PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Πληροφοριες για 106 Gti.

COLT_KOSEI - Δευ 19 Νοέ 2007, 21:43:58
Θέμα δημοσίευσης: Πληροφοριες για 106 Gti.
Σκεφτομαι για την αγορα του 106 Gti,και θα ηθελα οσες γινεται πιο πολλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο αμαξι.αυτο ως ποια χρονια εβγαινε?θελω να παρω καποιο σε καλη κατασταση και οσο γινεται πιο τελευταιο σαν χρονολογια.στο site της χρυ.ευκ.εχω βρει μεχρι 03.τι διαφορες εχει με το ραλι?απο καταναλωση τι γινετε?τιμες σερβις,ανταλλακτικα?ζημιες, θεμα ποιοτητας κατασκευης?οπως βλεπετε εχω πληρη αγνοια Rolling eyes ,αλλα αφου μου αρεσει τι να κανω Laughing .τα 122 αλογα ειναι στροφαλο?
Lef205 - Δευ 19 Νοέ 2007, 23:20:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πληροφοριες για 106 Gti.
COLT_KOSEI έγραψε:
Σκεφτομαι για την αγορα του 106 Gti,και θα ηθελα οσες γινεται πιο πολλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο αμαξι.αυτο ως ποια χρονια εβγαινε?θελω να παρω καποιο σε καλη κατασταση και οσο γινεται πιο τελευταιο σαν χρονολογια.στο site της χρυ.ευκ.εχω βρει μεχρι 03.τι διαφορες εχει με το ραλι?απο καταναλωση τι γινετε?τιμες σερβις,ανταλλακτικα?ζημιες, θεμα ποιοτητας κατασκευης?οπως βλεπετε εχω πληρη αγνοια Rolling eyes ,αλλα αφου μου αρεσει τι να κανω Laughing .τα 122 αλογα ειναι στροφαλο?

Eβγαινε απο το '97-'03, οι διαφορες απο το ραλλυ ειναι το abs,οι ζαντες αλουμινιου τα δερματινα που ειχαν τα μοντελα απο το '98 κ μετα, οι τιμες παιζουν απο 3700 για ενα '97αρι μεχρι οσα μπορεις να φανταστεις για ενα '03 ατρακαριστο με λιγα χλμ.Μια λογικη τιμη ειναι γυρω στα 8-9 χιλιαρικα για ενα καλο με λιγα χλμ.
Απο σερβις ζημιες κλπ ειναι αρκετα αξιοπιστο και τιμιο οπως και απο καταναλωση.
Η ποιοτητα κατασκευης του δεν ειναι κατι το τρελλο, καλα υλικα εχει αλλα τριξιματα ειναι σε καθημερινη βαση.
Τα 122 ειναι στροφαλο κ ειναι γυρω στα 117-119 κανονικα.
KONIORDOS - Τρι 20 Νοέ 2007, 01:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα να βρεις ενα απο τα τελευταια οπου εχουν 4 αεροσακους και ηλιοροφη !!!
εχει παρα πολλες διαφορες απο το ραλυ αλλα θα το καταλαβεις οταν το παρεις (ψαλιδια,σασμαν κ.α.)
Lef205 - Τρι 20 Νοέ 2007, 10:15:37
Θέμα δημοσίευσης:
KONIORDOS έγραψε:
εχει παρα πολλες διαφορες απο το ραλυ . . . (ψαλιδια,σασμαν κ.α.)

Eπειδη εχω κ ραλλυ κ gti ποιες ακριβως ειναι οι διαφορες στα ψαλιδια κ τα σασμαν τους?
COLT_KOSEI - Τρι 20 Νοέ 2007, 19:55:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστω πολυ παιδια για της πληροφοριες.
KONIORDOS - Τετ 21 Νοέ 2007, 17:09:39
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
KONIORDOS έγραψε:
εχει παρα πολλες διαφορες απο το ραλυ . . . (ψαλιδια,σασμαν κ.α.)

Eπειδη εχω κ ραλλυ κ gti ποιες ακριβως ειναι οι διαφορες στα ψαλιδια κ τα σασμαν τους?

εχει ο κωλητος μου gti και επειδη αλαξε ψαλιδια μου ειπε οτι ηταν διαφορετικα απο του ραλυ ποιο ενυσχημενα νομιζω αλλα και ειχαν διαφορα στην τιμη και το σασμαν του ειναι πιο μακρυ απο τα ραλυ.
drdino - Τετ 21 Νοέ 2007, 21:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
Kαμία διαφορά δεν έχουν. Rolling eyes
ΝΙΚΟΣ - Τετ 21 Νοέ 2007, 23:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καμια διαφορα δεν εχουν τα δυο αυτοκινητα περα απο τον εξοπλισμο.
Διαφορα ειχαν τα PEUGEOT με τα SAXO στην αντιστρεπτικη που τα SAXO φοραγανε 21 χλσ ενω ολα τα 106 φοραγανε 24χλσ απο εργοστασιο.Γιαυτο λεγανε τα περιοδικα τοτε οτι τα 106 ειχανε λιγο καλυτερη ''ρυθμιση'' σε στριψημο απο τα σαξο.Βεβαια με την αγορα μιας αντιστρεπτικης απο 106 γινοτανε και τα σαξο ολοιδια.Απο εκει και περα στα ψαλιδια τα μονα που ηταν ενυσχημενα ηταν αυτα που πουλουσε η PEUGEOTSPORT για τα αγωνιστηκα της τα οποια οπως ειναι μισοκυκλικα ειχανε μια ενυσχηση που επιανε απο την μια γωνια σχεδον του ψαλιδιου μεχρι την αλλη.Οσα αυτοκινητα αλλαζανε φρενα λκαι βαζανε ποιο δυνατα υπηρχε προβλημα με τα μαμα ψαλιδια μιας και σε αποτομα φρεναρισματα αρχισανε και στραβωνανε με αποτελεσμα να αλλαζει πολυ λιγο η καστερ.Τα σασμαν ειναι ολοιδια.Παρε κανενα μονοφυσο αν θες να βαλεις αργοτερα κανεναν εγκεφαλο PS αλλιως θελει αλλαγει η πλεξουδα και το ψυγειο νερου λογο της βαλβιδας για εναν αισθητηρα που συνδεετε στην πλεξουδα.Ελενξε τους πισω βραχιονες μηπως φαγωθηκαν τα ρουλεμαν και δεν το πηρε χαμπαρι ο προηγουμενος ιδιοκτητης γιατι μετα και να βαλεις καινουργια αν αρπαθει η ''φωλια'' στον αξονα χρειαζετε καινουργιο ''κουτσουρο αξονα'' και δυσκολα να βρεις καλο σε μεταχειρισμενα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr