 20:19:01
Θέμα δημοσίευσης:
Eιχα παθει κατι παρομοιο. Υποπτευομαι δεν ειναι προβλημα αυτου καθαυτου του συμπλεκτη, αλλα ΜΑΛΛΟΝ του μηχανισμου συμπλεξης/αποσυμπλεξης.
Κατα πασα πιθανοτητα καποιο προβλημα με τη ντιζα ή με τους οδηγους του συμπλεκτη.
Αν εισαι στην εγγηση εισαι τυχερος. Αλλιος υπολογιζε τουλαχιστον 150ευρω (για να βγει και να ξαναμπει το σασμαν) + οτι ανταλλακτικο χρειαστει.
wolf865 - Πεμ 22 Νοέ 2007, 20:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη όταν λες ότι κολλάει ο μηχανισμός της ντίζας εννοείς ότι κολλάει πού; Στο πεντάλ ή στο συμπλέκτη. Αν είναι της ντίζας τότε πώς ενώ είναι πατημένος ο δίσκος παραμένει σε επαφή με το βολάν και το πεντάλ στο πάτωμα (το ελατήριο δεν έπρεπε να το επιστρέφει);

Στέλιο, ποιους εννοείς οδηγούς του συπλέκτη; Εσένα τελικά τι ήταν το πρόβλημα και πώς λύθηκε;

Το καλό και το κακό της περίπτωσης μου είναι ότι δεν το κάνει συνέχεια, αλλά η συχνότητα είναι πολύ μικρή ως 'ανύπαρκτη'.


Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
MEMsound - Πεμ 22 Νοέ 2007, 20:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
η ίδια η ντίζα
δεν είναι ενα απλό συρματόσχοινο (όπως στα παλιά αμάξια)
εχει κάτι σαν ελατήριο μέσα (γι αυτό και λέγεται αυτορυθμιζόμενη)
και η δικιά μου ειχε πρόβλημα (κόλλαγε) και την αλλάξαμε και δουλεψε μια χαρά
κόστος αστείο γυρω στα 28ε (με την εκπτωση του κλαμπ)
wolf865 - Πεμ 22 Νοέ 2007, 20:58:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο είχες το ίδιο πρόβλημα ακριβώς ή παρόμοιο, και αντε να τους πείσεις ότι σου συμβαίνει όντως και δεν είναι κάτι από την φαντασία σου!
MEMsound - Πεμ 22 Νοέ 2007, 21:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
μα δεν χρειάζεται να τους πείσεις
πας και τους λες τι συμβαίνει
και ότι πρέπει να επισκευαστεί.

αφού υπάρχει πρόβλημα πρέπει να διορθωθεί
106 T16 - Πεμ 22 Νοέ 2007, 21:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
wolf865 έγραψε:
Μάνθο είχες το ίδιο πρόβλημα ακριβώς ή παρόμοιο, και αντε να τους πείσεις ότι σου συμβαίνει όντως και δεν είναι κάτι από την φαντασία σου!

Ντιζα συμπλεκτη είναι σίγουρα.Εχω αλλαξει αρκετες!!Μην σε πεισουν οτι φταιει το δισκοπλατω. Exclamation Η καστάνια της ντιζας φταιει. Wink Wink
wolf865 - Πεμ 22 Νοέ 2007, 22:49:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο, λέω ότι χρειάζεται να τους πείσω διότι είναι κάτι που δεν το κάνει συνέχεια τουναντίον μάλιστα συνέβη τρεις μόνο φορές σε ένα χρόνο. Θα δεχθούν να αλλάξουν κάτι που ενδεχομένως νμα τους προτείνω μόνο και μόνο επειδή το λέω;
Βαγγέλη ευχαριστώ και σένα για την απάντησή σου. Ποια εννοείς καστάνια της ντίζας; Το σημείο που τελειώνει η ντίζα στο δισκοπλατώ;
Πάντως να είμαι ειλικρινής το δικό μου μυαλό πηγε στο πλατώ ή στα ελατήρια του δίσκου!
106 T16 - Πεμ 22 Νοέ 2007, 23:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
wolf865 έγραψε:
Μάνθο, λέω ότι χρειάζεται να τους πείσω διότι είναι κάτι που δεν το κάνει συνέχεια τουναντίον μάλιστα συνέβη τρεις μόνο φορές σε ένα χρόνο. Θα δεχθούν να αλλάξουν κάτι που ενδεχομένως νμα τους προτείνω μόνο και μόνο επειδή το λέω;
Βαγγέλη ευχαριστώ και σένα για την απάντησή σου. Ποια εννοείς καστάνια της ντίζας; Το σημείο που τελειώνει η ντίζα στο δισκοπλατώ;
Πάντως να είμαι ειλικρινής το δικό μου μυαλό πηγε στο πλατώ ή στα ελατήρια του δίσκου!


