overgr έγραψε: |
Ο εγκέφαλος στα multiplexed 206 CC είναι sagem. Υποθέτω και στα απλά 206.
Έστειλα ήδη mail στους τύπους, και ρωτάω αν μπορεί να μπει σε CC (μοντέλο 2002), και αν ναι, τι άλλα πράγματα χρειάζεται. |
Ntinos έγραψε: |
me tin eukairia na lysw kai mia aporia
multiplex einai ta montela pou exoun trifiso eggefalo etsi? an einai auto ta prwta 206 cc den einai trifisa?(2000-2002) |
Ntinos έγραψε: |
λοιπον πανω σε μια αναζητηση που ειχα στο site της peugeot sport την αγγλια επεσα πανω σε αυτο:
206XS 1.6 16v -2000 Grp- A - Engine computer - remapped with 7600 rev limit με τιμη στα 400 ευρω ο εγγεφαλος κομπλε για το 16v μοτερ του 206 που δεν μπορει νακουμπησει κανεις (ετσι λενε) με τον κοφτη στις 7600 και λογικα με καλυτερες ρυθμισεις σε καυσιμο.επισης ενας φιλος μου αγγλος που πηρε τηλεφωνο και ρωτησε μας ειπαν οτι διορθωνει και καποιες ατελειες του μαμισιου (υστερηση φωτα-κορνα,καλυτερη αποκριση στο γκαζι κτλ). προσωπικα θα τον αγορασω κατα 90% για φιλο μου στην ελλαδα με 206 cc και θεωρω οτι ειναι η ποιο καταλληλη λυση για τα παιδια που ψαχνουν λιγο κατι παραπανω στο μοτερ αυτο (αντι να το τσιπαρετε με αμφιβολα αποτελεσματα και προβληματα).και στην τελικη ενα τσιπαρισμα κοστιζει 300 ευρω και αυτο 400,δεν αξιζει η διαφορα?? το site ειναι: http://www.rallycar.com/ και πατε στο 206 parts στο αριστερο πλαισιο και scroll down μεχρι να το βρειτε. η αντιπροσοπεια στη ελλαδα αραγε ξερει τιποτα? ο μαμα εγγεφαλος στο cc ειναι marelli η sagem?αυτος ειναι marelli παντως |
Tony έγραψε: |
Καλησπέρα παίδες για άλλη μια φορά!!! Εγώ που φοράω SAGEM εγκέφαλο μπορώ να βάλλω Group- A εγκέφαλο από την Peugeot Sport με την πλεξούδα στο 1,4 8v??? |
Sidobre έγραψε: |
Κάντε μια βόλτα από το Γαλλικό site της PTS γιατί η αγγλία και ακριβότερη είναι και λιγότερα έχει.
Για cc υπάρχει άλλος εγκέφαλος και όχι ο συγκεκριμένος. Επίσης αν το αυτοκίνητο δεν έχει multiplex το πιο πιθανό δεν θα παίξει. Η Peugeot Sport ετοιμάζει (δεν ξέρω αν τα έχει ανεβάσει ήδη) ανταλλακτικά για μοντέλα 2001 που δεν έχουν multiplex. Πάντος σε όλες τις περιπτώσεις είναι σίγουρο ότι θέλει αλλαγή και η πλεξούδα (άλλα τόσα) ενώ για να παίξει σωστά χρειάζονται και οι εκκεντροφόροι (300 ευρώ έκαστος) |
sps έγραψε: | ||
Για τα multiplex θα κανει τιποτα η PS? Παντως εγω δεν βιαζομαι,σε κανα 2 χρονακια σκεφτομαι να προχωρησω σε εγκεφαλο PS με εκκεντροφορους. Να παρουμε πτυχιο πρωτα να παμε και στρατο και μετα με το καλο προγραμματακι,εκκεντροφορια και ισως και roll cage! ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!! |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Λοιπόν αυτά που άλλαξαν δεν απαριθμούνται εύκολα!Έχουμε και λέμε! Εγκέφαλος και πλεξούδα PEUGEOTSPORT, σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής απο το cup,χταπόδι,σωλήνας και τελικό, πιστόνια,βαλβίδες και όλα τα συναφή από την PEUGEOTSPORT.Αυτά για τον κινητήρα! Φρένα μπροστά δίσκοι μεγαλύτεροι και δαγκάνες της ALKO,πίσω το εργοστασικό σύστημα που έχει από την μαμα. Ανάρτηση ρυθμιζόμενη Proflex για άσφαλτο και αν κλείσει η συμφωνία με την PEUGEOTSPORT ελλάδος Proflex και για χώμα! Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!! Μέχρι τώρα ετοιμάζονται 3 206,ένα της LIOΝ χρώματος μπλε,και 2 εδώ πάνω για το ένα δεν έχω καθόλου στοιχεία και για το άλλο όλα τα παραπάνω χρώματος ασημί!! Αυτό θα είναι το "δικό" μας αγωνιστικό!!! Αναμείνατε περισσότερα! |
seridim έγραψε: | ||||
Γιάννη μήπως το '' δικό μας'' αγωνιστικό προετομάζεται στον Χόχολη; Αν ναι αυτό είναι αλλιώς ετοιμάζεται και άλλο ασημένιο |
Miltellas έγραψε: |
Οι αλλαγές μέσα στον κινητήρα είναι απαραίτητες για το αξιόπιστο ανέβασμα της ιπποδύναμης στους 200ίππους. Τους 160+ ίππους τους πιάνει χωρίς εσωτερικές αλλαγές. Τάδε έφη ο Αντώνης. Θυμάσαι Γιάννη; ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: | ||||||
Δεν ξέρω ποιος είναι ο Χοχόλης θα μάθω και θα σου πώ! |
seridim έγραψε: | ||||||||
Γιάννη τελικά έμαθα εγώ. Ναι το ''δικό μας'' αγωνιστικό όπως αναφέρεις του Αντώνη ετοιμάζεται μηχανικά στο Χόχολη ο οποίος είναι από τους καλύτερους βελτιωτές γαλλικών και κυρίως saxo. |