PSClub - Hellas

Κινητήρας - ΓΕΝΙΚΑ - Ηλεκτρικό turbo....απάτη?

stef80 - Κυρ 18 Νοέ 2007, 13:04:40
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Ηλεκτρικό turbo....απάτη?
Τι γνώμη έχετε γι αυτο?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=013&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=230191239322&rd=1
υπάρχει περιπτωση να κάνει έστω και ελάχιστη διαφορά σε 1400 κινητήρα?
torture - Κυρ 18 Νοέ 2007, 14:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
τι να σου πω ρε φιλε δεν ξερω. τοσα μαραφετια εχουν δει τα ματια μας. τωρα ειδαμε και αυτο. θεωριτικα ισως και να δουλευει! διαβασα λιγο βιαστικα την περιγραφη που δινει ο κατασκευαστης και απο οτι ειδα λεει οτι δινει 2-3 αλογα αναλογα με το αυτοκινητο. δεν ειναι και απιθανο...
ουτε ακριβο ειναι.
περισσοτερα θα μας πουν οι ειδικοι του site... Very happy Very happy
Steve - Κυρ 18 Νοέ 2007, 15:31:20
Θέμα δημοσίευσης:
torture έγραψε:
τι να σου πω ρε φιλε δεν ξερω. τοσα μαραφετια εχουν δει τα ματια μας. τωρα ειδαμε και αυτο. θεωριτικα ισως και να δουλευει! διαβασα λιγο βιαστικα την περιγραφη που δινει ο κατασκευαστης και απο οτι ειδα λεει οτι δινει 2-3 αλογα αναλογα με το αυτοκινητο. δεν ειναι και απιθανο...
ουτε ακριβο ειναι.
περισσοτερα θα μας πουν οι ειδικοι του site... Very happy Very happy


2-3 PSI πίεση αέρα είναι φίλε μου και όχι 2-3 άλογα. Σου δίνει 15 έως 30% αύξηση ροπής και ιπποδύναμης.

Αυτό που κάνει είναι να σου παροχετεύει περισσότερο αέρα μέσω του ηλεκτρικά περιστρεφόμενου στροβιλιστή που είναι στην βάση της χοάνης, έτσι ώστε να έχεις περισσότερο αέρα (υπερπλήρωση), καλή ώρα όπως τα αυτοκίνητα με turbo, αλλά σε πολύ πιο γύφτικη έκδοση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα σου καταστρέψει τους παλμούς συντονισμού του αέρα στην εισαγωγή και θα μπουκώνει το αμάξι χωρίς λόγο, μιας που ναι μεν θα του δίνεις περισσότερο αέρα, αλλά η παροχή της βενζίνης από τα μπεκ σου θα είναι η ίδια.

Ελάχιστη διαφορά, ναι θα σου κάνει. Μπορεί να σου κάνει και μέγιστη καταστροφή κάλλιστα. Διότι αν ήταν με 40 ευρώ να σου κάνει τόσο καλή και αξιόπιστη διαφορά σε οποιοδήποτε κινητήρα, θα είχαν πέσει πάνω του όλοι οι κατασκευαστές μαζί για το ποιός θα πρωτοπάρει την πατέντα αυτή για να την εφαρμόσει στα αυτοκίνητα του.
torture - Κυρ 18 Νοέ 2007, 15:51:16
Θέμα δημοσίευσης:
ε καλα ντε. μην βαρας. ειπα πως το διαβασα στα γρηγορα. Embarassed
παντως αν ηταν καλη πατεντα συμφωνω πως δεν θα εκανε μονο 40€ και θα το επαιρναν οι μεγαλες εταιριες πριν καν βγει στο εμποριο. μια ερωτηση ομως αλλα δεν ξερω και πολλα οποτε ισως να λεω βλακεια. αν αλλαξεις ρυθμιση στα μπεκ ετσι ωστε να δινουν περισσοτερη βενζινη δεν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει σωστα? τουλ να μην σου μπουκώνει οπως ειπες. οχι οτι θα το προτιμουσα βεβαια. εγκυκλοπεδικα ρωταω να μαθω και τιποτα... Very happy
Steve - Κυρ 18 Νοέ 2007, 16:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στα ήδη υπάρχοντα μπεκ μας, δεν γίνεται. Αν καταφέρεις και βρεις μπεκ με μεγαλύτερη παροχή... βρες και έναν εγκέφαλο που να την υποστηρίζει Laughing
torture - Κυρ 18 Νοέ 2007, 16:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
α μαλιστα. θελει τετοια δουλεια. thanx.
αν ειναι γιατι να μην πας να βαλεις ενα κανονικοτατο turbo και να τελειωνεις? αλλα κανενας ιαπωνας δεν ειχε τι να κανει παλι και εφτιαχνε οτι του κατεβει στο κεφάλι Laughing Laughing Laughing
η σκουπα πιο καλα θα δουλευει μου φαινετε Very happy
dimkeras - Πεμ 22 Νοέ 2007, 00:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα αυτό:

http://carcrazy.gr/eshop/product_info.php?cPath=207&products_id=406
Steve - Πεμ 22 Νοέ 2007, 02:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
Βρήκα αυτό:

http://carcrazy.gr/eshop/product_info.php?cPath=207&products_id=406

Και μετά με λένε ότι είμαι ο κακός και βρίζω συνέχεια... Evil
drdino - Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
Mην χαλιέσαι γιατί όσο υπάρχουν άτομα που αγοράζουν θα υπάρχουν και άτομα που πουλάνε-δυστυχώς.
SnakeMJK - Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
620 ευρώ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Α - ΠΑ - ΤΗ ! ! !
Steve - Πεμ 22 Νοέ 2007, 08:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ενώ αν είχε 100 ευρώ, δεν θα ήταν απάτη, αλλά ευκαιρία?
drdino - Πεμ 22 Νοέ 2007, 11:38:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αμφιβάλεις; Rolling eyes
SnakeMJK - Πεμ 22 Νοέ 2007, 11:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά όσο και να είχε ήταν απάτη όντως... Αλλά τώρα μιλάμε και για απάτη και για κοροϊδία!!
drdino - Πεμ 22 Νοέ 2007, 11:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Koροϊδία και απάτη είναι και αν έκανε 50 λεπτά. Razz
dimkeras - Πεμ 22 Νοέ 2007, 23:33:33
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι ακριβώς! Αλλά μη μου πείτε πως δεν το έχει αγοράσει κανείς Cool

drdino : "όσο υπάρχουν άτομα που αγοράζουν θα υπάρχουν και άτομα που πουλάνε"

Τα είπες όλα! Worthy
DrJekyll - Παρ 23 Νοέ 2007, 09:40:26
Θέμα δημοσίευσης:
pedia kAi eGo eValA afTo Sto aftokinhto mou kai egine sfera 200 aloga troxo miLame...kAtse kala... Razz
an endiafereste to poulao se timi efkerias...

Klain Main Reising Divelopmentes
Dendropotamos - Salonika
StorM_GmA - Σαβ 24 Νοέ 2007, 09:20:51
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=013&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=230191239322&rd=1

από αυτό
http://carcrazy.gr/eshop/product_info.php?cPath=207&products_id=406

τι διαφορά έχουν?! Δεν μπορώ να καταλάβω! και έχουν 580€ διαφορά!
τώρα για το ποιός θα δώσει 620€ για 20 εντελώς αμφίβολα άλογα, το ανέλυσαν
εκτενώς παραπάνω Razz

επίσης λέει και το εξής ωραίο:

E-Ram Electric compressor έγραψε:

Το κίτ έρχεται με οδηγίες τοποθέτησης στα Αγγλικά και με φωτογραφίες.
Και όλα τα απαραίτητα για την τοποθέτηση του :
1 μονάδα e-Ram με φιλτροχωάνη υψηλής ροής αέρος.
1 επιπλέον μούφα.
1 δαχτυλίδι εισαγωγής.
1 έτοιμη πλεξούδα με μικροδιακόπτη, relay και επαφές.


υπάρχει και η αυτογνωσία, πώς να το κάνουμε! Very happy Very happy Very happy
Steve - Σαβ 24 Νοέ 2007, 09:28:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αντί να κλειδωθεί, να δεθεί με μια αλυσίδα και να πεταχτεί στον πάτο του Ατλαντικού το εν λόγω topic, καθόμαστε και το αναλύουμε...


Τέλοσπάντων, τα 580 ευρώ διαφορά είναι στο τελευταίο της λίστας που έγραψες... Rolling eyes
MEMsound - Σαβ 24 Νοέ 2007, 12:40:55
Θέμα δημοσίευσης:
μεταξύ μας....
(ανεξάρτητα με το αν θα δουλευει/αποδίδει ή όχι...)
αυτό του ebay φαίνεται πιο της προκοπής κατασκευή από το άλλο

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

πέραν του χαβαλέ.

υπάρχει τρόπος ή έστω ξέρουμε περίπου τι απαιτήσει σε ροή αέρα ζητάει το μοτερ μας?

προφανώ και μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές λειτουργίας κλπ κλπ
αλλά πιο είναι το ευρος?
από πχ ρελαντί έως τις πχ 6500?
salex - Κυρ 25 Νοέ 2007, 15:32:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτέρ χρειάζεται αέρα αναλόγως της ιπποδύναμης.
Υπάρχει ένας τύπος που συσχετιζει με αρκετή ακρίβεια τη ροή αέρα με την ιπποδύναμη και επιβεβαιώνεται από μετρήσεις ισχύος (στο στρόφαλο):

Ιπποδύναμη σε Hp=Ροή αέρα(g/sec)/0.8

ή

Ροή αέρα (g/sec) = 0.8 * ιπποδύναμη


Επειδή σε ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα ο βαθμός πλήρωσης είναι ο βαθμός ογκομετρικής απόδοσης, μπορείτε να βρείτε στο περίπου τί περνάει μέσα από το μοτέρ ανά περιστροφή πολλαπλασιάζοντας τον κυβισμό με 0.85 ώστε να έχετε μια ένδειξη στο περίπου.
Μετά πολλαπλασιάζετε με τις στροφές ανά λεπτό, τις μετατρέπετε σε στροφές ανά δευτερόλεπτο και voila ! Βρίσκετε την παροχή όγκου αέρα που περνάει από τον κινητήρα. Μετά πολλαπλασιάζετε με την πυκνότητα του αέρα στη θερμοκρασία περιβάλλοντος που βρίσκεται το αυτοκίνητο κι έτσι τελικά καταλήγετε στην ζητούμενη παροχή μάζας αέρα.

Μεγαλύτερη παροχή αέρα (μάζα) σημαίνει μεγαλύτερη ιπποδύναμη!
brz20 - Δευ 26 Νοέ 2007, 11:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
Η μεγαλυτερη παροχη αερα ομως χριαζετε και παραπανω καυσιμο για να δρασει σωστα.
Αλλιως το μιγμα μας ειναι φτωχο.
14,7 μερη αερα αποδιδουν τα μεγιστα με 1 μερος βενζινης.
Στην πραγματικοτητα μπορουμε να ριξουμε οση βενζινη θελουμε αλλα δεν θα καταφερουμε τιποτα αν δεν εχουμε τον απαιτουμενο αερα για να αναμιχθει και να αποδοσει την ιπποδυναμη που ζητουμε.
Γι'αυτο κανουμε τα παντα για να εχουμε περισσοτερο μιγμα στον θαλαμο καυσης.
Ειτε τουρμπιζοντας ειτε με πιο αγριους εκκεντροφορους ειτε ειτε ειτε.
Τωρα οι απατες που υπαρχουν ειναι πολλες.
Προσοχη θελει και να μιλαμε με ατομα που ξερουν.
Τα ατομα που κοιτανε πως να πουλησουν και μονο μην τα ακουτε.
Γιατι μεχρι και γιωσεις μπορουν να σας πουλησουν για να παρετε καποιο παραπανω αλογο.
Steve - Δευ 26 Νοέ 2007, 12:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κανένα ουσιώδες post, καμία χρήσιμη πληροφορία.

Άλλο ένα post δηλαδή από τον spammer, brz20.
Giannis307 - Τρι 01 Ιαν 2008, 14:20:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....!
kpsig - Τετ 02 Ιαν 2008, 10:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....!

Αυτό που λες ακριβώς το είχα σκεφτεί και εγώ.
Το θέμα είναι ότι χρειάζεσαι κιβώτιο ώστε από τις 20000 να πας στις 120.000 αν θες απευθείας οδήγηση, αλλιώς χρειάζεται και ιμάντας.
Ο έλεγχος ταχύτητας μπορεί να γίνεται ηλεκτρονικά, είναι πανεύκολο.
ΤΟ θέμα όμως είναι ότι τα μοτέρ που αναφέρεις πάσχουν από ροπή και δεν αντέχουν σε συνεχή χρήση, διαλύονται τα καρβουνάκια.
volvos - Τετ 02 Ιαν 2008, 14:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο?
Giannis307 - Σαβ 05 Ιαν 2008, 15:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο?


Tωρα αυτο το λες ειρωνικα??
Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται!

Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!!
με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες....

Δεν θα απολυθω...... Rolling eyes
kpsig - Δευ 07 Ιαν 2008, 09:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
volvos έγραψε:
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο?


Tωρα αυτο το λες ειρωνικα??
Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται!

Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!!
με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες....

Δεν θα απολυθω...... Rolling eyes

Δε νομίζω να το είπε ειρωνικά.
Με σωστό κιβώτιο έχεις ελάχιστες απώλειες (δες τον Rotrex). Πάντως σίγουρα θα τραβάει ρεύμα. Άνετα 6-7 Αh.
Πάντως ένα τέτοιο μοτέρ πρέπει να στοιχίζει κοντά στα 300Ε. Έχει ενδιαφέρον πάντως
Giannis307 - Δευ 07 Ιαν 2008, 11:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
Embarassed Embarassed Very happy Cool
AlienHack - Παρ 11 Απρ 2008, 12:13:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχάς καλησπέρα και καλός σας βρήκα στο forum αυτό.
πρόσφατα αγόρασα ενα μεταχερισμένο Pug 206 cc 1600cc .

Και σκέφτομαι τρόπους οικονομικούς να του δώσω λιγα άτια παραπάνω.

Το εν λόγο προιον "E-ram electric supercharger" http://www.electricsupercharger.com/
στην θεωρία τουλάχιστον θα πρέπει να δίνει κάτι παραπάνω σε επιδώσεις. ΕΙναι σαν να βαζουμε μια φιλτροχωάνη με εισαγωγή αέρα απευθείας απο ένα εξωτερικό σημέιο του αυτοκινήτου. (μεγαλύτερη ποσότητα και πυκνότητα αέρα). Άρα γιατι να μην δουλεύει?

Το μόνο "κόλημα" που σκέφτομαι εγώ ειναι το να μήν μπορεί ο εγκέφαλος να καταγράψει την μεγαλύτερη ποσότητα-ποιότητα αέρα και να ρίξει το ανάλογα παραπάνω καύσιμο για την καλύτερη-αποδοτικότερη καύση.

Πάντος τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν στην σελίδα τους και όλο το θεωριτικό υπόβαθρο κτλ φαίνεται να στέκει.

εμένα μου μείαζει με ενα φτηνιάρικο ξάδερφο του κανονικού turbo (έχουν την ίδια θεοριτική βαση τουλάχιστον)

Επίσης σε κάποιο Αγγλικό περιοδικό ειχα δεί ενα review με τίτλο "E-Ram Turbo, what others make fun of we test and prove!"
και εν ολίγης έλεγε οτι τα συγκεκριμένα προιόντα τα σνομπάρουν ολοι αλλα αυτοί τα δοκίμασαν και όντος δίνουν το boost που υπόσχοντε.

Επίσης κατι άλλο που πέτυχα σε ενα news post, οτι η εταιρία πισω απο το E-Ram στην περσινή παγκόσμια έκθεση αυτοκινήτων και πειραγματών κτλ στο las Vegas κέρδισε 7 από τα 10 βραβεία ανάμεσα σε προιόντα 3.500 εκθετών! ειναι κατι αυτό έτσι?

Τεσπα. Δεν διαφημίζω τιποτα ουτε καν έχω αγοράσει το εν λόγο προιόν (ακόμα τουλαχιστον) απλός στο θεωρητικό υπόβαθρο με έχει πεισει.
Pughell - Παρ 11 Απρ 2008, 12:23:32
Θέμα δημοσίευσης:
Χρηματα πεταμενα στον δρομο... Exclamation
AlienHack - Παρ 11 Απρ 2008, 13:16:44
Θέμα δημοσίευσης:
ξέρω οτι ειμαι καινούριος και δεν θέλω να προκαλώ αλλά μια λιτή και απαξιοτική απαντηση του στύλ "Χρηματα πεταμενα στον δρομο..." δεν βοηθάει ούτε ειναι άποψη . Με την ίδια λογική ότι αναβαθμήσεις για επιδώσεις ή εικαστικές κανουμε στα αμάξια μας ειναι "Χρηματα πεταμενα στον δρομο..." στην κυριολεξία (λογοπαίγνιο). Smile

Γιατί πιστεύεις οτι δεν αξίζει? αν ειναι κάποιος να προβεί σε αναβάθμηση της εισαγωγής του αντί να βάλει μια φιλτοχοάνη ή σκούπα που θα του βγούν 150-200Ε γιατί να μήν βάλει ενα τέτοιο με 250?

Πού πιστεύειες οτι δεν λειτουργεί η ιδέα αυτή στην θεωρία? Γιατί αποτι κατάλαβα δεν το έχει δοκιμάσει κανένας εδώ μεσα για να έχουμε πρακτική αποψη..
Pughell - Παρ 11 Απρ 2008, 14:01:17
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι με 50Ε βαζεις ενα panel και βγαζεις και τους πνιχτες με το ιδιο αποτελεσμα.
Και σου μενουν και τα 200.

Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.
AlienHack - Παρ 11 Απρ 2008, 14:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:


Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.


ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..
drdino - Παρ 11 Απρ 2008, 14:37:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα watt είναι το ανεμιστηράκι; Laughing Cool
SnakeMJK - Παρ 11 Απρ 2008, 14:48:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό το ανεμιστηράκι είναι στυλ tower Η/Υ... Περισσότερο θα εμποδίζει τον αέρα, παρά θα του δίνει και συμπίεση κιόλας!
Sidobre - Παρ 11 Απρ 2008, 14:52:05
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Pughell έγραψε:


Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.


ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..


Για να δεις αν δουλεύει το... ανεμιστηράκι, θα πρέπει να υπολογίσεις ταχύτητα αέρα στην εισαγωγή κατά την πλήρωση των θαλάμων καύσης, σε όλο το εύρος στροφών.

Επειδή η ταχύτητα αέρα σε υψηλές στροφές του κινητήρα είναι πάρα πολύ μεγάλη, σου λέω από τώρα ότι δεν υπάρχει περίπτωση κανένα ανεμιστηράκι να επιτύχει υπερπλήρωση. Αν θα καταφέρει κάτι το ανεμιστηράκι είναι στις πολύ χαμηλές στροφές που εκεί η ταχύτητα εισόδου είναι πιο μικρή. Το κέρδος που θα έχεις είναι πολύ δυσανάλογο της τιμής που θα πληρώσεις.

Αν ασχολείσαι με μαθηματικά/φυσική, μπορείς να υπολογίσεις ταχύτητα και πόσα κυβικά αέρα χρειάζεται ένας κινητήρας 1,6 λίτρων στις 6.000 στροφές/λεπτό.
Pughell - Παρ 11 Απρ 2008, 14:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Pughell έγραψε:


Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.


ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..

Καταρχην δεν αυξανει την συμπιεση αλλα την πιεση του αερα.
Απο εκει και περα,το 1 psi ειναι 0,07 bar...
Γελοιο νουμερο...
Οποτε δεν μιλαμε για ουσιαστικη πιεση οπως καταλαβες. Laughing
Αν "σηκωνε" 0,1+ bar,εκει οντως θα λεγαμε οτι κανει κατι.
Steve - Παρ 11 Απρ 2008, 14:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..

Ε πόση είναι αυτή η συμπίεση που δημιουργεί το παπαρο-ανεμιστηράκι?

0.00001 bar? Rolling eyes
AlienHack - Παρ 11 Απρ 2008, 15:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι τοσο χαλια ρε το ανεμιστηρακί. Το συγκεκριμένο προιον δεν ειναι σαν κατι φτηνιάρικα στo ebay με 50Ε ειναι πλαστικά

"The e-RAM Electric Supercharger produces on demand, the pressurizing effects greater than a perfectly designed ram-air system traveling at over 220 MPH, even when your car is standing still. To accomplish this, the e-RAM incorporates a custom high-power electric motor built specifically to our proprietary specifications, drawing over 830WATTS of electrical energy (1.2HP of electrical energy directly from the car battery) while running at a speed of 25,300rpm. We mate this up to a specially designed fully enclosed axial-flow fan unit that is desined much like a single stage of a jet turbine, incorporating tight enough tolerances between the fan blades and the internal walls to provide a high capability of air-flow with a mild pressure generating potential. When energized, the e-RAM tries to flow 800cfm into the intake, but since 2L engines only require 190 cfm at 6000 rpm, and 5.0L engines only require 470 CFM at 6000 rpm, it is the differential in airflow from what the e-RAM is trying to flow vs. what the engine is trying to take in that generates the positive pressure in the intake.

Since the e-RAM is 3.75" inside diameter, even with the motor in the center, it allows a free air-flow equivalent of a 3.1" diameter intake tube, so it does not create any restriction in the intake system when not energized during part-throttle conditions. "

http://www.electricsupercharger.com/faq.html#1
Pughell - Παρ 11 Απρ 2008, 15:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πιστευω οτι ειναι ακομα πιο χαλια απο οσο πιστευα... Laughing

Παντως αν οντως ειναι ετσι οπως γραφουν,την δυναμη που λεει οτι κερδιζεις,την χανεις απο το ρευμα που τραβαει για να δουλεψει ρε! Rotfl

Τεσπα,προβληματισου αν θελεις να το βαλεις στο αμαξι σου...
Τετοια κυκλοφορουν στο εμποριο εδω και χρονια και μονο καποιοι ηλιθιοι τα εβαλαν για να ανακαλυψουν οτι εκαναν μια τρυπα στο νερο.
Απο οτι βλεπεις παντως,ολοι ειναι καθετοι στο κατα ποσο δουλευει. Rolling eyes
AlienHack - Παρ 11 Απρ 2008, 15:38:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το ρευμα που τραβάει το τραβάει για τα λίγα δευτερόλεπτα που πατάς το γκάζι στο φούλ και ενεργοποιείται, δεν σε λιγώνει την μπαταρία ολη την ώρα.

Κάθετοι δεν ειναι ολοι απόσο διάβασα στα forum, απλός κανένας δεν το προτείνει και το βλέπουν με σκεπτικισμό γιατι κανένας δεν το έχει δοκιμάσει κιολας! δεν εχω βρεί ούτε ενα ποστ απο κάποιον που το πέρασε στο car του να μας πεί πρώτο χέρι..
MEMsound - Παρ 11 Απρ 2008, 15:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
μεταξύ μας δεν χάνεις και τίποτα (πέραν των χρημάτων που κοστίζει) αν το δοκιμάσεις και βλέπεις

και εμένα μου φαίνεται πολύ "λίγο" για να δώσει αξιολογη διαφορα στην ισχύ αλλά μπορεί να κάνουμε και λάθος...

κοινώς το θέμα ειναι αν έχεις διαθέσιμα χρήματα για μια τέτοια δοκιμή Wink
drdino - Παρ 11 Απρ 2008, 15:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Το ρευμα που τραβάει το τραβάει για τα λίγα δευτερόλεπτα που πατάς το γκάζι στο φούλ και ενεργοποιείται, δεν σε λιγώνει την μπαταρία ολη την ώρα.

Κάθετοι δεν ειναι ολοι απόσο διάβασα στα forum, απλός κανένας δεν το προτείνει και το βλέπουν με σκεπτικισμό γιατι κανένας δεν το έχει δοκιμάσει κιολας! δεν εχω βρεί ούτε ενα ποστ απο κάποιον που το πέρασε στο car του να μας πεί πρώτο χέρι..


To ρεύμα που τραβάει από το παίρνει; 1,6 ίπποι από πού έρχονται; Για σκέψου λίγο.
Steve - Παρ 11 Απρ 2008, 16:04:49
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Το ρευμα που τραβάει το τραβάει για τα λίγα δευτερόλεπτα που πατάς το γκάζι στο φούλ και ενεργοποιείται, δεν σε λιγώνει την μπαταρία ολη την ώρα.

Κάθετοι δεν ειναι ολοι απόσο διάβασα στα forum, απλός κανένας δεν το προτείνει και το βλέπουν με σκεπτικισμό γιατι κανένας δεν το έχει δοκιμάσει κιολας! δεν εχω βρεί ούτε ενα ποστ απο κάποιον που το πέρασε στο car του να μας πεί πρώτο χέρι..


To ρεύμα που τραβάει από το παίρνει; 1,6 ίπποι από πού έρχονται; Για σκέψου λίγο.

Δεν χρειάζεται να σκεφτεί αυτός λίγο, χρειάζεται εσύ να διαβάζεις λίγο καλύτερα τα post.
AlienHack έγραψε:
drawing over 830WATTS of electrical energy (1.2HP of electrical energy directly from the car battery) while running at a speed of 25,300rpm.


Σε συνθήκες πλήρους λειτουργίας, 25,300 σ.α.λ. του ανεμιστήρα, καταναλώνει 8300 watt ηλεκτρικής ενέργειας (που ισούται με 1,2 ίππους ηλεκτρικής ενέργειας απ' ευθείας από την μπαταρία του αυτοκινήτου).

Σου λύθηκε η απορία?
drdino - Παρ 11 Απρ 2008, 16:37:36
Θέμα δημοσίευσης:
Που να καταλάβεις, αμέσως μπήκες σε "να την πω στον άλλον"-mode.

Kαι τα 1,2 η μπαταρία από πού τα τραβάει; Μήπως από το δυναμό;

Από το να του πω κάτι του παιδιού που ψάχνει, καλύτερα να αρχίσει να σκέφτεται λιγάκι το τι του υπόσχονται.
Steve - Παρ 11 Απρ 2008, 16:59:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πάμε με λίγο μεγαλύτερα γραμματάκια, μήπως και δείς τί γίνεται:
Steve έγραψε:
AlienHack έγραψε:
(1.2HP of electrical energy directly from the car battery)

(που ισούται με 1,2 ίππους ηλεκτρικής ενέργειας απ' ευθείας από την μπαταρία του αυτοκινήτου)

Τα τραβάει από την μπαταρία και όχι από το δυναμό δηλαδή.
drdino - Παρ 11 Απρ 2008, 17:01:18
Θέμα δημοσίευσης:
Χα χα χα, γελάσαμε πάλι με την εξυπνάδα σου.


Η μπαταρία φορτίζεται με ηλιακή ενέργεια ε; Η μήπως μαγειρεύει μόνη της;
Steve - Παρ 11 Απρ 2008, 17:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Χα χα χα, γελάσαμε πάλι με την εξυπνάδα σου.

Η μπαταρία φορτίζεται με ηλιακή ενέργεια ε; Η μήπως μαγειρεύει μόνη της;

Αυτά θες και τα γράφεις, ή παριστάνεις περισσότερο τον μαλ**α ?

Ρωτάς δηλαδή από που προέρχεται η ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας? Rolling eyes
drdino - Παρ 11 Απρ 2008, 17:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες μου έξυπνε και μη μαλ**α, πώς φορτίζει η μπαταρία;
AlienHack - Σαβ 12 Απρ 2008, 19:20:23
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΑ η μπαταρια φορτίζει ετσι κι αλλιος απο το δυναμο την ώρα πού ο κινητήρας δουλέυει. Δηλαδη αν δεν τραβούσε το ERAM ρεύμα δεν θα δουλευε το δυναμο? ή μηπος με το που πάρει μπρός το ΕRAM και τραβήξει το ρεύμα ξαφνικά θα ρουφήξει το δυναμό μαζεμένους 2 ίππους απο την μηχανή για να φορτίσει την μπαταρία?


και στο φινάλε ας δίνει αυτό 5-7hp την ώρα που σανειδώνεις το γκάζι (και θεωριτικά τα χρεαζεσαι τα ατια) και μετα που αφήνω το γκάζι ας μου τραβάει 1hp για μερικά sec για να φορτίσει την μπαταρία
Steve - Κυρ 13 Απρ 2008, 03:30:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ την παλέυετε.-
Pug_306 - Κυρ 13 Απρ 2008, 09:31:48
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι αυτο που βλεπω ειναι τους απανταχου και απο γεννησιμιου εξυπνακηδες. Ολοι ξερουν τα παντα.Γι'αυτο τα πραγμματα στον τομεα της βελτιωσης ειναι GTP και ολοι λενε και κανουν το μακρυ τους και το κοντο τους.
Οσο ηλιθιο ειναι αυτο το "ανεμιστηρακι σαν ηλεκτρονικου υπολογιστη" τοσο ηλιθιο ειναι και το να δινεις 3.500 χιλιαρικα για turbo kit, να δουλευει στα 0,6 bar και 30 αλογα και να χαιρεσαι ΚΙΟΛΑΣ! Η ακομα εκεινοι που πανε και σκανε 400+ ευρω στους σουπερ βελτιωταδες μας για να τους βαλουν τσιπακι κονσερβα στον εγκεφαλο. Κανεις δεν ειναι ηλιθιος επειδη τσεκαρει τετοια προιοντα. Ηλιθιοι ειναι αυτοι που τα απορριπτουν και βριζουν τους υπολοιπους ΧΩΡΙΣ να εχουμε καποια στοιχεια στα χερια μας. Ας γινει μια καποια δοκιμη απο καποιο περιοδικο (ανευ συμφεροντων) η απο καποιον αλλο φορεα η ατομο και τα συζηταμε τα αποτελεσματα μετα.

ΝΑΙ τα περισσοτερα ειναι μουφες του κερατα και ΟΧΙ γτ η θεωρια κατασκευης τους ειναι λαθος αλλα επειδη η κατασκευη τους ειναι φτηνιαρικη.
Μην βιαζεστε να κρινετε.Εκτος ΟΛΩΝ των αλλων σκεφτειτε οτι δεν εχουν ολοι τα φραγκα για εκκεντροφορους, αγραφους εγκεφαλους και δυναμομετρα.Οποτε λογικο ειναι να ψαχνοντε λιγο, και ΚΑΛΩΣ πραττουν γτ οι βελτιωταδες την εχουν παραδει ιστοριες και γα**ω και χρειαζεται σε ολους ανεξαιρετως ξυλια με βρεγμενη σανιδα στον κwλο!
Steve - Κυρ 13 Απρ 2008, 14:37:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Οσο ηλιθιο ειναι αυτο το "ανεμιστηρακι σαν ηλεκτρονικου υπολογιστη" τοσο ηλιθιο ειναι και το να δινεις 3.500 χιλιαρικα για turbo kit, να δουλευει στα 0,6 bar και 30 αλογα και να χαιρεσαι ΚΙΟΛΑΣ!

Ροπή δεν παίρνεις ούτε γραμμάριο ε? Smile

Pug_306 έγραψε:
Εκτος ΟΛΩΝ των αλλων σκεφτειτε οτι δεν εχουν ολοι τα φραγκα για εκκεντροφορους, αγραφους εγκεφαλους και δυναμομετρα.!

Ας κάτσουν εκεί που κάθονται μέχρι να μαζέψουν χρήματα και να επιλέξουν κάποια στανταρ δοκιμασμένη λύση. Αλλιώς όλοι οι βελτιωτές (εσωτερικού και εξωτερικού) θα είχαν αυτό το παπαρο-ram-air-ανεμιστηράκι σε όλες ανεξαιρέτως τις ατμοσφαιρικές βελτιώσεις τους.
Για να μην το έχουν, μάλλον είναι χοντρή παπ***ά Smile
Pughell - Δευ 14 Απρ 2008, 09:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεδομενου οτι εχει 206 του 2002,με 100Ε παιρνει μεταχειρα ραλλισια εκκεντρα,με 50Ε τα τοποθετει κιολας,με αλλα 50Ε παιρνει ενα φιλτρο panel και του μενουν και 50Ε για να τα εχει στην τσεπη. Rolling eyes

Τωρα ποιο εχει καλυτερο value for money κυρ Ευαγελλε,το φουρφουρι ή ολα τα υπολοιπα; Question
Pug_306 - Δευ 14 Απρ 2008, 14:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΟΤΕ δεν υποστηριξα το εν λογω προιον.

ΚΥΡ Στελιο αυτα θα μπορουσατε να τα γραψετε εξαρχης και να αφησετε λοιπον τους ατυπους χαρακτηρισμους για ηλιθιους κλπ... Ειδες ποσο απλα ομορφα κα ωραια τα ειπες? ΔΕΝ μπορουσες να τα πεις ετσι απο την αρχη? Αλλα επρεπε πρωτα να το παιξουμε γ@μαω και ειδικοι ΠΑΡΑ να του δωσετε 2 συμβουλες του ανθρωπου.Προσωπικα αν ηξερα κατι να του προτεινω θα το εκανα. Shocked .

Steve εννοουσα οτι αν ειναι να το τουρμπισεις θα το κανεις ΣΩΣΤΑ. Δεν θα χαλασεις 3.500 χιλιαρικα (ΜΟΝΟ για αρχη) και οσα προκειψουν στην πορεια... Δλδ ΠΑΝΩ απο 5.000+++++ για να εχεις στο τελος ενα τουρμπισμενο το οποιο δεν θα το πολυπατας γιατι θα φοβασαι ποσα ευρω θα ζητησει.
Pughell - Δευ 14 Απρ 2008, 14:39:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις pm.
Giannis307 - Τρι 22 Απρ 2008, 07:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως σε μια συζητηση που ειχαμε με τον προεδρο την περασμενη Πεμπτη,ειδαμε οτι ισως και να ειναι βιωσημη λυση αρκει να γινει custom δουλεια και οχι χαζομαρες....Δλδ παιρνοντας την πλευρα συμπιεστη μιας κανονικης τουρμπινας και κινοντας την με ενα τετοιο μοτερακι..
http://www.radicalrc.com/shop/?shop=1&cat=114
που στροφαρει ως 20.000 rpm και με σωστη τροχαλια μποριες πιστευω τα peak της τουρμπινας να τα πιασεις ανετα....
Μετα με ενα σωστο ηλεκτρονικο ελενγκτη ο οποιος να δουλευει σε συνεργασια με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου μπορεις να εχεις παντα την σωστη πιεση αναλογα με το ποσο γκαζι πατας χωρις να κρεμαει...συν του οτι με το σωστο προγραμα εχεις και antilag γιατι απο την στιγη που δεν πατας στην εξαγωγη για να κινηθει η φτερωτη της τουρμπινας αλλα χρησιμοποιεις ενα αλλο μεσο...
Εχω την εντυπωση οτι ειναι βιωσημο και οτι το κοστος ειναι αρκετα κλο για μια προσπαθεια.... Wink
AlienHack - Τρι 22 Απρ 2008, 09:10:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λεγα εγώ αλλα δεν με ακούγατε!!!
ααχχαχααχα...

πλακα κάνω, απλός και εμένα η θεωρία μου φαίνεται σωστή. Και το ανεμιστηράκη ειναι απο κάποιο μέταλο για να αντέχει τις χιλιάδες στροφές , δέν ειναι κανένα πλαστικό.

http://www.youtube.com/watch?v=_IKkxMsf5HM&feature=related

για να μπορεί να το κάνει αυτό σημαίνει οτι καλό τουρμπινάκι ειναι...
Giannis307 - Τρι 22 Απρ 2008, 09:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
To video αυτο ειναι ψεμα...Αφου ειανι κρεμασμενο απο πανω και καποιος το τραβαει...

Aυτο ειναι πιο καλο... Wink
MEMsound - Τρι 22 Απρ 2008, 09:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
(ανεξάρτητα με το αν δουλευει ή οχι τελικά και κατά πόσο ειναι ανθεκτικό ή όχι...)

δεν ξέρω κατά πόσο ειναι ψέμα το βιντεο
μπορεί απλά να το έχουν δεμένο για να μην τους πέσει και σπάει, σαν ασφάλεια δηλαδή
AlienHack - Τρι 22 Απρ 2008, 10:15:48
Θέμα δημοσίευσης:
αν δείτε προσεκτικά το δέσιμο ειναι για να μην φύγει ανεξέλενκτο προς καποια κατεύθυνση.. το σκινί ειναι πάντα χαλαρό και δεν τσιτώνει ποτέ για να τραβήξει το Eram. πάντος έχω δει και άλλα βιντεάκια παραπλήσια , με eram να πετάνε κανονικα!
Sidobre - Τρι 22 Απρ 2008, 12:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:


δεν ξέρω κατά πόσο ειναι ψέμα το βιντεο
μπορεί απλά να το έχουν δεμένο για να μην τους πέσει και σπάει, σαν ασφάλεια δηλαδή


Αν προσέξεις, όταν ανεβαίνει, αν ανέβαινε από μόνο του, το σχοινί έπρεπε να κάνει κοιλιά. Αντί γι'αυτό τρέμει προς τα πάνω, που σημαίνει ότι κάποιος το τραβάει. Wink
MEMsound - Τρι 22 Απρ 2008, 12:33:06
Θέμα δημοσίευσης:
καλά δεν εδωσα και τόση σημασία... Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr