PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 206 1,6 16v Peugeot Sport Engine computer

Ntinos - Σαβ 22 Φεβ 2003, 10:30:30
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1,6 16v Peugeot Sport Engine computer
λοιπον πανω σε μια αναζητηση που ειχα στο site της peugeot sport την αγγλια επεσα πανω σε αυτο:
206XS 1.6 16v -2000 Grp- A - Engine computer - remapped with 7600 rev limit
με τιμη στα 400 ευρω ο εγγεφαλος κομπλε για το 16v μοτερ του 206 που δεν μπορει νακουμπησει κανεις (ετσι λενε) με τον κοφτη στις 7600 και λογικα με καλυτερες ρυθμισεις σε καυσιμο.επισης ενας φιλος μου αγγλος που πηρε τηλεφωνο και ρωτησε μας ειπαν οτι διορθωνει και καποιες ατελειες του μαμισιου (υστερηση φωτα-κορνα,καλυτερη αποκριση στο γκαζι κτλ). προσωπικα θα τον αγορασω κατα 90% για φιλο μου στην ελλαδα με 206 cc και θεωρω οτι ειναι η ποιο καταλληλη λυση για τα παιδια που ψαχνουν λιγο κατι παραπανω στο μοτερ αυτο (αντι να το τσιπαρετε με αμφιβολα αποτελεσματα και προβληματα).και στην τελικη ενα τσιπαρισμα κοστιζει 300 ευρω και αυτο 400,δεν αξιζει η διαφορα??
το site ειναι:
http://www.rallycar.com/
και πατε στο 206 parts στο αριστερο πλαισιο και scroll down μεχρι να το βρειτε.
η αντιπροσοπεια στη ελλαδα αραγε ξερει τιποτα?
ο μαμα εγγεφαλος στο cc ειναι marelli η sagem?αυτος ειναι marelli παντως
overgr - Σαβ 22 Φεβ 2003, 11:59:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ο εγκέφαλος στα multiplexed 206 CC είναι sagem. Υποθέτω και στα απλά 206.

Έστειλα ήδη mail στους τύπους, και ρωτάω αν μπορεί να μπει σε CC (μοντέλο 2002), και αν ναι, τι άλλα πράγματα χρειάζεται.
Ntinos - Σαβ 22 Φεβ 2003, 12:08:56
Θέμα δημοσίευσης:
eixa steilei kai egw akrivws to idio email Very happy xtes gia na ma8w gia to cc.8a ta doun kai 8a psaxnwnte.pantws an den mas apantisoun apo email 8a ksanaparoume tilefwno
Ntinos - Σαβ 22 Φεβ 2003, 12:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
me tin eukairia na lysw kai mia aporia
multiplex einai ta montela pou exoun trifiso eggefalo etsi?
an einai auto ta prwta 206 cc den einai trifisa?(2000-2002)
overgr - Σαβ 22 Φεβ 2003, 14:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
Υποθέτω πως ναι.

Δεν ξέρω αν ο τρίφυσος εγκέφαλος σημαίνει αναγκαστικά και multiplex, πάντως τα πρώτα CC σίγουρα ΔΕΝ είχαν multiplex.

Σχετικά με τον εγκέφαλο της PS...

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα απαιτεί και τα υπόλοιπα περιφερειακά βελτίωσης κινητήρα της PS. Θα απαιτεί και τους δύο εκκεντροφόρους κ.ο.κ.

Για να δούμε τι θα μας πουν στα email.
Nikel - Κυρ 23 Φεβ 2003, 04:06:47
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Ο εγκέφαλος στα multiplexed 206 CC είναι sagem. Υποθέτω και στα απλά 206.

Έστειλα ήδη mail στους τύπους, και ρωτάω αν μπορεί να μπει σε CC (μοντέλο 2002), και αν ναι, τι άλλα πράγματα χρειάζεται.


Παντως στο δικο μου cc που δεν ειναι Multiplex o εγκεφαλος ειναι Bosch...
Nikel - Κυρ 23 Φεβ 2003, 04:09:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
me tin eukairia na lysw kai mia aporia
multiplex einai ta montela pou exoun trifiso eggefalo etsi?
an einai auto ta prwta 206 cc den einai trifisa?(2000-2002)


Ta πρωτα μοντελα (2001) και ολα τα υπολοιπα cc εχουν τριφυσο εγκεφαλο...η διαφορα ειναι πως τα μοντελα του 2002 ειναι και multiplex!
Nikel - Κυρ 23 Φεβ 2003, 04:25:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206XS 1.6 16v -2000 Grp- A - Engine computer
Ntinos έγραψε:
λοιπον πανω σε μια αναζητηση που ειχα στο site της peugeot sport την αγγλια επεσα πανω σε αυτο:
206XS 1.6 16v -2000 Grp- A - Engine computer - remapped with 7600 rev limit
με τιμη στα 400 ευρω ο εγγεφαλος κομπλε για το 16v μοτερ του 206 που δεν μπορει νακουμπησει κανεις (ετσι λενε) με τον κοφτη στις 7600 και λογικα με καλυτερες ρυθμισεις σε καυσιμο.επισης ενας φιλος μου αγγλος που πηρε τηλεφωνο και ρωτησε μας ειπαν οτι διορθωνει και καποιες ατελειες του μαμισιου (υστερηση φωτα-κορνα,καλυτερη αποκριση στο γκαζι κτλ). προσωπικα θα τον αγορασω κατα 90% για φιλο μου στην ελλαδα με 206 cc και θεωρω οτι ειναι η ποιο καταλληλη λυση για τα παιδια που ψαχνουν λιγο κατι παραπανω στο μοτερ αυτο (αντι να το τσιπαρετε με αμφιβολα αποτελεσματα και προβληματα).και στην τελικη ενα τσιπαρισμα κοστιζει 300 ευρω και αυτο 400,δεν αξιζει η διαφορα??
το site ειναι:
http://www.rallycar.com/
και πατε στο 206 parts στο αριστερο πλαισιο και scroll down μεχρι να το βρειτε.
η αντιπροσοπεια στη ελλαδα αραγε ξερει τιποτα?
ο μαμα εγγεφαλος στο cc ειναι marelli η sagem?αυτος ειναι marelli παντως


Πες στον φιλο σου να το ψαξει λιγο ακομα πριν τον αγορασει...
Πως θα δουλεψει η λειτουργια της οροφης του CC με τον εγκεφαλο του 206 του απλου που βρηκατε???
Επισης πεστου να μπει στο παρακατω site http://www.boutiquepeugeotsport.com/ και να κοιταξει συγκεκριμενα τα πραγματα που προσφερουν για το CC...Aν ψαξει λιγο τους εκκεντροφορους (camshaft) για το CC θα δει πως το κιτ ολοκληρωνεται με ECU που υποθετω πως θα δουλευει παραλληλα με τον εγκεφαλο του CC... Αν λοιπον σκεφτεται μια τετοια μετατροπη τοτε οκ...Αν ομως απλα θελει ενα προγραμμα τοτε την μονη λυση που εχω να προτεινω εγω ειναι 5ο μπεκ και παραλληλο εγκεφαλακι...
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Φεβ 2003, 00:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
Συγουρα ειναι πολυ καλυτερη λυση η αγορα αυτου της PEUGEOTSPORT παρα με τα ιδια χρηματα να το τσιπαρεις.Οντως δεν πειραζετε αυτος ο εγκεφαλος λογο του οτι ειναι ομολογκαρισμενος και στους τεχνικους ελενχους τα κοιταν αυτα για να μην ξεφευγεις εκτος συναγωνισμου.Υπαρχει περιπτωση να εχει και σφραγηδα απο την Διεθνη ομοσπονδια αγωνων (F.I.A).Aπο εκει και περα χρειαζετε και τους εκκεντροφορους για να δουλεψει σωστα αφου ειναι για Group A.Για οτυδηποτε πληροφοριες ρωτηστε στην PEUGEOTSPORT Θεσσαλονικης που θα σας βοηθησει σιγουρα.Ζητηστε τον Ντινο και πειτε οτι ειστε μελοι του Club206. Wink
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Φεβ 2003, 00:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Aααααα.....Το τηλ.της PEUGEOTSPORT ειναι 2310323000.
Sidobre - Δευ 24 Φεβ 2003, 11:38:13
Θέμα δημοσίευσης:
Κάντε μια βόλτα από το Γαλλικό site της PTS γιατί η αγγλία και ακριβότερη είναι και λιγότερα έχει.

Για cc υπάρχει άλλος εγκέφαλος και όχι ο συγκεκριμένος. Επίσης αν το αυτοκίνητο δεν έχει multiplex το πιο πιθανό δεν θα παίξει.

Η Peugeot Sport ετοιμάζει (δεν ξέρω αν τα έχει ανεβάσει ήδη) ανταλλακτικά για μοντέλα 2001 που δεν έχουν multiplex.

Πάντος σε όλες τις περιπτώσεις είναι σίγουρο ότι θέλει αλλαγή και η πλεξούδα (άλλα τόσα) ενώ για να παίξει σωστά χρειάζονται και οι εκκεντροφόροι (300 ευρώ έκαστος)
GIANNIS206 - Δευ 24 Φεβ 2003, 12:39:37
Θέμα δημοσίευσης:
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Φεβ 2003, 14:29:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια περιμενουμε νεα Wink
Tony - Δευ 24 Φεβ 2003, 22:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα παίδες για άλλη μια φορά!!! Εγώ που φοράω SAGEM εγκέφαλο μπορώ να βάλλω Group- A εγκέφαλο από την Peugeot Sport με την πλεξούδα στο 1,4 8v???
ΝΙΚΟΣ - Τρι 25 Φεβ 2003, 09:33:57
Θέμα δημοσίευσης:
Tony έγραψε:
Καλησπέρα παίδες για άλλη μια φορά!!! Εγώ που φοράω SAGEM εγκέφαλο μπορώ να βάλλω Group- A εγκέφαλο από την Peugeot Sport με την πλεξούδα στο 1,4 8v???


Απο οσο ξερω δεν υπαρχει εγκεφαλος για 1400 8v της PEUGEOTSPORT.

Τα ξαναειπαμε αυτα Τονυ......Αλλαξε μοτερ και βαλε απο RALLYE.
sps - Πεμ 27 Φεβ 2003, 15:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Κάντε μια βόλτα από το Γαλλικό site της PTS γιατί η αγγλία και ακριβότερη είναι και λιγότερα έχει.

Για cc υπάρχει άλλος εγκέφαλος και όχι ο συγκεκριμένος. Επίσης αν το αυτοκίνητο δεν έχει multiplex το πιο πιθανό δεν θα παίξει.

Η Peugeot Sport ετοιμάζει (δεν ξέρω αν τα έχει ανεβάσει ήδη) ανταλλακτικά για μοντέλα 2001 που δεν έχουν multiplex.

Πάντος σε όλες τις περιπτώσεις είναι σίγουρο ότι θέλει αλλαγή και η πλεξούδα (άλλα τόσα) ενώ για να παίξει σωστά χρειάζονται και οι εκκεντροφόροι (300 ευρώ έκαστος)


Για τα multiplex θα κανει τιποτα η PS?
Παντως εγω δεν βιαζομαι,σε κανα 2 χρονακια σκεφτομαι να προχωρησω σε εγκεφαλο PS με εκκεντροφορους.
Να παρουμε πτυχιο πρωτα να παμε και στρατο και μετα με το καλο προγραμματακι,εκκεντροφορια και ισως και roll cage! Wink
Sidobre - Πεμ 27 Φεβ 2003, 15:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Κάντε μια βόλτα από το Γαλλικό site της PTS γιατί η αγγλία και ακριβότερη είναι και λιγότερα έχει.

Για cc υπάρχει άλλος εγκέφαλος και όχι ο συγκεκριμένος. Επίσης αν το αυτοκίνητο δεν έχει multiplex το πιο πιθανό δεν θα παίξει.

Η Peugeot Sport ετοιμάζει (δεν ξέρω αν τα έχει ανεβάσει ήδη) ανταλλακτικά για μοντέλα 2001 που δεν έχουν multiplex.

Πάντος σε όλες τις περιπτώσεις είναι σίγουρο ότι θέλει αλλαγή και η πλεξούδα (άλλα τόσα) ενώ για να παίξει σωστά χρειάζονται και οι εκκεντροφόροι (300 ευρώ έκαστος)


Για τα multiplex θα κανει τιποτα η PS?
Παντως εγω δεν βιαζομαι,σε κανα 2 χρονακια σκεφτομαι να προχωρησω σε εγκεφαλο PS με εκκεντροφορους.
Να παρουμε πτυχιο πρωτα να παμε και στρατο και μετα με το καλο προγραμματακι,εκκεντροφορια και ισως και roll cage! Wink


Eσύ είσαι ήδη έτοιμος... Very happy

Οτι θές το παραγγέλνεις! Για τα XS του 2001 περιμένουμε....
Αλλά και του 2002 (με πολυπλεξία) θα έχει περισσότερα σε λίγο καιρό!

(Αμην και πότε! Βαρέθηκα να το κοιτάω!!!!)
speedy100 - Πεμ 27 Φεβ 2003, 18:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας

Οι παρακάτω διευθύνσεις μπορούν να βοηθήσουν πιστεύω στο θέμα των εγκεφάλων... πάντως αν υπάρχει εγκέφαλος με Flash ROM και μόνο 400 Ευρώ, να τον αγοράσετε.
Ο λόγος είναι ότι μετά από πολύ ψάξιμο για αυτό το θέμα, μήνες τώρα, αυτού του τύπου οι εγκέφαλοι (τρίφυσοι) για σωστό chip tuning και όχι δουλειές του ποδαριού του στιλ το μπριζώνουμε και σε 20 λεπτά είναι έτοιμο... η χρέωση είναι από 700 μέχρι 1200 Ευρώ και περίπου δύο ημέρες χρόνος εργασίας συν έξοδα courier και χρόνο μεταφοράς μερικές ακόμη ημέρες από και προς τους ελάχιστους που αναλαμβάνουν αυτούς τους εγκεφάλους ανά την Ευρώπη.
Στην Ελλάδα από ότι μου είπαν διάφορα μαγαζιά βελτιώσεων που ρώτησα μόνο η MEGATEC αναλαμβάνει και κάνει καλή δουλειά χωρίς προβλήματα του τύπου, μετά το chip tuning, να μη δουλεύει το air cοndition, να ανάβει το check engine, να έχει κακό ρελαντί κλπ.

http://www.clemens-motorsport.de/cm-home.htm
http://www.megatec.gr/products.html
http://www.rauscher-tuning.at/chip_index.htm

Φιλικά Speedy100 Smile
GIANNIS206 - Τρι 04 Μάρ 2003, 09:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!!


Λοιπόν αυτά που άλλαξαν δεν απαριθμούνται εύκολα!Έχουμε και λέμε!
Εγκέφαλος και πλεξούδα PEUGEOTSPORT,
σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής απο το cup,χταπόδι,σωλήνας και τελικό,
πιστόνια,βαλβίδες και όλα τα συναφή από την PEUGEOTSPORT.Αυτά για τον κινητήρα!
Φρένα μπροστά δίσκοι μεγαλύτεροι και δαγκάνες της ALKO,πίσω το εργοστασικό σύστημα που έχει από την μαμα.
Ανάρτηση ρυθμιζόμενη Proflex για άσφαλτο και αν κλείσει η συμφωνία με την PEUGEOTSPORT ελλάδος Proflex και για χώμα!
Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!!

Μέχρι τώρα ετοιμάζονται 3 206,ένα της LIOΝ χρώματος μπλε,και 2 εδώ πάνω για το ένα δεν έχω καθόλου στοιχεία και για το άλλο όλα τα παραπάνω χρώματος ασημί!!
Αυτό θα είναι το "δικό" μας αγωνιστικό!!!
Αναμείνατε περισσότερα!
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Μάρ 2003, 11:26:29
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη οταν λες δικο μας αγωνιστηκο τι εννοεις Question Question Question
seridim - Τρι 04 Μάρ 2003, 16:09:56
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!!


Λοιπόν αυτά που άλλαξαν δεν απαριθμούνται εύκολα!Έχουμε και λέμε!
Εγκέφαλος και πλεξούδα PEUGEOTSPORT,
σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής απο το cup,χταπόδι,σωλήνας και τελικό,
πιστόνια,βαλβίδες και όλα τα συναφή από την PEUGEOTSPORT.Αυτά για τον κινητήρα!
Φρένα μπροστά δίσκοι μεγαλύτεροι και δαγκάνες της ALKO,πίσω το εργοστασικό σύστημα που έχει από την μαμα.
Ανάρτηση ρυθμιζόμενη Proflex για άσφαλτο και αν κλείσει η συμφωνία με την PEUGEOTSPORT ελλάδος Proflex και για χώμα!
Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!!

Μέχρι τώρα ετοιμάζονται 3 206,ένα της LIOΝ χρώματος μπλε,και 2 εδώ πάνω για το ένα δεν έχω καθόλου στοιχεία και για το άλλο όλα τα παραπάνω χρώματος ασημί!!
Αυτό θα είναι το "δικό" μας αγωνιστικό!!!
Αναμείνατε περισσότερα!

Γιάννη μήπως το '' δικό μας'' αγωνιστικό προετομάζεται στον Χόχολη; Αν ναι αυτό είναι αλλιώς ετοιμάζεται και άλλο ασημένιο
Miltellas - Τρι 04 Μάρ 2003, 17:38:07
Θέμα δημοσίευσης:
Οι αλλαγές μέσα στον κινητήρα είναι απαραίτητες για το αξιόπιστο ανέβασμα της ιπποδύναμης στους 200ίππους. Τους 160+ ίππους τους πιάνει χωρίς εσωτερικές αλλαγές. Τάδε έφη ο Αντώνης. Θυμάσαι Γιάννη; Wink
GIANNIS206 - Τρι 04 Μάρ 2003, 22:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!!


Λοιπόν αυτά που άλλαξαν δεν απαριθμούνται εύκολα!Έχουμε και λέμε!
Εγκέφαλος και πλεξούδα PEUGEOTSPORT,
σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής απο το cup,χταπόδι,σωλήνας και τελικό,
πιστόνια,βαλβίδες και όλα τα συναφή από την PEUGEOTSPORT.Αυτά για τον κινητήρα!
Φρένα μπροστά δίσκοι μεγαλύτεροι και δαγκάνες της ALKO,πίσω το εργοστασικό σύστημα που έχει από την μαμα.
Ανάρτηση ρυθμιζόμενη Proflex για άσφαλτο και αν κλείσει η συμφωνία με την PEUGEOTSPORT ελλάδος Proflex και για χώμα!
Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!!

Μέχρι τώρα ετοιμάζονται 3 206,ένα της LIOΝ χρώματος μπλε,και 2 εδώ πάνω για το ένα δεν έχω καθόλου στοιχεία και για το άλλο όλα τα παραπάνω χρώματος ασημί!!
Αυτό θα είναι το "δικό" μας αγωνιστικό!!!
Αναμείνατε περισσότερα!

Γιάννη μήπως το '' δικό μας'' αγωνιστικό προετομάζεται στον Χόχολη; Αν ναι αυτό είναι αλλιώς ετοιμάζεται και άλλο ασημένιο


Δεν ξέρω ποιος είναι ο Χοχόλης θα μάθω και θα σου πώ!
GIANNIS206 - Τρι 04 Μάρ 2003, 23:01:35
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Οι αλλαγές μέσα στον κινητήρα είναι απαραίτητες για το αξιόπιστο ανέβασμα της ιπποδύναμης στους 200ίππους. Τους 160+ ίππους τους πιάνει χωρίς εσωτερικές αλλαγές. Τάδε έφη ο Αντώνης. Θυμάσαι Γιάννη; Wink

Όχι Μίλτο μου δεν το θυμάμαι!!! Embarassed Embarassed
seridim - Παρ 07 Μάρ 2003, 11:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
seridim έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!!


Λοιπόν αυτά που άλλαξαν δεν απαριθμούνται εύκολα!Έχουμε και λέμε!
Εγκέφαλος και πλεξούδα PEUGEOTSPORT,
σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής απο το cup,χταπόδι,σωλήνας και τελικό,
πιστόνια,βαλβίδες και όλα τα συναφή από την PEUGEOTSPORT.Αυτά για τον κινητήρα!
Φρένα μπροστά δίσκοι μεγαλύτεροι και δαγκάνες της ALKO,πίσω το εργοστασικό σύστημα που έχει από την μαμα.
Ανάρτηση ρυθμιζόμενη Proflex για άσφαλτο και αν κλείσει η συμφωνία με την PEUGEOTSPORT ελλάδος Proflex και για χώμα!
Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!!

Μέχρι τώρα ετοιμάζονται 3 206,ένα της LIOΝ χρώματος μπλε,και 2 εδώ πάνω για το ένα δεν έχω καθόλου στοιχεία και για το άλλο όλα τα παραπάνω χρώματος ασημί!!
Αυτό θα είναι το "δικό" μας αγωνιστικό!!!
Αναμείνατε περισσότερα!

Γιάννη μήπως το '' δικό μας'' αγωνιστικό προετομάζεται στον Χόχολη; Αν ναι αυτό είναι αλλιώς ετοιμάζεται και άλλο ασημένιο


Δεν ξέρω ποιος είναι ο Χοχόλης θα μάθω και θα σου πώ!

Γιάννη τελικά έμαθα εγώ. Ναι το ''δικό μας'' αγωνιστικό όπως αναφέρεις του Αντώνη ετοιμάζεται μηχανικά στο Χόχολη ο οποίος είναι από τους καλύτερους βελτιωτές γαλλικών και κυρίως saxo.
GIANNIS206 - Παρ 07 Μάρ 2003, 16:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
seridim έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Από ότι μας είπε ο Ντίνος εδώ στη Θεσ-νίκη με άλλα λόγια η PEUGEOTSPORT λέει ότι χρειάζονται άλλαγμα όλα τα περιφερειακά και η πλεξούδα!Αυτό βέβαια ισχύει για το 206 ραλλυε που ετοιμάζουν κάποιοι γνωστοί!Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσω με αυτούς και θα σας πώ τι και τι άλλαξαν!!!


Λοιπόν αυτά που άλλαξαν δεν απαριθμούνται εύκολα!Έχουμε και λέμε!
Εγκέφαλος και πλεξούδα PEUGEOTSPORT,
σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής απο το cup,χταπόδι,σωλήνας και τελικό,
πιστόνια,βαλβίδες και όλα τα συναφή από την PEUGEOTSPORT.Αυτά για τον κινητήρα!
Φρένα μπροστά δίσκοι μεγαλύτεροι και δαγκάνες της ALKO,πίσω το εργοστασικό σύστημα που έχει από την μαμα.
Ανάρτηση ρυθμιζόμενη Proflex για άσφαλτο και αν κλείσει η συμφωνία με την PEUGEOTSPORT ελλάδος Proflex και για χώμα!
Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!!

Μέχρι τώρα ετοιμάζονται 3 206,ένα της LIOΝ χρώματος μπλε,και 2 εδώ πάνω για το ένα δεν έχω καθόλου στοιχεία και για το άλλο όλα τα παραπάνω χρώματος ασημί!!
Αυτό θα είναι το "δικό" μας αγωνιστικό!!!
Αναμείνατε περισσότερα!

Γιάννη μήπως το '' δικό μας'' αγωνιστικό προετομάζεται στον Χόχολη; Αν ναι αυτό είναι αλλιώς ετοιμάζεται και άλλο ασημένιο


Δεν ξέρω ποιος είναι ο Χοχόλης θα μάθω και θα σου πώ!

Γιάννη τελικά έμαθα εγώ. Ναι το ''δικό μας'' αγωνιστικό όπως αναφέρεις του Αντώνη ετοιμάζεται μηχανικά στο Χόχολη ο οποίος είναι από τους καλύτερους βελτιωτές γαλλικών και κυρίως saxo.

Smile colors Smile colors
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr