PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - βενζίνη peugeot 207 rallye-Gt

booster - Πεμ 15 Νοέ 2007, 06:13:17
Θέμα δημοσίευσης: βενζίνη peugeot 207 rallye-Gt
Καλησπέρα σε όλους. Την περασμένη εβδομάδα αγόρασα ένα καινούριο peugeot 207 rallye (δίνοντας αναταλλαγή το αγαπημένο μου 206 1.6 xs). Το εάν έκανα καλά θα το δείξει το μέλλον και δέχομαι σχόλια επ'αυτού καθώς ακόμα δεν είμαι σίγουρος για την επιλογή μου με όλα αυτά που ακούω.
Η ερώτηση είναι η εξής: Από τον κόνδωρα που το αγόρασα μου είπαν ότι θέλει απλή αμόλυβδη, τους λέω είστε απολύτως σίγουροι? Λένε ναι. Εντούτοις διαβάζω σε όλα τα forum και σε όλα τα τεστ που του κάνουν ότι χρησιμοποιούν 100άρα.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ναι σίγουρα με 100αρα θα πηγαίνει καλύτερα, αλλά μπορεί να πάει και με 95 άρα? Βεβαίως το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση είτε 95άρα είτε 100άρα είναι να είναι ανώθευτη, πράγμα που δύσκολα το ξέρεις. Αλλά τι γίνεται εάν το μοτέρ είναι ρυθμισμένο οριακά για 95άρα και με λίγο χειρότερη ποιότητα έχει προβλήματα?
Επίσης έχουμε 3 επιλογές: Απλή 95άρα, shell vpower 95 άρα και 100άρα (shell ή bp ultimate ή άλλη).
Εσείς τι θα προτιμούσατε για τη συγκεκριμένη περίπτωση λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν και το σχετικό κόστος? Σημειώστε ότι δεν ενδιαφέρομαι σε καθημερινή χρήση να έχω λίγο παραπάνω γκάζι, αλλά δεν θέλω και να αρχίσει να ρετάρει...
STELIOS - Πεμ 15 Νοέ 2007, 11:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα σου προτεινα να μπαινεις που και που στο Υπουργειο αναπτυξης και να τσεκαρεις αυτη τη σελιδα:
http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm
Γενικα να αποφευγεις τα βενζιναδικα αυτης της λιστας, και απο βενζινη να βαζεις οτι βολευει τη τσεπη σου (αφου στο επιβεβαιωνουν ΚΑΙ απο την αντιπροσωπια). Ουτος η αλλος οπως θα προσεξες και απο τη λιστα, την 95αρα δεν τη νοθευει κανεις γιατι απλα δεν εχει νοημα νοθειας.

Και βεβαια αυτα που διαβαζεις στα forum (οπως και αυτο εδω) μην τα παιρνεις ολα της μετρητης. Οι πρακτικες και αποψεις των ανθρωπων διαφερουν.
Πχ. Παροτι ο κατασκευαστης μπορει να προτεινει αλλαγη λαδιων καθε 15.000χλμ, παντα θα υπαρχει μια μεριδα ανθρωπων που δεν μπορει να το διανοηθει αυτο και θα σου προτεινει να κανεις και εσυ (οπως και αυτοι) καθε 5.000χλμ. Αυτοι φυσικα ξερουν καλυτερα απο τον κατασκευαστη του αυτοκινητου...
Οπως θα σου πουν και πολλοι οτι βαζουν ΜΟΝΟ 100αρα, και αν το αντεχει η τσεπη τους τοτε καλα κανουν. Αυτο δεν σημαινει φυσικα οτι το αμαξι δεν δουλευει μια χαρα και με 95αρα, οπως το σχεδιασε και το προτεινει και ο κατασκευαστης...
Road_Runner - Πεμ 15 Νοέ 2007, 11:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Θαναση,
Βαζε απλη 95αρα βενζινη στο αμαξι και θα σου μενουν και ρεστα να μαζευεις, για να κανεις αλλαγες στα λαδια καθε 5000χλμ..
Δεν βλεπω τον λογο να βαζεις 100 απο την στιγμη που δεν το προτεινει ο κατασκευαστης.. (Αν και δεν ξερω ποιοι κατασκευαστες το προτεινουν αυτο...)
booster - Πεμ 15 Νοέ 2007, 12:15:03
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Στέλιο και Νίκο, ευχαριστώ πολύ για την παρότρυνσή σας κι εγώ έτσι βλέπω τα πράγματα. Περιμένω να ακούσω και από άλλους σχόλια...
dimkeras - Παρ 16 Νοέ 2007, 00:14:51
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9804&postdays=0&postorder=asc&start=40

Τώρα μπορείς να μπερδευτείς άφοβα! Smile

Εγώ πάντως από την αρχή που το πήρα έβαζα μόνο 100άρα. Εδώ και πάνω από 1 μήνα βάζω απλή. Δεν "πάει" όπως η 100άρα αλλά κοστίζει 30 λεπτά λιγότερο, επί 400-450 λίτρα το μήνα που καταναλώνω είναι εξοικονόμηση 120-130 euro. Μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Και μάλλον δε θα παρουσιάσει όπως φαίνεται.
glf - Παρ 16 Νοέ 2007, 02:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ ξέρω ότι όλη η Ιταλία δουλεύει 95αρα βενζίνα και τα αμάξια ίδια είναι εδώ και κει...

α και το καλύτερο. που να δείτε την F430 τι γράφει στο ταμπελάκι δίπλα στην τάπα βενζίνης... 95 octane ....
COOL ALEXIS - Παρ 16 Νοέ 2007, 08:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
εγώ ξέρω ότι όλη η Ιταλία δουλεύει 95αρα βενζίνα και τα αμάξια ίδια είναι εδώ και κει...

α και το καλύτερο. που να δείτε την F430 τι γράφει στο ταμπελάκι δίπλα στην τάπα βενζίνης... 95 octane ....


Πέστα χρυσόστομε γιατί όταν τα λέω εγώ δεν με ακούει κανένας... Twisted evil
drdino - Παρ 16 Νοέ 2007, 08:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι μάλιστα στην 430 ρητά λένε όχι στην 100αρα... Cool
booster - Παρ 16 Νοέ 2007, 11:29:58
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9804&postdays=0&postorder=asc&start=40

Τώρα μπορείς να μπερδευτείς άφοβα! Smile

Εγώ πάντως από την αρχή που το πήρα έβαζα μόνο 100άρα. Εδώ και πάνω από 1 μήνα βάζω απλή. Δεν "πάει" όπως η 100άρα αλλά κοστίζει 30 λεπτά λιγότερο, επί 400-450 λίτρα το μήνα που καταναλώνω είναι εξοικονόμηση 120-130 euro. Μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Και μάλλον δε θα παρουσιάσει όπως φαίνεται.


Δημοσθένη βοήθησες τα μέγιστα! Επίσης να συμπληρώσω ότι η απόδοση του κινητήρα με ένα τύπο βενζίνης φυσικά δεν εξαρτάται μόνο από τα οκτάνια. Απλώς τα οκτάνια είναι αυτά που ακούμε μόνο. Ενδεικτικό είναι ένας (πολύ) φίλος μου δουλεύει στους ποιοτικούς ελέγχους που κάνει το πολυτεχνείο σε όλα τα βενζινάδικα της χώρας. Εκεί συγκρίνουν βενζίνες διαφορετικής μάρκας. Τα βασικά συμπεράσματα είναι ότι εάν και το οκτάνια είναι ίδια μπορεί να διαφέρουν εντελώς ως προς άλλα 100 χαρακτηριστικά, που ουσιαστικά τη κάνουν άλλο καύσιμο!
Και το γενικό συμπέρασμα που έχουν βγάλει είναι ότι κατά μέσο όρο οι βενζίνες που διαθέτουν η BP και η Shell έχουν καλύτερη ποιότητα (εάν και ίδια οκτάνια) σε σχέση με πιο μικρές εταιρίες, όπως Ελιν, Aegean κ.τ.λ.
Άλλωστε πόσοι από εσάς δεν έχετε παρατηρήσει μεγάλες διαφορές στην απόδοσή σας βάζοντας shell ενώ για καιρό βάζατε άλλη μάρκα? (υποθέτοντας ότι και οι 2 είναι ανώθευτες).

Επίσης είδα από κοντά το rallye με το πρόγραμμα, τις ζάντες και τα ελατήρια που διαφημίζετε στο site μας (το rallye πραγματικα επεστρεψε..). Απλά του βάζουν το πρόγραμμα του RC και φυσικά εάν κάποιος το βάλει μετά πέρνει μόνο 100άρα...Να μου πεις ας βγει αυτό το ESP και πληρώνω όσο όσο. Εγώ πάντως έχω κάνει αίτημα στην ίδια εταιρία για ένα φτηνό πρόγραμμα που απλά να βγαίνει το ESP..

Και για όσους λέτε γιατί κάποιος να πάρει το rallye και να βάλει το πρόγραμμα αντί να πάρει το RC. Υπάρχει λόγος! Το τιμόνι του RC ελαφρώνει αυτόματα όταν πας να κάνεις ανάποδο για να σε βοηθήσει λέει να στρίψεις! (να σκοτωθείς θα έλεγα εγώ...)
Touristas - Παρ 16 Νοέ 2007, 13:03:37
Θέμα δημοσίευσης:
booster έγραψε:
Και για όσους λέτε γιατί κάποιος να πάρει το rallye και να βάλει το πρόγραμμα αντί να πάρει το RC. Υπάρχει λόγος! Το τιμόνι του RC ελαφρώνει αυτόματα όταν πας να κάνεις ανάποδο για να σε βοηθήσει λέει να στρίψεις! (να σκοτωθείς θα έλεγα εγώ...)

Αυτά ποιος σας τα λέει και τα πιστεύεται κι όχι μόνο αυτό αλλά τα λέτε και στους άλλους.
Για ρίξε μια ματιά εδώ και συγκεκριμένα στην ασφάλεια και θα καταλάβεις.
http://www.peugeot.gr/minisites/207rc/
volvos - Παρ 16 Νοέ 2007, 13:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
koykoyroykoy...

Booster ουτε το rc θελει 100αρα.κανονικοτατα 95αρα παιρνει χωρις προβλημα. οτι θα πηγαινει καλυτερα με 100αρα οκ δεκτο. αλλα δεν ειναι απαραιτητη για τη μακροζωια του μοτερ οπως στα γκολφ π.χ που στο λενε οταν το αγορασεις να βαζεις μονο 100αρα ακομα και στο 1.4fsi με τα 90αλογα Evil
booster - Παρ 16 Νοέ 2007, 16:54:21
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
booster έγραψε:
Και για όσους λέτε γιατί κάποιος να πάρει το rallye και να βάλει το πρόγραμμα αντί να πάρει το RC. Υπάρχει λόγος! Το τιμόνι του RC ελαφρώνει αυτόματα όταν πας να κάνεις ανάποδο για να σε βοηθήσει λέει να στρίψεις! (να σκοτωθείς θα έλεγα εγώ...)

Αυτά ποιος σας τα λέει και τα πιστεύεται κι όχι μόνο αυτό αλλά τα λέτε και στους άλλους.
Για ρίξε μια ματιά εδώ και συγκεκριμένα στην ασφάλεια και θα καταλάβεις.
http://www.peugeot.gr/minisites/207rc/


Απόσπασμα CAR Μαϊος 2007:

"να αναφέρουμε το ολόφρεσκο SSP (Steering Stability Program) που μεσολαβεί μεταξύ ESP και του συστήματος διεύθυνσης, συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα υποβοήθησης του τιμονιού κι εφαρμόζει <ανάποδη> δύναμη στη κολώνια του τιμονιού, με στόχο να ευθυγραμμίσει το αυτοκίνητο"

Όσο αφορά την 100άρα βενζίνη που θέλει το RC δεν είμαι εντελώς σίγουρος, αλλά έχω διαβάσει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του ότι λέει 98 οκτανίων. Τώρα εάν πηγαίνει με 95αρα συζητείται.
volvos - Παρ 16 Νοέ 2007, 19:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
to ssp τι κανει?
οταν φρεναρεις και π.χ ο ενας τροχος ειναι σε νερα και ο αλλος σε καλη ασφαλτο το αμαξι εχει τη ταση το τιμονι να στριψει προς τα νερα..εκει εφαρμοζει αναποδη δυναμη στο τιμονι για να κρατησει το αμαξι στην ευθεια.
προκειται δηλαδη για αλλο ενα ηλεκτρονικο μπλιμπλικι .

τωρα το τι γραφουν τα περιιοδικα μη δινεις μεγαλη βαση
Touristas - Παρ 16 Νοέ 2007, 19:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
booster έγραψε:
Touristas έγραψε:
booster έγραψε:
Και για όσους λέτε γιατί κάποιος να πάρει το rallye και να βάλει το πρόγραμμα αντί να πάρει το RC. Υπάρχει λόγος! Το τιμόνι του RC ελαφρώνει αυτόματα όταν πας να κάνεις ανάποδο για να σε βοηθήσει λέει να στρίψεις! (να σκοτωθείς θα έλεγα εγώ...)

Αυτά ποιος σας τα λέει και τα πιστεύεται κι όχι μόνο αυτό αλλά τα λέτε και στους άλλους.
Για ρίξε μια ματιά εδώ και συγκεκριμένα στην ασφάλεια και θα καταλάβεις.
http://www.peugeot.gr/minisites/207rc/


Απόσπασμα CAR Μαϊος 2007:

"να αναφέρουμε το ολόφρεσκο SSP (Steering Stability Program) που μεσολαβεί μεταξύ ESP και του συστήματος διεύθυνσης, συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα υποβοήθησης του τιμονιού κι εφαρμόζει <ανάποδη> δύναμη στη κολώνια του τιμονιού, με στόχο να ευθυγραμμίσει το αυτοκίνητο"

Όσο αφορά την 100άρα βενζίνη που θέλει το RC δεν είμαι εντελώς σίγουρος, αλλά έχω διαβάσει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του ότι λέει 98 οκτανίων. Τώρα εάν πηγαίνει με 95αρα συζητείται.

Γράφει πουθενά τίποτα για στροφές και ανάποδα τιμόνια……??????
Ο καθένας ότι θέλει λέει.
booster - Σαβ 17 Νοέ 2007, 00:23:46
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
to ssp τι κανει?
οταν φρεναρεις και π.χ ο ενας τροχος ειναι σε νερα και ο αλλος σε καλη ασφαλτο το αμαξι εχει τη ταση το τιμονι να στριψει προς τα νερα..εκει εφαρμοζει αναποδη δυναμη στο τιμονι για να κρατησει το αμαξι στην ευθεια.
προκειται δηλαδη για αλλο ενα ηλεκτρονικο μπλιμπλικι .

τωρα το τι γραφουν τα περιιοδικα μη δινεις μεγαλη βαση


Παναγιώτη οκ, this made it clear.
bagosgt - Σαβ 17 Νοέ 2007, 09:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
η 100αρα πιστευω ειναι καθαρα θεμα αποδοσησ.αμα βαζεισ καθαρη βενζινη ειναι μια χαρα.,πορει παλι να βαζεισ βενζινη 100αρα απο "μαπα" βενζιναδικο κ να ειναι πολυ χειροτερη απο την απλη για το αμαξι σου.οσο για την ανταλλαγη μη το σκεφτεσαι καθολου,εννοειται οτι εκανεσ μια χαρα.εδω εγο εδωσα το 106 gti που ειχα για να παρω το 207.η τεχνολογια προχωραει Laughing
booster - Σαβ 17 Νοέ 2007, 10:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
η 100αρα πιστευω ειναι καθαρα θεμα αποδοσησ.αμα βαζεισ καθαρη βενζινη ειναι μια χαρα.,πορει παλι να βαζεισ βενζινη 100αρα απο "μαπα" βενζιναδικο κ να ειναι πολυ χειροτερη απο την απλη για το αμαξι σου.οσο για την ανταλλαγη μη το σκεφτεσαι καθολου,εννοειται οτι εκανεσ μια χαρα.εδω εγο εδωσα το 106 gti που ειχα για να παρω το 207.η τεχνολογια προχωραει Laughing


Baggo, ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου σχόλια, όντως η ποιότητα και η τεχνολογία του 207 είναι πολύ ανώτερη. Βασικά κάνει τη ζωή μας πιο άνετη, απλά μας μαίνει μια νοσταλγία όπως και να το κάνουμε για τα παλιά.. Wink
salex - Κυρ 18 Νοέ 2007, 09:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση, το θέμα της βενζίνης είναι πολύ σοβαρό για το 207.
Η 95άρα βενζίνη έχει μικρή διαφορά σε απόδοση στα ατμοσφαιρικα αυτοκίνητα.
Τα τουρμπάτα είναι εντελώς διαφορετική ιστορία γιατί λόγω συμπίεσης του μίγματος (λόγω τουρμπίνας) και μεγαλύτερων θερμοκρασιών μέσα στον κινητήρα κάνουν πυράκια για πλάκα!

Πέραν του μηχανολογικού προβλήματος που δημιουργεί η 95άρα, μέσα στις δικλείδες ασφαλείας του εγκεφάλου του 207GT/Rallye/RC συμπεριλαμβάνεται ο περιορισμός πίεσης υπερπλήρωσης και συνολικής ροπής σε περίπτωση που εντοπιστεί κακής ποιότητας καύσιμο.
Και καλά τώρα που είναι χειμώνας, έχουμε υγρασία και χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Το καλοκαίρι είναι που θα μαρτυρήσεις με την 95άρα!

Επομένως, αξίζει τον κόπο και με το παραπάνω να βάζεις 100άρα. Κι αν δεν το πιστέυεις τότε έλα να σε βάλω να ακούσεις τον κινητήρα σου με ακουστικά και 95άρα vs 100άρα. Δεν το συζητάω για μεγαλύτερες πιέσεις και βελτιωτικά προγράμματα - ούτε καν του RC. Εκεί είναι απολύτως απαραίτητη.

Το κακό με εμάς στην Ελλάδα είναι ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο 1.6 λίτρων με 250 ίππους (τουλάχιστον) που να μη χρειάζεται service και να καίει μόνιμα 95άρα. Γίνεται; Smile
STELIOS - Κυρ 18 Νοέ 2007, 14:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα μ'εμας στην Ελλαδα ειναι οτι εχουμε συνηθισει τις εφαρμογες turbo να τις βλεπουμε κυριος σε ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ, με οτι μειονεκτηματα αυτες συνεπαγονται (5ο beck, custom προγραμα, κτλ...)
Οταν μας φερνει το πακετο ετοιμο το εργοστασιο (που το εχει σχεδιασει και δοκιμασει, και προσεφερει εγγυση) μας φενεται αδιανοτητο οτι μπορει μια εφαρμογη turbo να λειτουργει απροβληματιστα, ακομα και με 95αρα. Και μαλιστα κανουμε σαν να ειναι το 1ο αμαξι turbo που κυκοφορει στο πλανητη !!! Ολα αυτα τα Audi που κυκλοφορουσαν τοσα χρονια μονο με 100αρα νομιζεται λειτουργουσαν ?
Παιδια τα turbo δεν ειναι κατι καινουριο και μαγικο και ανεξερευνητο. Τα σημερινα ειναι πολυ καλυτερα απο αυτα της προϊγουμενης δεκαετιας.
GeoMel - Τετ 30 Ιαν 2008, 22:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια.. Απο τη στιγμη που η ιδια η κατασκευαστια εταιρεια ανακοινωνει οτι το αμαξι μπορει να λειτουργει με απλη αμολυβδη τοτε σημαινει οτι ειναι δοκιμασμενο κ αρα μπορουμε αφοβα να βαζουμε απλη... Τωρα το αν καποιος θελει να βαζει 100αρα για καλυτερη αποδωση(που οντως προσφερει η 100αρα) ειναι στην κριση του αλλα αυτο δεν σημαινει πως η απλη δεν ειναι καλη κ καταλληλη.. Βρες λοιπον ενα καλο βενζιναδικο κ βαζε απλη βενζινη κ αν θες για καλυτερη λειτουργια του κινητηρα βαζε ανα 4 γεμισματα 100αρα..
Lefter1s RC - Τετ 30 Ιαν 2008, 22:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
H Peugeot ανακοινωνει - προτεινει 95αρα για rallye - gt και 98αρα για rc.
Δεν νομιζω να πεφτει και πολυ εξω μιας και ειναι ο κατασκευαστης......
Turn-l Turn-l Turn-l Turn-l Turn-l
grpap - Τετ 30 Ιαν 2008, 23:38:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλο το μπορει να λειτουργει με 95αρα και αλλο με ποια βενζινη αποδιδει καλυτερα.Επειδη ειναι τουρμπο με υψηλη συμπιεση η λειτουργια του με 100αρα θα ειναι μερα με τη νυχτα σε σχεση με την 95αρα.
Εδω η διαφορα ειναι μεγαλη σε 1600αρια 206.............
Το προβλημα ειναι αλλου:στη νοθεια!
Με την προσθηκη ελευθερου φιλτρου στο φιλτροκουτι και την απελευθερωση της εξατμισης οι διαφορες απο 95αρα σε 100αρα θα ειναι ακομα μεγαλυτερες.Θα φανουν μετα απο 1-2 μερες μεχρι να προσαρμοστει ο εγκεφαλος.
android - Πεμ 31 Ιαν 2008, 00:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
το βιβλιο της πεζο λεει να βαζεις 98 ron για να χεις της επιδοσεις
RC_MANOS - Πεμ 31 Ιαν 2008, 20:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σημερα ρωτησα παιδια κ μου ειπαν 95αρα.Δεν χρειαζεται 98αρα.Οτι μου ειπαν σας λεω.
booster - Παρ 01 Φεβ 2008, 03:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ, εδώ και 3 μήνες που το έχω (2000 χλμ) του βάζω απλή 95άρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Και μια φορά που του έβαλα vpower racing δεν είδα καμία διαφορά ούτε στο πώς ανεβάζει, ούτε στη κατανάλωση...

Αφού εκτός από το βιβλιαράκι, το λέει και πάνω στη τάπα της βενζίνης.

Απλώς είναι γνωστό ότι με 100άρα κάνει καλύτερη καύση, και ίσως το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες να δουλεύει λίγο πιο στρωτά, αλλά πάλι δεν έχει κανένα πρόβλημα...(αυτό μου είπαν στην αντιπροσωπία όταν το αγόρασα).

Πάντως το θεωρώ πιο επικύνδυνο να βάζεις 100άρα εάν δεν έχεις "σίγουρο" πρατήριο, παρά 95άρα κανονική. Και μιας και μιλάμε για σίγουρα πρατήρια, ενδιαφέρον είναι εάν το ψάξετε υπάρχουν κάποια πρατήρια shell που ανήκουν στην ίδια την εταιρία και όχι σε ιδιώτες όπου είναι λιγότερο πιθανόν να γίνεται νοθεία γιατί δεν υπάρχει ιδίον όφελος...
GeoMel - Παρ 01 Φεβ 2008, 22:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
booster έγραψε:
υπάρχουν κάποια πρατήρια shell που ανήκουν στην ίδια την εταιρία και όχι σε ιδιώτες όπου είναι λιγότερο πιθανόν να γίνεται νοθεία γιατί δεν υπάρχει ιδίον όφελος...


Τα πρατηρια που ανηκουν σε εταιριες κ οχι σε ιδιωτες δινονται απο την εταιρια(πχ shell,bp κτλ) σε ανθρωπους της για να το διευθυνουν.. Κ απο κει ειναι υποχρεωμενοι να δινουν μερος των κερδων στην shell,bp κτλ κ κρατανε το υπολλοιπο μεριδιο για τους ιδιους.. Οποτε αν ειναι αντιεπαγγελματιας ουτως η αλλως θα μπορεσει να σε κλεψει αφου αυτος πλεον διευθυνει το μαγαζι κ δινει το απαιτουμενο μεριδιο στην εταιρια που ανηκει.. Απο κει κ υστερα ελεγχεται οσο ελεγχονται κ τα υπολλοιπα ιδιωκτητα πρατηρια..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr