PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 8βάλβιδος στο φανάρι...

abaleo - Τετ 21 Νοέ 2007, 03:02:57
Θέμα δημοσίευσης: 8βάλβιδος στο φανάρι...
Αφορμή για την ερώτηση μου είναι ένα άνοιγμα με ibiza...
Ενώ του πετάχτηκα μπροστά σε 1η-2α και στην αρχή της 3ης, περιμένοντας να πλησιάσει στα κόκκινα αυτή η ρημαδιασμένη η βελόνα το βλέπω να κλείνει τη διαφορά με χαρακτηριστική άνεση... εκεί μας έκοψε ένας που έκανε τη βόλτα του.
Παρατήρησα λοιπόν πόσο απελπιστική είναι η κατάσταση στις υψηλές στροφές. Ιδίως μετά τις 5000~5500 είναι σαν να παραδίδει πνέυμα. Οι προβληματισμοί μου λοιπόν είναι οι εξής:
Για να επιτύχεις τους καλύτερους χρόνους σε ευθεία με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που ο εκκεντροφόρος του έχει σχεδιαστεί να δίνει ροπή χαμηλά (2500 στροφές αν δεν κάνω λάθος) πρέπει οι αλλαγές να γίνονται στον κόφτη, ή αρκετά νωρίτερα, αφού το μοτέρ ζορίζεται να δώσει από κάποιες στροφές και πάνω?
Λέτε, δεύτερον, να έχει χάσει αρκετή από τη ροπή στις υψηλές λόγω της σκούπας και του ελεύθερου τελικού;
Υπενθυμίζω: 206 1.4 8v με σκούπα simota (μικρή σχετικά) και custom-made ελεύθερο καζανάκι
SnakeMJK - Τετ 21 Νοέ 2007, 04:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω. Very happy
elias - Τετ 21 Νοέ 2007, 08:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές.
3->4: 5750 στροφές.
4->5: 5500 στροφές.
Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο.
DimiP - Τετ 21 Νοέ 2007, 10:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω. Very happy


ε βαλε κατι ακομα !

Wink
SnakeMJK - Τετ 21 Νοέ 2007, 14:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ε βαλε κατι ακομα !

Wink


Καλά έχουμε στρίψει και με παραπάνω ταυτότητα, αλλά το θέμα είναι αν αρχίσει να φεύγει, δεν το σώζεις με το γκάζι στάαααανταρ!!!! Razz
abaleo - Πεμ 22 Νοέ 2007, 01:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές.
3->4: 5750 στροφές.
4->5: 5500 στροφές.
Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο.
Κάπως έτσι το φανταζόμουνα κι εγω... Μήπως έχει κανένας κάποιο διάγραμμα δυναμομέτρησης σε μαμά αυτοκίνητο ή με σκούπα-εξάτμιση; Να μελετήσουμε τις καμπύλες!
Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα?
SnakeMJK - Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα?


Αν δεν το λυπάσε........ Στις 6 και άφημα συμπλέκτη ακαριαία Crying or Very sad

Αν έχεις αλλάξει και εσύ 3 δίσκους όπως εγώ, τότε στις 4 και σταδιακό γκάζι είναι αρκέτα καλά.
Road_Runner - Πεμ 22 Νοέ 2007, 15:53:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εκκινηση στις 5 με αποτομο αφημα.... Εχεις το αναγκαιο σπιναρισμα... Ειναι ιδως το ιδανικο ξεκινημα...
Giannis307 - Δευ 07 Ιαν 2008, 11:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω οτι και να κανω παλι δεν ξεκιναει..... Crying or Very sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr