torture έγραψε: |
τι να σου πω ρε φιλε δεν ξερω. τοσα μαραφετια εχουν δει τα ματια μας. τωρα ειδαμε και αυτο. θεωριτικα ισως και να δουλευει! διαβασα λιγο βιαστικα την περιγραφη που δινει ο κατασκευαστης και απο οτι ειδα λεει οτι δινει 2-3 αλογα αναλογα με το αυτοκινητο. δεν ειναι και απιθανο...
ουτε ακριβο ειναι. περισσοτερα θα μας πουν οι ειδικοι του site... ![]() ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Βρήκα αυτό:
http://carcrazy.gr/eshop/product_info.php?cPath=207&products_id=406 |
E-Ram Electric compressor έγραψε: |
Το κίτ έρχεται με οδηγίες τοποθέτησης στα Αγγλικά και με φωτογραφίες. Και όλα τα απαραίτητα για την τοποθέτηση του : 1 μονάδα e-Ram με φιλτροχωάνη υψηλής ροής αέρος. 1 επιπλέον μούφα. 1 δαχτυλίδι εισαγωγής. 1 έτοιμη πλεξούδα με μικροδιακόπτη, relay και επαφές. |
Giannis307 έγραψε: |
Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....! |
volvos έγραψε: |
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο? |
Giannis307 έγραψε: | ||
Tωρα αυτο το λες ειρωνικα?? Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται! Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!! με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες.... Δεν θα απολυθω...... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο. |
AlienHack έγραψε: | ||
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
AlienHack έγραψε: | ||
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
AlienHack έγραψε: |
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
AlienHack έγραψε: |
Το ρευμα που τραβάει το τραβάει για τα λίγα δευτερόλεπτα που πατάς το γκάζι στο φούλ και ενεργοποιείται, δεν σε λιγώνει την μπαταρία ολη την ώρα.
Κάθετοι δεν ειναι ολοι απόσο διάβασα στα forum, απλός κανένας δεν το προτείνει και το βλέπουν με σκεπτικισμό γιατι κανένας δεν το έχει δοκιμάσει κιολας! δεν εχω βρεί ούτε ενα ποστ απο κάποιον που το πέρασε στο car του να μας πεί πρώτο χέρι.. |
drdino έγραψε: | ||
To ρεύμα που τραβάει από το παίρνει; 1,6 ίπποι από πού έρχονται; Για σκέψου λίγο. |
AlienHack έγραψε: |
drawing over 830WATTS of electrical energy (1.2HP of electrical energy directly from the car battery) while running at a speed of 25,300rpm. |
Steve έγραψε: | ||
(που ισούται με 1,2 ίππους ηλεκτρικής ενέργειας απ' ευθείας από την μπαταρία του αυτοκινήτου) |
drdino έγραψε: |
Χα χα χα, γελάσαμε πάλι με την εξυπνάδα σου.
Η μπαταρία φορτίζεται με ηλιακή ενέργεια ε; Η μήπως μαγειρεύει μόνη της; |
Pug_306 έγραψε: |
Οσο ηλιθιο ειναι αυτο το "ανεμιστηρακι σαν ηλεκτρονικου υπολογιστη" τοσο ηλιθιο ειναι και το να δινεις 3.500 χιλιαρικα για turbo kit, να δουλευει στα 0,6 bar και 30 αλογα και να χαιρεσαι ΚΙΟΛΑΣ! |
Pug_306 έγραψε: |
Εκτος ΟΛΩΝ των αλλων σκεφτειτε οτι δεν εχουν ολοι τα φραγκα για εκκεντροφορους, αγραφους εγκεφαλους και δυναμομετρα.! |
MEMsound έγραψε: |
δεν ξέρω κατά πόσο ειναι ψέμα το βιντεο μπορεί απλά να το έχουν δεμένο για να μην τους πέσει και σπάει, σαν ασφάλεια δηλαδή |