Κοίτα,η ντίζα που φοραει το αμαξι σου είναι αυτόματη χωρίς ρεγουλατόρο.Δηλάδη ρυθμίζει μόνη της τα μπόσικα(κενά) που πρέπει να έχει το πετάλι σου.Η ντίζα τώρα για να ρυθμίσει τα κενά εχει μεσα της μια καστάνια.Αυτή χαλαει και παει κομπλέ μαζι με την ντίζα.Πιστεψέ με θα σου την αλλάξουν γιατί σιγουρα θα είχε και άλλος πρόβλημα!!Εδώ χαλάει στα 1.4 δεν θα χαλασει στο RC που εχει και πιο μεγάλο δισκο-πλατώ?
Πήγαινε αφοβα Wink
StorM_GmA - Παρ 23 Νοέ 2007, 16:33:53
Θέμα δημοσίευσης:
και μενα μου είχε μείνει ο συμπλέκτης κάτω κάποια στιγμή και μάλιστα 2 φορές
μέσα σε 1-2 εβδομάδες περίπου...αλλά από τότε δεν μου έχει ξανασυμβεί
χωρίς να κάνω κάτι, δηλαδή δεν το πήγα να το δούν...

βέβαια, έχω αλλάξει και 2 φορές δίσκο πλατώ οπότε αν υπήρχε κάτι ελλατωματκό
που προκαλούσε το πρόβλημα, θα είχε αλλαχθεί...

πάντως, και να μην θελήσουν να σου αλλάξουν την ντίζα επειδή απλά το λες
χωρίς να μπορούν να το δουν αυτοί, 28€ δεν είναι τραγικό ποσό...
STELIOS - Παρ 23 Νοέ 2007, 17:57:48
Θέμα δημοσίευσης:
wolf865 έγραψε:
Στέλιο, ποιους εννοείς οδηγούς του συπλέκτη; Εσένα τελικά τι ήταν το πρόβλημα και πώς λύθηκε;

Το καλό και το κακό της περίπτωσης μου είναι ότι δεν το κάνει συνέχεια, αλλά η συχνότητα είναι πολύ μικρή ως 'ανύπαρκτη'.


Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.


Εμενα για πολυ καιρο οταν πατουσα το συμπλεκτη ακουγα ενα τριξημο. Μια μερα, παταω συμπλεκτη και μενει το πενταλ ξαφνικα χωρις "αισθηση" και χωρις να μπορω να αποσυμπλεξω ή να συμπλεξω. Απο το λεβιε μπορουσα να βαλω κανονικα ολες τις ταχυτητες αλλα δεν μπορουσα να πατησω συμπλεκτη.
Λογικα σκεφτικα θα εσπασε η ντιζα (28 ευρω οπως ειπε και ο Αργυρης), ομως στη Peugeot μου ειπαν οτι ειχε σπασει ο οδηγος της 1ης (αν θυμαμαι καλα). Οποτε κατεβηκε σασμαν...
Συνολο, αλλαγη οδηγου, αλλαγη ντιζας (προληπτικα) και αλλαγη δισκο-πλατο (μιας που κατεβηκε το σασμαν, και ειχα πανω απο 100.000χλμ ειπαμε να τον αλλαξουμε) 430 ευρω.

Στη περιπτωση σου (αφου δεν ειναι και μονιμο το προβλημα) μαλλον προκειτε για ντιζα.
wolf865 - Τετ 19 Δεκ 2007, 22:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικώς στην αρχή του μήνα που είχα ραντεβού για σέρβις έγινε και παραγγελία της ντίζας και την επόμενη ημέρα αλλάχτηκε δωρεάν στα πλάισια της εγγύησης. Από τότε και ως σήμερα δεν το έχει ξαναπαρουσιάσει και ελπίζω ότι δεν θα το ξανακάνει.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, καλές γιορτές!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr