SnakeMJK έγραψε: |
Οι αλλαγές φυσικά και πρέπει να γίνονται λίγο πριν τον κόφτη. Το μοτέρ δεν έχει να δώσει κάτι τρελό. Έχει το γνωστό "μπαμ" στις χαμηλές στροφές, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αξίζει να δώσεις φράγκα για βελτίωση. Απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει μέχρι τα 100χλμ/ω. ![]() |
DimiP έγραψε: |
ε βαλε κατι ακομα !
![]() |
elias έγραψε: |
Ιδανικές αλλαγές για 206 1.4 8v (μαμά ή με εξάτμιση-φίλτρο):
2->3: 6000 στροφές. 3->4: 5750 στροφές. 4->5: 5500 στροφές. Με αλλαγές σε περισσότερες στροφές απλά χάνεις χρόνο. |
abaleo έγραψε: |
Και δύο τελευταίες (illegal!) ερώτησεις: Στις πόσες στροφές η εκκίνηση? Πατινάρισμα ή σπινιάρισμα? |